40.
Na temelju odredbe članka 53. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj)
samoupravi (»Narodne novine« broj 33/01, 60/01 i 129/05), članka 47. Statuta
Grada Novi Vinodolski (»Službene novine« PGŽ broj 24/01, 18/03, 23/05 i 7/ 06)
i članka 3. Odluke o ustrojstvu i djelokrugu upravnih tijela Grada Novog
Vinodolskog (»Službene novine« PGŽ broj 41/06) Gradsko poglavarstvo Grada Novog
Vinodolskog, na 36. sjednici održanoj dana 19. lipnja 2007.
godine donijelo je
PRAVILNIK
o unutarnjem redu
I. OPĆE ODREDBE
Članak 1.
Ovim se Pravilnikom o unutarnjem redu (u nastavku: Pravilnik), u skladu sa
Odlukom o ustrojstvu i djelokrugu upravnih tijela Grada Novog Vinodolskog (u
daljnjem tekstu: Odluka) i Zakonom o lokalnoj i područnoj (regionalnoj)
samoupravi (u daljnjem tekstu: Zakon) uređuje unutrašnje ustrojstvo Gradske
uprave Grada Novog Vinodolskog, radna mjesta, opis poslova koji se obavljaju na
pojedinim radnim mjestima, stručni i drugi uvjeti za raspored na radna mjesta,
broj službenika i namještenika, te druga pitanja sukladno Zakonu i Odluci.
Članak 2.
Gradsku upravu Grada Novog Vinodolskog (u nastavku: Grad) sukladno Odluci
čine upravni odjeli: Ured Grada, Upravni odjel za urbanizam i razvoj, Upravni
odjel za komunalni sustav i zaštitu okoliša i Upravi odjel za financije (u
nastavku: Odjel).
II. RUKOVOĐENJE UPRAVNIM ODJELOM
Članak 3.
Radom Odjela rukovodi pročelnik i predstojnik.
Pročelnike i predstojnika bira i imenuje Poglavarstvo na temelju provedenog
javnog natječaja ili na temelju rješenja o rasporedu u skladu sa Zakonom o
državnim službenicima i namještenicima.
1. PREDSTOJNIK UREDA GRADA
Uvjeti:
- VII/I stupanj stručne spreme pravnog smjera
- 5 godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
- položen državni stručni ispit
- poznavanje jednog svjetskog jezika
- poznavanje rada na računalu
Izvršitelj: 1
Opis poslova:
- rukovodi radom Ureda Grada i osigurava zakonit rad i brine za izvršavanje
radnih zadataka i obveza Odjela,
- izrađuje programe rada Odjela i izvještava o radu,
- prati i nadzire primjenu zakonskih propisa,
- nadzire rad službenika i daje im upute za obavljanje poslova,
- priprema prijedloge akata za poglavarstvo i vijeće iz nadležnosti Odjela,
- predlaže programe, opće i pojedinačne akte iz oblasti predškolskog odgoja,
školstva, zdravstva, socijalne skrbi, kulture, sporta i tehničke kulture,
- prati i vrši nadzor nad radom ustanova iz područja javnih potreba kojih je
Grad osnivač, te priprema normativne akte za iste za koje po odredbama zakona
Grad kao osnivač daje prethodnu suglasnost,
- surađuje sa registriranim udrugama građana i prati njihov rad, a koje se
financiraju iz proračuna Grada,
- priprema materijale i dnevni red u dogovoru sa gradonačelnikom za sjednice
Poglavarstva, te izrađuje zaključke sa sjednica,
- zadužena je za vođenje zapisnika sa sjednica Poglavarstva i sjednica
Vijeća,
- priprema materijale i dnevni red u dogovoru sa predsjednikom Vijeća za
sjednice Vijeća,
- vodi računa o statutarnosti sjednica Poglavarstva i Vijeća, te kontrolira
zakonitost općih akata koji se dostavljaju Poglavarstvu i Vijeću na raspravu,
- osigurava i nadzire izvršavanje odluka, zaključaka i drugih akata Vijeća i
Poglavarstva iz nadležnosti Odjela,
- izvršava proračun i maksimalno racionalno upravlja prihodima i rashodima
Odjela,
- brine o sjednicama radnih tijela te vodi administrativne i pravne poslove
za iste,
- prati, organizira i nadzire provođenje programa »Pomoć u kući starijim
osobama»,
- priprema i dostavlja godišnja izvješća Socijalnom vijeću o utrošenim
sredstvima iz proračuna,
- vodi i nadzire protokolarne poslove za gradonačelnika, Poglavarstvo,
predsjednika Vijeća te protokol prilikom svečanih događanja, te sudjeluje u
izradi programa obilježavanja obljetnica tijekom godine u suradnji sa
Komisijama,
- nadzire rad službenika i namještenika i daje im upute za rad,
- obavlja kadrovske poslove za potrebe Grada,
- obavlja poslove službenika za informiranje,
- obavlja poslove odnosa sa javnošću, ako oni nisu izričito dani drugom,
- vodi brigu i nadzor nad primjenom propisa uredskog poslovanja,
- priprema prijedloge akata vezanih za rad i osnivanje mjesnih odbora, te
priprema i nadzire izbore za članove vijeća mjesnih odbora,
- obavlja i druge poslove po nalogu gradonačelnika.
2. PROČELNIK UPRAVOG ODJELA ZA URBANIZAM I RAZVOJ
Uvjeti:
- VII/I stupanj stručne spreme pravnog smjera
- 5 godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
- položen državni stručni ispit
- poznavanje rada na računalu
Izvršitelj: 1
Opis poslova:
- rukovodi radom Upravnog odjela za urbanizam i razvoj,
- osigurava zakonit rad i brine za izvršavanje radnih zadataka i obveza
Odjela,
- izrađuje programe rada Odjela i izvješća o radu,
- prati i nadzire primjenu zakonskih propisa,
- nadzire rad službenika i daje im upute za obavljanje poslova,
- priprema nacrte općih akata za Poglavarstvo i Vijeće, te ostale materijale
iz nadležnosti Odjela,
- osigurava i nadzire izvršavanje odluka, zaključaka i drugih akata Vijeća i
Poglavarstva iz nadležnosti Odjela,
- priprema ili organizira pripremu potrebne dokumentacije koja se odnosi na
raspisivanje natječaja za dodjelu koncesije na pomorskom dobru u kojoj se Grad
javlja kao zainteresirana strana,
- organizira i priprema svu potrebnu dokumentaciju i radnje koje se odnose
na određivanje granica pomorskog dobra, kao i na izradu geodetskih elaborata i
upisa pomorskog dobra kod nadležnog Ureda za katastar i geodetske poslove i
nadležnog zemljišno-knjižnog odjela,
- izrađuje prijedloge izjava o osnivanju trgovačkih društava i društvenih
ugovora o osnivanju trgovačkih društava kojih je osnivač ili suosnivač Grad,
potrebne radnje koje se odnose na upis u registar trgovačkog suda, priprema
prijedloge za promjenu temeljnog kapitala kao i za prodaju vlasničkih udjela
Grada u trgovačkim društvima čija djelat
nost je vezana za djelokrug rada Odjela (poduzetnički
centar, trgovačka društva sa djelatnosti luke posebne namjene i sl.),
- ulaže žalbe i tužbe Upravnom sudu RH koje se odnose na izdavanje dozvola
sukladno Zakonu o prostornom uređenju i Zakonu o gradnji,
- brine i priprema odgovarajuće prijedloge koji se odnose na raspolaganje
poljoprivrednim zemljištem u vlasništvu RH, a odnose se na Program raspolaganja
poljoprivrednim zemljištem,
- ovjerava prijave o radnom vremenu trgovina,
- predlaže elemente i kriterije za utvrđivanje politike gospodarenja
prostorom (urbanističko planiranje i uređenje prostora),
- priprema nacrte uređenja prostornog plana, uređenja urbanističkih planova,
uređenja detaljnih planova te praćenje njihove izrade,
- organizira i provodi javne rasprave, te priprema odluke o usvajanju istih
vodeći kontinuirano brigu o njihovoj provedivosti,
- izrađuje prijedloge višegodišnjih programa vezanih za prostorno planiranje
te izrađuje izvješća o realizaciji planova i programa,
- daje prijedlog Poglavarstvu za gospodarenje nekretninama u vlasništvu
Grada,
- obavlja stručne poslove pripreme i realizacije oko prodaje i otkupa
nekretnina u vlasništvu Grada, te priprema tabularne isprave za uknjižbu
prodanih nekretnina,
- predlaže mjere za poticanje poduzetničkih aktivnosti i korištenje
prostornih kapaciteta u vlasništvu Grada u svrhu razvoja gospodarstva,
- radi na izradi ekonomskih elaborata ulaganja i investicija,
- priprema materijale za pregovore s investitorima i ulagačima,
- izrađuje prijedlog mjerila i kriterija za dodjelu koncesijskih odobrenja
na pomorskom dobru, te skrbi o zaštiti mora i pomorskog dobra,
- izrađuje prijedloge ugovora iz nadležnosti Odjela,
- obavlja i druge poslove po nalogu gradonačelnika.
