8.
Na temelju točke II. i IV. Odluke o kriterijima i mjerilima za utvrđivanje
bilančnih prava za financiranje minimalnog financijskog standarda javnih
potreba osnovnog školstva u prvom tromjesečju 2012. godine (»Narodne novine«
broj 149/11), članka 28. točke 22. Statuta Primorsko-goranske županije
(»Službene novine PGŽ« broj 23/ 09) i članka 84. Poslovnika Županijske
skupštine Primorsko-goranske županije (»Službene novine PGŽ« broj 26/ 09),
Županijska skupština Primorsko-goranske županije na 27. sjednici održanoj 16.
veljače 2012. godine, donijela je
ODLUKU
o kriterijima, mjerilima i načinu financiranja minimalnog financijskog
standarda za decentralizirane funkcije osnovnog školstva u 2012. godini
OPĆA ODREDBA
I.
Ovom Odlukom o kriterijima, mjerilima i načinu financiranja minimalnog
financijskog standarda za decentralizirane funkcije osnovnog školstva u 2012.
godini (u daljnjem tekstu: Odluka), utvrđuju se kriteriji, mjerila i načini
financiranja rashoda osnovnih škola u okvirima bilanciranih sredstava po
namjenama utvrđenim u Odluci Vlade Republike Hrvatske o kriterijima i mjerilima
za utvrđivanje bilančnih prava za financiranje minimalnog financijskog
standarda javnih potreba osnovnog školstva u prvom tromjesečju 2012. godine, (u
daljnjem tekstu: Odluka Vlade RH).
OBVEZE USTANOVA ŠKOLSTVA PREMA ODLUCI O IZVRŠAVANJU PRORAČUNA
PRIMORSKO-GORANSKE ŽUPANIJE ZA 2012. GODINU
II.
Odlukom o izvršavanju Proračuna Primorsko-goranske županije za 2012. godinu
(»Službene novine PGŽ« broj 44/11 - u daljnjem tekstu: Odluka o izvršavanju
Proračuna) u postupku planiranja i izvršavanja Proračuna utvrđene su obveze
osnovnoškolskih ustanova kojima je Županija osnivač, a koje su uvrštene u
Registar korisnika Proračuna Primorsko-goranske županije.
Člankom 6. Odluke o izvršavanju Proračuna, propisana je obveza proračunskih
korisnika da do 15. siječnja 2012. godine dostave Upravnom odjelu za
obrazovanje, kulturu i sport nadležnom za obrazovanje svoje financijske planove
i planove nabave usklađene s odobrenim sredstvima u Proračunu za 2012. godinu.
Planovi se razrađuju po tromjesečjima, vodeći računa o dospijeću planiranih
obveza.
Školama koje pravovremeno ne dostave financijske planove Upravnom odjelu za
obrazovanje, kulturu i sport, neće se odobriti korištenje proračunskih
sredstava.
Temeljem članka 20. Odluke o izvršavanju Proračuna, škole su dužne u
postupcima javne nabave koji se djelomično ili u cijelosti financiraju
proračunskim sredstvima uključiti i predstavnika Županije.
Člankom 29. Odluke o izvršavanju Proračuna propisana je i obveza škola da
dostave godišnje i polugodišnje izvještaje o poslovanju, najkasnije 30 dana od
isteka roka utvrđenog Pravilnikom o financijskom izvještavanju u proračunskom
računovodstvu.
Izvještaj o poslovanju mora sadržavati i prijedlog korištenja neutrošenih
sredstava, odnosno prijedlog pokrića gubitka poslovanja.
III.
Temeljem Odluke Vlade RH u Proračunu Primorsko- goranske županije za 2012.
godinu osigurana su sredstva za decentralizirane funkcije nužne za realizaciju
nastavnog plana i programa javnih potreba osnovnoškolskog obrazovanja.
