41.
Temeljem članka 34. Odluke o uređenju prometa na području Grada Raba
(»Službene novine« Primorsko-goranske županije broj 08/01) i članka 6.
Poslovnika Poglavarstva Grada Raba (»Službene novine« Primorsko-goranske
županije broj 28/94), Poglavarstvo Grada Raba, na sjednici održanoj 14.
listopada 2005. godine donijelo je
ODLUKU
o izmjeni Odluke o visini troškova uklanjanja
premještanja i čuvanja nepropisno parkiranih vozila,
troškova blokiranja i deblokiranja osobnih, teretnih vozila i autobusa na
javnim parkiralištima
Članak 1.
Članak 2. briše se i glasi:
»Za trajanja turističke sezone vlasnik ili korisnik blokiranog teretnog
vozila i autobusa može zatražiti deblokiranje kotača nakon što ovlaštenoj osobi
trgovačkog društva uplati ili predoči dokaz o izvršenoj uplati iznosa od 400,00
kuna.
Za trajanja turističke sezone vlasnik ili korisnik blokiranog osobnog vozila
može zatražiti deblokiranje kotača nakon što ovlaštenoj osobi trgovačkog
društva uplati ili predoči dokaz o izvršenoj uplati iznosa od 150,00 kuna.
Izvan turističke sezone vlasnik ili korisnik blokiranog teretnog vozila i
autobusa može zatražiti deblokiranje kotača nakon što ovlaštenoj osobi
trgovačkog društva uplati ili predoči dokaz o izvršenoj uplati iznosa od 200,00
kuna.
Izvan turističke sezone vlasnik ili korisnik blokiranog osobnog vozila može
zatražiti deblokiranje kotača nakon što ovlaštenoj osobi trgovačkog društva
uplati ili predoči dokaz o izvršenoj uplati iznosa od 50,00 kuna.
Cijena uključuje PDV.
Klasa: 022-01/05-01/6.
Ur. broj 2169-01-01-05-9.
Rab, 14. listopada 2005.
POGLAVARSTVO GRADA RABA
Predsjednik
Željko Barčić, prof. def., v. r.