66.
Na osnovi članka 14. Zakona o zaštiti od
požara (»Narodne novine«, broj 92/10), članka 11. Zakona o komunalnom
gospodarstvu (»Narodne novine« broj 36/ 95, 70/97, 28/99, 57/00, 129/00, 59/01,
26/03 - pročišćeni tekst, 82/04, 110/04, 178/04, 38/09 i 79/09) i članka 32.
Statuta Grada Malog Lošinja (»Službene novine PGŽ« broj 26/09 i 32/09), Gradsko
vijeće Grada Malog Lošinja, na sjednici održanoj dana 18. listopada 2011.
godine, donijelo je
ODLUKU
o obavljanju dimnjačarskih poslova
I. OPĆE ODREDBE
Članak
1.
(1) Ovom se odlukom uređuje organizacija i
način obavljanja dimnjačarskih poslova kao komunalne djelatnosti, rokovi
kontrole i čišćenja dimnjaka i uređaja za loženje, nadzor nad obavljanjem tih
poslova, kaznene odredbe, a u svrhu zaštite života ljudi i imovine od požara.
(2) Dimnjačarski poslovi kontrole i čišćenja
dimnjaka i uređaja za loženje izvode se sukladno pozitivnim propisima i
pravilima struke, a u svrhu očuvanja i zaštite okoliša, te provođenja zaštite
od požara.
Članak
2.
(1) Pod obavljanjem dimnjačarskih poslova
razumijeva se:
- obavljanje redovnih i izvanrednih kontrola
dimnjaka i uređaja za loženje,
- čišćenje dimnjaka i uređaja za loženje,
- provjera ispravnosti i funkcioniranja
dimnjaka i uređaja za loženje,
- spaljivanje i vađenje čađe iz dimnjaka i
uređaja za loženje,
- poduzimanje preventivnih mjera zaštite od
požara, eksplozija, trovanja te zagađivanja zraka, kako ne bi nastupile štetne
posljedice zbog neispravnosti dimnjaka i uređaja za loženje.
(2) Pod dimovodnim objektima u smislu ove Odluke
smatraju se dimnjaci i uređaji za loženje.
(3) Pod dimnjakom, u smislu ove Odluke,
smatra se usponski dimovodni kanal, sabirnica čađe, priključna cijev uređaja za
loženje i drugi dijelovi dimnjaka.
(4) Pod uređajima za loženje u smislu ove
Odluke smatraju se uređaji za loženje na kruta, tekuća i plinska goriva.
II. ORGANIZACIJA I NAČIN OBAVLJANJA
DIMNJAČARSKIH POSLOVA
Članak
3.
(1) Dimnjačarske poslove može obavljati
pravna osoba i fizička osoba - obrtnik koja je registrirana za obavljanje te
djelatnosti i ima zaposlene stručno osposobljene osobe za obavljanje
dimnjačarskih poslova.
Članak
4.
(1) Dimnjačarske poslove obavljaju pravne i
fizičke osobe - obrtnici (u daljnjem tekstu:
Koncesionar) na temelju ugovora o koncesiji
za obavljanje dimnjačarskih poslova sklopljenog sa Gradom kao davateljem
koncesije.
(2) Koncesionar ne može prenijeti koncesiju
na drugu osobu.
Članak
5.
(1) Postupak donošenja odluke o dodjeli
koncesije i zaključivanje ugovora o koncesiji za obavljanje dimnjačarskih
poslova na području Grada sa Koncesionarom provodi se sukladno važećem Zakonu o
komunalnom gospodarstvu, Zakonu o koncesijama i važećim gradskim odlukama
kojima se regulira obavljanje komunalnih djelatnosti.
Članak
6.
(1) Dimnjačarski poslovi obavljaju se na
jedinstvenom dimnjačarskom području Grada Malog Lošinja.
(2) Na području Grada Malog Lošinja je jedno
dimnjačarsko područje koje obuhvaća sva naselja i to:
- BELEJ, - PUNTA KRIŽA,
- ĆUNSKI, - SUSAK,
- ILOVIK, - SVETI JAKOV,
- MALI LOŠINJ, - UNIJE,
- MALE SRAKANE I - USTRINE,
VELE SRAKANE,
- NEREZINE, - VELI LOŠINJ.
- OSOR,
Članak
7.
(1) Koncesionar obavlja dimnjačarske poslove
na temelju godišnjeg plana obvezne redovite kontrole i čišćenja dimovodnih
objekata.
