25.
Na temelju odredbe članka 35. stavak 2. Zakona o vlasništvu i drugim
stvarnim pravima (»Narodne novine« broj 91/96, 68/98, 137/99, 73/00, 114/01,
79/06 i 141/06), članka 35. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj)
samoupravi (»Narodne novine«, broj 33/01, 60/01 - vjerodostojno tumačenje i
129/05), te članka 21. Statuta Grada Krka (»Službene novine« Primorsko-goranske
županije broj 19/01), Gradsko vijeće Grada Krka, na sjednici održanoj 29.
studenoga 2007. godine, donijelo je
/
ODLUKU
o davanju u zakup javnih površina za
postavu privremenih objekata
I. OPĆE ODREDBE
Članak 1.
Ovom Odlukom utvrđuje se:
1. uvjeti i način davanja u zakup javnih površina na području Grada Krka (u
daljnjem tekstu: Grada) za postavljanje privremenih objekata i to: kioska i
drugih montažnih objekata, pokretnih radnji, uslužnih naprava, naprava za
zabavu, zabavnih parkova, štandova, ugostiteljskih terasa i dr.;
2. lokacije za postavljanje privremenih objekata;
3. postupak davanja u zakup i zasnivanje zakupa;
4. visina zakupnine;
5. prestanak ugovora o zakupu;
6. nadzor nad provođenjem ove Odluke i
7. prijelazne i završne odredbe.
Članak 2.
U smislu ove Odluke pojedini izrazi imaju sljedeća značenja:
1. Kiosk je prenosiva, tipizirana prostorna jedinica, maksimalne površine do
12 m2, tehnološki dovršeni i cjeloviti objekti lagane konstrukcije
koji se u cijelosti ili u dijelovima mogu prenositi i postavljati na javnoj
površini s mogućnošću priključka na komunalne objekte, a prema potrebi
obavljanja određene djelatnosti.
2. Montažni objekt je jedna ili više građevina maksimalne površine do 30 m2
koja svojom namjenom, veličinom i oblikovanjem, te montažnom izvedbom nosivog
konstruktivnog sistema (polaganja na podlogu bez povezivanja s njom)
predstavlja građevinu privremenog karaktera koja se može demontirati, premještati
i uklanjati s lokacije na kojoj je postavljena.
3. Ugostiteljska terasa je dio javne površine smještena ispred ili u
neposrednoj blizini ugostiteljskog objekta, koja se može koristiti za postavu
stolova, stolica, automata, hladnjaka za sladoled, suncobrana, a radi
usluživanja gostiju.
4. Pokretna radnja je prenosiva prostorna jedinica u pravilu na kotačima,
privremenog karaktera, predviđena za obavljanje uslužne i ugostiteljske
djelatnosti, te djelatnosti trgovine putem pokretnih prodavača.
5. Uslužna naprava je automat, hladnjak, vaga, peć za pečenje i dr.
6. Naprava za zabavu je uređaj predviđen za zabavu djece i odraslih (vlak,
vrtuljak, trampulin, tobogan, karting staza i sl.).
7. Zabavni park je prostorno organizirana cjelina čije zauzeće javne
površine ovisi o broju i vrsti naprava za zabavu (šator, luna-park, cirkus).
8. Štand je tipiziran lako prenosiv ili fiksni element predviđen za stalnu
prodaju (štandovi na tržnici) ili prigodnu uličnu prodaju.
9. Prazničnom, prigodnom ili javnom manifestacijom se smatra svako događanje
u kraćem vremenskom razdoblju do 7 dana u kontinuitetu, koje može biti
popraćeno ugostiteljskom, trgovačkom ili zabavnom djelatnošću.
Članak 3.
Privremeni objekti iz članka 2. ove Odluke moraju biti tehnički i oblikovno
primjereno izvedeni, uklopivi u urbani prostor i estetski prihvatljivi te
redovito održavani.
Troškove za ispunjavanje uvjeta iz ovog članka Odluke snosi zakupnik, a
neispunjavanje istih povlači za sobom uklanjanje s lokacije o trošku zakupnika.
II. NAČIN GOSPODARENJA I UPRAVLJANJA JAVNIM POVRŠINAMA
Članak 4.
