22.
Temeljem članka 95. stavak 4. Zakona o
službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi
(»Narodne novine« broj 86/08) i članka 29. Statuta Općine Baška (»Službene
novine Primorsko-goranske županije« broj 03/06 i 31/07), Općinsko vijeće Općine
Baška, na sjednici održanoj 31. ožujka 2009. godine, donijelo je
ODLUKU
o kriterijima za ocjenjivanje službenika u
Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Baška
Članak
1.
Ovim Pravilnikom utvrđuju se kriteriji za
ocjenjivanje službenika Jedinstvenog upravnog odjela Općine Baška (u daljnjem
tekstu: službenika JUO-a) i način provođenja ocjenjivanja.
1. KRITERIJI ZA OCJENJIVANJE SLUŽBENIKA
Članak
2.
Ocjena se temelji na podacima o stručnom
znanju pokazanom u obavljanju poslova, učinkovitosti i kakvoći rada te
poštivanju službene dužnosti.
Članak
3.
Stručno znanje pokazano u obavljanju poslova,
učinkovitost i kakvoća rada te poštivanje službene dužnosti službenika JUO-a,
ocjenjuje se prema sljedećim kriterijima:
1. stručnosti, kreativnosti i
samoinicijativnosti u obavljanju poslova,
2. kakvoći i obimu obavljenih poslova te
pridržavanju zadanih rokova u obavljanju poslova,
3. pridržavanju radnog vremena.
Članak
4.
Službenik JUO-a u obavljanju poslova, može
pokazati stručnost, kreativnost i samoinicijativnost, kako slijedi:
1. Stručnost
a) iznimna stručnost - izvrsno poznaje zakone
i druge propise, pravila struke i službe, stalno se stručno usavršava,
b) vrlo dobra stručnost - dosta dobro poznaje
zakone i druge propise, pravila struke i službe, redovito se stručno usavršava,
c) dobra stručnost - dobro poznaje zakone i
druge propise, pravila struke i službe i dalje se stručno usavršava,
d) zadovoljavajuću stručnost -
zadovoljavajuće poznaje zakone i druge propise, pravila struke i službe,
povremeno se stručno usavršava,
e) nedovoljno stručno znanje - nedovoljno
poznaje zakone i druge propise, pravila struke i službe, uopće ili nedovoljno
se stručno usavršava.
2. Kreativnost
a) iznimna kreativnost - uvijek samostalno
pronalazi najbolja rješenja sukladno propisima i pravilima struke, predlaže
rješenja za poboljšanje rada na svom radnom mjestu, u ustrojstvenoj jedinici i
u tijelu,
b) vrlo dobra kreativnost - vrlo često
samostalno pronalazi najbolja rješenja sukladno propisima i pravilima struke,
predlaže rješenja za poboljšanje rada na svom radnom mjestu, u ustrojstvenoj
jedinici i u tijelu,
c) dobra kreativnost - dosta često samostalno
pronalazi najbolja rješenja sukladno propisima i pravilima struke, predlaže
rješenja za poboljšanje rada na svom radnom mjestu, u ustrojstvenoj jedinici i
u tijelu,
d) zadovoljavajuća kreativnost - povremeno
samostalno pronalazi dobra rješenja sukladno propisima i pravilima struke,
rjeđe predlaže rješenja za poboljšanje rada na svom radnom mjestu, u
ustrojstvenoj jedinici i u tijelu,
e) nedovoljna kreativnost - u obavljanju
poslova nije samostalan i vrlo rijetko pronalazi ili uopće ne pronalazi
rješenja sukladno propisima i pravilima struke.
3. Inicijativnost
a) iznimna samoinicijativnost - u obavljanju
poslova potpuno je samostalan i samoinicijativan, nije ga potrebno upućivati u
rad, pomoć i savjet traži samo u slučaju naročite kompleksnosti problema zbog
čega smatra da treba zauzeti zajednički stav više službenika,
b) vrlo dobra samoinicijativnost - u
obavljanju poslova vrlo često je samostalan i samoinicijativan, uglavnom ga
nije potrebno upućivati u rad, pomoć i savjet traži samo u slučaju
kompleksnosti problema zbog čega smatra da treba zauzeti zajednički stav više
službenika,
c) dobra samoinicijativnost - u obavljanju
poslova dosta često je samostalan i samoinicijativan, uglavnom ga nije potrebno
upućivati u rad, pomoć i savjet traži samo u slučaju kompleksnosti problema
zbog čega smatra da treba zauzeti zajednički stav više službenika,
d) zadovoljavajuća samoinicijativnost - u
obavljanju poslova povremeno je samostalan i samoinicijativan, uglavnom ga nije
potrebno upućivati u rad, pomoć i savjet traži samo u slučaju kompleksnosti
problema zbog čega smatra da treba zauzeti zajednički stav više službenika,
e) nedovoljna samoinicijativnost - u
obavljanju poslova rijetko je samostalan i samoinicijativan, često ga treba
upućivati u rad, objašnjavati obveze i pomagati u radu, pomoć i savjet traži
često.
