27.
Na temelju članka 53. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi
(»Narodne novine« broj 33/01), stavka 1. članka 8. Zakona o komunalnom gospodarstvu
(»Narodne novine« broj 36/95, 70/97, 128/99, 57/00, 129/00 i 59/01) i članka
29. i 43. Statuta Grada Vrbovskog (»Službene novine« broj 26/01) Gradsko vijeće
Grada Vrbovskog, na sjednici 9. prosinca 2003. godine, donosi
ODLUKU
o ustrojstvu gradske uprave Grada Vrbovskog
I. OPĆE ODREDBE
Članak 1.
Ovom Odlukom utvrđuje se ustrojstvo, djelokrug, način rada, prava i
odgovornosti, te sistematizacija Jedinstvenog upravnog odjela (u daljnjem
tekstu: Upravni odjel).
Članak 2.
U Upravnom odjelu obavljaju se poslovi:
- osiguravanja uvjeta za utvrđivanje politike gospodarenja prostorom Grada
Vrbovskog, kroz urbanistička planiranja, uređenja prostora (zemljišta) i
zaštitu okoliša,
- uređenje naselja, unapređenje kvalitete stanovanja, izgradnje i održavanja
komunalnih objekata, komunalnih i drugih uslužnih djelatnosti i izgradnju i
održavanje lokalne infrastrukture,
- upravljanja komunalnim, stambenim i poslovnim objektima u vlasništvu
Grada,
- ugovaranja najma o korištenju stanova, održavanja stambenog fonda,
- ugovaranja zakupa poslovnih prostora i naplate zakupnine, kao i održavanje
stambenog i poslovnog prostora, te izgradnje novog stambenog i poslovnog
prostora,
- utvrđivanje obveze plaćanja komunalnog doprinosa, komunalne naknade, kao i
njezine naplate, ugovaranja najma javnih površina u vlasništvu Grada i naplate
ostalih naknada,
- održavanje objekata komunalne infrastrukture,
- poticanje poduzetničkih aktivnosti i korištenja prostornih kapaciteta u
vlasništvu Grada,
- osiguranja lokalnih potreba stanovnika u oblasti brige o djeci,
obrazovanju i odgoju, javnom zdravlju, socijalnoj skrbi, zdravstvenoj zaštiti
životinja i zaštiti bilja,
- zaštite kulturne baštine,
- osiguranja lokalnih potreba stanovništva u športu, kulturi i tehničkoj
kulturi, te koordinacije u izradi i odabiru programa javnih potreba u športu,
kulturi, tehničkoj kulturi i utvrđivanju uvjeta za provođenje tih programa, kao
i praćenje te kontrolu njihove realizacije,
- gospodarenja objekatima športa i tehničke kulture putem ugovaranja zakupa,
najma, pripreme, ugovaranja i nadzora na održavanju objekata, investicijskog
održavanja objekata i njihovoj izgradnji, te zaključivanje ugovora o načinu
korištenja objekata od značaja za Grad,
- razreza i naplate prihoda koji pripadaju Gradu, izrade i izvršenja
gradskog proračuna, izrade godišnjeg obračuna proračuna, izradu i realizaciju
planova tijela gradske uprave, vođenja knjigovodstvenih evidencija, evidencija
financijskih prihoda i knjigovodstvo mjesne samouprave, te vođenje platnog
prometa putem računa Grada,
- vođenja pisarnice i arhive,
- radnih odnosa djelatnika gradske uprave i drugi i opći poslovi,
- pravni, protokolarni, savjetodavni i administrativno-tehnički poslovi u
svezi s radom Gradskog vijeća i Gradskog poglavarstva i njihovih radnih tijela,
- državne uprave prenijete na Grad,
- kao i drugi poslovi u skladu sa zakonom.
Članak 3.
Na zgradi u kojoj je smješten Upravni odjel mora biti istaknuta natpisna
ploča.
U obavljaju poslova iz svog djelokruga Upravni odjel koristi pečat koji
sadrži grb Republike Hrvatske, naziv Republika Hrvatska, Županija
primorsko-goranska, Grad Vrbovsko, Jedinstveni upravni odjel.
Zaglavlje akta upravnog odjela sadrži grb Republike Hrvatske, naziv
Republika Hrvatska, Županija primorsko-goranska, Grad Vrbovsko, Jedinstveni
upravni odjel, klasifikacijsku oznaku, urudžbeni broj, te mjesto i datum izrade
akta.
II. UNUTARNJE USTROJSTVO I DJELOKRUG RADA ODSJEKA
Članak 4.
U cilju učinkovitijeg izvršavanja poslova gradske uprave unutar Upravnog
odjela osnivaju se unutarnje ustrojstvene jedinice - odsjeci i to:
- Odsjek za društvene djelatnosti i opće poslove,
- Odsjek za komunalni sustav i gospodarstvo,
- Odsjek za proračun, financije i nadzor.
Unutar Odsjeka za komunalni sustav i gospodarstvo osniva se služba Vlastiti
pogon za obavljanje komunalnih djelatnosti održavanja groblja i javnih
površina.
Članak 5.
