31.
Na temelju odredbe članka 35. točke 1. i članka 53. stavka 3. Zakona o
lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (»Narodne novine« broj 33/01 i
60/01 - vjerodostojno tumačenje) te članka 28. točke 2. i 73. stavka 1. Statuta
Grada Malog Lošinja (»Službene novine« Primorsko-goranske županije broj 31/02,
19/05, 32/06 i 22/07), Gradsko vijeće Grada Malog Lošinja, na svojoj sjednici
održanoj dana 3. kolovoza 2007. godine, donijelo je
ODLUKU
o izmjeni i dopuni Odluke o ustrojstvu Gradske uprave
Grada Malog Lošinja
Članak 1.
U Odluci o ustrojstvu gradske uprave Grada Malog Lošinja (»Službene novine«
Primorsko-goranske županije broj 9/04 i 2/06, u daljem tekstu Odluka) iza
članka 6. dodaje se članak 6. a koji glasi:
»Pored upravnih tijela iz prethodnog članka ustrojava se i posebna služba
koja nosi naziv: Služba za unutarnju reviziju.«
Članak 2.
Članak 12. Odluke mijenja se i glasi:
»U službi za unutarnju reviziju obavljaju se sljedeći poslovi:
- neovisno i objektivno davanje stručnog mišljenja i savjeta s ciljem
dodavanja vrijednosti i poboljšanja poslovanja Grada,
- pomaganje gradonačelniku u ostvarivanju ciljeva primjenom sustavnog i
discipliniranog pristupa vrednovanju i poboljšanju djelatnosti procesa
upravljanja rizicima, kontrola i gospodarenja,
- izrađivanje strateških i godišnjih planova unutarnje revizije temeljenih
na objektivnoj procjeni rizika, te obavljanje pojedinačnih unutarnjih revizija
u skladu s usvojenim planovima,
- procjenjivanje prikladnosti i djelotvornosti sustava financijskog
upravljanja i kontrola u odnosu na utvrđivanje, procjenu i upravljanje
rizicima, usuglašenost sa zakonima i drugim propisima, pouzdanost i
sveobuhvatnost financijskih i drugih informacija, učinkovitost, djelotvornost i
ekonomičnost poslovanja, zaštitu imovine i informacija,
- davanje preporuka za poboljšanje poslovanja,
- kontinuirano ispitivanje i ocjenjivanje valjanosti i svrhovitosti sustava
internih kontrola, upravljačkih kontrola i računovodstvenog sustava
proračunskog korisnika,
- kontinuirano provjeravanje i preispitivanje vjerodostojnosti, svrhovitosti
i zakonitosti financijskih transakcija i procesa proračunskog korisnika,
- podnošenje gradonačelniku pismenih izvještaja o aktivnosti iz prethodnih
stavaka, sukladno rokovima utvrđenim operativnim planom rada unutarnje
revizije, a najmanje jednom polugodišnje,
- podnošenje izvještaja i drugim državnim tijelima nadležnim za poslove
nadzora i revizije u skladu s posebnim propisima,
- sastavljanje zasebnog izvještaja gradonačelniku o uočenim
nepravilnostima.«
Članak 3.
U članku 13. Odluke stavak 2. mijenja se i sada glasi:
»Pravilnik o unutarnjem redu donosi Gradsko poglavarstvo i njime se određuje
da radom upravnog odijela rukovodi Pročelnik, a radom Službe za unutarnju
reviziju rukovodi voditelj.«
Članak 4.
Ova Odluka stupa na snagu osam dana od dana objavljivanja u »Službenim
novinama« PGŽ.
Klasa: 021-01/07-01/01
Ur. broj: 2213/01-01-07-5
Mali Lošinj, 3. kolovoza 2007.
GRAD MALI LOŠINJ
GRADSKO VIJEĆE
Predsjednik
mr. Milan Mužić, v.r.