16.
Na temelju članka 19. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi
(»Narodne novine« broj 31/01, 60/01 - vjerodostojno tumačenje i 106/03), članka
1. stavka 2. Zakona o sigurnosti prometa na cestama (»Narodne novine« broj
59/96 - pročišćeni tekst), te članka 19. Statuta Grada Krka (»Službene novine«
Primorsko-goranske županije broj 19/01) i suglasnosti Sektora policije, Odjela
za sigurnost cestovnog prometa Policijske uprave Primorsko-goranske,
Broj:511-09-05/N-67/38-04. B.P., Gradsko vijeće Grada Krka, na sjednici
održanoj 27. svibnja 2004. godine, donijelo je
ODLUKU
o uređenju prometa u Gradu Krku
I. OPĆE ODREDBE
Članak 1.
Ovom Odlukom uređuje se promet na javno prometnim površinama u Gradu Krku i
to:
1. ceste s prednošću prolaza,
2. dvosmjerni, odnosno jednosmjerni promet,
3. sustav tehničkog uređenja prometa,
4. ograničenja brzine kretanja vozila,
5. promet pješaka, biciklista, vozača mopeda i zaprežnih vozila, gonjenje i
vođenje stoke,
6. parkirališne površine i način parkiranja,
7. zone smirenog prometa,
8. blokiranje autobusa, teretnih vozila, priključnih vozila i radnih
strojeva na mjestima koja nisu namijenjena za parkiranje tih vrsta vozila i
način deblokade tih vozila,
9. postavljanje i održavanje zaštitnih ograda za pješake na opasnim
mjestima,
10. pješačke zone, sigurne pravce za kretanje školske djece, posebne
tehničke mjere za sigurnost pješaka i biciklista u blizini obrazovnih,
zdravstvenih i drugih organizacija,
11. uklanjanje dotrajalih, oštećenih i napuštenih vozila i vozila bez
registarskih oznaka.
Iznimno iz stavka 1. ovoga članka, kada se promet uređuje na dijelu državne,
magistralne ili regionalne ceste, potrebna je suglasnost nadležnog
Ministarstva.
Članak 2.
Javnim prometnim površinama u smislu ove Odluke smatraju se:
- nerazvrstane ceste, trgovi, pločnici, parkirališta, pješačke staze i
prijelazi (u nivou, podzemni i nadzemni) otoci za reguliranje i razdvajanje
prometnog toka, kao i sve ostale površine na kojima se obavlja promet vozila i
drugih prometnih sredstava i pješaka, a nisu razvrstane kao javne ceste,
- poljoprivredni putevi,
- dijelovi državnih, županijskih i lokalnih cesta koje prolaze kroz
naseljena mjesta na području Grada Krka.
Članak 3.
Promet na javnim prometnim površinama dopušten je svakom sudioniku pod
jednakim uvjetima, na način propisan Zakonom i ovom Odlukom.
Na javnim prometnim površinama ne smiju se poduzimati bilo kakve radnje ili
djelatnosti koje bi mogle oštetiti javnu prometnu površinu ili ugroziti
sigurnost, protočnost prometa i vozila i kretanje pješaka.
II. PROMETNO-TEHNIČKI ELEMENTI JAVNO PROMETNIH POVRŠINA
Članak 4.
Širina kolnika dvosmjernih cesta ne može biti manja od 6,00 metara, s
najmanje jednostranim nogostupom minimalne širine 1,20 metara.
Širina kolnika jednosmjernih cesta ne može biti manja od 3,00 metra s
najmanje jednostranim nogostupom minimalne širine 1,20 metara.
Iznimno, za postojeće ceste u već potpuno izgrađenom području, kao i za
pristupne ceste od individualnih stambenih objekata, širina kolnika i nogostupa
može biti manjih dimenzija.
Članak 5.
Pješački nogostupi su uređene površine koje moraju biti visinski ili na neki
drugi način odvojene od kolnika, minimalne širine 1,20 metara.