Javnim površinama i privremenim objektima u vlasništvu grada upravlja
Gradsko poglavarstvo, a tržnicama na malo gradsko trgovačko društvo Vecla
d.o.o. Krk za obavljanje komunalnih i lučkih djelatnosti.
Članak 5.
Pri obavljanju poslova upravljanja i gospodarenja javnim površinama, Gradsko
poglavarstvo na prijedlog TD Vecla d.o.o. Krk obavlja sljedeće poslove:
1. donosi plan općeg rasporeda privremenih objekata;
2. donosi posebne uvjete u cilju ispunjavanja odredbe iz članka 3. stavak 1.
ove Odluke;
3. donosi plan razmještaja privremenih objekata za vrijeme održavanja
prazničkih, prigodnih i javnih manifestacija;
4. objavljuje i provodi javne natječaje za davanje u zakup javnih površina i
privremenih objekata u vlasništvu Grada;
5. donosi odluku o utvrđivanju najpovoljnijih natjecatelja;
6. zaključuje ugovore o zakupu.
III. LOKACIJE ZA POSTAVLJANJE PRIVREMENIH OBJEKATA
Članak 6.
Privremeni objekti na području Grada postavljaju se na temelju Plana općeg
rasporeda privremenih objekata, koji na obrazloženi prijedlog TD Vecla d.o.o.
Krk donosi Gradsko poglavarstvo.
Planom općeg rasporeda privremenih objekata određuje se pojedinačna namjena,
vrsta i tipovi privremenih objekata te njihova lokacija.
Članak 7.
Ugostiteljske terase moraju se formirati na način da za pješačku
komunikaciju preostane najmanje 2,00 m širine slobodnog prostora, da se
nesmetano osigura pristup plažama, parkovima, parkiralištima, spomenicima,
fontanama i sličnim objektima kao i da se osigura ulaz i dostava u druge
poslovne i stambene prostore.
Ugostiteljske terase ne smiju se natkrivati bez odobrenja Upravnog odjela za
komunalni sustav koji može odrediti posebne uvjete koji se odnose na izgled i
veličinu tendi i prethodne suglasnosti Gradskog poglavarstva.
Ugostiteljska terasa može se postaviti u razdoblju od 1. travnja do 31.
listopada tekuće godine (sezonska terasa) ili tijekom cijele godine (stalna
terasa).
Članak 8.
Privremeni objekti iz članka 2. ove Odluke ne smiju se postavljati:
1. na mjestu gdje bi postavljeni objekti ugrožavali održavanje komunalnih
objekata i uređaja;
2. u parkovima i na ostalim uređenim zelenim površinama, osim u slučajevima
posebne odluke Gradskog poglavarstva;
3. na javno prometnim površinama koje se koriste za promet, zaustavljanje i
parkiranje vozila;
4. na nogostupu, osim ugostiteljskih terasa pod uvjetom da nakon
postavljanja opreme ugostiteljske terase ostaje minimalno 2,00 m slobodne
širine za kretanje pješaka.
Članak 9.
Prilikom održavanja prigodnih manifestacija unutar gradske jezgre grada Krka
kao i centrima drugih naselja koja pripadaju Gradu Krku, razmještaj privremenih
objekata i privremenih ugostiteljskih terasa, određuje Gradsko poglavarstvo, na
prijedlog TD Vecla d.o.o. Krk i mišljenja mjesnog odbora.
Vlasnici privremenih objekata i korisnici privremenih ugostiteljskih terasa
iz stavka 1. ovog članka, dužni su iste ukloniti odmah, a najkasnije slijedećeg
dana po završetku manifestacije.
Postavom privremenih objekata i ugostiteljskih terasa ne smije se
onemogućiti ili bitno narušiti osnovna namjena prostora na kojoj se privremene
naprave i ugostiteljske terase postavljaju.
Članak 10.
Zakupnik javne površine prilikom napuštanja lokacije dužan je istu dovesti u
prvobitno stanje, u roku kojeg zakupodavac odredi ugovorom.
Ukoliko zakupnik ne postupi prema odredbi iz prethodnog stavka, učinit će to
zakupodavac, na trošak zakupnika.
IV. POSTUPAK DAVANJA U ZAKUP I ZASNIVANJE ZAKUPA
Članak 11.
Lokacije za postavljanje privremenih objekata iz članka 2. ove Odluke daju
se u zakup putem javnog natječaja.
