1.
Na temelju članka 48. stavak 1. točka 4. Zakona o lokalnoj i područnoj
(regionalnoj) samoupravi (»Narodne novine« broj 33/01, 60/01 i 129/05), članka
6. Zakona o zakupu i prodaji poslovnog prostora (»Narodne novine« broj 91/96,
124/97 i 174/04) i članka 44. Statuta Grada Crikvenice (»Službene novine PGŽ«
broj 26/01 i 8/06) Gradsko poglavarstvo Grada Crikvenice, na 108. sjednici
održanoj dana 26. siječnja 2009. godine donijelo je
PRAVILNIK
o načinu upravljanja i korištenja odnosno davanja u
zakup prostora kojima raspolaže Grad Crikvenica
I. OPĆE ODREDBE
Članak 1.
Ovim Pravilnikom uređuje se način upravljanja i korištenja poslovnog
prostora koji je u vlasništvu odnosno kojim raspolaže Grad Crikvenica (u
daljnjem tekstu:Grad), uvjeti, kriteriji kao i postupak davanja na korištenje
odnosno u zakup prostora te visina naknada i ostalih troškova vezanih za
korištenje odnosno zakup prostora.
Članak 2.
Prostorima iz članka 1. ovog Pravilnika smatraju se:
- Dom prosvjete u Selcu
- Dom kulture u Jadranovu
- Narodni dom i Zadružni dom u Dramlju
- Atelje Zvonka Cara u Crikvenici, Ulica bana Jelačića
- suteren i prizemlje Gradske vjećnice u Crikvenici
- Dječji vrtić »Radost« Crikvenica, Šet. Vl. Nazora 2a i Selce, A. Antića 33
- galerijski prostor, Crikvenica, Frankopanska 6
- te ostali prostori u vlasništvu Grada koji nemaju poslovnu namjenu
Gradsko poglavarstvo Grada je prostore iz prethodnog stavka dalo na
upravljanje i korištenje proračunskim korisnicima Mjesnim odborima (Dom
prosvjete u Selcu - MO- u Selce, Dom kulture u Jadranovu - MO-u Jadranovo,
Narodni i Zadružni dom u Dramlju - MO-u Dramalj) Centru u kulturi »Dr. Ivana
Kostrenčića« (Atelje Zvonka Cara u Crikvenici), Muzeju Grada (suteren i
prizemlje Gradske vjećnice u Crikvenici) i Dječjem vrtiću »Radost« Crikvenica
(u daljnjem tekst: upravitelji) bez naknade na neodređeno vrijeme.
Članak 3.
Tekuće troškove održavanja (struja, voda, troškovi telefona, čišćenje i sl.)
za prostor iz stavka 1. članka 2. ovog Pravilnika plaćaju upravitelji kojima su
prostori dani na upravljanje i korištenje.
II. UVJETI I NAČIN DAVANJA POSLOVNOG PROSTORA NA PRIVREMENO ILI POVREMENO
KORIŠTENJE
Članak 4.
Upravitelji mogu davati na korištenje prostore iz članka 2. ovog Pravilnika
privremeno ili povremeno.
Privremenim korištenjem u smislu prethodnog stavka smatra se kontinuirano
svakodnevno ili periodično korištenje koje traje određeno vrijeme, ali ne duže
od 1 godine.
Povremenim korištenjem u smislu stavka 1. ovog članka smatra se korištenje
za kojim se potreba pojavljuje od vremena do vremena.
Članak 5.
O povremenom i privremenom korištenju prostora u predmetnoj nekretnini
odlučuje upravitelj i to za povremeno korištenje odobrenjem, dok se za
privremeno korištenje sklapa ugovor o korištenju.
Članak 6.
Prostori iz članka 2. ovog Pravilnika mogu se davati na korištenje uz
naknadu, a iznos naknade za privremeno ili povremeno korištenje poslovnog
prostora utvrđen je u prilogu koji je sastavni dio ovog Pravilnika.
Iznos naknade iz stavka 1. ovog članka obračunava se u satima, danima ili
mjesecima, ovisno o vrsti programa, aktivnosti ili djelatnosti koja se obavlja
u poslovnom prostoru.
Naknada se uplaćuje na žiro-račun Proračun Grada Crikvenice broj
2402006-1805300007, a navedena sredstva koriste se za održavanje poslovnog
prostora za koji se plaća.
Članak 7.
Bez naknade iz članka 6. ovog Pravilnika prostori se mogu davati na
korištenje za:
- rad Vijeća mjesnog odbora i njegovih radnih tijela,
- redovne djelatnosti ogranaka registriranih političkih stranaka koje
djeluju na području mjesnog odbora te registriranih političkih stranaka za
održavanje tribina,
- rad udruga koje se skrbe za osobe s posebnim potrebama,
- potrebe humanitarnih, socijalnih, kulturnih i sportskih te drugih pravnih
osoba koje djeluju na području mjesnog odbora,
- književne, kazališne i glazbene priredbe ukoliko se organiziraju bez
naplaćivanja ulaznica.
Članak 8.
