83.
Na temelju članka 35. Zakona o vlasništvu i
drugim stvarnim pravima (»Narodne novine« broj 91/96), Zakona o lokalnoj i
područnoj (regionalnoj) samoupravi (»Narodne novine« broj 109/07, 125/08 i
36/09), članka 29. i 31. Pravilnika o minimalnim tehničkim i drugim uvjetima
koji se odnose na prodajne objekte, opremu i sredstva u prodajnim objektima i
uvjetima za prodaju robe izvan prodavaonica (»Narodne novine« broj 66/09) i
članka 32. Statuta Grada Malog Lošinja (»Službene novine PGŽ« broj 26/09 i
32/09), Gradsko vijeće Grada Malog Lošinja na svojoj sjednici održanoj dana 20.
listopada 2009. godine, donijelo je
ODLUKU
o davanju u zakup javnih površina za postavu
privremenih objekata
I. OPĆE ODREDBE
Članak
1.
(1) Ovom Odlukom utvrđuju se:
1. Uvjeti i način davanja u zakup javnih
površina i neizgrađenog građevinskog zemljišta u vlasništvu Grada Malog Lošinja
u svrhu postavljanja privremenih objekata kao što su: kiosci, montažni objekti,
prikolice, pokretne radnje, uslužne naprave i uređaji, naprave za zabavu,
zabavni park, štandovi, stolovi i stolice za postavu ugostiteljskih terasa te
za održavanje prigodnih, prazničnih ili javnih okupljanja i proslava.
2. Utvrđivanje lokacija za postavljanje
privremenih objekata.
3. Postupak za davanje u zakup javnih
površina i neizgrađenog građevinskog zemljišta.
4. Nadzor nad korištenjem javne površine.
5. Kaznene odredbe.
Članak
2.
(1) Kiosk u smislu ove Odluke predstavlja
tipski, privremen, prenosiv objekt, opremljen komunalnim priključcima, koji se
montira na odgovarajuću podlogu te koji se može postaviti, premjestiti ili
ukloniti s određene lokacije u dijelovima ili u cijelosti, a služi za
obavljanje neke poslovne djelatnosti.
(2)
Montažni objekt u smislu ove Odluke predstavlja prenosiv, jedno ili više
prostorni čvrsti objekt koji ne prelazi površinu od 35 m2, opremljen komunalnim priključcima, a koji svojom
namjenom, oblikom i montažom na odgovarajuću podlogu bez trajnog povezivanja s
njom predstavlja objekt privremenog karaktera te koji se može u dijelovima ili
u cijelosti postaviti, premjestiti ili ukloniti s određene lokacije, a služi za
obavljanje neke poslovne djelatnosti.
(3) Prikolica u smislu ove odluke predstavlja
tipsku, privremenu jednoprostornu kamp-kućicu koja ne prelazi površinu od 12 m2, opremljena komunalnim priključcima, koja je
prenosiva, postavljena na odgovarajuću podlogu bez trajnog povezivanja s njom
te koja se može u cijelosti postaviti, premjestiti ili ukloniti s određene
lokacije.
(4) Pokretna radnja u smislu ove Odluke je
prenosiv, prostorno neovisan, pokretni objekt, odnosno element privremenog
karaktera, a predviđena je za obavljanje jednostavnih uslužnih, ugostiteljskih
i trgovinskih djelatnosti putem pokretnih prodavača, a može se u cijelosti
postaviti, premjestiti ili ukloniti s određene lokacije.
(5) Uslužna naprava i uređaj u smislu ove
Odluke predstavlja prenosiv, prostorno neovisan element kao što je automat,
hladnjak, rashladna škrinja, vitrina, vaga, peć za pečenje kestena, pop-corna,
šećerne vate i sličnog, roštilji koji se upotrebljavaju prilikom povremenih i
prigodnih manifestacija i slično te se može u cijelosti postaviti, premjestiti
ili ukloniti s određene lokacije.
