71.
Temeljem članka 16. Zakona o proračunu
(»Narodne novine« broj 87/08 i 136/12), članka 31. i 92. Statuta Općine Dobrinj
(»Službene novine PGŽ« broj 35/09) i članka 35. Poslovnika o radu Općinskog
vijeća Općine Dobrinj (»Službene novine PGŽ« broj 35/09) Općinsko vijeće Općine
Dobrinj na 24. sjednici, održanoj 17. prosinca 2012. godine, donosi
obrazloženje plana proračuna Općine Dobrinj kroz program 1001
OPĆE JAVNE
USLUGE
na području Općine Dobrinj u 2013. godini
Članak 1.
Osnovna zadaća Općine Dobrinj je
kontinuirano unapređenje kvalitete života i rada na području općine Dobrinj
putem pružanja izvrsne usluge, omogućavanjem participacije u odlučivanju,
odgovornim upravljanjem javnim dobrima, protokom informacija te nadasve
ljubaznim, efikasnim i transparentnim radom administracije, kako bi općina
Dobrinj kao mjesto življenja bila poželjno i sigurno područje u kojem je ugodno
živjeti. Općinska uprava nastojat će uvijek biti u službi svih svojih građana.
Članak 2.
Poslove iz samoupravnog djelokruga
Općine Dobrinj obavlja Jedinstveni upravni odjel u kojem je zaposleno šest
službenika i Općinski načelnik ,kao izvršno tijelo Općine, koji je s njima u
pitanjima iz radnog odnosa izjednačen. Sredstva potrebna za ostvarenje programa
kroz redovne aktivnosti (A), tekuće (T) i kapitalne projekte (K) su:
*** tablica se
nalazi na kraju dokumenta ***
Članak 3.
Ovaj Program objavit će se u »Službenim
novinama Primorsko-goranske županije«, a stupa na snagu 01. 01. 2013. godine.
Klasa: 400-08-13-161/01
Ur. broj: 2142-04-05-13-03
Dobrinj, 17. prosinca 2012.
OPĆINSKO VIJEĆE
OPĆINE DOBRINJ
Predsjednik
Alen Šamanić,
v.r.