20.
Na temelju odredbe članka 35. stavak 2.
Zakona o vlasništvu i drugim stvarnim pravima (»Narodne novine« broj 91/96,
68/98, 137/99, 73/00, 114/01, 79/06, 141/06, 146/ 08, 38/09 i 153/09), članka
35. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (»Narodne novine«
broj 33/ 01, 60/01 - vjerodostojno tumačenje i 129/05, 109/07, 125/ 08 i
36/09), te članka 40. Statuta Grada Krka (»Službene novine Primorsko-goranske
županije« broj 28/09 i 41/09), Gradsko vijeće Grada Krka, na sjednici održanoj
6. svibnja 2010. godine, donijelo je
ODLUKU
o davanju u zakup javnih površina za postavu
privremenih objekata
I. OPĆE ODREDBE
Članak
1.
Ovom Odlukom utvrđuje se:
1. uvjeti i način davanja u zakup javnih
površina na području Grada Krka (u daljnjem tekstu: Grada) za postavljanje
privremenih objekata i to: kioska i drugih montažnih objekata, pokretnih
radnji, uslužnih naprava, naprava za zabavu, zabavnih parkova, štandova,
ugostiteljskih terasa i dr.;
2. lokacije za postavljanje privremenih
objekata;
3. postupak davanja u zakup i zasnivanje
zakupa;
4. visina zakupnine;
5. prestanak ugovora o zakupu;
6. nadzor nad provođenjem ove Odluke i
7. prijelazne i završne odredbe.
Članak
2.
U smislu ove Odluke pojedini izrazi imaju
sljedeća značenja:
1. Kiosk je prenosiva, tipizirana prostorna
jedinica, maksimalne površine do 12 m2, tehnološki dovršeni i cjeloviti objekti lagane konstrukcije koji se u
cijelosti ili u dijelovima mogu prenositi i postavljati na javnoj površini s
mogućnošću priključka na komunalne objekte, a prema potrebi obavljanja određene
djelatnosti.
2. Montažni objekt je jedna ili više
građevina maksimalne površine do 30 m2 koja svojom namjenom, veličinom i oblikovanjem, te montažnom izvedbom
nosivog konstruktivnog sistema (polaganja na podlogu bez povezivanja s njom)
predstavlja građevinu privremenog karaktera koja se može demontirati,
premještati i uklanjati s lokacije na kojoj je postavljena.
3. Ugostiteljska terasa je dio javne površine
koja se može koristiti za postavu stolova, stolica, vitrina za namirnice,
suncobrana, (i sl.) a radi usluživanja gostiju.
4. Pokretna radnja je prenosiva prostorna
jedinica u pravilu na kotačima, privremenog karaktera, predviđena za obavljanje
uslužne i ugostiteljske djelatnosti, te djelatnosti trgovine putem pokretnih
prodavača.
5. Uslužna naprava je automat, hladnjak,
vaga, peć za pečenje i dr.
6. Naprava za zabavu je uređaj predviđen za
zabavu djece i odraslih ( vlak, vrtuljak, trampulin, tobogan, karting staza i
sl.).
7. Zabavni park je prostorno organizirana
cjelina čije zauzeće javne površine ovisi o broju i vrsti naprava za zabavu
(šator, luna-park, cirkus).
8. Štand je tipiziran lako prenosiv ili
fiksni element predviđen za stalnu prodaju (štandovi na tržnici) ili prigodnu
uličnu prodaju.
9. Prazničnom, prigodnom ili javnom
manifestacijom se smatra svako događanje u kraćem vremenskom razdoblju do 7
dana u kontinuitetu, koje može biti popraćeno ugostiteljskom, trgovačkom ili
zabavnom djelatnošću.
Članak
3.
Privremeni objekti iz članka 2. ove Odluke
moraju biti tehnički i oblikovno primjereno izvedeni, uklopivi u urbani prostor
i estetski prihvatljivi te redovito održavani.
Troškove za ispunjavanje uvjeta iz ovog
članka Odluke snosi zakupnik, a neispunjavanje istih povlači za sobom
uklanjanje s lokacije o trošku zakupnika.
II. NAČIN GOSPODARENJA I UPRAVLJANJA JAVNIM
POVRŠINAMA
Članak
4.
Javnim površinama i privremenim objektima u
vlasništvu grada upravlja Gradonačelnik, a tržnicama na malo gradsko trgovačko
društvo Vecla d.o.o. Krk za obavljanje komunalnih i lučkih djelatnosti.