(6) Naprava za zabavu u smislu ove Odluke
predstavlja uređaj, napravu ili igračku namijenjenu zabavi djece i odraslih,
koji mogu biti samostalno postavljeni ili u sklopu zabavnog parka te šator za
zabavne i druge prilike.
(7) Zabavni park (luna park) u smislu ove
Odluke predstavlja prostornu cjelinu čija veličina ovisi o broju i vrsti
naprava i uređaja za zabavu.
(8) Štand u smislu ove Odluke predstavlja
tipski, lako prenosivi element predviđen za stalnu, povremenu ili prigodnu
uličnu prodaju.
(9) Ugostiteljska terasa u smislu ove Odluke
predstavlja dio javne površine, smještena ispred ili u neposrednoj blizini
ugostiteljskog poslovnog prostora, koja služi ugostiteljskoj i uslužnoj namjeni
te se na njoj mogu postaviti stolovi i stolice, tende ili suncobrani.
(10) Prigodna, praznična i javna okupljanja i
proslave u smislu ove Odluke predstavljaju svaka događanja u kraćem vremenskom
razdoblju, ne dužem od 7 dana, a koje prati ugostiteljska, uslužna, trgovačka
ili zabavna djelatnost.
(11) Na sve ostale objekte te načine i vidove
korištenja javne površine od strane korisnika koji obavljaju povremenu ili
privremenu poslovnu djelatnost, pogotovo sezonskog ili prigodnog karaktera, a
koji nisu obuhvaćeni u čl. 1. i čl. 2. ove Odluke, primjenjivat će se odredbe
ove Odluke, ovisno o vrsti djelatnosti, površini koju zauzimaju, vremenskom
razdoblju u kojem koriste javnu površinu, te drugim kriterijima, ocjenjujući
svaki slučaj posebice.
Članak
3.
(1) Objekti iz čl. 2. ove Odluke moraju biti
uklopivi u urbani prostor ili prirodni okoliš, tehnički ispravni, redovito
održavani, čisti, funkcionalni, estetski prihvatljivi, načinjeni od kvalitetnih
materijala te ne smiju zagađivati okoliš, a svakako moraju odgovarati
sanitarno-tehničkim, protupožarnim i drugim pozitivnim propisima.
(2) Objekti iz čl. 2. ove Odluke mogu biti u
vlasništvu fizičkih ili pravnih osoba, ili u vlasništvu Grada.
II. LOKACIJE ZA POSTAVLJANJE OBJEKATA
Članak
4.
(1) Lokacije za postavljenje objekata iz čl.
2. ove Odluke utvrđuju se na temelju »Plana rasporeda kioska i specijalnih
naprava namijenjenih za obavljanje trgovine, iznajmljivanje robe i pružanje
usluga na javnim površinama i dijelovima neizgrađenog zemljišta na području
Grada Malog Lošinja« i »Plana rasporeda ugostiteljskih terasa na području Grada
Malog Lošinja«, koje donosi Gradsko vijeće na prijedlog gradonačelnika.
Članak
5.
(1) Iznimno od članka 4., u vrijeme
održavanja, prigodnih, prazničnih, javnih okupljanja i manifestacija, odnosno
povremeno korištenje javne površine (koje se obračunava dnevno), lokacije za
postavljanje objekata iz čl. 2. ove Odluke određuje gradonačelnik svojom
odlukom, cijeneći vrstu, način, namjenu i veličinu objekta, s tim da veličina
objekta ne smije prelaziti površinu od 12 m2.
(2) Vlasnik privremenog objekta iz prethodnog
stavka dužan je ukloniti predmetni objekt u roku od 24 sata od završetka
manifestacije, u protivnom će se postupiti prema odredbama Odluke o komunalnom
redu (»Službene novine« broj 07/09) te će biti uklonjen na njegov trošak.
Članak
6.
