13.
Na temelju članka 95. stavka 4. Zakona o
službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi
(»Narodne novine« broj 86/08) i članka 64. Statuta Grada Bakra (»Službene
novine Primorsko-goranske županije« broj 54/06 i 10/07) Gradsko poglavarstvo
Grada Bakra, na sjednici održanoj dana 8. travnja 2009. godine donijelo je
PRAVILNIK
o ocjenjivanju službenika i namještenika Grada Bakra
I. OPĆE ODREDBE
Članak
1.
Ovim Pravilnikom o ocjenjivanju službenika i
namještenika Grada Bakra (u daljnjem tekstu: Pravilnik) utvrđuju se kriteriji
za ocjenjivanje službenika i namještenika Grada Bakra i način provođenja
ocjenjivanja.
Razdoblje i obuhvat ocjenjivanja, donositelji
rješenja o ocjenjivanju, utemeljenje ocjene, sustav ocjena te posljedice
negativne ocjene uređeni su zakonom.
Svrha ocjenjivanja je poticanje službenika na
učinkovito obavljanje zadaća te utvrđivanje doprinosa službenika u obavljanju
poslova, kao kriterija za nagrađivanje i napredovanje u službi te primjenu
drugih odredbi propisa o službeničkim odnosima vezanih uz ocjenjivanje
Članak
2.
Ocjene kojima se ocjenjuju službenici i
namještenici jesu:
a) »odličan« - ukoliko je rad i učinkovitost
službenika i namještenika najviše kvalitete i osigurava najbolje i jedinstveno izvršavanje
službe odnosno radnih zadataka,
b) »vrlo dobar« - ukoliko je rad i
učinkovitost službenika i namještenika naročito dobar i osigurava prvorazredno
izvršavanje službe odnosno radnih zadataka,
c) »dobar« - ukoliko je rad i učinkovitost
službenika i namještenika prosječne kvalitete osiguravajući pouzdano obavljanje
službe odnosno radnih zadataka,
d) »zadovoljava« - ukoliko rad i učinkovitost
službenika i namještenika osigurava najmanju moguću mjeru prihvatljivih
standarda kvalitete i preciznosti u obavljanju službe odnosno radnih zadataka,
e) »ne zadovoljava« - ukoliko je rad i
učinkovitost službenika i namještenika ispod minimuma standarda kvalitete te
nije dovoljan da osigura pouzdano i prihvatljivo obavljanje službe odnosno
radnih zadataka.
II. KRITERIJI ZA OCJENJIVANJE SLUŽBENIKA
Članak
3.
Ocjena službenika temelji se na sljedećim
kriterijima:
1. Stručnost
1.a. odlična stručnost - odlično poznaje
zakone i druge propise, pravila struke i službe, stalno se stručno usavršava,
ne izbjegava dodatne poslove u svezi sa zadacima radnog mjesta;
1.b. vrlo dobra stručnost - vrlo dobro
poznaje zakone i druge propise, pravila struke i službe, redovito se stručno
usavršava, ne izbjegava dodatne poslove u svezi sa zadacima radnog mjesta;
1.c. dobra stručnost - dobro poznaje zakone i
druge propise, pravila struke i službe, redovito se stručno usavršava, rijetko
izbjegava dodatne poslove u svezi sa zadacima radnog mjesta;
1.d. zadovoljavajuća stručnost -
zadovoljavajuće poznaje zakone i druge propise, pravila struke i službe,
povremeno se stručno usavršava, povremeno izbjegava dodatne poslove u svezi sa
zadacima radnog mjesta;
1.e. nedovoljno stručno znanje - nedovoljno
poznaje zakone i druge propise, ne poštuje pravila struke i službe, nedovoljno
se stručno usavršava, izbjegava dodatne poslove u svezi sa zadacima radnog
mjesta;
2. Kreativnost i samostalnost
2. a. odlična kreativnost i samostalnost - u
obavljanju radnih zadataka kreativan je i uvijek samostalan, uvijek pronalazi
najbolja rješenja sukladno pozitivnim propisima, predlaže rješenja za
poboljšanje rada na svom radnom mjestu odnosno ustrojstvenoj jedinici u kojoj
je raspoređen;
2.b. vrlo dobra kreativnost i samostalnost -
u obavljanju radnih zadataka vrlo je kreativna i samostalan, vrlo često
samostalno pronalazi najbolja rješenja sukladno pozitivnim propisima, često
predlaže rješenja za poboljšanje rada na svom radnom mjestu odnosno
ustrojstvenoj jedinici u kojoj je raspoređen;
2.c. dobra kreativnost i samostalnost - dosta
često samostalno pronalazi najbolja rješenja sukladno pozitivnim propisima,
predlaže rješenja za poboljšanje rada na svom radnom mjestu odnosno
ustrojstvenoj jedinici u kojoj je raspoređen;
2.d. zadovoljavajuća kreativnost i
samostalnost - rijetko je u poslu kreativan i samostalan, rijetko predlaže
zadovoljavajuća rješenja za poboljšanje rada na svom radnom mjestu odnosno
ustrojstvenoj jedinici u kojoj je raspoređen
2.e. nedovoljna kreativnost i samostalnost -
u obavljanju poslova nije kreativan niti samostalan, vrlo rijetko pronalazi ili
uopće ne pronalazi rješenja sukladno pozitivnim propisima i pravilima struke.
