63.
Na temelju članka 35. točka 4. i članka 53.
stavak 3. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (»Narodne
novine« broj 33/01, 60/01, 129/05, 109/07 i 125/08), te članka 30. Statuta
Grada Crikvenice (»Službene novine Primorsko-goranske županije« broj 26/09),
Gradsko vijeće Grada Crikvenice, na 3. sjednici održanoj dana 12. kolovoza
2009. godine donijelo je
ODLUKU
o ustrojstvu i djelokrugu Gradske uprave
Grada Crikvenice
I. OPĆE ODREDBE
Članak
1.
Ovom Odlukom uređuje se ustrojstvo i
djelokrug rada Gradske uprave Grada Crikvenice (u daljnjem tekstu: Gradska
uprava), upravljanje Gradskom upravom i druga pitanja značajna za rad Gradske
uprave.
Gradsku upravu čine upravna tijela i
unutarnji revizor.
Izrazi koji se koriste u ovoj Odluci, a koji imaju
rodno značenje, bez obzira jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu,
obuhvaćaju na jednak način muški i ženski rod.
Članak
2.
Upravna tijela Gradske uprave obavljaju
upravne, strukovne i ostale poslove iz samoupravnog djelokruga Grada Crikvenice
te poslove državne uprave ukoliko su preneseni na Grad Crikvenicu, u skladu sa
zakonom i drugim propisima.
Upravna tijela Gradske uprave osnivaju se u
skladu s rasporedom i opsegom poslova prema srodnosti, ustrojstvenoj
povezanosti i potrebi učinkovitog obavljanja poslova te učinkovitog rukovođenja
i odgovornosti u radu.
Unutarnja revizija ustrojava se za obavljanje
poslova određenih posebnim propisima.
Članak
3.
Upravna tijela iz članka 6. ove Odluke
poslove iz svog djelokruga obavljaju u sjedištu Grada Crikvenice.
Članak
4.
Gradonačelnik usmjerava djelovanje upravnih
tijela u obavljanju poslova iz njihovog samoupravnog djelokruga i nadzire
njihov rad.
Unutarnja revizija izravno je podređena
gradonačelniku, kao čelniku korisnika proračuna, u skladu s posebnim propisima.
Članak
5.
Sredstva za rad Gradske uprave osiguravaju se
u proračunu Grada Crikvenice i iz drugih izvora u skladu sa zakonom.
Članak
6.
U obavljanju poslova iz svog djelokruga
upravna tijela rabe pečat koji sadrži grb Republike Hrvatske, naziv: Republika
Hrvatska, Primorsko-goranska županija, Grad Crikvenica, naziv upravnog tijela.
Zaglavlje akta upravnog tijela sadrži grb
Republike Hrvatske, naziv: Republika Hrvatska, Primorsko-goranska županija,
Grad Crikvenica, naziv upravnog tijela, razredbenu oznaku te nadnevak i mjesto
izradbe akta.
II. DJELOKRUG RADA UPRAVNIH TIJELA
Članak
7.
U Gradskoj upravi se radi obavljanja poslova
iz članka 2. ove Odluke ustrojavaju sljedeća upravna tijela:
1. Ured Grada,
2. Upravni odjel za financije,
3. Upravni odjel za komunalni sustav,
prostorno uređenje i zaštitu okoliša,
4. Upravni odjel za javne potrebe,
5. Ured za pravne poslove.
Radi djelotvornog obavljanja poslova Gradske
uprave u cjelini, upravna tijela iz stavka 1. ovoga članka međusobno izravno
surađuju.
Članak
8.