Lokacije za postavljanje objekata iz čl. 2.
ove Odluke ne smiju se određivati:
- na mjestima gdje ugrožavaju ili ometaju
pješački ili promet vozilima,
- na mjestima gdje se ometa ulaz u poslovne i
stambene objekte,
- na mjestima gdje se ugrožava ili ometa
održavanje komunalnih objekata i uređaja,
- uz građevine pod spomeničkom zaštitom (osim
uz suglasnost Državne uprave za zaštitu kulturne i prirodne baštine u Rijeci),
- na parkovno uređenim i zelenim površinama,
- na javno-prometnim površinama namijenjenim
za parkiranje vozila,
- na udaljenosti manjoj od 10 metara od ruba
kolnika cesta koje čine raskrižje,
- na nogostupu pod uvjetom da nakon
postavljanja objekta iz čl. 2. ostane najmanje 2 metra širine od ruba kolnika
za kretanje pješaka.
Članak
7.
(1) Na objektima iz čl. 2. ove Odluke ne
smiju se postavljati nadstrešnice, krovišta ili slično, a zakupnik
ugostiteljske terase za svaku promjenu izgleda, veličine, namjene te
natkrivanja terase mora zatražiti odobrenje Gradskog vijeća.
(2) Na mjestima gdje postoji mogućnost
postavljanja dva ili više objekata iz čl. 2. ove Odluke, njihov izgled i
veličina trebaju biti ujednačeni i usklađeni sukladno Odluci o postavljanju
urbane opreme.
Članak
8.
(1) Korisnik javne površine mora, prilikom
napuštanja lokacije, istu dovesti u prvobitno stanje, u roku koji odredi
zakupodavac, u protivnom će to učiniti zakupodavac na trošak korisnika.
(2)
Korisnik je dužan održavati čistoću na lokaciji te postaviti košare za otpad
ako to iziskuje način korištenja lokacije te sklopiti ugovor o redovitom odvozu
otpada s komunalnim poduzećem.
III. POSTUPAK ZA DAVANJE LOKACIJA U ZAKUP
Članak
9.
(1) Lokacije za postavljanje objekata iz čl.
2. ove Odluke daju se na korištenje putem javnog natječaja.
(2) Iznimno, lokacije za postavljanje
privremenih objekata iz čl. 2. ove Odluke za vrijeme prazničnih prigodnih ili
javnih manifestacija, te lokacije za naprave za zabavu i zabavni park, lokacije
za povremenu prodaju te ugostiteljske terase ispred ili u neposrednoj blizini
ugostiteljskih objekata, mogu se dati na privremeno korištenje neposrednom
pogodbom, a Odluku o tome donosi Gradonačelnik.
(3) Lokacije ispred športskih objekata mogu
se dati neposrednom pogodbom vlasniku, zakupcu ili upravitelju športskih
objekata za postavljanje ugostiteljske terase, kioska, uslužne naprave i
uređaja.
Članak
10.
(1) Javni natječaj raspisuje Gradonačelnik,
administrativno-tehničke poslove u svezi natječaja provodi Gradski odjel za
komunalni sustav, a sam natječaj provodi Komisija za davanje u zakup javne
površine (u daljnjem tekstu: Komisija), koju imenuje Gradsko vijeće.
(2) Komisija se sastoji od tri člana, a
imenuje se na vrijeme od četiri godine.
Članak
11.
(1) Javni natječaj raspisuje se na sljedeće
rokove:
- za kioske na rok od 1 do 3 godine;
- za štandove iz čl. 2., st. 8. ove Odluke na
rok od 1. travnja do 15. listopada tekuće godine;
- za ostale pokretne naprave i namjene rokovi
će se utvrditi natječajem, ocjenjujući svaki slučaj posebice.
Članak
12.
(1) Za štandove i ostale pokretne naprave
navedene u stavcima 1.-8. članka 2. ove odluke, raspisuju se dva natječaja.
(2) Prvi natječaj raspisuje se za određeni
broj lokacija koji ne može biti manji od 70% ukupnih raspoloživih lokacija za
određeno naselje i na tom natječaju imaju prednost osobe koje unazad deset
godina imaju prijavljeno prebivalište i sjedište tvrtke na području Grada Malog
Lošinja.
(3) Natjecatelj se može natjecati samo za
jednu djelatnost i jednu lokaciju po natječaju.
