16.
Na temelju članka 3. Odluke o ustrojstvu gradske uprave Grada Raba
(»Službene novine« Primorsko-goranske županije broj 34/01 i 12/07) i članka 3.
Poslovnika Poglavarstva Grada Raba (»Službene novine« Primorsko-goranske
županije broj 36/01), Poglavarstvo Grada Raba, na sjednici održanoj dana 17.
travnja 2007. godine, donosi
PRAVILNIK
o unutarnjem ustrojstvu upravnih odjela
i Ureda Grada Raba
I. OPĆE ODREDBE
Članak 1.
Ovim Pravilnikom utvrđuje se: unutarnje ustrojstvo Ureda Grada, Upravnog
odjela za razvoj, prostorno planiranje i javne potrebe, Upravnog odjela za
komunalni sustav, Upravnog odjela za proračun i financije i Službe za unutarnju
reviziju (u daljnjem tekstu: tijela gradske uprave), poslovi koji se u njima
obavljaju, način planiranja poslova te broj potrebnih djelatnika i opis
njihovih osnovnih poslova i zadaća sa stručnim uvjetima potrebnim za njihovo
obavljanje.
Članak 2.
Poslovi tijela Gradske uprave uređeni su zakonom, Odlukom o ustrojstvu
gradske uprave Grada Raba i ovim Pravilnikom.
Članak 3.
Sistematizacijom radnih mjesta osigurava se pravilna podjela rada, te
optimalno i ravnomjerno korištenje rada djelatnika.
Članak 4.
Godišnji plan rada predlažu rukovoditelji tijela gradske uprave, a donosi ga
gradsko Poglavarstvo.
Članak 5.
Radno vrijeme i uredovne dane tijela gradske uprave utvrđuje gradsko
Poglavarstvo posebnom odlukom.
II. UNUTARNJE USTROJSTVO
Članak 6.
Radom Upravnih odjela rukovodi pročelnik, Uredom Grada predstojnik, a Službe
za unutarnju reviziju voditelj.
Članak 7.
Pročelnik i predstojnik, te voditelj odgovorni su za zakonito, pravodobno i
kvalitetno obavljanje poslova i zadataka iz nadležnosti tijela gradske uprave.
Članak 8.
U obavljanju poslova i zadaća utvrđenih sistematizacijom, djelatnici su
obvezni postupati zakonito, pravodobno i kvalitetno.
Članak 9.
Djelatnici su za svoj rad odgovorni pročelniku odnosno predstojniku.
Članak 10.
U tijelima gradske uprave obavljaju se poslovi utvrđeni u popisu i opisu
poslova koji je sastavni dio ovog Pravilnika (u privitku).
III. SISTEMATIZACIJA POSLOVA I ZADATAKA
Članak 11.
Sistematizacijom se utvrđuju radna mjesta, broj izvršitelja, uvjeti za
obavljanje poslova i zadaća, te osnovni opis poslova i zadataka svakog radnog
mjesta, te je sastavni dio ovog Pravilnika.
Članak 12.
Za zasnivanje radnog odnosa na određenim poslovima djelatnik mora pored
posebnih uvjeta ispunjavati i opće uvjete utvrđene posebnim propisima.
Posebni uvjeti za rad utvrđuju se prema potrebi određenih poslova i
zadataka.
Probni rad uspostavlja se za određene poslove koje odredi rukovoditelj.
IV. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Članak 13.
Službenici zatečeni u službi na dan stupanja na snagu ovog Pravilnika, a
koji nemaju odgovarajuću stručnu spremu, nastavljaju s radom na svojim
dosadašnjim mjestima i zadržavaju plaće prema dosadašnjim propisima, do
stupanja na snagu nove Odluke o plaćama djelatnika Gradske uprave.
Službenik koji nema položen državni stručni ispit, a isti je ovim
Pravilnikom predviđen kao uvjet za prijem u službu, dužan ga je položiti u roku
od jedne godine od dana njegova stupanja na snagu.
Članak 14.
Stupanjem na snagu ovog Pravilnika prestaje vrijediti Pravilnik o unutarnjem
ustrojstvu upravnih odjela i Ureda Grada Raba, Klasa: 022-01/02-01/02-13, Ur.
broj: 2169-01- 01-01/02-02, od 4. veljače 2002., Pravilnik o izmjenama i
dopunama Pravilnika o unutarnjem ustrojstva upravnih odjela i ureda Grada Raba,
Klasa: 022-01/02-01/04-44, Ur. broj: 2169-01-01-01/04-05, od 22. siječnja
2004., Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o unutarnjem ustrojstvu
upravnih odjela i ureda Grada Raba, Klasa: 022-01/02-01/04-60, Ur. broj:
2169-01-01-01/4-06, od 30. prosinca 2004., Pravilnik o izmjenama i dopunama
Pravilnika o unutarnjem ustrojstvu upravnih odjela i ureda Grada Raba, Klasa:
022-01/05-01/4, Ur. broj: 2169-01-01-05-04, od 16. kolovoza 2005., Pravilnik o
izmjeni Pravilnika o unutarnjem ustrojstvu upravnih odjela i ureda Grada Raba,
Klasa: 022-01/05-01/8 Ur. broj: 2169- 01-01-05-02, od 22. studenog 2005.,
Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o unutarnjem ustrojstvu upravnih
odjela i ureda Grada Raba, Klasa: 022-01/06-01/14, Ur. broj: 2169-01-01-06-24,
od 19. siječnja 2006., Pravilnik o izmjenama i dopunama Pravilnika o unutarnjem
ustrojstvu upravnih odjela i ureda Grada Raba, Klasa: 022-01/06-01/19, Ur.
broj: 2169-01-01-06-03, od 23. ožujka 2006.
Članak 15.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Službenim
novinama« Primorsko-goranske županije.
Klasa: 022-01/07-01/56
Ur. broj: 2169-01-01-07-07
Rab, 17. travnja 2007.
Predsjednik Poglavarstva
Željko Barčić, prof., v.r.
