SADRŽAJ | ŽUPANIJA | GRADOVI | OPĆINE | OSTALO | ARHIVA | TRAŽILICA | IMPRESSUM


 
Godina XXIII. - broj 41. Četvrtak, 31. prosinca 2015.
OPĆINA VINODOLSKA

57.

Na temelju članka 48. stavak.4. zakona o predškolskom odgoju i naobrazbi (»Narodne novine« broj: 10/97, 107/07 i 94/13), članka 41 i 42. Državnog pedagoškog standarda predškolskog odgoja i naobrazbe (»Narodne novine« broj: 63/08,90/10), članka 48. Statuta Općine Vinodolska općina (»Službene novine Primorsko-goranske županije« br. 40/09,15/13 i 30/13-pročišćeni tekst), Općinsko vijeće Vinodolske općine na 17.sjednici održanoj 14.prosinca 2015.godine,u nastavku 17. prosinca 2015. godine donijelo je:

ODLUKU
O MJERILIMA I NAČINU FINANCIRANUJA
PROGRAMA DJEČJEG VRTIĆA »CVRČAK I MRAV« I OLAKŠICAMA

I. OPĆE ODREDBE

Članak 1.

Ovom Odlukom utvrđuju se mjerila, načini financiranja i olakšice kojima se osiguravaju mjerila za sudjelovanje roditelja, u ekonomskoj cijeni programa Dječjeg vrtića »Cvrčak i mrav«, kojem je osnivač Vinodolska općina.

II.FINANCIRANJE PROGRAMA DJEČJEG VRTIĆA ČIJI JE OSNIVAČ VINODOLSKA OPĆINA

Članak 2.

Troškove smještaja djece u Dječjem vrtiću »Cvrčak i mrav« snose: osnivač ustanove i roditelji djece koja polaze vrtić u skladu sa zakonom.

Članak 3.

Ekonomska cijena programa Dječjeg vrtića »Cvrčak i mrav« utvrđuje se na temelju obračunske kalkulacije stvarnih troškova i broj djece u vrtiću.

Članak 4.

Cijena smještaja djece u Dječji vrtić obuhvaća slijedeće vrste troškova:

 

*tablica se nalazi na kraju dokumenta*

Članak 9.

Ova Odluke stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Službenim novinama Primorsko-goranske županije«.

KLASA: 021-05/15-01/1

URBROJ: 2107-03/15-01-12-189

Bribir, 17. prosinca 2015.

OPĆINSKO VIJEĆE VINODOLSKE OPĆINE

Predsjednik Vijeća
Boris Miklić, dipl. ing., v.r.

Odluka u PDF formatu   


http://sn.pgz.hr/default.asp?Link=odluke&izdanje=961&mjesto=91253&odluka=57
© Primorsko-goranska županija 2002.-2003. Sva prava pridržana.
Obratite se webmasteru s pitanjima i komentarima.
Programska podrška
www.netcom.hr