Ured Grada obavlja poslove razvrstane u
sljedeće skupine:
I. skupina - TEMELJNE DJELATNOSTI,
II. skupina - TUZEMNA I INOZEMNA SURADNJA,
III. skupina - PROMIDŽBE I VEZE S JAVNOŠĆU,
IV. skupina - OSTALO.
I. skupina poslova - TEMELJNE DJELATNOSTI - odnosi
se na:
- obavljanje strukovnih, savjetodavnih,
protokolarnih i upravnih poslova za potrebe gradonačelnika i njegovih
zamjenika, predsjednika i članova Gradskog vijeća,
- obavljanje strukovnih, upravnih i tehničkih
poslova u svezi pripreme i ustrojbe sjednica gradonačelnika i Gradskog vijeća,
te njihovih radnih tijela za koje je zadužen posebnim aktima,
- obavljanje i ustrojba poslova u svezi
protokola i prigodnih svečanosti,
- vođenje kadrovske evidencije te obavljanje
tehničkih i općih poslova za potrebe svih upravnih tijela,
- planiranje održavanja i kapitalnih
projektnih zahtjeva u svezi pokretne imovine koja služi osiguravanju
kvalitetnije materijalno tehničke preduvjete za rad predstavničkog i izvršnog
tijela, njihovih radnih tijela te upravnih tijela Gradske uprave,
- obavljanje drugih poslova po nalogu
gradonačelnika, zamjenika gradonačelnika i predsjednika Gradskog vijeća.
II. skupina poslova - TUZEMNA I INOZEMNA
SURADNJA - odnosi se na:
- obavljanje poslova kojima se ostvaruje
suradnja s drugim jedinicama lokalne samouprave u tuzemstvu i inozemstvu,
- obavljanje poslova kojima se osigurava
suradnja gradskih tijela s državnim tijelima, medijima i građanima,
- poslovi u svezi ostvarivanja djelovanja
predstavnika nacionalnih manjina.
III. skupina poslova - PROMIDŽBA I VEZE S
JAVNOŠĆU - odnosi se na:
- obavljanje poslova kojima se osigurava
promidžba Grada u tuzemstvu i inozemstvu,
- poslovi u svezi ostvarivanja prava na
pristup informacijama,
- osmišljavanje, uspostavljanje i stalno
povezivanje s javnošću putem službenog portala www.crikvenica.hr,
novina, radio emisija i tv emisija i dr.,
- istraživanje javnog mnijenja, prijedloga i
inicijativa građana, te upućivanje istih mjerodavnim upravnim tijelima,
- poticanje i pomoć u radu raznim oblicima udruživanja
građana u područjima koja nisu u djelokrugu rada ostalih upravnih tijela.
IV. skupina poslova - OSTALO - odnosi se na:
- pripremanje i organiziranje provođenja
postupaka javne nabave za sve upravne odjele i urede Grada,
- poslove u svezi pripreme i izrade projekata
i programa suradnje s Europskom unijom.
Članak
9.
Upravni odjel za financije obavlja poslove
razvrstane u sljedeće skupine:
I. skupina - TEMELJNE DJELATNOSTI,
II. skupina - PRORAČUNSKE DJELATNOSTI,
III. skupina - POMOĆI,
IV. skupina - OSTALO.
I. skupina poslova - TEMELJNE DJELATNOSTI -
odnosi se na:
- obavljanje poslova na utvrđivanju obveznika
te razrezu i naplati gradskih poreza,
- obavljanje poslova naplate ostalih izvornih
proračunskih prihoda Grada,
- obavljanje poslova platnog prometa i
blagajničkog poslovanja,
- vođenje knjigovodstvene evidencije o
izvršavanju proračuna, knjigovodstvene popise gradske imovine, kao i druge
financijske i knjigovodstvene evidencije propisane posebnim propisima,
- ustrojba rada na godišnjem popisu imovine u
vlasništvu Grada,
- praćenje, nadzor i razlučivanje te
predlaganje i provođenje mjera radi povećanja prihoda i poboljšanja stanja
naplate svih javnih prihoda gradskog proračuna.
