13.
Na temelju članka 11. stavka 1. i 2. Zakona o komunalnom gospodarstvu
(»Narodne novine« broj 26/03, 82/04 i 110/04), članka 4. Zakona o zaštiti od
požara (»Narodne novine« broj 58/93) i članka 21. Statuta Grada Cresa
(»Službene novine« broj 25/02, 29/01, 15/03 i 37/06), Gradsko vijeće Grada
Cresa, na sjednici 9. svibnja 2007. donijelo je
ODLUKU
o izmjenama i dopunama Odluke o koncesijskom
obavljanju komunalne djelatnosti dimnjačarskih
poslova u Gradu
Članak 1.
U Odluci o koncesijskom obavljanju komunalne djelatnosti dimnjačarskih
poslova u Gradu Cresu (»Službene novine« broj 20/03) - u daljnjem teksu Odluka,
u članku 23. dodaje se novi stavak 2. koji glasi:
»Godišnji plan čišćenja dimovodnih objekata s rokovima čišćenja i/ili
kontrole, koncesionar je dužan objaviti na oglasnoj ploči Grada i na vidnom
mjestu u zgradama, najmanje pet dana prije početka kontrole ili čišćenja«.
Dosadašnji stavak 2. postaje stavak 3.
U istom članku dodaje se stavak 4. koji glasi:
»Prilikom obavljanja dimnjačarskih poslova, koncesionar je dužan voditi
brigu o čistoći prostorije korisnika dimnjačarskih usluga.«
Članak 2.
U članku 25. dodaje se stavak 4. koji glasi:
»O utvrđenim nedostacima na dimovodnim objektima, koncesionar će pismeno izvijestiti
vlasnika/korisnika stana ili zgrade, odnosno tijelo koje upravlja zgradom, s
nalogom da se uočeni nedostaci uklone u roku koji ne može biti duži od dva
mjeseca od dana obavijesti o utvrđenim nedostacima. Ukoliko se nedostaci ne
uklone u roku o istima će biti obaviješteni inspekcija zaštite od požara i
komunalno redarstvo Grada.«
Članak 3.
Iza članka 25. dodaju se sljedeći članci
»Članak 25a.
Koncesionar je ovlašten i obvezan izdati atest o stanju dimovodnih objekata
i uređaja za loženje u novoizgrađenim i rekonstruiranim objektima.
Prilikom redovne ili izvanredne kontrole dimovodnih objekata koncesionar
izdaje dimnjačarski nalaz o ispravnosti i stanju dimovodnih objekata i uređaja
za loženje.
Ukoliko je dimnjačarski nalaz negativan, vlasnik ili korisnik objekta u
potpunosti je odgovoran za sve posljedice koje mogu nastati iz tako utvrđenog
činjeničnog stanja.
Članak 25b.
Kod dimovodnih objekata kod kojih se snimanjem specijalnom kamerom utvrdi da
je neophodno provesti spaljivanje čađe, isto se ima izvršiti po pravilima
struke.
Spaljivanje čađe ne smije se obavljati za vrijeme jakog vjetra ili visokih
temperatura zraka.
Koncesionar je dužan prije početka spaljivanja čađe o tome izvijestiti
vatrogasnu postrojbu, sve korisnike zgrade, te poduzeti i sve ostale propisane
i uobičajene zaštitne mjere.«
Članak 4.
Članak 26. mijenja se i glasi:
»Korisnici dimnjačarskih usluga obvezni su:
- održavati dimovodne objekte i uređaje za loženje u stanju funkcionalne
sposobnosti,
- omogućiti kontrolu i/ili čišćenje dimovodnih objekata i uređaja za loženje
u rokovima i u vremenu koje je utvrđeno Godišnjim planom kontrole i čišćenja
dimovodnih objekata,
- koncesionaru prijaviti svaku promjenu koja se odnosi na korištenje
dimovodnih objekata.
Korisnici dimnjačarskih usluga snose troškove kontrole i čišćenja dimovodnih
objekata i uređaja za loženje.
Ako korisnici dimnjačarskih usluga ne omoguće koncesionaru kontrolu i/ili
čišćenje dimovodnih objekata smatrati će se da su dimovodni objekti
neispravni.«
Članak 5.
Ova odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Službenim novinama«
Primorsko-goranske županije.
Klasa: 363-04/06-1/3
Ur. broj: 2213/02-01-01-07-4
Cres, 9. svibnja 2007.
GRAD CRES
GRADSKO VIJEĆE
Predsjednik
mr. Nivio Toich, v.r.