142.
Na temelju članka 28. točke 21. Statuta Primorsko- goranske županije (»Službene
novine PGŽ« broj 23/09.) i članka 84. Poslovnika Županijske skupštine
Primorsko- goranske županije (»Službene novine PGŽ« broj 26/09), Županijska
skupština Primorsko-goranske županije na 35. sjednici održanoj 13. prosinca
2012. godine, donijela je
PRAVILNIK
o kriterijima i mjerilima za vrednovanje programa
javnih potreba Primorsko-goranske županije
iz djelatnosti sporta
I. OPĆE ODREDBE
Članak 1.
Ovim Pravilnikom utvrđuju se kriteriji i mjerila za vrednovanje programa
javnih potreba u sportu Primorsko- goranske županije (nastavno: Županija) koji
se financiraju iz Proračuna Županije.
Članak 2.
Financiranje javnih potreba u sportu utvrđuje Županijska skupština
rukovodeći se potrebom usklađivanja interesa i poduzimanja aktivnosti radi
ravnomjernog razvitka djelatnosti sporta na području Županije kao cjeline,
gradova i općina na njezinom području.
II. KRITERIJI I MJERILA ZA VREDNOVANJE PROGRAMA JAVNIH POTREBA U DJELATNOSTI
SPORTA
Članak 3.
U Proračunu Županije namjenski se osiguravaju novčana sredstva za programe u
djelatnosti sporta koji su u funkciji poticanja i promicanja sporta, sportskog
odgoja i obrazovanja, sportske aktivnosti, u funkciji unaprjeđenja i očuvanja
zdravlja kao i podizanja psihofizičkih sposobnosti građana.
Članak 4.
Programi javnih potreba u djelatnosti sporta vrednuju se prema slijedećim
kriterijima i mjerilima u:
. programskim aktivnostima sporta,
. programskim aktivnostima školskih sportskih natjecanja,
. programskim aktivnostima sportova osoba s invaliditetom.
2.1. Programske aktivnosti u sportu
Članak 5.
Pri stručnom vrednovanju prijedloga programskih aktivnosti u sportu
primjenjuju se opći i posebni kriteriji.
2.1.1. Opći kriteriji
Članak 6.
Opći kriteriji podijeljeni su na:
. Razvijenost sporta
. Javni status sporta
. Sportska kvaliteta
Razvijenost sporta
Članak 7.
Kriterij razvijenosti sporta polazi od njegove zastupljenosti na
međunarodnoj, nacionalnoj i županijskoj razini.
Podkriteriji su:
. Broj članica u međunarodnoj federaciji (1-5 bodova)
do 100=1, do 130=2, do 160=3, do 190=4, ›190=5
. Broj članica (klubova) nacionalnog saveza,
Do 75=1, do 150=2, do 225=3, do 300=4, ›300=5
. Broj članica (klubova) županijskog saveza
Do 10=1, do 20=2, do 30=3, do 40=4, ›40=5
Javni status sporta
Članak 8.
Sport kao društveni fenomen ima važnu ulogu počevši od interesa javnosti i
medija pa sve do snažnog poticaja za uključivanje velikog broja ljudi svih
dobnih kategorija. Sredstva priopćavanja, u značajnoj mjeri oslikavaju interes
javnosti, koja ističu neke sportove kao popularne, a druge kao manje popularne.
Podkriteriji su:
. Interes javnosti (1, 3, 5 bodova),
. Tradicija sporta u Županiji (1, 3 boda),
. Olimpijski status sporta (0, 5 bodova),
. Važnost za nastavu tjelesne i zdravstvene kulture (1, 3, 5 bodova).
Uvjet za kandidiranje sporta za program javnih potreba u sportu Županije je
punopravno članstvo u Hrvatskom olimpijskom odboru.
Sportska kvaliteta
Članak 9.