3. PROČELNIK UPRAVNOG ODJELA ZA KOMUNALNI SUSTAV I ZAŠTITU OKOLIŠA
Uvjeti:
- VII/I stupanj stručne spreme ekonomskog smjera
- 5 godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
- položen državni stručni ispit
- poznavanje rada na računalu
Izvršitelj: 1
Opis poslova:
- rukovodi radom Upravnog odjela za komunalni sustav i zaštitu okoliša,
- osigurava zakonit rad i brine za izvršavanje radnih zadataka i obveza
Odjela,
- izrađuje programe rada Odjela i izvješća o radu,
- prati i nadzire primjenu zakonskih propisa,
- nadzire rad službenika Odjela i daje im upute za obavljanje poslova,
- priprema nacrte općih akata za Poglavarstvo i Vijeće, te ostale materijale
iz nadležnosti Odjela,
- osigurava i nadzire izvršavanje odluka, zaključaka i drugih akata
Poglavarstva i Vijeća iz nadležnosti Odjela,
- izrađuje prijedloge ugovora iz nadležnosti Odjela,
- izrađuje prijedlog plana proračuna u skladu sa napucima mjerodavnih tijela
Grada,
- sudjeluje i priprema ugovaranje izgradnje i održavanja komunalnih i drugih
objekata na području Grada,
- daje smjernice i predlaže programe izgradnje i održavanja komunalne
infrastrukture i drugih objekata,
- organizira i vodi brigu o nadzoru nad izgradnjom infrastrukturnih i drugih
objekata kojih je investitor Grad,
- priprema i izrađuje kapitalne projekte u području komunalnih djelatnosti i
zaštiti okoliša, te prijedloge planova komunalnog resora i komunalne politike i
organizira obavljanje komunalnih djelatnosti,
- izvršava proračun i maksimalno racionalno upravlja prihodima i rashodima
iz nadležnosti Odjela,
- prati, razlučuje i priprema mjerila za utvrđivanje komunalne naknade i
komunalnog doprinosa iz kojih se osiguravaju sredstva za održavanje, odnosno
gradnju objekata i uređaja komunalne infrastrukture,
- prati, razlučuje i priprema mjerila za utvrđivanje najamnine iz područja
stanovanja te zakupnine poslovnih prostora u vlasništvu Grada, kao i naknade i
zakupnine za korištenje nerazvrstanih cesta i javnih površina,
- priprema i izrađuje programe i prati provođenje mjera zaštite i unapređenja
prirodnog okoliša, a zajedno sa tijelima, ustanovama te osobito trgovačkim
društvima u čijoj je nadležnosti zaštita okoliša,
- prati rad i surađuje s tijelima, ustanovama i trgovačkim društvima u čijoj
je ovlasti razvoj i održavanje komunalne infrastrukture i drugog javnog dobra
od interesa za Grad, te potiče poduzimanje aktivnosti i ostvarenje projekata u
smislu poboljšanja stanja,
- obavlja i druge poslove određene aktima Vijeća i Poglavarstva,
- obavlja i druge poslove po nalogu gradonačelnika.
4. PROČELNIK UPRAVNOG ODJELA ZA FINANCIJE
Uvjeti:
- VII/I stupanj stručne spreme ekonomskog smjera
- 5 godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
- položen državni stručni ispit
- poznavanje engleskog jezika
- poznavanje rada na računalu
Izvršitelj: 1
Opis poslova:
- rukovodi radom Upravnog odjela za financije,
- osigurava zakonit rad i brine za izvršavanje radnih zadataka i obveza
Odjela,
- izrađuje programe rada Odjela, financijski plan i izvješća o radu,
- prati i nadzire primjenu zakonskih propisa,
- nadzire rad službenika Odjela i daje im upute za obavljanje poslova,
- priprema nacrte općih i pojedinačnih akata za Poglavarstvo i Vijeće, te
ostale materijale iz nadležnosti Odjela,
- osigurava i nadzire izvršavanje odluka, zaključaka i drugih akata
Poglavarstva i Vijeća iz nadležnosti Odjela,
- izrađuje prijedloge ugovora iz nadležnosti Odjela,
- izrađuje nacrte proračuna, izmjena i dopuna proračuna, odluka o
izvršavanju proračuna, godišnji obračun proračuna sukladno rokovima i dinamici Zakona
o proračunu,
- izrađuje račune prihoda i izdataka, konsolidacijsku bilancu i druge
dokumente i izvještaje vezane uz proračun,
- priprema, prijavljuje i vodi projekte i programe iz fondova Europske
unije, državnih fondova i drugih fondova, a od interesa za Grad, te nadzire
samostalnog suradnika za financije i samostalnog upravnog referenta za
komunalne poslove u prijavi i realizaciji navedenih projekata i programa,
- vodi brigu o namjenskom trošenju sredstava proračuna kako po korisnicima
tako i po namjeni,
- prati i brine o prilivu sredstava u proračun i o plaćanju dospjelih
obveza,
- surađuje u pripremi zajedničkog plana razvojnih programa po resorima,
- sudjeluje u izradi nacrta smjernica i ciljeva proračunske politike te
uputa proračunskim korisnicima za izradu prijedloga proračuna,
- prati realizaciju prihoda i rashoda, usklađuje dinamiku izvršenja
proračunskih izdataka te predlaže mjere za ekonomiziranje raspoloživim
sredstvima,
- organizira i nadzire razrez i naplatu gradskih poreza,
- planira nabavku informatičkog sustava i opreme,
- nadzire vođenje evidencije svih postupaka javne nabave koje se vode u
Gradu,
- vrši kontrolu obračuna putnih naloga,
- obavlja i druge poslove po nalogu gradonačelnika.
III. UNUTRAŠNJE USTROJSTVO
Članak 4.