II. skupina poslova - PRORAČUNSKE DJELATNOSTI
- odnosi se na:
- sastavljanje prijedloga proračuna Grada,
njegove izmjene tijekom godine, polugodišnjeg i godišnjeg obračuna proračuna te
pratećih dokumenata,
- obavljanje poslova unutarnjeg nadzora nad
radom svih upravnih tijela Gradske uprave i proračunskih korisnika, a radi
provjere pravilnosti korištenja proračunskih sredstava, primjenjivanja zakona i
ostalih propisa,
- praćenje, nadzor i razlučivanje izvršavanja
izdataka proračuna,
- predlaganje mjera radi najpovoljnijih
izdataka,
- sastavljanje mjesečnih izvješća o
izvršavanju proračuna Grada,
- obavljanje ostalih
financijsko-računovodstvenih poslova u svezi s izvršavanjem proračuna Grada,
- sastavljanje zakonom propisanih
financijskih izvješća o poslovanju proračuna za potrebe predstavničkog i
izvršnog tijela Grada, Ministarstva financija te Državne revizije.
III. skupina poslova - POMOĆI - odnosi se na:
- pripremanje specijaliziranih financijskih
izvješća (financijske raščlambe, statističke usporedbe i slično) radi potpore
pri odlučivanju za potrebe upravnih tijela,
- obavljanje strukovnih, upravnih i tehničkih
poslova radi pripremanja i ustrojbe sjednica radnih tijela gradonačelnika i
Gradskog vijeća za koje je zadužen posebnim aktima.
IV. skupina poslova - OSTALO - odnosi se na:
- ustrojbu i planiranje koncepcije razvoja
informacijskog sustava Grada,
- vođenje jedinstvene informacijske i
informatičke baze podataka potrebne za planiranje i korištenje, a za potrebe
svih upravnih tijela Gradske uprave.
Članak
10.
Upravni odjel za komunalni sustav, prostorno
planiranje i zaštitu okoliša obavlja poslove razvrstane u sljedeće skupine:
I. skupina - KOMUNALNO GOSPODARSTVO,
II. skupina - ZAŠTITA,
III. skupina - PROSTORNO PLANIRANJE,
IV. skupina - POMOĆI,
V. skupina - OSTALO.
I. skupina poslova - KOMUNALNO GOSPODARSTVO -
odnosi se na:
- vođenje katastra vodova, izvorne evidencije
naselja, ulica i kućnih brojeva, te određivanje kućnih brojeva,
- djelovanje i razvoj komunalnog gospodarstva
kao i uređenje naselja, te posebno u tom smislu:
- planira kapitalne projektne zahtjeve u
području komunalnih djelatnosti,
- priprema, organizira i prati ostvarenje
kapitalnih projekata u području komunalnih djelatnosti, koji se u cijelosti
financiraju proračunskim sredstvima Grada i nepokretne imovine koja služi
osiguravanju kvalitetnije materijalno tehničke preduvjete za rad predstavničkog
i izvršnog tijela, njihovih radnih tijela, te upravnih tijela Gradske uprave i
mjesnih odbora,
- sudjeluje u pripremi, organizaciji i
praćenju ostvarenja kapitalnih projekata u području komunalnih djelatnosti,
koji se djelomično financiraju proračunskim sredstvima Grada,
- surađuje s tijelima, ustanovama i
trgovačkim društvima u čijoj je ovlasti razvoj i održavanje komunalne
infrastrukture i drugog javnog dobra od interesa za Grad (telekomunikacijski
sustav, elektrodistribucijski sustav, državne i županijske ceste, vodno i
pomorsko dobro, i dr.), te potiče poduzimanje aktivnosti i ostvarenje projekata
u smislu poboljšanja stanja,
- organizira obavljanje komunalnih
djelatnosti te održavanje objekata i uređaja komunalne infrastrukture u stanju
djelotvorne sposobnosti,
- usklađuje i provodi stručni nadzor nad
obavljanjem poslova u području komunalnog gospodarstva, koje vrše pojedine
pravne i fizičke osobe,
- praćenje, razlučivanje i pripremanje
mjerila za utvrđivanje komunalnih naknada iz kojih se osiguravaju namjenska
sredstva za izgradnju i održavanje objekata i uređaja u području komunalnih
djelatnosti,
- utvrđivanje obveznika plaćanja komunalnih
naknada,
- obavljanje poslova komunalnog redarstva i nadziranja
komunalnog reda,
- obavljanje administrativnih poslova za
potrebe tijela mjesnih odbora, a iz svojega djelokruga rada.