Kriterij se odnosi na sportske rezultate sportaša u Županiji, a dijeli se
na:
. Broj kategoriziranih sportaša (0 do 5 bodova)
. Ostvareni sportski rezultati u posljednje 4 godine u Republici Hrvatskoj
(1, 3, 5 bodova)
. Ostvareni sportski rezultati u posljednje 4 godine u Županiji (1, 3, 5
bodova)
2.1.2 Posebni kriteriji
Redovita i programska djelatnost sportskih saveza PGŽ
Članak 10.
Kriteriji vrednovanja programa su: broj klubova 1. lige (za momčadske
sportove); broj liga/takmičenja u organizaciji Županijskog sportskog saveza
(dalje: ŽSS); organizirani sustav natjecanja; vođenje registra sportaša;
izdavanje biltena; potreba funkcioniranja kancelarije: organizacija sportskih
kampova; sportski rezultati, broj članica, broj registriranih sportaša.
Program unapređenja stručne djelatnosti
Članak 11.
Program unapređenja stručne djelatnosti sastoji se u sufinanciranju
polaznika Veleučilišnog stručnog studija za izobrazbu trenera (6 semestara),
Specijalističkog diplomskog stručnog studija za izobrazbu trenera (daljnja 2
semestra), te tečajeva za trenere u organizaciji Hrvatske olimpijske akademije
(4-5 seminara, 2 godine) ili tečajeva za trenere priznate od Nacionalnih
sportskih saveza i međunarodnih sportskih federacija.
Iznosi sufinanciranja polaznika ovise o broju pristiglih prijava na
natječaj, prioritetima po pojedinim sportovima, općim kriterijima, trenutnom
stanju stručnog kadra u pojedinom sportu, te odredbama Zakona o sportu.
Školovanje sudaca te stručni tečajevi pod organizacijom nacionalnih saveza
radi dobivanja licenci sufinancirat će se samo u iznimnim slučajevima kada su
od posebnog značaja za određeni sport.
Potpora izdavačkoj djelatnosti u sportu
Članak 12.
Sufinanciranje ovog programa provodi se u prvom redu radi poticanja
izdavanja stručne literature u funkciji sporta, posebno radova namijenjenih
trenerima i natjecateljima radi njihovog stručnog i praktičnog napredovanja.
Prednost u prihvaćanju i sufinanciranju programa izdavaštva imat će programi
odnosno stručne publikacije koje posjeduju recenziju priznatih stručnjaka
kineziologije, odnosno KIF-a.
Sufinancirat će se i sportske monografije klubova (i saveza) dugogodišnje
tradicije u Županiji (preko 30. g.), sportskih godišnjaka i godišnjih biltena
koje izdaju županijski strukovni savezi.
Djelatnost »Škole sportova« - Sportska obuka djece i mladeži
Članak 13.
Cilj programa je utjecati na opći rast i razvoj, ali i pripremu djece za
bavljenje sportom. Primjerenim programima želi se razvijati pozitivne
psihofizičke osobine suzbijati devijantno ponašanje, navikavati djecu i mladež
na stalno bavljenje sportom, te kroz sportsku obuku pripremiti nadarene za
daljnje sportsko usavršavanje u sportskim klubovima. Preko ovog područja
sportske djelatnosti prožima se zajednički interes sustava školstva i sporta u
ostvarivanju zajedničkog cilja, a to je unapređenje zdravog i kreativnog načina
života djece i mladeži. Pretpostavka za realizaciju je kroz suradnju škole,
koja raspolaže sportskim prostorom i ima djecu zainteresiranu za bavljenje
sportom, a sportski klub ima stručnjake i potrebnu opremu za ostvarenje sportskog
programa primjerenog dobi i uzrastu. Velikim obuhvatom djece zadovoljit će se
širi društveni interes, a programima sportske poduke otkrivat će se nadareni i
školovati za buduće sportaše, što je presudno za razvoj sporta.
Pravo prijave za ovu programsku djelatnost imaju samo županijski strukovni
savezi sa svojim programima. Posebno će se vrednovati i prihvaćati programi
Saveza kao što su organizacija sportskih kampova ili programi sudjelovanja u
financiranju troškova natjecanja najmlađih kategorija (natjecateljske
kotizacije). Županijski savezi koji neće predložiti vlastiti program imaju
mogućnost financirati objedinjene programe sportskih škola svojih članica
(klubova) koristeći se postojećim kriterijima, ali i kriterijima specifičnim za
pojedini sport. U sportovima gdje nije formiran županijski savez pravo na
prijavu programa imaju sve sportske udruge.
