26.
Na temelju članka 28.h Statuta Općine Skrad (»Službene novine«
Primorsko-goranske županije broj 24/01, 3/06 i 16/ 06) Općinsko poglavarstvo
Općine Skrad, na sjednici održanoj 23. svibnja 2007. godine, donijelo je
PRAVILNIK
o korištenju službenog automobila i mobilnih telefona
Članak 1.
Ovim se Pravilnikom uređuju korištenje službenog automobila i mobilnih
telefona te prava i obveze općinskih dužnosnika i službenika u svezi s
korištenjem te imovine.
SLUŽBENI AUTOMOBIL
Članak 2.
Službeni automobil za službene potrebe koriste dužnosnici i službenici
Općine Skrad, a iznimno i treće osobe, po odobrenju općinskog načelnika,
odnosno službene osobe koju on ovlasti.
Pravo na korištenje službenog automobila, prema ukazanoj potrebi, tijekom 24
sata dnevno ima općinski načelnik i službenici Jedinstvenog upravnog odjela
Općine Skrad, prema ukazanoj potrebi tijekom 8 satnog radnog vremena dnevno.
Korištenje službenog automobila iz stavka 2. ovog članka smatra se
korištenjem u službene svrhe.
Iznimno općinski načelnik može i drugim osobama posebnom odlukom odobriti
korištenje službenog automobila.
Članak 3.
Osobe iz članka 2. ovog Pravilnika moraju imati važeću vozačku dozvolu te se
pridržavati odredbi Zakona o sigurnosti prometa na cestama i ovog Pravilnika.
Članak 4.
Pod službenim potrebama u smislu ovog Pravilnika podrazumijeva se obavljanje
poslova i zadataka koji pripadaju u samoupravni djelokrug rada upravnih tijela,
a osobito:
- poslovi i zadaci izvan sjedišta upravnih tijela,
- sudjelovanje na sastancima, sjednicama, seminarima i sl.,
- prijevoz potreban za rad upravnih tijela,
- obavljanje drugih poslova po ovlaštenju Općinskog načelnika.
U slučaju kada se službeni automobil koristi za odlazak na službeno
putovanje u inozemstvo, korištenje odobrava općinski načelnik ili osoba koju on
ovlasti.
Članak 5.
Za vrijeme korištenja službenog automobila korisnici su dužni voditi
evidenciju o izvršenim radnjama i prijeđenim kilometrima na utvrđenom obrascu
putnog naloga ili putnog radnog lista.
Putni nalog i putni radni list moraju obvezno sadržavati:
- datum izdavanja,
- ime i prezime osobe koja koristi službeni automobil,
- lokacija na koju osoba putuje,
- svrhu putovanja,
- vrijeme trajanja putovanja,
- datum i vrijeme kretanja na put i početna kilometraža,
- datum i vrijeme povratka s puta i završna kilometraža,
- podatke o oštećenjima i nedostacima na vozilu,
- potpis ovlaštene osobe i pečat.
Po završetku korištenja službenog automobila korisnik je dužan popunjeni
putni nalog ili putni radni list dostaviti komunalnom referentu.
Članak 6.
Administrativno-tehničke poslove, odnosno evidenciju i kontrolu korištenja
službenog automobila, vodi komunalni referent.
Poslovima iz stavka 1. ovog članka smatraju se:
- pravodobno osiguranje kreditnih kartica za plaćanje goriva i cestarine,
- vođenje mjesečne evidencije o prijeđenoj kilometraži i utrošku goriva,
- vođenje brige o tehničkom pregledu automobila, redovnom servisiranju i
popravcima, odnosno održavanju njihove ispravnosti.
Korisnici službenog automobila dužni su u slučaju prometne nezgode ili
oštećenja automobila, kao i u slučaju kvara na automobilu, odmah o tome
obavijestiti komunalnog referenta, a on općinskog načelnika.
Članak 7.
Korisnik službenog automobila dužan je za svako punjenje vozila gorivom na
benzinskoj postaji dostaviti komunalnom referentu urednu dokumentaciju (računi
ili slip s pečatom benzinske postaje i stanjem kilometraže prilikom punjenja).
Članak 8.
Komunalni referent dužan je dva puta godišnje, a po potrebi i češće,
dostaviti Općinskom načelniku izvješće o prijeđenim kilometrima i potrošnji
goriva za službeni automobil i to za razdoblje od 1. siječnja do 31. prosinca
tekuće godine.
MOBILNI TELEFONI
Članak 9.
Pravo na korištenje službenog mobilnog telefona imaju općinski načelnik,
predsjednik Općinskog vijeća, pročelnik Jedinstvenog upravnog odjela i
komunalni referent.
Iznimno pravo na korištenje službenih mobilnih telefona ostalim službenicima
Jedinstvenog upravnog odjela posebnom odlukom utvrđuje općinski načelnik,
ukoliko je to nužno za obavljanje redovnih poslova na terenu.
Članak 10.
Osobe iz stavka 1. prethodnog članka ostvaruju pravo na podmirenje mjesečnih
telefonskih troškova putem pretplatničkog odnosa.
Općinskom načelniku priznat će se telefonski troškovi do ukupnog mjesečnog
iznosa od 375,00 kn.
Predsjedniku Općinskog vijeća priznat će se telefonski troškovi do ukupnog
mjesečnog iznosa od 185,00 kn.
Pročelniku Jedinstvenog upravnog odjela i komunalnom referentu priznat će se
telefonski troškovi do ukupnog mjesečnog iznosa od 100,00 kn.
Razliku telefonskih troškova iznad odobrenog iznosa iz prethodnih stavaka
ovoga članka dužan je podmiriti svaki korisnik mobilnog telefona, po
ispostavljenom računu.
Telefonski troškovi nastali za vrijeme službenog putovanja u inozemstvo
priznaju se korisniku u cijelosti.
Članak 11.
Referent za proračun i financije dužan je jednom godišnje, a po potrebi i
češće, dostaviti Općinskom načelniku izvješće o troškovima mobilnih telefona i
to za razdoblje od 1. siječnja do 31. prosinca tekuće godine.
Članak 12.
Korisnik mobilnog telefona dužan je u roku od tri dana od dana prestanka
dužnosti, odnosno gubitka prava na korištenje mobilnog telefona, isti predati s
pripadajućom opremom referentu za proračun i financije.
Članak 13.
Nepridržavanje odredbi ovog Pravilnika predstavlja povredu radne obveze.
Članak 14.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu 1. srpnja 2007. godine, a objavit će u
»Službenim novinama« Primorsko-goranske županije.
Klasa: 340-01/07-01/07
Ur. broj: 2112/04-07-01-01
Skrad, 24. svibnja 2007.
OPĆINSKO POGLAVARSTVO OPĆINE SKRAD
Predsjednik
Dubravko Grbac, v.r.