V. SISTEMATIZACIJA POSLOVA
URED GRADA
1. Predstojnik Ureda Grada
2. Tajnik Gradskog vijeća
3. Stručni suradnik za pravna pitanja
4. Tajnica gradonačelnika i Gradskog poglavarstva
5. Tajnica Gradskog vijeća - referent
6. Upisničar
7. Arhivar - ekonom
8. Spremačica
1. PREDSTOJNIK UREDA
A)
- rukovodi radom Ureda
- brine o zakonitom i učinkovitom radu Ureda u odnosu na obveze Poglavarstva
- obavlja poslove u svezi s radom Poglavarstva i njegovih radnih tijela
- pomaže gradonačelniku u organiziranju sjednica Poglavarstva i u suradnji s
predsjednikom Poglavarstva priprema dnevne redove, te izrađuje zaključke sa
sjednica
- daje pravne savjete odjelima grada te pravno mišljenje o aktima grada
- izrađuje nacrte odnosno prijedloge propisa koje donosi Poglavarstvo, te
pomaže u izradi propisa koje donosi Gradsko vijeće, ukoliko nije izravno
nadležno drugo tijelo
- upoznaje gradonačelnika sa zakonskim propisima koji bitno utječu na
donašanje odluka iz nadležnosti jedinica lokalne samouprave
- skrbi o rasporedu korištenja radnih prostorija Gradskog vijeća i
Poglavarstva, te reprezentativnim potrebama Poglavarstva i Gradskog vijeća
- u suradnji s tajnikom Gradskog vijeća obavlja sve poslove u svezi sa
protokolom gradonačelnika, njegovih zamjenika, članova Poglavarstva i čelništva
Gradskog vijeća
- obavlja poslove odnosa s javnošću, ako oni nisu izričito dani drugom
tijelu ili osobi
- rješava o pravu na pristup informacijama
- vrši poslove prijama i razgovora sa strankama s kojima je spriječen
razgovor vršiti gradonačelnik
- sudjeluje u izradi i vrši koordinaciju aktivnosti na izradi
informativno-propagandnog materijala koji ima za cilj kvalitetnu marketinšku
aktivnost i prezentaciju Grada Raba
- zastupa Grad Rab i gradonačelnika pred pravosudnim i upravnim tijelima
kada isti postupci nisu u području zaduženja drugih tijela ili osoba
- vodi brigu o materijalno-tehničkim pretpostavkama poslovanja
- provodi nadzor nad primjenom propisa uredskog poslovanja
- brine o poslovima koji se odnose na društveni standard djelatnika gradske
uprave
- obavlja i druge poslove po nalogu gradonačelnika
B)
- VII. stupanj stručne spreme pravnog smjera
- položen državni stručni ispit
- 3 godine radnog iskustva na rukovodećim poslovima
C)
- 1 izvršitelj
2. TAJNIK GRADSKOG VIJEĆA
A)
- u suradnji sa predsjednikom Gradskog vijeća priprema sjednice Gradskog
vijeća i njegovih radnih tijela
- izrađuje zaključke i zapisnike sa sjednica Gradskog vijeća i njegovih
radnih tijela
- izvršava ili osigurava izvršavanje zaključaka Gradskog vijeća i njegovih
radnih tijela
- izrađuje izvješća o radu radnih tijela za sjednice Gradskog vijeća
- daje mišljenje o zakonitosti i kvaliteti akata i drugih materijala koji se
dostavljaju Gradskom vijeću i njegovim radnim tijelima
- obavlja uredske i druge administrativne poslove za potrebe predsjednika
Gradskog vijeća
- izrađuje prijedloge dokumenata vezanih za osnivanje i rad mjesnih odbora,
te pruža stručnu pomoć u radu mjesnih odbora
- obavlja sve poslove vezane uz civilnu i protupožarnu zaštitu i u suradnji
sa drugim nadležnim tijelima prati i skrbi o provođenju istih
- sudjeluje u izradi programa obilježavanja obljetnica tijekom godine u
suradnji sa nadležnim komisijama i pruža im stručnu pomoć
- obavlja poslove suradnje i unapređenja odnosa sa zbratimljenim i
prijateljskim jedinicama lokalne samouprave (u zemlji i inozemstvu)
- obavlja sve poslove vezane za provođenje izbora i referenduma na području
Grada Raba iz djelokruga predviđenih zakonom
- sukladno pozitivnim propisima, zadužen je za zaštitu potrošača, te
sudjeluje u radu Savjeta za zaštitu potrošača
- obavlja i druge poslove koje mu povjere gradonačelnik i predstojnik ureda
B)
- VII. stupanj stručne spreme pravnog smjera
- položen državni stručni ispit
- 2 godine radnog iskustva
C)
- 1 izvršitelj
3. STRUČNI SURADNIK ZA PRAVNA PITANJA
A)
- prati i proučava zakonske propise, a posebice one koji se odnose na oblast
lokalne samouprave, te predlaže odluke i druge aktivnosti glede provedbe istih
- sudjeluje u rješavanja i vođenju imovinsko-pravnih poslova, a u sklopu
toga arhivira i vodi evidencije o gradskoj imovini
- rješava imovinsko-pravne poslove vezane uz realizaciju izgradnje
investicijskih i drugih objekata
- sudjeluje pri izradi ugovora, te vodi evidencije po ugovorima koji se
sačinjavaju u Uredu Grada i dostavlja Upravnom odjelu za proračun i financije
primjerke onih ugovora koji sadrže određena financijska prava i obveze
- stručno obrađuje pitanja iz nadležnosti Gradskog vijeća i Gradskog
poglavarstva u svezi s upravljanjem nekretninama
- u suradnji s pročelnicima i predstojnikom Ureda izrađuje nacrte akata
Gradskog poglavarstva i Gradskog vijeća
- obavlja stručne poslove koji se odnose na radne odnose i ostvarivanje
prava iz radnih odnosa djelatnika u gradskoj upravi, disciplinske postupke,
poslove kadrovske evidencije rukovoditelja i djelatnika, te druge poslove koji
su u svezi s primjenom propisa iz radnih odnosa
- obavlja i druge poslove koje mu povjere gradonačelnik i predstojnik Ureda.
B)
- VII. stupanj stručne spreme pravnog smjera
- 2 godine radnog iskustva
- položen državni stručni ispit
C)
- 1 izvršitelj
4. TAJNICA GRADONAČELNIKA I GRADSKOG POGLAVARSTVA
A)
- priprema i otprema materijale za sjednice Poglavarstva
- umnožava, razvrstava i otprema materijal za potrebe Poglavarstva
- vodi registar propisa Poglavarstva
- skrbi o adekvatnom čuvanju zaključaka i drugih materijala vezanih za rad
Poglavarstva i njegovih radnih tijela
- obavlja poslove vezane za objavljivanje akata te vodi evidenciju o objavi
- vodi evidenciju o sjednicama Poglavarstva i evidenciju o nazočnosti
članova Poglavarstva na sjednicama
- vodi zapisnike na sjednicama Poglavarstva
- uspostavlja telefonske veze, upućuje dopise, telefaxe i skrbi o njihovom
ažurnom i blagovremenom uručivanju za potrebe gradonačelnika, članova
Poglavarstva i predstojnika Ureda
- skrbi o dnevnom i tjednom rasporedu sastanaka i obveza gradonačelnika i
njegovih zamjenika
- skrbi o kvalitetnom prijemu stranaka i gostiju gradonačelnika
- nabavlja, priprema i poslužuje reprezentaciju
- obavlja poslove prijepisa za Ured Grada
- vodi evidenciju putnih radnih listova
- obavlja administrativne poslove za Gradsko poglavarstvo i njegova radna
tijela, te za gradonačelnika
- obavlja i druge poslove po nalogu gradonačelnika i predstojnika Ureda.
