SADRŽAJ | ŽUPANIJA | GRADOVI | OPĆINE | OSTALO | ARHIVA | TRAŽILICA | IMPRESSUM


 
Godina XXXII. - broj 15. Petak, 29. ožujka 2024.
OPĆINA OMIŠALJ

18.

Na temelju članka 33. Statuta Općine Omišalj („Službene novine Primorsko-goranske županije“ broj 5/21), Općinsko vijeće Općine Omišalj na 16. sjednici održanoj 26. ožujka 2024.godine, donijelo je

ODLUKU

o davanju suglasnosti za provedbu ulaganja u projekt
„Rekonstrukcija dijela ulice Večja u Omišlju“

Članak 1.

Ovom Odlukom daje se suglasnost za provedbu ulaganja na području jedinice lokalne samouprave Općine Omišalj za investiciju „Rekonstrukcija dijela ulice Večja u Omišlju“.

Članak 2.

Projekt iz članka 1. ove Odluke planira se prijaviti na Natječaj za provedbu intervencije 73.13. Potpora javnoj infrastrukturi u ruralnim područjima iz Strateškog plana Zajedničke poljoprivredne politike Republike Hrvatske 2023.-2027. koji je objavila Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju.

Članak 3.

Ova suglasnost daje se na temelju dokumenta Prilog 6. – prilog uz suglasnost predstavničkog tijela jedinice lokalne samouprave za provedbu projekta unutar intervencije 73.13. Potpora javnoj infrastrukturi u ruralnim područjima iz Strateškog plana zajedničke poljoprivredne politike Republike Hrvatske 2023.-2027. – Opis projekta, koji čini sastavni dio ove Odluke ali nije predmet objave.

Članak 4.

Ova suglasnost izdaje se u svrhu prijave projekta iz članka 1. ove Odluke na Natječaj za provedbu intervencije 73.13. Potpora javnoj infrastrukturi u ruralnim područjima.

Članak 5.

Ova Odluka stupa na snagu dan nakon objave u „Službenim novinama Primorsko-goranske županije“.

 

 

 

 

 

KLASA: 024-01/24-01/52

URBROJ: 2170-30-24-4

U Omišlju, 26. ožujka 2024. godine

OPĆINSKO VIJEĆE OPĆINE OMIŠALJ

Predsjednica

Dunja Mihelec, v.r.

http://sn.pgz.hr/default.asp?Link=odluke&izdanje=2321&mjesto=51513&odluka=18
© Primorsko-goranska županija 2002.-2003. Sva prava pridržana.
Obratite se webmasteru s pitanjima i komentarima.
Programska podrška
www.netcom.hr