Članak
5.
Pri obavljanju poslova upravljanja i
gospodarenja javnim površinama, Gradonačelnik na prijedlog Jedinstvenog
upravnog odjela obavlja sljedeće poslove:
1. donosi plan općeg rasporeda privremenih
objekata;
2. donosi posebne uvjete u cilju ispunjavanja
odredbe iz članka 3. stavak 1. ove Odluke;
3. donosi plan razmještaja privremenih
objekata za vrijeme održavanja prazničkih, prigodnih i javnih manifestacija;
4. objavljuje i provodi javne natječaje za
davanje u zakup javnih površina i privremenih objekata u vlasništvu Grada;
5. donosi odluku o utvrđivanju najpovoljnijih
natjecatelja;
6. zaključuje ugovore o zakupu.
III. LOKACIJE ZA POSTAVLJANJE PRIVREMENIH
OBJEKATA I UGOSITELJSKIH TERASA
Članak
6.
Postava privremenih objekata na području
Grada uređuje se posebnom odlukom na temelju Plana općeg rasporeda privremenih
objekata.
Planom općeg rasporeda privremenih objekata
određuje se pojedinačna namjena, vrsta i tipovi privremenih objekata te njihova
lokacija.
Članak
7.
Ugostiteljske terase moraju se formirati na
način da za pješačku komunikaciju preostane najmanje 2,00 m širine slobodnog
prostora, da se nesmetano osigura pristup plažama, parkovima, parkiralištima,
spomenicima, fontanama i sličnim objektima kao i da se osigura ulaz i dostava u
druge poslovne i stambene prostore.
Ugostiteljske terase ne smiju se natkrivati
bez odobrenja Jedinstvenog Upravnog odjela, Odsjeka za komunalno gospodarstvo
koji može odrediti posebne uvjete koji se odnose na izgled i veličinu tendi.
Ugostiteljska terasa može se postaviti u
razdoblju od 1. ožujka do 30. studenoga tekuće godine (sezonska terasa) ili
tijekom cijele godine (stalna terasa).
Članak
8.
Lokacije ugostiteljskih terasa na javnoj
površini (u gradu Krku) određene su na katastarskim česticama i u površini
utvrđenoj za svaku pojedinu ugostiteljsku terasu, na situacijama koje čine
sastavni dio ove Odluke, a daju se u zakup neposrednom pogodbom vlasnicima ili
zakupcima ugostiteljskih objekata koji se nalaze na adresama kako slijedi:
- Obala hrvatske mornarice bb (»Kula«) - k.č.
3106/4 površine 71 m2;
- Obala hrvatske mornarice 2 (»Mare«) - k.č.
3106/9 površine 67 m2;
- Obala hrvatske mornarice 3 (»Galeb«) - k.č.
3106/3 površine 280 m2;
- A Mahnića 1 ( Šime) - k.č. 3106/6 površine
44 m2;
- Obala hrvatske mornarice bb (Corsaro) -
k.č. 3106/7 površine 82 m2;
- Obala hrvatske mornarice bb (Pizzeria Mala
vrata) - k.č. 3106/2 površine 71 m2;
- Obala hrvatske mornarice 8 (Bogart) - k.č.
3106/8 površine 30 m2;
- Vela placa 1 (Forum) - dio k.č. 3570/1
površine 90 m2;
- Vela placa 5 (ZUO »Vili«) - dio k.č. 3117
površine 50,12 m2;
- Vela placa 6 (UTO»Andrea«) - dio k.č. 3126
površine 19,50 m2;
- Vela placa 7 (UO »Krajinović«) - dio k.č.
3126 površine 90 m2;
- Vela placa 8 (Volsonis) - dio k.č. 3117
površine 120 m2;
- J.J. Strossmayera 31 (UO « Il Padrino
»-Tajana) - dio k.č. 4024 površine 9 m2;
- J.J. Strossmayera 38 (Kantun) - dio k.č.
4024 i dio 4025, ukupne površine 50 m2;
- Trg sv. Kvirina 1 (Frankopan) - dio k.č.