U Uredu Grada ustrojena su sljedeća radna mjesta:
1. TAJNICA
Uvjeti:
- IV. stupanj stručne spreme upravnog, ekonomskog ili općeg smjera
- 2 godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
- položen državni stručni ispit
- poznavanje rada na računalu
Izvršitelj: 1
Opis poslova:
- sudjeluje u tehničkoj pripremi materijala za sjednice Poglavarstva i
Vijeća i radnih tijela,
- prosljeđuje pismene otpravke akata Poglavarstva i Vijeća,
- vodi registar materijala te odluka i zaključaka Vijeća, Poglavarstva i
radnih tijela,
- skrbi o arhivskom materijalu i surađuje sa nadležnim organom vezano uz
arhivsku građu,
- vodi protokolarne poslove za potrebe gradonačelnika, Poglavarstva i
Vijeća, te sudjeluje u pripremi i realizaciji kulturnih i inih godišnjih
događanja u Gradu,
- vodi brigu o reprezentativnim potrebama Ureda,
- obavlja uredske i tehničke poslove za potrebe gradonačelnika, Poglavarstva
i Vijeća,
- prima stranke i usmjerava ih nadležnim osobama,
- izdaje putne naloge i vodi evidenciju putnih naloga,
- vodi razvrstavanje faktura kroz internu dostavnu knjigu,
- vodi zaprimanje akata kroz urudžbeni zapisnik te razvrstavanje istih po
Odjelima kroz interne dostavne knjige,
- obavlja poslove prijema pošte i pisarnice, a po potrebi i otpreme pošte,
- vodi telefonsku centralu i brine o prispijeću i slanju fax poruka za Ured,
- obavlja i druge poslove po nalogu predstojnika i gradonačelnika.
2. ADMINISTRATIVNI REFERENT
Uvjeti:
- IV. stupanj stručne spreme ekonomskog, upravnog ili drugog odgovarajućeg
smjera
- 2 godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
- položen državni stručni ispit
- poznavanje rada na računalu
Izvršitelj: 1
Opis poslova:
- sudjeluje u tehničkoj pripremi materijala za sjednice Poglavarstva, Vijeća
i radnih tijela, te brine o pravodobnoj dostavi materijala,
- priprema zapisnike sa sjednica Poglavarstva i Vijeća,
- obavlja prijepis za potrebe gradonačelnika i predstojnika,
- vrši prijepis zaključaka, odluka i rješenja Poglavarstva i Vijeća, te
drugih tekstova,
- prosljeđuje pismene otpravke akata Poglavarstva i Vijeća,
- zadužena je za pravodobnu objavu općih akata Vijeća u glasilo PGŽ i
dostavu na nadzor nadležnom tijelu,
- evidentira vijećnička pitanja te vodi brigu o rokovima za dostavljanje
odgovora,
- vrši tonsko snimanje sjednica Vijeća,
- vodi evidenciju prisustvovanja sjednicama Poglavarstva, Vijeća, članova
radnih tijela, te navedenu evidenciju predaje u financije radi isplate naknade,
- po potrebi sudjeluje u prijemu pošte i otpremi pošte,
- po potrebi sudjeluje u skrbi o arhivskom materijalu,
- vodi telefonsku centralu i brine o prispijeću i slanju fax poruka za Ured,
- sudjeluje u pripremi i realizaciji kulturnih i inih godišnjih događanja,
- sudjeluje u obavljanju kadrovskih i općih poslova za potrebe Grada,
odnosno vodi kadrovsku evidenciju, matičnu knjigu, vrši prijave i odjave,
- sudjeluje u skrbi o reprezentativnim potrebama Ureda,
- obavlja i druge poslove po nalogu predstojnika.
3. UPRAVNI REFERENT
Uvjeti:
- IV. stupanj stručne spreme ekonomskog smjera
- 1 godina radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima
- položen državni stručni ispit
- poznavanje rada na računalu
Izvršitelj: 1
Opis poslova:
- vodi registar svih općih akata Poglavarstva i Vijeća,
- obavlja radnje u upravnom postupku do donošenja rješenja za korisnike
socijalnog programa,
- vodi registar i evidenciju korisnika socijalne pomoći,
- priprema godišnja izvješća o trošenju sredstava iz socijalnog programa za
Socijalno vijeće,
- učestvuje u izradi informativno-propagandnog materijala Grada,
- obavlja sve poslove u suradnji sa nadležnim tijelima vezane za zaštitu i
spašavanje, elementarne nepogode, zaštitu na radu, te poslovi priprema programa
i mjera zaštite od požara i vatrogastva,
- sudjeluje u izradi i realizaciji programa javnih potreba iz nadležnosti
Odjela, te sudjeluje u nadzoru trošenja proračunskih sredstava od strane
korisnika sredstava,
- vrši pripremu postupka javne nabave za povjerenstva,
- uređuje i puni web stranice Grada,
- pruža administrativnu pomoć članovima vijeća mjesnih odbora, te sudjeluje
u pripremi i provođenju izbora za članove vijeća mjesnih odbora,
- vodi evidenciju ugovora iz nadležnosti Ureda,
- brine o nabavci uredskog i drugog materijala za potrebe Grada,
- vrši prijepis za potrebe predstojnika i gradonačelnika,
- obavlja i druge poslove po nalogu predstojnika.
4. KUĆNI MAJSTOR
Uvjeti:
- KV ili VKV stolar, bravar, zidar, električar ili soboslikar,
- položen vozački ispit za B kategoriju,
- položen ispit za ložača centralnog grijanja,
- 1 godina radnog iskustva.
Izvršitelj: 1
Opis poslova:
- obavlja pomoćne i tehničke poslove redovnog održavanja i manjih popravaka
poslovnih prostorija i uređaja Gradske uprave, te po potrebi i ustanova kojih
je Grad osnivač,
- obavlja sve manje popravke u poslovnim prostorima i na sportskim
igralištima u vlasništvu Grada, a koje je moguće izvršiti bez uporabe posebnog
alata ili posebnih stručnih znanja,
- dostavlja materijale za sjednice Poglavarstva, Vijeća i radnih tijela te
ostale potrebne dostave,
- obavlja poslove dostave pošte i otpreme pošte,
- obavlja prijevoz za službene potrebe,
- skrbi o redovnom održavanju službenog voznog parka, te o dostavi na
popravak zbog izvanrednih nastalih potreba,
- vodi brigu o nabavci potrebnog goriva za kotlovnice,
- obavlja i druge poslove po nalogu predstojnika.
5. ČISTAČICA:
Uvjeti:
- osnovna škola
Izvršitelj: 1
Opis poslova:
- obavlja poslove čišćenja radnih prostorija, namještaja, sanitarija,
prozora, i druge opreme u prostorima Gradske uprave, te prostoriju Gradske
vijećnice,
- obavlja poslove čišćenja radne prostorije, namještaja i sanitarija
Matičnog ureda PGŽ u Gradu Novom Vinodolskom,
- obavlja poslove čišćenja i pranja posuđa nakon dnevnih primanja stranaka u
Gradskoj upravi,
- vrši nabavku potrošnog materijala za čišćenje po odobrenju predstojnika
Ureda i skrbi o njegovoj adekvatnoj uporabi,
- održava čistoću okućnice,
- obavlja i druge poslove po nalogu predstojnika.
Članak 5.