(4) Ukoliko se na natječaj ne bi prijavio
dovoljan broj osoba iz st. 2. ovog članka, na natječaj se mogu prijaviti i
druge osobe.
(5) Drugi natječaj raspisuje se za najviše
30% ukupnih raspoloživih lokacija u određenom naselju i na taj se natječaj
imaju pravo prijaviti sve osobe pod jednakim uvjetima.
Članak
13.
(1) Javni natječaj objavljuje se u sredstvima
javnog informiranja i na oglasnoj ploči Grada, a sadrži:
1. oznaku i površinu lokacije te djelatnost
koja će se obavljati u/na postavljenom privremenom objektu,
2. iznos početne visine zakupnine u m2,
3. vrijeme trajanja zakupa,
4. vrijeme i mjesto otvaranja ponuda,
5. iznos jamčevine u visini 20 % početne cijene
koji treba položiti svaki ponuditelj,
6. rok za podnošenje ponude u natječaju,
7. rok u kojem je ponuditelj dužan sklopiti
ugovor o zakupu,
8. obvezu zakupnika da ishoduje lokacijsku,
odnosno građevinsku dozvolu, ukoliko je ista potrebna prema posebnim propisima,
9. odredbu da u natječaju ne mogu sudjelovati
ponuditelji koji nisu podmirili obveze prema Gradu Malom Lošinju temeljem
poreza, doprinosa, zakupnine ili drugih obveza ili sa kojima Grad Mali Lošinj
vodi sudski spor iz ugovora o zakupu.
Članak
14.
(1) Ponuda mora sadržavati:
1. presliku osobne iskaznice, ukoliko je
ponuditelj fizička osoba,
2. presliku rješenja o upisu u sudski
registar za pravne, odnosno obrtni registar za fizičke osobe i rješenje o upisu
u registar udruge, stranke i drugi registar.
3. dokaz o plaćenoj jamčevini,
4. izjavu o prihvaćanju uvjeta iz natječaja,
5. dokaz o plaćenim obvezama poreza,
doprinosa i zakupnina do dana objave natječaja.
(2) Ponuda može sadržavati i ostale elemente
koji se traže u konkretnom javnom natječaju, a koji će biti posebice navedene.
Članak
15.
(1) Najpovoljnijom ponudom smatra se ponuda
koja, uz ispunjenje ostalih uvjeta iz natječaja, nudi najviši iznos zakupnine.
(2) Komisija će zapisnički konstatirati
najpovoljnijeg ponuditelja, navesti ponuditelje čije se ponude odbijaju jer
nisu udovoljili uvjetima natječaja, odnosno koji su ponudili cijenu manju od
najpovoljnije.
(3) Nepotpune i nepravodobne ponude Komisija
će u zapisniku odbaciti.
Članak
16.
(1) Gradonačelnik na temelju zapisnika
Komisije donosi Odluku o utvrđivanju najpovoljnijeg ponuditelja, a ostale
natjecatelje odbija.
Članak
17.
(1) Ponuditelj koji odustane od sklapanja
ugovora o zakupu nema pravo na povrat jamčevine.
(2) Ponuditeljima čije ponude nisu
prihvaćene, jamčevina se vraća u roku 8 dana od dana donošenja odluke o zakupu.
(3) Ponuditelju koji sklopi ugovor o zakupu,
jamčevina se uračunava u zakupninu.
Članak
18.
(1) Grad i utvrđeni najpovoljniji ponuditelj
sklapaju ugovor o zakupu lokacije najkasnije u roku od 15 dana od dana
donošenja odluke.
(2) Na temelju ugovora o zakupu zakupnik
postavlja privremeni objekt pod uvjetom da posjeduje i ostalu potrebnu
dokumentaciju (ukoliko se ista zahtijeva sukladno propisima).
Članak
19.
(1) Ugovor o zakupu lokacije sklapa se na rok
do 3 (tri) godine.
(2) Ukoliko se po isteku ugovora o zakupu za
istu lokaciju raspiše natječaj, raniji zakupnik koji za istu lokaciju sudjeluje
u natječaju, ima pravo prvenstva ako:
1. udovoljava svim uvjetima natječaja,
2. je uredno i u cijelosti ispunio sve obveze
iz ugovora o zakupu,
3. prihvati najviši iznos ponuđene zakupnine.