Iznimno, prema stručnoj ocjeni lokacije i učestalosti pješačkog prometa te u
urbanistički izgrađenim prostorima, širina nogostupa može biti manja, ali ne
manja od 0,70 metara.
III. UREĐENJE PROMETA
Članak 6.
Poglavarstvo Grada Krka, na prijedlog Upravnog odjela za komunalni sustav
Grada Krka ( u daljnjem tekstu: Upravni odjel Grada nadležan za poslove
prometa), uz prethodnu suglasnost Policijske uprave, odnosno Policijske uprave
i nadležnog Ministarstva, zaključkom propisuje:
- stalne zabrane i ograničenja prometa u pojedinim dijelovima Grada, kao i
posebne uvjete odvijanja prometa;
- provođenje nove organizacije prometa, kao što su promjene prometnih tokova
(uvođenjem jednosmjernih i dvosmjernih ulica, preusmjeravanje prometnih
tokova);
- zone smirenog prometa i novih pješačkih zona.
- ceste s prednošću prolaza, sustav tehničkog uređenja prometa, kao što je
postavljanje, uklanjanje, zamjena i održavanje prometne signalizacije
(horizontalne, vertikalne i svjetlosne) i opreme na javnim prometnim
površinama,
- ograničenje brzine kretanja vozila;
- parkirališna mjesta rezervirana za motorna vozila invalidnih osoba;
- druge promjene što utječu na funkcioniranje gradskog prometnog sustava.
Članak 7.
Privremenu regulaciju prometa na javno prometnim površinama zbog izgradnje,
rekonstrukcije i popravka građevinskih objekata i instalacija odobrava Upravni
odjel Grada nadležan za poslove prometa.
Pod istim uvjetima iz stavka 1. ovoga članka Upravni odjel može privremeno
zabraniti promet na javnoj ili nerazvrstanoj cesti, ako se radovi ne mogu
izvesti bez obustave prometa.
Članak 8.
Na području naselja Krk stalna zabrana prometa postoji u ulicama koje se
nalaze u staroj gradskoj jezgri unutar zidina, Obala hrvatske mornarice i dio
Trga Josipa bana Jelačića (prostor od Straže do Kule) i obalno šetalište koje
se pruža uz Ulicu Šetalište sv. Bernardina.
U pješačkim zonama, te ulicama i trgovima gdje postoji stalna zabrana
prometa od zabrane su izuzeta vozila hitne medicinske pomoći, vatrogasne službe
i policije te servisnih vozila za vrijeme vršenja hitnijih poslova, vozila pod
pratnjom, motociklima HP-a kojima se obavlja dostava paketa i brzojava, kao i
vozila ovlaštenih fizičkih i pravnih osoba kojima se obavljaju poslovi iz
komunalnih djelatnosti, i to u vrijeme obavljanja poslova iz svoga djelokruga.
Osobama nastanjenim na području iz stavka 1. ovoga članka Upravni odjel
Grada nadležan za poslove prometa izdavat će odobrenje, kojim će dopustiti
promet vozilima u dozvoljenom vremenu, isključivo radi pristupa garaži ili
dvorištu, gdje su dužni držati vozilo za vrijeme mirovanja.
Izuzetno, fizičkim i pravnim osobama sa stanom ili sjedištem na podučju iz
stavka 1. ovoga članka, dopušta se u utvrđenom vremenu prilaz kućama u slučaju
hitnih potreba, radi bolesti ili snabdjevanja ogrjevom, pokućstvom ili drugim
teškim predmetima.
Upravni odjel iz stavka 3. ovoga članka izdat će odobrenje za pristup na
području iz stavka 1. ovoga članka i invalidnim osobama koje koriste vozilo kao
ortopedsko sredstvo, ako su nastanjeni ili zaposleni na tom području.
Članak 9.
