135.
Na temelju članka 6. Zakona o proračunu (»Narodne novine« broj 96/03) i
članka 40. Statuta Grada Rijeke (»Službene novine« Primorsko-goranske županije
broj 23/01, 4/ 02,13/02, 3/05, 9/06 i 17/06 - pročišćeni tekst) Gradsko vijeće
Grada Rijeke, na sjednici 21. prosinca 2006. godine, donijelo je
ODLUKU
o izvršavanju Proračuna Grada Rijeke za 2007. godinu
I. OPĆE ODREDBE
Članak 1.
Ovom se Odlukom utvrđuje struktura prihoda i primitaka te rashoda i izdataka
Proračuna Grada Rijeke za 2007. godinu (u daljnjem tekstu: Proračun), njegovo
izvršavanje, opseg zaduživanja i jamstava Grada Rijeke (u daljnjem tekstu:
Grad), upravljanje dugom te imovinom, prava i obveze korisnika proračunskih
sredstava, ovlasti Poglavarstva Grada Rijeke (u daljnjem tekstu: Poglavarstvo) i
predsjednika Poglavarstva (u daljnjem tekstu: Gradonačelnik) u izvršavanju
Proračuna te druga pitanja u izvršavanju Proračuna.
Članak 2.
Proračun se sastoji od Općeg i Posebnog dijela te Plana razvojnih programa.
Opći dio Proračuna sadrži: Račun prihoda i rashoda i Račun financiranja.
U Računu prihoda i rashoda iskazani su svi porezni i neporezni prihodi i
prihodi od gradske nefinancijske imovine te sredstva za financiranje javnih
rashoda na razini Grada.
U Računu financiranja iskazani su primici od financijske imovine i
zaduživanja te svi izdaci za financijsku imovinu i otplatu kredita.
Posebni dio Proračuna sastoji se od plana rashoda i izdataka proračunskih
korisnika raspoređenih u tekuće i razvojne programe za proračunsku godinu.
U Planu razvojnih programa iskazani su planirani rashodi Proračuna za
nefinancijsku imovinu (investicije), kapitalne pomoći i donacije za razdoblje
2007. do 2009. godine, razrađeni po pojedinim programima proračunskih korisnika,
po godinama u kojima će rashodi za programe teretiti proračune sljedećih godina
i po izvorima prihoda za cjelovitu izvedbu programa.
Članak 3.
Sredstva za rashode i izdatke korisnika Proračuna osiguravaju se
proračunskim korisnicima, i to: tijelima gradske uprave, ustanovama kojima je
Grad osnivač (u daljnjem tekstu: ustanove Grada), osnovnim školama kojima se
financiraju decentralizirane funkcije (u daljnjem tekstu: osnovne škole),
vijećima nacionalnih manjina, mjesnim odborima te ostalim korisnicima koji su u
njegovu Posebnom dijelu određeni za nositelje sredstava.
U okviru razdjela 02-Glava 1-5, razdjela 04-Glava 1, razdjela 06-Glava 1 i
razdjela 09-Glava 1, osigurana su sredstva za rashode tijela gradske uprave po
pojedinim programima, projektima i aktivnostima, a u ostalim Glavama unutar
pojedinog razdjela osigurana su sredstva za krajnje korisnike.
II. IZVRŠAVANJE PRORAČUNA
Članak 4.
Proračunska sredstva koristit će se samo za namjene koje su određene
Proračunom i to do visine utvrđene u Posebnom dijelu Proračuna.
Proračunski korisnici mogu preuzeti obveze na teret Proračuna samo do visine
i za namjene utvrđene u Posebnom dijelu Proračuna ako je njihovo izvršavanje
usklađeno s mjesečnim proračunskim dodjelama.
Rashodi i izdaci Proračuna koji se financiraju iz namjenskih prihoda i
primitaka te iz prihoda od pomoći izvršavat će se do iznosa naplaćenih prihoda
i primitaka za te namjene.
Iznimno od odredbe stavka 3. ovoga članka, Poglavarstvo može odlučiti da se
pojedini rashodi i izdaci pokrivaju i na teret ostalih proračunskih prihoda, a
najviše do visine planiranih iznosa.
Uplaćeni, a manje planirani namjenski prihodi mogu se izvršavati iznad
iznosa utvrđenih u Proračunu, a do iznosa uplaćenih sredstava.
Neplanirani, a uplaćeni namjenski prihodi mogu se koristiti prema naknadno
utvrđenim aktivnostima i/ili projektima uz prethodnu suglasnost Poglavarstva.