Programi sudjelovanja na državnim i međunarodnim natjecanjima
Članak 14.
Pravo na sufinanciranje imaju sportaši i klubovi za nastupe na:
. Kupovima europskih - svjetskih federacija uz uvjet osvajanja jednog od
prva tri mjesta na državnim prvenstvima, odnosno prvog mjesta u kupu Hrvatske,
. Međunarodnim natjecanjima na kojima se stječu bodovi za poredak na
ljestvici, kao u skijanju ili tenisu ili ispunjavaju uvjete za stjecanje
naslova, kao u šahu, uz uvjet postizanja predviđenog rezultata,
. Završnice državnih natjecanja mlađih kadeta, kadeta i juniora ako su
izborena na gradskim, županijskim i regionalnim izlučnim takmičenjima,
. Takmičenja na kojima nastupaju županijske selekcije,
. Iznimno, međunarodna natjecanja koja su u kalendarima međunarodnih
sportskih federacija,
. Međunarodnim natjecanjima koja su, po odluci nacionalnog sportskog saveza,
izborna za sastav državne reprezentacije.
Članak 15.
Neće se sufinancirati nastupi na natjecanjima u organizaciji sportskih
federacije koje nisu priznate od Međunarodnog olimpijskog komiteta ili
SportAccorda, nastupi na natjecanjima koje organiziraju profesionalna sportska
udruženja ili menadžeri, kao ni nastupi za stjecanje profesionalnih naslova.
Članak 16.
Pravo prijave za ovo programsko područje imaju županijski strukovni sportski
savezi u prvom redu za sufinanciranje nastupa mladih sportaša (kadeta i
juniora) na završnicama državnih prvenstava, te nastupima županijskih
selekcija. U sportovima gdje nije formiran županijski savez pravo na prijavu
programa imaju sve sportske udruge.
Programi organizacije državnih i međunarodnih sportskih manifestacija
Članak 17.
Sufinanciranje ovog programa provodi se radi poticanja organizacije
sportskih manifestacija od značaja za Županiju i njihova ravnomjerna
rasprostranjenost. To su manifestacije visoke državne i međunarodne razine koje
pružaju značajnu mogućnost promidžbe gradova i Županije, ali i povećavaju
interes za sport i sportske aktivnosti.
Članak 18.
Prednost u prihvaćanju ovih programa imati će slijedeće sportske
manifestacije:
. Organizacija državnih prvenstava i završnica državnih prvenstava i kupova
- posebno mlađih kategorija,
. Državna i međunarodna prvenstva u vodenim i zimskim sportovima,
. Organizacija sportskih manifestacija na kojima sudjeluju županijske
selekcije,
. Organizacije sportskih manifestacija čiji su organizatori ili
suorganizatori, županijski sportski savezi,
. Manifestacije i turniri s dužom tradicijom u Županiji.
Pripreme sportaša
Članak 19.
Programom sufinanciranja priprema sportaša prioritetno će biti obuhvaćeni
sportaši iz sportova koji ispunjavaju neke od sljedećih uvjeta:
. da se zbog prirode sporta pripreme moraju održati pretežno izvan mjesta
stanovanja (alpsko skijanje, skijaško trčanje i sl.),
. da pripadaju grupi bazičnih sportova koji iziskuju veliki obim i
intenzitet treninga (plivanje, atletika, gimnastika, veslanje, skijanje i sl.),
. da spadaju u grupu županijskih prioritetnih sportova (Strateške smjernice
Županije),
. da se pripreme realiziraju u godini nastupa na svjetskom ili europskom
prvenstvu,
. da su sportaši obuhvaćeni pripremama kategorizirani u skladu s pravilnikom
Hrvatskog olimpijskog odbora,
. da su pripreme sufinancirane od matičnog kluba ili sportskog saveza.
