8.
Na temelju odredbe članka 11. stavka 6.
Uredbe o načinu izračuna iznosa pomoći izravnanja za decentralizirane funkcije
jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave za 2009. godinu (»Narodne
novine« broj 8/ 09), odredbi Odluke o minimalnim financijskim standardima za
decentralizirano financiranje redovite djelatnosti javnih vatrogasnih postrojbi
u 2009. godini (»Narodne novine« broj 8/09) i članka 61. Statuta Grada Rijeke
(»Službene novine Primorsko-goranske županije« broj 23/01, 4/ 02, 13/02, 3/05,
9/06 i 17/06 - pročišćeni tekst, 8/07 i 44/ 07) Poglavarstvo Grada Rijeke na
sjednici 11. veljače 2009. godine, donijelo je
ODLUKU
o kriterijima za financiranje Javne vatrogasne postrojbe
Grada Rijeke u 2009. godini
Članak
1.
Ovom se Odlukom utvrđuju kriteriji i mjerila
za financiranje rashoda redovite djelatnosti Javne vatrogasne postrojbe Grada
Rijeke (u daljnjem tekstu: JVP Grada), u okviru utvrđenih sredstava sukladno
članku 9. stavku 3. podstavku 4. Uredbe o načinu izračuna iznosa pomoći
izravnanja za decentralizirane funkcije jedinica lokalne i područne
(regionalne) samouprave za 2009. godinu, u iznosu od 18.324.706 kuna.
Ova Odluka se primjenjuje u suglasju s
Proračunom Grada Rijeke za 2009. godinu, Odlukom o izvršavanju Proračuna Grada
Rijeke za 2009. godinu, Uredbom o načinu izračuna iznosa pomoći izravnanja za
decentralizirane funkcije jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave
za 2009. godinu (»Narodne novine« broj 8/09) i Odlukom o minimalnim
financijskim standardima za decentralizirano financiranje redovite djelatnosti
javnih vatrogasnih postrojbi u 2009. godini (»Narodne novine« broj 8/09).
Članak
2.
Sredstva za decentraliziranu funkciju
vatrogastva, utvrđena Uredbom i Odlukom Vlade Republike Hrvatske iz članka 1.
stavka 2. ove Odluke te ovom Odlukom, raspoređuju se za sljedeće rashode:
1. Rashodi za zaposlene u JVP Grada u iznosu
od 15.607.152 kune i to za:
- plaće, u iznosu od 11.489.752 kune,
- ostali rashodi za zaposlene, u iznosu od
1.161.200 kuna
- doprinosi na plaće, u iznosu od 2.956.200
kuna
2. Materijalne rashode za JVP Grada, u iznosu
od 2.717.554 kune i to za:
- naknade troškova zaposlenima, u iznosu od
650.000 kuna
- rashodi za materijal i energiju, u iznosu
od 1.510.000 kuna
- rashodi za usluge, u iznosu od 327.554
kune,
- ostali nespomenuti rashodi (premija
osiguranja), u iznosu od 230.000 kuna
Članak
3.
Kriterij za utvrđivanje visine financijskog
rashoda za zaposlene iz članka 2. točke 1. ove Odluke je izračun sredstava za
plaće zaposlenih u JVP Grada za 2009. godinu, a mjerilo je broj zaposlenika u
JVP Grada (140 zaposlenika), utvrđen Planom zaštite od požara i tehnoloških
eksplozija za područje grada Rijeke (»Službene novine« Primorsko- goranske
županije broj 41/08).
Članak
4.
Prema kriteriju iz članka 3. ove Odluke,
financiraju se sljedeće vrste rashoda za zaposlene u JVP Grada:
- plaće za redovan rad,
- plaće za prekovremeni rad,
- plaće za posebne uvjete rada,
- ostali rashodi za zaposlene,
- doprinosi za mirovinsko osiguranje,
- doprinosi za zdravstveno osiguranje,
- doprinosi za zapošljavanje.
Članak
5.
Kriterij za financiranje materijalnih rashoda
za JVP Grada iz članka 2. stavka 1. točke 2. ove Odluke su ostvareni rashodi za
isporučenu robu i energiju te obavljene usluge JVP Grada na temelju
ispostavljenih računa dobavljača/izvoditelja.
Članak
6.
Prema kriteriju ostvarenih rashoda iz članka
5. ove Odluke, financiraju se sljedeće vrste materijalnih rashoda za JVP Grada:
- naknade za prijevoz, za rad na terenu i
odvojeni život,
- uredski materijal i ostali materijalni
rashodi,
- materijal i sirovine,
- energija,
- materijal i dijelovi za tekuće i
investicijsko održavanje,
- sitni inventar i autogume,
- usluge telefona, pošte i prijevoza,
- usluge tekućeg i investicijskog održavanja,
- komunalne usluge,
- premije osiguranja.
Članak
7.
Ova Odluka stupa na snagu osmoga dana od dana
objave u »Službenim novinama Primorsko-goranske županije«.
Klasa: 022-05/09-01/8-139
Ur. broj: 2170/01-10-30-09-1
Rijeka, 11. veljače 2009.
POGLAVARSTVO
GRADA RIJEKE
Predsjednik
Poglavarstva
mr. sc. Vojko Obersnel, v.r.