SADRŽAJ | ŽUPANIJA | GRADOVI | OPĆINE | OSTALO | ARHIVA | TRAŽILICA | IMPRESSUM


 
Godina XV. - broj 33. Petak, 7. rujna 2007.
GRAD DELNICE
30

82.

Na temelju članka 3. i 4. stavka 1. točaka 1. 2. Zakona o javnoj nabavi (»Narodne novine« broj 117/01 i 92/05), 48. stavka 3 i 4. Zakona o jedinicama lokalne i područne (regionalne) samouprave (»Narodne novine« broj 33/01, 60/01 i 129/05) te članka 43. stavka 1. točaka 3. i 4. Statuta Grada Delnica (»Službene novine« broj 9/06 - pročišćeni tekst, 29/07), Gradsko poglavarstvo Grada Delnica, na svojoj sjednici održanoj dana 05. rujna 2007. godine donosi

PRAVILNIK
o provođenju javne nabave

I. OPĆE ODREDBE

Članak 1.

Ovim se Pravilnikom uređuju uvjeti i postupci javne nabave koji prethode sklapanju ugovora o nabavi robe i usluga te ustupanju radova, a u svrhu djelotvornog korištenja proračunskih i drugih sredstava te poticanja slobodnog tržišnog nadmetanja u Gradu Delnicama.

Članak 2.

Odredbe ovog Pravilnika odnose se na svu nabavu bez obzira da li je propisana odredbama Zakona o javnoj nabavi ili Uredbom Vlade Republike Hrvatske o postupku nabave robe, radova i usluga male vrijednosti.

II. NABAVA

Članak 3.

Nabavu vrijednosti manje od 200.000,00 kuna u proračunskoj i poslovnoj godini, Grad Delnice obavlja na temelju odredbi Uredbe Vlade Republike Hrvatske o postupku nabave robe, radova i usluga male vrijednosti.

Vrijednost nabave ne obuhvaća porez na dodanu vrijednost (PDV).

Članak 4.

Određivanje vrijednosti nabave propisana je odredbama propisa iz članka 2. ovog Pravilnika.

Članak 5.

Način nabave bira naručitelj u skladu s odredbama propisa iz članka 2. ovog Pravilnika.

III. POSTUPAK NABAVE

Članak 6.

Za svaku godinu najkasnije do kraja tekuće godine, u ime Grada Delnica kao naručitelja, Gradsko poglavarstvo Grada Delnica donosi Plan nabave za proračunsku ili poslovnu godinu.

Pročelnik upućuje Unutarnjim jedinicama najkasnije do 1. studenog poziv za predlaganje Plana nabave iz prethodnog stavka, a koji spada u njihovu nadležnost.

Voditelji Unutarnjih jedinica na odgovarajući će način svim službenicima i namještenicima upravnog tijela učiniti dostupnim poziv iz stavka 2. ovoga članka te im omogućiti sudjelovanje u predlaganju Plana nabave.

Voditelji Unutarnjih jedinica najkasnije do 1. prosinca dostavljaju Pročelniku prijedloge Plana nabave iz svoje nadležnosti.

Pročelnik objedinjava prijedloge iz prethodnog stavka ovog članka i najkasnije do 15. prosinca upućuje ih Gradskom poglavarstvu na odlučivanje.

Doneseni Plana nabave dostavlja se svim Unutarnjim jedinicama JUO-a.

Izuzetno, zbog opravdanih razloga Gradsko poglavarstvo može tijekom godine mijenjati i dopunjavati Plan nabave.

Članak 7.

Prije početka postupka svake nabave, Gradsko poglavarstvo donosi pisanu Odluku o osnivanju Stručnog povjerenstva za nabavu Stručno povjerenstvo za nabavu je posebno tijelo Grada Delnica koje obavlja sve poslove vezane uz pripremu i provedbu postupka nabave.

Stručno povjerenstvo za nabavu nije radno tijelo Gradskog poglavarstva.

Odluka iz stavka 1. ovog članka sadrži;

1. podatke o Gradu Delnicama (naziv, sjedište, adresu, matični broj), evidencijski broj nabave,

2. podatke o odgovornoj osobi Grada Delnica, članovima povjerenstva i voditelju povjerenstva (ime i prezime, zanimanje),

3. predmet, način i rok provedbe postupka nabave,

4. planiranu vrijednosti nabave,

5. način i uvjete plaćanja te način kojim su osigurana financijska sredstva za nabavu,

6. ostale uvjete nabave,

7. datum i potpis ovlaštene osobe Grada Delnica.

Članak 8.

Gradsko poglavarstvo i odgovorna osoba Grada Delnica, odgovaraju za odabrani način nabave, za pripremu i provedbu postupka nabave.

U dokumentaciji za sve postupke nabave obvezno mora stajati da je javno otvaranje ponuda.

Članak 9.

Stručno povjerenstvo za nabavu sastoji se od najmanje tri, a najviše pet članova.

Prilikom osnivanja Stručnog povjerenstva za nabavu, treba nastojati voditi računa da su članovi istog osobe koje dobro vladaju određenim područjem (npr. ekonomist, pravnik, građevinar i sl.), zavisno od postupka nabave.

Članak 10.

Stručno povjerenstvo za nabavu priprema i provodi postupak nabave, usmjerava rad stručnih službi naručitelja, neovisnih stručnih osoba ili zastupnika koje Gradsko poglavarstvo Grada Delnica ovlasti za obavljanje određenih poslova vezanih za potrebe postupka nabave.

Članak 11.

Članovi Stručnog povjerenstva za nabavu odgovorni su za svoj rad u ime naručitelja Grada Delnica, Gradskom poglavarstvu.

Članovi Stručnog povjerenstva za nabavu, za svoj rad ne primaju nikakvu naknadu niti imaju pravo na naknadu troškova.

Članak 12.

Članovi stručnog povjerenstva za nabavu moraju tražiti zamjenu u slučaju sukoba interesa i dati objašnjenje svog stava ako se ne slažu sa stavom većine i to unijeti u zapisnik.

Članak 13.

Gradsko poglavarstvo Grada Delnica može imenovati svoga predstavnika u povjerenstvo za provedbu postupka nabave za potrebe pravnih osoba sukladno odredbama propisa iz članka 2. ovog Pravilnika.

Članak 14.

Administrativno-tehničke poslove za potrebe Stručnog povjerenstva za javnu nabavu obavlja Stručna služba gradonačelnika, Gradskog vijeća i Poglavarstva.

Evidenciju i kontrolu sklopljenih ugovora o nabavi te sve ostale poslove koji proizlaze iz postupka nabave obavlja Odsjek za financije i unutarnju kontrolu.

Članak 15.

Na sve što ovim Pravilnikom nije regulirano, odgovarajuće se primjenjuju odredbe propisa iz članka 2. ovog Pravilnika.

Članak 16.

Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u Službenim novinama« Primorsko-goranske županije, a počinje se primjenjivati od 17. rujna 2007. godine.

Klasa: 404-01/07-01/02

Ur. broj: 2112-01-07-01

Delnice, 5. rujna 2007.

GRADSKO POGLAVARSTVO GRADA DELNICA

Predsjednik
Marijan Pleše, dipl. ing. šum., v.r.

 

https://sn.pgz.hr/default.asp?Link=odluke&izdanje=516&mjesto=51300&odluka=82
© Primorsko-goranska županija 2002.-2003. Sva prava pridržana.
Obratite se webmasteru s pitanjima i komentarima.
Programska podrška
www.netcom.hr