3. Inicijativnost
3.a. odlična inicijativnost - u obavljanju
poslova potpuno je samoinicijativan, nije ga potrebno upućivati u rad, pomoć i
savjet traži samo u slučaju rješavanja najsloženijih poslova;
3.b. vrlo dobra inicijativnost - u obavljanju
poslova vrlo često je samoinicijativan, uglavnom sam rješava zadatke radnog
mjesta, pomoć i savjet traži samo u slučaju rješavanja najsloženijih poslova;
3.c. dobra inicijativnost - u obavljanju
poslova često je samoinicijativan, uglavnom ga nije potrebno upućivati u rad, pomoć i savjet traži u slučaju rješavanja
najsloženijih poslova;
3.d. zadovoljavajuća inicijativnost - u
obavljanju poslova rijetko je samoinicijativan, često ga je potrebno upućivati
u rad, često traži savjete u slučaju rješavanja poslova;
3.e. nedovoljna inicijativnost - u obavljanju
poslova nije samostalan i samoinicijativan, u rad ga je potrebno stalno
upućivati, objašnjavati obveze i uvijek mu pomagati u radu, pomoć i savjete
traži vrlo često.
4. Kvaliteta obavljenog rada
4.a. odlična kvaliteta rada - u poslovima
koje obavlja nije potrebno intervenirati, na kvalitetu njegova rada s osnova s
osnova stručnosti, pravila struke i službe uglavnom nije bilo prigovora;
4.b. vrlo dobra kvaliteta rada - u poslovima
koje obavlja vrlo rijetko je potrebno intervenirati, na kvalitetu njegova rada
s osnova stručnosti, pravila struke i službe uglavnom nije bilo prigovora;
4.c. dobra kvaliteta rada - u poslovima koje
obavlja povremeno je potrebno intervenirati, na kvalitetu njegova rada sa
osnova stručnosti, pravila struke i službe povremeno je bilo prigovora;
4.d. zadovoljavajuća kvaliteta rada - u
poslovima koje obavlja potrebno je intervenirati i tražiti izmjene, ispravke
ili dopune, na kvalitetu njegova rada s osnova stručnosti, pravila struke i
službe vrlo često je bilo prigovora;
4.e. nedovoljna kvaliteta rada - u poslovima
koje obavlja često je potrebno intervenirati i tražiti izmjene, ispravke ili
dopune, na kvalitetu njegova rada s osnova stručnosti, pravila struke i službe
vrlo često je bilo prigovora
5. Opseg obavljenih poslova i poštivanje
zadanih rokova
5.a. odličan opseg obavljenih poslova i
poštivanje radnih zadataka - poslove radnog mjesta na koje je raspoređen obavio
je u cijelosti i to u zadanim rokovima, uvijek je spreman obavljati poslove
odsutnog službenika;
5.b. vrlo dobar opseg obavljenih poslova i
poštivanje zadanih rokova - poslove radnog mjesta na koje je raspoređen obavio
je u najvećem dijelu i to u zadanim rokovima, uvijek je spreman obavljati i
poslove odsutnog službenika;
5.c. dobar opseg obavljenih poslova i
poštivanje zadanih rokova - poslove radnog mjesta na koje je raspoređen
pretežito je obavio i to pretežito u zadanim rokovima, ponekad je spreman
obavljati i poslove odsutnog službenika;
5. d. zadovoljavajući opseg obavljenih
poslova i poštivanje zadanih rokova - poslove radnog mjesta na koje je
raspoređen obavio je u manjem dijelu, ali ponekad izvan zadanih rokova, spreman
je samo u manjem dijelu obavljati poslove odsutnog službenika;
5.e. nedovoljan opseg obavljenih poslova i
poštivanje zadanih rokova - obavio je izrazito mali dio poslova radnog mjesta
na koje je raspoređen i to u većem dijelu izvan zadanih rokova, izbjegava
obavljati poslove odsutnog službenika.
