11.
Na temelju članka 44. Statuta Grada Opatije
(»Službene novine Primorsko-goranske županije« broj 25/09 i 30/09), članka 11.,
stavka 2 Uredbe o načinu izračuna iznosa pomoći izravnjanja za decentralizirane
funkcije jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave za 2010. godinu
(»Narodne novine« broj 19/10) i točke VII. Odluke o kriterijima i mjerilima za
utvrđivanje bilančnih prava za financiranje minimalnog financijskog standarda
javnih potreba osnovnog školstva u 2010. godini Vlade Republike Hrvatske (»Narodne
novine« broj 19/10), gradonačelnik Grada Opatije, Ivo Dujmić, ing., dana 1.
ožujka 2010. godine donosi sljedeću
ODLUKU
o načinu raspoređivanja planiranih sredstava
za financiranje decentraliziranih funkcija osnovnog
školstva, za osnovnu školu »Rikard Katalinić Jeretov«
za 2010. godinu
Članak
1.
Sredstva utvrđena Odlukom o kriterijima i
mjerilima za utvrđivanje bilančnih prava za financiranje minimalnog standarda
javnih potreba osnovnog školstva u 2010. godini
u visini od 1.457.621,00 kn,
namjenjena za financiranje decentraliziranih funkcija osnovnog školstva Grada
Opatije, rasporedit će se primjenom odredbi navedene Odluke krajnjem korisniku,
OŠ R. K. Jeretov, za sljedeće namjene:
I. MATERIJALNE I FINANCIJSKE
RASHODE 1.035.103,00 kn
1. Za opće troškove 432.944,00 kn
2. Za ostale troškove 602.160,00 kn
II. KAPITALNA ULAGANJA I
TEKUĆA I INVESTICIJSKA
ODRŽAVANJA 422.518,00 kn
1. Za rashode za nabavu proizvedene
dugotrajne imovine i dodatna ulaganja
na nefinancijskoj imovini 316.929,00 kn
2. Za rashode za materijal, dijelove
i usluge tekućeg i investicijskog
održavanja 105.589,00 kn
UKUPNO: 1.457.621,00 kn
Članak
2.
Planiranim sredstvima iz članka 1. ove Odluke
(razvrstanim po namjenama i iznosima u priloženoj tabeli koja čini sastavni dio
ove Odluke) raspolaže Upravni odjel za financije i društvene djelatnosti, koji
raspoređuje sredstva korisniku na sljedeći način:
1. Za opće troškove - OŠ R. K. Jeretova Opatija
mjesečno u visini 1/12 planiranog iznosa.
2. Za ostale troškove - za namjenske troškove
na temelju pismenog zahtjeva (prema nastalom trošku) za isporučenu robu, radove
i usluge za energiju (struja i nafta), zdrastvene preglede svih djelatnika,
pedagošku dokumentaciju i osiguranje imovine.
3. Za troškove prijevoza učenika:
a) OŠ R. K. Jeretova Opatija na temelju
pisanog zahtjeva (prema nastalom trošku), a prema ugovoru s Autotrolejom
b) Odabranom prijevozniku za prijevoz učenika
iz Vele Učke u školu OŠ V. Nazor, Lupoglav na temelju računa za izvršenu uslugu
c) Za prijevoz učenika osobnim automobilom na
relaciji Vela Učka -Volosko, prema ostvarenom broju kilometara uz priznati
trošak od 10% cijene goriva po kilometru
4. Za rashode za materijal, dijelove i usluge
tekućeg i investicijskog održavanja (na temelju pisanog zahtjeva, a prema Planu
škole) za materijal za tekuća održavanja, hitne intervencije i usluge za
investicijsko i tekuće održavanje koji obuhvaćaju sanaciju muške svlačionice, elektroinstalaterske
radove, zamjena ulaznih vrata u školi Volosko i sl..
5. Za rashode za nabavu proizvedene
dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini (kapitalna
ulaganja - OŠ R. K. Jeretova Opatija) na temelju pisanog zahtjeva, ponude
izvođača i računa za obavljenu uslugu i to za nastavak ugradnje aluminijske
bravarije, klima uređaje i drugo, te za računalnu opremu i zamjenu namještaja
po učionicama.
Članak
3.
Prema članku 15. Uredbe o načinu izračuna
pomoći izravnanja za decentralizirane funkcije jedinica lokalne i područne
(regionalne) samouprave za 2010.), Osnovna škola R. K. Jeretova dužna je
postupati u skladu s Pravilnikom o proračunskom računovodstvu i Računskom
planu, Pravilnikom o financijskom izvještavanju u proračunskom računovodstvu,
Pravilnikom o proračunskim klasifikacijama i Zakonom o javnoj nabavi.
Članak
4.
Ova Odluka stupa na snagu danom objave u
»Službenim novinama Primorsko-goranske županije«.
Klasa: 400-08/10-01/01
Ur. broj: 2156/01-03-10-6
Opatija, 1. ožujka 2010.
Gradonačelnik
Ivo
Dujmić, ing., v. r.
*tablica
se nalazi na dnu stranice*