73.
Na temelju članka 35. točka 4. i članka 53. stavak 3. Zakona o lokalnoj i
područnoj (regionalnoj) samoupravi (»Narodne novine« broj 33/01, 60/01, 129/05,
109/07, 125/ 08,36/09 i 150711), članka 28. točka 12. i članka 60. stavak 2.
Statuta Primorsko-goranske županije (»Službene novine PGŽ« broj 23/09) i članka
84. Poslovnika Županijske skupštine Primorsko-goranske županije (»Službene
novine« PGŽ broj 26/09), Županijska skupština Primorsko-goranske županije na
32. sjednici od 5. srpnja 2012. godine, donijela je
ODLUKU
o izmjenama i dopunama Odluke o ustrojstvu i
djelokrugu upravni tijela Primorsko-goranske županije
Članak 1.
U Odluci o ustrojstvu i djelokrugu upravnih tijela Primorsko-goranske
županije (»Službene novine« broj 54/10) , u članku 6. mijenjaju se točke 7.,
8., i 9. i glase:
« 7. Upravni odjel za pomorstvo, promet i turizam,
8. Upravni odjel gospodarstvo i poduzetništvo,
9. Upravni odjel za regionalni razvoj i infrastrukturu.«.
Članak 2.
U članku 9., iza alineje 4. dodaju se nove alineje 5. i 6. koje glase:
-»brigu o zaštiti mora i priobalja te praćenju provedbe ugovora o čišćenju
akvatorija Jadranskog mora na području Županije.
-gospodarsku valorizaciju prirodnog, kulturnog i povijesnog nasljeđa.«.
Dosadašnje alineje 6 - 19. postaju alineje 8 - 21.
Članak 3.
Članak 14. mijenja se i glasi:
»Upravni odjel za pomorstvo, promet i turizam obavlja upravne i stručne
poslove, koji se odnose na:
. provođenje postupka prikupljanja i pripreme dokumentacije te izrade i
podnošenje prijedloga za utvrđivanje granica pomorskog dobra izvan lučkog
područja i lučkog područja,
. provedbu parcelacijskih elaborata u katastru i zemljišnoj knjizi za
utvrđene granice pomorskog dobra, vođenje evidencije granica pomorskog dobra te
pripremanje i dostavljanje podataka za izradu GIS-a granica pomorskog dobra,
. dodjelu koncesija na pomorskom dobru u nadležnosti Županije, vođenje
Upisnika koncesija i Registra koncesija na pomorskom dobru, praćenje izvršenja
ugovora o koncesijama, evidentiranje i praćenje naplate koncesijskih naknada te
izrada izvješća za nadležna tijela,
. praćenje stanja na pomorskom dobru te izradu stručne dokumentacije,
. izdavanje rješenja naplate godišnje naknade za upotrebu pomorskog dobra,
vođenje brige o naplati godišnje naknade i vođenje evidencije brodica i jahti
registriranih na području Županije,
. planiranje, sudjelovanje i provedbu saniranja, održavanja, modernizacije i
izgradnje pomorskog dobra, odnosno lučke podgradnje i nadgradnje u lukama
županijskog i lokalnog značaja te poticanje i promicanje aktivnosti na
pomorskom dobru,
. poticanje obavljanja javnog prijevoza u linijskom obalnom pomorskom
prometu na području Županije te provođenje postupka,
. poticanje, usklađivanje i ravnomjerni razvoj cestovnog, željezničkog,
pomorskog i zračnog prometa i veza na području Županije,
. poticanje programa i projekata s ciljem edukacije iz sigurnosti cestovnog
prometa te praćenje i analiza sigurnosti prometa na javnim cestama,
. izdavanje dozvola i vođenje upisnika izdanih dozvola za obavljanje
županijskog linijskog javnog cestovnog prijevoza putnika,
. poticanje programa i projekata s ciljem održavanja aerodroma, razvoja i
povećanja zračnog prometa na području Županije te praćenje realizacije,
. poticanje programa i projekata s ciljem uspostavljanja i održavanja
zračnih linija radi bolje međusobne povezanosti otoka i otoka s kopnom,
. pripremu, poticanje, provođenje i praćenje programa i mjera razvitka
turizma i ugostiteljstva u skladu s Glavnim planom razvoja turizma
Primorsko-goranske županije, Strateškim marketinškim planom turizma Primorsko-
goranske županije,
. predlaganje i provođenje poticajnih mjera za razvoj ribarstva,
. poticanje rada lokalnih radijskih i televizijskih postaja te proizvodnju i
emitiranje programa s temama od lokalnog i županijskog značaja i interesa,
. praćenje i koordiniranje rada trgovačkih društava i ustanova iz
nadležnosti Upravnog odjela,a kojima je Županija član ili (su) osnivač, te
podnošenje izvješća o njihovom radu,
. sudjelovanje u organizaciji i provedbi domaćih i međunarodnih stručnih
skupova, specijalističkih sajmova i drugih manifestacija s temama iz djelokruga
Upravnog odjela,
. predlaganje i kandidiranje projekta od interesa za Županiju i obavljanje
stručnih poslova vezanih za programe Europske unije i Republike Hrvatske,
. sudjelovanje u izradi strateških i ostalih dokumenata Županije,
. razvijanje i održavanje sustava upravljanja kvalitetom u skladu sa
zahtjevima norme i ciljevima kvalitete.