U Upravnom odjelu za urbanizam i razvoj ustrojena su slijedeća radna mjesta:
1. SAMOSTALNI STRUČNI SURADNIK ZA PRAVNA PITANJA
Uvjeti:
- VII/I stupanj stručne spreme pravnog smjera,
- tri godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima,
- položen državni stručni ispit,
- poznavanje rada na računalu.
Izvršitelj: 1
Opis poslova:
- obavlja savjetodavne i složene pravne poslove iz djelokruga rad Odjela,
- prati, proučava i razrađuje zakonske i druge pravne propise koji se odnose
na poslove i postupke koji se tiču nadležnosti Odjela,
- izrađuje prijedloge općih kao i pojedinačnih akata iz nadležnosti Odjela,
- obavlja stručne poslove kao i sve ostale potrebne pripremne i ostale
radnje koje se tiču provođenja postupaka javnog natječaja za raspolaganje
nekretninama u vlasništvu Grada kao i za kupnju nekretnina u skladu sa
Zaključcima i Odlukama Poglavarstva,
- priprema i provodi sve potrebne radnje koje se odnose na sređivanje stanja
nekretnina koje su vanknjižno vlasništvo Grada (podnošenje tužbi, pregovori sa
zemljišno-knjižnim vlasnicima i dr.),
- priprema i zajednički sa stručnim referentom za urbanizam sređuje i vodi
evidenciju nekretnina u vlasništvu Grada,
- priprema prijedloge ugovora koji se odnose na nekretnine (kupoprodajne
ugovore, ugovore o pravu građenja, ugovore o pravu služnosti i dr.), osim
ugovora koji se odnose na one poslove Upravnog odjela za komunalni sustav i
zaštitu okoliša,
- obavlja stručne poslove pripreme i realizacije prodaje nekretnina u
vlasništvu Grada kao i kupnje nekretnina od strane Grada za potrebe izgradnje
gospodarskih, športskih i drugih objekata društvene namjene te izrađuje
potrebne tabularne isprave za uknjižbu nekretnina, kao i sve ostale radnje koje
se tiču prometa nekretnina,
- priprema i provodi sve potrebne radnje koje se podnose na raspolaganje
poljoprivrednim zemljištem u vlasništvu RH i to sve oblike raspolaganja kao što
su prodaja, zakup i koncesija, te u pripremi i provođenju radnji surađuje sa
nadležnim tijelima sukladno odredbama Zakona o poljoprivrednom zemljištu,
- kontrolira prijedloge parcelacijskih elaborata dostavljene od strane
ovlaštenih geodeta koji se odnose na parcelacije nekretnina koje graniče sa nekretninama
u vlasništvu Grada ili određivanje međa,
- provodi sve potrebne radnje koje se odnose na pripremu i izradu
parcelacijskih elaborata vezano za formiranje gradilišta, proširenje okućnica i
sl.,
- obavlja savjetodavne poslove koji se odnose na interes stranaka za kupnju
nekretnina u vlasništvu Grada,
- kontrolira rješenja koja izdaje nadležni Ured za katastar i geodetske
poslove kao i nadležni zemljišno-knjižni odjel radi mogućeg ulaganja žalbe ili
drugih pravnih lijekova na izdana rješenja,
- izrađuje tužbe u kojima se Grad javlja kao tužitelj, prijedloge za ovrhu,
kao i žalbe i sve ostale redovne ili izvanredne pravne lijekove koji se odnose
na postupke pred nadležnim sudovima, tijelima državne uprave kao i pred drugim
tijelima, a tiču se poslova iz nadležnosti Odjela (imovinsko-pravni postupci,
postupci koji se odnose na potraživanja iz oblasti koncesijskih odobrenja,
pomorskog dobra i dr.),
- zastupa Grad pred sudovima, tijelima državne uprave i svim drugim
nadležnim tijelima u postupcima koji se odnose na sporove isključivo iz
nadležnosti Odjela (imovinsko-pravni, koncesijska odobrenja, sporovi iz
područja pomorskog dobra i dr.),
- obavlja i druge poslove po nalogu pročelnika i gradonačelnika.
2. SAMOSTALNI REFERENT ZA URBANIZAM I RAZVOJ
Uvjeti:
- VI. ili VII/I. stupanj stručne spreme arhitektonskog ili građevinskog
smjera,
- tri godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima,
- položen državni stručni ispit,
- poznavanje rada na računalu.
Izvršitelj: 1
Opis poslova:
- planira, organizira i sudjeluje u izradi dokumenata prostornog uređenja i
ostalih dokumenata koji se odnose na prostorno uređenje,
- priprema, organizira i provodi sve potrebne radnje koje se odnose na
potrebe izrade studija utjecaja na okoliš za zahvate za koje je potrebna izrada
studije, a odnose se na poslove iz nadležnosti Odjela (studije utjecaja na
okoliš za nasipavanje u more, za luke posebne namjene, za golf
terene, za komplekse ugostiteljsko-turističke namjene 5 ha i
više),
- priprema i provodi postupak koji se odnosi na izradu karte buke i
akcijskih planova sukladno Zakonu o zaštiti od buke,
- priprema za povjerenstvo natječaje koji se odnose na Zakon o javnoj nabavi
za izvođenje radova, usluga i nabavu opreme vrijednosti 200.000,00 kn i više,
- priprema i provodi natječaje koji se odnose na izrade idejnog rješenja i
postavljanje spomenika na području Grada,
- provodi nadzor od strane Grada nad izvođenjem radova kojih je investitor
Grad, a odnose se na radove iz nadležnosti Odjela,
- surađuje sa nadležnom Upravom za zaštitu kulturne baštine, Konzervatorski
odjel u Rijeci za izvođenje radova kojih je investitor Grad, a vrijednost
investicije iznosi 200.000,00 kn i više, te se radi realizacije ovih radova brine
za provođenje postupka donošenja odgovarajućeg rješenja za davanje suglasnosti
na projekte koji se odnose na izvođenje radova na ovim objektima,
- predlaže smjernice i uvjete gospodarenja prostorom, kao i razvojne
programe za sve vrste gospodarskih aktivnosti,
- priprema odluke vezane za donošenje dokumenata prostornog uređenja kao što
su izvješća o stanju u prostoru, program mjera za unapređenja stanja u
prostoru, priprema i provodi prethodnu i javnu raspravu, akte i prijedloge
odluka o donošenju dokumenta prostornog uređenja,
- sukladno Zakonu o gradnji priprema i brine za osiguranje odnosno priprema
izradu sve potrebne dokumentacije kod izvođenja radova kojih je investitor
Grad, a odnose se na poslove iz nadležnosti Odjela (izrada projekta, potrebne revizije
projekta, nadzor nad izvođenjem radova, zahtjev za lokacijsku i građevnu
dozvolu, uporabnu dozvolu i dr.),
- planira i predlaže aktivnosti za razvitak poduzetništva na području Grada
sa praćenjem objavljivanja natječaja nadležnih ministarstava i drugih tijela
koje se odnose na mogućnosti korištenja sredstava za razvoj poduzetništva, te
predlaže nadležnim tijelima Grada (Poglavarstvo ili Vijeće) aktivnosti za
realizaciju istih,
- prati i priprema dokumentaciju koja se odnosi na natječaje za korištenje
sredstava ministarstva i drugih tijela za izrade dokumenta prostornog uređenja,
katastarskih podloga, GIS sustava i dr. iz nadležnosti Odjela,
- priprema i provodi razne programe koji se odnose na kompjutersku obradu
podataka iz nadležnosti Odjel (GIS sustav i sl.),
- obavlja savjetodavne poslove koji se odnose na interes stranaka za uvjete
gradnje sukladno dokumentima prostornog uređenja,
- po potrebi podnosi prijave nadležnim inspekcijskim tijelima radi bespravne
gradnje na području Grada, te po potrebi odnosno zahtjevu Poglavarstva ili
gradonačelnika obilazi područje Grada radi kontrole bespravne gradnje,
- pohranjuje i čuva donijete dokumente prostornog uređenja sa izvješćima sa
javne rasprave,
- obavlja i druge poslove po nalogu pročelnika.
