5.
Na temelju članka 4. st. 3 u vezi s člankom
21. Zakona o pravu na pristup informacijama (»Narodne novine« broj 172/03,
77/11) i čl. 13. st. 1. toč. 8. Društvenog ugovora - pročišćeni tekst 2007.
godine na svojoj redovnoj 18. sjednici od 20. rujna 2011. godine donijela je
ODLUKU
o ustrojavanju Kataloga informacija Ponikve d.o.o. Krk
Članak
1.
Ovom odlukom se ustrojava Katalog informacija
koje posjeduje, raspolaže ili koje nadzire Ponikve d.o.o. Krk (u daljnjem
tekstu: Društvo) u cilju ostvarivanja javnosti rada i omogućavanja pristupa
informacijama i dokumen
tima svim korisnicima prava
na informaciju, uvjeti i postupak za ostvarivanje prava na pristup
informacijama.
Informacija je napisani, nacrtani, slikovni,
tiskani, snimljeni, magnetni, optički, elektronički ili drugi zapis podataka u
pojedinačnom predmetu koji čini sadržajnu cjelinu, koju posjeduje, kojom
raspolaže ili koju nadzire Društvo.
Informacije iz st. 2. ove Odluke utvrđene su
u sistematiziranom pregledu informacija koji se nalazi u privitku ove Odluke -
Katalogu informacija Ponikve d.o.o. Krk i čini sastavni dio Odluke.
Članak
2.
Društvo je obvezno objaviti odnosno omogućiti
pristup informacijama:
n
redovitim objavljivanjem informacija putem WEB stranica društva
(www.ponikve.hr)
n
redovitim objavljivanjem akata Društva koji se obvezno objavljuju u glasilu
»Službene novine Primorsko- goranske županije«
n
davanjem priopćenja sredstvima javnog priopćavanja
n
neposrednim pružanjem informacije korisniku koji je podnio zahtjev
n
uvidom u dokumente i izradom preslika dokumenata koji sadrže određenu
informaciju
n
dostavom preslika dokumenata koji sadrže traženu informaciju korisniku koji je
podnio zahtjev za informaciju.
Članak
3.
Društvo će uskratiti pristup informacijama u
slučajevima utvrđenim zakonom koji uređuje tajnost i zaštitu tajnosti podataka.
Društvo će uskratiti pristup informacijama u
slučajevima kad je ona zakonom, drugim propisom ili općim aktima Društva
proglašena poslovnom tajnom.
Poslovnom tajnom smatraju se:
1. podaci koje je društvo proglasilo
poslovnom tajnom
2. podaci koje tijela javnih ovlasti ili
druge pravne osobe priopće Društvu kao povjerljive i imaju klasifikaciju
tajnosti
3. podaci kojima se određuju mjere i način
postupanja u slučaju nastanka izvanrednih okolnosti
4. podaci koji se odnose na obranu
5. planovi fizičko-tehničkog osiguranja
imovine i objekata Društva
6. drugi podaci čije bi priopćavanje
neovlaštenoj osobi bilo protivno interesima Društva i drugim tijelima javnih
ovlasti odnosno zakonu.
Članak
4.
Pravo na pristup informaciji može se
uskratiti ako postoje osnovane sumnje da bi njezino objavljivanje:
. onemogućilo učinkovito, neovisno i
nepristrano vođenje sudskog, upravnog ili drugog pravno uređenog postupka,
izvršenje sudske odluke ili kazne
. onemogućilo rad tijela koja vrše upravni i
inspekcijski nadzor odnosno nadzor zakonitosti
. povrijedilo pravo intelektualnog vlasništva
osim u slučaju izričitog pisanog pristanka autora ili vlasnika
Članak
5.
Pravo na pristup informaciji korisnik
ostvaruje podnošenjem pisanog ili usmenog zahtjeva Društvu.