Ovom Odlukom utvrđuju se kriteriji, mjerila i načini financiranja rashoda
osnovnih škola u okvirima navedenih sredstava temeljem bilanciranih sredstava
za prvo tromjesečje po namjenama i to:
1. Materijalni i financijski rashodi, do iznosa od 23.904.444,00 kuna,
2. Rashodi za materijal, dijelove i usluge tekućeg i investicijskog
održavanja do iznosa od 2.024.672,00 kuna,
3. Rashodi za nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na
nefinancijskoj imovini, do iznosa od 3.847.944,00 kuna.
1. MATERIJALNI I FINANCIJSKI RASHODI
IV.
Materijalni i financijski rashodi financiraju se školama sukladno Računskom
planu za proračunsko računovodstvo i prema ekonomskoj klasifikaciji obuhvaćaju:
. skupinu 32 - Materijalni rashodi,
. skupinu 34 - Financijski rashodi.
Ukupna sredstva kojima raspolaže svaka osnovnoškolska ustanova za
materijalne i financijske rashode je zbroj sredstava koji se ostvaruje prema
kriterijima i mjerilima za:
1.1. Opseg djelatnosti
1.2. Stvarne troškove
1.3. Specifične programe koji se izvode u sklopu redovnog nastavnog plana i
programa rada škole
1.1. Kriteriji i mjerila za izračun sredstava prema opsegu djelatnosti
Sredstva prema opsegu djelatnosti priznaju se školama po sljedećim
kriterijima i mjerilima:
. 270,00 kuna po učeniku,
. 2.000,00 kuna po razrednom odjelu,
. 1.500,00 kuna po zaposleniku,
. 18,00 kuna po metru kvadratnom školskog prostora u funkciji nastave.
Raspoloživi iznos sredstava utvrđen prema ovim kriterijima i mjerilima,
škole su dužne rasporediti na materijalne rashode unutar skupine 32 i
financijske rashode unutar skupine 34.
(Ova sredstva ne raspoređuju se za materijalne rashode za energente, usluge
prijevoza učenika u školu, zakupnine i premije osiguranja).
Prilikom raspodjele ukupno utvrđenih sredstava prema opsegu djelatnosti,
škole su obvezne planirati sljedeće namjene:
. obveznu pedagošku dokumentaciju za početak i kraj školske godine prema
Pravilniku o obrascima i sadržaju pedagoške dokumentacije i evidencije o
učenicima u osnovnim školama,
. liječničke i sistematske preglede temeljem Kolektivnog ugovora za
službenike i namještenike u javnim službama i usluge zdravstvenog nadzora prema
Zakonu o zaštiti pučanstva od zaraznih bolesti,
. usluge periodičnih pregleda i kontrolnih ispitivanja objekata i opreme,
servisiranja opreme u kotlovnici škole, servisiranje vatrogasnih aparata, te
usluge mjerenja emisija plinova,
. materijal za održavanje objekata i opreme,
. materijal i sitni inventar za potrebe nastave,
. računalne usluge za održavanje programa Županijske riznice i drugih
programa neophodnih za rad škole.
Preostala raspoloživa sredstva škole raspoređuju prema vlastitim potrebama
po namjenama unutar materijalnih i financijskih rashoda skupina 32 i 34
ekonomske klasifikacije.
1. 2. Kriteriji i mjerila za izračun sredstava za stvarne troškove
Prema kriterijima i mjerilima za stvarne troškove, škole raspolažu
sredstvima za materijalne rashode iz skupine 32 ekonomske klasifikacije. Ovi
rashodi ne priznaju se glazbenim školama.
Rashodi za energente za zagrijavanje, rasvjetu i pogon škole. Ovi se rashodi
priznaju do iznosa prosječne godišnje potrošnje, na bazi izračuna za posljednje
tri godine.
Rashodi za usluge prijevoza učenika u školu sukladno obvezi iz članka 69.
Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi. Ovi se rashodi
školama priznaju do stvarnog iznosa za:
. obveze iz zaključenih ugovora Županije ili škole s odabranim
prijevoznikom,
. za usluge prijevoza učenika vozilom u vlasništvu škole, uključujući
izdatke za redovito servisiranje vozila, registraciju, nabavu auto guma i
motornog goriva,
. za usluge prijevoza kojeg obavljaju roditelji učenika zbog nemogućnosti
korištenja javnog prijevoza, za koji se priznaje iznos do visine 10% važeće
cijene goriva po prijeđenom kilometru.
Rashodi za zakupnine prostora i opreme nužnih za nastavni plan i program,
prema utvrđenim ugovornim obvezama škole, a uz uvjet da je pribavljena
suglasnost Županije na ugovor prije njegovog zaključivanja.
Rashodi za premije osiguranja imovine i djelatnosti po sljedećim policama:
. police osiguranja koje s osiguravateljem zaključuju škole,
. police osiguranja za lom stakla, računalne opreme i provalne krađe, te
odgovornosti prema trećim osobama, koje s osiguravateljem zaključuje Županija.
Rashodi za komunalnu naknadu, vodnu naknadu i uslugu odvoza smeća, koji
proizlaze iz rješenja ili računa izdanih od nadležnih tijela. Ovi rashodi
iznimno se priznaju i osnovnim glazbenim školama.
Rashodi za usluge održavanja i čišćenja objekata potrebnih za realizaciju
redovitog nastavnog plana i programa rada škole za koje škola nema osigurane
kadrove, priznaju se prema ugovorenim obvezama, a uz uvjet da je pribavljena
suglasnost Županije na ugovor prije njegovog zaključivanja.
1.3. Kriteriji i mjerila za specifične programe koji se izvode u sklopu
redovnog nastavnog plana i programa rada škole
Pojedine škole u sklopu nastavnog plana i programa rada škole provode
specifične programe za koje je potrebno osigurati dodatna sredstva za
materijalne rashode.
Dodatna sredstva za materijalne rashode priznaju se školama za sljedeće
namjene:
. za obrazovanje učenika romskog podrijetla, priznaju se povećani troškovi
nastavnog materijala i higijenskih potrepština, do iznosa utvrđenog
financijskim planom škole,
. Osnovnoj školi Ivana Gorana Kovačića u Delnicama za održavanje bazena
priznaju se povećani troškovi utroška vode, usluge kontrole ispravnosti vode,
čišćenja i održavanja bazena, do iznosa utvrđenog financijskim planom škole,
. za izvođenje nastave tjelesne i zdravstvene kulture izvan školskih
objekata u sklopu nastavnog plana i programa, školama se priznaju povećani
materijalni rashodi do iznosa utvrđenog financijskim planom škole.
Škole su dužne u roku od 15 dana od dana donošenja ove Odluke uskladiti
svoje financijske planove za 2012. godinu s iznosom utvrđenim u Rasporedu
sredstava za materijalne i financijske rashode po osnovnim školama za 2012.
godinu, iskazanom u tabelarnom prikazu PRILOG 1-OŠ (Raspored sredstava po
korisnicima za financiranje materijalnih i financijskih rashoda osnovnog
školstva za 2012. godinu) koji je sastavni dio ove Odluke.
STVARNI TROŠKOVI KOJI SE REALIZIRAJU PO POSEBNIM ZAHTJEVIMA
V.
Škole po posebnom zahtjevu mogu koristiti sredstva za rashode koje ne mogu
unaprijed planirati. Ova sredstva odobravaju se u trenutku nastanka potrebe.