Članak 4.
Članak 15. mijenja se i glasi:
»Upravni odjel za gospodarstvo i poduzetništvo obavlja upravne i stručne
poslove, koji se odnose na:
. praćenje stanja u gospodarstvu, predlaganje i provođenje mjera promicanja,
razvoja, sustavnog unapređivanja i tehnološkog razvoja malog i srednjeg
poduzetništva i obrtništva,
. suradnju s domaćim i stranim institucijama i centrima koji se bave
razvojem svih oblika gospodarske djelatnosti,
. analizu stanja u poljoprivredi, predlaganje i provođenje poticajnih mjera
za razvoj poljoprivrede, stočarstva, vinogradarstva, vinarstva i proizvodnje
hrane, posebno autohtonih proizvoda,
. pripremanje programa i mjera te sudjelovanje u provedbi okrupnjavanja i
navodnjavanja poljoprivrednog zemljišta te poslova vezanih uz melioracijsku
odvodnju,
. sudjelovanje u provedbi Nacionalnog programa navodnjavanja na području
Primorsko-goranske županije,
. gospodarsko korištenje voda,
. predlaganje mjera i provođenje programa i mjera razvoja u oblasti
šumarstva i drvoprerađivačke industrije,
. praćenje izvršenja ugovora o zakupu lovišta, evidentiranje i praćenje
naplate lovozakupnina, predlaganje i provođenje mjera i programa razvitka
lovstva i pripreme natječaja za zakup županijskih lovišta,
. rješavanje u drugom stupnju po žalbama izjavljenim na upravne akte
upravnih tijela gradova i općina iz područja ugostiteljske djelatnosti,
. praćenje i koordiniranje rada trgovačkih društava i ustanova iz
nadležnosti Upravnog odjela, a kojima je Županija član ili (su) osnivač, te
podnošenje izvješća o njihovom radu,
. predlaganje i kandidiranje projekata od interesa za Županiju i obavljanje
stručnih poslova vezanih za programe Europske unije i Republike Hrvatske,
. sudjelovanje u izradi strateških i ostalih dokumenata Županije,
. razvijanje i održavanje sustava upravljanja kvalitetom u skladu sa
zahtjevima norme i ciljevima kvalitete.«.
Članak 5.
Članak 16. mijenja se i glasi:
»Upravni odjel za regionalni razvoj i infrastrukturu obavlja upravne i
stručne poslove, koji se odnose na:
. poslove regionalnog koordinatora za Županiju te obaveze koje iz istog
proizlaze,
. ustrojavanje i vođenje središnje elektroničke baze razvojnih projekata,
. sudjelovanje u pripremi i izradi strateških i operativnih razvojnih
dokumenata Županije te praćenju razvojnih programa iz nadležnosti Upravnog
odjela,
. poticanje i uspostavu cjelovitog sustava planiranja, programiranja,
upravljanja i financiranja regionalnoga razvoja; predlaganje strateških ciljeva,
prioriteta i mjera regionalnoga razvoja; izradu višegodišnjih i godišnjih
strateških i operativnih dokumenata za regionalni razvoj koji se financiraju iz
proračuna, fondova EU te drugih izvora,
. pružanje podrške investitorima u pronalaženju investicijskih projekata i
tijekom njihove realizacije,
. pripremu, izradu i provođenje programa i projekata poticanja razvoja
velikih gospodarskih subjekata primarno u domeni infrastrukture (npr. LNG,
željeznica, luka, plinovodi, ...),
. pomoć i koordiniranje aktivnosti jedinica lokalne samouprave, vezanih uz
regionalni razvoj, sudjelovanje u radu partnerskih vijeća Jadranske NUTS II
regije te poticanje zajedničkih razvojnih projekata s drugim jedinicama lokalne
i područne (regionalne) samouprave te kroz međuregionalnu i prekograničnu
suradnju.
