Članak
8.
Ponuditelj mora dokazati da je registriran za
obavljanje posla koji je predmet nabave, što se dokazuje preslikom dokumenta
(izvoda) koji je izdan na temelju upisa u sudski, obrtni, strukovni ili drugi
odgovarajući registar države sjedišta gospodarskog subjekta, koji ne smije biti
stariji od 3 mjeseca računajući od dana slanja poziva za nadmetanje.
Članak
9.
Naručitelj može tražiti dokaze o tome da ne
postoje razlozi za isključenje ponuditelja navedeni u članku 23., 24. i 25.
Pravilnika.
Naručitelj može tražiti jamstva navedena u
članku 27. Pravilnika kao i dokaze o tehničkoj i stručnoj sposobnosti
ponuditelja navedene u članku 25. Pravilnika.
U slučaju da naručitelj traži jamstva i
dokaze navedene u ovom članku Pravilnika, poziv na dostavu ponuda izradit će
Odsjek za opće pravne i kadrovske poslove u suradnji sa voditeljem odsjeka koji
vrši pripremu postupka nabave.
Članak
10.
Rok za dostavu ponuda ne smije biti kraći od
8 dana od dana kada je ponuditelj primio poziv.
Za odabir ponude je dovoljna jedna (1)
pristigla ponuda koja udovoljava svim traženim uvjetima naručitelja.
Članak
11.
Iznimno, ovisno o prirodi predmeta nabave i
razini tržišnog natjecanja, poziv na dostavu ponuda može se uputiti najmanje 1
(jednom) gospodarskom subjektu, u slučajevima:
-kad to zahtijevaju tehnički ili umjetnički
razlozi,
-kod zaštite isključivih prava i na temelju
isključivih prava na temelju posebnih Zakona i dr. propisa,
-kod hotelskih i restoranskih usluga,
odvjetničkih usluga, javnobilježničkih usluga, zdravstvenih usluga, socijalnih
usluga, usluga obrazovanja, konzultantskih usluga, konzervatorskih usluga,
usluga vještaka,
-poslova kod kojih je uvjet da ponuditelj
posjeduje ovlaštenje za obavljanje posla,
-kada je to potrebno zbog obavljanja usluga
ili radova na dovršenju započetih, a povezanih funkcionalnih ili prostornih
cjelina,
-u slučaju provedbe nabave koja zahtijeva
žurnost.
Članak
12.
Otvaranje ponuda izvršit će najmanje 2 (dva)
predstavnika naručitelja koje imenuje gradonačelnik, u roku od 3 (tri) dana od
isteka roka za dostavu ponuda.
Ovlašteni predstavnici naručitelja
pregledavaju i ocjenjuju ponude na temelju uvjeta i zahtjeva iz poziva na
dostavu ponuda.
O postupku pregleda i ocjene ponuda sastavlja
se zapisnik.
Članak
13.
Voditelj odsjeka koji provodi postupak nabave
daje prijedlog za odabir gradonačelniku.
Kriterij za odabir ponude je najniža cijena.
Odluku o odabiru ili ne odabiru ponude donosi
gradonačelnik.
Odluka o odabiru ili ne odabiru ponude je
konačna.
Odluku o odabiru ili ne odabiru ponude
naručitelj će objaviti na web stranicama Grada u roku od 8 dana računajući od
dana donošenja odluke.
Članak
14.
Nabava bagatelne vrijednosti jednake ili veće
od 50.000,00 kuna, a manje od 100.000,00 kuna, provodi se zaključivanjem
ugovora s odabranim gospodarskim subjektom.
Ugovor potpisuje gradonačelnik.
V. PROVEDBA POSTUPKA NABAVE BAGATELNE
VRIJEDNOSTI ČIJA JE PROCIJENJENA VRIJEDNOST JEDNAKA ILI VEĆA OD 100.000,00
KUNA, A MANJA OD 200.000,00 ZA ROBE I USLUGE, TE OD 500.000,00 KUNA ZA RADOVE
Članak
15.
Priprema i provedba postupaka bagatelne
nabave jednake ili veće od 100.000,00 kuna, a manje od 200.000,00 kuna za
nabavu robu i usluga odnosno do 500.000,00 kuna za radove u nadležnosti je
Odsjeka za opće pravne i kadrovske poslove.
Pripremu i provedbu postupaka provode
ovlašteni predstavnici naručitelja koje imenuje gradonačelnik internom odlukom,
te određuje njihove obveze i ovlasti u postupku nabave.
Članak
16.