Pregled postojećeg stanja prometa (ovisno o značaju - važnosti ulica u
naselju Krk):
. glavni tokovi prometa - gradske ulice, trgovi i tokovi kojima se odvija
promet u naselju Krk (kronološki poredane po važnosti):
- Ulica Stjepana Radića od sjevernog ulaza u grad do raskrižja kod
Vatrogasnog doma;
- Ulica Narodnog preporoda (od Vatrogasnog doma do bezinske postaje INA II;
- Ulica Slavka Nikolića (od Ulice Stjepana Radića do kružnog toka);
- Kružni tok;
- Šetalište sv. Bernardina od kružnog toka do Trga J. bana Jelačića, a zatim
u produžetku Trg J. Bana Jelačića, te u nastavku Ulica Stjepana Radića do
raskrižja kod Vatrogasnog doma;
- Vinogradska ulica (od raskrižja sa Ulicom Stjepana Radića do Ulice S.
Nikolića;
- Ulica Kralja Tomislava (od Ulice S. Nikolića, kod Trgovine »Bodulka« do
Trga Josipa Bana Jelačića);
- Ružmarinska ulica koja se proteže ispred hotela Dražica do spajanja na
Ulicu Vlade Tomašića kod kućnog broja 36, te u nastavku V. Tomašića, Bašćanska
i M. Krleže do Ulice N. Preporoda;
- Kvarnerska ulica (od kružnog toka, prva desno, te u nastavku Crikvenička
ulica do ulaza u autokamp »Bor«;
- Plavnička ulica ( od kružnog toka, druga desno, do ulaza u autokamp
»Ježevac«;
- Ulica Braće Linardić ( od kružnog toka, južno, do njenog završetka);
- Ulica Lukobran ( od raskrižja sa Šetalištem sv. Bernardina do raskrižja sa
Ulicom Ježevac);
- Ulica Mate Balote ( od raskrižja sa Ulicom Narodnog preporoda, te u
nastavku Lakmartinska ulica do raskrižja i ponovnog spajanja sa Ulicom Narodnog
preporoda);
- Ulica I. G. Kovačića (od Ulice Narodnog preporoda, te u nastavku Ulica
Vladimira Nazora do raskrižja i ponovnog spajanja na Ulicu Narodnog preporoda).
Sve priključne ulice u odnosu na navedene ulice iz prednjeg stavka smatraju
se sporednima.
. Ostale sporedne ulice (raskrižja):
- Ulica R. Boškovića u odnosu na Ulicu T. Ujevića;
- Ivana Zajca u odnosu na Ulicu I. Mažuranića;
- Ivana Gundulića u odnosu na Ulicu I. Meštrovića;
- Ulice Maslinik i Borik u odnosu na Vršansku ulicu.
Članak 10.
Sva ostala nenavedena raskrižja ulica u naselju Krk, smatraju se kao ceste
iste važnosti na kojima se primjenjuje pravilo »desne strane«, te uključivanje
u promet na kolnik suvremenim kolničkim zastorom.
Članak 11.
U naselju Krk sve ulice su dvosmjerne, osim sljedećih, u kojima se utvrđuje
promet sa jednosmjernim kretanjem i to:
- Šetalište sv. Bernardina od benzinske postaje - INA I, te u nastavku Trg
bana J. Jelačića i dio Ulice Stjepana Radića do raskrižja sa Vinogradskom
ulicom;
- Ulica Krčkih iseljenika (od raskrižja sa Ulicom Narodnog preporoda do
Vrata slobode, te polukružno preko Portapižane do Ružmarinske ulice;
- Ulica Borik ( od raskrižja sa Ulicom Maslinik do Vinogradske ulice);
- Odvojak ulice Kralja Tomislava (od pošte do lučke kapetanije), te u
nastavku do taksi stajališta;
- Kružni tok.
Članak 12.