Natječaj se provodi prikupljanjem pisanih ponuda u zatvorenim kovertama sa
naznakom »ne otvaraj - ponuda za javnu površinu«.
Iznimno od odredbe prethodnog stavka ovog članka izravnom pogodbom mogu se
dati u zakup sljedeće javne površine:
- za postavljenje pokretnih radnji, uslužnih naprava, naprava za zabavu i
zabavnih parkova;
- građevinske parcele formirane radi postavljanja ugostiteljske terase,
vlasniku ili zakupniku ugostiteljskog objekta ispred kojeg se ista nalazi, te
vlasniku ili zakupniku privremenog objekta ispred kojeg se za vrijeme
održavanja javnih manifestacija odredi privremena ugostiteljska terasa.
Članak 12.
Odluku o provođenju natječaja donosi Gradsko poglavarstvo na prijedlog TD
Vecla d.o.o. Krk.
Postupak natječaja do donošenja odluke o utvrđivanju najpovoljnijeg
natjecatelja provodi Povjerenstvo za provedbu postupka odabira najpovoljnijeg natjecatelja
koje imenuje Gradsko poglavarstvo.
Povjerenstvo ima predsjednika i 2 (dva) člana. Predsjednika i članove
Povjerenstva imenuje Gradsko poglavarstvo za mandatno razdoblje od četiri
godine.
Stručne i administrativno tehničke poslove za Gradsko poglavarstvo obavlja
Stručna služba TD Vecla d.o.o. Krk.
Članak 13.
Javni natječaj raspisuje se, u pravilu, na sljedeće rokove:
- za kioske i montažne objekte iz članka 2. stavka 1. i 2. ove Odluke na rok
od 3 godine;
- za štandove iz članka 2. stavka 8. ove Odluke na rok od 1. svibnja do 30.
rujna tekuće godine.
Članak 14.
Za štandove (pokretne radnje, uslužne naprave i sl.) raspisuju se dva
natječaja.
Prvi natječaj raspisuje se za određeni broj lokacija koji ne može biti manji
od 50 % ukupnih raspoloživih lokacija za određeno naselje i na taj se natječaj
imaju pravo prijaviti osobe koje unazad deset godina imaju prijavljeno
prebivalište odnosno sjedište na području Grada Krka.
Natjecatelj iz stavka 2. ovoga članka se može natjecati samo za jednu
djelatnost i jednu lokaciju u istom naselju.
Ukoliko se na natječaj ne bi prijavio dovoljan broj osoba iz stavka 2. ovoga
članka, na natječaj se mogu prijaviti i druge osobe.
Drugi natječaj raspisuje se za neiskorišteni dio raspoloživih lokacija iz
prvog natječaja u određenom naselju i na taj se natječaj imaju pravo prijaviti
sve osobe.
Raniji zakupnik javne površine za postavljanje kioska i montažnih objekata
koji sudjeluje i udovoljava uvjetima natječaja (koji je u potpunosti izvršavao
obveze iz dosadašnjeg ugovora o zakupu) i prihvati najviši iznos postignute
zakupnine na natječaju ima prvenstveno pravo na sklapanje ugovora o zakupu.
Članak 15.
Natječaj se objavljuje u javnim glasilima, a tekst oglasa sadrži sljedeće opće
uvjete:
- oznaku i površinu lokacije, te djelatnost koja će se obavljati u/na
postavljenom privremenom objektu;
- početni iznos zakupnine po m2 zemljišta ili pojedinog
privremenog objekta;
- odredbe o visini i načinu plaćanja jamčevine u visini 10 % početne visine
zakupnine;
- vrijeme trajanja zakupa;
- način i rok podnošenja ponuda;
- vrijeme i mjesto otvaranja ponuda;
- rok za zaključenje ugovora o zakupu;
- obvezu zakupnika da ishoduje lokacijsku, odnosno građevinsku dozvolu,
ukoliko je ista potrebna prema posebnim propisima;
- odredbu da u natječaju ne mogu sudjelovati ponuditelji koji nisu podmirili
obveze prema Gradu Krku temeljem poreza, doprinosa, zakupnine ili drugih obveza
ili s kojima Grad vodi sudski spor iz ugovora o zakupu.
Gradsko poglavarstvo može odrediti i druge posebne uvjete natječaja.
