SADRŽAJ | ŽUPANIJA | GRADOVI | OPĆINE | OSTALO | ARHIVA | TRAŽILICA | IMPRESSUM


 
Godina XVIII. - broj 13. Petak, 9. travnja 2010.
GRAD CRES
7

13.

Na temelju članka 53. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (»Narodne novine« broj 33/01 i 60/01, 129/05, 109/07, 125/08 i 36/09), te članka 29. Statuta Grada Cresa (»Službene novine Primorsko-goranske županije« broj 29/09) Gradsko vijeće grada Cresa donijelo je

ODLUKU
o ustrojstvu gradske uprave Grada Cresa

Članak 1.

Ovom Odlukom uređuje se ustrojstvo i djelokrug rada upravnih tijela gradske uprave Grada Cresa, upravljanje upravnim tijelima i druga pitanja značajna za rad upravnih tijela.

Članak 2.

Upravna tijela gradske uprave Grada Cresa ustrojavaju se radi obavljanja upravnih stručnih i drugih poslova iz samoupravnog djelokuga Grada Cresa kao jedinice lokalne samouprave.

UNUTARNJE USTROJSTVO I DJELOKRUG RADA UPRAVNIH TIJELA

UNUTARNJE USTROJSTVO

Članak 3.

Upravna tijela gradske uprave Grada Cresa su:

1. Ured Grada

2. Upravni odjel za proračun i financije, komunalni sustav i prostorno planiranje

Članak 4.

U cilju učinkovitijeg izvršavanja poslova iz svojeg djelokruga, Ured Grada i Upravni odjel za proračun i financije, komunalni sustav i prostorno planiranje, dijele se na unutarnje ustrojstvene jedinice.

Unutarnje ustrojstvene jedinice osnivaju se za pojedine grupe međusobno ovisnih i po naravi srodnih poslova.

Članak 5.

U smislu ove Odluke, ustrojstvene jedinice su:

- stručna služba,

- odsjek,

- ured.

Članak 6.

Stručna služba osniva se za obavljanje stručnih, savjetodavnih, uredskih, tehničkih i pomoćnih poslova za potrebe Gradskog vijeća, vijećnika, gradonačelnika i njihovih radnih tijela.

Odsjek se osniva kao unutarnja ustrojstvena jedinica za obavljanje međusobno po sadržaju, naravi ili na drugi način povezanih poslova koje obavljaju dva ili više djelatnika.

Ured se osniva kao zasebna unutarnja ustrojstvena jedinica za potrebe obavljanja stručnih, savjetodavnih, protokolarnih, uredskih i tehničkih poslova za gradonačelnika.

Članak 7.

U Uredu Grada ustrojavaju se:

1. Stručna služba Gradskog vijeća, gradonačelnika i ostalih radnih tijela

2. Ured Gradonačelnika

3. Odsjek za pravne i opće poslove

Članak 8.

U Upravnom odjelu za proračun i financije, komunalni sustav i prostorno planiranje ustrojavaju se:

1. Odsjek za proračun, financije i računovodstvo

2. Odsjek za komunalno-stambeni sustav i prostorno planiranje

3. Odsjek za poduzetništvo, gospodarstvo i europske integracije

DJELOKRUG UNUTARNJIH USTROJSTVENIH JEDINICA UREDA GRADA

Djelokrug Stručne službe Gradskog vijeća, gradonačelnika i ostalih radnih tijela:

Članak 9.

Stručna služba Gradskog vijeća, gradonačelnika i ostalih tijela u svom djelokrugu obavlja slijedeće poslove:

1. Priprema materijala i poslovi oko sazivanje sjednica Gradskog vijeća i njihovih radnih tijela, te izradu zapisnika i akata sa tih sjednica,

2. Izvršavanje ili osiguravanje izvršavanja akata Gradskog vijeća i njegovih radnih tijela.

3. Davanje mišljenja o zakonitosti i kvaliteti akata i drugih materijala koji se dostavljaju Gradskom vijeću ili radnim tijelima, s pravom vraćanja pojedinih materijala na doradu.

4. Priprema i obrada akata koje donosi Gradsko vijeće, te obrada akata koje predlažu druge ustrojstvene jedinice.

5. Ukazivanje gradonačelniku na mogućnost zadržavanja od izvršenja pojedinih akata koji su doneseni na način i po sadržaju protivno zakonu ili drugim propisima.

6. Sudjelovanje, po potrebi, na radnim sastancima gradonačelnika i predsjednika Gradskog vijeća, te izrada zapisnika i/ili zaključaka sa tih sastanaka.