B)
- IV. stupanj stručne spreme upravnog, ekonomskog ili društvenog smjera
- položen državni stručni ispit
- 1 godina radnog iskustva
C)
- 1 izvršitelj
5. TAJNICA GRADSKOG VIJEĆA - REFERENT
A)
- priprema materijale za sjednice Gradskog vijeća i njegova radna tijela
- vodi registar propisa Gradskog vijeća
- skrbi o adekvatnom čuvanju zaključaka i drugih materijala vezanih za rad
Gradskog vijeća i njegovih radnih tijela
- obavlja poslove vezane za objavljivanje akata i vodi evidenciju o objavi
akata iz nadležnosti Gradskog vijeća
- vodi evidenciju o sjednicama Gradskog vijeća, radnih tijela Gradskog
vijeća, te evidenciju prisustvovanja vijećnika na sjednicama
- vodi zapisnike na sjednicama Gradskog vijeća
- obavlja poslove prijepisa za Gradsko vijeće i njegova radna tijela
- vodi sve administrativne i druge stručne poslove koji se odnose na poslove
civilne zaštite i vatrogastvo
- obavlja analitičke i slične poslove za područja o kojima skrbi
- obavlja i druge poslove po nalogu gradonačelnika, predstojnika Ureda i
tajnika Gradskog vijeća
B)
- IV. stupanj stručne spreme upravnog, ekonomskog ili društvenog smjera
- položen državni stručni ispit
- 1 godina radnog iskustva
C)
- 1 izvršitelj
6. UPISNIČAR
A)
- zaprima, razvrstava i otprema poštu i druge pošiljke
- raspoređuje akte po unutarnjim ustrojstvenim jedinicama
- upisuje akte u upisnik predmeta upravnog postupka i urudžbeni zapisnik
- razvrstava i raspoređuje akte na upravne akte i ostale
- dostavlja akte u rad preko interne dostavne knjige
- vodi internu dostavnu knjigu za sve odjele gradske uprave
- vodi upisnik predmeta upravnog postupka i urudžbeni zapisnik
- razvodi akte u urudžbenom zapisniku odnosno upisniku predmeta upravnog
postupka
- vrši poslove fotokopiranja materijala
- vodi propisane očevidnike o uredskom poslovanju
- obavlja i druge poslove po nalogu gradonačelnika, predstojnika Ureda i
tajnika Gradskog vijeća
B)
- IV. stupanj stručne spreme upravnog ili društvenog smjera
- položen državni stručni ispit
- 1 godina radnog iskustva
C)
- 1 izvršitelj
7. ARHIVAR - EKONOM
A)
- podiže prispjelu poštu
- razvrstava akte koji se otpremaju putem pošte i upisuje ih u knjigu za
preporučene i knjigu za obične pošiljke
- vrši otpremu pošte
- obavlja poslove u vezi čuvanja, korištenja i izlučivanja arhivskog i
registrativnog gradiva
- u potpunosti brine o smještaju i organizaciji arhive u skladu sa zakonskim
propisima
- surađuje s Državnim arhivom u svezi arhivske građe
- vrši nabavku i izdavanje uredskog materijala
- vodi evidenciju nabave i potrošnje uredskog i drugog materijala
- obavlja i druge poslove po nalogu gradonačelnika, predstojnika Ureda i
tajnika Gradskog vijeća
B)
- IV. stupanj stručne spreme
- položen državni stručni ispit
- 1 godina radnog iskustva
C)
- 1 izvršitelj
8. SPREMAČICA
A)
- obavlja poslove čišćenja radnih prostorija, namještaja, sanitarija,
prozora i druge opreme u prostorijama tijela gradske uprave
- vrši nabavku potrošnog materijala po odobrenju predstojnika Ureda i skrbi
o njegovoj adekvatnoj uporabi
- održava čistoću dvorišta zgrade gradske uprave
- obavlja i druge poslove po nalogu predstojnika Ureda
B)
- osnovna škola
- 1 godina radnog staža
C)
- 1 izvršitelj
UPRAVNI ODJEL ZA RAZVOJ, PROSTORNO PLANIRANJE I JAVNE POTREBE
1. Pročelnik upravnog odjela za razvoj, prostorno planiranje i javne potrebe
2. Samostalni referent za gospodarstvo, turizam i poduzetništvo
3. Samostalni referent za prostorno planiranje, zaštitu okoliša i
gospodarenje prostorom
4. Samostalni referent za javne potrebe
1. PROČELNIK UPRAVNOG ODJELA ZA RAZVOJ, PROSTORNO PLANIRANJE I JAVNE POTREBE
A)
- rukovodi radom odjela
- osigurava realizaciju programa unutar odjela
- brine se o pravovremenoj pripremi materijala za sjednice Poglavarstva i
Gradskog vijeća
- provodi odluke Gradskog vijeća, Poglavarstva i gradonačelnika, te
kontrolira njihovo izvršenje
- koordinira rad djelatnika unutar odjela, organizira suradnju odjela s
drugim gradskim odjelima, a prema potrebi i vanjskim tijelima
- raspoređuje radne zadatke unutar odjela, te daje upute za rad
- obavlja nadzor nad radom djelatnika odjela
- donosi akte u okviru svojih ovlaštenja
- prati propise iz oblasti koje su u nadležnosti odjela, te predlaže i
donosi prijedloge novih akata u svezi s radom odjela kao i poslovima u
nadležnosti grada
- prati stanje cjelokupne problematike u odjelu, vrši analizu stanja i daje
prijedloge za poboljšanje rada
- obavlja i druge poslove po nalogu gradonačelnika
B)
- VII. stupanj stručne spreme građevinskog ili društvenog smjera
- položen državni stručni ispit
- 3 godine radnog iskustva
C)
- 1 izvršitelj
2. SAMOSTALNI REFERENT ZA GOSPODARSTVO, TURIZAM I PODUZETNIŠTVO
A)
- prati zakone i propise iz oblasti gospodarstva, turizma i poduzetništva,
te izrađuje prijedloge svih podzakonskih akata vezanih uz gospodarstvo, turizam
i poduzetništvo, a koji su u nadležnosti grada
- potiče poduzetničke aktivnosti i korištenje prostornih kapaciteta u
vlasništvu grada u svrhu razvoja gospodarstva, te obavlja sve poslove vezane uz
realizaciju radnih zona
- izrađuje elaborate za osiguravanje osnova za razvitak svih gospodarskih
djelatnosti (poljoprivreda, stočarstvo, ribarstvo, proizvodne i uslužne
djelatnosti...), s osobitim naglaskom na turizam
- ispituje interes za vrste poduzetničkih aktivnosti i osigurava inicijalna
sredstva i pomoć pri realizaciji pojedinih programa