Sredstva za pokroviteljstva te za aktivnosti i projekte koja se izvršavaju
kao subvencije, donacije i pomoći pojedinom korisniku, raspoređuje Poglavarstvo
ako krajnji korisnik nije utvrđen u Posebnom dijelu Proračuna.
Poglavarstvo može ovlastiti Gradonačelnika za raspoređivanje sredstava iz
stavka 7. ovog članka.
Članak 5.
Odjel gradske uprave za financije obvezan je, u roku od osam dana od dana
stupanja na snagu Proračuna, izvijestiti sva tijela gradske uprave o odobrenim
sredstvima u Proračunu, a tijela gradske uprave obvezna su u daljnjem roku od
osam dana izvijestiti o istom krajnje korisnike za koje su određena kao nositelji
sredstava u Posebnom dijelu Proračuna.
Proračunski korisnici - ustanove Grada, osnovne škole, vijeća nacionalnih
manjina i mjesni odbori, za koje su sredstva planirana u posebnim glavama,
obvezni su dostaviti proračunski nadležnim tijelima gradske uprave svoje
financijske planove usuglašene s odobrenim sredstvima u Proračunu i izrađene po
mjesecima za cijelu godinu, u roku od narednih 15 dana.
Tijela gradske uprave obvezna su Odjelu gradske uprave za financije
dostaviti zajednički financijski plan svih korisnika Proračuna za koje su
nadležna, izrađen po mjesecima za cijelu godinu, u narednih osam dana.
Odjel gradske uprave za financije izrađuje mjesečne planove za izvršavanje
Proračuna na temelju kojih planira likvidnost Proračuna u skladu s novčanim
tijekom Proračuna.
Gradonačelnik utvrđuje visinu sredstava za mjesečne rashode pojedinog tijela
gradske uprave temeljem mjesečnog plana i plana likvidnosti iz stavka 4. ovoga
članka.
Članak 6.
Proračun se izvršava na temelju mjesečnih proračunskih dodjela proračunskim
korisnicima, u skladu s raspoloživim sredstvima.
Pri utvrđivanju mjesečnih dodjela korisniku Proračuna, Odjel gradske uprave
za financije polazi od visine sredstava utvrđenih u godišnjim i mjesečnim
financijskim planovima proračunskih korisnika te usklađuje zahtjeve iz
mjesečnih financijskih planova s planiranom likvidnosti Proračuna i visinom
sredstava za mjesečne rashode iz članka 5. stavka 5. ove Odluke te izvršava
mjesečnu dodjelu proračunskim korisnicima.
Manje dodijeljena sredstva u odnosu na financijski plan za tekući mjesec
raspoređuju se u slijedeće razdoblje.
Članak 7.
Odjel gradske uprave za financije izvještava tijela gradske uprave koja su
nositelji sredstava na pojedinom razdjelu o dodjeli sredstava najmanje 10
radnih dana prije početka razdoblja na koje se dodjela odnosi, a tijela gradske
uprave o istom izvještavaju krajnje korisnike.
O nepoštivanju propisanih dodjela od strane proračunskih korisnika Odjel
gradske uprave za financije dužan je izvijestiti Gradonačelnika.
Gradonačelnik ima pravo obustaviti od izvršenja odluku o izvršavanju
dodijeljenih sredstava koja je u suprotnosti sa Zakonom o proračunu ili
Proračunom.
Članak 8.
Za izvršavanje Proračuna odgovorno je Poglavarstvo.
Nalogodavac i odgovorna osoba za izvršavanje Proračuna u cjelini je
Gradonačelnik.
Preuzimanje obveza na teret Proračuna po ugovorima koji zahtijevaju plaćanje
u sljedećim godinama odobrava Poglavarstvo.
Odjel gradske uprave za financije izvršava Proračun i o tome izvještava
Poglavarstvo.
Pročelnici tijela gradske uprave te čelnici pravnih osoba koje su korisnici
Proračuna, odgovorni su za planiranje i izvršavanje svoga dijela Proračuna.
Odgovornost za izvršavanje Proračuna u smislu odredbe stavka 5. ovoga članka
podrazumijeva odgovornost za pre
uzimanje i verifikaciju obveza, izdavanje naloga za plaćanje
na teret proračunskih sredstava te za utvrđivanje prava naplate i izdavanje
naloga za naplatu u korist proračunskih sredstava.