Na području naselja Krk zabranjuje se:
- promet kamionima čija najveća dopuštena masa prelazi 7,5 tona, u svim
jednosmjernim ulicama, osim kružnog toka, te u Ulici kralja Tomislava od
raskrižja sa Ulicom Ivana Zajca do Trga Josipa bana Jelačića;
- kretanje i rad motornih pila od 22,00 do 08,00 sati i od 13,00 do 17,00
sati;
- u vremenu od 01. lipnja do 15. rujna obavljanje obuke vozača na svim
organiziranim parkiralištima za vrijeme režima naplate, te u ulici Šetalište
sv. Bernardina od kružnog toka do Trga Josipa bana Jelačića, i zatim u produžetku
Ulica Stjepana Radića do raskrižja sa Vinogradskom, kao i Ulici kralja
Tomislava i Ulici Lukobran.
Iznimno, Upravni odjel Grada nadležan za poslove prometa, može izdati
jednokratno odobrenje, kojim će dopustiti promet vozilima iz stavka 1. ovog
članka, isključivo radi pristupa nekretninama podnositelja zahtjeva.
Članak 13.
Na svim prometnicama i ulicama u naselju Krk ograničava se brzina kretanja
na 40 km/sat.
Članak 14.
Na nogostupima ispred ustanova za predškolski odgoj, škola, športskih
objekata, dvorana i igrališta, te drugih javnih objekata ispred kojih se
redovito okuplja veći broj osoba, mogu se postaviti zaštitne ograde za pješake.
Zaštitne ograde iz stavka 1. ovoga članka postavljaju se i održavaju tako da
se spriječi mogućnost izravnog dolaska pješaka na kolnik i ne smiju se
postavljati u slobodnom profilu ceste. Sredstva za postavljanje i održavanje
zaštitnih ograda osiguravaju vlasnici odnosno korisnici objekata iz stavka 1.
ovoga članka, odnosno Grad Krk.
Postavljanje zaštitnih ograda odobrava Upravni odjel Grada nadležan za
poslove prometa.
Na kolnicima ispred javnih objekata iz stavka 1. ovoga članka, kao i na
drugim mjestima gdje to nalažu prometni uvjeti, mogu se primijeniti posebne
tehničke mjere za sigurnost pješaka i povećanje sigurnost prometa, kao što su
izbočine za smirivanje prometa vozila, horizontalne oznake koje najavljuju
djecu i slično.
Članak 15.
Na zahtjev vlasnika ili korisnika stambenog ili poslovnog prostora, Upravni
odjel Grada nadležan za poslove prometa, može izdati odobrenje za postavu
zaštitnih ograda, stupića ili drugih prepreka, a radi slobodnog pristupa u
objekt.
Troškove postave i održavanja zaštitnih ograda, stupića ili drugih prepreka
snosi vlasnik ili korisnik objekta iz stavka 1. ovoga članka.
Članak 16.
Vlasnik odnosno korisnik zemljišta dužan je brinuti da krošnja stabla i
drugo raslinje, kao i reklame ne zaklanjaju rasvjetna tijela javne rasvjete,
prometne znakove i svjetlosne signale, da ne ometaju preglednost na križanjima,
te da ne ulaze u slobodne profile kolnika i pješačkih zona.
Ukoliko vlasnik, odnosno korisnik zemljišta ne postupi prema odredbi iz
prednjeg stavka, Upravni odjel Grada nadležan za poslove prometa izdat će nalog
TD Vecli d.o.o. Krk ili drugoj ovlaštenoj organizaciji da to izvrši o trošku
vlasnika odnosno korisnika zemljišta, po isteku osam dana od uručenja pismenog
upozorenja.
IV. PARKIRANJE VOZILA
Članak 17.
Parkirališna površina (u daljnjem tekstu: javno parkiralište) je dio javno
prometne površine namijenjen za parkiranje vozila.
Parkirališna privatna površina (u daljnjem tekstu privatno parkiralište) je
površina u vlasništvu fizičke ili pravne osobe namijenjena za parkiranje vozila
vlasnika i trećih osoba.
Poglavarstvo Grada svojom Odlukom određuje lokacije za javna i privatna
parkirališta i za iste utvrđuje regulaciju prometa.
Članak 18.
Javno parkiralište može biti s naplatom ili bez naplate.