U Odsjeku za društvene djelatnosti i opće poslove obavljaju se poslovi:
- osiguravanja lokalnih potreba stanovnika u oblasti društvene brige o
djeci, obrazovanju i odgoju, javnom zdravlju i socijalnoj skrbi,
- zaštite kulturne baštine,
- osiguranja lokalnih potreba stanovništva u kulturi, športu i tehničkoj
kulturi,
- pravni, savjetodavni, protokolarni i stručno-administrativni poslovi u
svezi s djelokrugom rada Gradskog vijeća, Gradskog poglavarstva i njihovih
radnih tijela,
- u svezi s neposrednim sudjelovanjem građana u odlučivanju o lokalnim
poslovima od neposrednog i svakodnevnog utjecaja na život i rad građana,
- radnih odnosa djelatnika gradske uprave,
- prijema i otpreme pošte,
- održavanja poslovnog prostora gradske uprave,
- kao i drugi poslovi u skladu sa zakonom i gradskom odlukom.
Članak 6.
U Odsjeku za komunalni sustav i gospodarstvo obavljaju se poslovi:
- osiguravanja uvjeta za utvrđivanje politike gospodarenja prostorom Grada,
kroz urbanističko planiranje, uređenje prostora (zemljišta) i zaštitu okoliša,
- uređenja naselja, unapređenja kvalitete stanovanja, izgradnje i održavanja
komunalnih objekata, komunalnih i drugih uslužnih djelatnosti i izgradnju i
održavanje komunalne infrastrukture (vodovoda, kanalizacije, groblja, deponije,
javne rasvjete, opreme komunalnog društva koja se financira iz izvora izvan
cijene usluge),
- gospodarenja komunalnim, te stambenim i poslovnim objektima u vlasništvu
Grada,
- gospodarenja objektima športa, kulture i tehničke kulture putem ugovaranja
zakupa, najma, pripreme, ugovaranja i nadzora radova na održavanju objekata,
investicijskog održavanja objekata, njihovoj izgradnji, te zaključivanje
ugovora o načinu korištenja objekata od značaja za Grad,
- utvrđivanja obveze plaćanja komunalne naknade, komunalnog doprinosa,
ugovaranja zakupa javnih površina u vlasništvu Grada,
- poticanja poduzetničkih aktivnosti i korištenja prostornih kapaciteta u
vlasništvu Grada,
- zaštite potrošača,
- protupožarne i civilne zaštite,
- komunalnog redarstva,
- kao i druge poslove u skladu sa zakonom i gradskom odlukom.
Vlastiti pogonu za obavljanje komunalnih djelatnosti održavanja groblja i
javnih površina obavlja poslove:
- čišćenja prometnica u naseljima na području Grada Vrbovskog,
- održavanja zelenih površina na području Grada Vrbovskog,
- održavanje uređaja za oborinsku kanalizaciju na području Grada Vrbovskog,
- održavanja groblja u naseljima Moravice, Gomirje, Ljubošina, Severin na
Kupi, Lukovdol, Plemenitaš, Damalj, Zdihovo, Veliki Jadrč i Osojnik.
Članak 7.
U Odsjeku za financije, proračun i nadzor obavljaju se poslovi:
- izrade Proračuna, kontrole njegova izvršenja,
- nadzora proračunskih korisnika
- razreza i naplate gradskih prihoda,
- izrade plana izdataka gradske uprave i kontrola izvršenja,
- vođenja knjigovodstvenih evidencija imovine Grada,
- vezani uz osiguranje imovine grada,
- o financijskom i računovodstvenom praćenju prodanih stanova te naplaćenih
mjesečnih obroka,
- izrade nacrta općih akata grada u svezi razreza i naplate gradskih
prihoda,
- platnog prometa i blagajničkog poslovanju.
III. UPRAVLJANJE UPRAVNIM ODJELOM
Članak 8.
Upravni odjel odgovoran je Gradskom vijeću i Gradskog poglavarstvu za
zakonito i pravovremeno obavljanje poslova iz svoje nadležnosti.
Gradsko poglavarstvo usmjerava djelovanje gradske uprave u obavljanju
poslova iz samoupravnog djelokruga kao i poslova državne uprave koji se
obavljaju u gradu i nadzire njihov rad.
Ako Poglavarstvo utvrdi da Upravni odjel ne obavlja poslove u skladu sa
zakonom, Statutom Grada i drugim općim aktima Grada i na način utvrđen u stavku
1. ovog članka, pokrenut će postupak utvrđivanja neposredne odgovornosti
odgovornih osoba u Upravnom odjelu.
Članak 9.
Upravnim odjelom upravlja pročelnik kojeg na temelju javnog natječaja
imenuje Gradsko poglavarstvo.
Članak 10.
Unutarnjim ustrojstvenim jedinicama - odsjecima upravljaju voditelji odsjeka
koje na temelju javnog natječaja imenuje Gradsko poglavarstvo.
Radom Vlastitog pogona rukovodi voditelj Odsjeka za komunalni sustav i
gospodarstvo.
Objavi javnog natječaja iz stavka 1. ovog članka prethodi zaključak Gradskog
poglavarstva o raspisivanju natječaja.
Članak 11.
Pročelnik Upravnog odjela za svoj rad odgovoran je gradonačelniku i Gradskom
poglavarstvu.
Pročelnik Upravnog odjela odgovoran je za zakonit, pravilan i pravodoban rad
Upravnog odjela.
Članak 12.
Pročelnik Upravnog odjela dužan je na zahtjev Gradskog poglavarstva ili
gradonačelnika izvješćivati Gradsko poglavarstvo o radu Upravnog odjela.
Pročelnik Upravnog odjela može Gradskom poglavarstvu i gradonačelniku
izvješće o radu Upravnog odjela podnijeti i po osobnom nahođenju.