II. skupina poslova - ZAŠTITA - odnosi se na:
- pripremanje, organiziranje i praćenje
provođenja mjera zaštite i unaprjeđenja prirodnog okoliša, pod čime se
podrazumijeva i protupožarna te civilna zaštita i zaštita životinja i bilja,
- provođenje mjera zaštite potrošača -
korisnika javnih usluga.
III. skupina - PROSTORNO PLANIRANJE - odnosi
se na:
- praćenje i procjenjivanje stanja u
prostoru, izradbu planskih i programskih dokumenata s područja prostornog i
urbanističkog uređenja, te organiziranje i sudjelovanje u izradi dokumenata
prostornog i urbanističkog uređenja, kao i ostalih dokumenata vezanih uz urbani
izgled Grada,
- praćenje provedbe Prostornog plana uređenja
Grada i ostalih dokumenata prostornog i urbanističkog uređenja, te ostalih
dokumenata vezanih uz urbani izgled Grada,
- vođenje evidencije i čuvanje svih
dokumenata prostornog i urbanističkog uređenja, te dokumenata vezanih uz urbani
izgled Grada.
IV. skupina poslova - POMOĆI - odnosi se na:
- pružanje pomoći ostalim upravnim tijelima u
pripremi kapitalnih projektnih zahtjeva,
- pripremanje, organiziranje i praćenje
ostvarenja kapitalnih projekata iz djelokruga rada ostalih upravnih tijela, a
kojih je nositelj Grad,
- sudjelovanje u pripremi, organizaciji i
praćenju ostvarenja kapitalnih projekata iz djelokruga rada ostalih upravnih
tijela, koji se djelomično financiraju proračunskim sredstvima Grada, a kojih
nije nositelj Grad,
- pripremanje, organiziranje i praćenje
tekućeg i investicijskog održavanja cjelokupne nepokretne imovine i javnog
dobra kojim upravlja Grad, a koje se u cijelosti ili djelomično financira
proračunskim sredstvima Grada,
- poticanje i pomoć u radu raznim oblicima
udruživanja građana u području zaštite i unaprjeđenja prirodnog okoliša,
- suuređivanje i usklađivanje razvojnih
djelatnosti Grada i pojedinih gospodarskih subjekata na području Grada,
- suradnju s različitim ustanovama i
središnjicama koje se bave razvojem gospodarskih djelatnosti te sudjelovanje u
izradbi zajedničkih programa radi rješavanja određenih problema u gospodarstvu,
V. skupina - OSTALO
- obavljanje strukovnih, upravnih i tehničkih
poslova u svezi pripremanja i ustrojbe sjednica radnih tijela Gradonačelnika i
Gradskog vijeća za koje je zadužen posebnim aktima.
Članak
11.
Upravni odjel za javne potrebe obavlja
poslove razvrstane u sljedeće skupine:
I. skupina - ODGOJ I OBRAZOVANJE,
II. skupina - KULTURA I ŠPORT,
III. skupina - SOCIJALNA SKRB, ZDRAVSTVO,
IV. skupina - POMOĆI,
V. skupina - OSTALO.
I. skupina poslova - ODGOJ I OBRAZOVANJE -
odnosi se na:
- zadovoljavanje lokalnih potreba stanovnika
u području brige o djeci, odgoju i obrazovanju, a pod čime se podrazumijeva:
- osiguravanje sredstava za zadovoljavanje
javnih potreba u području predškolskog odgoja, te djelomično osiguravanje
sredstava za zadovoljavanje javnih potreba u obrazovanju,
- praćenje i procjenjivanje stanja u području
brige o djeci, odgoju i obrazovanju, te izradba planskih i programskih
dokumenata radi poboljšanja stanja u navedenim područjima,
- planiranje održavanja i kapitalnih
projektnih zahtjeva radi osiguravanja materijalno tehničkih preduvjeta za
obavljanje djelatnosti u području predškolskog odgoja i osnovnog obrazovanja,
- praćenje rada javnih ustanova i drugih
pravnih osoba koje su osnovane zbog ostvarivanja koristi i potreba stanovnika u
području predškolskog odgoja i osnovnog obrazovanja.