Članak 16.
Ukoliko najpovoljniji ponuditelj odustane od sklapanja ugovora, nema pravo
na povrat jamčevine.
Natjecateljima koji ne uspiju u natječaju, jamčevina se vraća najkasnije u
roku od 8 dana od dana zaključenja natječaja.
Natjecatelju čija ponuda bude utvrđena najpovoljnijom položena jamčevina
uračunava se u zakupninu.
Članak 17.
Pismena prijava za sudjelovanje u natječaju mora sadržavati:
1. presliku osobne iskaznice ukoliko je ponuditelj fizička osoba;
2. presliku rješenja o upisu u sudski registar za pravnu osobu odnosno
rješenje o upisu u registar obrtnika za fizičke osobe;
3. dokaz da je ponuditelj uplatio jamčevinu;
4. visinu ponuđene zakupnine;
5. potrebne dokaze da natjecatelj ispunjava posebne uvjete natječaja, u
slučaju kada su isti objavljeni.
Članak 18.
Odluku o utvrđivanju najpovoljnijeg natjecatelja donosi Gradsko poglavarstvo
na prijedlog Povjerenstva iz članka 12. ove Odluke, cijeneći sve elemente
ponude, a naročito visinu ponuđene zakupnine.
Prigovor protiv odluke iz prethodnog stavka podnosi se Gradskom
poglavarstvu, u roku od 3 dana od dana primitka iste.
Članak 19.
Ugovor o zakupu javne površine zaključuje se na određeno vrijeme i to
najduže na vrijeme od 5 godina.
Iznimno od odredbe iz prethodnog stavka ugovor o zakupu za ugostiteljsku
terasu ispred ugostiteljskog objekta koji je u vlasništvu Grada Krka, može se
zaključiti i na duže vrijeme, odnosno za isto vrijeme kao i zakup tog poslovnog
prostora, a u drugim slučajevima, na temelju izričite odluke Gradskog
poglavarstva.
Članak 20.
Ugovor o zakupu zaključuje se u pismenoj formi i sadrži:
- naznaku ugovornih strana;
- naznaku površine zauzetog zemljišta ili naznaku privremenog objekta u
vlasništvu Grada koji se daje u zakup;
- djelatnost koju zakupnik može obavljati u/na privremenom objektu i odredbu
da se ne može mijenjati bez suglasnosti zakupodavca/Grada;
- vrijeme na koje je ugovor zaključen;
- rok za zaključenje ugovora i postavu privremenog objekta;
- iznos zakupnine po m2 zemljišta ili po privremenom objektu i
rok plaćanja;
- odredbe o ostalim troškovima (potrošnja struje, vode, odvoz smeća i sl.);
- odredbe o prestanku ugovora, uklanjanju privremenih objekata i dovođenju
zemljišta u prvobitno stanje;
- odredbu kojom se zakupnik obvezuje na povećanje zakupnine u slučaju kada
je ugovor o zakupu zaključen na vrijeme duže od godine dana.
Ugovor o zakupu može sadržavati i odredbu da se isti sklapa kao ovršna
isprava u smislu Zakona o javnom bilježništvu, a na trošak zakupnika.
Članak 21.
Javna površina za koju je zaključen ugovor o zakupu ne može se davati u
podzakup, bez izričitog pismenog odobrenja Gradskog poglavarstva.
Članak 22.
Stupanje u prava i obveze dosadašnjeg zakupnika Gradsko poglavarstvo može
odobriti nasljednicima zakupnika i pravnom slijedniku zakupnika uz uvjet da
nastave obavljati djelatnost iz ugovora o zakupu, te prihvate sve ostale
odredbe tog ugovora.
Zakupnik koji na temelju stavka 1. ovog članka stupa u prava i obveze
dosadašnjeg zakupnika dužan je podmiriti zakupninu, kamatu i ostale troškove
nastale iz ugovora o zakupu.
V. PRESTANAK UGOVORA O ZAKUPU
Članak 23.
Ugovor o zakupu javne površine prestaje na način utvrđen Zakonom, ovom
Odlukom i ugovorom o zakupu.
Članak 24.
Ugovor o zakupu prestaje istekom roka na koji je zaključen.