7. Prijem i otprema pošte.

8. Poslovni pisarnice, arhiviranje akata i drugih spisa.

9. Vođenje evidencije o rasporedu sastanaka gradonačelnika i predsjednika Gradskog vijeća.

10. Vođenje evidencije korištenja službenih vozila i evidencije korištenja službenih prostorija Grada.

11. Praćenje zakona i drugih propisa iz oblasti lokalne samouprave i područne (regionalne) samouprave.

12. Provođenje nadzora nad primjenom propisa uredskog poslovanja.

13. Poslove u svezi sređivanja, označavanja, popisa i predaje arhivskog gradiva arhivima.

14. Poslove u svezi suradnje sa mjesnim odborima, te administrativne poslove za mjesne odbore.

15. Poslove koji se odnose na ostvarivanje pojedinačnih prava iz radnog odnosa.

16. Poslove vezane za provedbu izbora na lokalnoj, županijskoj ili državnoj razini.

17. Poslove u svezi određivanja područja za vođenje popisa birača, te u svezi osnivanja komisije za popis birača.

18. Domarske poslove tekućeg održavanja osnovnih sredstava i inventara u vlasništvu Grada Cresa.

19. Poslove čišćenja uredskih i zajedničkih prostorija koje za službene potrebe koriste članovi tijela Grada Cresa i djelatnici Grada Cresa.

20. Druge poslove utvrđene zakonom i drugim propisima, općim ili pojedinačnim aktima Gradskog vijeća, te pojedinačnim aktima gradonačelnika ili pročelnika.

Djelokrug Ureda gradonačelnika

Članak 10.

Ured gradonačelnika u svojem djelokrugu obavlja sljedeće poslove:

1. Poslove u svezi dnevnog i tjednog rasporeda sastanaka i obveza gradonačelnika i njegovog zamjenika, poslovi u svezi prijema stranaka i gostiju gradonačelnika i njegovog zamjenika.

2. Protokolarni i administrativni poslovi u svezi rada gradonačelnika, njegovog zamjenika, predsjednika i potpredsjednika Gradskog vijeća, vijećnika Gradskog vijeća, kao i njihovih radnih tijela i poslovi inokorespondencije.

3. Poslove odnosa s javnošću i kontakte sa sredstvima javnog priopćavanja.

4. Poslove u svezi predstavljanja gradonačelnika u javnosti.

5. Poslove u svezi predstavljanja Grada Cresa u međugradskim odnosima u zemlji i u međunarodnim odnosima.

6. Poslove u pripremi i sazivanju sjednica radnih tijela Gradskog vijeća i gradonačelnika.

7. Poslove evidencije o sjednicama radnih tijela Gradskog vijeća te, po potrebi, izrade zapisnika i/ili zaključaka sa tih sjednica.

8. Poslove u svezi održavanja javnih manifestacija u oblasti kulture odnosno sporta na području Grada Cresa.

9. Poslovi oko održavanja i ažuriranja web portala Grada.

10. Druge poslove utvrđene zakonom i drugim propisima, općim ili pojedinačnim aktima Gradskog vijeća, te pojedinačnim aktima gradonačelnika ili pročelnika.

Djelokrug Odsjeka za pravne i opće poslove

Članak 11.

Odsjek za pravne i opće poslove u svojem djelokrugu obavlja:

1. Normativne poslove za Gradsko vijeće i gradonačelnika sa stajališta: pravne i stručno-tehničke obrade svih općih akata prije stadija utvrđivanja prijedloga tih akata; konzistencije svakog prijedloga općeg akta u odnosu na druge opće akte Grada Cresa i propise više razine; pripremu pročišćenog teksta općeg akta kada je to određeno

posebnom odredbom u općem aktu o izmjeni općeg akta Grada Cresa.

2. Poslove praćenja izvršavanja općih akata Grada Cresa.

3. Imovinsko-pravne poslove u svezi ostvarivanja prava vlasništva i drugih stvarnih prava kada je Grad Cres titular tih prava ili kada Grad Cres ima pravni interes provesti pravni postupak radi utvrđivanja svojega prava vlasništva ili drugog stvarnog prava.

4. Poslove pripreme i realizacije programa raspolaganja poljoprivrednim zemljištem.

5. Poslove vezane uz evidentiranje i upravljanje imovinom u vlasništvu Grada Cresa.

6. Procesno-pravne poslove kada je Grad Cres aktivno odnosno pasivno legitimiran u pravnom postupku radi ostvarivanja svojih stvarnih, obveznih i drugih prava.