IV. DJELATNICI UPRAVNOG ODJELA
Članak 13.
Upravne, stručne i ostale poslove u Upravnom odjelu obavljaju službenici i
namještenici.
Službenici obavljaju upravne i stručne poslove iz djelokruga Upravnog
odjela, a namještenici obavljaju prateće i pomoćno-tehničke poslove.
Članak 14.
Prava, obveze i odgovornosti kao i druga pitanja od značaja za rad
službenika i namještenika u Upravnom odjelu uredit će se posebnim aktom
Gradskog vijeća na temelju posebnog zakona.
V. SISTEMATIZACIJA POSLOVA I ZADAĆA
Članak 15.
Sistematizacijom poslova i zadaća utvrđuju se i opisuju poslovi i zadaće
radnog mjesta, potrebna stručna sprema i broj izvršitelja i to kako slijedi:
1. PROČELNIK
a) opis poslova i zadaća
- rukovodi radom Upravnog odjela u cjelini i Odsjeka za društvene
djelatnosti, pravne i opće poslove,
- brine o pravilnom i pravovremenom radu, poduzima mjere za osiguranje
efikasnosti poslovanja Upravnog odjela, raspoređuje zadatke i poslove,
- pokreće inicijativu i daje prijedloge za unapređenje rada i organizacije
Upravnog odjela,
- predlaže, daje smjernice i sudjeluje u izradi akata iz nadležnosti
Upravnog odjela,
- obavlja kadrovske poslove za potrebe Upravnog odjela,
- nadzire rad službenika i namještenika i daje im upute za obavljanje
poslova i brine o njihovom stručnom osposobljavanju i usavršavanju,
- izrađuje prijedloge programa rada, financijskog plana te izvješća o radu
Upravnog odjela,
- brine o pravilnom korištenju imovine i sredstava za rad,
- koordinira rad Upravnog odjela s radom gradskih tijela,
- razmatra predstavke i pritužbe na rad upravnih tijela, te u suradnji s
voditeljima odjela predlaže mjere za otklanjanje utvrđenih nepravilnosti,
- priprema prijedloge akata iz nadležnosti Gradskog vijeća i Gradskog
poglavarstva,
- u suradnji s predsjednikom gradskog vijeća priprema sjednice Gradskog
vijeća i njegovih radnih tijela,
- u suradnji s predsjednikom Gradskog poglavarstva priprema sjednice
Gradskog poglavarstva i njegovih radnih tijela,
- priprema materijale i izrađuje prijedloge odluka i zaključaka sa sjednica
Gradskog vijeća i Gradskog poglavarstva,
- pruža stručnu pomoć gradonačelniku, vijećnicima, članovima Gradskog
poglavarstva i radnih tijela,
- vrši konačnu korekturu i nomotehničku obradu akata, te brine o njihovom
dostavljanju na nadzor nadležnim tijelima i o pravovremenom objavljivanju,
- osigurava i nadzire izvršavanje odluka, zaključaka i drugih akata Gradskog
vijeća i Gradskog poglavarstva,
- prati i nadzire primjenu zakonskih propisa, te daje prijedloge za primjenu
istih,
- organizira poslove u vezi stavljanja na raspolaganje vijećnicima i
članovima Gradskog poglavarstva tehnička i informatička sredstva i materijale
koji su potrebni za obavljanje njihovih vijećničkih dužnosti, te osigurava i
druge uvjete za njihov rad,
- obavlja upravno-uredske poslove za potrebe članova Gradskog poglavarstva
zaduženih po resorima i predsjednike radnih tijela (ispostavlja potvrde,
rješenja i druge akte, vodi odgovarajuće evidencije, prima stranke, vodi
odgovarajuću prepisku, priprema podatke i izvješća iz djelokruga rada, te
obavlja i druge uredske poslove po njihovom),
- obavlja i druge poslove sukladno zakonu, Statutu Grada i drugim općim
aktima Grada Vrbovskog, te po nalogu gradonačelnika.
b) uvjeti za obavljanje poslova: VII/I stupanj stručne spreme pravnog
smjera, te 5 godina radnog iskustva u struci, položen stručni ispit za VII/I
stupanj stručne spreme.
c) broj izvršitelja: 1
ODSJEK ZA DRUŠTVENE DJELATNOSTI I OPĆE POSLOVE
2. VODITELJ ODSJEKA
a) opis poslova i zadaća
- rukovodi radom odsjeka i organizira rad unutar odsjeka,
- priprema,
- osigurava zakonitost rada i odgovoran je za pravodobnost i zakonitost rada
i poslovanja odsjeka,
- izrađuje pojedinačne planove i programe iz oblasti predškolskog odgoja,
školstva, zdravstva, socijalne skrbi, kulture, sporta i tehničke kulture,
- predlaže zajedničke kriterije vezane za standard usluga, troškove i cijene
pojedinih programa, a zbog načina raspoređivanja i korištenja sredstava koje se
u gradskom proračunu osiguravaju za javne potrebe iz oblasti društvenih
djelatnosti,
- prati i vrši nadzor nad radom ustanova iz područja javnih potreba kojih je
grad osnivač ili jedan od osnivača,
- provodi upravni postupak u predmetima iz socijalne skrbi u nadležnosti
Grada,
- vodi propisane očevidnike u svezi socijalne skrbi i izdaje izvode iz tih
očevidnika,
- obavlja poslove u svezi s protokolom gradonačelnika, članova Gradskog
poglavarstva i čelništva Gradskog vijeća,
- obavlja poslove odnosa s javnošću, ako oni nisu izričito dani drugom
tijelu ili osobi,
- obavlja i druge poslove po nalogu nadređenih,
b) uvjeti za obavljanje poslova: VII stupanj stručne spreme pravnog ili
drugog odgovarajućeg smjera, 2 godine radnog iskustva, položen stručni ispit,
poznavanje rada na osobnom računalu.
