9.
Na temelju članka 53. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi
(»Narodne novine« broj 33/01, 60/01- vjerodostojno tumačenje i 129/05) i članka
53. i 54. Statuta Grada Raba (»Službene novine« broj 24/01 i 4/06), Gradsko
vijeće Grada Raba, na sjednici održanoj dana 21. ožujka 2007. godine, donijelo
je
ODLUKU
o izmjeni i dopuni Odluke o ustrojstvu Gradske uprave Grada Raba
Članak 1.
U članku 1. Odluke o ustrojstvu Gradske uprave Grada Raba (»Službene novine«
broj 34/01) iza riječi »upravnih odjela« dodaje se zarez i riječ: »službi«.
Članak 2.
U članku 2. iza riječi »Upravni odjeli« dodaje se zarez i riječ: »službe«.
Članak 3.
U članku 6. dodaje se točka 5. koja glasi: »Služba za unutarnju reviziju«.
Članak 4.
Iza članka 11. dodaje se novi članak 12. koji glasi:
»U Službi za unutarnju reviziju obavljaju se sljedeći poslovi:
- neovisno i objektivno davanje stručnog mišljenja i savjeta s ciljem
dodavanja vrijednosti i poboljšanja poslovanja Grada,
- pomaganje gradonačelniku u ostvarivanju ciljeva primjenom sustavnog i
discipliniranog pristupa vrednovanju i poboljšanju djelatnosti procesa
upravljanja rizicima, kontrola i gospodarenja,
- izrađivanje strateških i godišnjih planova unutarnje revizije temeljenih
na objektivnoj procjeni rizika, te obavljanje pojedinačnih unutarnjih revizija
u skladu s usvojenim planovima,
- procjenjivanje prikladnosti i djelotvornosti sustava financijskog
upravljanja i kontrola u odnosu na utvrđivanje, procjenu i upravljanje rizicima,
usuglašenost sa zakonima i drugim propisima, pouzdanost i sveobuhvatnost
financijskih i drugih informacija, učinkovitost, djelotvornost i ekonomičnost
poslovanja, zaštitu imovine i informacija,
- davanje preporuka za poboljšanje poslovanja,
- kontinuirano ispitivanje i ocjenjivanje valjanosti i svrhovitosti sustava
internih kontrola, upravljačkih kontrola i računovodstvenog sustava
proračunskog korisnika,
- kontinuirano provjeravanje i preispitivanje vjerodostojnosti, svrhovitosti
i zakonitosti financijskih transakcija i procesa proračunskog korisnika,
- podnošenje gradonačelniku pismenih izvještaja o aktivnosti iz prethodnih
stavaka, sukladno rokovima utvrđenim
operativnim planom rada unutarnje revizije, a najmanje
jednom polugodišnje,
- podnošenje izvještaja i drugim državnim tijelima nadležnim za poslove
nadzora i revizije u skladu s posebnim propisima,
- sastavljanje zasebnog izvještaja gradonačelniku o uočenim
nepravilnostima«.
Članak 5.
Dosadašnji članak 12. postaje članak 13. i glasi:
»Radom Upravnog odjela rukovodi pročelnik, radom Ureda Grada rukovodi
predstojnik, a radom Službe za unutarnju reviziju rukovodi voditelj.
Uvjete za imenovanje rukovoditelja iz stavka 1. ovog članka utvrđuje
Poglavarstvo Grada Raba«.
Članak 6.
Dosadašnji članci 13. i 14. postaju članci 14. i 15.
Članak 7.
Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Službenim novinama«
Primorsko-goranske županije.
Klasa: 011-03/07-01/2-01
Ur. broj: 2169-01-2-07-07
Rab, 21. ožujka 2007.
GRADSKO VIJEĆE GRADA RABA
Predsjednik
Željko Peran, ing., v.r.