7. Poslovi prisilne naplate poreza i drugih prihoda Grada Cresa.

8. Poslovi naplate gradskih prihoda sudskim putem.

9. Poslove pravne i stručno-tehničke obrade ugovora kada je jedna od ugovornih strana Grad Cres.

10. Pružanje pravne pomoći ostalim ustrojstvenim jedinicama upravnih tijela Grada Cresa i vođenje pravnih postupaka na prijedlog ostalih ustrojstvenih jedinica.

11. Poslove suradnje s upravnim tijelima Primorsko- goranske županije odnosno Republike Hrvatske nadležnim za poslove koji, po naravi posla, pripadaju u djelokrug ovog Odsjeka.

12. Druge poslove utvrđene zakonom i drugim propisima, općim ili pojedinačnim aktima Gradskog vijeća, te pojedinačnim aktima gradonačelnika i pročelnika.

DJELOKRUG UNUTARNJIH USTROJSTVENIH JEDINICA UPRAVNOG ODJELA ZA PRORAČUN I FINANCIJE, KOMUNALNI SUSTAV I PROSTORNO PLANIRANJE

1. Djelokrug Odsjeka za proračun, financije i računovodstvo

Članak 12.

Odsjek za proračun, financije i računovodstvo u svojem djelokrugu obavlja:

1. Poslove utvrđivanja sadržaja i planiranja proračuna Grada Cresa, te pripreme prijedloga Proračuna Grada Cresa i drugih pratećih dokumenata za gradonačelnika i Gradsko vijeće, na način, po postupku i u rokovima utvrđenim zakonom i drugim propisima.

2. Poslove praćenja izvršavanja Proračuna Grada Cresa po stavkama i korisnicima te poslove pripreme izvješća o izvršavanju Proračuna Grada Cresa.

3. Poslove pripreme prijedloga Godišnjeg obračuna Proračuna Grada Cresa, na način, po postupku i u rokovima utvrđenim zakonom i drugim propisima.

4. Poslove u svezi zaduživanja i otplate duga Proračuna, te poslove u svezi davanja zajma iz sredstava Proračuna i naplate tražbina po datom zajmu iz Proračuna Grada Cresa.

5. Poslove prikupljanja i naplate javnog novca u Proračun Grada Cresa.

6. Poslove vođenja propisanih očevidnika u oblasti financija i računovodstva.

7. Poslove riznice proračuna Grada Cresa.

8. Poslove obračuna i isplate plaća i drugih novčanih primitaka dužnosnicima, službenicima i namještenicima Grada Cresa.

9. Ostale poslove financijskog izvješćivanja za proračun Grada Cresa.

10. Poslove računovodstva proračuna i platnog prometa proračunskih sredstava.

11. Poslove praćenja financijskog izvršenja ugovornih obveza Grada Cresa.

12. Poslove provjere pravilnosti korištenja sredstava Proračuna, te primjenjivanja zakona i propisa u smislu jesu li se odnosno namjeravaju li se proračunska sredstva koristiti u visini, za namjene i u vrijeme kako je utvrđeno Proračunom Grada Cresa.

13. Poslovni vođenja osobnih očevidnika.

14. Poslovi utvrđivanja, nadzora i naplate gradskih poreza i zajedničkih poreznih i drugih prihoda.

15. Poslovi prisilne naplate poreza i drugih prihoda Grada Cresa.

16. Računovodstveno financijski poslovi proračunskih korisnika Grada Cresa (Dječji vrtić Girice Cres, Gradska knjižnica i čitaonica Frane Petrića, Mjesni odbori).

17. Poslove vođenja baze podataka (poslovni partneri i građanstvo).

18. Poslovi u svezi osiguravanja javnih potreba u kulturi, sportu, predškolskom odgoju i naobrazbi, osnovnom i srednjem obrazovanju, na području socijalne skrbi i zdravstvene zaštite.

19. Poslove pripreme za otpremu pošte.

20. Poslove suradnje s upravnim tijelima Primorsko- goranske županije odnosno Republike Hrvatske nadležnim za poslove koji, po naravi posla, na lokalnoj razini pripadaju u djelokrug ovog Odsjeka.

21. Druge poslove utvrđene zakonom, drugim propisima, općim i pojedinačnim aktima Gradskog vijeća, te pojedinačnim aktima gradonačelnika, a koji po svojoj naravi pripadaju u djelokrug ovog Odsjeka.

2. Djelokrug Odsjeka za komunalno-stambeni sustav i prostorno planiranje

Članak 13.