c) broj izvršitelja: 1
3. UPRAVNI REFERENT ZA OPĆE POSLOVE
a) opis poslova i zadaća:
- obavlja poslove pisarnice (prijem, urudžbiranje, klasificiranje i interna
dostava pošte, otprema pošte s obračunom pošiljki, vođenje dostavne i prijemne
knjige pošte, razvođenje i odlaganje predmeta i drugo),
- obavlja poslove pismohrane (vođenje arhivske knjige, odlaganje i čuvanje i
izlučivanje arhivske građe i drugo),
- vodi registar svih odluka, zaključaka i drugih akata Gradskog vijeća i
Gradskog poglavarstva,
- brine o nabavi i korištenju uredskog materijala za potrebe Upravnog odjela
i gradskih tijela,
- ispostavlja i vodi evidenciju putnih naloga za službena putovanja te
putnih naloga za upotrebu službenih automobila s obračunom kilometraže,
- prima stranke i brine o ugošćavanju gostiju,
- vodi telefonsku centralu,
- obavlja i druge poslove po nalogu nadređenih.
b) uvjeti za obavljanje poslova: IV stupanj stručne spreme upravnog,
ekonomskog ili drugog odgovarajućeg smjera, 2 godine radnog iskustva, položen
stručni ispit, te poznavanje rada s osobnim računalom.
c) broj izvršitelja: 1
4. ADMINISTRATIVNI REFERENT
a) opis i popis poslova
- vodi zapisnike sa sjednica Gradskog vijeća i Gradskog poglavarstva,
- obavlja uredske i tehničke pripreme materijala i organiziranja sjednica
Gradskog vijeća, Gradskog poglavarstva i njihovih radnih tijela, te brine o
pravodobnoj dostavi materijala,
- po potrebi obavlja prijepis za gradonačelnika, članove Gradskog vijeća,
Gradskog poglavarstva, radnih tijela i tijela gradske uprave,
- pomaže u obavljanju poslova prijema i otpeme pošte,
- obavlja i druge poslove po nalogu nadređenih.
b) uvjeti za obavljanje poslova: IV stupanj stručne spreme upravnog,
ekonomskog ili drugog odgovarajućeg smjera, 2 godine radnog iskustva, položen
stručni ispit, te poznavanje rada s osobnim računalom.
c) broj izvršitelja: 1 izvršitelj
5. ČISTAČ PROSTORIJA
a) opis poslova i zadaća:
- čisti i održava poslovne prostorije u zgradi u Goranskoj ulici 1, te
poslovne prostorije Centra za socijalnu skrb i Centra za obavješćivanje. Pere
zavjese i prozore, čisti snijeg na ulazu u zgrade, te obavlja i druge poslove
po nalogu nadređenih.
b) uvjeti za obavljanje poslova: niža stručna sprema.
c) broj izvršitelja: 1
ODSJEK ZA KOMUNALNI SUSTAV I GOSPODARSTVO
6. VODITELJ ODSJEKA
a) opis poslova i zadaća:
- osigurava zakonit rad i brine za izvršavanje radnih zadataka i obveza
Odsjeka,
- planira, organizira i kontrolira rad Odsjeka,
- oraganizira, vodi i nadzire rad Vlastitog pogona za obavljanje komunalnih
poslova,
- donosi i potpisuje akte poslovanja koji proizlaze iz redovitog obavljanja
komunalnih djelatnosti iz stavka 2. članka 6. ove Odluke,
- uz suglasnost Gradskog poglavarstva Grada Vrbovskog zaključuje ugovore sa
drugim fizičkim ili pravnim osobama,
- odgovoran je za rad Vlastitog pogona, za materijalno i financijsko
poslovanje i zakonitost rada Vlastitog pogona,
- osigurava i nadzire izvršavanje odluka, zaključaka i drugih akata Gradskog
vijeća i Gradskog poglavarstva iz nadležnosti Odsjeka,
- prati i nadzire primjenu zakonskih propisa te daje prijedlog za primjenu
istih,
- predlaže smjernice i sudjeluje u izradi akata iz nadležnosti odjela,
- pokreće inicijativu i daje prijedloge za unapređenje rada i organizacije
Odsjeka pročelniku, gradonačelniku i Gradskom poglavarstvu,
- nadzire rad službenika Odsjeka i daje im upute za obavljanje poslova, te
predlaže mjere za njihovo stručno osposobljavanje i usavršavanje,
- izrađuje prijedlog programa rada i izvješća o radu Odsjeka,
- daje mišljenja, tumačenja i odgovore po predmetima u okviru svoje
nadležnosti,
- po potrebi sudjeluje u radu stalnih i povremenih radnih tijela u okviru
svoje nadležnosti,
- sudjeluje i priprema ugovaranje izgradnje i održavanja komunalnih i drugih
objekata na području Grada,
- priprema prijedloge ugovora,
- daje smjernice i sudjeluje u izradi programa održavanja komunalne
infrastrukture s iskazanim financijskim sredstvima,
- organizira i vodi brigu o nadzoru nad izgradnjom infrastrukturnih i drugih
objekata kojih je investitor Grad,
- priprema i izrađuje prijedloge planove komunalnog resora i komunalne
politike,
- predlaže smjernice za gospodarenje nekretninama u vlasništvu Grada,
- obavlja stručne poslove pripreme i realizacije prodaje, davanja u zakup,
koncesiju ili otkup nekretnina u vlasništvu Grada u skladu sa zakonom,
- obavlja pravne poslove pripreme i realizacije oko prodaje i otkupa
nekretnina u vlasništvu grada,
- vodi poslove iz oblasti gospodarstva i malog poduzetništva, lovstva i
turizma,
- priprema i izdaje rješenja, suglasnosti i druge akte u okviru svoje
nadležnosti,
- daje podatke i sastavlja izvješća iz svog djelokruga rada za potrebe
gradskih tijela i vanjskih korisnika,
- prima i sudjeluje u rješavanju zahtjeva, prijedloga i prigovora stranaka u
okviru svoje nadležnosti,
- obavlja i druge poslove po nalogu nadređenih.