Javno parkiralište na kojem se obavlja naplata određuje Poglavarstvo Grada.
Članak 19.
Parkiranje na javnom parkiralištu sa naplatom ili bez naplate može biti s
ograničenim ili neograničenim vremenom trajanja parkiranja za sve ili pojedine
vrste vozila.
Režim ograničenog i neograničenog trajanja parkiranja utvrđuje Poglavarstvo
po vlastitoj inicijativi ili po prijedlogu osobe koja obavlja naplatu
parkiranja.
Visinu naknade za parkiranje utvrđuje Poglavarstvo Grada.
Članak 20.
Parkirališta iz članka 17. ove Odluke moraju biti označena prometnom
signalizacijom u skladu s propisom o sigurnosti prometa.
Parkirališta iz članka 17. ove Odluke na kojima se vrši naplata parkiranja
moraju imati izložen cjenik za parkiranje vozila, oznaku radnog vremena,
dopuštenog trajanja parkiranja i oznaku vozila kojima je dozvoljeno parkiranje.
Uređenje parkirališta na kojima se obavlja naplata (postavljanje cjenika,
vrijeme naplate, trajanje parkiranja, oznaka parkirališnih mjesta i
horizontalna signalizacija) obveza je osobe/tvrtke koja obavlja naplatu
parkiranja.
Parkirališta na kojima se obavlja naplata mogu biti s čvrstom podlogom
(asfalt, beton, popločena površina) ili s podlogom od šljunka.
Na parkirališta s čvrstom podlogom gdje se obavlja naplata, parkirna mjesta
označuju se plavom bojom, što je obveza osobe/tvrtke koja obavlja naplatu
parkiranja.
Na parkirališta s podlogom od šljunka gdje se obavlja naplata), parkirna
mjesta uređuje, održava, organizira i adekvatno označuje osoba/tvrtka koja
obavlja naplatu parkiranja.
Članak 21.
Sva teretna vozila zajedno s priključnim vozilima, autobusi i vozila s
dodatkom za vuču plovila, mogu se parkirati isključivo na parkiralištu kojeg
odredi Poglavarstvo Grada.
Članak 22.
Poslove organizacije i naplate parkiranja na javnim parkiralištima obavljat
će gradsko komunalno društvo »Vecla« d.o.o. Krk, sukladno Odluci o prijenosu
prava upravljanja i gospodarenja nad javnim gradskim površinama (»Službene
novine« Primorsko-goranske županije, broj 28/98).
Sredstva ostvarena naplatom parkiranja iz gornjeg stavka, TD Vecla d.o.o.
Krk koristit će za održavanje nerazvrstanih cesta i javnih parkirališta.
V. ZAUSTAVLJANJE VOZILA RADI OPSKRBE
Članak 23.
Gradsko poglavarstvo određuje prostor, način i uvjete za zaustavljanje
vozila radi opskrbe, uz prethodno mišljenje Policijske uprave.
Članak 24.
Zaustavljanje vozila radi opskrbe dozvoljeno je na prostoru rezerviranom za
vozilo opskrbe koji mora biti označen prometnim znakom i oznakom na kolniku.
Na prometnom znaku mora se vidljivo istaknuti vrijeme u kojem je dozvoljena
opskrba.
Članak 25.
Motorno vozilo kojim se obavlja opskrba može biti najveće dopuštene mase do
7,5 tona, osim za staru gradsku jezgru gdje je dozvoljeno vršiti opskrbu s
vozilima najveće dopuštene mase do 2 tone.
Motorno vozilo za opskrbu može se zadržavati na označenom mjestu samo za vrijeme
obavljanja istovara i utovara, ali ne duže od 30 minuta.
Članak 26.
Na javno prometnim površinama ne smije se odlagati roba, predmeti i stvari
svih vrsta, izuzev za vrijeme trajanja istovara i utovara.
VI. UKLANJANJE I PREMJEŠTANJE NEPROPISNO ZAUSTAVLJENIH I PARKIRNIH VOZILA
Članak 27.