6. Poštivanje radnog vremena
6.a. odlično poštivanje radnog vremena-
uvijek na vrijeme dolazi na posao, ne odlazi ranije s posla bez odobrenja
nadređenog rukovoditelja, ne udaljava se nepotrebno iz radnih prostorija,
uvijek kada potreba posla to zahtjeva, ostaje raditi i nakon isteka radnog
vremena;
6.b. vrlo dobro poštivanje radnog vremena -
uglavnom na vrijeme dolazi na posao, ne odlazi ranije s posla bez odobrenja
nadređenog rukovoditelja, ne udaljava se nepotrebno iz radnih prostorija,
ponekad kada potreba posla to zahtjeva, ostaje raditi i nakon isteka radnog
vremena;
6.c. dobro poštivanje radnog vremena -
ponekad kasni na posao i odlazi ranije s posla bez odobrenja nadređenog
rukovoditelja te se često nepotrebno udaljava iz radnih prostorija;
6.d. zadovoljavajuće poštivanje radnog
vremena - često kasni na posao i odlazi ranije s posla bez odobrenja nadređenog
rukovoditelja te se često nepotrebno udaljava iz radnih prostorija;
6.e. nedovoljno poštivanje radnog vremena -
učestalo, gotovo svakodnevno kasni na posao i odlazi ranije s posla bez
odobrenja nadređenog rukovoditelja te se nepotrebno udaljava iz radnih
prostorija.
7. Odnos prema ostalim suradnicima i
strankama
7.a. odličan odnos prema ostalim suradnicima
i strankama- iznimno je korektan prema ostalim suradnicima, a prema strankama
se odnosi korektno i ljubazno;
7.b. vrlo dobar odnos prema ostalim
suradnicima i strankama - vrlo dobro surađuje s ostalim suradnicima, a prema
strankama se odnosi vrlo korektno i ljubazno;
7.c. dobar odnos prema ostalim suradnicima i
strankama - dobro surađuje s ostalim suradnicima, a prema strankama se dobro
odnosi i uglavnom je korektan i ljubazan;
7.d. zadovoljavajući odnos prema ostalim
suradnicima i strankama - zadovoljavajuće surađuje s ostalim suradnicima, a
prema strankama se odnosi na zadovoljavajući način i nije uvijek naročito
ljubazan;
7.e. nedovoljan odnos prema ostalim suradnicima
i strankama - nedovoljno surađuje s ostalim suradnicima, a prema strankama se
često odnosi nekorektno i neljubazno.
8. Timski rad
8.a. odličan timski rad- naročito se ističe u
timskom radu i često sudjeluje u radu timova;
8.b. vrlo dobar timski rad - vrlo dobro se
ističe u timskom radu i često sudjeluje u radu timova;
8.c. dobar timski rad - dobro se ističe u
timskom radu i povremeno sudjeluje u radu timova;
8.d. zadovoljavajući timski rad -
zadovoljavajuće sudjeluje u timskom radu, ali bez posebne inicijative;
8.e. nedovoljan timski rad - izbjegava timski
rad
III. KRITERIJI ZA OCJENJIVANJE NAMJEŠTENIKA
Članak
4.