Ako je zahtjev podnesen usmeno o tome se
sastavlja zapisnik,a ako je podnesen telefonski ili putem drugog
telekomunikacijskog uređaja o tome se sastavlja službena bilješka.
U službenu bilješku unose se svi podaci kao i
kod pisanog zahtjeva.
Članak
6.
Društvo je dužno u roku od 15 dana od
zaprimanja zahtjeva omogućiti korisniku pristup informaciji.
U slučaju nerazumljivog zahtjeva, Društvo će
pozvati podnositelja zahtjeva na ispravak u roku od 3 dana. Ako podnositelj
zahtjeva isti ne ispravi u navedenom roku, Društvo će rješenjem zahtjev
odbaciti.
Rok iz st.1. ovog članka može se produžiti do
30 dana u slučaju:
. ako se traži više informacija istim zahjevom
. ako je to nužno radi davanja potpune i
točne informacije
Članak
7.
Za ostvarivanje prava na pristup
informacijama Društvo određuje Anđelu Borojević za službenicu za informiranje.
Članak
8.
Službenik za informiranje obavlja sljedeće
poslove:
n rješava
pojedinačne zahtjeve korisnika prava na pristup informacijama
n
redovito objavljuje informacije
n
unapređuje način obrade, objavljivanja i čuvanja informacija koje su sadržane u
službenim dokumentima koji se odnose rad Društva
n
osigurava pomoć korisnicima
n
poduzima sve potrebne radnje i mjere radi urednog vođenja kataloga informacija
Članak
9.
Službenik za informiranje o zahtjevu može
donijeti rješenje:
n kojim
se zahtjevu udovolja u potpunosti ili djelomično (u prilogu se dostavlja
tražena informacija)
n kojim
se zahtjev odbija
Članak
10.
Podnositelj zahtjeva ima pravo izjaviti žalbu
drugostupanjskom tijelu u roku od 15 dana od dostave rješenja.
Članak
11.
Društvo ima pravo obračunati stvarne troškove
nastale pružanjem informacije podnositelju zahtjeva.
Društvo iz razloga ekonomičnosti može ne
zaračunati stvarne troškove iz st. 1. ovog članka ako isti ne premašuju 10,00
kn.
Naknada se plaća na poslovni račun Društva
kod Erste banke d.d. 2402006-1100387862, poziv na broj: ——— OIB, u svrhu
doznake »naknada za pristup informaciji«.
Članak
12.
Ova Odluka zajedno s Katalogom informacija
objavljuje se u »Službenim novinama Primorsko-goranske županije« i stupa na
snagu danom objave.
Broj: 18-s/7-11
Krk, 24. listopada 2011.
Predsjednik
Skupštine
Danijel Biljan, v.r.
K A
T A L O G
informacija Ponikve d.o.o. Krk
UVODNE ODREDBE
Ovaj Katalog informacija sadrži pregled
informacija koje posjeduje, kojima raspolaže ili koje nadzire Društvo.
Katalog je ustrojen u skladu s odredbom čl.
4. st. 3. Zakona o pravu na pristup informacijama, a sadržava sistematizirani
pregled informacija iz djelokruga rada Društva, s opisom sadržaja, namjenom,
načinom osiguravanja i vremenom ostvarivanja prava na pristup informaciji.
Pravo na pristup informacijama ostvaruje se
na način i u rokovima propisanim Zakonom.
OSNOVNI PODACI
Ponikve d.o.o. Krk je trgovačko društvo
osnovano za obavljanje vodnih i komunalnih djelatnosti na otoku Krku. Sjedište
društva je: 51500 Krk, Vršanska 14.
Ponikve d.o.o. Krk je u 100% suvlasništvu
jedinica lokalne samouprave: Grada Krka (22,45%), Općine Baška (15,58%), Općine
Dobrinj (9,45%), Općine Malinska-Dubašnica, (18,56%) Općine Omišalj (18,97%),
Općine Punat (9,91%) i Općine Vrbnik (5,08%).
