SADRŽAJ | ŽUPANIJA | GRADOVI | OPĆINE | OSTALO | ARHIVA | TRAŽILICA | IMPRESSUM


 
Godina XXVI. - broj 5. Petak, 23. veljače 2018.
PRIMORSKO-GORANSKA ŽUPANIJA

8.

Na temelju točke IV. Odluke o minimalnim financijskim standardima za decentralizirane funkcije za zdravstvene ustanove u 2018. godini (»Narodne novine« broj 07/18.), članka 7. stavka 2. Uredbe o načinu financiranja decentraliziranih funkcija te izračuna iznosa pomoći izravnanja za decentralizirane funkcije jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave za 2018. godinu (»Narodne novine« broj 07/18), članka 28. točke 22. Statuta Primorsko-goranske županije (»Službene novine« broj 23/09, 9/ 13 i 25/13 - pročišćeni tekst) i članka 84. Poslovnika Županijske skupštine Primorsko-goranske županije (»Službene novine« broj 26/9, 16/13 i 25/13 . pročišćeni tekst), Županijska skupština Primorsko-goranske županije na 9. sjednici održanoj 22. veljače 2018. godine, donijela je slijedeću

O D L U K U
o kriterijima i mjerilima i načinu financiranja decentraliziranih funkcija za investicijsko ulaganje i investicijsko i tekuće održavanje zdravstvenih ustanova, te informatizaciju zdravstvene djelatnosti u 2018. godini

I.

Ovom se Odlukom utvrđuju kriteriji i mjerila i način financiranja decentraliziranih funkcija za investicijsko ulaganje i investicijsko i tekuće održavanje zdravstvenih ustanova, te informatizaciju zdravstvene djelatnosti u 2018. godini, u okviru iznosa sredstava utvrđenih Odlukom Vlade Republike Hrvatske o minimalnim financijskim standardima za decentralizirane funkcije za zdravstvene ustanove u 2018. godini kojih je osnivač Primorsko-goranska županija, u iznosu od 23.031.364,00 kuna.

II.

Minimalni financijski standardi za decentralizirane funkcije za zdravstvene ustanove kojih je osnivač Primorsko- goranska županija, temeljem točke I. Odluke o minimalnim financijskim standardima za decentralizirane funkcije za zdravstvene ustanove u 2018. godini u ukupnom iznosu 23.031.364,00 kuna, utvrđeni su za slijedeće namjene:

-Investicijsko ulaganje i investicijsko i tekuće održavanje u iznosu 21.073.031,00 kuna i

-Otplate kredita u iznosu 1.958.333,00 kuna.

III.

Sredstva za investicijsko ulaganje i investicijsko i tekuće održavanje zdravstvenih ustanova iz točke II. podstavka 1. ove Odluke utvrđena su u iznosu od 21.073.031,00 kuna ili 91,5% ukupnih sredstava koja se raspoređuju za:

-Rashodi za materijal i energiju 3%

-Rashodi za usluge 10%

-Postrojenja i opremu 18%

-Prijevozna sredstva 4%

-Dodatna ulaganja na građevinskim objektima 65%.

IV.

Sredstva za otplate kredita iz točke II. podstavka 2. ove Odluke, u ukupnom iznosu od 1.958.333,00 kuna ili 8,5% ukupnih sredstava raspoređuju se Thalassotherapii Crikvenica za otplatu kredita kod Erste banke za objekt »H« temeljem Odluke o minimalnim financijskim standardima za decentralizirane funkcije za zdravstvene ustanove u 2018. godini i Odluke Županijske skupštine o davanju suglasnosti Thalassotheapiji Crikvenica za preuzimanje obveza na teret sredstava za decentralizirane funkcije Primorsko-goranske županije u razdoblju od 2016. do 2021.godine za rekonstrukciju i nadogradnju Objekta »H« medicinsko-rehabilitacijskog centra Thalassotherapie Crikvenica ( »Službene novine« broj 32/15).

V.

Kriteriji za raspored sredstava u 2018. godini zasnivaju se na kriterijima utvrđenim za 2017. godinu i primjenom korektivnih kriterija:

-financiranje realizacije projekata utvrđenih strateškim dokumentima i odlukama Županijske skupštine.

-iskazanih potreba ustanova

-visina i intenzitet dosadašnjih ulaganja i mogućnost sufinanciranja iz drugih izvora.

