72.
Na
temelju članka 4. stavka 3. Zakona o službenicima i namještenicima u lokalnoj i
područnoj (regionalnoj) samoupravi ( „Narodne novine“ broj 86/08, 61/11, 4/18,
96/18 i 112/19), članka 34. stavak 3. podstavak 8. Statuta Grada Raba
(„Službene novine primorsko-goranske županije“ br. 4/21) i članka 3. stavak 1.
Odluke o ustrojstvu gradske uprave Grada Raba („Službene novine
Primorsko-goranske županije“ br. 19/21, na prijedlog pročelnika upravnih tijela
gradske uprave Grada Raba, Gradonačelnik Grada Raba, dana 18. listopada 2021.
godine, donosi
PRAVILNIK
O UNUTARNJEM REDU
GRADSKE UPRAVE
GRADA RABA
I. OPĆE ODREDBE
Članak 1.
Ovim Pravilnikom uređuje se unutarnje ustrojstvo, nazivi i opisi
poslova radnih mjesta, stručni i drugi uvjeti za raspored na radna mjesta, broj
izvršitelja i druga pitanja od značaja za rad tijela gradske uprave Grada Raba.
Članak 2.
Upravna tijela gradske uprave obavljaju poslove i zadatke iz svog
djelokruga rada utvrđenog Odlukom o ustrojstvu gradske uprave Grada Raba,
zakonom, Statutom Grada Raba i drugim propisima.
Članak 3.
(1) Riječi i pojmovi koji imaju rodno značenje odnose se jednako
na muški i ženski rod, bez obzira jesu li korišteni u muškom ili ženskom rodu.
(2) U rješenjima kojima se odlučuje o pravima, obvezama i
odgovornostima službenika i namještenika, kao i u potpisu pismena, te na
uredskim natpisima, naziv radnog mjesta navodi se u rodu koji odgovara spolu
službenika, odnosno namještenika raspoređenog na odnosno radno mjesto.
Članak 4.
(1) Raspored radnog vremena određuje Gradonačelnik Pravilnikom o
radu.
(2) Pravilnikom o radu utvrđen je raspored rada tijekom radnog
dana s početkom u 7,00 i završetkom u 15,00 sati s dnevnim odmorom od 30
minuta, od 11,00 do 11,30 sati.
(3) Stranke se primaju utorkom, srijedom i četvrtkom od 8,00 do
11,00 i od 12,00 do 14,00 sati, petkom od 8,00 do 11,00 sati. Ponedjeljkom se
stranke ne primaju (osim pisarnice koja prima stranke od 8,00 do 11,00 i od
12,00 do 14,00 sati).
(4) Raspored termina za rad sa strankama ističe se na ulazu u
sjedište gradske uprave te na web stranici Grada.
(5) Radne prostorije nalaze se u zgradi gradske uprave na adresi
Rab, Trg Municipium Arba 2 i raspoređene su u prizemlju, te na I. i II. katu.
(6) Svaki službenik ima svoj radni stol, računalo, printer i
telefon.
II. UNUTARNJE USTROJSTVO UPRAVNIH ODJELA
GRADSKE UPRAVE
Članak 5.
(1) Za obavljanje poslova iz članka 2. ovog Pravilnika uređuje se
unutarnje ustrojstvo upravnih odjela gradske uprave, naziv poslova i zadataka
djelatnika, broj izvršitelja, opis i popis poslova radnog mjesta.
(2) Sistematizacijom radnih mjesta osigurava se pravilna podjela
rada, te optimalno i ravnomjerno korištenje rada službenika i namještenika.
Članak 6.
(1) Temeljem Odluke o ustrojstvu gradske uprave Grada Raba,
upravna tijela gradske uprave su:
1. Upravni odjel ureda Grada, investicija i razvoja
2. Upravni odjel za komunalni sustav i zaštitu okoliša
3. Upravni odjel za financije.
(2) U Upravnom odjelu ureda Grada, investicija i razvoja kao
unutarnje ustrojstvene jedinice ustrojavaju se:
- Odsjek ureda Grada i
- Odsjek za investicije i razvoj.
III. UPRAVLJANJE U SLUŽBI
Članak 7.
(1) Upravnim tijelom upravlja pročelnik, a odsjekom voditelj
odsjeka.
(2) Za zakonitost i učinkovitost rada upravnog tijela pročelnik
odgovara gradonačelniku.
(3) Za zakonitost i učinkovitost rada odsjeka voditelj odsjeka
odgovara pročelniku upravnog tijela.
