55.
Temeljem članka 16. Zakona o proračunu
(»Narodne novine« broj 87/08, 36/09 i 49/09), članka 31. i 92. Statuta Općine
Dobrinj (»Službene novine PGŽ« broj 35/09) i članka 35. Poslovnika o radu
Općinskog vijeća Općine Dobrinj (»Službene novine PGŽ« broj 35/09) Općinsko
vijeće Općine Dobrinj na 18. sjednici, održanoj 21. prosinca 2011. godine,
donosi obrazloženje plana proračuna Općine Dobrinj kroz program 1001
OPĆE
JAVNE USLUGE
na području Općine Dobrinj u 2012. godini
Članak
1.
Osnovna zadaća Općine Dobrinj je kontinuirano
unapređenje kvalitete života i rada na području općine Dobrinj putem pružanja
izvrsne usluge, omogućavanjem participacije u odlučivanju, odgovornim
upravljanjem javnim dobrima, protokom informacija te nadasve ljubaznim,
efikasnim i transparentnim radom administracije, kako bi općina Dobrinj kao
mjesto življenja bila poželjno i sigurno područje u kojem je ugodno živjeti.
Općinska uprava nastojat će uvijek biti u službi svih svojih građana.
Članak
2.
Poslove iz samoupravnog djelokruga Općine
Dobrinj obavlja Jedinstveni upravni odjel u kojem je zaposleno šest službenika
i Općinski načelnik ,kao izvršno tijelo Općine, koji je s njima u pitanjima iz
radnog odnosa izjednačen. Sredstva potrebna za ostvarenje programa kroz redovne
aktivnosti (A), tekuće (T) i kapitalne projekte (K) su:
***
tablica se nalazi na kraju dokumenta ***
Članak
3.
Ovaj Program stupa na snagu danom objave u
»Službenim novinama Primorsko-goranske županije«.
Klasa: 400-08-12-161/01
Ur. broj: 2142-04-05-12-03
Dobrinj, 21. prosinca 2011.
OPĆINSKO
VIJEĆE OPĆINE DOBRINJ
Predsjednik
Alen Šamanić, v.r.