SADRŽAJ | ŽUPANIJA | GRADOVI | OPĆINE | OSTALO | ARHIVA | TRAŽILICA | IMPRESSUM


 
Godina XVIII. - broj 49. Subota, 18. prosinca 2010.
OPĆINA LOVRAN
Moscenicka_draga-001

73.

Na temelju članka 35., točka 4., i članka 53., stavak 3., Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (»Narodne novine« broj 33/01, 60/01- vjerodostojno tumačenje, 129/05, 109/07, 125/08 i 36/09) te članka 31. i članka 62. Statuta Općine Lovran (»Službene novine Primorsko- goranske županije« broj 30/09), Općinsko vijeće Općine Lovran, na 19. sjednici održanoj 15. prosinca 2010 godine, donosi

ODLUKU
o ustrojstvu i djelokrugu općinske uprave
Općine Lovran

I. OPĆE ODREDBE

Članak 1.

Ovom Odlukom uređuje se ustrojstvo i djelokrug, te način i nadzor nad radom općinske uprave Općine Lovran, dalje u tekstu: Uprava.

Članak 2.

Upravu čine upravna tijela koja se ustrojavaju radi obavljanja upravnih, stručnih i drugih poslova iz samoupravnog djelokruga Općine kao jedinice lokalne samouprave, kao i poslova državne uprave koji su prenijeti na Općinu, u skladu sa zakonom i drugim propisima.

Upravna tijela Uprave osnivaju se u skladu s rasporedom i opsegom poslova prema srodnosti, ustrojstvenoj povezanosti i potrebi učinkovitog obavljanja poslova te učinkovitog rukovođenja i odgovornosti u radu.

Članak 3.

Upravna tijela poslove iz svog djelokruga obavljaju u sjedištu Općine Lovran.

Na zgradi u kojoj je sjedište upravnih tijela mora biti istaknuta ploča koja sadrži grb Republike Hrvatske, naziv Republika Hrvatska, Primorsko-goranska županija, Općina Lovran, Upravni odjel za samoupravu i upravu.

Članak 4.

U obavljanju poslova iz svog djelokruga upravna tijela koriste pečat koji sadrži grb Republike Hrvatske, naziv Republika Hrvatska, Primorsko-goranska županija, Općina Lovran, Upravni odjel za samoupravu i upravu.

Zaglavlje akta upravnog tijela sadrži grb Republike Hrvatske, naziv Republika Hrvatska, Primorsko-goranska županija, Općina Lovran, naziv upravnog tijela, klasifikacijsku oznaku te datum i mjesto izrade akta.

II. UNUTARNJE USTROJSTVO I DJELOKRUG RADA UPRAVNIH TIJELA

Članak 5.

U Općini Lovran se radi obavljanja poslova iz članka 2. ove Odluke ustrojava Upravni odjel za samoupravu i upravu u sastavu kojeg djeluju:

1. Odsjek za društvene djelatnosti

2. Odsjek za proračun i financije

3. Odsjek za stambeno komunalni sustav, prostorno planiranje, zaštitu okoliša, gospodarstvo-turizam i upravljanje imovinom.

Članak 6.

Djelokrug rada Odsjeka za društvene djelatnosti su upravni, stručni i drugi poslovi iz samoupravnog djelokruga Općine Lovran, sukladno zakonima i drugim propisima, naročito:

- protokolarni i administrativni poslovi vezani za rad općinskog načelnika, njegovog zamjenika, Općinskog vijeća i njihovih radnih tijela,

- upravni, pravni, administrativni, opći i tehnički poslove za potrebe Uprave,

- poslovi u vezi protokola prigodnih svečanosti,

- pisarnice i pismohrane,

- brige o djeci, socijalnoj skrbi i primarne zdravstvene zaštite,

- predškolski odgoj i osnovno obrazovanje, kulture i sport,

- zaštita potrošača,

- rad udruga građana,

- kadrovski i opći poslovi za potrebe zaposlenih,

- informiranje sukladno zakonskim propisima,

- priprema, izrada i praćenje projekata,

- izrada i suradnje na izradi općih akata,

- obavljanje drugih općih i administrativnih poslova vezanih uz funkcioniranje uprave.