Upravitelji prostora donose godišnji Plan upravljanja prostorima iz članka
2. Pravilnika do kraja tekuće godine za iduću godinu u kojem će navesti
prostorije koje će se davati na korištenje, namjenu korištenja prostora,
termini korištenja prostora te se isti nakon suglasnosti Gradskog poglavarstva
ističe na oglasnoj ploči upravitelja.
O načinu korištenja prostora i upotrebi ključeva brine se osoba koju odredi
upravitelj uz naknadu troškova osobi koje ona u obavljanju tog posla ima.
Članak 9.
Prostori iz članka 2. ovog Pravilnika će se dati na korištenje temeljem
zahtjeva.
Zahtjev za korištenje prostora iz stavka 1. ovog članka podnosi se
upravitelju, a obavezno sadrži:
- podatke o poslovnom prostoru za koji se podnosi zahtjev,
- podatke o podnositelju zahtjeva,
- vremensko razdoblje i dužinu trajanja privremenog ili povremenog
korištenja prostora (broj sati, dana ili mjeseci),
- vrstu djelatnosti koja se želi obavljati u prostoru.
Članak 10.
Na temelju podnijetog zahtjeva i nakon utvrđenog termina privremenog
korištenja upravitelj iz stavka 2. članka 2. i podnositelj zahtjeva sklapaju
ugovor o korištenju najkasnije osam dana prije početka korištenja prostora, a
Ugovor upravitelj sklapa uz supotpis Odjela za razvoj i upravljanje imovinom.
Članak 11.
Ugovor o privremenom korištenju poslovnog prostora sadrži sljedeće:
- podatke o ugovornim stranama,
- podatke o poslovnom prostoru koji se daje na privremeno ili povremeno
korištenje,
- podatke o programu odnosno aktivnosti koje će se u prostoru obavljati,
- iznos naknade za privremeno ili povremeno korištenje poslovnog prostora
ili osnovu na temelju koje se poslovni prostor daje bez naknade,
- obveze korisnika glede mjera zaštite na radu, protupožarne zaštite,
osiguranja reda i mira te prijavljivanje javnog okupljanja,
- obveze korisnika glede isticanja reklamnih poruka i natpisa.
III. UVJETI I NAČIN DAVANJA POSLOVNOG PROSTORA U ZAKUP
Članak 12.
Ukoliko se ukaže potreba za davanjem u zakup prostora iz članka 2. ovog
Pravilnika, a od interesa je za Grad, upravitelj se obvezuje o istome
obavijestiti Grad koji će putem svojih službi provesti javni natječaj sukladno
Zakonu o zakupu i prodaji poslovnoga prostora (»Narodne novine« RH broj 91/96,
124/97 i 174/04) i Odluci o davanju u zakup poslovnog prostora Grada Crikvenice
(»Službene novine PGŽ« broj 8/98).
Odluku o odabiru najpovoljnijeg ponuđača donosi Gradsko poglavarstvo i nakon
toga sklapa ugovor o zakupu, najduže do 5 godina.
Članak 13.
Odluku o cijeni zakupa ili o davanju na korištenje bez naknade donosi
Gradsko poglavarstvo Grada posebnim zaključkom, a na temelju prijedloga
upravitelja poslovnog prostora iz stavka 2. članka 2. ovog Pravilnika.
Članak 14.
Upravitelj poslovnog prostora iz članka 2. ovog Pravilnika dostavlja Gradu
svake godine Plan upravljanja prostorom kao i godišnja izvješća o korištenju i
zakupu istog zajedno sa prijedlogom financijskog plana za iduću godinu.
Članak 15.
Upravitelj će obavljati nadzor nad korištenjem prostora i sa svom potrebnom
pažnjom savjesnog gospodara voditi brigu o održavanju i čišćenju istog uz
evidenciju korištenja navedenog prostora.
Članak 16.
Ugovori o zakupu zaključeni prije stupanja na snagu ovog Pravilnika ostaju
na snazi do isteka vremena na koje su zaključeni.
Članak 17.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Službenim
novinama Primorsko-goranske županije«.
Klasa: 372-01/09-01/03
Ur. broj: 2107/01-02-09-3
Crikvenica, 26. siječnja 2009.
GRADSKO POGLAVARSTVO
GRADA CRIKVENICE
Predsjednik
Gradskog poglavarstva
Grada Crikvenice
Božidar Tomašek, v.r.
PRILOG 1
TABELA
- programi iz javnih potreba u kulturi Grada Crikvenice, kao i drugi
kulturni, znanstveni, obrazovni, socijalni, zdravstveni, humanitarni, izložbeni
programi te programi od posebnog interesa za Grad Crikvenicu - bez naknade
- programi kulture - književne i glazbene priredbe, predavanja, godišnje
skupštine, kulturne tribine, kazališne predstave, koncerti, seminari, radionice
i sl. - naknada jednokratnog korištenja (maksimalno ukupno korištenje do
četiri sata) 100,00 kn po satu
- samostalne likovne i slične izložbe - naknada 50,00 kn po danu
korištenja
- povremeno korištenje za razne udruge, vježbe sportskih, glazbenih i
kulturno-umjetničkih društava
- naknada 15,00 kn po satu
- naknada 50,00 kn po danu
- povremeno korištenje za uredski prostor - naknada 40,00 kn mjesečno po
m2