(2) Plan iz stavka 1. ovog članka obuhvaća
redoslijed obavljanja dimnjačarskih usluga po naseljima, ulicama i kućnim
brojevima.
(3) Koncesionar je dužan plan iz stavka 1.
ovoga članka sačiniti najkasnije do 31. kolovoza tekuće godine u kojoj počinje
ogrjevna sezona i dostaviti ga gradskom Upravnom odjelu nadležnom za poslove
komunalnog gospodarstva i Javnoj vatrogasnoj postrojbi Mali Lošinj (u daljnjem
tekstu: JVP Mali Lošinj).
(4) Ogrjevna sezona u smislu ove Odluke
smatra se razdoblje od 1. listopada tekuće godine do 30. travnja sljedeće
godine.
Članak
8.
(1) Vlasnici, upravitelji odnosno korisnici
stambenih zgrada, stambeno-poslovnih i poslovnih zgrada i drugih objekata (u
daljnjem tekstu: Korisnik usluge) koji podliježu kontroli i čišćenju dimovodnih
objekata dužni su sukladno propisima, tehničkim normativima, normama i uputama
proizvođača održavati u ispravnom stanju dimnjake, ložišta i uređaje za
loženje, a o održavanju istih moraju posjedovati dokumentaciju.
(2) Korisnik usluge dužan je voditi brigu da
se uređaji za loženje i dimnjaci redovito kontroliraju i čiste sukladno ovoj
Odluci i pozitivnim propisima.
(3) Korisnik usluge dužan je Koncesionaru:
- omogućiti kontrolu i čišćenje dimnjaka i
uređaja za loženje koji podliježu obaveznom čišćenju i kontroli prema ovoj
Odluci,
- dati podatak o broju i vrsti uređaja za
loženje, dimnjaku i vrsti goriva,
- omogućiti pristup svakom uređaju za loženje
i dimnjaku koji se koristi.
(4) Korisnik usluge je dužan svaku promjenu
broja ili vrste dimovodnih objekata i vrstu goriva prijaviti Koncesionaru u
roku trideset (30) dana od nastale promjene.
Članak
9.
(1) Koncesionar je dužan Korisnika usluga
obavijestiti o danu i vremenu kontrole i čišćenja, te u tu svrhu i izvjesiti,
na vidnom mjestu u zgradi ili na objektu, odnosno na drugom prikladnom mjestu,
pisanu obavijest najmanje tri dana prije vršenja dimnjačarskih usluga.
(2) Koncesionar je dužan u slučaju potrebe za
hitnom intervencijom odazvati se na poziv davatelja koncesije ili ovlaštenog
nadzora u roku od 24 sata.
Članak
10.
(1) Korisnik usluge ne smije Koncesionaru
sprječavati pristup do mjesta za čišćenje i pregled dimnjaka i uređaja za
loženje niti ga ometati u obavljanju dimnjačarskih poslova.
(2) Radi ispravne kontrole i čišćenja
dimnjaka pristup do vratašca, priključaka, kape dimnjaka i ostalih dijelova
dimnjaka mora uvijek biti slobodan.
Članak
11.
(1) Koncesionar je dužan uslugu kontrole i
čišćenja obaviti na način kojim se korisniku usluge ne nanosi šteta.
(2) Otpadni materijal i čađu nastalu uslijed
kontrole i čišćenja dimnjaka i uređaja za loženje, koncesionar je dužan
očistiti i ukloniti na propisani način.
Članak
12.
(1) Ako Koncesionar utvrdi da na dimnjaku
i/ili uređaju za loženje postoje nedostaci, pismeno će o tome obavijestiti
korisnika usluge i/ili upravitelja zgrade i pozvati ga da ukloni nedostatke u
roku koji ne može biti duži od dva mjeseca.
(2) Ukoliko se nedostaci iz stavka 1. ovoga
članka ne uklone u utvrđenom roku ili se isti nedostatak ponovo utvrdi i pri
slijedećem čišćenju i kontroli dimnjaka, Koncesionar će o tome obavijestiti
nadležni Upravni odjel i nadležnog inspektora za zaštitu od požara.