Pročelnici tijela gradske uprave i čelnici pravnih osoba koje su korisnici
Proračuna odgovorni su za zakonitost, svrhovitost, učinkovitost i ekonomično
raspolaganje proračunskim sredstvima.
III. PRORAČUNSKA ZALIHA
Članak 9.
U Proračunu su planirana sredstva Proračunske zalihe u iznosu od
1.500.000,00 kuna.
O korištenju sredstava Proračunske zalihe do pojedinačnog iznosa od
100.000,00 kuna odlučuje Gradonačelnik.
O korištenju sredstava Proračunske zalihe iznad pojedinačnog iznosa iz
stavka 2. ovoga članka odlučuje Poglavarstvo.
Članak 10.
Gradonačelnik mjesečno izvještava Poglavarstvo o korištenju Proračunske
zalihe iz članka 9. ove Odluke.
Poglavarstvo je obvezno polugodišnje izvijestiti Gradsko vijeće o korištenju
sredstava Proračunske zalihe iz članka 9. ove Odluke.
Sredstva Proračunske zalihe koriste se za namjene propisane zakonom.
IV. PRIHODI PRORAČUNA
Članak 11.
U Proračunu se planiraju svi prihodi koje sukladno pozitivnim propisima
ostvaruje Grad.
Prihodi što ih tijela gradske uprave ostvare obavljanjem djelatnosti, prihod
su Proračuna i uplaćuju se na račun Proračuna.
Prihodi s osnova kamata po tražbinama pojedinih tijela gradske uprave,
uplaćuju se na jedinstveni račun prihoda Proračuna.
V. NAMJENSKI PRIHODI
Članak 12.
Prihodi koje proračunski korisnici - ustanove Grada i osnovne škole ostvare
od vlastite djelatnosti (vlastiti prihodi), iz donacija, po posebnim propisima
i iz drugih izvora, namjenski su prihodi Proračuna.
Prihodi iz stavka 1. ovoga članka planiraju se u financijskim planovima
proračunskih korisnika i uplaćuju na njihov račun, a mogu se koristiti
isključivo za namjene utvrđene financijskim planovima.
Proračunski korisnici mogu preuzimati obveze i plaćati ih po stavkama
rashoda za čije su financiranje planirani namjenski prihodi iz stavka 1. ovoga
članka isključivo do iznosa naplaćenih namjenskih prihoda.
Proračunski nadležna tijela gradske uprave nadziru ostvarenje i trošenje
prihoda iz stavka 1. ovoga članka.
Proračunski korisnici obvezni su o ostvarenju prihoda iz stavka 1. ovoga
članka tromjesečno izvješćivati proračunski nadležna tijela gradske uprave.
Članak 13.
Namjenski prihodi iz članka 12. stavka 1. ove Odluke koji ne budu
iskorišteni u ovoj proračunskoj godini, osim onih prihoda koje proračunski
korisnici ostvare vlastitom djelatnošću, prenose se u narednu proračunsku
godinu i koriste se za iste namjene za koje su bili utvrđeni financijskim
planom proračunskih korisnika za ovu proračunsku godinu.
Za opseg prenesenih prihoda iz stavka 1. ovoga članka povećat će se
financijski planovi proračunskih korisnika za narednu godinu.
O korištenju namjenskih prihoda koje proračunski korisnik ostvari
obavljanjem vlastite djelatnosti, a koji ne budu iskorišteni u ovoj
proračunskoj godini, odluku donosi tijelo upravljanja, odnosno čelnik
proračunskog korisnika ako tijelo upravljanja nije osnovano, po godišnjem
obračunu financijskog plana.
Članak 14.
Za iznos nenamjenski utrošenih sredstava donacije čiji povrat zahtijeva
donator, proračunskom korisniku umanjit će se proračunska sredstva u godini u
kojoj mora vratiti primljenu donaciju.
Članak 15.
Prihodi što ih mjesni odbori ostvare obavljanjem djelatnosti, iz donacija i
drugih izvora, prihodi su Proračuna i uplaćuju se na račun Proračuna.
Mjesni odbori mogu preuzimati obveze i plaćati ih po stavkama rashoda za
čije su financiranje planirani prihodi iz stavka 1. ovoga članka, isključivo do
iznosa naplaćenih prihoda.
VI. ISPLATA SREDSTAVA IZ PRORAČUNA
Članak 16.
Svaki rashod i izdatak iz Proračuna mora se temeljiti na vjerodostojnoj
knjigovodstvenoj ispravi kojom se dokazuje obveza plaćanja.