Članak 7.

Djelokrug Odsjeka za financije i proračun su upravni, stručni i drugi poslovi iz samoupravnog djelokruga Općine Lovran, sukladno zakonima i drugim propisima, naročito:

- poslovi izrade i izvršenja proračuna Općine Lovran sa svim zakonom određenim pratećim dokumentima,

- izrada završnog obračuna proračuna,

- izrada i realizacija planova tijela Uprave,

- vođenje knjigovodstvenih evidencija, evidencije financijskih prihoda i plaćanja dospjelih obveza (platni promet preko računa),

- poslovi računovodstva,

- evidencije financijskih prihoda i knjigovodstva stambenog i komunalnog sustava,

- financijska izvješća,

- poslovi razreza i naplate prihoda koji pripadaju Općini Lovran,

- priprema, izrada i praćenje projekata,

- izrada i suradnja na izradi drugih općih akata, te

- drugi poslovi vezane uz rad Uprave.

Članak 8.

Djelokrug rada Odsjeka za stambeno-komunalni sustav, prostorno planiranje, zaštitu okoliša, gospodarstvo-turizam i upravljanje imovinom su upravni, stručni i drugi poslovi iz samoupravnog djelokruga Općine Lovran, sukladno zakonima i drugim propisima, naročito:

- poslovi izrade planova i donošenja programa izgradnje i održavanja komunalne infrastrukture,

- poslovi prostornog planiranja,

- vođenje postupaka i donošenja pojedinačnih akata vezanih uz komunalnu naknadu, komunalni doprinos, spomeničku rentu, korištenje pomorskog dobra, poreze na potrošnju, kuće za odmor, tvrtku i javne površine,

- postupci prisilne naplate,

- postupci javne nabave,

- postupci korištenja javnih površina, ugovaranja i praćenja izvođenja radova,

- praćenje rada javnih poduzeća čiji je osnivač ili suosnivač Općina,

- imovinsko pravni poslovi,

- raspolaganje i upravljanje imovinom, posebno stambenim i poslovnim fondom,

- rješavanje pojedinačnih zahtjeva stranaka,

- priprema, izrada i praćenje projekata,

- izrada i suradnje na izradi općih akata, kao i druge poslove vezane uz rad Uprave.

Članak 9.

Upravna tijela za područja za koja su ustrojeni i u okviru svog djelokruga rada izvršavaju i nadziru provođenje akata i odluka Općinskog načelnika i Općinskog vijeća, predlažu mjere za provedbu istih, predlažu mjere za unapređenje pojedinih poslova iz samoupravnog djelokruga, kao i poslova državne uprave koji su prenijeti na Općinu u skladu sa zakonom i s drugim propisima.

Članak 10.

Upravna tijela u izvršavanju općih akata Općinskog vijeća donose pojedinačne akte kojima se rješava o pravima, obvezama i pravnim interesima fizičkih i pravnih osoba.

Na postupak donošenja akata iz stavka 1. ovog članka shodno se primjenjuju odredbe Zakona o općem upravnom postupku, ako posebnim zakonom nije drugačije propisano.

III. UPRAVLJANJE UPRAVNIM TIJELIMA

Članak 11.

Usmjeravanje djelovanja upravnih tijela u obavljanju poslova iz samoupravnog djelokruga, te poslova državne uprave koji su prenijeti na Općinu, kao i nadzor nad njihovim radom, u ovlasti su Općinskog načelnika.

U obavljanju poslova iz stavka 1. ovog članka, Općinski načelnik donosi zaključke, daje smjernice, upute, preporuke i naputke.

Članak 12.

