77.
Na temelju članka 8. stavka 3. Zakona o
sustavu unutarnjih financijskih kontrola u javnom sektoru (»Narodne novine«
broj 141/06), članka 3. stavka 2. Pravilnika o provedbi financijskog
upravljanja i kontrola u javnom sektoru (»Narodne novine« broj 35/08) i članka
40. Statuta Grada Rijeke (»Službene novine Primorsko-goranske županije« broj
23/01, 4/02, 13/02, 3/05, 9/06, 17/06-pročišćeni tekst, 8/07 i 44/07), Gradsko
vijeće Grada Rijeke, na sjednici 29. svibnja 2008. godine donijelo je
ODLUKU
o ustrojavanju Ureda za financijsko upravljanje i
kontrole Grada Rijeke
Članak
1.
Ovom se Odlukom ustrojava Ured za financijsko
upravljanje i kontrole Grada Rijeke (u daljnjem tekstu: Ured za financijsko
upravljanje i kontrole) za obavljanje poslova i aktivnosti uspostave i razvoja
financijskog upravljanja i kontrola, sukladno zakonu i drugim propisima.
Članak
2.
Ured za financijsko upravljanje i kontrole
dio je sustava unutarnjih financijskih kontrola u Gradu Rijeci (u daljnjem
tekstu: Grad), ustrojenog sukladno propisima kojima se uređuje sustav
financijskih kontrola u javnom sektoru.
Članak
3.
Ured za financijsko upravljanje i kontrole u
Gradu ustrojava se kao zasebna ustrojstvena jedinica, izravno i isključivo
odgovorna Gradonačelniku.
Članak
4.
U Uredu za financijsko upravljanje i kontrole
obavljaju se poslovi i aktivnosti kako slijedi:
- koordinacija uspostavljanja i razvoja
metodologija financijskog upravljanja i sustava unutarnjih kontrola koje se
primarno odnose na prethodne i naknadne financijske kontrole, funkcije
računovodstva i financijskog izvještavanja,
- sudjelovanje i pružanje pomoći rukovodećim
službenicima u tijelima gradske uprave na uspostavljanju unutarnjih kontrola,
- sastavljanje knjige (mape) poslovnih
procesa i ažuriranje iste,
- analiza rizika u dijelu sustavnog praćenja
prihoda i primitaka, izvršavanja rashoda i izdataka, praćenja imovine i obveza
te odgovarajuće provjere sigurnosti i zaštite financijske i nefinancijske
imovine, postupaka javne nabave i upravljanja projektima,
- ustrojavanje registra rizika,
- donošenje i praćenje provedbe Plana
financijskog upravljanja i kontrola,
- izrada godišnjeg Izvješća o stanju i
napretku financijskog upravljanja i kontrola,
- suradnja sa Središnjom harmonizacijskom
jedinicom Ministarstva financija i unutarnjom revizijom,
- obavljanje ostalih poslova sukladno zakonu,
drugim propisima i po nalogu gradonačelnika.
Članak
5.
Radom Ureda za financijsko upravljanje i
kontrole rukovodi voditelj Ureda, kojeg imenuje Gradonačelnik.
Unutarnje ustrojstvo Ureda za financijsko
upravljanje i kontrole utvrđuje se Pravilnikom o unutarnjem
redu-Sistematizaciji poslova i zadaća Ureda za financijsko upravljanje i
kontrole, kojeg donosi voditelj Ureda za financijsko upravljanje i kontrole, uz
prethodnu suglasnost Poglavarstva Grada.
Članak
6.
U obavljanju poslova na uspostavi i razvoju
financijskog upravljanja i kontrola, voditelj Ureda za financijsko upravljanje
i kontrole izravno je odgovoran Gradonačelniku.
Članak
7.
Pravilnik o unutarnjem redu-Sistematizaciji
poslova i zadaća Ureda za financijsko upravljanje i kontrole iz članka 5.
stavka 2. ove Odluke donijet će se najkasnije u roku od 60 dana od dana
stupanja na snagu ove Odluke.
Članak
8.
Ova Odluka stupa na snagu osmoga dana od dana
objave u »Službenim novinama Primorsko-goranske županije«.
Klasa: 021-05/08-01/86
Ur. broj: 2170-01-10-08-4
Rijeka, 29. svibnja 2008.
GRADSKO
VIJEĆE GRADA RIJEKE
Predsjednica
Gradskog vijeća
Dorotea Pešić-Bukovac, v.r.