Vozilo koje nije parkirano u skladu sa odredbama Zakona, uklonit će se i
premjestiti prisilno specijalnim vozilom »pauk«, na lokaciju koju za tu namjenu
odredi Poglavarstvo Grada, temeljem naloga ovlaštene službene osobe MUP-a.
Ovlaštena službena osoba MUP-a odredit će premještanje vozila i u svim
drugim slučajevima kada je vozilo parkirano
na mjestima na kojima se ugrožava sigurnost i normalan tijek
prometa.
Članak 28.
Troškove uklanjanja, premještanja i čuvanja vozila podmiruje vlasnik vozila.
Vlasnik vozila dužan je podmiriti i troškove pokušaja uklanjanja i
premještanja vozila.
Troškove premještanja vozila radi održavanja javnih manifestacija, javnih
priredbi i sličnih aktivnosti, ako prethodno nije bilo označeno ili na bilo
koji način objavljeno da je na određenom mjestu zaustavljanje i parkiranje
zabranjeno, podmiruje organizator.
Članak 29.
Poslovi upotrebe specijalnog vozila »pauk« za uklanjanje/ premještanje
nepropisno parkiranih vozila, te čuvanje i izdavanje premještenih vozila
utvrđuju se kao poslovi od lokalnog značenja.
Način povjeravanja poslova uklanjanja, premještanja, čuvanja i izdavanja
premještenih vozila utvrđuje Poglavarstvo Grada.
Članak 30.
Visinu troškova uklanjanja, premještanja i čuvanja premještenih vozila
utvrđuje Poglavarstvo Grada.
Troškovi iz stavka 1. ovoga članka prihod su osobe/tvrtke kojoj su povjereni
poslovi iz članka 29. ove Odluke.
Članak 31.
Autobus, teretno vozilo, priključno vozilo, kamp i druga prikolica, te radni
stroj parkiran na mjestu koje nije namijenjeno za parkiranje tog vozila
blokirat će se napravom za blokiranje kotača, po nalogu ovlaštene osobe MUP-a.
Članak 32.
Blokiranje i deblokiranje vozila iz prethodnog članka obavlja osoba/tvrtka
kojoj su povjereni poslovi iz članka 29. ove Odluke.
Članak 33.
Troškove blokiranja i deblokiranja vozila podmiruje vlasnik vozila.
Visinu troškova blokiranja i deblokiranja vozila utvrđuje Poglavarstvo
Grada.
Troškovi iz stavka 1. ovoga članka prihod su osobe/tvrtke kojoj su povjereni
poslovi iz članka 32. ove Odluke.
Nakon deblokiranja vozila, vlasnik vozila dužan je odmah ukloniti vozilo sa
mjesta gdje je bilo nepropisno parkirano.
VII. UKLANJANJE DOTRAJALIH, OŠTEĆENIH I NAPUŠTENIH VOZILA I VOZILA BEZ
REGISTARSKIH OZNAKA
Članak 34.
Zabranjeno je dotrajala, oštećena, napuštena vozila i vozila bez
registarskih oznaka te dijelove vozila ostavljati na javnim prometnim
površinama iz članka 2. ove Odluke.
Vlasnik, odnosno korisnik vozila ili dijelova vozila iz stavka 1. ovoga
članka dužan je odmah iste ukloniti ili ih smjestiti u garažu, radionicu za
popravak vozila ili ga predati pravnoj ili fizičkoj osobi registriranoj za
skladištenje i obradu otpada.
Ako vlasnik vozila iz stavka 1. ovoga članka koja se nalaze na javnoj
površini ne ukloni vozilo ili dijelove vozila, Upravni odjel Grada nadležan za
poslove prometa, po prijavi komunalnog redara naložit će rješenjem uklanjanje
istih po ovlaštenoj osobi, a na trošak vlasnika.