Zahtjev za korištenje tih sredstava škole su dužne dostaviti Upravnom odjelu za
obrazovanje, kulturu i sport. To su:
Rashodi za hitne intervencije tekućeg održavanja, odnosno popravke kvarova
koji se ne mogu unaprijed planirati, a nužni su za redovito funkcioniranje
škole:
. za popravak manjih kvarova priznaju se izdaci do iznosa od 5.000,00 kn
(bez PDV-a). Izvršitelj je škola, uz obvezu dostavljanja obavijesti (s
obrazloženjem) o nastalom događaju Upravnom odjelu za obrazovanje, kulturu i
sport,
. za otklanjanje nedostataka utvrđenih inspekcijskim rješenjem ili
zapisnikom ovlaštene tvrtke, priznaju se izdaci do iznosa od 20.000,00 kn (bez
PDV-a). Izvršitelj je škola, a prije početka radova dužna je pribaviti pisanu
suglasnost Upravnog odjela za obrazovanje, kulturu i sport, uz prethodno
dostavljanje preslike dokumentacije (inspekcijsko rješenje i slično) te
troškovnika planiranih radova,
. za popravak vozila i opreme u vlasništvu škole, izvršitelj je škola, a
prije početka radova dužna je tražiti (s obrazloženjem) i pribaviti pisanu
suglasnost Upravnog odjela za obrazovanje, kulturu i sport.
Rashodi za pravnu pomoć u vođenju sudskih postupaka u kojima je škola
stranka u postupku (osim postupaka proizašlih iz radnih odnosa). Škola je obvezna
o poduzetim aktivnostima obavijestiti Upravni odjel za obrazovanje, kulturu i
sport u roku od 15 dana od dana pokretanja postupka. Zahtjev za refundacijom
sredstava škole su dužne dostaviti odmah po primitku, s priloženim računima
i/ili drugom dokumentacijom.
Rashodi za objavu javnih nadmetanja koje provodi PGŽ za potrebe škola u
Oglasniku javne nabave, sukladno Zakonu o javnoj nabavi.
Rashodi za izradu projektno tehničke dokumentacije i procjene vrijednosti od
strane ovlaštenih osoba, neophodni za otklanjanje nedostataka po zahtjevu škole
i/ili nadležnih inspekcijskih službi, uz prethodnu suglasnost Upravnog odjela
za obrazovanje, kulturu i sport.
Rashode iz stavka 2. do 5. ove točke škole ne uključuju u financijske
planove.
NAČIN FINANCIRANJA MATERIJALNIH I FINANCIJSKIH RASHODA
VI.
Škole su dužne u svrhu planiranja i izvršavanja svojih proračuna, kao i
dostave zahtjeva za plaćanje ili doznaku sredstava, koristiti računalni program
»Županijske riznice«.
Materijalni i financijski rashodi do visine utvrđene ovom Odlukom plaćaju se
školama dva puta mjesečno, na temelju zahtjeva za plaćanje putem »Županijske
riznice«, uz obvezu da se istovremeno ovjereni izvornik zahtjeva za plaćanje
dostavi Upravnom odjelu za obrazovanje, kulturu i sport.
Zahtjevi dostavljeni najkasnije do 12. u mjesecu proslijedit će se na
plaćanje Upravnom odjelu za proračun, financije i nabavu Primorsko-goranske
županije najkasnije do 15. u mjesecu.
Zahtjevi zaprimljeni nakon proteka tog roka, a najkasnije do 25. u mjesecu
proslijedit će se na plaćanje do konca tekućeg mjeseca.
Uz zahtjev za plaćanje, škole su dužne dostaviti preslike računa i ostalu
valjanu dokumentaciju samo za rashode koji se financiraju prema kriterijima i
mjerilima za stvarne troškove. Za ostale materijalne i financijske rashode
škole su dužne dostaviti dokumentaciju tek po posebnom zahtjevu Županije.
Zahtjeve za plaćanje obveza proizašlih iz ugovora koje je Županija
zaključila s dobavljačima za isporuku roba ili usluga (usluge prijevoza
učenika, lož ulja, premije osiguranja po rizicima loma stakla, računalne
opreme, provalne krađe i odgovornosti prema trećim osobama i usluge objava
javnih nadmetanja) Županija će podmiriti izravno dobavljačima, te o izvršenim
plaćanjima izvijestiti škole koje su dužne to evidentirati u svojim poslovnim
knjigama.