b) uvjeti za obavljanje poslova: VII/I stupanj stručne spreme pravnog,
ekonomskog ili tehničkog usmjera, 5 godina radnog iskustva, položen stručni
ispit
c) broj izvršitelja: 1
7. SAMOSTALNI UPRAVNI REFERENT ZA KOMUNALNE POSLOVE I URBANIZAM
a) opis poslova i zadaća
- predlaže i vodi poslove u vezi s uređenjem naselja, povećanjen kvalitete
stanovanja, izgradnjom i održavanjem komunalnih i drugih objekata te
osiguranjem komunalnih i drugih uslužnih djelatnosti,
- predlaže elemente i kriterije za utvrđivanje politike gospodarenja
prostorom (urbanističko planiranje, uređenje prostora i zaštita okoliša),
- priprema materijale, sastavlja prijedloge i obavlja duge pripremne radnje
za ugovaranje izgradnje i održavanja komunalne infrastrukture i drugih
objekata, komunalnih usluga, te ostalih gradskih investicija,
- obavlja poslove ishodovanja lokacijskih i građevinskih dozvola, te svih
prethodnih suglasnosti,
- vrši i organizira nadzor nad izgradnjom i održavanjem komunalne
infrastrukture, komunalnih objekata i drugih objekata i uređaja, te zelenih i
drugih javnih površina, provodi upravni postupak i izdaje rješenja o komunalnom
doprinosu i komunalnoj naknadi,
- kontrolira ispravnost komunalne infrastrukture, te komunalnih i drugih
objekata i uređaja u vlasništvu grada,
- obavlja poslove u svezi civilne zaštite,
- u žalbenom postupku na rješenja o komunalnom doprinosu i komunalnoj
naknadi priprema obrazloženja,
- ispostavlja potrebne suglasnosti iz nadležnosti Odsjeka,
- po potrebi sudjeluje u radu povremenih i stalnih radnih tijela u okviru
svoje nadležnosti,
- daje podatke i sastavlja izvješća iz svog djelokruga rada za potrebe
gradskih tijela i vanjskih korisnika,
- priprema podatke i odgovarajuće izračune za potrebe ugovoranja zakupa i
drugih pravnih poslova,
- prati izvršenje isteka ugovora o zakupu nekretnina i ugovora o koncesiji,
- prati upravljanje stambenim i poslovnim prostorima u vlasništvu grada,
- daje mišljenje i tumačenje i odgovore o predmetima iz svoje nadležnosti,
- priprema očitovanja na prijedloge lokacijskih dozvola za Gradsko
poglavarstvo,
- priprema prijedloge ponudbenih troškovnika i prijedloge natječaja iz svoje
nadležnosti,
- obavlja računsku kontrolu ponudbenih troškovnika,
- obavlja i druge poslove po nalogu gradonačelnika, pročelnika i voditelja
Odsjeka.
b) uvjeti za obavljanje poslova: VII/I stupanj stručne spreme građevinskog
ili arhitektonskog usmjera, 3 godine radnog iskustva u struci, položen stručni
ispit, poznavanje rada s osobnim računalom.
c) broj izvršitelja: 1
8. STRUČNI SURADNIK ZA POLJOPRIVREDU
a) opis poslova i zadaća:
- praćenje zakona i propisa iz oblasti poljoprivrede,
- proučavanje i stručna obrada pitanja i problema u oblasti poljoprivrede,
proizvodnje zdrave hrane, agroturizma, lovnog turizma i zaštite okoliša,
- predlaganje programa u cilju poticanja poljoprivrede, proizvodnje zdrave
hrane, agroturizma, lovnog turizma i zaštite okoliša,
- komunikacija i stručna pomoć poljoprivrednim proizvođačima u načinu
realizacije pojedinog programa,
- izrada prijedloga mjerila i kriterija za iskorištavanje postojećih
potencijala u poljoprivredi i agroturizmu,
- obavlja stručne poslove u svezi s raspolaganjem poljoprivrednim zemljištem
u vlasništvu Republike Hrvatske, a koji su u nadležnosti Grada,
- ažurno vođenje evidencije ugovora i zaprimljenih predmeta,
- obavlja i druge poslove po nalogu gradonačelnika, pročelnika i voditelja
Odsjeka.