- izrađuje prijedloge kriterija raspodjele poticajnih sredstava za razvoj
gospodarstva i poduzetništva
- identificira, komunicira i pruža stručnu pomoć poduzetnicima u
pronalaženju načina realizacije pojedinog programa
- izrađuje prijedloge programa za izvanredno održavanje pomorskog dobra
izvan lučkog područja
- surađuje s Upravnim odjelom za komunalni sustav vezano uz redovno
upravljanje pomorskim dobrom
- izrađuje prijedlog mjerila i kriterija za dodjelu koncesija na pomorskom
dobru
- izrađuje godišnji plan upravljanja pomorskim dobrom vezano uz izdavanje
koncesijskih odobrenja, te priprema materijale za Vijeće za dodjelu
koncesijskih odobrenja
- izrađuje prijedlog mjerila i kriterija za iskorištavanje postojećih
potencijala u poljoprivredi, stočarstvu, ribarstvu i lovstvu
- izrađuje mjesečna, kvartalna ili godišnja izvješća i analize u području
svoga djelokruga rada
- uredno arhivira i ažurno vodi evidencije ugovora i drugih zaprimljenih
predmeta
- obavlja poslove info punkta
- obavlja poslove vezane uz otočni održivi razvoj
- obavlja i druge poslove po nalogu gradonačelnika i pročelnika Odjela
B)
- VI. ili VII. stupanj stručne spreme ekonomskog smjera
- položen državni stručni ispit
- 2 godine radnog iskustva
C)
- 1 izvršitelj
3. SAMOSTALNI REFERENT ZA PROSTORNO PLANIRANJE, ZAŠTITU OKOLIŠA I
GOSPODARENJE PROSTOROM
A)
- osigurava uvjete za utvrđivanje politike gospodarenja prostorom Grada Raba
kroz prostorno planiranje
- koordinira suradnju s ostalim upravnim odjelima grada, kao i sa susjednim
općinama, gradovima, županijama i nadležnim ministarstvima, kao i važnijim
gospodarskim subjektima u postupku izrade prostornih planova
- prikuplja, obrađuje i čuva sve informacije o postojećoj planskoj i ostaloj
relevantnoj dokumentaciji o prostoru
- daje informacije o prostornim i razvojnih mogućnostima potencijalnim
investitorima
- sudjeluje u fazama izrade prostorno-planske dokumentacije, organizira i
provodi javnu raspravu, te priprema odluke o njihovu usvajanju
- obavlja tehničke poslove oko formiranja povjerenstva, uključujući i
vanjske stručne suradnike, u fazama izrade prostorno planske dokumentacije
- izrađuje višegodišnje programe i planove vezane za prostorno planiranje
- surađuje s Uredom grada u pitanjima vezanim uz rješavanje imovinsko
pravnih pitanja na gradskim nekretninama
- surađuje s nadležnim institucijama vezano uz zaštiti prirode
- izrađuje prijedloge odluka kojima se unapređuje odnos prema prirodnom
okolišu, kao i programe mjera s ciljem ekološkog osvješćivanja stanovništva, a
u suradnji sa obrazovnim ustanovama
- skrbi se o pojačanoj zaštiti mora i priobalja
- vodi sve poslove oko investicija na objektima društvene namjene kod kojih
je grad investitor
- izrađuje mjesečna, kvartalna i godišnja izvješća i analize za područja za
koja je odgovoran sukladno zakonskim propisima i gradskim odlukama
- obavlja i druge poslove po nalogu gradonačelnika i pročelnika odjela
B)
- VII. stupanj stručne spreme građevinskog smjera
- položen državni stručni ispit
- 2 godine radnog iskustva
C)
- 1 izvršitelj
3. SAMOSTALNI REFERENT ZA JAVNE POTREBE
A)
- usklađuje planove u djelatnostima koje predstavljaju javne potrebe
stanovnika, poglavito onih djelatnosti koje su u direktnoj nadležnosti Grada
- izrađuje pojedinačne planove i programe iz oblasti predškolskog odgoja,
školstva, zdravstva, socijalne skrbi, kulture, sporta i tehničke kulture
- prati zakone i propise u oblastima koje predstavljaju javne potrebe
stanovnika, te izrađuje i predlaže odluke i uputstva iz toga područja
- brine o provedbi odluka i uputstava kao i provedbi i arhiviranju i ažurnom
vođenju evidencije o ugovorima koji se sačinjavaju u odjelu
- kontrolira i prati izvršenje programa, ostvarenih troškova i cijena
- prati i vrši nadzor nad radom ustanova iz područja javnih potreba kojih je
Grad osnivač ili jedan od osnivača
- utvrđuje zajedničke kriterije vezane za standard usluga, troškove i cijene
pojedinih programa, a zbog načina raspoređivanja i korištenja sredstava koja se
u gradskom proračunu osiguravaju za javne potrebe
- sustavno prati i analizira kadrovsku problematiku u području javnih
potreba
- predlaže aktivnosti u funkciji poboljšanja stanja suradnje s drugim
općinama i gradovima, s ciljem usporedbe i razvijanja vlastitog imagea Grada u
oblasti predškolskog odgoja, kulture, školstva, zdravstva, socijalne skrbi,
sporta i tehničke kulture
- redovito surađuje s nadležnim županijskim uredima i ministarstvima, kao i
registriranim udrugama građana
- vodi brigu o provođenju planova i programa u oblasti javnih potreba, te
predlaže i osmišljava nove programe
- vodi brigu o redovitom isplaćivanju proračunskih sredstava po pojedinim
programima
- surađuje s Upravnim odjelom za komunalni sustav kod izrade planova
investicijskog i tekućeg održavanja, te planova izgradnje novih poslovnih
prostora koji su u funkciji javnih potreba, a u vlasništvu su Grada
- u suradnji sa Upravnim odjelom za komunalni sustav ugovara način
upravljanja, korištenja i održavanja objekata koji su u vlasništvu Grada, a
koriste se za djelatnosti unutar javnih potreba, kao i onih objekata koji nisu
u vlasništvu Grada, ali se sredstva za njihova održavanje ili izgradnju
osiguravaju u gradskom proračunu
- prati rad i potrebe udruga građana unutar programa javnih potreba Grada,
provodi analize i izrađuje izvješća po pojedinačnim javnim potrebama tj.