Pročelnik tijela gradske uprave i čelnik pravne osobe proračunskog
korisnika, odnosno osoba na koju je to pravo preneseno, mora prije isplate
provjeriti i potvrditi potpisom pravni temelj i visinu obveze koja proizlazi iz
knjigovodstvene isprave.
Nalog za isplatu iz Proračuna s oznakom pozicije Proračuna izdaje pročelnik
nadležnog tijela gradske uprave.
Isplata sredstva za plaće, materijalne rashode i programe koja su u Posebnom
dijelu Proračuna osigurana ustanovama Grada, osnovnim školama, vijećima
nacionalnih manjina i mjesnim odborima, izvršava se prijenosom na njihov račun
temeljem naloga za prijenos sredstava koji izdaje pročelnik nadležnog tijela
gradske uprave, a supotpisuje pročelnik Odjela gradske uprave a financije.
Članak 17.
Zahtjev za isplatu sredstava za nabavu roba, obavljanje usluga i ustupanje
radova mora se temeljiti na propisima o javnoj nabavi.
Članak 18.
Proračunskim korisnicima, kojima se u Proračunu osiguravaju sredstva za
plaće zaposlenih, isplaćivat će se sredstva za ostala materijalna prava
zaposlenih prema njihovim općim aktima do visine utvrđene tim aktima,
kolektivnim ugovorom i osiguranim sredstvima.
Članak 19.
Poglavarstvo Grada utvrđuje visinu bruto vrijednosti boda za obračun plaća
zaposlenih u tijelima gradske uprave.
Poglavarstvo Grada utvrđuje visinu bruto osnovice za obračun plaća
dužnosnika.
Poglavarstvo Grada utvrđuje visinu bruto plaće voditelja ustanova Grada.
Članak 20.
Sredstva za rad političkih stranaka zastupljenih u Gradskom vijeću, sredstva
za rad vijeća nacionalnih manjina, naknade troškova za rad osoba izabranih na
određene dužnosti, naknade troškova za rad članova Gradskog vijeća, članova
radnih tijela Gradskog vijeća, naknade troškova i nagrade za rad članova vijeća
nacionalnih manjina te članova upravnih vijeća ustanova u vlasništvu Grada
Rijeke, isplaćivat će se temeljem odluka Gradskog vijeća, po nalogu pročelnika
Ureda Grada.
Članak 21.
Naknade troškova za rad članova vijeća mjesnih odbora isplaćivat će se
temeljem odluke Gradskog vijeća, po nalogu pročelnika Odjela za gradsku
samoupravu i upravu.
Članak 22.
Naknade troškova za rad članova kulturnih vijeća isplaćivat će se temeljem
odluke Gradonačelnika, po nalogu pročelnika Odjela gradske uprave za kulturu.
Članak 23.
Pogrešno ili više uplaćeni prihodi u Proračun, vraćaju se uplatiteljima na
teret tih prihoda.
Pogrešno ili više uplaćeni prihodi u proračune prethodnih godina, vraćaju se
uplatiteljima na teret rashoda Proračuna.
Rješenje o povratu sredstava donosi Odjel gradske uprave za financije na
temelju dokumentiranog zahtjeva kojeg potpisuje pročelnik tijela gradske uprave
u čijoj nadležnosti je naplata tih prihoda, odnosno osoba koju on ovlasti.
Članak 24.
Instrumente osiguranja plaćanja, kojima se na teret Proračuna stvaraju
obveze, izdaje Odjel gradske uprave za financije, a potpisuje gradonačelnik.
Instrumenti osiguranja plaćanja primljeni od pravnih osoba kao sredstvo osiguranja
naplate potraživanja ili izvođenja radova i usluga, dostavljaju se Odjelu
gradske uprave za financije.
Evidenciju izdanih i primljenih instrumenata osiguranja plaćanja vodi Odjel
gradske uprave za financije.
VII. POVRAT SREDSTAVA U PRORAČUN
Članak 25.
Ako se naknadno utvrdi da je isplata iz Proračuna bila nezakonita i /ili
neopravdana, proračunski korisnik mora odmah zahtijevati povrat proračunskih
sredstava u Proračun.
Ako se proračunskim nadzorom utvrdi da su sredstva korištena suprotno zakonu
ili Proračunu, pročelnik Službe proračunskog nadzora i unutarnje kontrole dužan
je donijeti odluku o povratu sredstava u Proračun.
VIII. PLAĆANJE PREDUJMA
Članak 26.
Plaćanje predujma može se ugovoriti samo u iznimnim slučajevima i na temelju
prethodne suglasnosti Poglavarstva.