Članak
20.
(1) Ugovor o zakupu lokacije zaključuje se u
pisanom obliku i posebice sadrži:
1. naznaku ugovornih strana,
2. naznaku lokacije,
3. djelatnost koja će se obavljati u/na
privremenom objektu i odredbu da se ne može mijenjati bez suglasnosti
zakupodavca/Grada,
4. rok trajanja zakupa,
5. iznos zakupnine i rok plaćanja,
6. otkazni rok,
7. odredbu o prestanku ugovora,
8. rok za postavu privremenog objekta,
9. obvezu zakupnika da po isteku zakupa javnu
površinu dovede u prijašnje stanje.
Članak
21.
(1) Ugovor o zakupu lokacije prestaje na
način propisan Zakonom, ovom Odlukom i ugovorom o zakupu.
Članak
22.
(1) Grad će otkazati ugovor o zakupu lokacije
u svako doba, bez obzira na ugovorene ili zakonske odredbe o trajanju zakupa,
ako i poslije pisane opomene Grada zakupnik:
1. ne započne koristiti lokaciju za namjene
propisane ovom Odlukom ili ugovorom o zakupu u roku od 30 dana od dana
sklapanja ugovora,
2. koristi lokaciju za obavljanje djelatnosti
koja nije navedena u ugovoru o zakupu, bez pisane suglasnosti Grada,
3. ne plati zakupninu na način i vrijeme
utvrđeno ugovorom o zakupu,
4. na postavi privremeni objekt sukladno
ugovoru o zakupu te odlukama Grada,
5. ukoliko se zakupnik ne pridržava ili krši
odredbe ove Odluke te ugovora o zakupu.
(2) Grad zadržava pravo raskida ugovora o
zakupu u slučaju potrebe uređenja javne površine i privođenja namjeni određenoj
sukladno Prostornom planu.
(3) Otkazni rok za otkaz ugovora o zakupu je
15 dana.
(4) Ako Grad otkaže ugovor o zakupu lokacije
iz razloga navedenih u prethodnim stavcima ovog članka, zakupnik nema pravo na
naknadu štete od Grada.
Članak
23.
(1) U slučaju otkaza ugovora o zakupu iz
razloga utvrđenog u stavku 2. članka 22. ove Odluke, zakupnik ima pravo
prvenstva na sklapanje ugovora o zakupu na novoj lokaciji za koju je raspisan
natječaj, pod uvjetom da prihvati najviši iznos ponuđene zakupnine.
(2) Pravo u smislu prethodnog stavka,
zakupnik može ostvariti pod uvjetom da je uredno ispunjavao obveze iz ugovora o
zakupu.
(3) Ukoliko zakupnik ne prihvati najviši
iznos ponuđene zakupnine gubi pravo prvenstva na sklapanje ugovora o zakupu.
(4) Ukoliko se na natječaj prijavi više osoba
koje imaju pravo prvenstva na sklapanje ugovora o zakupu, prvenstveni red
utvrđuje se na način da pravo zakupa ostvaruje zakupnik iz stavka. 1. ovog
članka, koji je ranije sklopio ugovor o zakupu.
Članak
24.
(1) Za privremeno korištenje javne površine
za razdoblje do 30 dana, gradonačelnik izdaje rješenje.
(2) Rješenje iz stavka (1) izdaje se u pisanom
obliku i posebice sadrži:
1. ime ili naziv zakupnika, djelatnost koja
će se obavljati u/na privremenoj lokaciji ili objektu, naznaka lokacije,
2. veličina javne površine i razdoblje u
kojem će se koristiti,
3. iznos zakupnine i rok plaćanja,
4. obvezu zakupnika da po isteku zakupa javnu
površinu dovede u prijašnje stanje,
5. ostale stavke primjerene pojedinom zakupu
javne površine.
Članak
25.
