89.
Na temelju članka 35. točka 5. i članka 53. stavak 3. Zakona o lokalnoj i
područnoj (regionalnoj) samoupravi (»Narodne novine« broj 33/01, 60/01 i
129/05), a u svezi s člankom 344. Zakona o prostornom uređenju i gradnji
(»Narodne novine« broj 76/07), članka 17. Zakona o sustavu unutarnjih
financijskih kontrola u javnom sektoru (»Narodne novine« broj 141/06), članka
10. Pravilnika o unutarnjoj reviziji proračunskih korisnika (»Narodne novine«
broj 150/05) i članka 28. točka 13. Statuta Primorsko-goranske županije (»Službene
novine« broj 22/01, 10/ 06 i 16/06 - pročišćeni tekst), Županijska skupština
Primorsko-goranske županije je na sjednici od 20. rujna 2007. godine donijela
ODLUKU
o izmjenama i dopunama Odluke o ustrojstvu
i djelokrugu upravih odjela i službi u
Primorsko-goranskoj županiji
Članak 1.
U članku 6. Odluke o ustrojstvu i djelokrugu upravnih odjela i službi u
Primorsko-goranskoj županiji (»Službene novine« broj 19/06 i 4/07), riječ
»zavod«, briše se, a točka 4. mijenja se i glasi:
»4. Upravni odjel za graditeljstvo i zaštitu okoliša«.
Iza točke 9. dodaje se točka 10. koja glasi:
»10. Ured unutarnje revizije«
Članak 2.
U članku 6a). podstavak 1., briše se.
Članak 3.
Članak 9. mijenja se i glasi:
»Članak 9.
Upravni odjel za graditeljstvo i zaštitu okoliša obavlja sljedeće grupe
poslova:
. izdaje lokacijske dozvole, potvrde parcelacijskog elaborata, rješenja o
utvrđivanju građevne čestice, rješenja o uvjetima građenja, potvrde glavnog
projekta, rješenja o izvedenom stanju, potvrde izvedenog stanja, te uporabne
dozvole i dozvole za uklanjanje
. vodi postupak donošenja odluka o izradi i donošenju dokumenata prostornog
uređenja
. predlaže županu izdavanje suglasnosti na prostorne planove lokalne razine
. koordinira aktivnosti na zaštiti okoliša određene posebnim zakonima i
drugim propisima
. u suradnji s pravnim osobama s javnim ovlastima izrađuje akte iz područja
zaštite sastavnica okoliša (odluke o zonama sanitarne zaštite izvorišta vode za
piće i dr.)
. izdaje rješenja za obavljanje djelatnosti postupanja s otpadom
. koordinira aktivnosti na sanaciji odlagališta i prati projekt izgradnje
Centralne zone za gospodarenje otpadom
. vodi propisane evidencije o stanju okoliša i emisijama u okoliš
. izrađuje i provodi dokumente zaštite okoliša i podnosi izvješća
Županijskom poglavarstvu i/ili Županijskoj skupštini
. izdaje mišljenja o usklađenosti planova intervencija u zaštiti okoliša
općina i gradova sa županijskim planom intervencija u zaštiti okoliša
. obavlja poslove iz područja energetike koji su stavljeni u nadležnost
Županije (bilanciranje energetskih potreba i dr.)
. priprema i vođenje postupaka za dodjelu koncesija iz područja energetike i
zaštite okoliša
. koordinira aktivnosti na poslovima zaštite kulturno- povijesnog nasljeđa
. prati provođenje programa održivog razvitka otoka na području Županije
. prati i koordinira rad trgovačkih društva i ustanova iz djelokruga rada, a
kojima je županija (su)osnivač, te podnosi izvješća o njihovom radu
. prati, usklađuje i koordinira ravnomjerni razvitak komunalnih djelatnosti
na području Županije
. prati razvitak i koordinira izgradnju zajedničkih objekata komunalne
infrastrukture na području Županije
. predlaže mjere za unapređenje komunalnog i vodnog gospodarstva na području
Županije
. organizira i prati obavljanje poslova iz samoupravnog djelokruga Županije
iz djelatnosti vodnog gospodarstva i upravljanja vodama
. obavlja administrativno-tehničke poslove za Županijski eko-stožer,
komasacijsko povjerenstvo i druga radna tijela po odluci Županijskog
poglavarstva i Županijske skupštine
. predlaže i kandidira projekte od interesa za Županiju i obavlja stručne
poslove vezane za programe Europske unije i Republike Hrvatske kojima se potiče
regionalni razvoj
. prati propise koji se odnose na djelokrug i područje rada upravnog tijela,
od pripreme i donošenja do primjene
. obavlja i druge poslove kada je to određeno posebnim zakonima i drugim
propisima, aktom Županijske skupštine ili Županijskog poglavarstva, ili po
nalogu župana.«
Članak 4.
Iza članka 9. dodaje se članka 9a) koji glasi:
»Članak 9a.
Upravni odjel za graditeljstvo i zaštitu okoliša poslove iz članka 9. ove
Odluke obavlja u sjedištu Županije za područje cijele Županije.