II. skupina poslova - KULTURA I ŠPORT -
odnosi se na:
- zadovoljavanje lokalnih potreba stanovnika
u području kulture, tjelesne kulture, tehničke kulture i športa, a pod čime se
podrazumijeva:
- osiguravanje sredstava za zadovoljavanje
javnih potreba u području kulture, tjelesne kulture, tehničke kulture i športa,
- praćenje i procjenjivanje stanja u području
kulture, tjelesne kulture, tehničke kulture i športa te izrada planskih i
programskih dokumenata radi poboljšanja stanja u navedenim područjima,
- planiranje održavanja i kapitalnih
projektnih zahtjeva radi osiguravanja materijalno tehničkih preduvjeta za
obavljanje djelatnosti u području kulture, tjelesne kulture, tehničke kulture i
športa,
- priprema, organiziranje i praćenje provedbe
mjera zaštite kulturne baštine,
- poticanje sponzorstva i donatorstva
namijenjenih očuvanju i unaprjeđenju standarda u području kulture, tjelesne
kulture, tehničke kulture i športa,
- praćenje rada javnih ustanova i drugih
pravnih osoba koje su osnovane zbog ostvarivanja koristi i potreba stanovnika u
području kulture, tjelesne kulture, tehničke kulture i športa, a čija se
djelatnost u cijelosti ili djelomično financira proračunskim sredstvima Grada.
III. skupina poslova - SOCIJALNA SKRB I
ZDRAVSTVO - odnosi se na:
- zadovoljavanje lokalnih potreba stanovnika
u području socijalne skrbi i zdravstva, a pod čime se podrazumijeva:
- zaštita životnoga standarda pučanstva putem
Socijalnog programa Grada, dijelom sredstava za zadovoljavanje potreba u
području zaštite zdravlja i socijalnoj skrbi,
- praćenje i procjenjivanje stanja u području
socijalne skrbi i zdravstva te izradba planskih i programskih dokumenata radi
poboljšanja stanja u navedenim područjima,
- planiranje održavanja i kapitalnih
projektnih zahtjeva radi osiguravanja materijalno tehničkih preduvjeta za
obavljanje djelatnosti u području socijalne skrbi i zdravstva,
- praćenje rada javnih ustanova i drugih
pravnih osoba koje je Grad osnovao zbog ostvarivanja koristi i potreba
stanovnika u području socijalne skrbi i zdravstva.
IV. skupina poslova - POMOĆI - odnosi se na:
- poticanje i pomoć u radu raznim oblicima
udruživanja građana u području brige o djeci i mladeži, kulture, tehničke
kulture i športa, socijalne skrbi i zdravstva te humanitarnih udruga,
- obavljanje strukovnih, upravnih i tehničkih
poslova u svezi pripremanja i ustrojbe sjednica radnih tijela Gradskog vijeća
za koje je zadužen posebnim aktima.
V. skupina poslova - OSTALO - odnosi se na:
- suradnju s turističkim zajednicama te sudjelovanje
u izradi zajedničkih programa radi rješavanja određenih problema u turizmu.
Članak
12.