IX. UPRAVLJANJE FINANCIJSKOM IMOVINOM
Članak 27.
Raspoloživim novčanim sredstvima na računu Proračuna upravlja Poglavarstvo.
Raspoloživa novčana sredstva mogu se oročavati kod poslovne banke ili
plasirati drugim pravnim osobama putem kratkoročnih zajmova poštujući načela
sigurnosti i likvidnosti.
Odluku o oročavanju ili davanju kratkoročnih zajmova donosi Poglavarstvo, a
ugovor potpisuje Gradonačelnik.
Prihodi od upravljanja raspoloživim novčanim sredstvima prihodi su
Proračuna.
Novčana sredstva iz stavka 1. ovoga članka mogu se ulagati samo s povratom
do 31. prosinca 2007. godine.
X. OTPIS DUGOVA
Članak 28.
Uz suglasnost Poglavarstva, gradonačelnik može u cijelosti ili djelomično
otpisati dug Gradu do visine od 50.000,00 kuna, ako bi troškovi postupka
naplate potraživanja bili u nerazmjeru s visinom potraživanja odnosno zbog
drugog opravdanog razloga.
Pod dugom iz stavka 1. ovoga članka ne podrazumijeva se dug Gradu s naslova
obveznih davanja.
XI. UPRAVLJANJE NEFINANCIJSKOM DUGOTRAJNOM IMOVINOM GRADA
Članak 29.
Tijela gradske uprave upravljaju nefinancijskom dugotrajnom imovinom Grada
koju posjeduju za obavljanje poslova iz svog djelokruga rada, sukladno općim
aktima Grada.
Upravljanje imovinom iz stavka 1. ovoga članka podrazumijeva njezino
korištenje, održavanje i davanje u zakup.
Pročelnik tijela gradske uprave mora imovinom upravljati brigom dobrog
gospodara i voditi popis o toj imovini u skladu sa zakonom.
Sredstva za održavanje i osiguranje dugotrajne nefinancijske imovine osiguravaju
se u rashodima poslovanja nadležnih tijela gradske uprave.
Poslove sklapanja ugovora s osiguravateljima i naplatu šteta obavlja Odjel
gradske uprave za financije.
Članak 30.
Knjigovodstvena evidencija nefinancijske dugotrajne imovine Grada vodi se u
Odjelu gradske uprave za financije.
Pročelnici tijela gradske uprave koji upravljaju imovinom Grada dužni su
Odjelu gradske uprave za financije dostaviti podatke o svakoj poslovnoj
promjeni na imovini kojom upravljaju.
XII. ZADUŽIVANJE I DAVANJE JAMSTAVA
Članak 31.
Grad se, u 2007. godini, može zadužiti do iznosa od 99.000.000,00 kuna,
utvrđenog u Računu financiranja Proračuna, i to do 60.000.000,00 kuna
izdavanjem druge tranše municipalnih obveznica u iznosu od 8.191.504 EUR te
uzimanjem kredita na domaćem tržištu kapitala u iznosu od 39.000.000,00 kuna,
za realizaciju višegodišnjeg kapitalnog projekta Kompleksa dvoranskog
plivališta na Kantridi.
Tekuće otplate glavnice duga Grada, iskazane u Računu financiranja Proračuna
u iznosu od 20.807.000,00 kuna te pripadajuće kamate u iznosu od 6.866.000,00
kuna, iskazane u Razdjelu 08 Odjel gradske uprave za financije, imaju u
izvršavanju Proračuna prednost pred svim ostalim izdacima.
Pravna osoba u većinskom izravnom ili neizravnom vlasništvu Grada i javna
ustanova čiji je osnivač Grad, može se zadužiti samo uz suglasnost Grada,
sukladno pozitivnim propisima i općim aktima Grada.
Grad može dati jamstvo za ispunjenje obveza pravnoj osobi i javnoj ustanovi
iz stavka 3. ovoga članka, sukladno pozitivnim propisima i općim aktima Grada.
Dana jamstva uključuju se u opseg zaduženja Grada.
Izvanproračunski korisnici Proračuna (trgovačka društva i druge pravne osobe
u kojima Grad ima odlučujući utjecaj na upravljanje) mogu se zaduživati i
davati jamstva do visine i pod uvjetima koje svojom odlukom utvrdi Gradsko
vijeće.
XIII. PRIMJENA PRORAČUNSKOG RAČUNOVODSTVA I FINANCIJSKO RAČUNOVODSTVENA
KONTROLA
Članak 32.
