69.
Na
temelju odredbi članka 4. stavka 3. Zakona o službenicima i namještenicima u
lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“ broj 86/08,
61/11, 4/18 i 112/19) i članka 33. Statuta Općine Malinska – Dubašnica
(»Službene novine Primorsko goranske županije« broj7/21), na prijedlog
pročelnika Jedinstvenog upravnog odjela, načelnik Općine Malinska–Dubašnica
donosi
PRAVILNIK
o 1. izmjenama i dopunama
Pravilnika o unutarnjem redu Jedinstvenog
upravnog odjela Općine Malinska-Dubašnica
Članak 1.
U Pravilniku o unutarnjem redu Jedinstvenog upravnog odjela
Općine Malinska-Dubašnica („Službene novine“ broj 3/21, u daljnjem tekstu:
Pravilnik) članak 5. mijenja se i glasi:
„U Odjelu su ustrojena četiri odsjeka kao unutarnje ustrojstvene
jedinice i to:
1. Odsjek za opću upravu
2. Odsjek za proračun i financije
3. Odsjek za pravne poslove i EU fondove
4. Odsjek za komunalno gospodarstvo, prostorno planiranje i
upravljanje imovinom “
Članak 2.
Članak 7.Pravilnika mijenja se i glasi:
„U Odsjeku za proračun i financije obavljaju se poslovi iz
područja planiranja i izvršavanja proračuna te poslovi financijskog poslovanja
Općine :
·
izrada
prijedloga akata koje donosi Općinski načelnik, odnosno Općinsko vijeće iz
djelokruga Odsjeka,
·
sudjelovanje
na radnim sastancima Općinskog načelnika s drugim subjektima te izvršavanje ili
osiguravanje izvršavanja zaključaka s istih sastanaka,
·
praćenje
propisa iz područja javnih prihoda i izdataka, iz područja financijskog
poslovanja, knjigovodstva, izrade prijedloga odluka i drugih podzakonskih akata
iz navedenih područja,
·
praćenje
naplate svih prihoda proračuna,
·
vođenje
analitičkih knjigovodstvenih evidencija o materijalnoj i nematerijalnoj imovini
i obvezama Općine,
·
obavljanje
poslova knjiženja poslovnih događaja ne temelju kojih se evidentiraju
proračunski prihodi i primici, te rashodi i izdaci,
·
priprema
smjernica za izradu proračuna, izrada nacrta prijedloga proračuna, izrada
periodičnih izvješća i izvješća o izvršenju proračuna za cijelu fiskalnu godinu
i pratećih dokumenata za načelnika, Općinsko vijeće, Ministarstvo financija,
Državnu reviziju, statistiku itd.,
·
kontrola
namjenskog korištenja proračunskih sredstava,
·
obračun
plaća i naknada,
·
obračun
i evidencija PDV-a,
·
ostali
poslovi iz predmetnog djelokruga“
Članak 3.
Iza članka 7. Pravilnika dodaje se članak 7.a koji glasi:
„U Odsjeku za pravne poslove i EU fondove obavljaju se pravni
poslovi te vođenje EU projekata:
·
procesno-pravni
poslovi kada je Općina aktivno odnosno pasivno legitimirana u pravnom postupku
radi ostvarivanja svojih stvarnih, obveznih i drugih prava,
·
poslove
iz pravnog djelokruga u svezi ostvarivanja prava vlasništva i drugih stvarnih
prava kada je Općina titular tih prava ili kada Općina ima pravni interes
provesti pravni postupak radi utvrđivanja svojega prava vlasništva ili drugog
stvarnog prava
·
vođenja
evidencije sudskih postupaka u kojima je jedna od stranaka Općina,
·
pružanje
pravne pomoći voditeljima odsjeka, službenicima i namještenicima
·
izrađivanja
akata i ugovora iz područja rada Općine
·
poslove
pravne i stručno-tehničke obrade ugovora i ostalih akata
·
priprema
i provođenje postupaka javne nabave, izvještavanje o provedenim postupcima
javne nabave u skladu s posebnim propisima, te praćenje izvršenja plana nabave
·
izrađivanje
prijedloga razvojnih projekata i temeljne odrednice strateškog razvoja Općine
·
izrađivanje
nacrta općih i pojedinačnih akata iz utvrđenog djelokruga rada
·
prijava
projekata, ugovaranje i provedba sukladno važećim nacionalnim i europskim
propisima
·
praćenje
provedbe ugovora financiranih iz bespovratnih sredstava
·
ostale
poslove iz predmetnog djelokruga“
Članak 4.