b) uvjeti za obavljanje poslova: VII/I stupanj stručne spreme agronomskog
usmjerenja, 3 godine radnog iskustva u struci, položen stručni ispit,
poznavanje rada s osobnim računalom.
c) broj izvršitelja: 1
9. UPRAVNI REFERENT ZA KOMUNALNE DJELATNOSTI
a) opis poslova i zadaća:
- vodi i ažurira evidenciju obveznika komunalne naknade,
- vodi upravni postupak do izdavanja rješenja o komunalnoj naknadi,
prisilnoj naplati komunalne naknade i oslobađanju od plaćanja komunalne
naknade,
- vodi upravni postupak do izdavanja rješenja o komunalnom doprinosu i
prisilnoj naplati komunalnog doprinosa,
- vodi i ažurira evidenciju obveznika grobne naknade za groblja kojima
upravlja Grad,
- ispostavlja rješenja o prodaji grobnih objekata i rješenja o dodjeli
grobnih mjesta na neodređeno vrijeme,
- vodi i ažurira grobne očevidnike i registre umrlih osoba za groblja kojima
upravlja Grad,
- vodi evidenciju neprodanih grobnih objekata i izrađuje izvješća,
- vrši kontrolu nad poslovima koncesionara na groblju,
- vodi evidenciju gradskih stanova i najmoprimaca gradskih stanova,
- izrađuje prijedloge stambenih lista i vrši njihovu kontrolu,
- vodi upravni postupak u svezi radnih vremena ugostiteljskih i trgovčkih
objekata,
- obavlja i druge poslove po nalogu voditelja Odsjeka i pročelnika.
10. KOMUNALNI REDAR
a) opis poslova i zadaća:
- nadzire provođenje odluka i drugih općih akata grada u okviru svojih
ovlaštenja,
- obavlja kontrolu i utvrđuje stanje korištenja održavanja i zaštite
komunalnih i javnih objekata, uređaja i opreme, te poduzima mjere za
otklanjanje utvrđenih problema, nepravilnosti ili oštećenja u okviru svojih
ovlaštenja,
- obavlja kontrolu i utvrđuje stanje korištenja, održavanja, zaštite i
čišćenja na javno-prometnim površinama, grobljima, zelenim i drugim javnim
površinama, te poduzima mjere za otklanjanje utvrđenih problema, nepravilnosti
ili oštećenja u okviru svojih ovlaštenja,
- organizira provođenje mjere dezinsekcije i deratizacije,
- obavlja kontrolu u okviru svoje nadležnosti nad radom trećih osoba te
određuje mjere za izvršenje obustave radova, uklanjanja predmeta, zabrane
uporabe objekata, naprava ili prostora u slučajevima neprimjenjivanja
odgovarajućih propisa i protupravnog ponašanja,
- obavlja kontrolu i poduzima mjere za sanaciju divljih deponija, skupljanja
i odvoza i deponiranja glomaznog otpada, zemlje i drugih iskopa, čišćenje
snijega i uklanjanja poledice,
- obavlja kontrolu u okviru svoje nadležnosti nad radom trećih osoba te
određuje mjere za izvršenje obustave radova, otklanjanja predmeta, zabrane
uporabe objekata, naprava ili prostora u slučajevima neprimjenjivanja
odgovarajućih propisa i protupravnog ponašanja,
- vrši nadozor i poduzima mjere radi provođenja odluke o dimnjačarskoj
službi,
- naplaćuje globe na licu mjesta sukladno propisima i općim aktima,
- prima i rješava zahtjeve, prigovore, prijave i prijedloge stranaka iz
svoje nadležnosti i poduzima odgovarajuće mjere u okviru svojih ovlaštenja,
- vrši popis, odnosno prikuplja podatke za ažuriranje evidencije obveznika
komunalne i drugih naknada,
- sudjeluje u organiziranju, tehničkim pripremama i realizaciji kulturnih,
športskih, gospodarskih i drugih programskih aktivnosti,
- brine o prigodnoj iluminaciji i dekoraciji,
- brine o grijanju i tekućem održavanju gradskih poslovnih zgrada i pratećih
objekata, uređaja i opreme,
- sudjeluje u radu stalnih i povremenih radnih tijela u okviru svoje
nadležnosti,
- daje podatke i sastavlja izvješća iz svog djelokruga rada za potrebe
gradskih tijela i vanjskih korisnika,
- u slučaju nastalih šteta na imovini Grada podnosi prijavu i vodi
evidenciju,
- priprema podatke te vrši mjerenja i odgovarajuće izračune za potrebe
ugovaranja zakupa poslovnog prostora i drugih prostora, javnih površina, te za
obračun komunalne naknade,
- vrši kontrolu nad održavanjem komunalne infrastrukture, komunalnih i
drugih objekata i uređaja, te zelenih i javnih površina,
- vrši naplatu za korištenje prigodnih i povremenih objekata,
- iz djelokruga svoga rada ispostavlja odgovarajuća rješenja i suglasnosti,
- prati i kontrolira izvršenje usluga, isporuke i utroška u oblasti
zajedničke komunalne potrošnje,
- obavlja i druge poslove u skladu s općim aktima Grada ili po nalogu
nadređenih,
b) uvjeti za obavljanje poslova: IV stupanj stručne spreme tehničkog
usmjerenja, ekonomskog, upravnog ili drugog odgovarajućeg smjera, 5 godina
radnog iskustva u struci, položen stručni ispit
c) broj izvršitelja: 1
VLASTITI POGON ZA KOMUNALNE DJELATNOSTI:
11. Komunalni radnik
a) poslovi i zadaci:
- čišćenja prometnica u naselju,
- održavanja zelenih površina,
- održavanje uređaja za oborinsku kanalizaciju,
- održavanja groblja,
- obavlja i druge poslove po nalogu voditelja Odsjeka za komunalni sustav i
komunalnog redara.
b) uvjeti za obavljanje poslova: završena osnovna škola
c) broj izvršitelja: 3.