3029 površine 138,75 m2;
- Šetalište sv. Bernardina (Krčki dvori
d.o.o. - Casa dei Frangipane) - dio k.č. 4035/1 površine 15 m2 i dio k.č. 4035/2 površine 35 m2;
- Nadbiskupa Alojzija Stepinca 7 (KOO
»Phoenix« - Pub Tiffany) - dio k.č. 4025 površine 20 m2;
- Nadbiskupa Alojzija Stepinca bb (Fiomar
d.o.o. - Pizzeria Camplin) - dio k.č. 4025 površine 22 m2;
- Stjepana Radića bb ( UO »Rudi« - disco
klub) - dio k.č. 3131/1 površine 90 m2, sve k.o. Krk - grad.
Iznimno od odredbe iz prethodnog stavka,
ugostiteljske terase mogu se dati u zakup vlasnicima ili zakupcima
ugostiteljskih objekata koji se nalaze na adresama navedenim u prethodnom
stavku ovog članka Odluke i u većoj površini, u slučaju da je povećanje
površine u svemu sukladno odredbi članka 7. ove Odluke.
Posebnom Odlukom Gradonačelnika mogu se dati
u zakup i druge javne površine koje ispunjavaju uvjete iz članka 7. ove Odluke,
a radi formiranja ugostiteljskih terasa za potrebe privremenih ugostiteljskih
objekata i privremenih ugostiteljskih terasa, a najduže na rok od 6 mjeseci.
Članak
9.
Privremeni objekti iz članka 2. ove Odluke ne
smiju se postavljati:
1. na mjestu gdje bi postavljeni objekti
ugrožavali održavanje komunalnih objekata i uređaja;
2. u parkovima i na ostalim uređenim zelenim
površinama;
3. na javno prometnim površinama koje se
koriste za promet, zaustavljanje i parkiranje vozila.
Članak
10.
Prilikom održavanja prigodnih manifestacija
unutar gradske jezgre grada Krka kao i centrima drugih naselja koja pripadaju
Gradu Krku, razmještaj privremenih objekata i privremenih ugostiteljskih
terasa, određuje Gradonačelnik, na prijedlog Jedinstvenog upravnog odjela, i uz
prethodno mišljenje mjesnog odbora.
Vlasnici privremenih objekata i korisnici
privremenih ugostiteljskih terasa iz stavka 1. ovog članka, dužni su iste ukloniti
odmah, a najkasnije sljedećeg dana po završetku manifestacije.
Postavom privremenih objekata i
ugostiteljskih terasa ne smije se onemogućiti ili bitno narušiti osnovna
namjena prostora na kojoj se privremene naprave i ugostiteljske terase
postavljaju.
Članak
11.
Zakupnik javne površine prilikom napuštanja
lokacije dužan je istu dovesti u prvobitno stanje, u roku kojeg zakupodavac
odredi ugovorom.
Ukoliko zakupnik ne postupi prema odredbi iz
prethodnog stavka, učinit će to zakupodavac, na trošak zakupnika.
IV. POSTUPAK DAVANJA U ZAKUP I ZASNIVANJE
ZAKUPA
Članak
12.
Lokacije za postavljanje privremenih objekata
iz članka 2. ove Odluke daju se u zakup putem javnog natječaja.
Iznimno od odredbe prethodnog stavka ovog
članka Odluke neposrednom pogodbom daju se u zakup:
- privremeni objekti koji se postavljaju
najduže na rok od 30 dana;
- ugostiteljske terase iz članka 8. ove
Odluke.
Članak
13.
Odluku o provođenju natječaja donosi
Gradonačelnik na prijedlog Jedinstvenog upravnog odjela.
Postupak natječaja do donošenja odluke o
utvrđivanju najpovoljnijeg natjecatelja provodi Povjerenstvo za provedbu
postupka odabira najpovoljnijeg natjecatelja.
Povjerenstvo ima predsjednika i 2 (dva)
člana. Predsjednika i članove Povjerenstva imenuje Gradonačelnik za mandatno
razdoblje od četiri godine.
Članak
14.
Javni natječaj raspisuje se, u pravilu, na
sljedeće rokove:
- za kioske i montažne objekte iz članka 2.
točke 1. i 2. ove Odluke najduže na rok od 5 godina;
- za štandove iz članka 2. točke 8. ove
Odluke na rok od 3 godine.
Članak
15.
Za štandove (pokretne radnje, uslužne naprave
i sl.) raspisuju se dva natječaja.