Članak 20.
Neće se sufinancirati pripreme sportaša koje su u cijelosti financirane od
nacionalnih saveza i Hrvatskog olimpijskog odbora.
Članak 21.
Tablica 1: »Rangiranje sportova - status sportova u programu javnih potreba
PGŽ« i Tablica 2: »Kriteriji za rangiranje sportova - opći kriteriji« sastavni
su dijelovi točke 2.1. ovog Pravilnika.
2.2. Programske aktivnosti školskih sportskih natjecanja
Članak 22.
Mjerila i kriteriji za vrednovanje školskih sportskih natjecanja osnovnih i
srednjih škola u skladu su sa Zakonom o sportu, a proizlaze iz dokumenata
Hrvatskog školskog športskog saveza:
. Propisniku Državnog prvenstva školskih sportskih društava Republike
Hrvatske,
. Pravilniku o financiranju školskih sportskih natjecanja,
. Vremeniku državnog prvenstva školskih sportskih društava Republike
Hrvatske.
Članak 23.
Školska sportska natjecanja provode se u malom nogometu, košarci, rukometu,
odbojci, stolnom tenisu, badmintonu, atletici, krosu, šahu, gimnastici, plivanju
a ovisno o prijavama u krosu - pojedinačno, alpskom skijanju, skijaškom
trčanju, semi contactu i streljaštvu.
Članak 24.
Mjerila i kriteriji za financiranje školskih sportskih natjecanja osnovnih i
srednjih škola, a koja se odnose na natjecanja u sportskim igrama, odnosno u
spomenutim sportovima utvrđeni su sukladno spomenutim dokumentima nacionalnog
školskog sportskog saveza (HŠŠS).
Članak 25.
Troškove školskih sportskih natjecanja čine troškovi: povjerenika, sudaca,
delegata, zapisničara, mjeritelja vremena, korištenja sportskih objekata,
liječničke službe, tehničke službe, zaštitarske službe, nabave pehara i
medalja, sportskih rekvizita, uredski troškovi i slično.
Financijska sredstva isplaćuju se po održanom školskom natjecanju temeljem
dostavljenih obračuna troškova za svako pojedino održano školsko sportsko
natjecanje.
Članak 26.
Mjerila za financiranje školskih sportskih natjecanja osnovnih i srednjih
škola:
MALI NOGOMET:
povjerenik (jedna osoba), sudac (dvije osobe), delegat (jedna osoba),
prijevoz sudaca /delegata, dnevnice sudaca / delegata, korištenje sportskog
objekta, liječnička služba (jedna osoba),tehnička služba (jedna osoba-domar),
pehari (3 komada) i medalje (33 komada), sportski rekviziti (nogometne lopte x
6, stolni semafor, službeni zapisnici), uredski materijal i usluge (telefon,
pošta, izrada biltena i slično).
KOŠARKA:
povjerenik (jedna osoba), sudac (dvije osobe), delegat (jedna osoba),
zapisničar (jedna osoba), mjeritelj vremena (jedna osoba), prijevoz sudaca /
zapisničara /mjeritelja vremena, dnevnice sudaca / zapisničara /mjeritelja
vremena, korištenje sportskog objekta, liječnička služba (jedna osoba),
tehnička služba (jedna osoba-domar), pehari (3 komada) i medalje (39 komada),
sportski rekviziti (košarkaške lopte x 4, službeni zapisnici), uredski
materijal i usluge (telefon, pošta, izrada biltena i slično).
RUKOMET:
povjerenik (jedna osoba), sudac (dvije osobe), delegat (jedna osoba),
zapisničar (jedna osoba), prijevoz sudaca / zapisničara, dnevnice sudaca /
zapisničara, korištenje sportskog objekta, liječnička služba (jedna osoba),
tehnička služba (jedna osoba-domar), pehari (3 komada) i medalje (45 komada),
sportski rekviziti (rukometne lopte x 4, službeni zapisnici), uredski materijal
i usluge (telefon, pošta, izrada biltena i slično).