. poticanje, koordinaciju, usklađivanje i praćenje razvojnih programa i
projekata iz područja prometne infrastrukture,
. poticanje, koordinaciju, usklađivanje i praćenje razvojnih programa i
projekata na području vodoopskrbe i odvodnje,
. poticanje, koordinaciju, usklađivanje i praćenje razvojnih programa i
projekata iz područja energetike i energetske infrastrukture,
. koncesioniranje u sferi energetike,
. uspostavu sustava za korištenje sredstava iz Strukturnih fondova Europske
unije kao i suradnja (isključujući logističku/organizacijsku pomoć) s ostalim
upravnim tijelima na pripremi i implementaciji projekata sufinanciranih iz
fondova EU,
. suradnju s nacionalnim i međunarodnim institucijama i tijelima u okviru
nadležnosti Upravnog odjela,
. praćenje i koordiniranje rada trgovačkih društava i ustanova iz
nadležnosti Upravnog odjela, a kojima je Županija član ili (su) osnivač, te
podnošenje izvješća o njihovom radu,
. predlaganje i kandidiranje projekata od interesa za Županiju i obavljanje
stručnih poslova vezanih za programe Europske unije i Republike Hrvatske,
. razvijanje i održavanje sustava upravljanja kvalitetom u skladu sa
zahtjevima norme i ciljevima kvalitete.«.
Članak 6.
Danom stupanja na snagu ove Odluke:
-Upravni odjel za razvoj, infrastrukturu i upravljanje projektima nastavlja
s radom kao Upravni odjel za regionalni razvoj i infrastrukturu.
-Upravni odjel za pomorstvo, promet i veze nastavlja s radom kao Upravni
odjel za pomorstvo, promet i turizam.
-Upravni odjel za turizam, poduzetništvo i poljoprivredu nastavlja s radom
kao Upravni odjel za gospodarstvo i poduzetništvo.
Članak 7.
Pročelnici upravnih tijela Primorsko-goranske županije koji su imenovani
temeljem odredbi Odluke o ustrojstvu i djelokrugu upravnih tijela
Primorsko-goranske županije (»Službene novine PGŽ« broj 54/10) nastavljaju s
radom kao pročelnici upravnih tijela ustrojenih člankom 1. ove Odluke.
Članak 8.
Pravilnici o unutarnjem redu upravnih tijela Primorsko- goranske županije
uskladit će se s odredbama ove Odluke u roku od 15 dana od dana njezina
stupanja na snagu.
U roku od 15 dana od dana stupanja na snagu pravilnika iz stavka 1. ovoga
članka donijet će se rješenja o rasporedu službenika.
Članak 9.
Službenici zatečeni u službi odnosno na radu u upravnim tijelima na dan
stupanja na snagu ove Odluke nastavljaju s radom na svojim dosadašnjim radnim
mjestima, do rasporeda na radna mjesta utvrđena pravilnicima o unutarnjem redu
iz članka 8. ove Odluke.
Upravno tijelo koje preuzima dio poslova iz djelokruga drugog upravnog
tijela preuzima i službenike koji su zatečeni na preuzetim poslovima.
Članak 10.
Opremu, pismohranu i drugu dokumentaciju, sredstva za rad, financijska
sredstva,prava i obveze dosadašnjih upravnih tijela, preuzimaju upravna tijela
koja preuzimaju i poslove na temelju ove Odluke, razmjerno preuzetim poslovima.
Članak 11.
Ova Odluka stupa na snagu danom objave u »Službenim novinama
Primorsko-goranske županije«.
Klasa: 021-04/12-01/6
Ur. broj: 2170/1-01-01/4-12-6
Rijeka, 5. srpnja 2012.
PRIMORSKO-GORANSKA ŽUPANIJA
Županijska skupština
Predsjednik
Ingo Kamenar, v.r.