Tijela društva su skupština i uprava koju
čini jedan direktor.
Skupštinu čine gradonačelnik i općinski
načelnici svih sedam osnivača.
Direktora društva imenuje skupština društva
na razdoblje od 4 godine. Direktor vodi poslove društva samostalno i obavlja
sve poslove koje nisu u djelokrugu rada Skupštine društva.
Dokumenti koji sadrže informamcije nalaze se
u arhivi poslovne zgrade u sjedištu Društva.
AKTI U NADLEŽNOSTI SKUPŠTINE
1.društveni ugovor
2.poslovnik o svom radu
3. pravilnici
4.odluke, zaključci
5.dugoročni, razvojni, godišnji planovi
poslovanja, financijski godišnji izvještaj
AKTI U NADLEŽNOSTI DIREKTORA
1. opći i pojedinačni akti o poslovanju
2. odluke, zaključci
3. pravilnici
PODNOŠENJE ZAHTJEVA ZA PRISTUP INFORMACIJAMA
Zahtjev za ostvarivanje prava na pristup
informaciji podnosi se službeniku za informiranje Ponikve d.o.o. Krk:
1.pisanim putem na adresu: Ponikve d.o.o.
Krk, Vršanska 14, 51500 Krk
2.elektroničkom poštom na adresu:
andjela.borojevic@ponikve.hr
3.telefaksom na broj: 051 654 602
4.telefonom na broj: 051 654 666 (centrala);
051 654 613
5.na zapisnik na adresi Društva: radnim danom
od 8 do 13 sati (u dogovoru sa službenikom za informiranje)
Korisnik prava na pristup informaciji obvezan
je u podnesku koji podnosi pisanim putem navesti naznaku: »Zahtjev za pristup
informaciji«.
Zahtjev za pristup informaciji obvezno mora
sadržavati:
1.naziv i sjedište tijela javne ovlasti
kojemu se zahtjev podnosi
2.podatke koji su važni za prepoznavanje
tražene informacije
3.ime i prezime i adresa fizičke osobe -
podnositelja zahtjeva
4.tvrtka, naziv i sjedište pravne osobe -
podnositelja zahtjeva.
Podnositelj zahtjeva nije obvezan navesti
razlog zbog kojega traži pristup informaciji. U zahtjevu može predložiti način
na koji će Društvo učiniti informaciju dostupnom. Obrazac zahtjeva nalazi se na
web stranicama Društva.
VISINA NAKNADE STVARNIH MATERIJALNIH TROŠKOVA
ZA OSTVARIVANJE PRAVA NA INFORMACIJU
Visina naknade stvarnih materijalnih troškova
za ostvarivanje prava na pristup informaciji određuje se prema cjeniku koje
utvrđuje Agencija za zaštitu osobnih podataka u Kriterijima za određivanje
visine naknade iz članka 19. Zakona o pravu na pristup informacijama. Kriteriji
se objavljuju u Narodnim novinama, a može im se pristupiti na web stranicama
Društva.
Društvo će podnostitelju zahtjeva ispostaviti
račun o stvarnim troškovima za ostvarivanje prava na pristup informaciji.
TABLICA INFORMACIJA
Tablica informacija sadrži sljedeće rubrike:
1.Informacija: tip informacije
2.Sadržaj: detaljnije opisuje pojedini tip
informacije
3.Dostupnost: sadrži namjenu i način
osiguravanja na pristup informaciji i to:
A - informamcije dostupne javnosti bez
posebnog zahtjeva (objave na web stranicama Društva, akti objavljeni u
Službenim novinama Primorsko-goranske županije, FINA, elektronički oglasnik
javne nabave, javna priopćenja u medijima,obavijesti, javne zemljišne knjige)
B - informamcije dostupne korisnicima prava
na informamciju na njihov zahtjev
C - informamcije koje nisu dostupne javnosti
u skladu s odredbom čl. 8. Zakona o pravu na pristup informaciji