(3) Ako Koncesionar utvrdi postojanje
neposredne opasnosti za živote ljudi i imovine koji mogu nastati daljnjom
upotrebom dimnjaka i/ili uređaja za loženje, Koncesionar će bez odgode
zabraniti daljnje korištenje dimnjaka ili uređaja za loženje u pismenoj formi,
te o tome obavijestiti nadležno inspekcijsko tijelo i JVP Mali Lošinj.
Članak
13.
(1) Koncesionar je dužan za dimnjačarsko
područje na kojem obavlja dimnjačarske poslove voditi evidenciju o kontroli i
čišćenju dimovodnih objekata.
(2) Evidencija se vodi za svaku nekretninu
posebno, odnosno za blok ili ulicu u dimnjačarskom području, a sadrži:
- oznaku nekretnine - ulicu i kućni broj,
- ime i prezime Korisnika usluge te naziv
upravitelja zgrade,
- oznaku dimovodnih objekata koji se
pregledavaju i čiste,
- datum obavljanja dimnjačarskih poslova i
nalaz dimnjačara,
- vrstu i datum izvođenja radova na dimnjaku,
- iznos naplaćene cijene usluge sukladno
ugovorenom cjeniku,
- napomenu Korisnika usluge ili ovlaštenog
dimnjačara,
- potpis dimnjačara,
- potpis Korisnika usluge kao potvrdu
obavljenih dimnjačarskih poslova.
(3) Koncesionar je dužan evidenciju osim
pisano voditi i u elektroničkom obliku u kojem ju obliku jednom godišnje
dostavlja nadležnom gradskom Upravnom odjelu za komunalno gospodarstvo i JVP
Mali Lošinj.
(4) Evidencija se vodi za svaku kalendarsku
godinu, a mora se čuvati najmanje tri godine po isteku godine za koju se vodi.
Članak
14.
(1) Uz evidenciju, Koncesionar dužan je
izraditi Registar sa popisom dimovodnih objekata po dimnjačarskom području (u
daljnjem tekstu: Registar) u koji se unose svi dimovodni objekti koji podliježu
obvezi čišćenja.
(2) Registar obvezno sadrži:
- oznaku nekretnine - ulicu i kućni broj,
- ime i prezime Korisnika usluge te naziv
upravitelja zgrade,
- broj i vrstu dimnjaka u objektu s obzirom
na vrstu energenta koji koristi priključeni uređaj za loženje i njihovo stanje
u smislu korištenja,
- broj i vrstu uređaja za loženje,
- rokove čišćenja i kontrole i
- stanje ispravnosti dimovodnih objekata.
(3) Koncesionar je dužan Registar osim pisano
voditi i u elektroničkom obliku u kojem ga obliku jednom godišnje prije početka
ogrjevne sezone dostavlja nadležnom Upravnom odjelu za poslove komunalnog
gospodarstva i JVP Mali Lošinj.
(4) Registar se vodi i čuva trajno.
Članak
15.
(1) Koncesionar je dužan do početka ogrjevne
sezone gradskom Upravnom odjelu za poslove komunalnog gospodarstva podnijeti
godišnji izvještaj o radu dimnjačarske službe.
Članak
16.
(1) Koncesionar ima pravo na naknadu za
obavljanje dimnjačarskih poslova.
(2) Naknadu iz stavka 1. ovoga članka
Koncesionaru plaća Korisnik usluge.
Članak
17.
(1) Ugovorom o koncesiji za obavljanje
dimnjačarskih poslova između Koncesionara i Grada određuje se visina naknada
(cjenik) za obavljanje dimnjačarskih poslova.
Članak
18.
(1) Na računu kojeg je Koncesionar dužan
izdati Korisniku usluga za obavljenu dimnjačarsku uslugu mora se obvezno
navesti vrsta usluge koju je Koncesionar naplatio prema ugovorenom cjeniku iz
članka 17. ove Odluke.
III. ROKOVI KONTROLE I ČIŠĆENJA DIMOVODNIH
OBJEKATA
Članak
19.
(1) U svrhu održavanja dimovodnih objekata
Koncesionar provodi obveznu redovitu i izvanrednu kontrolu i čišćenje.
Članak
20.
(1) Redovita kontrola i čišćenje provodi se
najmanje jedanput godišnje, na način određen projektom građevine, tehničkim
propisima, specifikacijama uređaja za loženje i vrsti goriva.
(2) Dimovodni objekti obvezno se
kontroliraju, a prema potrebi i čiste prije početka ogrjevne sezone, a u
pravilu i po završetku iste.
