SADRŽAJ | ŽUPANIJA | GRADOVI | OPĆINE | OSTALO | ARHIVA | TRAŽILICA | IMPRESSUM


 
Godina XVI. - broj 20. Ponedjeljak, 2. lipnja 2008.
GRAD RIJEKA
3B2 EDGAR HTML from PONIKVE 108..112

77.

Na temelju članka 8. stavka 3. Zakona o sustavu unutarnjih financijskih kontrola u javnom sektoru (»Narodne novine« broj 141/06), članka 3. stavka 2. Pravilnika o provedbi financijskog upravljanja i kontrola u javnom sektoru (»Narodne novine« broj 35/08) i članka 40. Statuta Grada Rijeke (»Službene novine Primorsko-goranske županije« broj 23/01, 4/02, 13/02, 3/05, 9/06, 17/06-pročišćeni tekst, 8/07 i 44/07), Gradsko vijeće Grada Rijeke, na sjednici 29. svibnja 2008. godine donijelo je

ODLUKU
o ustrojavanju Ureda za financijsko upravljanje i
kontrole Grada Rijeke

Članak 1.

Ovom se Odlukom ustrojava Ured za financijsko upravljanje i kontrole Grada Rijeke (u daljnjem tekstu: Ured za financijsko upravljanje i kontrole) za obavljanje poslova i aktivnosti uspostave i razvoja financijskog upravljanja i kontrola, sukladno zakonu i drugim propisima.

Članak 2.

Ured za financijsko upravljanje i kontrole dio je sustava unutarnjih financijskih kontrola u Gradu Rijeci (u daljnjem tekstu: Grad), ustrojenog sukladno propisima kojima se uređuje sustav financijskih kontrola u javnom sektoru.

Članak 3.

Ured za financijsko upravljanje i kontrole u Gradu ustrojava se kao zasebna ustrojstvena jedinica, izravno i isključivo odgovorna Gradonačelniku.

Članak 4.

U Uredu za financijsko upravljanje i kontrole obavljaju se poslovi i aktivnosti kako slijedi:

- koordinacija uspostavljanja i razvoja metodologija financijskog upravljanja i sustava unutarnjih kontrola koje se primarno odnose na prethodne i naknadne financijske kontrole, funkcije računovodstva i financijskog izvještavanja,

- sudjelovanje i pružanje pomoći rukovodećim službenicima u tijelima gradske uprave na uspostavljanju unutarnjih kontrola,

- sastavljanje knjige (mape) poslovnih procesa i ažuriranje iste,

- analiza rizika u dijelu sustavnog praćenja prihoda i primitaka, izvršavanja rashoda i izdataka, praćenja imovine i obveza te odgovarajuće provjere sigurnosti i zaštite financijske i nefinancijske imovine, postupaka javne nabave i upravljanja projektima,

- ustrojavanje registra rizika,

- donošenje i praćenje provedbe Plana financijskog upravljanja i kontrola,

- izrada godišnjeg Izvješća o stanju i napretku financijskog upravljanja i kontrola,

- suradnja sa Središnjom harmonizacijskom jedinicom Ministarstva financija i unutarnjom revizijom,

- obavljanje ostalih poslova sukladno zakonu, drugim propisima i po nalogu gradonačelnika.

Članak 5.

Radom Ureda za financijsko upravljanje i kontrole rukovodi voditelj Ureda, kojeg imenuje Gradonačelnik.

Unutarnje ustrojstvo Ureda za financijsko upravljanje i kontrole utvrđuje se Pravilnikom o unutarnjem redu-Sistematizaciji poslova i zadaća Ureda za financijsko upravljanje i kontrole, kojeg donosi voditelj Ureda za financijsko upravljanje i kontrole, uz prethodnu suglasnost Poglavarstva Grada.

Članak 6.

U obavljanju poslova na uspostavi i razvoju financijskog upravljanja i kontrola, voditelj Ureda za financijsko upravljanje i kontrole izravno je odgovoran Gradonačelniku.

Članak 7.

Pravilnik o unutarnjem redu-Sistematizaciji poslova i zadaća Ureda za financijsko upravljanje i kontrole iz članka 5. stavka 2. ove Odluke donijet će se najkasnije u roku od 60 dana od dana stupanja na snagu ove Odluke.

Članak 8.

Ova Odluka stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Službenim novinama Primorsko-goranske županije«.

Klasa: 021-05/08-01/86

Ur. broj: 2170-01-10-08-4

Rijeka, 29. svibnja 2008.

GRADSKO VIJEĆE GRADA RIJEKE

Predsjednica
Gradskog vijeća
Dorotea Pešić-Bukovac, v.r.

 

https://sn.pgz.hr/default.asp?Link=odluke&izdanje=558&mjesto=51000&odluka=77
© Primorsko-goranska županija 2002.-2003. Sva prava pridržana.
Obratite se webmasteru s pitanjima i komentarima.
Programska podrška
www.netcom.hr