2.
Na temelju članka 4. stavka 3. Zakona o pravu
na pristup informacijama (»Narodne novine« broj 172/03, 144/ 10, 37/11 i 77/11)
i članka 43. Statuta Grada Crikvenice (»Službene novine Primorsko-goranske
županije« 26/09, 34/09-ispr.) gradonačelnik Grada Crikvenice dana 23. siječnja
2012. godine donio je
ODLUKU
o ustrojavanju Kataloga informacija Grada Crikvenice
Članak
1.
Ovom Odlukom ustrojava se Katalog informacija
koje posjeduje, raspolaže ili nadzire Grad Crikvenica, a u cilju ostvarivanja
prava na pristup informacijama u smislu kojim se uređuje pravo na pristup
informacijama.
Pravo na pristup informacijama obuhvaća pravo
korisnika na traženje i dobivanje informacije kao i obvezu nadležnog tijela ili
službenika Grada Crikvenice da omogući pristup zatraženoj informaciji, odnosno
da objavljuje informacije kada za to i ne postoji poseban zahtjev već takvo
objavljivanje predstavlja njihovu obvezu određenu zakonom ili drugim općim
propisom.
Članak
2.
Dokumenti na kojima je zapisana ili unesena
informacija u smislu članka 1. ove Odluke, utvrđeni su u sistematiziranom
pregledu informacija - Katalog informacija Grada Crikvenice, koji čini sastavni
dio ove Odluke.
Članak
3.
Katalog informacija sadrži pregled
informacija iz djelokruga Gradske uprave Grada Crikvenice i svih upravnih
tijela Gradske uprave Grada Crikvenice.
Katalog informacija vodi se u elektroničkom
obliku i javno je dostupan na internetskoj stranici Grada Crikvenice na adresi
www.crikvenica.hr.
Katalog informacija vodi Službenik za
informiranje Grada Crikvenice, koji poduzima sve radnje i mjere radi njegovog
urednog vođenja, za što je neposredno odgovoran čelniku tijela.
Članak
4.
Sva upravnatijela Gradske uprave Grada
Crikvenice dužni su Službeniku za informiranje, na njegov zahtjev, davati sve
potrebne informacije vezane uz uredno vođenje Kataloga informacija Grada
Crikvenice.
Zahtjev za ostvarivanje prava na pristup
informaciji može se podnijeti usmeno Službeniku za informiranje ili pismenim
zahtjevom predanim putem pisarnice Grada Crikvenice ili poštom na adresu: Grad
Crikvenica, Kralja Tomislava 85, 51260 Crikvenica te putem elektroničke pošte,
telefaxa ili telefona.
Pravo na pristup informacijama koje Grad
Crikvenica posjeduje, raspolaže ili nadzire može se ostvariti u roku koji je
posebnim pravilnikom utvrđen za čuvanje, tj. zaštitu arhivske i registraturne
građe.
Članak
5.
Ovlaštenik prava na informaciju koji zatraži
pristup informaciji izradom preslike dokumenta ili na način koji podrazumijeva
prethodno skeniranje dokumenta, dužan je platiti naknadu sukladno Kriterijima
za određivanje visine naknade iz članka 19. stavka 2. Zakona o pravu na pristup
informacijama, (»Narodne novine« broj 38/11.), plana u digitalnom obliku.
Visina naknade stvarnih materijalnih troškova
za pristup informaciji određuje se sukladno odredbama članka 2. i članka 3.
Kriterija za određivanje visine naknade iz članka 19. stavka 2. Zakona o pravu
na pristup informacijama (»Narodne novine« broj 38/11 - u nastavku teksta:
Kriteriji).
Sukladno članku 3. Kriterija, za izdavanje
važećih prostornih planova te izvadaka iz prostornih planova, kao i drugih
zapisa u DWG formatu, plaća se naknada od 500,00 kuna po zapisu.
Ovlaštenik koji zatraži dostavu informacije
kojoj je pristup omogućen na neki od načina iz stavka 1. ovog članka, dužan je
platiti dodatnu naknadu u iznosu od 50% poštarine preporučene pošte s
povratnicom. Troškovi dostave informacija obračunavaju se prema važećem cjeniku
poštanskih usluga.
Ovlaštenik prava na informaciju koji
zahtijeva pristup informaciji uvidom u dokumente koji su nastali prije 1993. g.
dužan je platiti naknadu u iznosu od 50,00 kn za svaki pojedini dokument.
Članak
6.
Naknada iz članka 5. ove Odluke uplaćuje se u
korist proračuna na žiro-račun Grada Crikvenice broj 2402006- 1805300007, model
68 poziv na broj: 7706- OIB, svrha doznake: naknada za materijalne troškove.
U slučaju da korisnik prava na informaciju u
roku ne položi navedeni iznos, smatrat će se da je odustao od od zahtjeva.
Članak
7.
Računovodstveni referent blagajne i platnog
prometa će korisniku prava na informaciju izdati račun prema visini naknade
određene u članku 5. ove Odluke.
Službenik za informiranje, iz razloga
ekonomičnosti, može korisniku prava na informaciju ne zaračunati stvarne
materijalne troškove koji nastaju pružanjem informacije ukoliko isti ne prelaze
iznos od 10,00 kn.
Članak
8.
Službenik za informiranje uskratit će pristup
informaciji ako je informacija klasificirana stupnjem tajnosti sukladno zakonu
i/ili općem aktu donesenom na temelju zakona kojim se propisuje tajnost
podataka ili je zaštićena zakonom kojim se uređuje područje zaštite osobnih
podataka, kao i u drugim slučajevima propisanima u članku 8. Zakona o pravu na
pristup informacijama.
Članak
9.
Način ostvarivanja prava na pristup
informacijama iz članka 2. ove Odluke utvrđen je Odlukom o određivanju
službenika za informiranje (»Službene novine Primorsko- goranske županije« br.
8/08).
Ovlašteniku prava na pristup informacijama
omogućit će se pravo na pristup informacijama u najkraćem mogućem roku, po
mogućnosti odmah ili drugog dana, a najkasnijeu roku od 15 dana od dana
ponošenja zahtjeva.
Ostvarivanje prava na pristup informacijama,
neposrednim pružanjem informacije ovlašteniku, uvidom u dokumente i pravljenjem
preslika, omogućit će se u vrijeme koje odredi Službenik za informiranje, u
okviru uredovnog vremena Gradske uprave.
Članak
10.
Stupanjem na snagu ove Odluke prestaje
vrijediti Odluka o ustrojavanju kataloga informacija i Katalog informacija
(»Službene novine Primorsko-goranske županije« br. 23/06 i 8/08).
Ova Odluka s Katalogom informacija objavit će
se u »Službenim novinama Primorsko-goranske županije«, a ista stupa na snagu osmog
dana od dana objave.
Klasa: 008-01/12-01/03
Ur. broj: 2107/01-04/1-12-2
Crikvenica, 23. siječnja 2012.
GRADONAČELNIK
Damir
Rukavina, dipl. ing., v.r.