Ocjena namještenika temelji se na sljedećim
kriterijima:
1. Stručnost
1.a. odlična stručnost - odlično poznaje i
poštuje pravila struke, stalno se stručno usavršava, ne izbjegava dodatne
poslove u svezi sa zadacima radnog mjesta;
1.b. vrlo dobra stručnost - vrlo dobro
poznaje i poštuje pravila struke, redovito se stručno usavršava, ne izbjegava
dodatne poslove u svezi sa zadacima radnog mjesta;
1.c. dobra stručnost - dobro poznaje i
poštuje pravila struke, redovito se stručno usavršava, rijetko izbjegava
dodatne poslove u svezi sa zadacima radnog mjesta;
1.d. zadovoljavajuća stručnost -
zadovoljavajuće poznaje i poštuje pravila struke, povremeno se stručno
usavršava, povremeno izbjegava dodatne poslove u svezi sa zadacima radnog
mjesta;
1.e. nedovoljna stručnost - nedovoljno
poznaje i ne poštuje pravila struke, nedovoljno se stručno usavršava, izbjegava
dodatne poslove u svezi sa zadacima radnog mjesta;
2. Samostalnost
2.a. odlična samostalnost - u obavljanju
radnih zadataka uvijek je samostalan i odgovoran, uvijek pronalazi najbolja
rješenja sukladno pravilima struke, predlaže rješenja za
poboljšanje rada na svom
radnom mjestu odnosno ustrojstvenoj jedinici u kojoj je raspoređen;
2.b. vrlo dobra samostalnost - u obavljanju
radnih zadataka vrlo je samostalan i odgovoran, vrlo često samostalno pronalazi
najbolja rješenja sukladno pravilima struke, često predlaže rješenja za
poboljšanje rada na svom radnom mjestu odnosno ustrojstvenoj jedinici u kojoj
je raspoređen;
2.c. dobra samostalnost - dosta često
samostalno pronalazi najbolja rješenja sukladno pravilima struke, predlaže
rješenja za poboljšanje rada na svom radnom mjestu odnosno ustrojstvenoj
jedinici u kojoj je raspoređen;
2.d. zadovoljavajuća samostalnost - rijetko
je u poslu samostalan, rijetko predlaže zadovoljavajuća rješenja za poboljšanje
rada na svom radnom mjestu odnosno ustrojstvenoj jedinici u kojoj je
raspoređen;
2.e. nedovoljna samostalnost - u obavljanju
poslova nije samostalan niti odgovoran, vrlo rijetko pronalazi ili uopće ne
pronalazi rješenja sukladno pravilima struke.
3. Inicijativnost
3.a. odlična inicijativnost - u obavljanju
poslova potpuno je samostalan i nije ga potrebno upućivati u rad
3.b. vrlo dobra inicijativnost - u obavljanju
poslova vrlo često je samoinicijativan i uglavnom sam rješava zadatke radnog
mjesta;
3.c. dobra inicijativnost - u obavljanju
poslova često je samoinicijativan i uglavnom ga nije potrebno upućivati u rad;
3.d. zadovoljavajuća inicijativnost - u
obavljanju poslova rijetko je samoinicijativan i često ga je potrebno upućivati
u rad
3.e. nedovoljna inicijativnost - u obavljanju
poslova nije samostalan i samoinicijativan, te ga je u rad potrebno stalno
upućivati.
4. Kvaliteta obavljenog rada
4.a. odlična kvaliteta rada - u poslovima
koje obavlja nije potrebno intervenirati, na kvalitetu njegova rada s osnova
pravila struke nije bilo prigovora
4.b. vrlo dobra kvaliteta rada - u poslovima
koje obavlja vrlo rijetko je potrebno intervenirati, na kvalitetu njegova rada
s osnova pravila struke uglavnom nije bilo prigovora
4.c. dobra kvaliteta rada - u poslovima koje
obavlja povremeno je potrebno intervenirati, na kvalitetu njegova rada s osnova
pravila struke povremeno je bilo prigovora;
4.d. zadovoljavajuća kvaliteta rada - u
poslovima koje obavlja potrebno je intervenirati, na kvalitetu njegova rada s
osnova pravila struke vrlo često je bilo prigovora;
4.e. nedovoljna kvaliteta rada - u poslovima
koje obavlja često je potrebno intervenirati, na kvalitetu njegova rada s
osnova pravila struke vrlo često je bilo prigovora.
5. Opseg obavljenih poslova
5.a. odličan opseg obavljenih poslova -
poslove radnog mjesta na koje je raspoređen obavio je u cijelosti, uvijek je
spreman obavljati i poslove odsutnog namještenika;
5.b. vrlo dobar opseg obavljenih poslova -
poslove radnog mjesta na koje je raspoređen obavio je u najvećem dijelu, uvijek
je spreman obavljati i poslove odsutnog namještenika;
5. c. dobar opseg obavljenih poslova -
poslove radnog mjesta na koje je raspoređen pretežito je obavio, ponekad je
spreman obavljati i poslove odsutnog namještenika
5.d. zadovoljavajući opseg obavljenih poslova
- poslove radnog mjesta na koje je raspoređen obavio je samo u manjem dijelu,
rijetko je spreman obavljati i poslove odsutnog namještenika;
5.d. nedovoljan opseg obavljenih poslova -
obavio je izrazito mali dio poslova radnog mjesta na koje je raspoređen,
izbjegava obavljati poslove odsutnog namještenika.