djelatnostima unutar njih
- obavlja i druge poslove po nalogu gradonačelnika i pročelnika odjela
B)
- VII. stupanj stručne spreme društvenog smjera
- položen državni stručni ispit
- 2 godine radnog iskustva
C)
-1 izvršitelj
UPRAVNI ODJEL ZA KOMUNALNI SUSTAV
1. Pročelnik upravnog odjela za komunalni sustav
2. Samostalni referent za stambeno-komunalne poslove
3. Samostalni referent za javne površine i zajedničke komunalne djelatnosti
4. Voditelj priprema i vođenja investicija
5. Referent za komunalnu naknadu
6. Referent za administrativno-tehničke poslove i analitiku
7. Komunalni redar
1. PROČELNIK UPRAVNOG ODJELA ZA KOMUNALNI SUSTAV
A)
- rukovodi radom odjela
- osigurava realizaciju programa unutar odjela
- brine se o pravovremenoj pripremi materijala za sjednice Poglavarstva i
Gradskog vijeća
- provodi odluke Gradskog vijeća, Poglavarstva i gradonačelnika, te
kontrolira njihovo izvršenje
- koordinira rad djelatnika unutar odjela, organizira suradnju odjela s
drugim gradskim odjelima, a prema potrebi i vanjskim tijelima
- raspoređuje radne zadatke unutar odjela, te daje upute za rad
- obavlja nadzor nad radom djelatnika odjela
- donosi akte u okviru svojih ovlaštenja
- prati propise iz oblasti koje su u nadležnosti odjela, te predlaže i
donosi prijedloge novih akata u svezi s radom odjela kao i poslovima u
nadležnosti grada
- prati stanje cjelokupne problematike u odjelu, vrši analizu stanja i daje
prijedloge za poboljšanje rada
- obavlja i druge poslove po nalogu gradonačelnika
B)
- VII./1 stupanj stručne spreme društvenog smjera
- položen državni stručni ispit
- 3 godine radnog iskustva
C)
- 1 izvršitelj
2. SAMOSTALNI REFERENT ZA STAMBENO-KOMUNALNE POSLOVE
A)
Poslovi iz oblasti stambene djelatnosti:
- vrši ažuriranje i kontrolu korištenja gradskog stambenog fonda
- sudjeluje u provedbi deložacija iz gradskog stambenog fonda
- izrađuje prijedloge stambenih listi i vrši njihovu provedbu
- izrađuje prijedloge planova investicijskog i tekućeg održavanja stambenog
fonda, organizira i nadzire provedbu planova
- ugovara poslove održavanja stambenog fonda na temelju prethodno provedenih
radnji na osnovi zakonskih propisa
- dostavlja podatke o korištenju stambenog fonda referentu za
administrativno-tehničke poslove radi naplate stanarine
- vodi evidenciju kupoprodajnih ugovora u stambenoj oblasti, te kontrolira
ostvarivanje ugovorenih obveza
- zaprima i obrađuje zahtjeve za stambenim prostorom
- izrađuje prijedloge rekonstrukcije, izgradnje odnosno kupovine stanova za
potrebe osoba koje to pravo ostvaruje temeljem zakonskih propisa
Poslovi iz oblasti poslovnog prostora:
- ažurira podatke o poslovnim prostorima u vlasništvu Grada Raba
- raspisuje javno nadmetanje i dostavlja podatke referentu za ostale
komunalne poslove radi daljnje provedbe
- provodi sve nastale promjene ugovora o zakupu
- kontrolira podatke iz ugovora o zakupu poslovnog prostora na licu mjesta
- vodi postupak otkaza ugovora o zakupu u slučaju nepoštivanja ugovornih
obaveza
- vodi postupak deložacija u oblasti poslovnih prostora
- dostavlja podatke referentu za ostale komunalne poslove radi naplate
zakupnine
- ažurira građevinsko stanje poslovnih prostora
- izrađuje prijedloge planova investicijskog i tekućeg održavanja poslovnih
prostora, organizira i nadzire provedbu planova
- ugovara poslove održavanja poslovnih prostora sukladno prethodno
provedenim radnjama na osnovi zakonskih propisa
- vodi evidenciju i nadzor izvršenih radova i troškova po svakom mjestu
troška u oblasti poslovnih prostora, kao i likvidaciju troškova održavanja
- vodi evidenciju potreba za poslovnim prostorima, te izrađuje planove
izgradnje - rekonstrukcije poslovnih prostora sa izradom investicijskih
programa u suradnji s referentom za prostorno planiranje
- organizira ishođenje potrebne tehničke dokumentacije i odobrenja za
izgradnju tih objekata
- organizira izvođenje radova i provođenje nadzora na izgradnji i održavanju
komunalnih objekata kojih je Grad investitor (provođenje javnih natječaja za
odabir najpovoljnijeg ponuditelja, prikupljanje ponuda i sl.)
- prati realizaciju izgradnje i vodi potrebnu investicijsku dokumentaciju
- prati provođenje Programa gradnje i Programa održavanja objekata i uređaja
komunalne infrastrukture te izrađuje potrebna izvješća i analize
- izdaje rješenja o komunalnom doprinosu i prati naplatu istog
- obavlja i druge poslove koje mu povjeri pročelnik Upravnog odjela za
komunalni sustav
B)
- VI. ili VII. stupanj stručne spreme građevinskog ili društvenog smjera
- 1 godina radnog iskustva
- položen državni stručni ispit
C)
- 1 izvršitelj
3. SAMOSTALNI REFERENT ZA JAVNE POVRŠINE I ZAJEDNIČKE KOMUNALNE DJELATNOSTI
A)
Poslovi iz oblasti zakupa javnih površina
- izrađuje prijedlog korištenja javnih površina na području Grada Raba
- raspisuje i provodi postupak javnog nadmetanja vezano za zakup javnih
površina u vlasništvu Grada Raba
- izdaje odobrenja za korištenje javnih površina i dostavlja ih Upravnom
odjelu za proračun i financije
- prati naplatu poreza na korištenje javnih površina u suradnji s referentom
Upravnog odjela za proračun i financije te izrađuje izvješća i analize
- izdaje odobrenja za privremeno korištenje javnih površina radi odlaganja
građevinskog materijala, izvođenja građevinskih radova i sl.
- predlaže mjere za unapređenje stanja u prostoru i kontrolira provođenje
tih mjera samostalno i u suradnji s komunalnim redarstvom.
Poslovi iz oblasti zajedničke komunalne potrošnje:
Javna rasvjeta
- izrađuje katastar javne rasvjete, rasvjetnih tijela i brojila
- planira fizički i financijski obim održavanja i proširenja javne rasvjete
- prati plaćanje utroška električne energije za javnu rasvjetu
- vrši kontrolu održavanja, proširenja i suštinski likvidira trošak javne
rasvjete
- izrađuje stručne prijedloge racionalnijeg korištenja energije za potrebe
javne rasvjete.
Zelene površine i oprema na zelenim površinama
- izrađuje katastar zelenih površina i opreme na njima
- utvrđuje standard i normative održavanja
- planira fizički i financijski obim održavanja
- ugovara poslove održavanja, te prati i kontrolira ugovoreni obim
održavanja
- likvidira troškove održavanja zelenih površina i opreme na njima.
Čišćenje javno-prometnih površina
- izrađuje katastar javno-prometnih površina koje su u planu - programu
čišćenja te komunalne opreme na istima
- utvrđuje standard i normative čišćenja
- planira fizički i financijski obim čišćenja
- ugovara poslove čišćenja, te prati i kontrolira ugovoreni obim čišćenja
- likvidira troškove čišćenja javno-prometnih površina.