3. VIŠI STRUČNI REFERENT ZA URBANIZAM
Uvjeti:
- IV. ili VI. stupanj stručne spreme građevinskog ili drugog tehničkog
smjera,
- tri godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima,
- položen državni stručni ispit
- poznavanje rada na računalu.
Izvršitelj: 1
Opis poslova:
- priprema potrebnu dokumentaciju za izradu dokumenata prostornog uređenja i
izradu projektne dokumentacije iz nadležnosti Odjela,
- priprema za povjerenstvo natječaje koji se odnose na izvođenje radova,
usluga i nabavu roba temeljem Zakona o javnoj nabavi odnosno Uredbe o postupku
nabave, roba, radova i usluga male vrijednosti do 200.000,00 kn,
- priprema svu potrebnu dokumentaciju i podloge koje se odnose na objekte
pod zaštitom i surađuje sa nadležnom Upravom za zaštitu kulturne baštine,
Konzervatorski odjel u Rijeci, radi donošenja odgovarajućih rješenja o davanju
suglasnosti za izvođenje radova na predmetnim objektima čija vrijednost iznosi
do 200.000,00 kn,
- priprema i izrađuje prijedlog Plana upravljanja pomorskim dobrom i
Izvješća o planu upravljanja pomorskim dobrom, kao i ostalu potrebnu
dokumentaciju i izvješća koja se odnose na pomorsko dobro,
- priprema i izrađuje plan rasporeda kioska, štandova i ostalih privremenih
objekata na području Grada,
- prati i priprema očitovanja Grada po podnijetim zahtjevima nadležnog ureda
državne uprave koji se odnose na postupke izdavanja lokacijskih i građevnih
dozvola,
- temeljem Zakona o gradnji brine se za pripremu potrebne dokumentacije i
podnosi zahtjeve za izdavanje lokacijske i građevne dozvole za izvođenje radova
kojih je investitor Grad, a odnose se na radove iz nadležnosti Odjela (izrada
projekta, potrebne revizije projekta, zahtjev za uporabnu dozvolu i dr.),
- zajednički sa samostalnim referentom za urbanizam i razvoj priprema i
provodi programe koji se odnose na kompjutersku obradu podataka iz nadležnosti
Odjela (GIS sustav i sl.),
- vodi evidencije o nekretninama u vlasništvu Grada,
- obavlja savjetodavne poslove koji se odnose na interes stranaka za uvjete
gradnje sukladno dokumentima prostornog uređenja,
- vodi evidenciju izdanih lokacijskih i građevnih dozvola i inspekcijskih
postupaka koji se odnose na bespravnu gradnju na području Grada,
- po potrebi podnosi prijave nadležnim inspekcijskim tijelima radi bespravne
gradnje na području Grada, te po potrebi odnosno zahtjevu Poglavarstva ili
gradonačelnika obilazi područje Grada radi kontrole bespravne gradnje,
- pribavlja potrebnu dokumentaciju za vođenje imovinskih postupaka, kao i
ostalih postupaka iz nadležnosti Odjela,
- brine se o provođenju javne rasprave kod donošenja dokumenta prostornog
uređenja sukladno Uredbi o javnoj raspravi u postupku donošenja prostornih
planova,
- po potrebi provodi nadzor nad izvođenjem radova kojih je investitor Grad,
a odnosi se na radove iz nadležnosti rada Odjela čija vrijednost iznosi do
200.000,00 kn,
- kontrolira izdane lokacijske i građevne dozvole radi mogućeg ulaganja
redovnog ili izvanrednog pravnog lijeka,
- pohranjuje i čuva donijete dokumente prostornog uređenja sa izvješćima sa
javne rasprave,
- vodi evidenciju donesenih dokumenta prostornog uređenja te dostavlja
potrebna izvješća Ministarstvu zaštite okoliša, prostornog uređenja i
graditeljstva, Županijskom zavodu za održivi razvoj i prostorno planiranje kao
i nadležnim uredima državne uprave,
- obavlja i druge poslove po nalogu pročelnika.
Članak 6.
U Upravnom odjelu za komunalni sustav i zaštitu okoliša ustrojena su
sljedeća radna mjesta:
1. SAMOSTALNI UPRAVNI REFERENT ZA KOMUNALNE POSLOVE I PRAVNA PITANJA
Uvjeti:
- VII/I stupanj stručne spreme pravnog smjera,
- tri godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima,
- položen državni stručni ispit,
- poznavanje rada na računalu.
Izvršitelj: 1
Opis poslova:
- obavlja savjetodavne i složene pravne poslove iz djelokruga rada Odjela,
- prati, proučava i razrađuje zakonske i druge propise,
- izrađuje nacrte općih akata iz nadležnosti Odjela,
- izrađuje i nadzire izradu pojedinačnih upravnih akata i ugovora,
- vodi upravne postupke, upravne sporove i sudske sporove s osnova prisilne
naplate komunalne naknade, komunalnog doprinosa, spomeničke rente, te sudske
sporove iz oblasti komunalnog redarstva, zakupa poslovnih prostora i javne
površine,
- vodi druge upravne postupke i upravne sporove iz djelokruga rada ovog
Odjela,
- zastupa Grad pred sudovima i drugim nadležnim tijelima u svezi svih
predmeta vezanih za ovaj Odjel,
- vodi sve imovinsko pravne poslove, te provodi postupke u pravnom prometu
nekretnina vezanih uz komunalnu infrastrukturu kojom direktno upravlja Grad,
- obavlja pravne i strukovne poslove vezane uz ovjeru svih vrsta elaborata
koji su vezani uz promjenu vlasničkog i posjedovnog stanja komunalne
infrastrukture,
- obavlja poslove na ustrojavanju trajne evidencije komunalne infrastrukture
Grada sa upisom vlasništva Grada,
- obavlja i druge poslove po nalogu pročelnika.
2. SAMOSTALNI UPRAVNI REFERENT ZA KOMUNALNE POSLOVE
Uvjeti:
- VII/I stupanj stručne spreme ekonomskog ili tehničkog smjera,
- tri godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima,
- položen državni stručni ispit,
- poznavanje engleskog jezika,
- poznavanje rada na računalu.
Izvršitelj: 1
Opis poslova:
- prati i predlaže mjerila za utvrđivanje komunalne naknade,
- utvrđuje obveznike, izrađuje pojedinačne akte i vodi prvostupanjske
upravne postupke kojima se utvrđuje obaveza plaćanja komunalne naknade i
spomeničke rente,
- vodi evidenciju obveznika komunalne naknade i spomeničke rente, te
kontinuirano provodi aktivnosti na ažuriranju podataka,
- priprema podlogu za pokretanje postupaka prisilne naplate komunalne
naknade, komunalnog doprinosa i spomeničke rente,
- priprema postupke javne nabave za povjerenstvo iz nadležnosti ovog Odjela
u skladu sa zakonom i odlukama Grada,
- osobito je zadužen u obavljanju poslova na pripremi, prijavi, izradi i
realizaciji projekata i programa komunalne infrastrukture iz fondova Europske
unije, državnih fondova i drugih fondova, a od posebnog interesa za Grad,
- obavlja sve poslove vezane uz provođenje mjera zaštite potrošača korisnika
javnih usluga,
- obavlja i druge poslove po nalogu pročelnika.
