5.
Na temelju članka 19., 26. i 37. Zakona o proračunu (»Narodne novine« broj
26/03), Pravilnika o utvrđivanju korisnika proračuna (N.N. br. 80/04) ZAKONA O
JAVNOJ NABAVI (N.N. broj: 90/11), članka 48. Statuta Općine Vinodolske općine
(»Službene novine Primorsko- goranske županije« broj: 40/09), Općinsko vijeće
Vinodolske općine na 22. sjednici održanoj 27. prosinca 2012. godine, donijelo
je
PLAN JAVNE NABAVE
OPĆINE VINODOLSKE OPĆINE ZA 2013. GODINU
Članak 1.
Planom javne nabave Vinodolske općine za 2013.godinu, planira se javna
nabava roba, radova i usluga VELIKE VRIJEDNOSTI tj. nabava čija procijenjena
vrijednost nabave bez poreza na dodatnu vrijednost jednaka ili veća od
europskih pragova (193.000,00 e) za robe i usluge, dok je Europski prag za
radove 4.845.000,00 e-a, odnosno za javne nabave MALE VRIJEDNOSTI, roba, radova
i usluga, čija procijenjena vrijednost nabave bez PDV-a manja od navedenih vrijednosti
europskih pragova.
Članak 2.
Vinodolska općina se obvezuje provoditi postupke i načine javne nabave roba,
radova i usluga, sukladno Zakonu o javnoj nabavi (N.N. br. 90/11), birajući
prvenstveno otvoreni postupak javne nabave u odnosu na ograničeni postupak
javne nabave i druge postupke.
Članak 3.
Tijekom 2013. godine Vinodolska općina će kao javni naručitelj pristupiti
javnoj nabavi roba, radova i usluga MALE VRIJEDNOSTI, kako slijedi:
Članak 4.
Javni naručitelj se obvezuje da će u svim postupcima javne nabave, prilikom
donošenja Zaključka vezano za početak postupka javne nabave, odrediti ovlaštene
predstavnike javnog naručitelja, s time da njihov broj ne smije biti manji od
tri (3).
Ovlašteni predstavnici naručitelja će biti zaduženi za provedbu određenog
postupka javne nabave od njegovog početka do kraja.
Ovlašteni predstavnici naručitelja se imenuju iz redova stručnih djelatnika
naručitelja, a jedan broj njih može se povjeriti neovisnim stručnim osobama
izvana.
Zadaća ovlaštenih predstavnika naručitelja da izvrše pripremu postupka
nabave i izrade cjelokupne dokumentacije za nadmetanje.
Članak 5.
Administrativne poslove za provođenje postupka javne nabave male
vrijednosti, obavljat će Jedinstveni upravni odjel općine, odnosno odgovarajuća
služba (Odsjek) unutar Upravnog odjela čiji djelokrug rada obuhvaća javne
nabave iz ovog Plana.
Članak 6.
Sve objave o javnim nabavama iz ovog Plana na propisanim standardnim
obrascima za objave o javnoj nabavi, odnosno on-line unos podataka potrebnih za
izradu i objavljivanja objava o javnoj nabavi, vršit će za naručitelja
ovlaštena osoba - Voditelj Odsjeka za komunalne poslove i gospodarenje
prostorom.
Članak 7.
Ovaj Plan javne nabave stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Službenim
novinama Primorsko-goranske županiji«.
Klasa: 021-05/12-01/13
Ur. broj: 2107-03/12-01-12-08
Bribir, 27. prosinca 2012.
Predsjednica vijeća
Općine Vinodolske općine
Olga Antonić-Dukić, dr. med., v.r.