SADRŽAJ | ŽUPANIJA | GRADOVI | OPĆINE | OSTALO | ARHIVA | TRAŽILICA | IMPRESSUM


 
Godina XVIII. - broj 37. Petak, 24. rujna 2010.
OPĆINA BROD MORAVICE

19.

Na temelju članka 35. točka 4. u svezi sa člankom 53. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj)samoupravi (»Narodne novine« broj 33/01, 60/01 - vjerodostojno tumačenje, 129/05, 109/07, 125/08 i 36/09) i članka 54. Statuta Općine Brod Moravice (»Službene novine PGŽ« broj 30/ 09), Općinsko vijeće Općine Brod Moravice na sjednici održanoj dana 21. rujna 2010. godine donijelo je

ODLUKU
o ustrojstvu i djelokrugu Jedinstvenog upravnog odjela
Općine Brod Moravice

I. OPĆE ODREDBE

Članak 1.

Ovom Odlukom uređuje se ustrojstvo i djelokrug rada, način rada, upravljanja i rukovođenja, te druga pitanja značajna za organizaciju i rad Jedinstvenog upravnog odjela Općine Brod Moravice.

Članak 2.

Za obavljanje poslova iz samoupravnog djelokruga Općine Brod Moravice, kao i poslova državne uprave koji su zakonom prenijeti na Općinu, ustrojava se Jedinstveni upravni odjel Općine Brod Moravice (u daljnjem tekstu: Jedinstveni upravni odjel).

Članak 3.

Sredstva za rad Jedinstvenog upravnog odjela osiguravaju se u Proračunu Općine.

Članak 4.

Jedinstveni upravni odjel ima svoj pečat, sukladno Zakonu.

Akti Jedinstvenog upravnog odjela u zaglavlju moraju sadržavati: Grb Republike Hrvatske, naziv Republika Hrvatska, Primorsko-goranska županija, Općina Brod Moravice, Jedinstveni upravni odjel, Klasu, Urudžbeni broj, mjesto i datum izrade akta.

Akti Jedinstvenog upravnog odjela ovjeravaju se pečatom koji odgovara zaglavlju akta.

II. DJELOKRUG JEDINSTVENOG UPRAVNOG ODJELA

Članak 5.

Jedinstveni upravni odjel obavlja upravne i stručne poslove iz samoupravnog djelokruga Općine kao jedinice lokalne samouprave, sukladno zakonima i drugim propisima i to naročito:

- poslove iz oblasti društvenih djelatnosti: kulture, tehničke kulture i športa, odgoja djece predškolske dobi, osnovnog školstva, socijalne skrbi, zdravstva i udruga građana,

- poslove vezane za gospodarski razvoj, te poticanje razvoja obrta, malog i srednjeg poduzetništva putem posebnih programa od interesa za Općinu,

- poslove iz oblasti komunalnog gospodarstva: izrada programa izgradnje i održavanja komunalne infrastrukture, upravni postupci u oblasti komunalnog gospodarstva, provedba komunalnog reda,

- poslove iz oblasti prostornog uređenja i zaštite okoliša: organiziranje i sudjelovanje u izradi izvješća o stanju u prostoru i programa za unaprjeđenje stanja u prostoru, organiziranje poslova na donošenju prostornog plana uređenja Općine i provedba javne rasprave, predlaganje programa i mjera zaštite okoliša u slučajevima onečišćenja okoliša lokalnih razmjera,

- poslove pripreme akata u gospodarenju nekretninama u vlasništvu Općine: prodaja i zakup nekretnina,najam stanova i zakup poslovnih prostora,

- poslove vezane za uređenje prometa na području Općine,

- poslove vezane za gospodarenje poljoprivrednim zemljištem u vlasništvu Republike Hrvatske i Općine,

- poslove vezane za izradu projekata za apliciranje prema EU, stranim donatorima i tijelima državne vlasti,

- poslove vezane za razvoj turizma,

- poslove vođenja financijskog i materijalnog poslovanja Općine: izrada proračuna i godišnjeg obračuna proračuna Općine, razrez i naplata prihoda koji pripadaju Općini kao jedinici lokalne samouprave,obavljanje računovodstvenih poslova, vođenje knjigovodstvenih evidencija imovine Općine, vođenje poslova osiguranja imovine općine,

- poslove opće uprave: opće i kadrovske poslove, obavljanje poslova i vođenje evidencija iz oblasti radnih odnosa, osiguravanje tekućih uvjeta za rad Jedinstvenog upravnog odjela (održavanje, zagrijavanje i čišćenje prostorija, nabava opreme), poslovi prijemne kancelarije, arhiviranja i otpreme pošte,

- poslove javne nabave roba, radova i usluga,

- poslove vezane za pripremu i provođenje izbora za članove Općinskog vijeća, Općinskog načelnika,parlamentarne izbore, izbore za Predsjednika Republike Hrvatske, članove Skupštine Primorsko-goranske, izbor župana Primorsko-goranske županije, Vijeća nacionalnih manjina i tijela mjesne samouprave.

Članak 6.

Jedinstveni upravni odjel u svom djelokrugu izrađuje nacrte općih i drugih akata, nacrte programa i planova, analize, izvješća i druge radne materijale za Općinskog načelnika, Općinsko vijeće i radna tijela Općinskog vijeća.

Jedinstveni upravni odjel u svom djelokrugu neposredno izvršava i nadzire izvršenje općih i drugih akata Općinskog vijeća i Općinskog načelnika, predlaže mjere i radnje za provođenje istih, te predlaže mjere za poboljšanje stanja u pojedinim oblastima iz samoupravnog djelokruga.

Članak 7.