Članak
5.
Službenik JUO-a, poslove radnog mjesta, može
obavljati u kakvoći i obimu te se pridržavati zadanih rokova, kako slijedi:
1. Kakvoća obavljenog posla
a) iznimno kvalitetno - u aktima i ostalim
materijalima koje je pripremao nije trebalo ništa mijenjati, ispravljati niti
dodavati, na kvalitetu njegova rada s osnova stručnosti, pravila struke i
službe nije bilo prigovora,
b) vrlo kvalitetno - u aktima i ostalim
materijalima koje je pripremao rijetko je trebalo izvršiti manje izmjene,
ispravke ili dopune, na kvalitetu njegova rada s osnova stručnosti, pravila
struke i službe uglavnom nije bilo prigovora,
c) kvalitetno - u aktima i ostalim
materijalima koje je pripremao povremeno je trebalo vršiti izmjene, ispravke
ili dopune, na kvalitetu njegova rada s osnova stručnosti, pravila struke i
službe povremeno je bilo prigovora,
d) zadovoljavajuće kvalitetno - u aktima i
ostalim materijalima koje je pripremao trebalo je vršiti izmjene, ispravke ili
dopune, na kvalitetu njegova rada s osnova stručnosti, pravila struke i službe
bilo je prigovora,
e) nedovoljno kvalitetno - u aktima i ostalim
materijalima koje je pripremao često je trebalo vršiti izmjene, ispravke ili
dopune, na kvalitetu njegova rada s osnova stručnosti, pravila struke i službe
često je bilo prigovora.
2. Obim obavljenog posla
a) obavio je u cijelosti poslove radnog
mjesta,
b) obavio je najveći dio poslova radnog
mjesta,
c) obavio je pretežni dio poslova radnog
mjesta,
d) obavio je manji dio poslova radnog mjesta,
e) obavio je izrazito mali dio poslova radnog
mjesta,
3. Obim obavljenog posla radnog mjesta
odsutnog službenika
a) pored obavljenih poslova svoga radnog
mjesta, izravno po nalogu pročelnika ili Općinskog načelnika, obavio je u
cijelosti dio poslova radnog mjesta odsutnog službenika ili nepopunjenog radnog
mjesta,
b) pored obavljenih poslova svoga radnog
mjesta, izravno po nalogu pročelnika ili Općinskog načelnika, obavio je najveći
dio poslova radnog mjesta odsutnog službenika ili nepopunjenog radnog mjesta,
c) pored obavljenih poslova svoga radnog
mjesta, izravno po nalogu pročelnika ili Općinskog načelnika, obavio je
pretežan dio poslova radnog mjesta odsutnog službenika ili nepopunjenog radnog
mjesta,
d) pored obavljenih poslova svoga radnog
mjesta, izravno po nalogu pročelnika ili Općinskog načelnika, obavio je manji
dio poslova radnog mjesta odsutnog službenika ili nepopunjenog radnog mjesta,
e) pored obavljenih poslova svoga radnog
mjesta, izravno po nalogu pročelnika ili Općinskog načelnika, nije ili slabo je
obavljao poslove radnog mjesta odsutnog službenika ili nepopunjenog radnog
mjesta.
4. Obavljanje poslova u zadanim rokovima
a) poslove je u cijelosti obavio u zadanim
rokovima,
b) poslove je najvećim dijelom obavio u
zadanim rokovima,
c) poslove je obavio pretežno u zadanim
rokovima,
d) poslove je obavio u manjem dijelu izvan
zadanih rokova,
e) poslove je obavio u većem dijelu izvan
zadanih rokova.
Članak
6.