Obveze i ovlasti ovlaštenih predstavnika
naručitelja su:
-priprema postupka nabave bagatelne
vrijednosti: dogovor oko uvjeta vezanih uz predmet nabave, potrebnog sadržaja
dokumentacije/uputa za prikupljanje ponuda, tehničkih specifikacija, ponudbenih
troškovnika i ostalih dokumenata vezanih uz predmetnu nabavu,
-provedba postupka nabave bagatelne
vrijednosti: slanje Poziva na dostavu ponuda gospodarskim subjektima na dokaziv
način, slanje i objava Poziva na dostavu ponuda otvaranje pristiglih ponuda,
sastavljanje zapisnika o otvaranju, pregledu i ocjena ponuda, rangiranje ponuda
sukladno kriteriju za odabir ponuda, prijedlog za odabir najpovoljnije ponude
sukladno kriteriju za odabir i uvjetima propisanim dokumentacijom/uputama za
prikupljanje ponuda ili poništenje postupka.
U pripremi i provedbi postupka nabave
bagatelne vrijednosti moraju sudjelovati najmanje 3 (tri) ovlaštena
predstavnika.
Članak
17.
Nabava bagatelne vrijednosti jednake ili veće
od 100.000,00 kuna započinje danom slanja Zahtjeva za pripremu i početak
postupka nabave bagatelne vrijednosti kojeg voditelji odsjeka upućuju Odsjeku
za opće pravne i kadrovske poslove.
Obrazac Zahtjeva za pripremu i početak
postupka nabave bagatelne vrijednosti sastavni je dio ovog Pravilnika (Prilog:
3).
Članak
18.
Odgovorna osoba naručitelja donosi Odluku o
početku postupka nabave bagatelne vrijednosti jednake ili veće od 100.000,00
kuna, koja obavezno sadrži: naziv predmeta nabave, procijenjenu vrijednosti
nabave, podatke o osobama koje provode postupak, a može sadržavati i podatke o
ponuditeljima kojima će se uputiti poziv na dostavu ponude te ostale bitne
podatke.
Članak
19.
Kod postupaka bagatelne nabave jednake ili
veće od 100.000,00 kuna, a manje od 200.000,00 kuna za nabavu
robu i usluga odnosno do
500.000,00 kuna za radove, naručitelj šalje poziv na dostavu ponuda na adrese
najmanje 3 (tri) gospodarska subjekta po vlastitom izboru.
Poziv na dostavu ponuda upućuje se na način
koji omogućuje dokazivanje da je isti zaprimljen od strane gospodarskog
subjekta (dostavnica, povratnica, izvješće o uspješnom slanju telefaksom,
potvrda e-mailom).
Poziv na dostavu ponuda može se objaviti i na
web stranici naručitelja.
Poziv na dostavu ponuda mora sadržavati
najmanje:
-naziv javnog naručitelja,
-opis predmeta nabave,
-tehničke specifikacije predmeta nabave,
-kriterij za odabir ponude,
-uvjete i zahtjeve koje ponuditelji trebaju
ispuniti (ako se traži),
-rok za dostavu ponude (datum i vrijeme),
način dostavljanja ponuda, adresu na koje se ponude dostavljaju, internetsku
adresu ili adresu na kojoj se može preuzeti dodatna dokumentacija ako je
potrebno,
-kontakt osobu, broj telefona i adresu
elektroničke pošte, datum objave poziva na internetskim stranicama.
Pozivu na dostavljanje ponuda prilaže se
ponudbeni list , troškovnik, te druga dokumentacija potrebna za izradu ponude.
Rok za dostavu ponuda ne smije biti kraći od
10 dana računajući od dana kada je gospodarski subjekt zaprimio poziv, odnosno
od dana obave poziva na internetskim stranicama naručitelja ili u drugim
glasilima.
Za odabir ponude je dovoljna jedna (1) pristigla
ponuda koja udovoljava svim traženim uvjetima naručitelja.
Članak
20.
Iznimno, ovisno o prirodi predmeta nabave i
razini tržišnog natjecanja, poziv na dostavu ponuda može se uputiti najmanje 1
(jednom) gospodarskom subjektu, u slučajevima:
-kad to zahtijevaju tehnički ili umjetnički
razlozi,
-kod zaštite isključivih prava i na temelju
isključivih prava na temelju posebnih Zakona i dr. propisa,
-kod hotelskih i restoranskih usluga,
odvjetničkih usluga, javnobilježničkih usluga, zdravstvenih usluga, socijalnih
usluga, usluga obrazovanja, konzultantskih usluga, konzervatorskih usluga,
usluga vještaka, poslova kod kojih je uvjet da ponuditelj posjeduje ovlaštenje
za obavljanje poslova,
-kada je to potrebno zbog obavljanja usluga
ili radova na dovršenju započetih, a povezanih funkcionalnih ili prostornih
cjelina,
-u slučaju provedbe nabave koja zahtijeva
žurnost.