Čišćenje mora i plaža
- izrađuje katastar plažnih površina koje su u planu - programu čišćenja, te
komunalne opreme na istima
- utvrđuje standard i normative čišćenja
- planira fizički i financijski obim čišćenja
- ugovara poslove čišćenja, te prati i kontrolira ugovoreni obim čišćenja
- likvidira troškove čišćenja plažnih površina.
Održavanje prometnica i svih javnih pješačkih komunikacija
- izrađuje katastar navedenih površina te komunalne opreme na istima
- izdaje suglasnosti za prekope na prometnicama i površinama koje su u
nadležnosti Grada te kontrolira dovođenje u prvobitno stanje po završetku
radova
- predlaže i usklađuje planove održavanja s nadležnim službama na razini
županije i države
- planira fizički i financijski obim održavanja
- ugovara poslove održavanja, te prati i kontrolira ugovoreni obim
održavanja
- ažurira registar nerazvrstanih cesta
- likvidira troškove održavanja
- ugovara i nadzire realizaciju poslova dezinsekcije i deratizacije
- koordinira održavanje javnih WC-a, održavanje fontane, održavanje i
proširenje groblja, prigodne iluminacije i dekoracije, održavanje gradskog sata
- koordinira održavanje autobusnih čekaonica, poslove vezane za djelatnost
javnog gradskog prijevoza, uređenje prometa na području Grada Raba
- prati dimnjačarske djelatnosti
- koordinira sanaciju divljih deponija
- sudjeluje u izradi općih akata u svom djelokrugu rada te predlaže njihove
izmjene u cilju poboljšanja poslovanja
- obavlja i druge poslove koje mu povjeri pročelnik odjela
B)
- VII. stupanj stručne spreme građevinskog ili drugog tehničkog usmjerenja
- 2 godine radnog iskustva
- položen državni stručni ispit
C)
- 1 izvršitelj
4. VODITELJ PRIPREMA I VOĐENJA INVESTICIJA
A)
- vodi i koordinira sve poslova realizacije projekata prema Programu, koji
obuhvaća provedbu aktivnosti vezanih za razvoj komunalne infrastrukture iz
oblasti vodoopskrbe, prikupljanja i pročišćavanja otpadnih voda i zbrinjavanja
komunalnog otpada
- organizira, prati i koordinira sve poslove od priprema do okončanja
izgradnje investicijskih i drugih objekata, uključivši i tehnički pregled i
primopredaju objekata
- obavlja pripremne radove za izradu studija i elaborata i njihovu provedbu
u oblasti infrastrukture prema Programu
- obavlja pripremne radove kao što su: provedba postupaka javne nabave koji
prethode sklapanju ugovora o nabavi roba, usluga, te ustupanju radova, u dijelu
koji se odnosi na investicije iz Programa
- priprema poslove za dobivanje raznih suglasnosti i potrebnih akata
(lokacijske i građevne dozvole) i dr. za izgradnju objekata iz Programa
- obavlja poslove koordinacije vezane uz izgradnju komunalne infrastrukture
te vođenja razvojnih projekata u suradnji s komunalnim trgovačkim društvima i
upravnim tijelima Grada
- nadgleda izvođenje radova te surađuje s nadzornim inženjerom
- priprema poslove tehničkog pregleda i primopredaje objekata
- izrađuje tendere, troškovnike i stručne podloge za potrebe odjela
- obavlja i druge poslove po nalogu gradonačelnika i pročelnika i
predstojnika Ureda
B)
- VI. ili VII. stupanj stručne spreme građevinskog smjera
- 3 godine radnog iskustva
- položen državni stručni ispit
C)
- 1 izvršitelj
5. REFERENT ZA KOMUNALNU NAKNADU
- utvrđuje obavezu plaćanja komunalne naknade za pravne i fizičke osobe,
ažurira matičnu bazu podataka
- vrši izračun i izdaje rješenja o komunalnoj naknadi
- obračunava zaduženja komunalne naknade, izdaje račune i prati naplatu
- vodi žalbeni postupak kao i postupak oslobađanja od plaćanja komunalne
naknade za pojedine obveznike
- izvršava izvršno rješenje o komunalnoj naknadi na način propisan propisima
o prisilnoj naplati poreza na dohodak odnosno dobit
- predlaže mjere poboljšanja naplate
- sudjeluje u izradi općih akata u svom djelokrugu rada, te predlaže njihove
izmjene u cilju poboljšanja poslovanja
- obavlja i druge poslove koje mu povjeri pročelnik odjela
B)
- VI. ili IV. stupanj stručne spreme ekonomskog ili upravnog smjera
- 2 godine radnog iskustva
- položen državni stručni ispit
C)
- 1 izvršitelj
6. REFERENT ZA ADMINISTRATIVNO-TEHNIČKE POSLOVE I ANALITIKU
- ažurira podatke iz oblasti stambenog prostora glede naplate stanarine,
fakturira i prati naplatu stanarine, te predlaže pokretanje prisilne naplate
- vodi evidenciju i kontrolu prikupljenih sredstava od kupoprodaje stanova
- obavlja administrativno-tehničke poslove za Povjerenstvo za davanje u
zakup poslovnih prostora prilikom provedbe javnog natječaja
- izrađuje prijedloge ugovora o zakupu poslovnih prostora
- u suradnji sa Upravnim odjelom za razvoj, prostorno planiranje i javne
potrebe ugovara način upravljanja, korištenja i održavanja objekata koji su u
vlasništvu Grada, a koriste se za djelatnosti unutar javnih potreba, kao i onih
objekata koji nisu u vlasništvu Grada, ali se sredstva za njihova održavanje
ili izgradnju osiguravaju u gradskom proračunu
- vodi evidenciju poslovnih prostora, fakturira i prati naplatu zakupnine te
izrađuje izvješća i analize
- izdaje rješenja o korištenju komunalnih usluga bez naplate temeljem Odluke
o socijalnoj skrbi Grada Raba
- vodi evidenciju o naplati naknade za priključenje na objekte i uređaje
komunalne infrastrukture
- vrši osiguravanje imovine - stambenog i poslovnog fonda
- zamjenjuje u radu referenta za komunalnu naknadu u slučaju odsustva i
ispomaže po potrebi u obavljanju tih poslova
- sudjeluje u izradi općih akata u svom djelokrugu rada te predlaže njihove
izmjene u cilju poboljšanja poslovanja
- obavlja i druge poslove koje mu povjeri pročelnik odjela
B)
- IV. stupanj stručne spreme upravnog ili ekonomskog smjera