Službenik JUO-a je u pridržavanju radnog
vremena bio:
a) iznimno odgovoran - uvijek na vrijeme
dolazi na posao, ne odlazi ranije s posla, ne udaljava se nepotrebno iz radnih
prostorija,
b) vrlo odgovoran - uglavnom na vrijeme
dolazi na posao, ne odlazi ranije s posla, ne udaljava se nepotrebno iz radnih
prostorija,
c) odgovoran - ponekad kasni na posao i
odlazi ranije s posla te se rijetko nepotrebno udaljava iz radnih prostorija,
d) zadovoljavajuće odgovoran - često kasni na
posao i odlazi ranije s posla te se nepotrebno udaljava iz radnih prostorija,
e) nedovoljno odgovoran - učestalo, gotovo
svakodnevno, kasni na posao i odlazi ranije s posla te se nepotrebno udaljava
iz radnih prostorija.
2. NAČIN PROVOĐENJA OCJENJIVANJA
Članak
7.
Rad službenika JUO-a ocjenjuje se prema
kriterijima iz ove Odluke zaokruživanjem slovne oznake ispred odgova
rajuće ocjene za pojedini
kriterij, na posebnom obrascu, koji čini sastavni dio ove Odluke, a svakoj
ocjeni određuje se broj bodova za kriterije za ocjenu pod slovnom oznakom, kako
slijedi:
a) 10 bodova,
b) 8 bodova,
c) 5 bodova,
d) 3 boda.
e) 1 bod.
Članak
8.
Ocjena službenika JUO-a dobiva se zbrojem
broja bodova kojima je njihov rad ocijenjen prema svim kriterijima iz ove
Odluke, kako slijedi:
1. »odličan«, ako je zbroj postignutih bodova
službenika od 72 do 80 bodova,
2. »vrlo dobar«, ako je zbroj postignutih
bodova namještenika od 56 do 71 boda,
3. »dobar«, ako je zbroj postignutih bodova
namještenika od 36 do 55 bodova,
4. »zadovoljava«, ako je zbroj postignutih
bodova službenika od 22 do 35 bodova,
5. »ne zadovoljava«, ako je zbroj postignutih
bodova službenika do 22 boda.
Članak
9.
(1) Službenike JUO-a ocjenjuje pročelnik
najkasnije do 31. ožujka za prethodnu kalendarsku godinu.
(2) Ne ocjenjuju se službenici JUO-a
primljeni u službu na određeno vrijeme te službenici koji su u prethodnoj
kalendarskoj godini radili manje od šest mjeseci, bez obzira na razloge.
Članak
10.
(1) Pročelnika, prema istim kriterijima po
kojima se ocjenjuju i službenici JUO-a, ocjenjuje Općinski načelnik, a u
njegovoj odsutnosti, njegov zamjenik.
(2) U slučaju da je pročelnik duže odsutan i
da neće na vrijeme moći ocijeniti službenike ili da ga JUO trenutno nema,
službenike JUO-a ocjenjuje od strane Općinskog načelnika ovlašteni službenik.
Članak
11.
(1) Pročelnik, ako ima nejasnoća ili
nepoznanica u svezi s ocjenjivanjem nekog službenika, može se savjetovati s
Općinskim načelnikom.
(2) Mišljenje Općinskog načelnika iz
prethodnog stavka ovog članka nije obvezujuće.
(3) Prijedlog ocjene za svakog službenika
pročelnik dostavlja Općinskom načelniku u pravilu do kraja siječnja za
prethodnu godinu.
(4) Općinski načelnik dužan je s prijedlogom
ocjene upoznati službenika, na kojega se ocjena odnosi, najkasnije u roku osam
(8) dana od dobivanja istog od strane pročelnika, a što službenik potvrđuje
svojim potpisom na obrascu.
(5) Ako službenik odbije potpisati da je
upoznat s prijedlogom ocjene ili ako zbog njegove odsutnosti iz službe odnosno
s rada takav potpis nije moguće osigurati, o tome će se sastaviti bilješka na
obrascu.
Članak
12.
Najkasnije u roku 15 dana od ocjenjivanja
svakog službenika, pročelnik podnosi Općinskom načelniku skupno izvješće o
ocjenjivanju službenika JUO, zajedničko za JUO.
Članak
13.
Ova Odluka stupa na snagu danom objave u
»Službenim novinama Primorsko-goranske županije«.
Klasa: 021-05/09-01/8
Ur. broj: 2142-03-09-5
Baška, 31. ožujka 2009.
OPĆINSKO
VIJEĆE OPĆINE BAŠKA
Predsjednik
Mišel Budimilić, v.r.