Prvi natječaj raspisuje se za određeni broj
lokacija koji ne može biti manji od 50 % ukupnih raspoloživih lokacija za
određeno naselje i na taj se natječaj imaju pravo prijaviti osobe koje unazad
deset godina imaju prijavljeno prebivalište odnosno sjedište na području Grada
Krka.
Natjecatelj iz stavka 2. ovoga članka se može
natjecati samo za jednu djelatnost i jednu lokaciju u istom naselju.
Ukoliko se na natječaj ne bi prijavio
dovoljan broj osoba iz stavka 2. ovoga članka, na natječaj se mogu prijaviti i
druge osobe.
Drugi natječaj raspisuje se za neiskorišteni
dio raspoloživih lokacija iz prvog natječaja u određenom naselju i na taj se natječaj
imaju pravo prijaviti sve osobe.
Raniji zakupnik javne površine za
postavljanje kioska i montažnih objekata koji sudjeluje i udovoljava uvjetima
natječaja (koji je u potpunosti izvršavao obveze iz dosadašnjeg ugovora o
zakupu) i prihvati najviši iznos postignute zakupnine na natječaju ima
prvenstveno pravo na sklapanje ugovora o zakupu.
Članak
16.
Natječaj se provodi prikupljanjem pisanih
ponuda u zatvorenim kovertama sa naznakom »ne otvaraj - ponuda za javnu
površinu«.
Natječaj se objavljuje u javnim glasilima, a
tekst oglasa sadrži slijedeće opće uvjete:
- oznaku i površinu lokacije, te djelatnost
koja će se obavljati u/na postavljenom privremenom objektu;
- početni iznos zakupnine po m2 zemljišta ili pojedinog privremenog objekta;
- odredbe o visini i načinu plaćanja
jamčevine u visini 10 % početne visine zakupnine;
- vrijeme trajanja zakupa;
- način i rok podnošenja ponuda;
- vrijeme i mjesto otvaranja ponuda;
- rok za zaključenje ugovora o zakupu;
- obvezu zakupnika da ishoduje lokacijsku,
odnosno građevinsku dozvolu, ukoliko je ista potrebna prema posebnim propisima;
- odredbu da u natječaju ne mogu sudjelovati
ponuditelji koji nisu podmirili obveze prema Gradu Krku temeljem poreza,
doprinosa, zakupnine ili drugih obveza ili s kojima Grad vodi sudski spor iz
ugovora o zakupu.
Gradonačelnik može odrediti i druge posebne
uvjete natječaja.
Članak
17.
Ukoliko najpovoljniji ponuditelj odustane od
sklapanja ugovora, nema pravo na povrat jamčevine.
Natjecateljima koji ne uspiju u natječaju,
jamčevina se vraća najkasnije u roku od 8 dana od dana zaključenja natječaja.
Natjecatelju čija ponuda bude utvrđena
najpovoljnijom položena jamčevina uračunava se u zakupninu.
Članak
18.
Pismena prijava za sudjelovanje u natječaju
mora sadržavati:
1. presliku osobne iskaznice ukoliko je
ponuditelj fizička osoba;
2. presliku rješenja o upisu u sudski
registar za pravnu osobu odnosno rješenje o upisu u registar obrtnika za
fizičke osobe;
3. dokaz da je ponuditelj uplatio jamčevinu;
4. visinu ponuđene zakupnine;
5. OIB;
6. potrebne dokaze da natjecatelj ispunjava
posebne uvjete natječaja, u slučaju kada su isti objavljeni.
Članak
19.
Odluku o utvrđivanju najpovoljnijeg
natjecatelja donosi Gradonačelnik na prijedlog Povjerenstva iz članka 12. ove
Odluke, cijeneći sve elemente ponude, a naročito visinu ponuđene zakupnine.
Prigovor protiv odluke iz prethodnog stavka
podnosi se Gradonačelniku, u roku od 3 dana od dana primitka iste.
Članak
20.
Ugovor o zakupu javne površine zaključuje se
na određeno vrijeme i to najduže na vrijeme od 5 godina.
Iznimno od odredbe iz prethodnog stavka
ugovor o zakupu za ugostiteljsku terasu ispred ugostiteljskog objekta koji je u
vlasništvu Grada Krka, može se zaključiti i na duže vrijeme, odnosno za isto
vrijeme kao i zakup tog poslovnog prostora.
Članak
21.