Škole su dužne, u slučaju »blokade« žiro-računa zbog provođenja ovršnog
postupka, odmah izvijestiti Upravni odjel za obrazovanje, kulturu i sport, te
dostaviti presliku rješenja o ovrsi. Ukoliko zbog navedenog školama bude onemogućeno
poslovanje, Županija će nastale obveze za materijalne i financijske rashode
izravno namiriti dobavljačima do visine utvrđene ovom Odlukom.
2. RASHODI ZA MATERIJAL, DIJELOVE I USLUGE TEKUĆEG I INVESTICIJSKOG
ODRŽAVANJA
VII.
2.1. Rashodi za materijal, dijelove i usluge investicijskog održavanja
Škole su dužne tijekom rujna tekuće godine za narednu godinu, prijaviti
potrebe za investicijskim održavanjem objekata i opreme koji su u funkciji
nastave, s procjenom vrijednosti potrebnih ulaganja.
Zahtjevi se podnose Upravnom odjelu za obrazovanje, kulturu i sport koji
temeljem dostavljenih prijava izrađuje prijedlog Plana rashoda za materijal,
dijelove i usluge tekućeg i investicijskog održavanja osnovnih škola u 2012.
godini (u daljnjem tekstu: Plan rashoda investicijskog održavanja), sukladno
utvrđenom iznosu u Odluci Vlade RH za tu namjenu.
Uvrštenje školske ustanove u Plan rashoda investicijskog održavanja ovisi o
stanju objekata i opreme, koje mora zadovoljavati potrebe nastavnog procesa.
Upravni odjel za proračun, financije i nabavu provodi javnu nabavu radova
investicijskog održavanja, sukladno Planu nabave Primorsko-goranske županije za
2012. godinu, a prema rasporedu utvrđenom u Planu rashoda investicijskog
održavanja.
Prije početka postupka nabave radova, školi se dostavlja na znanje preslika
troškovnika planiranih radova. U postupak nabave uključen je predstavnik škole
i Upravnog odjela za obrazovanje, kulturu i sport.
Sve aktivnosti u pripremi i provođenju radova investicijskog održavanja
objekata provodi Upravni odjel za obrazovanje, kulturu i sport.
Po završetku radova, u postupku primopredaje učestvuje i ovlašteni
predstavnik škole.
Upravni odjel za obrazovanje, kulturu i sport u obvezi je dostaviti školi
presliku dokumentacije o izvršenim radovima temeljem koje će škole radove
evidentirati u svojim poslovnim knjigama.
Ukoliko se tijekom godine pojavi potreba izvođenja žurnih, nepredviđenih
radova, a njihovo bi ne izvođenje ugrozilo sigurnost učenika i nastavni proces,
škole takvu potrebu prijavljuju Upravnom odjelu za obrazovanje, kulturu i
sport.
Žurni i nepredviđeni radovi financiraju se iz »sredstava rezervi« utvrđenih
Planom rashoda investicijskog održavanja, u koje ulaze i sredstva nastala kao
razlika između planirane i ugovorene cijene radova.
Tijekom godine, po potrebi, donose se izmjene i dopune operativnog plana.
2.2. Rashodi za usluge hitnih intervencija tekućeg održavanja objekata
Ukoliko se tijekom godine pojavi potreba za hitnom neplaniranom
intervencijom za radovima tekućeg održavanja objekata čiji iznos prelazi
vrijednost od 5.000,00 kuna (bez PDV-a), škole su prije početka radova dužne
prijaviti potrebu Upravnom odjelu za obrazovanje, kulturu i sport, uz obveznu
dostavu izvješća o nastalom događaju i troškovnika planiranih radova. Ukoliko
se utvrdi stvarna potreba izvršenja radova, Upravni odjel za obrazovanje,
kulturu i sport daje školi suglasnost za izvršenje radova.
Po završetku radova škola je dužna dostaviti Upravnom odjelu za obrazovanje,
kulturu i sport zahtjev za plaćanjem izvedenih radova, presliku računa i ostalu
valjanu dokumentaciju.