Ugovor o zakupu otkazat će se i prije isteka roka na koji je zaključen u
slijedećim slučajevima:
1. ukoliko zakupnik ne postavi na lokaciju privremeni objekt u za to
određenom roku;
2. koristi lokaciju za djelatnost koja nije navedena u ugovoru;
3. ne plati dospjelu zakupninu niti u roku od 15 dana od dana primitka
pismene opomene zakupodavca;
4. postavi privremeni objekt u suprotnosti s odredbama ove Odluke;
5. u svim ostalim slučajevima nepridržavanja odredaba ove Odluke i ugovora o
zakupu;
6. uređenja javne površine i privođenja namjeni sukladno prostorno-planskim
dokumentima.
Otkazni rok za otkaz ugovora o zakupu je 15 dana za kioske i montažne
objekte, a 3 dana za sve ostale naprave na javnim površinama.
Ako Grad otkaže ugovor o zakupu lokacije iz razloga navedenih u prethodnim
stavcima ovog članka, zakupnik nema pravo na naknadu štete od Grada.
VI. VISINA ZAKUPNINE
Članak 25.
Visina zakupnine za javne površine i privremene objekte u vlasništvu Grada
koji se daju u zakup putem natječaja, utvrđuje se u natječajnom postupku, s
time da najmanja zakupnina ne može biti niža od početne zakupnine utvrđene ovom
Odlukom.
U slučajevima kada se zakup ugovara izravnom pogodbom cijenu zakupnine
određuje Gradsko poglavarstvo. Ovako utvrđena zakupnina ne može biti manja od
početne cijene zakupnine određene ovom Odlukom.
Članak 26.
Početna visina zakupnine utvrđuje se prema zoni i namjeni radi koje se javna
površina ili privremeni objekt daje u zakup.
Javne površine koje se daju u zakup razvrstane su u tri zone i to: zona I.
koja obuhvaća javne površine na cijelom području naselja Krk; II. zona obuhvaća
područje Dunat i uvalu Valbiska i III. zona koja obuhvaća sve javne površine
unutar ostalih naselja Grada Krka.
Članak 27.
Visina početne zakupnine utvrđuje se kako slijedi:
Redni
broj
|
VRSTA ZAKUPA
|
zona I.
|
Zona II.
|
zona III.
|
razdoblje od
01. 05. do 30. 09.
|
1.
|
Kiosci, montažni objekti
|
800 a
100 a
|
600 a
75 a
|
400 a
50 a
|
Paušal
uvećan po m2
|
2.
|
Slikari, prodaja umjetnina
|
2000 a
100 a
|
1500 a
75 a
|
1000 a
50 a
|
Paušal
uvećan po m2
|
3.
|
Ugostitelj. terase površ. do 100 m2
iznad 100 m2, za svaki m2
|
100 a
60 a
|
75 a
45 a
|
50 a
30 a
|
po m2
|
4.
|
Naprave, pokret. radnje, štandovi
|
2000 a
100 a
|
1500 a
75 a
|
1000 a
50 a
|
Paušal
uvećan po m2
|
5.
|
Prodaja sladoleda, ili kuhan.
kukuruza i slično
|
1200 a
|
900 a
|
600 a
|
po prodajnom mjestu
|
6.
|
Zabavni parkovi po m2
|
0,3 a
|
0,3 a
|
-
|
Dnevno
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Članak 28.
Početna mjesečna zakupnina za privremene objekte iz članka 27. ove Odluke
obračunava se umnoškom broja bodova s vrijednošću boda koja vrijednost je
označena slovom »a«.
Vrijednost boda utvrđuje Gradsko poglavarstvo.
Članak 29.
Početna zakupnina za privremene objekte (kioske i montažne objekte) koji su
u vlasništvu Grada utvrđuje se shodno zakupnini za kioske i montažne objekte iz
članka 27. Odluke, uvećana za 20%.
Članak 30.
Početna visina zakupnine za korištenje javnih površina za druge namjene
utvrđuje se kako slijedi:
Redni
broj
|
NAMJENA
|
VISINA ZAKUPNINE
|
1.
|
Za odlaganje građevinskog
materijala i postavljanje skela
|
2,00 kn po m2 na dan
|
2.
|
Za postavljanje transparenata na
javnim površinama
|
100,00 kn na dan
|
3.
|
Za postavljanje slobodnostojećih
ili dvostrukih reklamnih panoa:
- do 1,00 m2
- preko 1,00 m2
|
10,00 kn na dan po strani panoa
20,00 kn na dan po strani panoa
|
4.
|
Za prezentacije vozila i sl.
|
10,00 kn/m2 na dan
|
5.
|
Za zvučno oglašavanje za svaki
započeti sat
|
100,00 kn na sat
|
6.
|
Za dnevnu prodaju na štandovima
|
50,00 kn/m2
|
Članak 31.