Poslovi iz članka 9. podstavak 1., za područje gradova Bakar, Kastav,
Kraljevica te općina Jelenje, Klana, Kostrena, Viškovo i Čavle, objavljuje se u
sjedištu Županije, a za područja ostalim gradova i općina u ispostavama kako
slijedi:
. u Crikvenici za područje gradova Crikvenice i Novog Vinodolskog te Općine
Vinodolske
. u Čabru za područje Grada Čabra
. u Delnicama za područje Grada Delnice, te općina Lokve, Fužine, Skrad,
Mrkopalj, Brod Moravice i Ravna Gora
. u Krku za područje Grada Krka, te općina Punat, Baška, Dobrinj,
Malinska-Dubašnica, Omišalj i Vrbnik
. u Malom Lošinju za područje gradova Mali Lošinj i Cres
. u Opatiji za područje Grada Opatije, te općina Lovran, Mošćenička Draga i
Matulji
. u Rabu za područje Grada Raba, te Općine Lopar
. u Vrbovskom za područje Grada Vrbovsko«.
Članak 5.
U članku 14., iza podstavka 15, dodaje se podstavak 16 koji glasi:
». sudjeluje u operacionalizaciji Nacionalnog projekta navodnjavanja i
gospodarenja poljoprivrednim zemljištem i provodi projekt navodnjavanja na
području Županije,«
Dosadašnji podstavci 16 do 23 postaju podstavci 17 do 24.
Članak 6.
Iza članka 14. dodaje se članak 14a) koji glasi:
»Članak 14a.
Ured unutarnje revizije obavlja sljedeće grupe poslova:
. unutarnju reviziju upravnih tijela Županije te temeljem posebnog Sporazuma
unutarnju reviziju proračunskih i izvanproračunskih korisnika čiji je osnivač /
suosnivač Županija, što obuhvaća neovisno i objektivno utvrđivanje efikasnosti
ostvarivanja zadaća revidiranih subjekata te ekonomično i svrsishodno
korištenje proračunskih sredstava,
. upozorava na nepravilnosti i neusklađenost sa zakonima i drugim propisima
te predlaže županu mjere za njihovo otklanjanje i za unapređivanje poslovanja,
. izrađuje strateški plan i godišnji plan, te donosi radni plan unutarnje
revizije,
. izrađuje izvješća o obavljenim revizijama te godišnje izvješće,
. surađuje s Upravom za harmonizaciju unutarnje revizije i financijske
kontrole pri Ministarstvu financija i Državnim uredom za reviziju,
. obavlja i druge poslove sukladno zakonu i drugim propisima.«
Članak 7.
Službenici i namještenici koji su do sada u Županijskom zavodu za održivi
razvoj i prostorno planiranje obavljali poslove koji će se temeljem ove Odluke
ubuduće obavljati u Upravnom odjelu za graditeljstvo i zaštitu okoliša, kao i
službenici i namještenici koji su do sada u Županijskom zavodu za održivi
razvoj i prostorno planiranje obavljali poslove koji će se ubuduće, sukladno
posebnom Zakonu, obavljati u Javnoj ustanovi - Županijskom zavodu za prostorno
planiranje i održivi razvoj, nastavljaju s radom na poslovima na kojima su
zatečeni danom stupanja na snagu ove Odluke, do donošenja rješenja iz članka 8.
stavak 2.
Službenik koji je do sada u Kabinetu župana obavljao poslove koji će se
temeljem ove Odluke ubuduće obavljati u Uredu unutarnje revizije, nastavlja s
radom na poslovima na kojima je zatečen danom stupanja na snagu ove Odluke, do
donošenja rješenja iz članka 8. stavak 2.
Članak 8.
Pravilnik o unutarnjem redu upravnih tijela Primorsko- goranske županije
uskladit će se s odredbama ove Odluke najkasnije do 1. prosinca 2007. godine.
U roku od 30 dana od dana stupanja na snagu Pravilnika iz stavka 1. ovoga
članka župan će donijeti rješenje o rasporedu službenika i namještenika.
Donošenju rješenja iz stavka 2. ovoga članka prethodi potpisivanje Sporazuma
o preuzimanju službenika koji u Uredu državne uprave u Primorsko-goranskoj
županiji obavljaju poslove izdavanja lokacijskih i građevinskih dozvola te
drugih akata vezanih uz provedbu dokumenata prostornog uređenja i građenja,
odnosno Sporazuma temeljem kojeg će dio službenika i namještenika iz
Županijskog zavoda za održivi razvoj i prostorno planiranje biti raspoređeni u
Javnu ustanovu - Županijski zavod za prostorno planiranje i održivi razvoj.
Članak 9.
Upravna tijela koja se ustrojavaju ovom Odlukom (Upravni odjel za
graditeljstvo i zaštitu okoliša, Ured unutarnje revizije), odnosno koja
preuzimaju poslove (Upravni odjel za turizam, poduzetništvo i poljoprivredu)
koji su se do stupanja na snagu ove Odluke obavljali u Uredu državne uprave u
Primorsko-goranskoj županiji i drugim upravnim tijelima (Županijski zavod za
održivi razvoj i prostorno planiranje, Kabinet župana), preuzimaju opremu,
pismohranu i drugu dokumentaciju, kao i prava i obveze tih tijela razmjerno
preuzetim poslovima.
Članak 10.
Ova Odluka stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Službenim novinama«
Primorsko-goranske županije.
Klasa: 021-04/07-02/59
Ur. broj: 2170/1-04-01-07-3
Rijeka, 20. rujna 2007.
PRIMORSKO-GORANSKA ŽUPANIJA
ŽUPANIJSKA SKUPŠTINA
Predsjednik
Marinko Dumanić, v.r.