Ured za pravne poslove obavlja poslove
razvrstane u sljedeće skupine:
I. skupina poslova - IMOVINA
II. skupina poslova - POMOĆI
I. skupina poslova - IMOVINA - odnosi se na:
- vođenje svih imovinsko-pravnih poslova te
provođenje postupaka u pravnom prometu nekretnina u vlasništvu Grada,
- organiziranje rada na trajnom popisu
imovine u vlasništvu Grada,
- vođenje evidencije te brigu o upravljanju
imovinom u vlasništvu Grada što se posebno odnosi na:
- upravljanje građevinskim zemljištem (izrada
prijedloga visine kupoprodajne cijene sukladno tržišnoj cijeni, izrada
prijedloga visine naknade za korištenje, izrada prijedloga općih i posebnih
uvjeta natječaja, popis građevinskog zemljišta, namjena, uvjeti, mjerila za
korištenje, ugovaranje zakupnine / najamnine / prava građenja, nadzor
korištenja, utvrđivanje prestanka prava korištenja, popis korisnika i naknade
za korištenje i sl.),
- upravljanje stambenim prostorom (mjerila za
korištenje, izrada prijedloga visine najamnine, izrada prijedloga općih i
posebnih uvjeta natječaja, ugovaranje najma, osiguranje imovine, nadzor
korištenja, popis stanova, najmoprimaca i visine najamnine i sl.),
- upravljanje poslovnim prostorom (namjena,
uvjeti, mjerila za korištenje, izrada prijedloga visine zakupa / najma, izrada
prijedloga općih i posebnih uvjeta natječaja, ugovaranje zakupnine / najamnine,
osiguranje imovine, nadzor korištenja, popis poslovnih prostora, zakupoprimaca
/ najmoprimaca i visine zakupnine / najamnine i sl.),
- upravljanje javnim površinama (namjena,
uvjeti, mjerila za korištenje, izrada prijedloga visine zakupa / najma, izrada
prijedloga općih i posebnih uvjeta natječaja, ugovaranje zakupnine / najamnine,
nadzor korištenja, popis javnih površina danih na korištenje, korisnika i
visine naknade za korištenje i sl.),
- upravljanje nematerijalnom imovinom,
- procjenjivanje stanja imovine Grada te s
tim u vezi pripremanje i poticanje drugih ulagača na ostvarenje gospodarskih
projekata.
II. skupina poslova - POMOĆI - odnosi se na:
- suradnju sa saborskim zastupnicima osobito
u postupku donošenja i izmjene propisa iz područja lokalne samouprave, te
suradnju s članovima županijske skupštine Primorsko-goranske županije osobito u
postupku donošenja i izmjene akata koji su od posebne koristi za Grad
Crikvenicu,
- obavljanje najsloženije pravne strukovne i
savjetodavne poslove za potrebe gradonačelnika i njegovih zamjenika, te
predsjednika i potpredsjednika Gradskog vijeća i njihovih radnih tijela,
- zastupanje Grada pred pravosudnim i
upravnim tijelima,
- pružanje pomoći u izradi i izrada nacrta
općih akata iz nadležnosti Grada,
- davanje mišljenja o zakonitosti odluka
tijela Grada i pravnih osoba čiji je Grad osnivač,
- upravljanje ljudskim potencijalima
(kadrovska politika, stručno osposobljavanje i usavršavanje, radni odnosi
zaposlenika) i pružanje pomoći iz područja radnih odnosa pravnih osoba čiji je
osnivač Grad,
- obavljanje pravnih poslova naplate
potraživanja,
- obavljanje strukovnih, upravnih i tehničkih
poslova u svezi pripremanja i ustrojbe sjednica radnih tijela Gradonačelnika i
Gradskog vijeća za koje je zadužen posebnim aktima,
- pružanje pravne pomoći mjesnim odborima i
ustanovama čiji osnivač je Grad Crikvenica.
Članak
13.
Osim poslova utvrđenih člankom 8., 9., 10.,
11. i 12. ove Odluke, upravna tijela iz članka 7. ove Odluke obavljaju i druge
poslove iz svoga djelokruga kada je to utvrđeno posebnim zakonom, drugim
propisom te aktom predstavničkog ili izvršnog tijela Grada.
III. UPRAVLJANJE UPRAVNIM TIJELIMA
Članak
14.
Radom upravnog odjela rukovodi pročelnik, a
radom Ureda rukovodi predstojnik.
