5.
Na temelju članka 53. stavka 3. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj)
samoupravi (»Narodne novine« broj 33/01), članka 24. Statuta Grada Bakra
(»Službene novine« Primorsko-goranske županije broj 29/01), Gradsko vijeće
Grada Bakra, na 25. sjednici od 13. veljače 2003. godine, donijelo je
ODLUKU
o ustrojstvu Upravnog odjela Grada Bakra
Članak 1.
Ovom Odlukom ustrojava se jedinstveni Upravni odjel Grada Bakra (u daljnjem
tekstu: Upravni odjel) i uređuju druga pitanja od značenja za njegov rad.
Članak 2.
Upravni odjel obavlja upravne, stručne i ostale poslove iz samoupravnog
djelokruga Grada, a naročito:
- poslove iz oblasti komunalnog gospodarstva: izrada programa održavanja i
programa izgradnje objekata i uređaja komunalne infrastrukture, upravni
postupci u oblasti komunalnog gospodarstva, provedba komunalnog reda,
- poslove iz oblasti prostornog uređenja i zaštite okoliša: izrada izvješća
o stanju u prostoru, izrada Programa za unapređenje stanja u prostoru, poslovi
na izradi i donošenju dokumenata prostornog uređenja, predlaganje programa
zaštite okoliša u slučajevima onečišćenja okoliša lokalnih razmjera,
- poslove pripreme akata u gospodarenju nekretninama u vlasništvu Grada:
prodaja nekretnina, zakup poslovnih prostora i javnih površina,
- poslove iz oblasti kulture, informiranja, sporta, brige i odgoja djece
predškolske dobi, osnovnog školstva, socijalne skrbi i zdravstva,
- poslove vođenja financijskog i materijalnog poslovanja Grada: izrada i
izvršavanje proračuna i godišnjeg obračuna proračuna Grada, razrez i naplata
prihoda koji pripadaju Gradu kao jedinici lokalne samouprave, obavljanje
računovodstvenih poslova, vođenje knjigovodstvenih evidencija imovine Grada,
vođenje poslova osiguranja imovine Grada,
- poslove poticanja poduzetničkih aktivnosti putem posebnih programa od
interesa za Grad,
- opće i pravne poslove, poslove prijemne kancelarije, arhiviranje i otpremu
pošte, poslove nabave robe i usluga,
- poslove unapređenja mjesne samouprave i rada mjesnih odbora.
Upravni odjel obavlja i poslove državne uprave koji su sukladno zakonu
prenijeti na Grad.
Članak 3.
Upravni odjel neposredno izvršava i nadzire provođenje općih akata Gradskog
vijeća Grada Bakra (u daljnjem tekstu: Vijeće).
U provođenju nadzora iz stavka 1. ovog članka Upravni odjel može u slučaju
neprovođenja općeg akta poduzimati mjere propisane tim aktom i zakonom.
Članak 4.
Upravni odjel u izvršavanju općih akata Vijeća donosi pojedinačne akte
kojima rješava o pravima, obvezama i pravnim interesima fizičkih i pravnih
osoba.
Članak 5.
Gradsko Poglavarstvo Grada Bakra (u daljnjem tekstu: Poglavarstvo) usmjerava
djelovanje Upravnog odjela u obavljanju poslova iz njegovog samoupravnog
djelokruga, te nadzire rad Upravnog odjela.
Članak 6.
Upravni odjel svoje poslove obavlja u okviru radnog vremena, čiji početak i
završetak, te raspored u tjednu utvrđuje Poglavarstvo posebnom odlukom.
Članak 7.
Sredstva za rad Upravnog odjela osiguravaju se u Proračunu Grada Bakra.
Članak 8.
Upravnim odjelom upravlja pročelnik.
Pročelnika Upravnog odjela imenuje Poglavarstvo na temelju javnog natječaja.
Uvjete koje mora ispunjavati pročelnik utvrđuje Poglavarstvo Pravilnikom o
unutarnjem redu Upravnog odjela.
Članak 9.
Pročelnik Upravnog odjela odgovoran je Gradonačelniku i Poglavarstvu za
zakonit i pravodoban rad Upravnog odjela kojim upravlja.
Članak 10.
Pročelnik Upravnog odjela dužan je na zahtjev Gradonačelnika, Poglavarstva i
Vijeća izvješćivati Gradonačelnika, Poglavarstvo i Vijeće o radu Upravnog
odjela.
Pročelnik može Gradonačelniku, Poglavarstvu i Vijeću podnositi izvješća o
radu Upravnog odjela po osobnom nahođenju.
Članak 11.
Pravilnikom o unutarnjem redu utvrđuje se unutarnji ustroj Upravnog odjela,
radna mjesta, opis poslova koji se obavljaju na radnim mjestima, stručni i
drugi uvjeti za raspored na radna mjesta, broj službenika i namještenika, te
druga pitanja sukladno Zakonu i ovoj Odluci.
Pravilnik o unutarnjem redu Upravnog odjela donosi Poglavarstvo na prijedlog
pročelnika Upravnog odjela.
Članak 12.
Prava, obveze i odgovornosti službenika i namještenika uređuju se zakonom,
na temelju zakona donijetim propisima i općim aktom Upravnog odjela.
Članak 13.
Poglavarstvo će donijeti Pravilnik o unutarnjem redu Upravnog odjela iz
članka 11. ove Odluke u roku od 60 dana od njenog stupanja na snagu.
Članak 14.
Službenici i namještenici zatečeni u službi odnosno na radu u Upravnom
odjelu na dan stupanja na snagu ove Odluke nastavljaju s radom na dosadašnjim
mjestima, do donošenja rješenja o rasporedu na radna mjesta prema Pravilniku o
unutarnjem redu donijetom sukladno odredbama ove Odluke.
Članak 15.
Danom stupanja na snagu ove Odluke prestaje važiti Odluka o upravnim
tijelima Grada Bakra (»Službene novine« Primorsko-goranske županije od 21.
rujna 2001).
Članak 16.
Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u »Službenim
novinama« Primorsko-goranske županije.
Klasa: 023-05/01-01/06
Ur. broj: 2170-02-01-03-4
Bakar, 21. veljače 2003.
Predsjednik
Gradskog vijeća
Desimir Širola, dipl. ing., v. r.