Članak 8.
(1) U razdoblju od upražnjenja radnog mjesta pročelnika do
imenovanja pročelnika na način propisan zakonom gradonačelnik može iz redova
službenika gradske uprave koji ispunjavaju uvjete za raspored na odnosno radno
mjesto imenovati privremenog pročelnika.
(2) U razdoblju duže odsutnosti pročelnika, a najduže do njegova
povratka na posao, Gradonačelnik može iz redova službenika gradske uprave koji
ispunjavaju uvjete za raspored na odnosno radno mjesto imenovati privremenog
pročelnika.
Članak 9.
Službenici su dužni svoje poslove obavljati sukladno Ustavu,
zakonu i drugim propisima, općim aktima Grada Raba, pravilima struke te uputama
pročelnika i ostalih nadređenih službenika.
IV. RASPORED NA RADNA MJESTA
Članak 10.
(1) Službenik i namještenik može biti raspoređen na upražnjeno
radno mjesto ako ispunjava opće uvjete za prijam u službu, posebne uvjete za
prijam u službu i raspored na radno mjesto te obvezne posebne uvjete za prijam
u službu i raspored na radno mjesto propisane Zakonom o službenicima i
namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne
novine“ broj 86/08, 61/11, 4/18, 96/18 i 112/19 - u nastavku teksta: Zakon) ,
Uredbom o klasifikaciji radnih mjesta u lokalnoj i područnoj (regionalnoj)
samoupravi („Narodne novine“ broj74/10 i 125/14- u nastavku teksta: Uredba) i
ovim Pravilnikom.
(2) Posebni uvjet za prijam u službu i raspored na sva radna
mjesta službenika je položen državni ispit. Osoba bez položenog državnog ispita
može biti raspoređena pod pretpostavkama propisanim zakonom.
(3) Obveza probnog rada utvrđuje se u skladu sa zakonom.
Članak 11.
U slučaju privremenog povećanja opsega posla, potrebe obavljanja
privremenih poslova ili potrebe zamjene duže vrijeme odsutnog službenika ili
namještenika, privremena popuna provodi se putem prijma u službu na određeno
vrijeme.
Članak 12.
(1) Postupak raspoređivanja na radno mjesto provodi se u skladu
sa zakonom.
(2) Stručnu i administrativnu potporu povjerenstvima za provedbu
natječaja za prijam u službu pruža Upravni odjel ureda Grada, investicija i
razvoja.
V. SISTEMATIZACIJA RADNIH MJESTA
Članak 13.
(1) Sastavni dio ovog Pravilnika čini Sistematizacija radnih
mjesta u upravnim tijelima koja sadrži popis radnih mjesta, nazive i opis
poslova radnih mjesta, stručne i druge uvjete za raspored na radna mjesta, te
broj izvršitelja na pojedinom radnom mjestu.
(2) Opis radnog mjesta sadrži elemente propisane Uredbom.
VI. OSTALA PITANJA OD ZNAČAJA ZA RAD
Članak 14.
(1) U upravnom postupku postupa službenik u opisu poslova kojeg
je vođenje tog postupka ili rješavanje u upravnim stvarima, sukladno ovom
Pravilniku.
(2) Službenik koji je ovlašten za rješavanje u upravnim stvarima
ovlašten je i za vođenje postupka koji prethodi rješavanju upravne stvari.
(3) Ako u upravnom tijelu nema osobe ovlaštene za rješavanje o
upravnoj stvari, rješenje donosi pročelnik upravnog tijela.
VII. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Članak 15.
Službenici i namještenici zatečeni u službi, odnosno u radnom
odnosu u upravnim tijelima na dan stupanja na snagu ovog Pravilnika, rasporedit
će se na radna mjesta propisana ovim Pravilnikom, sukladno odredbama Zakona o
službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi
(„Narodne novine“ broj 86/08, 61/11, 4/18, 96/18 i 112/19).
Članak 16.
Danom stupanja na snagu ovog Pravilnika prestaje važiti Pravilnik
o unutarnjem redu gradske uprave Grada Raba ( „Službene novine
Primorsko-goranske županije“ br. 8/21 i 17/21).
Članak 17.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objave u
„Službenim novinama Primorsko-goranske županije“.
KLASA:023-01/21-02/62.
URBROJ:2169-01-01-21-12-1.
Rab, 18. listopada 2021.
Gradonačelnik
Nikola Grgurić, dipl. oec., v. r.
*datoteka se nalazi na kraju
dokumenta*