3. SAMOSTALNI UPRAVNI REFERENT ZA VOĐENJE KATASTRA VODOVA
Uvjeti:
- VII/I. stupanj stručne spreme geodetskog smjera,
- 2 godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima,
- položen državni stručni ispit,
- poznavanje rada na računalu.
Opis poslova:
- obavlja poslove u vezi vođenja katastra infrastrukturnih vodova koristeći
GIS tehnologiju,
- obavlja poslove vezane uz evidenciju naselja, ulica i kućnih brojeva,
- obavlja poslove vezane uz određivanje kućnih brojeva, te u vezi s time
vodi upravni postupak,
- pruža pomoć u provođenju aktivnosti na ažuriranju podataka nužnih za
izradu pojedinačnih akata kojim se utvrđuje obaveza plaćanja komunalne naknade,
- obavlja tehničke, strukovne poslove vezane uz sve elaborate koji su vezani
uz promjenu vlasničkog i posjedovnog stanja objekata i uređaja komunalne
infrastrukture,
- obavlja i druge poslove po nalogu pročelnika.
4. VIŠI STRUČNI REFERENT ZA UPRAVLJANJE JAVNIM POVRŠINAMA I POSLOVNIM
PROSTORIMA
Uvjeti:
- VI. stupanj građevinskog ili drugog tehničkog smjera,
- dvije godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima,
- položen državni stručni ispit,
- poznavanje rada na računalu.
Izvršitelj: 1
Opis poslova:
- predlaže uvjete davanja u zakup javnih površina za postavljanje pokretnih
naprava, te reklamnih površina (visina, propisivanje općih i posebnih uvjeta
natječaja) predlaže uvjete davanja u zakup poslovnih prostora u vlasništvu Grada
(visina, namjena propisivanje općih i posebnih uvjeta natječaja),
- predlaže uvjete davanja u zakup javnog tunelskog skloništa u vlasništvu
Grada (visina, namjena propisivanje općih i posebnih uvjeta natječaja),
- provodi postupke natječaja za davanje u zakup poslovnih prostora, javnog
tunelskog skloništa i javnih površina,
- priprema ugovore o davanju u zakup poslovnih prostora, javnog tunelskog
skloništa i javnih površina, te vrši kontrolu ugovornih odnosa,
- vodi evidenciju poslovnih prostora, javnog tunelskog skloništa i javnih
površina danih u zakup,
- provodi postupke prisilnog iseljenja iz poslovnih prostora, javnog
tunelskog skloništa,
- provodi postupke prisilne naplate potraživanja Grada po osnovi zakupa
javnog tunelskog skloništa, poslovnih prostora, javnih površina,
- prati provođenje mjera zaštite i unapređenja prirodnog okoliša, te pomaže
u radu raznim udrugama građana, ustanovama iz područja zaštite i unapređenja
okoliša,
- obavlja druge poslove po nalogu pročelnika.
5. VIŠI STRUČNI REFERENT GRADNJE KOMUNALNE INFRASTRUKTURE
Uvjeti:
- IV. ili VI. stupanj stručne spreme građevinskog ili drugog tehničkog
smjera,
- dvije godine radnog iskustva,
- položen državni stručni ispit,
- poznavanje rada na računalu.
Izvršitelj: 1
Opis poslova:
- vrši obračun komunalnog doprinosa, vodi postupak izdavanja rješenja o
obvezi plaćanja, te kontrolu izvršenih investicijskih ulaganja u skladu sa
naplaćenim komunalnim doprinosom,
- vrši snimak potreba investicijskog održavanja objekata i uređaja komunalne
infrastrukture, izrađuje troškovnike potrebnih radova, te vrši nadzor nad
izvođenjem radova, te danim uslugama,
- sudjeluje u pripremi, organizaciji i praćenju ostvarenja kapitalne gradnje
komunalne infrastrukture na području Grada,
- surađuje sa tijelima, ustanovama i trgovačkim društvima u čijoj je ovlasti
gradnja drugog javnog dobra od interesa za Grad (telekomunikacijski sustav,
elektrodistribucijski sustav, javne ceste i dr.), sa ciljem realizacije zajedničkog
projekta gradnje infrastrukture,
- priprema podloge i vodi potrebite radnje za dobivanje lokacijskih i
građevinskih dozvola, za gradnju objekata i uređaja komunalne infrastrukture
kojima je investitor Grad,
- vrši stručni nadzor nad gradnjom kapitalnih objekata i uređaja komunalne
infrastrukture,
- obavlja i druge poslove po nalogu pročelnika.
6. REFERENT ODRŽAVANJA KOMUNALNE INFRASTRUKTURE
Uvjeti:
- IV. stupanj stručne spreme građevinskog ili drugog tehničkog smjera,
- dvije godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima,
- položen državni stručni ispit,
- poznavanje rada na računalu.
Opis poslova:
- vrši snimak stanja objekata i uređaja komunalne infrastrukture, te
predlaže tekuće mjere za njihovo poboljšanje,
- usklađuje i provodi nadzor nad obavljanjem poslova tekućeg održavanja
objekata i uređaja komunalne infrastrukture koje vrše komunalna trgovačka
društva, (održavanje čistoće javnih površina, oborinske odvodnje),
- usklađuje i provodi nadzor nad obavljanjem ostalih djelatnosti iz područja
komunalnog gospodarstva koje vrše pojedine pravne i fizičke osobe,
(nerazvrstane ceste, javna rasvjeta, DDD i higijeničarska služba, dimnjačari i
dr.),
- surađuje sa tijelima, ustanovama i trgovačkim društvima u čijoj je ovlasti
održavanje drugog javnog dobra od interesa za Grad (telekomunikacijski sustav,
elektrodistribucijski sustav, javne ceste i dr.),
- vrši premjer građevinskih objekata i građevinskog zemljišta u vlasništvu
fizičkih ili pravnih osoba, kao osnova za utvrđivanje visine komunalne naknade,
- nadzire stanje prometne signalizacije na području Grada, te predlaže mjere
za poboljšanje prometne regulacije,
- izdaje odobrenja za povremeno korištenje nerazvrstanih cesta i javnih
površina za izvođenje građevinskih radova, te vodi evidenciju o izdanim i
naplaćenim odobrenjima,
- vodi evidenciju priključenja objekata i uređaja na komunalnu
infrastrukturu, te prihoda ostvarenog po toj osnovi,
- obavlja i druge poslove po nalogu pročelnika.
7. REFERENT FAKTURIRANJA NEPOREZNIH PRIHODA GRADA
Uvjeti:
- IV. stupanj stručne spreme ekonomskog, upravnog ili općeg smjera
- dvije godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima,
- položen državni stručni ispit,
- poznavanje rada na računalu.