Pod dotrajalim, oštećenim i napuštenim vozilima iz stavka 1. ovoga članka
smatra se vozilo kojem nedostaje motor, jedan ili više kotača, prednja,
stražnja ili bočna stakla, dio karoserije i slično.
Visinu troškova uklanjanja, premještanja i čuvanja dotrajalih, oštećenih i
napuštenih vozila i vozila bez registarskih oznaka utvrđuje Poglavarstvo Grada.
Komunalno redarstvo dužno je pisanim putem obavještavati Policijsku postaju
Krk o uklonjenim vozilima sa javno prometnih površina iz stavka 1. ovoga
članka.
VIII. NADZOR
Članak 35.
Nadzor nad provođenjem ove Odluke obavlja Policijska uprava, Upravni odjel
nadležan za poslove prometa i Komunano redarstvo Grada Krka.
IX. KAZNENE ODREDBE
Članak 36.
Globom u iznosu od 1.000,00 kn kaznit će se za prekršaj pravna osoba,
odnosno 200,00 kn fizička osoba ako:
- ne pribavi odobrenje iz članka 7. Odluke,
- postupa suprotno odredbi članka 8. stavka 1. ove Odluke,
- se ne pridržava odobrenja i uvjeta iz članka 8. stavka 3. Odluke,
- postupi suprotno odredbama članka 12. Odluke,
- postavi zaštitnu ogradu, stupić ili drugu prepreku bez odobrenja ( članak
14. st. 3. Odluke),
- postupi suprotno odredbi članka 16. Odluke,
- zaustavi vozilo radi opskrbe izvan prostora rezerviranog za vozila opskrbe
(članak 24. Odluke),
- postupi suprotno odredbi članka 25. Odluke,
- postupi suprotno odredbi članka 26. Odluke,
- parkira svoje vozilo na mjestu koje nije namijenjeno za parkiranje (članak
31. Odluke),
- postupa suprotno odredbi članka 34. stavak 1. Odluke.
Globom u iznosu od 200,00 kn kaznit će se za prekršaj i odgovorna osoba u
pravnoj osobi za prekršaje iz prethodnog stavka.
Globom u iznosu od 100,00 kn kaznit će se i zaposlenik u pravnoj osobi koji
učini prekršaj iz stavka 1. ovoga članka.
Članak 37.
Globom u iznosu od 1.000,00 kn kaznit će se za prekršaj pravna osoba,
odnosno 200,00 kn fizička osoba iz članka 20. i 29. ove Odluke ako:
- ne postupi sukladno odredbi članka 19. Odluke,
- postupa suprotno odredbama članka 20. stavak 1. - 6. Odluke,
- ne postupi sukladno odredbi članka 31. Odluke.
Globom u iznosu od od 200,00 kn kaznit će se i odgovorna osoba u pravnoj
osobi za prekršaj iz prethodnog stavka.
Globom u iznosu od 100,00 kn kaznit će se i zaposlenik u pravnoj osobi koji
učini prekršaj iz stavka 1 ovoga članka.
Članak 38.
Globom u iznosu od 100,00 kn kaznit će se na licu mjesta fizička osoba,
odnosno 500,00 kn pravna osoba koja učini prekršaje opisane u člancima 36. i
37. ove Odluke.
Članak 39.
Na osnovi prijave policije, službene osobe inspekcijskog tijela ili
ovlaštene osobe upravnog tijela Grada Krka utemeljene na neposrednom zapažanju,
a kojom je dovoljno utvrđeno da je okrivljenik učinio prekršaj iz članka 36. i
37. ove Odluke, Komunalno redarstvo će nadležnom prekršajnom sudu podnijeti
zahtjev za pokretanje prekršajnog postupka.
X. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Članak 40.
Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Službenim novinama«
Primorsko-goranske županije.
Klasa: 340-01/04-01/2
Ur. broj: 2142/01-01-04-11
Krk, 27. svibnja 2004.
GRADSKO VIJEĆE GRADA KRKA
Predsjednik
Gradskog vijeća
Ivan Jurešić, v. r.