Rukovoditelje upravnih tijela iz stavka 1.
ovoga članka imenuju se i razrješuju Gradonačelnik na način propisan zakonom.
Članak
15.
Rukovoditelj upravnog tijela za svoj rad
odgovoran je Gradonačelniku.
Rukovoditelj upravnog tijela osobno je
odgovoran za zakonit, pravilan i pravodoban rad upravnog tijela kojim upravlja.
Rukovoditelj organizira obavljanje poslova u
upravnom tijelu, daje službenicima i namještenicima upute za obavljanje
poslova, brine se o strukovnome osposobljavanju i usavršavanju službenika i
namještenika tijekom službe, brine o djelovanju upravnog tijela te obavlja i
druge poslove utvrđene zakonom, Statutom Grada i ovom Odlukom.
Članak
16.
U razdoblju od upražnjenja radnog mjesta
rukovoditelja do imenovanja rukovoditelja na način propisan zakonom, a najduže
na 12 mjeseci, Gradonačelnik može iz redova službenika Gradske uprave koji
ispunjavaju uvjete za raspored na odnosno radno mjesto privremeno imenovati
vršitelja dužnosti rukovoditelja.
U razdoblju duže odsutnosti rukovoditelja, a
najduže do njegova povratka na posao, Gradonačelnik može iz redova službenika
Gradske uprave koji ispunjavaju uvjete za raspored na odnosno radno mjesto
privremeno imenovati vršitelja dužnosti rukovoditelja.
Gradonačelnik može u svako doba opozvati
imenovanje vršitelja dužnosti rukovoditelja.
U odnosu na službenike i namještenike
raspoređene u upravnom tijelu rukovoditelj ima položaj čelnika tijela određen
propisima o službeničkim i radnim odnosima.
IV. UNUTARNJE USTROJSTVO I DJELATNOST
UPRAVNIH TIJELA
Članak
17.
Upravna tijela u području za koja su
ustrojena i u okviru svog djelokruga neposredno izvršavaju i nadziru provođenje
općih akata Gradskog vijeća.
Pri provedbi nadzora iz stavka 1. ovoga
članka upravna tijela mogu u slučaju neprovedbe općeg akta poduzimati mjere
propisane tim aktom i zakonom.
Članak
18.
Upravne, strukovne i ostale poslove u
upravnim tijelima obavljaju službenici i namještenici.
Službenici obavljaju upravne i stručne
poslove iz djelokruga upravnog tijela u kojem rade, a namještenici obavljaju
prateće i pomoćne poslove.
Članak
19.
Unutarnje ustrojstvo svakog od upravnih
tijela, nazivi radnih mjesta s popisom osnovnih poslova i strukovnim uvjetima
potrebnim za njihovo obavljanje, broj službenika
i namještenika koji te
poslove obavljaju te druga pitanja od značenja za rad upravnog tijela uređuju
se pravilnikom o unutarnjem redu Gradske uprave.
Pravilnik iz stavka 1. ovoga članka donosi
Gradonačelnik, na prijedlog rukovoditelja upravnih tijela.
Članak
20.
Usmjeravanje djelovanja upravnih tijela u
obavljanju poslova iz njihova samoupravnog djelokruga, odnosno prenesenih poslova
državne uprave, a i nadzor nad radom upravnih tijela, u ovlasti su
gradonačelnika.
U obavljanju poslova iz stavka 1. ovoga
članka, Gradonačelnik može upravnim tijelima davati smjernice, upute i naputke.
Članak
21.
Upravna tijela svoju djelatnost obavljaju u
okviru radnog vremena, čiji početak i završetak te raspored u tjednu, utvrđuje
gradonačelnik posebnom odlukom.
V. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Članak
22.
Gradonačelnik će odluku o imenovanju
rukovoditelja sukladno članku 14. stavak 2. ove Odluke za izbor pročelnika
Upravnog odjela za komunalni sustav, prostorno planiranje i zaštitu okoliša i
predstojnika Ureda za pravne poslove donijeti u roku od najkasnije 60 dana od
dana stupanja na snagu ove Odluke.