Članak 8.Pravilnika mijenja se i glasi:
„U Odsjeku za komunalno gospodarstvo, prostorno planiranje i
upravljanje imovinom obavljaju se upravni i stručni poslovi:
·
praćenje
propisa iz područja komunalnog gospodarstva, komunalnog i prometnog redarstva,
graditeljstva, prostornog planiranja i zaštite okoliša, te izrada prijedloga
odluka i podzakonskih akata iz tog područja,
·
izrada
nacrta programa gradnje i održavanja komunalne infrastrukture, te izvršavanje i
nadziranje provođenja tih programa,
·
organiziranje
pružanja komunalnih usluga davanjem koncesija i sklapanjem ugovora sukladno
Zakonu o komunalnom gospodarstvu,
·
upravljanje
nekretninama u vlasništvu općine,
·
upravljanje
i raspolaganja javnim površinama,
·
poslovi
protupožarne zaštite,
·
praćenje
prostornog razvoja općine, izrada izvješća i programa mjera za unapređenje
stanja u prostoru,
·
priprema
potrebnih materijala i provođenje postupaka u svrhu donošenja dokumenata
prostornog uređenja,
·
priprema
potrebne dokumentacije i nadzor pri građenju i održavanju objekata i uređaja
komunalne infrastrukture i ostalog,
·
utvrđivanje
pojedinačnih obveza za komunalni doprinos, naknadu za korištenje javnih
površina, vođenje potrebnih evidencija i poduzimanje mjera za efikasnu naplatu,
·
uređenje
prometa na području općine,
·
provođenje
komunalnog reda,
·
provođenje
prometnog reda
·
priprema
i provođenje postupaka javne nabave, izvještavanje o provedenim postupcima
javne nabave u skladu s posebnim propisima, te praćenje izvršenja plana nabave
·
imovinsko-pravni
poslovi i
·
ostali
poslove iz predmetnog djelokruga.“
Članak 5.
Iza članka 23. dodaje se članak 23.a koji glasi:
„Kandidat za prijam u službu, odnosno službenici koji na dan
rasporeda ne ispunjavaju poseban uvjet za raspored na radno mjesto za koje je
propisano posjedovanje važećeg certifikata u području javne nabave, može biti
primljen u službu, odnosno raspoređen uz uvjet da u roku od 12 mjeseci od dana
rasporeda, stekne važeći certifikat u području javne nabave, u protivnom će se
prvog dana nakon isteka roka za stjecanje certifikata smatrati da odnosni
službenik više ne ispunjava uvjete za raspored na odnosno radno mjesto.“
Članak 6.
Članak 48. stavak 2. Pravilnika mijenja se i glasi:
„Pročelnik Odjela donijet će rješenja o rasporedu službenika na
radna mjesta u roku od dva mjeseca od dana stupanja na snagu ovog Pravilnika.“
Članak 7.
Ovaj Pravilnik o 1. izmjenama i dopunama Pravilnika o unutarnjem
redu Jedinstvenog upravnog odjela Općine Malinska-Dubašnica stupa na snagu dan
nakon objave u „Službenim novinama Primorsko-goranske županije“.
KLASA: 110-01/21-01/1
URBROJ: 2142/05-03/1-21-8
Malinska, 17. studeni 2021.
Općinski načelnik
Robert Anton Kraljić, v. r.
*datoteka se nalazi na kraju dokumenta*