Mjerilo za utvrđivanje prava iz točke III. i IV. ove Odluke čini opseg djelatnosti svake zdravstvene ustanove ugovoren u osnovnom zdravstvenom osiguranju.

Sredstva minimalnih financijskih standarda iz točke II. ove Odluke ne mogu se koristiti u svrhu uređenja prostora i nabave i održavanja medicinske i nemedicinske opreme i prijevoznih sredstava u svrhu pružanja zdravstvenih usluga izvan osnovnog zdravstvenog osiguranja.

Doznaka sredstava izvršava se na temelju mjesečnog zahtjeva ustanove o stvarno nastalim rashodima za protekli mjesec (na petoj razini Računskog plana), koji potpisuju odgovorne osobe (računovođa i ravnatelj), a dostavlja se upravnom odjelu nadležnom za zdravstvo.

Doznaka sredstava za rashode poslovanja, nabavu proizvedene dugotrajne imovine i dodatna ulaganja na nefinancijskoj imovini izvršava se na temelju dokumentacije o provedenom postupku u skladu sa zakonom te na temelju ovjerenih računa o nabavi robe i/ili ovjerenih privremenih ili okončanih situacija za izvršene radove koji su dospjeli ili dospijevaju na plaćanje u mjesecu, a dostavljaju se upravnom odjelu nadležnom za zdavstvo.

Rashodi se ostvaruju do visine mjesečnog iznosa bilančnih prava minimalnih financijskih standarda decentraliziranih funkcija zdravstva.

 

VI.

Sredstva utvrđena minimalnim standardima iz točke II. ove Odluke, a primjenom kriterija iz točke III. i IV. ove Odluke, rasporedit će se zdravstvenim ustanovama kako slijedi:

                                               *tablica se nalazi na kraju dokumenta*

VII.

Sredstva iz točke VI. ove Odluke raspoređuju se za slijedeće namjene:

1.Investicijsko ulaganje zdravstvenih ustanova (u prostor (zgrade), medicinsku i laboratorijsku opremu, ostalu opremu i računalnu opremu) i investicijsko i tekuće održavanje zdravstvenih ustanova (prostora (zgrada), prijevoznih sredstava, medicinske i laboratorijske opreme, ostale opreme i računalne opreme)

2.Financiranje razvojnih programa - projekata utvrđenih prioritetnih ulaganja temeljem strateških dokumenata Županije i primjenom korektivnih kriterija:

2.1.Thalassotherapia Crikvenica za otplatu kredita kod Erste banke za objekt »H« u iznosu 1.958.333,33 kuna temeljem Zaključka Županijske skupštine od 29. listopada 2015. godine (»Službene novine« broj 32/15)

2.2.Lječilište Veli Lošinj za Rekonstrukciju, nadogradnju i dogradnju objekta Medicinski trakt s hidroterapijom u iznosu 12.899.209,00 kuna temeljem Zaključka Županijske skupštine od 21. prosinca 2017. godine. (»Službene novine« broj 39/17).

VIII.

Sredstva iz točke VI. ove Odluke rasporedit će se sukladno Popisu prioriteta za raspored sredstava utvrđenih minimalnim financijskim standardima za decentralizirane funkcije za zdravstvene ustanove u 2018. godini.

Ovlašćuje se Župan Primorsko-goranske županije za donošenje akta iz stavka 1. ove točke, uz prethodnu suglasnost Ministarstva zdravstva, te za donošenje odluke o rasporedu sredstava između zdravstvenih ustanova na području Primorsko-goranske županije u 2018. godini, na temelju istog akta.

IX.

Zdravstvene ustanove će sredstva iz točke III. ove Odluke moći koristiti nakon provedbe postupaka nabave sukladno propisima o javnoj nabavi i dostave potrebne dokumentacije kao dokaz o izvršenim ulaganjima.

X.

Ova Odluka stupa na snagu prvog dana od dana objave u »Službenim novinama Primorsko-goranske županije«.

 

KLASA: 021-04/18-01/1

UR.BROJ: 2710/1-01-01/4-18-17

Rijeka, 22. veljače 2018.

PRIMORSKO-GORANSKA ŽUPANIJA

Županijska skupština
Predsjednik
Erik Fabijanić, v.r.

Odluka u PDF formatu   



© Primorsko-goranska županija 2002.-2003. Sva prava pridržana.
Obratite se webmasteru s pitanjima i komentarima.
Programska podrška
www.netcom.hr