- položen državni stručni ispit
- 1 godina radnog iskustva
C)
- 1 izvršitelj
7. KUMUNALNI REDAR
A)
- obavlja nadzor, naročito nad provedbom odredbi Odluke o komunalnom redu
- sankcionira aktivnosti koje predstavljaju remećenje komunalnog reda
- vrši nadzor nad provedbom svih ostalih općih akata Grada Raba iz oblasti
komunalnih djelatnosti gdje je to općim aktima propisano
- donosi rješenja kojima nalaze fizičkim i pravnim osobama radnje u svrhu
održavanja komunalnog reda
- izriče mandatne kazne
- predlaže pokretanje prekršajnog postupka
- provodi izvršenje rješenja u suradnji sa komunalnim poduzećima
- surađuje sa svim odjelima i službama grada, gradskim ustanovama i
poduzećima u vezi primjene Odluke o komunalnom redu
- vrši premjer objekata i dostavlja podatke referentu za komunalnu naknadu
- predlaže mjere za unapređenje stanja u domeni komunalnih djelatnosti
- sudjeluje u izradi općih akata u svom djelokrugu rada, te predlaže njihove
izmjene u cilju poboljšanja poslovanja
- skrbi o redovitom održavanju voznog parka
- obavlja i druge poslove koje mu povjeri pročelnik odjela
B)
- VI. ili IV. stupanj stručne spreme
- položen državni stručni ispit
- 1 godina radnog iskustva
C)
- 2 izvršitelja
UPRAVNI ODJEL ZA PRORAČUN I FINANCIJE
1. Pročelnik upravnog odjela za proračun i financije
2. Samostalni referent za razrez i naplatu poreza
3. Knjigovodstveno-računovodstveni referent
4. Blagajnik likvidator
1. PROČELNIK UPRAVNOG ODJELA ZA PRORAČUN I FINANCIJE
A)
- rukovodi radom odjela
- osigurava realizaciju programa unutar odjela
- brine se o pravovremenoj pripremi materijala za sjednice Poglavarstva i
Gradskog vijeća
- provodi odluke Gradskog vijeća, Poglavarstva i gradonačelnika, te
kontrolira njihovo izvršenje
- koordinira rad djelatnika unutar odjela, organizira suradnju odjela s
drugim gradskim odjelima, a prema potrebi i vanjskim tijelima
- raspoređuje radne zadatke unutar odjela, te daje upute za rad
- obavlja nadzor nad radom djelatnika odjela
- donosi akte u okviru svojih ovlaštenja
- prati propise iz oblasti koje su u nadležnosti odjela, te predlaže i
donosi prijedloge novih akata u svezi s radom odjela kao i poslovima u
nadležnosti grada
- prati stanje cjelokupne problematike u odjelu, vrši analizu stanja i daje
prijedloge za poboljšanje rada
- u suradnji s ostalim odjelima izrađuje prijedlog konsolidiranog proračuna
Grada, izmjena i dopuna konsolidiranog proračuna, te ostalih pratećih
dokumenata
- u skladu sa zakonskim propisima izrađuje tromjesečne, polugodišnje i
godišnje financijske izvještaje konsolidiranog proračuna Grada, te izrađuje
prijedlog polugodišnjeg i godišnjeg obračuna konsolidiranog proračuna Grada
- nadzire izvršenja obveza po ugovorima
- vodi evidenciju primljenih i danim pozajmica te oročavanja sredstava kod
poslovnih banaka
- prati priliv sredstava u proračun kao i proračunsku potrošnju do visine
iznosa utvrđenih proračunom
- obavlja nadzor namjenskog trošenja sredstava
- temeljem zahtjeva, ispisuje naloge za prijenos sredstava proračunskih
korisnika do visine utvrđene proračunom
- sudjeluje u izradi financijskih planova mjesnih odbora te izmjena i dopuna
tijekom proračunske godine
- planira razvoj i održavanje informacijskog sustava te edukaciju korisnika
u odjelu
- obavlja i druge poslove po nalogu gradonačelnika.
B)
- VII. stupanj stručne spreme ekonomskog smjera
- položen državni stručni ispit
- 3 godine radnog iskustva.
C)
- 1 izvršitelj
2. ŠEF RAČUNOVODSTVA
- organizira i koordinira rad službe računovodstva
- zadužen je za pravilnu i pravovremenu primjenu propisa iz djelokruga rada
službe
- obavlja kontrolu zakonitosti i ispravnosti trošenja sredstava iz proračuna
- sudjeluje u izradi prijedloga konsolidiranog proračuna, izmjena i dopuna
proračuna tijekom proračunske godine, godišnjeg obračuna proračuna s pratećim
dokumentima te izrađuje tromjesečne, polugodišnje i godišnje financijske
izvještaj konsolidiranog proračuna
- usklađuje gradske odluke iz oblasti financija s propisima
- u suradnji s ostalim odjelima, obavlja cjelokupan postupa javne nabave te
vodi evidenciju nabave i zaključanih ugovora
- zadužen je za praćenje priljeva prihoda i primitka u proračun kao i za
namjensko trošenje prihoda od pomoći i donacija i prihoda od povrata poreza na
dohodak
- usklađuje analitičke evidencije gradskih prihoda s izvještajima od FINA-e
- izrađuje stručne materijale za potrebe Gradskog vijeća i Poglavarstva
- obavlja i druge poslove po nalogu pročelnika.
B)
- VI. ili VII. stupanj stručne spreme ekonomskog smjera
- položen državni stručni ispit
- 3 godine radnog iskustva.
C)
1 izvršitelj
3. SAMOSTALNI REFERENT ZA RAZREZ I NAPLATU POREZA
A)
- prikuplja podatke o poreznim obveznicima
- izdaje rješenja o razrezu gradskih poreza (korištenje javnih površina,
kuće za odmor, potrošnju, tvrtku) i vodi upravni postupak radi utvrđivanja,
razreza i naplate poreza
- u izdavanju rješenja za korištenje javnih površina surađuje s Upravnim
odjelom za komunalni sustav
- vodi knjigu izlaznih računa
- vodi analitičku evidenciju o naplati dospjelih potraživanja
- priprema i provodi postupak prisilne naplate prema dužnicima
- surađuje s vanjskim tijelima radi evidentiranja i ažuriranja podataka
potrebnih za naplatu poreza
- za potrebe Poglavarstva i Gradskog vijeća izrađuje potrebne izvještaja o
razrezu i naplati poreza
- sudjeluje u izradi proračuna i druge dokumentacije vezane uz proračun
- obavlja i druge poslove po nalogu pročelnika.
B)
- VI. ili VII. stupanj stručne spreme ekonomskog ili pravnog smjera
- položen državni stručni ispit
- 2 godine radnog iskustva.