Proračun i proračunski korisnici - ustanove Grada, osnovne škole i mjesni
odbori primjenjuju sustav proračunskog računovodstva.
Tijela gradske uprave koja su proračunski odgovorna za korisnike iz stavka
1. ovoga članka obvezna su prikupiti, uskladiti i konsolidirati njihova
polugodišnja i godišnja izvješća, te ih dostaviti Odjelu gradske uprave za
financije.
Članak 33.
Kontrola poslovnih postupaka u pripremi i izvršavanju proračuna, upravljanje
gradskim dugom i gotovinom, praćenje primjene financijskih propisa, praćenje
nastanka obveza, praćenje primjene sustava proračunskog računovodstva te
poslovi financijskog izvješćivanja, obavlja će se u Odjelu gradske uprave za
financije.
Svi korisnici proračunskih sredstava obvezni su Odjelu gradske uprave za
financije dati sve potrebne podatke, isprave i izvješća koja se od njih traže.
Ako se prilikom obavljanja kontrole utvrdi da su sredstva bila korištena
protivno zakonu ili Proračunu, Odjel gradske uprave za financije dužan je o
tome će izvijestiti Gradonačelnika i Službu proračunskog nadzora i unutarnje
kontrole.
XIV. PRORAČUNSKI NADZOR
Članak 34.
Proračunski nadzor zakonitosti, svrhovitosti i pravodobnosti korištenja
proračunskih sredstava obavlja Služba proračunskog nadzora i unutarnje
kontrole.
Inspektor proračunskog nadzora i unutarnje kontrole provodi postupak proračunskog
nadzora proračunskih korisnika i izvanproračunskih korisnika te nadzor
namjenskog trošenja proračunskih sredstava svih pravnih i fizičkih osoba koje
dobivaju sredstva iz Proračuna i financijskih planova izvanproračunskih
korisnika te nadzor namjenskog korištenje kreditnih sredstava za koje je Grad
dao jamstvo.
Korisnici proračunskih sredstava obvezni su inspektoru proračunskog nadzora
i unutarnje kontrole omogućiti uvid u računovodstvene, financijske i ostale
dokumente potrebne za provođenje unutarnjeg nadzora.
Zapisnik o obavljenom nadzoru i odluku o povratu sredstava u proračun,
Služba proračunskog nadzora i unutarnje kontrole dostavlja Gradonačelniku.
XV. URAVNOTEŽENJE PRORAČUNA I PRERASPODJELA SREDSTAVA PRORAČUNA
Članak 35.
Ako tijekom godine dođe do povećanja rashoda i/ili izdataka odnosno
smanjenja prihoda i/ili primitaka Poglavarstvo može poduzeti mjere za
uravnoteženje Proračuna propisane Zakonom.
Ako se primjenom privremenih mjera ne uravnoteži Proračun, njegovo
uravnoteženje, odnosno preraspodjelu sredstava između proračunskih korisnika,
utvrdit će Gradsko vijeće izmjenama i dopunama Proračuna.
Članak 36.
Poglavarstvo može odobriti preraspodjelu sredstava unutar pojedinog razdjela
i između pojedinih razdjela na prijedlog pročelnika tijela gradske uprave uz
prethodno pribavljeno mišljenje Odjela gradske uprave za financije, s tim da
umanjenje pojedine pozicije ne može biti veće od 5% sredstava utvrđenih na
poziciji koja se umanjuje.
O izvršenim preraspodjelama Poglavarstvo je dužno polugodišnje izvijestiti
Gradsko vijeće.
Članak 37.
Proračun se izvršava od 1. siječnja do 31. prosinca 2007. godine.
Samo naplaćeni prihodi u kalendarskoj godini priznaju se kao prihodi
Proračuna za 2007. godinu.
Rashodi poslovanja za koje je nastala obveza u 2007. godini rashodi su
Proračuna za 2007. godinu, neovisno o plaćanju.
O namjeni viška prihoda iz prethodne godine odlučuje Gradsko vijeće.
XVI. ZAVRŠNA ODREDBA
Članak 38.
Ova Odluka objavit će se u »Službenim novinama« Primorsko-goranske županije,
a stupa na snagu 1. siječnja 2007.
Klasa: 021-05/06-01/247
Ur. broj: 2170-01-10-06-2
Rijeka, 21. prosinca 2006.
GRADSKO VIJEĆE GRADA RIJEKE
Predsjednica
Gradskog vijeća
Dorotea Pešić Bukovac, v.r.