Radom upravnih tijela rukovodi pročelnik Upravnog odjela, dalje u tekstu: pročelnik, kojeg se imenuje i razrješava na način propisan zakonom.

U razdoblju od upražnjenja radnog mjesta pročelnika do imenovanja pročelnika na način propisan zakonom, a najduže na 12 mjeseci, općinski načelnik može, iz redova službenika Uprave koji ispunjavaju uvjete za raspored na odnosno radno mjesto, privremeno imenovati vršitelja dužnosti pročelnika, kao i u slučaju duže odsutnosti pročelnika, ali u tom slučaju najduže do njegova povratka na posao.

Općinski načelnik može u svako doba opozvati imenovanje vršitelja dužnosti pročelnika.

Članak 13.

Pročelnik za svoj rad i rad odjela odgovoran je Općinskom načelniku.

Članak 14.

Pročelnik organizira obavljanje poslova u upravnim tijelima, daje službenicima i namještenicima upute za obavljanje poslova, brine se o stručnom osposobljavanju i usavršavanju službenika te obavlja i druge poslove predviđene zakonom, Statutom i ovom Odlukom.

Pročelnik organizira zamjenu za obavljanje poslova iz stavka 1. ovog članka u slučaju odsutnosti službenika koji obavlja pojedine poslove, na način da zamjena koju organizira iz redova zaposlenika bude educirana za obavljanje tekućih poslova te vrste te da se isti obave kvalitetno i profesionalno, o čemu je obvezan brinuti.

Članak 15.

Upravne, stručne i druge poslove u upravnim tijelima obavljaju službenici.

Službenici obavljaju upravne i stručne poslove iz djelokruga upravnog tijela u kojem rade.

Članak 16.

Unutarnje ustrojstvo upravnih tijela, nazivi radnih mjesta s opisom poslova, stručnim i ostalim uvjetima potrebnim za njihovo obavljanje, kao i druga pitanja značajna za rad upravnih tijela, uređuju se Pravilnikom o unutarnjem redu.

Pravilnik iz stavka 1. ovog članka donosi Općinski načelnik na prijedlog pročelnika.

Članak 17.

Sredstva za rad upravnih tijela osiguravaju se u proračunu Općine Lovran i iz drugih izvora utvrđenih zakonom.

IV. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 18.

Pravilnik o unutarnjem redu iz članka 16. ove Odluke Općinski načelnik će donijeti najkasnije u roku od 30 dana od stupanja na snagu ove Odluke.

Članak 19.

Službenici zaposleni u Upravi nastavljaju s radom na poslovima na kojima su zatečeni na dan stupanja na snagu ove Odluke, do donošenja rješenja o rasporedu, sukladno Pravilniku o unutarnjem redu iz članka 16. ove Odluke.

Članak 20.

Danom stupanja na snagu ove Odluke prestaje vrijediti Odluka o ustrojstvu i djelokrugu Općinske uprave (»Službene novine Primorsko-goranske županije« broj 7/06 i 43/06).

Opći akti doneseni na temelju Odluke o ustrojstvu i djelokrugu Općinske uprave Općine Lovran te opći akti kojima je Općinsko poglavarstvo uredilo prava, obveze i odgovornosti službenika i namještenika upravnih tijela ostaju na snazi, ako nisu u suprotnosti s ovom Odlukom, do donošenja novih akata.

Članak 21.

Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Službenim novinama Primorsko-goranske županije«.

Klasa: 011-01/10-01/37

Ur. broj: 2156/02-01-10-4

Lovran, 15. prosinca 2010.

OPĆINSKO VIJEĆE OPĆINE LOVRAN

Predsjednica

Đurđica Tancabel, v. r.

 

https://sn.pgz.hr/default.asp?Link=odluke&izdanje=702&mjesto=51415&odluka=73
© Primorsko-goranska županija 2002.-2003. Sva prava pridržana.
Obratite se webmasteru s pitanjima i komentarima.
Programska podrška
www.netcom.hr