Kontrolu izvedenih radova obavlja Upravni odjel za obrazovanje, kulturu i
sport.
Sredstva za tu namjenu osigurana su u Proračunu Županije za 2012. godinu na
poziciji »Vlastiti prihodi školskih ustanova«, van zakonskog standarda za
decentralizirane funkcije školstva.
3. RASHODI ZA NABAVU PROIZVEDENE DUGOTRAJNE IMOVINE I DODATNIH ULAGANJA NA
NEFINANCIJSKOJ IMOVINI
VIII.
Na temelju Odluke Vlade RH Županija je obvezna donijeti Plan rashoda za
nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj
imovini za 2012. godinu (u daljnjem tekstu: Plan rashoda za kapitalne
projekte), u kojem se planiraju kapitalni projekti osnovnog školstva koji će se
realizirati tijekom 2012. godine.
Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta izdaje prethodnu suglasnosti na
Plan rashoda za kapitalne projekte. Sredstva za ove rashode mogu se koristiti
tek po dobivanju pisane prethodne suglasnosti.
3.1. Dugotrajna imovina - opremanje škola
Škole su dužne tijekom rujna tekuće godine za narednu godinu prijaviti
potrebe za opremanjem uredskom opremom i školskim namještajem, komunikacijskom
opremom, sportskom i glazbenom opremom te opremom za posebne namjene s
procjenom njezine vrijednosti.
Raspored opreme po školama utvrđuje se do iznosa iz Plana rashoda za
kapitalne projekte, a iskazuje se Operativnim planom opremanja osnovnih škola
za 2012. godinu (Nastavno: Operativni plan opremanja).
Nabavu opreme provodi Upravni odjel za proračun, financije i nabavu
objedinjenim postupkom nabave, sukladno Planu nabave Primorsko-goranske
županije za 2012. godinu. U postupak nabave uključen je i predstavnik Upravnog
odjela za obrazovanje, kulturu i sport.
Po isporuci opreme, škole su dužne istu evidentirati u svojim poslovnim
knjigama temeljem dokumenata o primitku opreme.
3.2. Dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini - kapitalni projekti
Dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini odnose se na kapitalne projekte
koji obuhvaćaju dugotrajna ulaganja u izgradnju, rekonstrukciju, adaptaciju i
opremanje škola.
Sredstva za kapitalne projekte raspoređuju se za:
. prethodno preuzete obveze iz zaključenih ugovora i sporazuma s drugim
subjektima,
. nova ulaganja u pripremljene projekte izgradnje novih ili rekonstrukcije
postojećih objekata,
. pripremu projektne dokumentacije za buduća ulaganja.
Aktivnosti oko pripreme kapitalnih projekata provodi Upravni odjel za
obrazovanje, kulturu i sport.
Za kapitalne projekte kojima je nositelj realizacije Županija, postupak
nabave provodi Upravni odjel za proračun, financije i nabavu, sukladno Planu
nabave Primorsko- goranske županije za 2012. godinu. U postupak nabave uključen
je predstavnik Upravnog odjela za obrazovanje, kulturu i sport i predstavnik
škole - korisnika.
Sve aktivnosti vezane uz izvođenje radova provodi Upravni odjel za
obrazovanje, kulturu i sport.
Utvrđivanje prava vlasništva za svaki novoizgrađeni ili dograđeni objekt
predmet je posebnih odluka.
Ukoliko se u financiranju kapitalnih projekata, osim sredstava osiguranih u
Županijskom proračunu osiguravaju i sredstva iz proračuna jedinice lokalne
samouprave, odnosno Državnog proračuna RH, međusobni odnosi uređuju se posebnim
sporazumima, koji uz ostalo sadrže i odredbu o utvrđivanju prava vlasništva nad
kapitalnim projektom.
RAZGRANIČENJE MATERIJALNIH I FINANCIJSKIH RASHODA
IX.