Odsjek za komunalno-stambeni sustav u svojem djelokrugu obavlja sljedeće poslove:

1. Priprema prijedloga godišnjeg programa gradnje i održavanja u objekte i uređaje komunalne infrastrukture na području Grada Cresa,

2. Poslove koji se odnose na obavljanje komunalnih djelatnosti, te održavanje i izgradnju komunalnih objekata i uređaja, koordinaciju rada pravnih i fizičkih osoba koje obavljaju pojedine komunalne djelatnosti,

3. Provođenje postupaka javne nabave za investicije, projekte i planove za koje je naručitelj Grad Cres.

4. Pripremu prijedloga izvješća o izvršenju programa gradnje i programa održavanja komunalne infrastrukture za Gradonačelnika i Gradsko vijeće.

5. Provođenje postupka pripreme, izrade i donošenja prostorno planske dokumentacije, odnosno stavljanje van snage postojeće prostorno - planske dokumentacije u suradnji s nadležnim tijelima i ovlaštenim osobama.

6. Izrada prijedloga izvješća o stanju u prostoru za Gradonačelnika i Gradsko vijeće.

7. Poslove u svezi izrade projektne dokumentacije, te poslove ishođenja lokacijskih i građevnih dozvola za projekte koji su u interesu Grada Cresa.

8. Poslove u svezi zakupa poslovnih prostora i najma stanova u vlasništvu Grada Cresa, poslove u svezi njihovog redovitog održavanja, te u svezi vođenja popisa stanova, najmodavaca, najmoprimaca i visine najamnine.

9. Poslove u svezi izrade programa održavanja stambenog prostora, te njegove realizacije.

10. Vođenje investicija izvan komunalnog gospodarstva.

11. Izrada prijedloga godišnjeg plana održavanja pomorskog dobra u općoj uporabi, te praćenje provedbe plana održavanja pomorskog dobra.

12. Pripremu prijedloga odluka i provedbu poslova koji se odnosi na uređenje prometa na području Grada Cresa.

13. Poslove vezane uz propise koji se odnose na zaštitu od požara, civilnu zaštitu, te zaštitu i spašavanje.

14. Pripremu prijedloga odluka koje se odnose na utvrđivanje visine komunalne naknade i komunalnog doprinosa, utvrđivanje obveznika i razrez komunalnog doprinosa i spomeničke rente.

15. Poslove u svezi poduzimanja mjera za očuvanje i zaštitu okoliša, postupanje s otpadnim tvarima u skladu sa zakonom te pripreme prijedloga općih akata iz oblasti komunalnog reda.

16. Poslove komunalnog redarstva na području Grada Cresa.

17. Poslove u svezi korištenja i upravljanja javnim površinama na području Grada Cresa.

18. Poslove u svezi provedbe Odluke o komunalnom redu.

19. Poslove u svezi utvrđivanja i izmjere javnih površina, poslovnih i stambenih prostora i nsatavljanja zapisnika.

20. Poslove suradnje s upravnim tijelima Primorsko- goranske županije odnosno Republike Hrvatske koji su nadležni za poslove koji, po naravi posla, na lokalnoj razini pripadaju u djelokrug ovog Odsjeka.

21. Poslove praćenja izvršavanja općih akata Grada Cresa iz djelokruga ovog Odsjeka te poslove periodičnog pisanog izvješćivanja gradonačelnika o zapažanjima u svezi s time.

22. Druge poslove utvrđene zakonom i drugim općim propisima, općim aktom Gradskog vijeća ili pojedinačnim aktom gradonačelnika ili pročelnika.

3. Djelokrug Odsjeka za poduzetništvo, gospodarstvo i europske integracije

Članak 14.

Odsjek za poduzetništvo, gospodarstvo i europske integracije u svojem djelokrugu obavlja slijedeće poslove:

1. Poslovi u svezi praćenja stanja u gospodarstvu i poduzetništvu

2. Predlaganje razvojnih programa

3. Prati natječaje u svezi gospodarstva

4. Prati natječaje pretpristupnih fondova i strukturnih fondova EU

5. Prati stanje u razvoju turizma na području Grada Cresa

NAČIN RADA I UPRAVLJANJA

Članak 15.

Radom tijela gradske uprave rukovode pročelnici koji se imenuju i razrješuju na način propisan zakonom.

Pročelnici za svoj rad odgovaraju gradonačelniku.

Pročelnici upravnih tijela odgovorni su za zakonit, pravilan i pravodoban rad upravnih tijela.

Članak 16.