Poziv na dostavu ponuda koji se upućuje
najmanje 1 (jednom) gospodarskom subjektu u iznimnim slučajevima iz prethodnog
stavka ovog članka ne objavljuje se na internetskim stranicama naručitelja,
niti u drugim glasilima.
Članak
21.
Dokumentacija za provođenje postupka nabave
(poziv na dostavu ponuda koji uključuje upute ponuditeljima za izradu ponude,
ponudbeni list i druge potrebne izjave i dokumente, zapisnik o otvaranju i
ocjeni ponuda, odluka o odabiru ili poništenju) te sva ostala potrebna
dokumentacija sastavlja se sukladno odredbama Zakona o javnoj nabavi i Uredbi o
načinu izrade i postupanju s dokumentacijom za nadmetanje i ponudama.
Razlozi isključenja, uvjeti sposobnosti i
jamstva
Članak
22.
Ponuditelj mora dokazati da je registriran za
obavljanje posla koji je predmet nabave, što se dokazuje preslikom dokumenta
(izvoda) koji je izdan na temelju upisa u sudski, obrtni, strukovni ili drugi
odgovarajući registar države sjedišta gospodarskog subjekta, koji ne smije biti
stariji od 3 mjeseca računajući od dana slanja poziva za nadmetanje.
Članak
23.
Ponuditelj mora dokazati da je ispunio obvezu
plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno
osiguranje, osim ako mu je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja
navedenih obveza što ponuditelj dokazuje preslikom potvrde nadležne porezne
uprave o stanju duga koja ne smije biti starija od 30 dana računajući od dana
početka postupka nabave.
Članak
24.
Ponuditelj i osoba ovlaštena po zakonu za
njegovo zastupanje ne smiju biti osuđeni za bilo koje od kaznenih djela koja su
navedena u članku 67. Zakona o javnoj nabavi, što se dokazuje izjavom. Izjavu
daje osoba koja je po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta i
ista ne smije biti starija od 3 mjeseca računajući od dana početka postupka
nabave.
Obrazac izjave nalazi se u privitku
Pravilnika i čini njegov sastavni dio (Prilog: 4).
Članak
25.
Naručitelj može u pozivu za dostavu ponuda
odrediti i druge razloge isključenja i uvjete sposobnosti ponuditelja uz shodnu
primjenu članka 67. do članka 73. Zakona o javnoj nabavi, te u tom slučaju svi
dokumenti koje naručitelj traži ponuditelji mogu dostaviti u neovjerenoj
preslici.
Članak
26.
Ponuditelje koji svojoj ponudi ne prilože
valjane dokaze navedene u članku 22., 23. i 24. Pravilnika, te dokaze koje
naručitelj može tražiti na temelju članka 25. Pravilnika, naručitelj će
isključiti iz postupka nabave.
Članak
27.
Naručitelj u postupku nabave može od
gospodarskih subjekata tražiti jamstvo za ozbiljnost ponude, jamstvo za uredno
ispunjenje ugovora, jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku i
jamstvo o osiguranju za pokriće odgovornosti iz djelatnosti na koje se na
odgovarajući način primjenjuju odredbe Zakona o javnoj nabavi.
Zaprimanje, izrada i dostava ponuda
Članak
28.
Za nabave bagatelne vrijednosti jednake ili
veće od 70.000,00 kuna na odredbe o zaprimanju dostavljenih ponuda i na odredbe
o sadržaju i načinu izrade te načinu dostave ponuda na odgovarajući se način
primjenjuju odredbe Zakona o javnoj nabavi i Uredbe o načinu izrade i
postupanju s dokumentacijom za nadmetanje i ponudama.
Otvaranje, pregled i ocjena ponuda
Članak
29.
Otvaranje ponuda obavlja se kod svih
postupaka nabava bagatelne vrijednosti jednake ili veće 100.000,00 kuna.
Otvaranje ponuda je javno.
Kod postupaka nabava bagatelne vrijednosti iz
stavka 1. ovog članka najmanje 2 (dva) ovlaštena predstavnika naru
čitelja otvaraju ponude u
roku od 3 (tri) dana od isteka roka za dostavu ponuda i o tome sastavljaju
zapisnik.
U slučaju odbijanja ponuda odgovarajuće se
primjenjuju odredbe Zakona o javnoj nabavi.
Ovlašteni predstavnici naručitelja
pregledavaju i ocjenjuju ponude na temelju uvjeta i zahtjeva iz poziva na
dostavu ponuda.
Postupak pregleda i ocjene ponuda obavljaju
stručne osobe i /ili stručne službe naručitelja, te ako je potrebno neovisne
stručne osobe, te se o istome sastavlja zapisnik.
Kriterij za odabir ponude
Članak
30.