Ako se istim objektima ili sredstvima rada zajedno koristi više škola, ili
se njima koriste škola i neka druga ustanova (subjekt), korisnici su obvezni
zaključiti međusobni sporazum kojim se razgraničavaju troškovi prema
kriterijima i mjerilima utvrđenim ovom Odlukom i isti dostaviti Upravnom odjelu
za obrazovanje, kulturu i sport.
U slučaju da škole, odnosno škola i druga ustanova (subjekt) ne mogu postići
dogovor o razgraničenju, dužne su u dogovore uključiti Upravni odjel za
obrazovanje, kulturu i sport.
Sporazumom se utvrđuje nositelj troška, kriteriji za razgraničavanje (udio u
korištenju sredstava rada i prostora), način i rok plaćanja.
Škola plaća isključivo svoj dio troškova, dok ostali dio troškova podmiruje
ustanova (subjekt) s kojom škola zajednički koristi prostor ili sredstva rada,
i to izravno dobavljačima ili na žiro-račun škole.
OBVEZE ŠKOLA PO OSTVARENIM VLASTITIM PRIHODIMA
X.
Odlukom o uvjetima, kriterijima i postupku za uzimanje i davanje u zakup
prostora i opreme u školama i Odlukom o načinu korištenja i uplaćivanja dijela
ostvarenog vlastitog prihoda škole, ustanove su dužne na poziciju »Vlastiti
prihodi« Proračuna Županije uplaćivati 20%, odnosno 10% od ostvarenih prihoda.
Člankom 9. Odluke o izvršavanju Proračuna, propisana je obveza škole da
Upravnom odjelu za obrazovanju, kulturu i sport dostavlja mjesečno izvješće o
ostvarenju vlastitih prihoda.
Mjesečna izvješća škole dostavljaju na obrascu »Izvješće o vlastitim
prihodima« (Obrazac je sastavni dio ove Odluke).
XI.
Ravnatelj škole odgovoran je za točnost, pravodobnost i istinitost podataka,
kao i za namjensko trošenje sredstava.
XII.
Ovlašćuje se Obnašatelj dužnosti Župana, zamjenik Župana Primorsko-goranske
županije da tijekom godine svojim odlukama izvrši preraspodjelu sredstava prema
korisnicima.
XIII.
Ova Odluka stupa na snagu danom objave u »Službenim novinama
Primorsko-goranske županije«.
Klasa: 021-04/12-01/1
Ur. broj: 2170/1-01-01/4-12-14
Rijeka, 16. veljače 2012.
***
tablica se nalazi na kraju dokumenta ***
PRIMORSKO-GORANSKA ŽUPANIJA
ŽUPANIJSKA SKUPŠTINA
Predsjednik
Ingo Kamenar, v.r.
Na temelju točke II i. IV. Odluke o kriterijima i mjerilima za utvrđivanje
bilančnih prava za financiranje minimalnog financijskog standarda javnih
potreba osnovnog školstva u prvom tromjesečju 2012. godine (»Narodne novine«
broj 149/11), članka 28. točke 22. Statuta Primorsko-goranske županije
(»Službene novine PGŽ« broj 23/ 09) i članka 84. Poslovnika Županijske
skupštine Primorsko-goranske županije (»Službene novine PGŽ« broj 26/ 09),
Županijska skupština Primorsko-goranske županije na 27. sjednici održanoj 16.
veljače 2012. godine, donijela je
* Odlukom Vlade RH o kriterijima i mjerilima za utvrđivanje bilančnih prava
za financiranje minimalnog financijskog standarda javnih potreba osnovnog
školstva u prvom tromjesečju 2012. godine, podatak o broju učenika i razrednih
odjela uzet je na temelju podataka iz školske 2010./2011. godine
Klasa: 021-04/12-01/1
Ur. broj: 2170/1-01-01/4-12-15
Rijeka, 16. veljače 2012.
PRIMORSKO-GORANSKA ŽUPANIJA
ŽUPANIJSKA SKUPŠTINA
Predsjednik
Ingo Kamenar, v.r.