C)
- 1 izvršitelj
4. KNJIGOVODSTVENO-RAČUNOVODSTVENI REFERENT
A)
- temeljem knjigovodstvenih isprava knjiži sve rashode i poslovne događaje
proračuna
- vodi računovodstvo mjesnih samouprava na području Grada te za njih
izrađuje financijske izvještaje tijekom godine
- vodi računovodstvo neprofitnih organizacija (Nogometni klub Rab, Kajak
klub Rab, Gradsko društvo Crvenog križa Rab), te za iste izrađuje potrebne
financijske izvještaje tijekom godine
- tijekom obračunskih razdoblja usklađuje izvršenja financijskih planova
korisnika proračuna (Pučkog otvorenog učilišta, dječjeg vrtića »Pahuljica«,
mjesnih odbora), te knjiži njihove namjenske prihode i rashode u konsolidirani
proračun Grada
- prema zakonskim propisima vodi poslovne knjige proračuna (dnevnik, glavna
knjiga i pomoćne knjige)
- zadužen je za bilanciranje svih pomoćnih knjiga proračuna te arhiviranje
dokumentacije
- vodi evidencije imovine i obveza proračuna te usklađuje knjigovodstvene
podatke s podacima o popisu i vrši obračun amortizacije
- u suradnji sa likvidatorom-blagajnikom uparuje podatke iz glavne knjige sa
pojedinim evidencijama te vrši usklađenja
- obavlja i druge poslove po nalogu šefa računovodstva i pročelnika.
B)
- IV. stupanj stručne spreme ekonomskog smjera
- položen državni stručni ispit
- 1 godina radnog iskustva
C)
- 3 izvršitelja
5. LIKVIDATOR - BLAGAJNIK
A)
- vodi blagajničko poslovanje i preuzima dokumentaciju (obračun putnih
naloga za službeni put, troškove prijevoza, račune isplaćene u gotovini, vrši
isplatu po dokumentima) te vodi blagajnički dnevnik proračuna
- obavlja poslove vezane uz obračun plaća i naknada, izrađuje mjesečne i
godišnje statističke izvještaje vezane uz isplatu plaća i naknada, godišnje
izvještaje za potrebe HZMO, te godišnje porezne kartice i potvrde koje se
dostavljaju Ministarstvu financija i Poreznoj upravi
- vrši obračun i isplatu svih naknada članovima Poglavarstva, Gradskog
vijeća, autorskih honorara i ugovora o djelu
- vodi knjigu ulaznih računa proračuna te obavlja plaćanje putem Internet
bankarstva i po potrebi plaćanja ispisom virmana
- u suradnji s računovodstvenim referentom usklađuje podatke iz ulazne knjige
s pojedinim evidencijama u glavnoj knjizi
- obavlja i druge poslove po nalogu šefa računovodstva i pročelnika.
B)
- IV. stupanj stručne spreme ekonomskog smjera
- položen državni stručni ispit
- 1 godina radnog iskustva.
C)
- 1 izvršitelj
SLUŽBA ZA UNUTARNJU REVIZIJU
1. VODITELJ SLUŽBE
- vodi jedinicu unutarnje revizije
- obavlja proračunski nadzor zakonitosti, svrhovitosti i pravodobnosti
korištenja proračunskih sredstva
- upozorava na nepravilnosti i neusklađenosti sa zakonskim i drugim
propisima kojima je utvrđeno poslovanje i predlaže mjere za njihov otklanjanje
i mjere za unapređenje poslovanja
- provjerava primjenu zakonom i drugih propisa u obavljanju poslova grada
- daje preporuke gradonačelniku u svrhu postizanje veće učinkovitosti i
djelotvornosti rada Grada
- obavlja reviziju ispravnosti prijedloga ugovora te poslove revizije
provedenih javnih nadmetanja
- obavlja pregled i provjeru računovodstvenih, financijskih i ostalih
poslovnih dokumenata proračunskih i izvan proračunskih korisnika
- obavlja nadzor namjenskog korištenja proračunskih i izvanproračunskih
korisnika
- obavlja nadzor namjenskog korištenja proračunskih sredstava svih fizičkih
i pravnih osoba koje dobivaju sredstva iz proračuna i financijskih planova
izvanproračunskih korisnika
- obavlja nadzor namjenskog korištenja kreditnih sredstava za koje je Grad
dao jamstvo
- isključivo je nadležan za obavljanje poslova revizije, koje ne smije
prenositi na drug osobe ili ustrojstvene jedinice
- dogovoran je neposredno i isključivo gradonačelniku
- provodi unutarnju reviziju u sladu s međunarodno priznatim standardima
unutarnje revizije i Poveljom unutarnjih revizora, i to pri obavljanju svake
pojedinačne revizije
- osigurava uvjete za učinkovito obavljanje svih revizija u skladu s planom
unutarnje revizije
- koristi metode i smjernice izdane od Središnje harmonizacijske jedinice
Ministarstva financija
- sastavlja strateški i godišnji plan unutarnje revizije na temelju procjene
rizika
- provodi i prati izvršenje godišnjeg plana
- sastavlja godišnji i periodični izvještaj o radu i obavljenim unutarnjim
revizija, te povremena izvješća na zahtjev gradonačelnika
- ispunjava obveze prema Središnjoj harmonizacijskoj jedinici Ministarstva
financija
- održava odnose s državnom revizijom i drugim zainteresiranim subjektima
- podnosi konačna izvješća gradonačelniku
- izvještava gradonačelnika o uočenim nepravilnosti i prijevarama
- utvrđuje razinu usuglašenosti sa zakonima i provedbenim propisima, te s
aktima Grada
- procjenjuje pouzdanost financijskih transakcija i financijskih izvještaja
- procjenjuje financijske i operativne procedure, te pruža stručno mišljenje
i preporuke o provedbi i poboljšanju kontrolnog okruženja
- utvrđuje učinkovitost i djelotvornost organizacije u postizanju ciljeva iz
njezina djelokruga te utvrđuje operativne mogućnosti s ciljem smanjenja rashoda
i povećanja prihoda
- provjerava ekonomičnost i učinkovitost korištenja imovine, odgovarajuće
evidentiranje imovine i utvrđivanje jesu li poduzete mjere protiv mogućih
gubitaka
- procjenjuje prikladnost, učinkovito i djelotvornost informatičkog sustava
proračunskog korisnika
- utvrđuje potencijalne rizike u aktivnostima proračunskog korisnika te
procjenjujući prikladnost i djelotvornost sustava unutarnjih kontrola u svrhu
kontroliranja rizika
- revidira zakonitost
- revidira sustave
- revidira procese izrade financijskih izvještaja
- revidira IT
- revidira upravljanja
- revidira ekonomičnost, učinkovitost i djelotvornost proračunskih korisnika
- dužan je čuvati tajnost podataka i informacija koje su predmet revizija.
B)
- VII. stupanj stručne spreme
- položen državni stručni ispit
- položen stručni ispit unutarnjeg revizora (certifikat Središnje
harmonizacijske jedinice Ministarstva financija s ovlaštenjem ministra
financija za obavljanje poslova unutarnje revizije u javnom sektoru Republike
Hrvatske)
- 2 godine radnog iskustva.
C)
- 1 izvršitelj.