(3) Za dimovodne objekte koji se koriste i
izvan ogrjevne sezone ili se koriste tijekom cijele godine (proizvodni,
turistički i ostali gospodarski objekti, obrazovne, zdravstvene i druge
ustanove i sl.) redovita kontrola obvezno se provodi najmanje četiri (4) puta
godišnje (kvartalno) dok se čišćenje obavlja po potrebi, a najmanje dva (2)
puta godišnje.
(4) Redovita kontrola uključuje najmanje:
- vizualni pregled, u kojeg je uključeno
utvrđivanje položaja i veličine pukotina te drugih oštećenja bitnih za očuvanje
tehničkih svojstva dimnjaka i uređaja za loženje,
- tlačnu probu u slučaju sumnje,
- usklađenost uređaja za loženje i dimnjaka,
- mjerenje izlazno-povratnih plinova kod
uređaja za loženje na plinsko gorivo.
Članak
21.
(1) Na način utvrđen u članku 20. st. (3) ove
Odluke obavlja se obvezna izvanredna kontrola dimovodnih objekata posebno prije
svake promjene uređaja za loženje ili promjene goriva, prije ponovne uporabe
ako dimnjak nije bio u uporabi dulje od godinu dana i nakon svakog izvanrednog
događaja koji može utjecati na tehnička svojstva dimnjaka ili izaziva sumnju u
uporabljivost dimnjaka, o čemu je Korisnik usluge dužan obavijestiti
Koncesionara, te po zahtjevu nadzornog inspekcijskog tijela.
Članak
22.
(1) Obveznoj kontroli i čišćenju ne podliježu
dimovodni objekti koji se ne koriste, pod uvjetom da ih njihovi korisnici
odjave nadležnom Koncesionaru.
(2) Dimovodni objekti koji se ne
upotrebljavaju u dužim vremenskim razmacima uslijed napuštenosti objekta,
odnosno sezonskog stanovanja (vikendice) ne podliježu odredbama članka 20. ove
Odluke, već se njihova kontrola i čišćenje vrše po pozivu i dogovoru sa
Koncesionarom, uz obvezu Korisnika usluge da jednom godišnje obvezno osigura
čišćenje i kontrolu i na takvim objektima.
Članak
23.
(1) Kod tehnološki specifičnih postrojenja za
loženje koje može održavati prema garantnim i drugim uvjetima samo ovlašteni
serviser, postoji samo obveza Koncesionara da jednom godišnje kontrolira da se
li ona redovito održavaju.
Članak
24.
(1) Kod dimnjaka koje nije moguće temeljito
očistiti izvršiti će se spaljivanje čađe.
(2) Spaljivanje čađe obavlja se uz mjere
opreza u skladu s propisima o zaštiti od požara na najpovoljnijem mjestu u
dimnjaku.
(3) Spaljivanje čađe ne smije se obavljati za
vrijeme jakog vjetra i visokih temperatura zraka.
(4) O spaljivanju čađe Koncesionar je dužan
obavijestiti ostale korisnike zgrade i JVP Mali Lošinj.
Članak
25.
(1) Pored redovitih i izvanrednih obaveznih
kontrola i čišćenja dimovodnih objekata, čišćenje i kontrola obavlja se i na
zahtjev Korisnika usluga i izvan rokova navedenih u članku 20. ove Odluke.
(2) Za dimnjačarske usluge obavljene na
izričiti zahtjev korisnika usluge, a izvan obveza i rokova utvrđenih ovom
Odlukom, primjenjuju se naknade prema ugovorenom cjeniku.
IV. NADZOR
Članak
26.
(1) Nadzor nad provedbom odredaba ove odluke
i nadzor nad pružanjem dimnjačarskih usluga obavlja nadležni Upravni odjel
nadležan za poslove komunalnog gospodarstva putem komunalnog redarstva.
(2) Provođenje stručnog nadzora nad
obavljanjem rada Koncesionara u ime Grada Malog Lošinja, obavljat će djelatnik
Javne vatrogasne postrojbe Mali Lošinj koji obavlja preventivne poslove zaštite
od požara ili osoba koju ovlasti zapovjednik Javne vatrogasne postrojbe Mali
Lošinj.
Članak
27.