Pravilnikom o unutarnjem redu Jedinstvenog upravnog odjela ureduje se unutarnji ustroj Jedinstvenog upravnog odjela, radna mjesta s naznakom temeljnih poslova i zadaća, broj izvršitelja, te stručni i drugi uvjeti za obavljanje poslova određenog radnog mjesta.

Pravilnik o unutarnjem redu Jedinstvenog upravnog odjela donosi Općinski načelnik na prijedlog pročelnika Jedinstvenog upravnog odjela.

III. UPRAVLJANJE I RUKOVODENJE

Članak 8.

Jedinstvenim upravnim odjelom upravlja pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela, kojega na temelju javnog natječaja, sukladno zakonu, imenuje Općinski načelnik.

Pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela organizira i koordinira rad u Jedinstvenom upravnom odjelu, brine o zakonitom i pravovremenom obavljanju poslova iz nadležnosti Jedinstvenog upravnog odjela i poduzima mjere za osiguranje efikasnog poslovanja Jedinstvenog upravnog odjela, raspoređuje poslove i zadaće, daje službenicima i namještenicima upute za rad, predlaže donošenje Pravilnika o unutarnjem redu, te druge akte za čije je predlaganje ovlašten, donosi akte sukladno posebnim zakonima, brine o stručnom osposobljavanju i usavršavanju službenika i namještenika u tijeku službe i o pravilnom korištenju imovine i sredstava za rad, obavlja nadzor nad radom službenika i namještenika, odlučuje o pravima i obvezama službenika i namještenika,provodi postupke zbog povrede službene dužnosti,ocjenjuje službenike i namještenike, u skladu sa zakonom,drugim propisima donesenim na temelju zakona, Statutom Općine i drugim općim i pojedinačnim aktima Općine, te ima i druge ovlasti utvrđene zakonom i drugim propisima.

Članak 9.

Općinski načelnik usmjerava djelovanje Jedinstvenog upravnog odjela u obavljanju poslova iz

nadležnosti Jedinstvenog upravnog odjela i nadzire njegov rad.

U ostvarivanju prava i dužnosti iz stavka 1. ovog članka Općinski načelnik koristi podatke, izvješća i prijedloge za rješavanje određenih pitanja, koje mu dostavlja pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela, određuje mu zadaće, daje upute i smjernice za rad, sukladno svojim pravima i dužnostima.

Pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela Općinskom načelniku podnosi izvješće o svom radu i radu Jedinstvenog upravnog odjela do 31. ožujka tekuće za prethodnu godinu.

IV. SLUŽBENICI I NAMJEŠTENICI OPĆINSKE UPRAVE

Članak 10.

Upravne, stručne i druge poslove i zadaće iz djelokruga Jedinstvenog upravnog odjela, ovisno o vrsti,složenosti, stručnoj spremi i drugim uvjetima obavljaju službenici i namještenici, raspoređeni na radna mjesta sukladno Pravilniku o unutarnjem redu.

Službenici obavljaju upravne i stručne poslove iz djelokruga Jedinstvenog upravnog odjela, a

namještenici obavljaju pomoćno-tehničke i ostale poslove čije je obavljanje potrebno radi pravodobnog i nesmetanog obavljanja poslova iz djelokruga Jedinstvenog upravnog odjela.

Članak 11.

O prijmu u službu, rasporedu na radno mjesto, drugim pravima i obvezama službenika i namještenika,kao i o prestanku službe odlučuje pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela, sukladno zakonu.

Članak 12.

Rješenja kojima se ureduju prava iz radnog odnosa za Općinskog načelnika i zamjenike Općinskog načelnika, ukoliko dužnost obavljaju profesionalno, donosi pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela.

Osobe iz prethodnog stavka radni odnos i prava iz radnog odnosa ostvaruju u Jedinstvenom upravnom odjelu.

V. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 13.

Jedinstveni upravni odjel preuzet će službenike i namještenike zatečene na preuzetim poslovima.

Preuzeti službenici i namještenici nastavljaju obavljati poslove koje su do tada obavljali, odnosno druge poslove po nalogu pročelnika Jedinstvenog upravnog odjela, a pravo na plaću i ostala prava iz službe ostvaruju prema dosadašnjim rješenjima, do donošenja Pravilnika o unutarnjem redu Jedinstvenog upravnog odjela i rasporeda na radna mjesta utvrđena tim pravilnikom.

Članak 14.

Za pročelnika Jedinstvenog upravnog odjela raspisat će se javni natječaj nakon stupanja na snagu Pravilnika o unutarnjem redu Jedinstvenog upravnog odjela.

Nakon stupanja na snagu ove Odluke, Općinski načelnik će imenovati privremenog pročelnika Jedinstvenog upravnog odjela.

Članak 15.

Općinski načelnik je dužan u zakonskom roku donijeti Pravilnik o unutarnjem redu Jedinstvenog upravnog odjela.

Rješenja o rasporedu službenika i namještenika ili rješenja o stavljanju na raspolaganje službenika biti će donesena u skladu sa zakonom.

Članak 16.

Ova Odluka stupa na snagu danom objave u »Službenom novinama Primorsko-goranske županije«.

Klasa: 021-01/10-01/03

Ur. broj: 2112-06-10-01-01

Brod Moravice, 21.rujna 2010.

OPĆINSKO VIJEĆE OPĆINE BROD MORAVICE

Predsjednik

Branimir Svetličić, v. r.

 

https://sn.pgz.hr/default.asp?Link=odluke&izdanje=690&mjesto=51312&odluka=19
© Primorsko-goranska županija 2002.-2003. Sva prava pridržana.
Obratite se webmasteru s pitanjima i komentarima.
Programska podrška
www.netcom.hr