61.
Na temelju članka 61. Statuta Grada Rijeke
(»Službene novine Primorsko-goranske županije« broj 23/01, 04/02, 13/ 02, 3/05,
9/06, 17/06 - pročišćeni tekst, 8/07 i 44/07) i članka 15. Poslovnika
Poglavarstva Grada Rijeke (»Službene novine Primorsko-goranske županije« broj
4/02, 20/05 i 27/05), Poglavarstvo Grada Rijeke, na sjednici 17. ožujka 2009.
godine, donijelo je
POSLOVNIK
O RADU KOMISIJE ZA OCJENU
INTEGRALNOG PROCESA RADA
I. OPĆA ODREDBA
Članak
1.
Ovim se Poslovnikom o radu Komisije za ocjenu
integralnog procesa rada (u daljnjem tekstu: Poslovnik) uređuje sastav Komisije
za ocjenu integralnog procesa rada (u daljnjem tekstu: Komisija) broj članova,
njezin djelokrug i način rada.
II. SASTAV KOMISIJE
Članak
2.
Komisija ima predsjednika, potpredsjednika i
tri člana.
Članove Komisije imenuje Poglavarstvo Grada
Rijeke (u daljnjem tekstu: Poglavarstvo).
Članove Komisije čine:
- predsjednik Komisije koji se imenuje iz
reda predstavnika Odjela gradske uprave za razvoj, urbanizam, ekologiju i
gospodarenje zemljištem,
- potpredsjednik Komisije koji se imenuje iz
reda predstavnika Odjela gradske uprave za komunalni sustav,
- član Komisije, koji se imenuje iz reda
predstavnika Društva arhitekata Rijeka,
- član Komisije, koji se imenuje iz reda
predstavnika Ministarstva kulture, Uprave za zaštitu kulturne baštine,
Konzervatorskog odjela u Rijeci,
- član Komisije, koji se imenuje iz reda
predstavnika Društva povjesničara umjetnosti Rijeke, Istre i Hrvatskog primorja.
Članak
3.
Članovi Komisije imenuju se na vrijeme od
četiri (4) godine, a ista osoba može biti ponovno imenovana za člana Komisije.
Član Komisije može biti razriješen i prije
isteka vremena na koje je imenovan.
U slučaju kada članu Komisije mandat prestane
prije isteka vremena na koje je imenovan, novom članu Komisije mandat traje do
isteka mandata člana Komisije umjesto kojeg je imenovan.
III. DJELOKRUG I NAČIN RADA KOMISIJE
Članak
4.
Komisija ocjenjuje idejnu projektnu
dokumentaciju koja se izrađuje u integralnom procesu rada sukladno Odluci o
donošenju Detaljnog plana uređenja »Stari grad« (»Službene novine«
Primorsko-goranske županije broj 26/08), i to kako slijedi:
- izdaje stručno mišljenje o zahvatu gradnje/rekonstrukcije
građevina i uređenju javnih površina I. i II. kategorije zaštite, osim za
izvođenje radova tekućeg održavanja i sanaciju dotrajalih elemenata građevine
II. kategorije zaštite te za građevinu III. kategorije zaštite u slučaju kada
se radovi uređenja, obnove i očuvanja predviđaju na građevini u cjelini,
- utvrđuje opravdanost i potrebu gradnje
faksimila,
- utvrđuje točan položaj mjesta kolnih i
pješačkih ulaza/ izlaza u/iz podzemne garaže te građevinske, tipološke i
oblikovno - arhitektonske osobine istih, vodeći računa o povijesnim, urbanim i
morfološkim osobinama područja,
- dozvoljava postavljanje paviljona, pergola
i slično na trgu i pješačkoj površini.
Komisija donosi zaključak koji sadrži ocjenu
o idejnom projektu izrađenog u integralnom procesu rada.
Članak
5.
Komisija zasjeda prema potrebi.
Konstituirajuću sjednicu Komisije saziva
imenovani predsjednik Komisije.
Članak
6.
Predsjednik Komisije saziva sjednicu,
predlaže dnevni red, predsjedava i rukovodi sjednicom te potpisuje zaključke
koje donosi Komisija.
U odsutnosti ili spriječenosti predsjednika
Komisije zamjenjuje, sa svim ovlastima predsjednika, potpredsjednik Komisije
ili član Komisije kojeg predsjednik za to ovlasti.
Sjednicu Komisije predsjednik je dužan
sazvati u roku od tri dana nakon što to zatraži većina članova Komisije.
Poziv za sjednicu s prijedlogom dnevnog reda
i materijal o kojem će se raspravljati na sjednici dostavlja se članovima
Komisije najmanje tri dana prije održavanja sjednice.
Izuzetno od odredbe stavka 4. ovoga članka,
ako za to postoje opravdani razlozi, članovima Komisije se materijal za
pojedinu točku dnevnog reda može dostaviti i na samoj sjednici.
Članak
7.
Komisija može započeti s radom ako je
sjednici nazočna većina članova Komisije.
Komisija donosi odluke većinom glasova
nazočnih članova.
Član Komisije ima pravo i dužnost stručno,
odgovorno i aktivno sudjelovati u radu Komisije te izraziti svoje stručno
mišljenje.
Član Komisije nema pravo odlučivati o ocjeni
dokumentacije integralnog procesa rada u slučaju kada je izrađivač
idejnog projekta
pravna/fizička osoba čiji je on vlasnik/ suvlasnik, direktor ili zaposlenik.
Članak
8.
O radu na sjednici Komisije vodi se zapisnik.
Zapisnik sadrži osnovne podatke o radu na
sjednici, o iznijetim prijedlozima, sudjelovanju u raspravi te o donesenim
zaključcima.
U zapisnik se unosi i rezultat glasovanja o
pojedinom predmetu.
Zapisnik potpisuje predsjednik Komisije.
Članak
9.
Stručne i administrativno-tehničke poslove za
rad Komisije obavlja Odjel gradske uprave za razvoj, urbanizam, ekologiju i
gospodarenje zemljištem.
Predsjedniku Komisije u obavljanju njegovih
poslova i zadaća pomaže tajnik Komisije.
Tajnika Komisije određuje pročelnik Odjela
gradske uprave za razvoj, urbanizam. ekologiju i gospodarenje zemljištem.
Članak
10.
Članovi Komisije imaju pravo na naknadu
troškova za rad u Komisiji u iznosu od 700,00 kuna bruto, po održanoj sjednici.
Izuzetno od odredbe stavka 1. ovoga članka,
član Komisije koji je predstavnik Grada Rijeke svoju dužnost obavlja počasno.
Pravo na naknadu troškova za rad u Komisiji,
članovi Komisije ostvaruju za mjesec u kojem je održana sjednica, ako su
sjednici prisustvovali.
IV. ZAVRŠNA ODREDBA
Članak
11.
Ovaj Poslovnik stupa na snagu osmoga dana od
dana objave u »Službenim novinama Primorsko-goranske županije«.
Klasa: 022-05/09-01/19-144
Ur. broj: 2170/01-10-30-09-1
Rijeka, 17. ožujka 2009.
POGLAVARSTVO
GRADA RIJEKE
Predsjednik
Poglavarstva
mr. sc. Vojko Obersnel, v.r.