Gradsko poglavarstvo može odobriti privremenu upotrebu javne površine, bez
naknade, u svrhu održavanja humanitarnih, kulturnih, političkih i sportskih
manifestacija, te za manifestacije pod pokroviteljstvom Grada.
VII. NADZOR
Članak 32.
Nadzor nad provođenjem ove Odluke vrši Upravni odjel za komunalni sustav -
Komunalno redarstvo, a temeljem odredbi Odluke o komunalnom redu.
Članak 33.
Komunalni redar ovlašten je u provođenju nadzora:
1. nadzirati primjenu ove Odluke;
2. narediti zakupcima radnje koje su u skladu s ovom Odlukom dužne vršiti
kada se utvrdi da se iste ne obavljaju ili se obavljaju suprotno odredbama ove
Odluke;
3. naložiti uklanjanje privremenog objekta postavljenog bez odobrenja ili
suprotno odredbama ove Odluke i ugovora o zakupu;
4. predložiti pokretanje prekršajnog postupka;
5. izricati i naplaćivati mandatne novčane kazne;
6. poduzimati druge radnje za koje je ovlašten.
Članak 34.
Komunalni redar rješenjem će naložiti uklanjanje privremenih objekata iz
članka 2. ove Odluke:
1. ako je privremeni objekt postavljen suprotno odredbama ove Odluke;
2. ako je privremeni objekt postavljen suprotno odredbi ugovora o zakupu
glede površine koja je u zakupu;
3. ako je privremeni objekt postavljen bez ugovora o zakupu lokacije;
4. ako je ugovor o zakupu prestao istekom roka ili otkazom.
Članak 35.
Novčanom kaznom u iznosu od 10.000,00 kuna kaznit će se pravna osoba,
odnosno 5.000,00 kuna fizička osoba obrtnik i osoba koja obavlja drugu
samostalnu djelatnost koja je počinila prekršaj u vezi obavljanja njezina
obrta, koja:
1. postavi objekt iz članka 2. ove Odluke bez odobrenja - odluke
Poglavarstva;
2. postavi objekt iz članka 2. ove Odluke na lokaciji koja nije predviđena
za postavljanje objekta;
3. postavi objekt iz članka 2. ove Odluke protivno odredbi članka 8. ove
Odluke;
4. koristi lokaciju na način koji nije predviđen ovom Odlukom, odlukom Poglavarstva
ili vrši preinake na lokaciji bez odobrenja.
Novčanom kaznom u iznosu od 2.000,00 kn kaznit će se i odgovorna osoba u
pravnoj osobi za prekršaje iz prednjeg stavka.
Novčanom kaznom u iznosu od 2.000,00 kn kaznit će se fizička osoba za
prekršaj iz stavka 1. ovog članka putem Suda za prekršaje, a na licu mjesta
500,00 kn.
VIII. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Članak 36.
Odredbe ove Odluke, na odgovarajući način primjenjuju se i na davanje u
zakup tržnica na malo, kao i na ostalim površinama, kojima upravlja gradsko
trgovačko društvo Vecla d.o.o. Krk.
Stupanjem na snagu ove Odluke prestaje važiti Odluka o davanju u zakup
javnih površina za postavu privremenih
objekata (»Službene novine« Primorsko-goranske županije,
broj: 6/99), kao i Odluka o prijenosu prava upravljanja i gospodarenja nad
javnim gradskim površinama (»Službene novine« Primorsko-goranske županije, broj
28/98).
Članak 37.
Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Službenim novinama«
Primorsko-goranske županije, a primjenjuje se od 1. siječnja 2008. godine.
Klasa: 374-01/07-01/3
Ur. broj: 2142/01-01-07-4
Krk, 29. studenoga 2007.
GRADSKO VIJEĆE GRADA KRKA
Predsjednik
Gradskog vijeća
Ivan Jurešić, dipl. ing., v.r.