6. Poštivanje zadanih rokova
6.a. odlično poštivanje zadanih rokova-
poslove radnog mjesta na koje je raspoređen obavio je u cijelosti u zadanim
rokovima;
6.b. vrlo dobro poštivanje zadanih rokova -
poslove radnog mjesta na koje je raspoređen obavio je u najvećem dijelu u
zadanim rokovima;
6.c. dobro poštivanje zadanih rokova -
poslove radnog mjesta na koje je raspoređen obavio je pretežito u zadanim
rokovima;
6.d. zadovoljavajuće poštivanje zadanih
rokova - poslove radnog mjesta na koje je raspoređen obavio je u većem dijelu
izvan zadanih rokova;
6.e. nedovoljno poštivanje zadanih rokova -
poslove radnog mjesta na koje je raspoređen obavio je u najvećem dijelu izvan
zadanih rokova.
7. Poštivanje radnog vremena
7.a. odlično poštivanje radnog vremena -
uvijek na vrijeme dolazi na posao, ne odlazi ranije s posla bez odobrenja
nadređenog rukovoditelja, ne udaljava se nepotrebno iz radnih prostorija,
uvijek kada potreba posla to zahtjeva, ostaje raditi i nakon isteka radnog
vremena;
7.b. vrlo dobro poštivanje radnog vremena-
uglavnom na vrijeme dolazi na posao, ne odlazi ranije s posla bez odobrenja
nadređenog rukovoditelja, ne udaljava se nepotrebno iz radnih prostorija,
ponekad kada priroda posla to zahtjeva, ostaje raditi i nakon isteka radnog
vremena;
7.c. dobro poštivanje radnog vremena- ponekad
kasni na posao i odlazi ranije s posla bez odobrenja nadređenog rukovoditelja,
te se rijetko nepotrebno udaljava iz radnih prostorija;
7.d. zadovoljavajuće poštivanje radnog
vremena - često kasni na posao, i odlazi ranije s posla bez odobrenja
nadređenog rukovoditelja te se često nepotrebno udaljava iz radnih prostorija;
7.e. nedovoljno poštivanje radnog vremena -
učestalo, gotovo svakodnevno kasni na posao i odlazi ranije s posla bez
odobrenja nadređenog rukovoditelja te se nepotrebno udaljava iz radnih
prostorija
8. Odnos prema ostalim suradnicima
8.a. odličan odnos prema ostalim suradnicima
- iznimno je korektan prema ostalim suradnicima;
8.b. vrlo dobar prema ostalim suradnicima -
vrlo dobro surađuje s ostalim suradnicima;
8.c. dobar prema ostalim suradnicima - dobro
surađuje s ostalim suradnicima;
8.d. zadovoljavajući prema ostalim
suradnicima - zadovoljavajuće surađuje s ostalim suradnicima;
8.e. nedovoljan prema ostalim suradnicima -
nedovoljno surađuje s ostalim suradnicima.
IV. NAČIN PROVOĐENJA OCJENJIVANJA
Članak
5.
Rad službenika ocjenjuje se prema kriterijima
iz članka 3. ovoga Pravilnika zaokruživanjem brojčane i slovne oznake (1.a.
1.b. 2.a.....) ispred odgovarajuće ocjene za pojedini kriterij, na obrascu
oznake O-I., koji se nalazi u privitku i čini sastavni dio ovog Pravilnika
(Privitak 1.).
Rad namještenika ocjenjuje se prema
kriterijima iz članka 4. ovog Pravilnika zaokruživanjem brojčane i slovne
oznake (1.a. 1.b. 2.a.....) ispred odgovarajuće ocjene za
pojedini kriterij, na obrascu
oznake O-II., koji se nalazi u privitku i čini sastavni dio ovog Pravilnika
(Privitak 2.).
Broj bodova za svaku ocjenu određuje se po slovnoj
oznaci kako slijedi:
a) 10 bodova
b) 8 bodova
c) 5 bodova
d) 3 boda
e) 1 bod
Članak
6.
Ocjena službenika i namještenika dobiva se
zbrajanjem broja bodova kojima je njihov rad ocijenjen prema svim kriterijima
iz ovog Pravilnika i to kako slijedi:
1. »odličan« , ako je zbroj postignutih
bodova službenika i namještenika od 72 do 80 bodova,
2. »vrlo dobar«, ako je zbroj postignutih
bodova službenika i namještenika od 56 do 71 bodova
3. »dobar«, ako je zbroj postignutih bodova
službenika i namještenika od 36 do 55 bodova
4. »zadovoljava« , ako je zbroj postignutih
bodova službenika i namještenika od 22 do 35 bodova
5. »ne zadovoljava«, ako je zbroj postignutih
bodova službenika i namještenika manji od 22 boda
Članak
7.
