7.
Na temelju članka 3. Odluke o ustrojstvu gradske uprave Grada Raba
(»Službene novine« Primorsko-goranske županije broj 34/01) i članka 3.
Poslovnika Poglavarstva Grada Raba (»Službene novine« Primorsko-goranske
županije broj 36/01) Poglavarstvo Grada Raba, na sjednici održanoj dana 23.
ožujka 2006. godine, donijelo je
PRAVILNIK
o izmjenama i dopunama Pravilnika o unutarnjem
ustrojstvu upravnih odjela i ureda Grada Raba
Članak 1.
U Pravilniku o unutarnjem ustrojstvu upravnih odjela i Ureda Grada Raba, u
Sistematizaciji poslova Ureda Grada koja je sastavni dio istog Pravilnika
(»Službene novine« Primorsko-goranske županije broj 3/02, 3/04, 46/04,24/05,
32/05 i 3/06) redni broj 9. KUĆNI MAJSTOR - VOZAČ briše se.
Dosadašnji redni broj 10. postaje redni broj 9.
Članak 2.
U Sistematizaciji poslova Upravnog odjela za komunalni sustav pod rednim i
brojem 6. KOMUNALNI REDARI u dijelu pod (A) iza alineje 10. dodaje se nova
alineja 11. koja glasi:
» - skrbi o redovitom održavanju voznog parka«.
Dosadašnja alineja 11. postaje alineja 12.
Pod istim rednim brojem dijelovi (B) i (C) mijenjaju se i glase:
»(B)
- VI/1 ili IV stupanj stručne spreme građevinske ili druge odgovarajuće
struke
- položen državni stručni ispit,
- 1 godina radnog iskustva.«
(C)
- 2 izvršitelja«.
Dosadašnji dio (D) briše se.
Članak 3.
U Sistematizaciji poslova Upravnog odjela za proračun i financije pod rednim
brojem 1. PROČELNIK UPRAVNOG ODJELA ZA PRORAČUN I FINANCIJE u dijelu pod A)
alineja 7. mijenja se i glasi:
» - izrađuje glavne financijske izvještaje proračuna i bilance te konsolidiranog
proračuna i bilance (sustavni pregled imovine, obveza i izvora vlasništva),
račun prihoda i rashoda, račun zaduživanja (primitaka i izdataka) i bilješke uz
financijske izvještaje kao detaljnu razradu i dopunu podataka uz istih,«.
Alineja 12. »- izrađuje izvješće o uplati 2% sredstava za stambeno
zbrinjavanje branitelja,« briše se.
Dosadašnje alineje 13., 14.,15. i 16. postaju alineje 12., 13., 14. i 15.
Članak 4.
U Sistematizaciji poslova Upravnog odjela za proračun i financije pod rednim
brojem 2. ŠEF RAČUNOVODSTVA dio A) mijenja se i glasi:
»A)
- koordinira radom službe,
- sudjeluje u izradi prijedloga proračuna, izmjena i dopuna proračuna,
godišnjeg obračuna proračuna s pratećim dokumentima te financijskih izvješća,
- vodi evidenciju ugovora i prati izvršenje obveza po kreditima i ugovorima,
- brine se o redovitoj naplati i plaćanju dospjelih obveza, sudjeluje u
postupku javne nabave,
- izrađuje mjesečna izvješća o ostvarivanju prihoda i izdataka proračuna,
- usklađuje gradske odluke iz oblasti financija sa zakonom,
- izrađuje dokumentaciju za zaduživanje prema Ministarstvu financija i
poslovnim bankama,
- prati priliv sredstava u proračun i dospjelih obveza tijekom godine,
- izrađuje stručne materijale i analize kao podlogu za razvoj planova i za
potrebe gradskog vijeća i gradskog poglavarstva,
- prati propise iz oblasti javne potrošnje,
- obavlja i druge poslove po nalogu pročelnika.«
Članak 5.
U Sistematizaciji poslova Upravnog odjela za proračun i financije redni broj
3. STRUČNI SURADNIK ZA PLAN I ANALIZU briše se.
Dosadašnji redni brojevi 4., 5. i 6. postaju redni brojevi 3., 4. i 5.
Članak 6.
U Sistematizaciji poslovaUpravnog odjela za razvoj, prostorno planiranje i
javne potrebe pod rednim brojem 5. SAMOSTALNI REFERENT ZA PROVEDBU PROGRAMA
OTOČNOG ODRŽIVOG RAZVITKA dio (A) mijenja se i glasi:
»(A)
- timska suradnja i koordinacija sa Županijskim zavodom za održivi razvoj i
Centrom za otoke te provođenje organizacijske strukture održivog razvoja,
- ostvarivanje veze sa Županijom i Državom u cilju prepoznavanja domaćih i
međunarodnih projekata koji bi olakšali financiranje i provedbu projekta iz
PORO-a, te pisanje kandidatura i/ili uspostavljanje partnerskih odnosa sa
nositeljima projekata,
- inicira rad na konkretnom PORO zadatku: piše projektni zadatak, povezuje
zainteresirane strane, dogovara izradu dokumentacije i kontrolira njenu
kompletnost te oglašava natječaje za izvođenje PORO projekta po zakonski
propisanoj proceduri,
- formuliranje i slanje uputa za osiguranje sredstava za realizaciju PORO
zadataka, te priprema plana PORO-a za Grad Rab za narednu godinu,
- suradnja i davanje administrativnih, tehničkih i organizacijskih servisa
za rad Otočnog razvojnog vijeća,
- organizacija i provođenje izobrazbe o različitim aspektima održivog
razvoja,
- informiranje javnosti o aktivnostima na PORO-u, pronalaženje prikladnih
oblika za uključivanje javnosti u proces planiranja i donošenja odluka važnih
za PORO te sačinjavanje izvješća o provođenju PORO-a za potrebe Grada i
javnosti,
- organizacija raznih skupova vezanih za PORO na kojima se razmjenjuju
iskustva sa subjektima koji rade na sličnim programima,
- obavlja i druge poslove po nalogu pročelnika.«
Članak 7.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Službenim
novinama« Primorsko-goranske županije.
Klasa: 022-01/06-01/19.
Ur. broj: 2169-01-01-06-03.
Rab, 23. ožujka 2006.
POGLAVARSTVO GRADA RABA
Predsjednik Poglavarstva
Željko Barčić, prof. def., v. r.