Ugovor o zakupu zaključuje se u pismenoj
formi i sadrži:
- naznaku ugovornih strana;
- naznaku površine zauzetog zemljišta ili
naznaku privremenog objekta u vlasništvu Grada koji se daje u zakup;
- djelatnost koju zakupnik može obavljati
u/na privremenom objektu i odredbu da se ne može mijenjati bez suglasnosti
zakupodavca/Grada;
- vrijeme na koje je ugovor zaključen;
- rok za zaključenje ugovora i postavu
privremenog objekta;
- iznos zakupnine po m2 zemljišta ili po privremenom objektu i rok plaćanja;
- odredbe o ostalim troškovima (potrošnja
struje, vode, odvoz smeća i sl.);
- odredbe o prestanku ugovora, uklanjanju
privremenih objekata i dovođenju zemljišta u prvobitno stanje;
- odredbu kojom se zakupnik obvezuje na
povećanje zakupnine u slučaju kada je ugovor o zakupu zaključen na vrijeme duže
od godine dana.
Ugovor o zakupu može sadržavati i odredbu da
se isti sklapa kao ovršna isprava u smislu Zakona o javnom bilježništvu, a na
trošak zakupnika.
Članak
22.
Javna površina za koju je zaključen ugovor o
zakupu ne može se davati u podzakup, bez izričitog pismenog odobrenja
Gradonačelnika.
Članak
23.
Stupanje u prava i obveze dosadašnjeg
zakupnika Gradonačelnik može odobriti nasljednicima zakupnika i pravnom
slijedniku zakupnika uz uvjet da nastave obavljati djelatnost iz ugovora o
zakupu, te prihvate sve ostale odredbe tog ugovora.
Zakupnik koji na temelju stavka 1. ovog
članka stupa u prava i obveze dosadašnjeg zakupnika dužan je podmiriti
zakupninu, kamatu i ostale troškove nastale iz ugovora o zakupu.
V. PRESTANAK UGOVORA O ZAKUPU
Članak
24.
Ugovor o zakupu javne površine prestaje na
način utvrđen Zakonom, ovom Odlukom i ugovorom o zakupu.
Članak
25.
Ugovor o zakupu prestaje istekom roka na koji
je zaključen.
Ugovor o zakupu otkazat će se i prije isteka
roka na koji je zaključen u sljedećim slučajevima:
1. ukoliko zakupnik ne postavi na lokaciju
privremeni objekt u za to određenom roku;
2. koristi lokaciju za djelatnost koja nije
navedena u ugovoru;
3. ne plati dospjelu zakupninu niti u roku od
15 dana od dana primitka pismene opomene zakupodavca;
4. postavi privremeni objekt u suprotnosti s
odredbama ove Odluke;
5. u svim ostalim slučajevima nepridržavanja
odredaba ove Odluke i ugovora o zakupu;
6. uređenja javne površine i privođenja namjeni
sukladno prostorno-planskim dokumentima.
Otkazni rok za otkaz ugovora o zakupu je 15
dana za kioske i montažne objekte, a 3 dana za sve ostale naprave na javnim
površinama.
Ako Grad otkaže ugovor o zakupu lokacije iz
razloga navedenih u prethodnim stavcima ovog članka, zakupnik nema pravo na
naknadu štete od Grada.
VI. VISINA ZAKUPNINE
Članak
26.
Visina zakupnine za javne površine i
privremene objekte u vlasništvu Grada koji se daju u zakup putem natječaja, utvrđuje
se u natječajnom postupku, s time da najmanja zakupnina ne može biti niža od
početne zakupnine utvrđene ovom Odlukom.
U slučajevima kada se zakup ugovara izravnom
pogodbom cijenu zakupnine određuje Gradonačelnik. Ovako utvrđena zakupnina ne
može biti manja od početne cijene zakupnine određene ovom Odlukom.
Članak
27.
Početna visina zakupnine utvrđuje se prema
zoni i namjeni radi koje se javna površina ili privremeni objekt daje u zakup.
Javne površine koje se daju u zakup
razvrstane su u tri zone i to: zona I. koja obuhvaća javne površine na cijelom
području naselja Krk; II. zona obuhvaća područje Dunat i uvalu Valbiska i III.
zona koja obuhvaća sve javne površine unutar ostalih naselja Grada Krka.
Članak
28.
Visina početne zakupnine utvrđuje se kako
slijedi:
Članak
29.
