SADRŽAJ | ŽUPANIJA | GRADOVI | OPĆINE | OSTALO | ARHIVA | TRAŽILICA | IMPRESSUM


 
Godina XV. - broj 12. Petak, 23. ožujka 2007.
GRAD RAB
30

9.

Na temelju članka 53. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (»Narodne novine« broj 33/01, 60/01- vjerodostojno tumačenje i 129/05) i članka 53. i 54. Statuta Grada Raba (»Službene novine« broj 24/01 i 4/06), Gradsko vijeće Grada Raba, na sjednici održanoj dana 21. ožujka 2007. godine, donijelo je

ODLUKU
o izmjeni i dopuni Odluke o ustrojstvu Gradske uprave Grada Raba

Članak 1.

U članku 1. Odluke o ustrojstvu Gradske uprave Grada Raba (»Službene novine« broj 34/01) iza riječi »upravnih odjela« dodaje se zarez i riječ: »službi«.

Članak 2.

U članku 2. iza riječi »Upravni odjeli« dodaje se zarez i riječ: »službe«.

Članak 3.

U članku 6. dodaje se točka 5. koja glasi: »Služba za unutarnju reviziju«.

Članak 4.

Iza članka 11. dodaje se novi članak 12. koji glasi:

»U Službi za unutarnju reviziju obavljaju se sljedeći poslovi:

- neovisno i objektivno davanje stručnog mišljenja i savjeta s ciljem dodavanja vrijednosti i poboljšanja poslovanja Grada,

- pomaganje gradonačelniku u ostvarivanju ciljeva primjenom sustavnog i discipliniranog pristupa vrednovanju i poboljšanju djelatnosti procesa upravljanja rizicima, kontrola i gospodarenja,

- izrađivanje strateških i godišnjih planova unutarnje revizije temeljenih na objektivnoj procjeni rizika, te obavljanje pojedinačnih unutarnjih revizija u skladu s usvojenim planovima,

- procjenjivanje prikladnosti i djelotvornosti sustava financijskog upravljanja i kontrola u odnosu na utvrđivanje, procjenu i upravljanje rizicima, usuglašenost sa zakonima i drugim propisima, pouzdanost i sveobuhvatnost financijskih i drugih informacija, učinkovitost, djelotvornost i ekonomičnost poslovanja, zaštitu imovine i informacija,

- davanje preporuka za poboljšanje poslovanja,

- kontinuirano ispitivanje i ocjenjivanje valjanosti i svrhovitosti sustava internih kontrola, upravljačkih kontrola i računovodstvenog sustava proračunskog korisnika,

- kontinuirano provjeravanje i preispitivanje vjerodostojnosti, svrhovitosti i zakonitosti financijskih transakcija i procesa proračunskog korisnika,

- podnošenje gradonačelniku pismenih izvještaja o aktivnosti iz prethodnih stavaka, sukladno rokovima utvrđenim

operativnim planom rada unutarnje revizije, a najmanje jednom polugodišnje,

- podnošenje izvještaja i drugim državnim tijelima nadležnim za poslove nadzora i revizije u skladu s posebnim propisima,

- sastavljanje zasebnog izvještaja gradonačelniku o uočenim nepravilnostima«.

Članak 5.

Dosadašnji članak 12. postaje članak 13. i glasi:

»Radom Upravnog odjela rukovodi pročelnik, radom Ureda Grada rukovodi predstojnik, a radom Službe za unutarnju reviziju rukovodi voditelj.

Uvjete za imenovanje rukovoditelja iz stavka 1. ovog članka utvrđuje Poglavarstvo Grada Raba«.

Članak 6.

Dosadašnji članci 13. i 14. postaju članci 14. i 15.

Članak 7.

Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Službenim novinama« Primorsko-goranske županije.

Klasa: 011-03/07-01/2-01

Ur. broj: 2169-01-2-07-07

Rab, 21. ožujka 2007.

GRADSKO VIJEĆE GRADA RABA

Predsjednik
Željko Peran, ing., v.r.

 

https://sn.pgz.hr/default.asp?Link=odluke&izdanje=495&mjesto=51280&odluka=9
© Primorsko-goranska županija 2002.-2003. Sva prava pridržana.
Obratite se webmasteru s pitanjima i komentarima.
Programska podrška
www.netcom.hr