U razdoblju duže odsutnosti pročelnika, a najduže do njegova povratka na posao, gradonačelnik može iz redova službenika gradske uprave koji ispunjavaju uvjete za raspored na odnosno radno mjesto, privremeno imenovati vršitelja dužnosti pročelnika.

Članak 17.

Unutarnjim ustrojstvenim jedinicama iz čl. 7. i 8. upravljaju voditelji, koje na temelju javnog natječaja imenuju pročelnici.

Pročelnik Ureda Grada je po položaju voditelj Stručne službe Gradskog vijeća, gradonačelnika i ostalih radnih tijela.

Članak 18.

Godišnji program rada upravnih tijela donose pročelnici u suglasnosti s gradonačelnikom, a donosi se najkasnije do kraja tekuće godine za iduću godinu.

Program rada sadrži poslove i zadaće iz djelokruga upravnih tijela utvrđene zakonom, Statutom i ostalim propisima.

Članak 19.

Međusobni odnos Ureda Grada i Upravnog odjela za proračun i financije, komunalni sustav i prostorno planiranje, temelji se na obveznoj suradnji u obavljanju poslova iz svojeg djelokruga, te na odgovornosti pročelnika za njihov rad gradonačelniku.

U slučaju potrebe djelatnici jednog upravnog tijela dužni su po usmenom nalogu pročelnika obavljati poslove u drugom upravnom tijelu.

Članak 20.

Unutarnje ustrojstvo, nazivi i opisi poslova radnih mjesta, stručni i drugi uvjeti za raspored na radna mjesta, broj izvršitelja i druga pitanja od značaja za rad upravnih tijela uređuju se pravilnikom o unutarnjem redu koji se donosi na način propisan zakonom.

Opće akte iz nadležnosti Grada kojima se uređuju prava, obveze i odgovornosti službenika i namještenika upravnih tijela donosi gradonačelnik ako zakonom nije drugačije određeno.

PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 21.

Danom stupanja na snagu ove Odluke, upravna tijela ustrojena na temelju Odluke o ustrojstvu Upravnog odjela i Tajništva Grada Cresa («Službene novine« Primorsko- goranske županije broj 21/97) nastavljaju radom s djelomice izmijenjenim djelokrugom, propisanim ovom Odlukom.

Danom stupanja na snagu ove Odluke, Tajništvo nastavlja s radom kao Ured Grada a Upravni odjel nastavlja s radom kao Upravni odjel za proračun i financije, komunalni sustav i prostorno planiranje.

Članak 22.

Pravilnici o unutarnjem redu Ureda Grada i Upravnog odjela za proračun i financije, komunalni sustav i prostorno planiranje biti će doneseni u roku od 30 dana od dana stupanja na snagu ove Odluke.

Do njihova donošenja na snazi ostaju Pravilnici o unutarnjem redu Tajništva i Upravnog odjela koji su doneseni na temelju Odluke o ustrojstvu Upravnog odjela i Tajništva Grada Cresa.

Službenici i namještenici zatečeni u službi odnosno na radu u upravnim tijelima na dan stupanja na snagu ove Odluke, nastavljaju radom na svojim dosadašnjim radnim mjestima, do rasporeda na radna mjesta utvrđena pravilnicima o unutarnjem redu.

Pročelnici i ostali rukovodeći službenici imenovani na neodređeno vrijeme na temelju javnog natječaja, koji budu ispunjavali uvjete za raspored na radno mjesto pro

čelnika odnosnoga upravnog tijela, propisane pravilnicima o unutarnjem redu, bit će raspoređeni na radno mjesto pročelnika rješenjem gradonačelnika.

Rješenja o rasporedu iz stavka 2. i 3. ovoga članka bit će donesena u roku od 30 dana od dana stupanja na snagu pravilnika o unutarnjem redu.

Članak 23.

Stupanjem na snagu ove odluke prestaje važiti Odluka o ustrojstvu Upravnog odjela i Tajništva Grada Cresa (»Službene novine PGŽ« broj 21/97).

Članak 24.

Ova Odluka stupa na snagu 8 dana od dana objave u »Službenim novinama Primorsko-goranske županije«.

Klasa:011-01/10-1/3

Ur. broj: 2213/02-01-01-10-3

Cres, 31. ožujka 2010.

GRAD CRES
GRADSKO VIJEĆE

Predsjednik

Marčelo Damijanjević, v.r.

 

https://sn.pgz.hr/default.asp?Link=odluke&izdanje=666&mjesto=10002&odluka=13
© Primorsko-goranska županija 2002.-2003. Sva prava pridržana.
Obratite se webmasteru s pitanjima i komentarima.
Programska podrška
www.netcom.hr