Pročelnike upravnih tijela te predstojnika
ureda ocjenjuje gradonačelnik, a službenike i namještenike ocjenjuje pročelnik
upravnog tijela odnosno predstojnik ureda.
Članak
8.
Pročelnik upravnog tijela ili predstojnik
ureda, odnosno gradonačelnik donosi ocjenu.
Pročelnik upravnog odjela ili predstojnik
ureda, odnosno gradonačelnik dužan je s prijedlogom ocjene upoznati službenika
i namještenika na kojega se ocjena odnosi najkasnije do kraja veljače tekuće
godine što službenik i namještenik potvrđuje svojim potpisom na obrascu iz
članka 5. ovog Pravilnika.
Ako službenik ili namještenik odbije
potpisati da je upoznat s prijedlogom ocjene ili ako zbog njegove odsutnosti iz
službe odnosno rada takav potpis nije moguće osigurati, o tome će se staviti
bilješka na obrascu iz stavka 3. ovog članka.
Članak
9.
Ne ocjenjuju se službenici i namještenici
primljeni u službu na određeno vrijeme te službenici i namještenici koji su u
prethodnoj kalendarskoj godini radili manje od šest mjeseci, bez obzira na
razloge.
Članak
10.
O ocjeni službenika i namještenika, te
pročelnika upravnog tijela odnosno predstojnika ureda, donosi se rješenje,
najkasnije do 31. ožujka tekuće godine za prethodnu kalendarsku godinu.
Ocjena mora biti obrazložena.
Ocjena se unosi u osobni očevidnik službenika
i namještenika.
Članak
11.
O ocjenama službenika i namještenika,
pročelnik upravnih tijela odnosno predstojnik ureda dužan je sačiniti skupno
izviješće te isto dostaviti gradonačelniku i službi zaduženoj za kadrovske
poslove.
Skupno izviješće sastavlja se na obrascu
O-III., koji se nalazi u privitku i čini sastavni dio ovog Pravilnika.
(Privitak 3.)
Članak
12.
Službenicima ocijenjenima ocjenom »odličan«
gradonačelnik dodjeljuje jednokratni dodatak na plaću za uspješnost u radu
(stimulaciju) u bruto iznosu od 10% plaće isplaćene za prethodni mjesec, u
okviru prvog obračuna plaće nakon konačnosti rješenja o ocjenjivanju.
Ako ocjenom »odličan« za pojedinu godinu bude
ocjenjivano više od 15% službenika i namještenika gradske uprave, gradonačelnik
može isplatu stimulacije ograničiti na 15% zaposlenika, na način da stimulacija
bude dodijeljena najbolje ocijenjenim službenicima u svakom od upravnih tijela,
odnosno najbolje ocijenjenim službenicima koje ocjenjuje gradonačelnik,
uzimajući u obzir razlike u brojnosti između upravnih tijela.
Članak
13.
Kad donositelj rješenja o ocjenjivanju, zbog
toga što se kratko nalazi na svojoj dužnost ili zbog drugih razloga, smatra da
nije u mogućnosti u potpunosti ocijeniti rad službenika, prije sastavljanja
prijedloga ocjene savjetovati će se sa sadašnjim i/ili prijašnjim nadređenim
službenikom ili prijašnjim ocjenjivačem službenika čiji se rad ocjenjuje.
Članak
14.
Službenika koji je ocijenjen ocjenom »ne
zadovoljava«, upućuje se na dodatno stručno osposobljavanje ili se premješta na
drugo radno mjesto. Službeniku koji je dva puta uzastopce ocijenjen ocjenom »ne
zadovoljava« prestaje služba po sili zakona danom konačnosti zadnjeg rješenja o
ocjenjivanju.
V. ZAVRŠNA ODREDBA
Članak
15.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od
dana objave u »Službenim novinama Primorsko-goranske županije«.
Klasa: 011-01/09-01/07
Ur. broj: 2170-02-02-09-5
Bakar, 8. travnja 2009.
GRAD
BAKAR
GRADSKO POGLAVARSTVO
Predsjednik
Tomislav Klarić, v.r.