ODSJEK ZA PRORAČUN, FINANCIJE I NADZOR
12. VODITELJ ODSJEKA
a) opis poslova i zadaća
- rukovodi radom Odsjeka za proračun i financije,
- osigurava zakonit rad i brine za izvršavanje radnih zadataka i obveza
Odsjeka,
- planira, organizira i kontrolira rad Odsjeka,
- obavlja poslove financijskog kontrolora proračuna i odgovoran je za
zakonito izvršavanje naloga nalogodavca proračuna,
- nadzire rad službenika Odsjeka i daje im upute za obavljanje poslova i
brine o njihovom stručnom osposobljavanju i usavršavanju,
- osigurava i nadzire izvršavanje odluka, zaključaka i drugih akata Gradskog
vijeća i Gradskog poglavarstva,
- prati i nadzire primjenu zakonskih propisa te daje prijedloge za primjenu
istih,
- vrši proračunski nadzor koji obuhvaća nadzor računovodstvenih,
financijskih i ostalih poslovnih dokumenata proračunskih korisnika,
- predlaže smjernice i sudjeluje u izradi akata iz nadležnosti Odsjeka,
- sudjeluje u pripremi i izradi akata o sadržaju, parametrima i načinu
izrade prijedloga zahtjeva proračunskih korisnika za dodjelu sredstava,
- priprema prijedlog Proračuna, izmjena proračuna i pratećih akata,
- sudjeluje u pripremi i izradi prijedloga smjernica i ciljeva proračunske
politike,
- sudjeluje u pripremi izradi programa rada i financijskog plana Upravnog
odjela,
- priprema prijedloge akata iz područja financija i proračuna,
- sastavlja financijska izvješća o izvršavanju proračuna i druga izvješća iz
svog djelokruga rada za potrebe gradskih tijela i vanjskih korisnika,
- izrađuje glavne financijske izvještaje i godišnji obračun proračuna,
- prati realizaciju prihoda, usklađuje dinamiku izvršenja proračunskih
izdataka te predlaže mjere za ekonomiziranje raspoloživim sredstvima,
- organizira i nadzire naplatu gradskih prihoda,
- vodi evidenciju svih dugova i prati njihovu realizaciju,
- vodi evidenciju danih i primljenih pozajmica, kredita i stipendija, prati
njihov povrat te poduzima odgovrajuće mjere za njihov povratak,
- koordinira poslove pripreme podataka za izradu proračuna i izvješća,
- daje mišljenja, tumačenja i odgovore po predmetima u okviru svoje
nadležnosti,
- organizira poslove u svezi knjigovodstva proračuna,
- po potrebi sudjeluje u radu stalnih i povremenih radnih tijela u okviru
svoje nadležnosti,
- daje prijedloge za unapređenje i prilagodbu programske podrške potrebama
informacijskog sustava,
- obavlja i druge poslove kada je to utvrđeno posebnim zakonom, drugim općim
propisom i Statutom Grada Vrbovskog.
b) uvjeti za obavljanje poslova: VII/I ili VI/I stupanj stručne spreme
ekonomskog usmjerenja, 5 godina radnog iskustva, položen stručni ispit.
c) broj izvršitelja: 1
13. RAČUNOVODSTVENI REFERENT - RAČUNOPOLAGAČ
a) poslovi i zadaci:
- otvara poslovne knjige (glavne i pomoćne),
- obavlja poslove računopolagača i odgovoran je za zakonito i svrhovito
trošenje sredstava proračuna,
- vodi i knjiži sve poslovne događaje i promjene u poslovnim knjigama,
- vodi knjigu ulaznih računa, te likvidira ulazne račune,
- vodi knjigu javnog duga i ostale pomoćne knjige prema iskazanim potrebama,
- vodi knjigovodstvo gradskih prodanih stanova,
- vodi brigu o prevovremenim otplatama prodanih stanova i poduzima mjere za
nepravovremeno otplaćene stanove,
- izrađuje izvješća o izvršenim naplatama prihoda od prodanih stanova,
- brine o pohranjivanju i čuvanju računovodstvenih knjiga proračuna,
knjigovodstvenih isprava i pomoćnih knjiga,
- prati propise iz svoga djelokruga rada,
- obavlja i druge poslove po nalogu gradonačelnika i voditelja odsjeka.
b) uvjeti za obavljanje poslove: VI ili IV stupanj stručne spreme ekonomskog
usmjerenja, 2 godine radnog iskustva, položen stručni ispit.