(1) Uz zahtjev za privremeno korištenje javne
površine iz prethodnog članka ove Odluke potrebno je priložiti:
1. presliku osobne iskaznice, ukoliko je
ponuditelj fizička osoba,
2. presliku rješenja o upisu u sudski
registar za pravne, odnosno obrtni registar za fizičke osobe i rješenje o upisu
u registar udruge, stranke i drugi registar.
(2) Zahtjev za privremenu uporabu javne
površine podnosi se najkasnije 8 dana prije korištenja.
Članak
26.
(1) Uz zahtjev za postavu ugostiteljske
terase na javnoj površini prilaže se:
1. preslika katastarskog plana (MJ 1:1000) s
ucrtanim prijedlogom terase,
2. tekstualni i grafički prijedlog uređenja
terase s naznačenom površinom i dimenzijama, rasporedom stolova i stolica,
3. opis opreme i preslika iz kataloga,
4. opis uređenja partera,
5. arhitektonski prikaz u slučaju postave
konzolne tende.
(2) Odredba iz prethodnog stavka ne odnosi se
na terase za koje su svi uvjeti utvrđeni Gradskim odlukama o postavi urbane
opreme ili drugim odlukama ili za koje Grad ima već izrađene grafičke
prijedloge i nacrte.
Članak
27.
(1) Visina zakupnine utvrđuje se prema zoni,
namjeni te vremenu za koje se lokacija daje u zakup.
Članak
28.
(1) Početna visina zakupa za korištenje javne
površine za raspisivanje natječaja za dodjelu površine za pružanje
ugostiteljstkih usluga (terase) utvrđuje se po m2 i zonama u iznosima kako slijedi:
A) - za vremenski period od 1. svibnja do 30.
rujna u godini
B ) - za period mjeseca travnja i listopada
plaća se 75% od zakupnine propisane pod A, što iznosi:
1. za I. zonu 153,00 kn
2. za II. zonu 123,00 kn
3. za III. zonu 111,00 kn
4. za IV. zonu 42,00 kn
C ) - za period mjeseca siječnja, veljače,
ožujka, studenog i prosinca ne plaća se zakupnina.
Članak
29.
Početna visina zakupa za korištenje javne
površine za raspisivanje natječaja za dodjelu javne površine za postavljanje
štandova je:
A) - vremenski period od 1. travnja do 15.
listopada u godini
B) - ostali dio godine.
Članak
30.
(1) Početna visina zakupnine za korištenje
javne površine za raspisivanje natječaja za dodjelu javne površine za
postavljanje kioska je:
(2)
Zakupnina za postavljanje kioska na javnu površinu utvrđuje se za javnu
površinu do 12,00 m2.
(2) Za kioske koji zauzimaju veću javnu
površinu od 12,00 m2 uz
godišnju zakupninu utvrđenu u stavku 1. ovog članka, uvećava se za svaki m2 zauzimanja javne površine preko 12,00 m2 za daljnjih 50% od 1/12 (jedne dvanaestine) godišnje
zakupnine utvrđene u stavku 1. ovog članka.
Članak
31.
(1) Početna visina zakupnine za korištenje
javne površine za postavljanje luna parkova, zabavnih radnji i slično utvrđuje
se po m2 zauzima javne
površine po danu i to:
od 0,00 m2 do 50,00 m25,00 kn/m2/dan
od 50,00 m2 do 100,00 m24,00 kn/m2/dan
od 100,00 m2 do 200,00 m23,00 kn/m2/dan
od 200,00 m2 do 400,00 m22,00 kn/m2/dan
od 400,00 m2 do 800,00 m21,50 kn/m2/dan
od 800,00 m2 do 1.600,00 m20,75 kn/m2/dan
od 1.600,00 m2 do 3.000,00 m20,40 kn/m2/dan
Članak
32.