Izvršitelj: 1
Opis poslova:
- vrši premjer građevinskih objekata i građevinskog zemljišta u vlasništvu
privatnih fizičkih ili pravnih osoba, kao osnova za utvrđivanje visine
komunalne naknade,
- vrši fakturiranje neporeznih prihoda Grada iz djelokruga rada ovog Odjela,
- vrši praćenje i kontrolu fakturirane vrijednosti, te dostavlja izvješće po
zahtjevu pročelnika,
- predlaže uvjete korištenja stanova u vlasništvu Grada (visinu najamnine,
općih i posebnih uvjeta natječaja za dodjelu stanova na korištenje),
- priprema ugovore o najmu stana, te vodi evidenciju o zaključenim
ugovorima,
- vodi brigu o stanju stanova u vlasništvu Grada,
- vrši ostale poslove iz oblasti stanovanja,
- obavlja i druge poslove po nalogu pročelnika.
8. KOMUNALNI REDAR
Uvjeti:
- IV. stupanj stručne spreme ekonomskog, upravnog ili drugog odgovarajućeg
smjera,
- dvije godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima,
- položen državni stručni ispit,
- poznavanje rada na računalu.
Izvršitelja: 3
Opis poslova:
- vrši dnevni snimak stanja komunalnog reda na području Grada,
- obavlja poslove komunalnog redarstva utvrđene Zakonom o komunalnom
gospodarstvu i općim aktima Grada,
- izrađuje pojedinačne akte i vodi prvostupanjske upravne postupke iz
oblasti komunalnog reda,
- izrađuje redovna mjesečna izvješće o stanju komunalnog reda,
- prikuplja i analizira prijedloge i inicijative vijeća mjesnih odbora i
građana koji se odnose na poboljšanje stanja komunalnog reda, te predlaže mjere
za njihovo provođenje,
- vodi poslove naplate globa, prisilnu naplate potraživanja iz oblasti
komunalnog reda, te prekršajne prijave,
- obavlja i druge poslove po nalogu pročelnika i gradonačelnika.
Članak 7.
U Upravnom odjelu za financije ustrojena su sljedeća radna mjesta:
1. SAMOSTALNI REFERENT ZA FINANCIJE
Uvjeti:
- VII/I. stupanj stručne spreme ekonomskog smjera,
- tri godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima,
- položen državni stručni ispit,
- poznavanje engleskog jezika,
- poznavanje rada na računalu.
Izvršitelj: 1
Opis poslova:
- prati zakonske i druge pravne propise iz nadležnosti Odjela,
- sudjeluje u izradi akata iz nadležnosti Odjela,
- osobito je zadužen u obavljanju poslova na pripremi, prijavi, izradi i
realizaciji projekata i programa iz fondova
Europske unije, državnih fondova i drugih fondova, a od
posebnog interesa za Grad,
- prihvaća i obrađuje elektronske izvatke platnog prometa,
- obrađuje i kontrolira knjigu ulaznih i izlaznih računa,
- kontrolira i likvidira blagajnu uplata gradskih prihoda,
- prati priliv sredstava,
- priprema i vrši knjiženje u glavnu knjigu,
- sudjeluje u pripremi financijskih izvješća proračuna,
- sudjeluje u pripremi financijskih planova,
- prikuplja podatke o poreznim obveznicima,
- obavlja i duge poslove po nalogu pročelnika.
2. SAMOSTALNI SURADNIK ZA FINANCIJE
Uvjeti:
- VII/I. stupanj stručne spreme ekonomskog, pravnog ili tehničkog smjera,
- 16 mjeseci radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima,
- položen državni stručni ispit,
- poznavanje engleskog jezika,
- poznavanje rada na računalu.
Izvršitelj: 1
Opis poslova:
- prati zakonske i druge propise iz nadležnosti Odjela,
- obavlja savjetodavne poslove iz djelokruga rada Odjela,
- sudjeluje u izradi akata iz djelokruga rada Odjela,
- vrši pripremu svih postupaka javne nabave za povjerenstva iz proračunske
nadležnosti svih Odjela,
- vodi evidenciju svih postupaka javne nabave u Gradu,
- osobito je zadužen u obavljanju poslova na pripremi, prijavi, izradi i
realizaciji projekata i programa iz fondova Europske unije, državnih fondova i
drugih fondova, a od interesa za Grad,
- obavlja poslove osiguranja kapitalne imovine Grada i zaposlenika, te vodi
brigu o naplati polica,
- radi evidenciju o dugotrajnoj materijalnoj imovini i sitnom inventaru,
- obavlja i druge poslove po nalogu pročelnika.
3. UNUTARNJI REVIZOR
Uvjeti:
- VII/I. stupanj stručne spreme ekonomskog smjera,
- tri godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima,
- stručno ovlaštenje ministra financija za obavljanje poslova unutarnje
kontrole u javnom sektoru,
- položen državni stručni ispit,
- poznavanje rada na računalu.
Izvršitelj: 1
Opis poslova:
- obavlja isključivo poslove unutarnje kontrole u skladu sa zakonskim i
podzakonskim aktima kojima je unutarnja kontrola propisana.
4. RAČUNOVODSTVENI REFERENT
Uvjeti:
- IV. stupanj stručne spreme ekonomskog, upravnog ili općeg smjera,
- dvije godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima,
- položen državni stručni ispit,
- poznavanje rada na računalu.
Izvršitelj: 1
Opis poslova:
- vrši obračun i isplatu plaća, te ostalih primanja zaposlenika Gradske
uprave,
- vrši obračun i isplatu plaća, te ostalih primanja zaposlenika ustanova
kojih je Grad osnivač kao i korisnika proračuna po odluci Poglavarstva,
- vrši obračun i isplatu naknada članova Poglavarstva, Vijeća i radnih
tijela, i obračun po osnovi ugovora o djelu,
- vodi potrebitu evidenciju u svezi s isplatama plaća i naknada,
- vodi materijalno financijske evidencije, provodi potrebna knjiženja i
priprema podatke za financijska izvješća za Gradsku upravu,
- vodi materijalno-financijske evidencije, provodi potrebna knjiženja i
priprema podatke za financijska izvješća za ustanove kojih je Grad osnivač kao
i korisnike proračuna po odluci Poglavarstva,
- obavlja i ostale poslove po nalogu pročelnika.
5. LIKVIDATOR - BLAGAJNIK
Uvjeti:
- IV. stupanj stručne spreme ekonomskog smjera,
- dvije godine radnog iskustva na istim ili sličnim poslovima,
- položen državni stručni ispit,
- poznavanje rada na računalu.
Izvršitelj: 1
Opis poslova:
- vrši kontrolu namjenskog trošenja sredstava korisnika proračuna,
- vrši evidenciju knjiga isprava (ugovori, zaključci, odluke, rješenja,
odobrenja) te prati njihova izvršenja,
- likvidira ulazne račune i naloge za isplatu proračunskih sredstava te
priprema platne naloge i vrši plaćanja, te na osnovu istih vrši knjiženje u
knjigu ulaznih računa,
- vrši salda konti obradu izvadaka platnog prometa i provodi zatvaranja u
knjizi izlaznih računa,
- priprema i provodi kompenzacije dospjelih potraživanja i obveza sa kupcima
i dobavljačima,
- temeljem dokumenata podiže gotov novac sa računa i vrši njegovu isplatu,
te za ove isplate izrađuje blagajnički izvještaj,
- vodi poslove knjigovodstva prodaje stanova na kojima postoji stanarsko
pravo,
- vrši isplatu akontacija prema putnim nalozima te vrši isplate po obračunu
i izvršenoj kontroli od strane pročelnika,
- prima uplate i vrši polog na žiroračun,
- vodi blagajničke dnevnike,
- obavlja i druge poslove po nalogu pročelnika.