Početna mjesečna zakupnina za privremene
objekte iz članka 28. ove Odluke obračunava se umnoškom broja bodova s
vrijednošću boda koja vrijednost je označena slovom »a«.
Vrijednost boda utvrđuje Gradonačelnik.
Članak
30.
Početna zakupnina za privremene objekte
(kioske i montažne objekte) koji su u vlasništvu Grada utvrđuje se shodno
zakupnini za kioske i montažne objekte iz članka 28. Odluke, uvećana za 20%.
Članak
31.
Početna visina zakupnine za korištenje javnih
površina za druge namjene utvrđuje se kako slijedi:
Članak
32.
Gradonačelnik može odobriti privremenu
upotrebu javne površine, bez naknade, u svrhu održavanja humanitarnih,
kulturnih, političkih i sportskih manifestacija, te za manifestacije pod
pokroviteljstvom Grada.
VII. NADZOR
Članak
33.
Nadzor nad provođenjem ove Odluke vrši Odsjek
za komunalno gospodarstvo - Komunalno redarstvo, a temeljem odredbi Odluke o
komunalnom redu.
Članak
34.
Komunalni redar ovlašten je u provođenju
nadzora:
1. nadzirati primjenu ove Odluke;
2. narediti zakupcima radnje koje su u skladu
s ovom Odlukom dužne vršiti kada se utvrdi da se iste ne obavljaju ili se
obavljaju suprotno odredbama ove Odluke;
3. naložiti uklanjanje privremenog objekta postavljenog
bez odobrenja ili suprotno odredbama ove Odluke i ugovora o zakupu;
4. predložiti pokretanje prekršajnog
postupka;
5. izricati i naplaćivati mandatne novčane
kazne;
6. poduzimati druge radnje za koje je
ovlašten.
Članak
35.
Komunalni redar rješenjem će naložiti
uklanjanje privremenih objekata iz članka 2. ove Odluke:
1. ako je privremeni objekt postavljen
suprotno odredbama ove Odluke;
2. ako je privremeni objekt postavljen
suprotno odredbi ugovora o zakupu glede površine koja je u zakupu;
3. ako je privremeni objekt postavljen bez
ugovora o zakupu lokacije;
4. ako je ugovor o zakupu prestao istekom
roka ili otkazom.
Članak
36.
Novčanom kaznom u iznosu od 10.000,00 kuna
kaznit će se pravna osoba, odnosno 5.000,00 kuna fizička osoba obrtnik i osoba
koja obavlja drugu samostalnu djelatnost koja je počinila prekršaj u vezi
obavljanja njezina obrta, koja:
1. postavi objekt iz članka 2. ove Odluke bez
odobrenja - odluke Gradonačelnika;
2. postavi objekt iz članka 2. ove Odluke na
lokaciji koja nije predviđena za postavljanje objekta;
3. postavi objekt iz članka 2. ove Odluke
protivno odredbi članka 8. ove Odluke;
4. koristi lokaciju na način koji nije
predviđen ovom Odlukom, odlukom Gradonačelnika ili vrši preinake na lokaciji
bez odobrenja.
Novčanom kaznom u iznosu od 2.000,00 kn
kaznit će se i odgovorna osoba u pravnoj osobi za prekršaje iz prednjeg stavka.
Novčanom kaznom u iznosu od 2.000,00 kn
kaznit će se fizička osoba za prekršaj iz stavka 1. ovog članka putem Suda za
prekršaje, a na licu mjesta 500,00 kn.
VIII. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Članak
37.
Odredbe ove Odluke, na odgovarajući način
primjenjuju se i na davanje u zakup tržnica na malo, kao i na ostalim
površinama, kojima upravlja gradsko trgovačko društvo Vecla d.o.o. Krk.
Sastavni dio ove Odluke su i situacije -
kopije katastarskog plana iz članka 8. ove Odluke, ali nisu predmet objave.
Stupanjem na snagu ove Odluke prestaje važiti
Odluka o davanju u zakup javnih površina za postavu privremenih objekata
(»Službene novine Primorsko-goranske županije« broj 47/07).
Članak
38.
Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana
objave u »Službenim novinama Primorsko-goranske županije«.
Klasa: 374-01/10-01/1
Ur. broj: 2142/01-01-10-3
Krk, 6. svibnja 2010.
GRADSKO
VIJEĆE GRADA KRKA
Predsjednik
Gradskog
vijeća
Josip
Staničić, v.r.