ODBOJKA
povjerenik (jedna osoba), sudac (dvije osobe), zapisničar (jedna osoba),
prijevoz sudaca / zapisničara, dnevnice sudaca / zapisničara, korištenje
sportskog objekta, liječnička služba (jedna osoba), tehnička služba (jedna
osoba- domar), pehari (3 komada) i medalje (39 komada), sportski rekviziti
(odbojkaške lopte x 6, službeni zapisnici), uredski materijal i usluge
(telefon, pošta, izrada biltena i slično).
STOLNI TENIS
povjerenik (jedna osoba), sudac (jedna osobe), prijevoz suca, dnevnica suca,
korištenje sportskog objekta, liječnička služba (jedna osoba), tehnička služba
(jedna osoba- domar), pehari (3 komada) i medalje (15 komada), sportski
rekviziti (stolnoteniske loptice x 4 paketa, službeni zapisnici), uredski
materijal i usluge (telefon, pošta, izrada biltena i slično).
ŠAH
povjerenik (jedna osoba), sudac (tri osobe), prijevoz sudaca, dnevnice
sudaca, korištenje prostora sportskog susreta, liječnička služba (jedna osoba),
tehnička služba (jedna osoba), informatička služba (jedna osoba), pehari (3
komada) i medalje (15 komada), sportski rekviziti (šahovski sat x 8 komada),
uredski materijal i usluge (telefon, pošta, izrada biltena i slično).
GIMNASTIKA
povjerenik (jedna osoba), sudac (devet osoba), prijevoz sudaca, dnevnice
sudaca, korištenje sportskog objekta, liječnička služba (jedna osoba), tehnička
služba (jedna osoba), informatička služba (jedna osoba), pehari (3 komada) i
medalje (15 komada), uredski materijal i usluge (telefon, pošta, izrada biltena
i slično).
PLIVANJE
povjerenik (jedna osoba), sudac (devetnaest osoba), prijevoz sudaca,
dnevnice sudaca, korištenje sportskog objekta (Olimpijski bazen- 8 staza),
liječnička služba (jedna osoba- spasitelj), najavljivač (jedna osoba),
informatička služba (tri osobe), pehari (3 komada) i medalje (27 komada),
uredski materijal i usluge (telefon, pošta, izrada biltena i slično).
ATLETIKA
povjerenik (jedna osoba), sudac (dvadeset i tri osobe), prijevoz sudaca,
dnevnice sudaca, korištenje sportskog objekta (atletski stadion), liječnička
služba (jedna osoba), tehnička služba (dvije osobe), zaštitarska služba (dvije
osoba), najavljivač (jedna osoba), informatička služba (jedna osoba), pehari (3
komada) i medalje (69 komada), uredski materijal i usluge (telefon, pošta,
izrada biltena i slično).
KROS
povjerenik (jedna osoba), sudac (pet osoba), prijevoz sudaca, dnevnice
sudaca, liječnička služba (jedna osoba), najavljivač (jedna osoba), informatička
služba (jedna osoba), pehari (3 komada) i medalje (15 komada), uredski
materijal i usluge (telefon, pošta, izrada biltena i slično).
BADMINTON
povjerenik (jedna osoba), sudac (dvije osobe), prijevoz sudaca, dnevnice
sudaca, korištenje sportskog objekta, liječnička služba (jedna osoba), tehnička
služba (jedna osoba), pehari (3 komada) i medalje (15 komada), sportski
rekviziti (loptice za badminton x 4 paketa), uredski materijal i usluge
(telefon, pošta, izrada biltena i slično).
KROS / POJEDINAČNO
povjerenik (jedna osoba), sudac (8 osoba), prijevoz sudaca, dnevnice sudaca,
liječnička služba (jedna osoba), pehari (3 komada) i medalje (18 komada),
uredski materijal i usluge (telefon, pošta, izrada biltena i slično).
ALPSKO SKIJANJE
povjerenik (jedna osoba), sudac (osam osoba), prijevoz sudaca, dnevnice
sudaca, liječnička služba (jedna osoba), pehari (3 komada) i medalje (12
komada), uredski materijal i usluge (telefon, pošta, izrada biltena i slično).