(1) U vršenju nadzora nad provedbom ove
odluke i nad pružanjem dimnjačarskih usluga, komunalni redar je ovlašten:
- zabraniti neovlašteno obavljanje
dimnjačarskih poslova,
- nadzirati vođenje registra s popisom
dimovodnih objekata po naseljima iz čl. 14. ove Odluke,
- nadzirati vođenje evidencije o kontroli i
čišćenju dimovodnih objekata iz čl. 13. ove Odluke,
- predlagati provođenje prekršajnog postupka
protiv prekršitelja sukladno vlastitom nalazu i nalazu stručnog nadzora,
- naplatiti novčanu kaznu na mjestu počinjena
prekršaja sukladno vlastitom nalazu i nalazu stručnog nadzora,
- poduzimati i druge mjere iz svoje
nadležnosti propisane Odlukom o komunalnom redu.
(2) U vršenju stručnog nadzora, ovlašteni
djelatnik JVP- a je ovlašten:
- narediti obavljanje dimnjačarskih poslova,
ako utvrdi da ih ovlašteni Koncesionar ne obavlja ili ih ne obavlja pravilno i
potpuno,
- poduzimati i druge propisane mjere iz
nadležnosti - preventino protupožarne zaštite,
- u suradnji s komunalnim redarstvom
pokretati daljnje postupke.
(3) U slučaju kada Koncesionar ili stručni
nadzor utvrdi da postoji neposredna opasnost od požara odnosno da je dimnjak
požarno opasan, dužan je osobno ili putem komunalnog redarstva o tome
izvijestiti Inspekciju zaštite od požara, eksploziva i vatrogastva pri
Ministarstvu unutrašnjih poslova.
V. KAZNENE ODREDBE
Članak
28.
(1) Pravnoj osobi izreći će se novčana kazna
u iznosu od 5.000,00 kuna ako kao Korisnik usluge:
- ne omogući kontrolu i čišćenje dimnjaka i
uređaja za loženje, ne da podatak o broju i vrsti uređaja za loženje, dimnjaku
i vrsti goriva, te ne omogući pristup uređaju za loženje i dimnjaku koji se
koristi (članak 8. stavak 3. Odluke);
- ne prijavi svaku promjenu broja ili vrste
dimovodnih objekata i vrstu goriva Koncesionaru u roku trideset (30) dana od
nastale promjene (članak 8. stavak 4. Odluke);
- spriječi Koncesionaru pristup do mjesta za
čišćenje i pregled dimnjaka i uređaja za loženje ili ga ometa u obavljanju
dimnjačarskih poslova (članak 10. stavak 1. Odluke);
- ukoliko ne ukloni nedostatke na dimnjaku
i/ili uređaju za loženje naložene od strane Koncesionara (članak 12. stavak 2.
Odluke).
(2) Za prekršaje iz st. 1. ovog članka izreći
će se novčana kazna odgovornoj osobi u pravnoj osobi kao Korisniku usluge u
iznosu od 1.000,00 kuna.
(3) Za prekršaje iz st.1. ovog članka izreći
će se novčana kazna fizičkoj osobi obrtniku i osobi koja obavlja drugu
samostalnu djelatnost kao Korisniku usluge u iznosu od 1.000,00 kuna.
(4) Za prekršaje iz st.1. ovog članka izreći
će se novčana kazna fizičkoj osobi kao Korisniku usluge u iznosu od 500,00
kuna.
Članak
29.
(1) Pravnoj osobi izreći će se novčana kazna
u iznosu od 5.000,00 kuna ako kao Koncesionar:
- ne donese godišnji plan obvezne redovite
kontrole i čišćenja dimovodnih objekata i ne dostavi ga nadležnom Upravnom
odjelu i JVP Mali Lošinj do 31. kolovoza tekuće godine (članak 7. stavci 1. i
3. Odluke);
- ne obavijesti Korisnika o danu i vremenu
kontrole i čišćenja najmanje 3 dana prije vršenja dimnjačarskih usluga (članak
9. Odluke);
- ako se u slučaju potrebe za hitnom
intervencijom ne odazove na poziv davatelja koncesije ili ovlaštenog nadzora u
roku od 24 sata (članak 9. stavak 2.);
- ako uslugu kontrole i čišćenja obavi na
način kojim se korisniku nanosi šteta ili ne očisti otpadni materijal i čađu na
propisani način (članak 11. stavak 1. i 2. Odluke);
- ukoliko utvrdi, a ne obavijesti nadležno
inspekcijsko tijelo i JVP Mali Lošinj o postojanju neposredne opasnosti za
život ljudi i imovine (članak 12. stavak 3.);
- ne vodi uredno evidenciju o kontroli i
čišćenju dimovodnih objekata (članak 13. Odluke);
- ne vodi uredno registar s popisom
dimovodnih objekata po dimnjačarskom području koji podliježu obvezi čišćenja
(članak 14. Odluke);
- ne podnese godišnji izvještaj o radu
dimnjačarske službe do početka ogrjevne sezone (članak 15. Odluke);
- naplati cijenu naknade za dimnjačarske
usluge koja nije u skladu sa cjenikom (članak 17. Odluke);
- ne prijavi razloge za izvanredni pregled
dimnjaka (članak 21. Odluke);
- ukoliko prilikom spaljivanja čađe o tome ne
obavijesti JVP Mali Lošinj i ostale korisnike zgrade (članak 24. stavak 4.