c) broj izvršitelja: 1
14. RAČUNOVODSTVENI REFERENT ZA KOMUNALNE DJELATNOSTI
a) poslovi i zadaci:
- vodi knjigovodstvo komunalne naknade i komunalnog doprinosa,
- vodi knjigovodstvo naknada za upotrebu javnih površina i poreza na
korištenje javnih površina, te ostalih naknada utvrđenih gradskim odlukama,
- vodi knjigovodstvo najamnina gradskih stanova i zakupnina gradskih
poslovnih prostora,
- vodi knjigovodstvo grobne naknade,
- vodi knjigu izlaznih računa i ostale pomoćne knjige za potrebe komunalnog
sustava,
- sastavlja opomene za nepravodobno podmirene obveze iz svog djelokruga
rada, ispostavlja obračun zateznih kamata, predlaže ili pokreće postupak
prisilne naplate istih,
- prati propise iz svog djelokruiga rada,
- obavlja i druge poslove po nalogu gradonačelnika i voditelja odsjeka.
b) uvjeti za obavljanje poslove: IV stupanj stručne spreme ekonomskog
usmjerenja, 3 godine radnog iskustva, položen stručni ispit.
c) broj izvršitelja: 1
15. RAČUNOVODSTVENI REFERENT - BLAGAJNIK
a) poslovi i zadaci:
- vodi blagajničko poslovanje,
- vrši sva gotovinska i bezgotovinska plaćanja,
- plaća račune,
- vodi knjigu izlaznih računa proračuna,
- vodi knjigu kapitalne imovine,
- vodi knjigu nabavki materijala i drugih sredstava,
- obračunava ispravak vrijednosti i revalorizaciju dugotrajne imovine,
- obračunava plaće, naknade i druge dohotke,
- vodi evidencije i likvidaciju polica osiguranja imovine i zaposlenika,
- organizira i sudjeluje u poslovima popisa imovine, obveza i potraživanja,
- priprema podatke za izradu proračuna, statističkih i financijskih izvješća
i godišnjeg obračuna proračuna,
- prati propise iz svoga djelokruga rada,
- obavlja i druge poslove po nalogu gradonačelnika i voditelja odsjeka.
b) uvjeti za obavljanje poslova: IV stupanj stručne spreme ekonomskog
usmjerenja, 2 godine radnog iskustva, položen stručni ispit.
c) broj izvršitelja: 1
VI. SREDSTVA ZA RAD UPRAVNOG ODJELA
Članak 16.
Sredstva za rad Upravnog odjela osiguravaju se u Proračunu Grada Vrbovskog
ili iz drugih izvora utvrđenih zakonom.
Materijalna sredstva za početak rada Vlastitog pogona i sredstva za rad
djelatnika, poslovne prostorije i opremu osigurava Grad Vrbovsko iz sredstava
proračuna.
Sredstva za obavljanje komunalnih djelatnosti iz stavka 2. članka 6. ove
Odluke, koje obavlja Vlastiti pogon, uključujući nabavu potrebne opreme i njeno
održavanje osiguravaju se u proračunu Grada Vrbovskog iz sredstava komunalne
naknade, a na osnovi potreba iskazanih Programom održavanja komunalne
infrastrukture za navedene komunalne djelatnosti.
Članak 17.
Godišnji program rada i financijski plan Upravnog odjela predlaže pročelnik
Upravnog odjela u suglasnoti s Gradskim poglavarstvom.
Godišnji program rada i financijski plan Upravnog odjela donosi se
najkasnije do kraja tekuće godine za iduću godinu i osnova je osiguranja
financijskih sredstava.
Program rada sadrži poslove i zadaće iz djelokruga Upravnog odjela koji
proizlaze iz programa rada Gradskog vijeća i njegovih tijela.
VII. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Članak 18.
Trajanje radnog vremena u tjednu, dnevni raspored radnog vremena, kao i
druga pitanja u svezi radnog vremena u tijelima gradske uprave uređuje Gradsko
poglavarstvo posebnom odlukom.
Članak 19.
Djelatnici zatečeni na radu u Upravnom odjelu u skladu sa svojom stručnom
spremom i radnim sposobnostima rasporedit će se na radna mjesta utvrđena ovom
Odlukom.
Djelatnici koji ne budu raspoređeni u smislu odredbe stavka 1. ovog članka
stavljaju se na raspolaganje Gradskom poglavarstvu uz otkazni rok i otpremninu
prema Kolektivnom ugovoru za zaposlene u gradskoj upravi Grada Vrbovskog.
Članak 21.
Gradsko vijeće Grada Vrbovskog donijet će odluku o ukidanju vlastitog pogona
kada se obavljanje komunalnih djelatnosti iz stavka 2. članka 4. ove Odluke
osigura na jedan od načina određenih stavkom 1. članka 4. Zakona o komunalnom
gospodarstvu.
Članak 22.
Danom stupanja na snagu ove Odluke stavlja se izvan snage Odluka o
ustrojstvu općinske uprave Općine Vrbovsko (»Službene novine«, broj 3/94 i
21/95) i Pravilnik o unutarnjem ustrojstvu i načinu rada Upravnog odjela Općine
Vrbovsko Klasa: 023-08/95-01-2 Ur. broj: 2193-01-01/95-01 od 24. listopada
1995. i Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o unutarnjem ustrojstvu i
načinu rada Upravnog odjela Općine Vrbovsko Klasa: 023-08/01-01-1 Ur. broj:
2193-01-02/01-1 od 6. srpnja 2001. godine.
Članak 23.
Ova Odluka stupa na snagu osmog dana nakon objave u »Službenim novinama«.
Klasa: 012-01/03-01-1
Ur. broj: 2193-01-01/03-1
Vrbovsko, 9. prosinca 2003.
GRADSKO VIJEĆE GRADA VRBOVSKOG
Predsjednik
Gradskog vijeća
Slavko Medved, v. r.