Članak 8.
Službenici i namještenici su za svoj rad odgovorni pročelniku, odnosno
predstojniku Upravnog odjela.
Službenici i namještenici su dužni međusobno surađivati u radu, čuvati
službenu tajnu i drugu propisima utvrđenu tajnu.
Članak 9.
Pročelnik i predstojnik mogu pisanim ovlaštenjem ovlastiti službenika da u
okviru svojih poslova samostalno rješava i potpisuje akte.
Ovlaštenjem iz stavka 1. ovog članka određuju se poslovi i akti koje
službenik može samostalno potpisivati. Ovlaštenje se može povući u svako doba.
Članak 10.
Službenici se primaju u službu putem natječaja u skladu sa zakonskim
propisima, a namještenici putem oglasa.
U postupku izbora kandidata za zasnivanje radnog odnosa službenika, a nakon
raspisanog natječaja, mogu
se provjeravati stručne i druge radne sposobnosti kandidata
i to razgovorom, testiranjem, provjerom izvršenja zadataka.
O mogućnostima provjere kandidata iz stavka 2. ovog članka odlučit će
Poglavarstvo kod utvrđivanja potrebe za raspisivanjem natječaja za popunu
radnog mjesta.
Uvjeti, odnosno okolnosti navedene u stavku 2. i 3. odnose se i na
raspisivanje natječaja za prijam pročelnika odnosno predstojnika u radni odnos.
Rješenje o prijemu u službu donosi pročelnik, odnosno predstojnik Upravnog
odjela.
Po raspisanom natječaju ne mora se izvršiti izbor, ali se u tom slučaju
donosi odluka o poništenju natječaja. Protiv odluke o poništenju natječaja nije
dopušteno ulaganje pravnih lijekova i ona se mora dostaviti svim prijavljenim
natjecateljima.
Članak 11.
Po konačnosti rješenja o prijemu donosi se rješenje o rasporedu na radno
mjesto.
Probni rad za sve osobe koje se primaju u službu na neodređeno vrijeme traje
tri (3) mjeseca.
Tijekom probnog rada obavlja se provjera stručnih i drugih radnih
sposobnosti od strane pročelnika.
Kod zasnivanja radnog odnosa pročelnika i predstojnika, a tijekom probnog
rada provjeru stručnih i drugih radnih sposobnosti obavlja gradonačelnik.
Ako osoba ne zadovoljava na probnom radu, otkazuje se služba o čemu se
donosi rješenje najkasnije u roku od 8 dana od dana isteka probnog rada.
IV. VJEŽBENICI
Članak 12.
Osobe sa završenim obrazovanjem, određene stručne spreme i struke, bez
radnog staža u struci ili s radnim stažem kraćim od vremena određenog za
vježbenički staž, primaju se u službu u svojstvu vježbenika.
Vježbenik se prima na određeno vrijeme, ovisno o stupnju stručne spreme i
to:
IV. stupanj stručne spreme - 12 mjeseci
VI. stupanj stručne spreme - 14 mjeseci
VII. stupanj stručne spreme - 16 mjeseci
Odluku o primanju vježbenika donosi Poglavarstvo na prijedlog pročelnika,
odnosno predstojnika, a sukladno usvojenom planu Odjela.
V. PLAĆA
Članak 13.
Plaću službenika, odnosno namještenika čini umnožak koeficijenta složenosti
poslova radnog mjesta na koje je službenik, odnosno namještenik raspoređen i
osnovice za izračun plaće, uvećan za 0,5 % za svaku navršenu godinu radnog
staža.
Koeficijent složenosti poslova radnih mjesta i osnovica za izračun plaće
utvrđuje se aktom Poglavarstva.
Članak 14.
Za vrijeme trajanja vježbeničkog staža, vježbenik ima pravo na 85% plaće
poslova radnog mjesta najniže složenosti za istu stručnu spremu.
VI. RASPORED RADNOG VREMENA
Članak 15.
Odluku o radnom vremenu Grada, odnosno preraspodjeli radnog vremena, te o
radu u smjenama određuje se aktom Poglavarstva.
VII. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Članak 16.
Službenici i namještenici zatečeni na radu na dan stupanja na snagu ovo Pravilnika,
nastavljaju s radom na svojim dosadašnjim službeničkim, odnosno radnim
mjestima, a do donošenja rješenja o rasporedu.
Službenici i namještenici zaposleni u Odjelima rasporedit će se na
odgovarajuća radna mjesta ovisno o svojoj stručnoj spremi i radnom stažu.
Rješenja o rasporedu za službenike i namještenike donijet će se u roku od 30
dana od dana stupanja na snagu ovog Pravilnika.
Službenici koji nemaju položen državni stručni ispit, dužni su isti položiti
najkasnije u roku od godine dana od dana rasporeda na odgovarajuće radno
mjesto.
Službenici koji su oslobođeni polaganja državnog stručnog ispita temeljem
dosadašnjih propisa, a sukladno članku 127. stavak 6. Zakona o državnim
službenicima i namještenicima, nisu u obvezi polagati državni stručni ispit
osim ukoliko nakon tog oslobađanja steknu za jedan ili dva stupnja višu stručnu
spremu od one koju su imali u trenutku oslobađanja.
Članak 17.
Stupanjem na snagu ovog Pravilnika prestaje važiti Odluka o unutrašnjoj
organizaciji, sistematizaciji i načinu vrednovanja poslova radnog mjesta u
organima Gradske uprave Grada Novog Vinodolskog Klasa: 030-01/98-01/01, Ur.
broj: 2107/02-02-98-1 od 24. 1. 1998. godine, Odluka o dopuni Odluke o
unutrašnjoj organizaciji, sistematizaciji i načinu vrednovanja poslova radnog
mjesta u organima Gradske uprave Grada Novog Vinodolskog Klasa: 112-
01/04-10/3, Ur. broj: 2107/02-03-04-2 od 3. 6. 2004. godine, Odluka o izmjeni i
dopuni Odluke o unutrašnjoj organizaciji, sistematizaciji i načinu vrednovanja
poslova radnog mjesta u organima Gradske uprave Grada Novog Vinodolskog Klasa:
112-01/04-10/3, Ur. broj: 2107/02-03-05-8 od 6. 10. 2005. godine, Odluka o
izmjenama i dopunama Odluke o unutrašnjoj organizaciji, sistematizaciji i
načinu vrednovanja poslova radnog mjesta u organima Gradske uprave Grad Novog
Vinodolskog Klasa: 030-02/06-01/2, Ur. broj: 2107/02-03-06-1 od 3. 10. 2006.
godine i Odluka o izmjenama Odluke o unutrašnjoj organizaciji, sistematizaciji
i načinu vrednovanja poslova radnog mjesta u organima Gradske uprave Grada
Novog Vinodolskog Klasa: 030- 02/06-01/2, Ur. broj: 2107/02-03-06-4 od 4. 12.
2006. godine.
Članak 18.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu sljedećeg dana od dana objave u »Službenim
novinama« Primorsko-goranske županije.
Klasa: 030-02/07-01/1
Ur. broj: 2107/02-03-07-1
Novi Vinodolski, 20. lipnja 2007.
GRADSKO POGLAVARSTVO GRADA
NOVOG VINODOLSKOG
Predsjednik
Gradskog poglavarstva
Oleg Butković, dipl. ing., v.r.