SKIJAŠKO TRČANJE
povjerenik (jedna osoba), sudac (osam osoba), prijevoz sudaca, dnevnice
sudaca, liječnička služba (jedna osoba), pehari (3 komada) i medalje (12
komada), uredski materijal i usluge (telefon, pošta, izrada biltena i slično).
SEMI CONTACT
povjerenik (jedna osoba), sudac (četiri osobe), prijevoz sudaca, dnevnice
sudaca, liječnička služba (jedna osoba), tehnička služba (jedna osoba), pehari
(3 komada) i medalje (20 komada), uredski materijal i usluge (telefon, pošta,
izrada biltena i slično).
STRELJAŠTVO
povjerenik (jedna osoba), sudac (dvije osobe), prijevoz sudaca, dnevnice
sudaca, liječnička služba (jedna osoba), tehnička služba (jedna osoba), pehari
(3 komada) i medalje (15 komada), sportski rekviziti (dijabole x 4 paketa),
uredski materijal i usluge (telefon, pošta, izrada biltena i slično).
Članak 27.
Tablica 3: »Kriteriji za financiranje školskih sportskih natjecanja osnovnih
i srednjih škola« sastavni je dio točke 2.2 ovog Pravilnika.
2.3. Programske aktivnosti sportova osoba s invaliditetom
Članak 28.
Programske aktivnosti sportova osoba s invaliditetom usklađene su sa
Statutom i strateškim interesima Saveza sportova osoba s invaliditetom, pri
čemu su uvažene: Razvojna strategija Primorsko- goranske županije, te
pravilnici i dokumenti Hrvatskog paraolimpijskog odbora.
Članak 29.
Programske aktivnosti u smislu sufinanciranja su isključivo orijentirane
prema osobama s invaliditetom, što u potpunosti isključuje aktivnosti
integrirane u sport i rekreaciju osoba bez invaliditeta.
Članak 30.
Pravo podnošenja prijave imaju sportski klubovi osoba s invaliditetom i
sportska društva osoba s invaliditetom, koja temeljem Zakona o sportu mogu
obavljati sportsku djelatnost uz uvjet da imaju sjedište u Županiji.
Članak 31.
Pravilnikom su utvrđene dvije grupe programskih aktivnosti sportova osoba s
invaliditetom, a to su sport i rekreacija osoba s invaliditetom.
Prvu grupu programskih aktivnosti čine sportovi koji se nalaze u porodici
sportova pri Hrvatskom paraolimpijskom odboru, a ujedno su na popisu sportova
Međunarodnog olimpijskog odbora (IPC) ili ostalih međunarodnih sportskih
federacija osoba s invaliditetom.
Drugu grupu aktivnosti čine rekreacija i igre koje se nalaze u sustavu Igara
na državnoj razini pri Hrvatskom paraolimpijskom odboru.
Članak 32.
Pri stručnom vrednovanju prijedloga programskih aktivnosti sportova osoba s
invaliditetom primjenjuju se opći i posebni kriteriji.
2.3.1. Opći kriteriji
Članak 33.
Opći kriteriji su:
. Razvijenost sporta (broj članica u međunarodnoj sportskoj federaciji, broj
članica (klubova) nacionalnog saveza, broj članica (klubova) županijskog
saveza),
. Javni status sporta (tradicija sporta u Županiji, paraolimpijski status
sporta, važnost sporta za integraciju osoba s invaliditetom),
. Sportska kvaliteta (broj kategoriziranih sportaša, ostvareni sportski
rezultati u posljednje četiri godine na međunarodnim natjecanjima i u Republici
Hrvatskoj).
2.3.2 Posebni kriteriji
Članak 34.