Sadašnja predstojnica Ureda Grada, imenovan na
neodređeno vrijeme na temelju javnog natječaja odlukom-rješenjem Gradskog
poglavarstva od 14. ožujka 2006. godine, nastavlja danom primjene ove Odluke s
radom kao predstojnica Ureda Grada.
Sadašnja pročelnica Upravnog odjela za
financije, imenovana na neodređeno vrijeme na temelju javnog natječaja
odlukom-rješenjem Gradskog poglavarstva od 14. ožujka 2006. godine, nastavlja
danom primjene ove Odluke s radom kao pročelnica Upravnog odjela za financije.
Sadašnji pročelnik Upravnog odjela za javne
potrebe, imenovan na neodređeno vrijeme na temelju javnog natječaja
odlukom-rješenjem Gradskog poglavarstva od 14. ožujka 2006. godine, nastavlja
danom primjene ove Odluke s radom kao pročelnik Upravnog odjela za javne
potrebe.
Članak
23.
Pravilnik o unutarnjem redu Gradske uprave iz
članka 19. ove Odluke bit će donesen u roku od 60 dana od stupanja na snagu ove
Odluke. Do njegova donošenja na snazi ostaju pravilnici o unutarnjem redu
upravnih tijela doneseni na temelju Odluke o ustrojstvu Gradske uprave Grada
Crikvenice (»Službene novine Primorsko-goranske županije«, broj 30/03, 10/04,
26/04 i 5/05).
Službenici i namještenici zatečeni u službi
odnosno na radu u upravnim tijelima na dan stupanja na snagu ove Odluke
nastavljaju radom na svojim dosadašnjim radnim mjestima, do rasporeda na radna
mjesta utvrđena pravilnikom o unutarnjem redu Gradske uprave.
Rješenja o rasporedu iz stavka 2. ovoga
članka bit će donesena u roku od 30 dana od stupanja na snagu pravilnika o
unutarnjem redu Gradske uprave.
Članak
24.
Novoustrojeni Upravni odjel za komunalni
sustav, prostorno planiranje i zaštitu okoliša i Ured za pravne poslove
preuzimaju poslove drugih upravnih tijela, te službenike i namještenike,
opremu, pismohranu i drugu dokumentaciju, sredstva za rad, te prava i obveze tih
upravnih tijela razmjerno preuzetim poslovima.
Članak
25.
Stupanjem na snagu ove Odluke prestaje
vrijediti Odluka o ustrojstvu Gradske uprave Grada Crikvenice (»Službene novine
Primorsko-goranske županije« broj 30/ 03,10/04, 26/04 i 5/05).
Službena uporaba novih naziva upravnih tijela
iz članka 7., točka 3. i 5. ove Odluke započinje danom imenovanja rukovoditelja
navedenih upravnih tijela. Do tada u službenoj uporabi ostaju nazivi upravnih
tijela određeni Odlukom o ustrojstvu Gradske uprave Grada Crikvenice (»Službene
novine Primorsko-goranske županije« broj 30/03, 10/ 04, 26/04 i 5/05).
Opći akti doneseni na temelju Odluke o
ustrojstvu Gradske uprave Grada Crikvenice (»Službene novine Primorsko-goranske
županije« broj 30/03,10/04, 26/04 i 5/05) te opći akti kojima je izvršno tijelo
uredilo prava, obveze i odgovornosti službenika i namještenika upravnih tijela
ostaju na snazi, ako nisu u suprotnosti s ovom Odlukom.
Članak
26.
Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana
objave u »Službenim novinama Primorsko-goranske županije«.
Klasa: 023-01/09-01/26
Ur. broj: 2107/01-01-09-3
Crikvenica, 12. kolovoza 2009.
GRADSKO
VIJEĆE GRADA CRIKVENICE
Predsjednik
Gradskog vijeća Grada Crikvenice
dr. sc. Dragan Magaš, v.r.