(1) Početna visina zakupnine za korištenje
javne površine za druge namjene utvrđuje se kako slijedi:
za odlaganje građevniskog
materijala i postavljanje skela 2,00 kn po m2 na dan
prodaja poljoprivrednih proizvoda
iz vlastitog uzgoja 15,00 kn na dan
za postavljanje transparenata
na javnim površinama 60,00 kn na dan
za postavljanje slobodnostojećih,
jednostrukih ili dvostrukih reklamnih panoa:
- do 1,00 m210,00 kn na dan po strani panoa
- preko 1,00 m220,00 kn na dan po strani panoa
za korištenje stupova javne rasvjete
u svrhu postavljanja tabli maksimalne
veličine do 1,00 m2400,00 kn
godišnje
za zvučno oglašavanje za svaki
započeti sat 100,00 kn na sat
za prezentaciju vozila i sl.
(za 50 m2) 500,00 kn na dan
za sve ostale namjene 5,00 kn po m2 na dan
Članak
33.
(1) Visina zakupnine za lokacije koje se daju
u zakup putem javnog natječaja, utvrđuje se u natječajnom postupku, s tim da
početna najmanja zakupnina po m2
ne može biti niža od visine zakupnine utvrđene člancima 28., 29., 30., 31. i
32. ove Odluke.
Članak
34.
(1) Visina naknade za privremenu uporabu
javnih površina određuje se sukladno odredbi 28., 29., 30., 31. i 32. ove
Odluke.
Članak
35.
(1) Gradonačelnik može odobriti privremenu
uporabu javne površine bez naknade, u svrhu održavanja akcije zaštite okoliša,
humanitarne, kulturne i sportske akcije te za manifestacije pod
pokroviteljstvom Grada.
V. NADZOR
Članak
36.
(1) Nadzor nad provođenejm ove Odluke vrši
Komunalno redarstvo temeljem odredbi Odluke o komunalnom redu.
Članak
37.
(1) Komunalni redar ovlašten je u provođenju
nadzora:
1. nadzirati primjenu ove Odluke,
2. rješenjem narediti fizičkim i pravnim
osobama radnje, ako pregledom utvrdi da se one ne obavljaju ili se obavljaju
suprotno odredbama ove Odluke,
3. naložiti uklanjanje privremenog objekta
postavljenog bez odobrenja odnosno suprotno odobrenju nadležnog tijela i
odredbama ugovora o zakupu,
4. pokrenuti prekršajni postupak i podnijeti
optužni prijedlog,
5. naplatiti novčanu kaznu na mjestu
počinjenja prekršaja,
6. izdati nalog o uklanjanju pokretnih
naprava (ugostiteljske terase, štandovi, kiosci i sl.) u sluačju da zakupnik ne
podmiri pravovremeno svoje dospjele obveze po osnovi zakupa javne površine.
7. poduzimati druge radnje za koje je
ovlašten.
Članak
38.
(1) Komunalni redar rješenjem će naložiti
uklanjanje privremenih objekata iz članka 2. ove Odluke:
1. ako je privremeni objekt postavljen
suprotno odredbama ove Odluke,
2. ako je privremeni objekt postavljen na
lokaciji na kojoj je to zabranjeno Gradskom odlukom,
3. ako je privremeni objekt postavljen
suprotno odredbi ugovora o zakupu glede površine koja je u zakupu,
4. ako je privremeni objekt postavljen bez
ugovora o zakupu lokacije,
5. ako je ugovor o zakupu prestao istekom
roka ili otkazom.
Članak
39.
(1) Za postupanje suprotno odredbama ove
Odluke, primijenit će se kaznene mjere utvrđene Odlukom o komunalnom redu.
VI. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Članak
40.
(1) Danom stupanja na snagu ove Odluke
prestaje važiti Odluka o davanju na krištenje javnih površina za postavu kioska
i drugih privremenih objekata (»Službene novine PGŽ« broj 7/02, 15/06 i 18/07).
Članak
41.
(1) Ova odluka stupa na snagu 8. dan od dana
objave u »Službenim novinama PGŽ«.
Klasa: 944-05/09-01/81
Ur. broj: 2213/01-01-09-5
Mali Lošinj, 20. listopada 2009.
GRAD
MALI LOŠINJ
GRADSKO VIJEĆE
Potpredsjednik
Elvis
Živković, v. r.