Posebni kriteriji su:
. Sportske škole za mlade osobe s invaliditetom - juniori do 21 godina
starosti. Kriteriji za vrednovanje programa sportskih škola su:
* Stručna pokrivenost programa, kvalificirani voditelji (treneri),
* Kvaliteta i masovnost programa rada s najmlađim uzrastima u pojedinom
klubu,
* Prilagođenost sportskog objekta za odvijanje programa osoba s
invaliditetom,
* Sufinanciranje drugih programskih zahtjeva pojedinog kluba,
* Sudjelovanje ženske/muške populacije (ovisno o sportu),
* Sufinanciranje programa jedinice lokalne samouprave,
* Broj novih korisnika sportske škole u odnosu na prethodnu godinu.
. Treninzi i pripreme sportaša u klubovima. Kriteriji za vrednovanje
programa treninga i priprema sportaša su:
* Stručna pokrivenost programa, kvalificirani voditelji (treneri),
* Prilagođenost sportskog objekta za odvijanje programa osoba s
invaliditetom,
* Sufinanciranje programa jedinice lokalne samouprave,
* Broj novih sportaša u odnosu na prethodnu godinu.
. Organizacija državnih prvenstava i liga Hrvatskog paraolimpijskog odbora i
Hrvatskog športskog saveza gluhih. Kriteriji za vrednovanje programa
organizacije državnih i međunarodnih manifestacija su:
* Ravnomjerna rasprostranjenost sportskih manifestacija na području Županije
(posebno u manje razvijenim krajevima, otocima i u Gorskom kotaru),
* kvaliteta učesnika (sportska kvaliteta),
* međunarodni karakter,
* broj sudionika (sportaša),
* sufinanciranje manifestacije od strane jedinice lokalne samouprave.
. Odlazak na državna i međunarodna natjecanja u sportaša osoba s invaliditetom
i gluhih sportaša. Kriteriji za vrednovanje programa su sljedeći:
* Broj natjecatelja koji su ispunili normu za nastup na natjecanju,
* Pojedinačni ili ekipni status sporta,
* Udaljenost mjesta održavanja natjecanja od Primorsko-goranske županije,
* Broj sportaša koji odlazi na natjecanje,
* Broj sportaša korisnika invalidskih kolica koji odlaze na natjecanje,
* Dužina trajanja natjecanja.
. Nabava sportske opreme i rekvizita. Kriteriji za vrednovanje programa su
sljedeći:
* Cijena opreme i rekvizita,
* Broj potrebnih komada,
* Iznos kojim je oprema bila sufinancirana u prethodnoj godini,
* Dostupnost opreme u Hrvatskoj,
* Broj sportaša koji će koristiti opremu.
III. ZAVRŠNE ODREDBE
Članak 35.
Međusobna prava i obveze Županije i korisnika sredstava u djelatnosti sporta
utvrđuju se posebnim ugovorom.
Članak 36.
Ako se ukupni prihodi Proračuna Županije ne ostvaruju sukladno planiranom,
Župan može razmjerno tome odlučiti o smanjenju sredstava za izdatke utvrđene
Programom javnih potreba, o čemu će korisnik sredstava biti obaviješten u
pisanom obliku.
Članak 37.
Ako korisnik ugovorom odobrena sredstva za prihvaćeni program ne iskoristi
namjenski, obvezan je izvršiti povrat sredstava, koja će se preusmjeriti u
druge programe.
Ako za to postoje naročito opravdani razlozi, korisnik može zatražiti
prenamjenu odobrenih sredstava.
Članak 38.
Svaki korisnik dužan je nakon dovršetka programa, a najkasnije do 31.
prosinca tekuće godine, podnijeti pisano izvješće o izvršenju programa, koje
mora sadržavati i financijske pokazatelje, te ga dostaviti upravnom tijelu
Županije nadležnom za djelatnost sporta.
Članak 39.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Službenim
novinama Primorsko-goranske županije«.
Klasa: 021-04/12-01/8
Ur. broj: 2170/1-01-01/4-12-25
Rijeka, 13. prosinca 2012.
PRIMORSKO-GORANSKA ŽUPANIJA
Županijska skupština
Predsjednik
Ingo Kamenar, v.r.
Tablica 1
Rangiranje sportova - Status
sportova u programu javnih potreba PGŽ
***
tablica se nalazi na kraju dokumenta ***