Kriterij za odabir ponude je najniža cijena
ili ekonomski najpovoljnija ponuda.
Ukoliko je kriterij odabira ekonomski
najpovoljnija ponuda osim kriterija cijene mogu se koristiti i npr. kriterij
kvalitete, tehničke prednosti, funkcionalne osobine, ekološke osobine,
operativni troškovi, ekonomičnost, datum isporuke i rok isporuke ili rok
izvršenja i dr. te je u zapisniku o otvaranju, pregledu i ocjeni ponuda
potrebno obrazložiti izabranu ponudu.
Odabir i poništenje postupka
Članak
31.
Kod nabave bagatelne vrijednosti jednake ili
veće 100.000,00 kuna, Naručitelj na osnovi rezultata pregleda i ocjene ponuda
donosi Odluku o odabiru najpovoljnije ponude koji se temelji na kriteriju za
odabir ponude.
Članak
32.
Odluka o odabiru najpovoljnije ponude obvezno
sadrži:
1.podatke o naručitelju,
2.predmet nabave za koju se donosi odluka,
3.naziv ponuditelja čija je ponuda odabrana
za sklapanje ugovora o nabavi,
4.razloge odbijanja ponuda,
5.datum donošenja i potpis odgovorne osobe.
Odluka o odabiru najpovoljnije ponude s
preslikom zapisnika o otvaranju, pregledu i ocjeni ponuda naručitelj je obvezan
bez odgode istovremeno dostaviti svakom ponuditelju na dokaziv način
(dostavnica, povratnica, izvješće o uspješnom slanju telefaksom, potvrda
emailom, objavom na internetskim stranicama naručitelja).
Rok za donošenje Odluke o odabiru
najpovoljnije ponude iznosi 10 dana od isteka roka za dostavu ponuda.
Članak
33.
Naručitelj će poništiti postupak nabave
bagatelne vrijednosti jednake ili veće od 100.000,00 kuna iz razloga propisanih
odredbama Zakona o javnoj nabavi.
Ako postoje razlozi za poništenje postupka
nabave bagatelne vrijednosti, naručitelj bez odgode donosi Odluku o poništenju
postupka nabave bagatelne vrijednosti.
U Odluci o poništenju postupka nabave
bagatelne vrijednosti, naručitelj navodi:
1. podatke o naručitelju,
2. predmet nabave,
3. obrazloženje razloga poništenja,
4. datum donošenja i potpis odgovorne osobe.
Rok za donošenje Odluke o poništenju postupka
bagatelne nabave iznosi 10 dana od isteka roka za dostavu ponuda.
Odluku o poništenju postupka bagatelne nabave
s preslikom zapisnika o otvaranju, pregledu i ocjeni ponuda naručitelj je
obvezan bez odgode istovremeno dostaviti svakom ponuditelju na dokaziv način
(dostavnica, povratnica, izvješće o uspješnom slanju telefaksom, potvrda
e-mailom).
Članak
34.
Protiv Odluke o odabiru, odnosno odluke o
poništenju ponuditelj može podnijeti prigovor u roku od 3 dana, računajući od
dana primitka odluke.
Prigovor se dostavlja osobno u pisarnicu
Grada Krka ili preporučeno poštom.
Odluku o prigovoru donosi gradonačelnik u
roku od 10 dana računajući od dana zaprimanja prigovora.
Odluka o prigovoru dostavlja se svim
ponuditeljima na dokaziv način ( dostavnica).
Članak
35.
Naručitelj izvršenom dostavom odluke o
odabiru, odnosno odluke o prigovoru na odluku o odabiru ili poništenju nabave
stječe uvjete za sklapanje ugovora o nabavi.
VI. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Članak
36.
Obrazac poziva za dostavu ponude (Prilog:1),
Obrazac ponudbenog lista (Prilog: 2), Obrazac zahtjeva za pripremu i početak
postupka nabave bagatelne vrijednosti (Prilog: 3) i Obrazac izjave (Prilog: 4),
sastavni su dijelovi ovoga Pravilnika, ali nisu predmet objave.
Članak
37.
Stupanjem na snagu ovoga Pravilnika prestaje
važiti Pravilnik o provedbi postupaka nabave bagatelne vrijednosti, Klasa:
011-02/14-01/1, Ur. broj:2142/01-02/1-14-1 od 13. siječnja 2014. godine.
Ovaj Pravilnik stupa na snagu danom
donošenja, a objavit će se na web stranicama Grada Krka i u »Službenim novinama
Primorsko-goranske županije«.
Klasa: 011-02/14-01/1
Ur. broj: 2142/01-02/1-14-3
Krk, 1. prosinca 2014.
GRAD
KRK
Gradonačelnik
Darijo Vasilić, prof., v.r.