Odluke) te ne postupa sukladno stavcima 2. i 3. istog članka.
(2) Za prekršaje iz st. 1. ovog članka izreći
će se novčana kazna odgovornoj osobi u pravnoj osobi kao Koncesionaru u iznosu
od 1.000,00 kuna.
(3) Za prekršaje iz st. 1. ovog članka izreći
će se novčana kazna fizičkoj osobi obrtniku i osobi koja obavlja drugu
samostalnu djelatnost kao Koncesionaru u iznosu od 1.000,00 kuna.
(4) Za prekršaje iz st. 1. ovog članka izreći
će se novčana kazna fizičkoj osobi kao Koncesionaru u iznosu od 500,00 kuna.
Članak
30.
(1) Pravnoj osobi izreći će se novčana kazna
u iznosu od 10.000,00 kuna ako:
- obavlja dimnjačarske poslove bez valjanog
ugovora o koncesiji (članak 4. Odluke);
(2) Za prekršaj iz st. 1. ovog članka izreći
će se novčana kazna odgovornoj osobi u pravnoj osobi u iznosu od 2.000,00 kuna.
(3) Za prekršaj iz st.1. ovog članka izreći
će se novčana kazna fizičkoj osobi obrtniku i osobi koja obavlja drugu
samostalnu djelatnost u iznosu od 3.000,00 kuna.
(4) Za prekršaj iz st.1. ovog članka izreći
će se novčana kazna fizičkoj osobi u iznosu od 1.000,00 kuna.
Članak
31.
(1) U slučaju utvrđenja počinjenja prekršaja
od strane pravne osobe, odgovorne osobe u pravnoj osobi, fizičke osobe obrtnika
i osobe koja obavlja drugu samostalnu djelatnost, Grad će putem nadležnog
Upravnog odjela obvezno izdati prekršajni nalog (obvezni prekršajni nalog)
kojim se može osim novčane kazne odrediti naknada paušalne svote troškova za
izdavanje prekršajnog naloga do 100,00 kuna.
(2) U slučaju utvrđenja počinjenja prekršaja
od strane fizičke osobe, na mjestu počinjenja prekršaja komunalni redar može
naplatiti novčanu kaznu u iznosu od 500,00 kuna.
(3) Ako fizička osoba iz st. 2. ovog članka
ne plati novčanu kaznu na mjestu počinjenja prekršaja može to učiniti u roku od
osam (8) dana od dana počinjenja prekršaja.
(4) U slučaju neplaćanja novčane kazne u roku
iz prethodnog stavka, Grad će putem nadležnog Upravnog odjela obvezno izdati
prekršajni nalog (obvezni prekršajni nalog) kojim se može osim novčane kazne
odrediti naknada paušalne svote troškova za izdavanje prekršajnog naloga do
100,00 kuna.
VI. ZAVRŠNE ODREDBE
Članak
32.
(1) Ova Odluka stupa na snagu osmoga dana od
dana objave u »Službenim novinama Primorsko-goranske županije«.
Članak
33.
(1) Stupanjem na snagu ove Odluke prestaje
važiti Odluka o koncesijskom obavljanju komunalne djelatnosti dimnjačarskih
poslova na području Grada Malog Lošinja (»Službene novine PGŽ« broj 10/07).
Klasa: 214-01/11-01/09
Ur. broj: 2213/01-01-11-4
Mali Lošinj, 18. listopada 2011.
GRADSKO
VIJEĆE GRADA MALI LOŠINJ
Predsjednik
Anto Nedić, prof., v.r.