SADRŽAJ | ŽUPANIJA | GRADOVI | OPĆINE | OSTALO | ARHIVA | TRAŽILICA | IMPRESSUM


 
Godina XXII. - broj 7. Ponedjeljak, 24. ožujka 2014.
OPĆINA VINODOLSKA

17.

Na temelju članka 18. Stavka 3. Zakona o javnoj nabavi (»Narodne novine« broj 90/11,83/13 i 143/13), članka 48. Statuta Općine Vinodolska općina (»Službene novine Primorsko-goranske županije« broj 40/09,15/13 i 30/13 - pročišćeni tekst), Općinsko vijeće Vinodolske općine na 5. sjednici održanoj 17. ožujka 2014. godine donijelo je

PRAVILNIK
o provedbi postupka male nabave
bagatelne vrijednosti u Vinodolskoj općini

I. OPĆE ODREDBE

Članak 1.

U svrhu poštivanja osnovnih načela javne nabave, te zakonitog, namjenskog i svrhovitog trošenja proračunskih sredstava Općine, Pravilnikom o provedbi postupka male nabave bagatelne vrijednosti u Općini Vinodolska općina (u daljnjem tekstu Pravilnik)uređuje se postupak koji prethodi stvaranju ugovorenog odnosa za nabavu roba i usluga procijenjene vrijednosti do 200.000,00 kuna bez PDV-a, odnosno za nabavu radova do 500.000,00 kuna bez PDV-a (u daljnjem tekstu male nabave bagatelne vrijednosti) za koje sukladno odredbama Zakona o javnoj nabavi ne postoji obveza provedbe postupka javne nabave. Ovim Pravilnikom o nabavi se definiraju načini postupanja, obveze i odgovornosti Naručitelja kako bi se ojačala odgovornost za zakonito, namjensko i svrhovito korištenje sredstava namijenjenih za nabavu te ojačao sustav kontrole i njihova nadzora.

Članak 2.

Ovim Pravilnikom uređuje se način postupanja, obveze i odgovornosti organizacijskih jedinica Naručitelja u procesu nabave: planiranje, priprema i provedba nabave, ugovaranje i praćenje realizacije ugovorenog te ostala pitanja (evidentiranje, izvještavanje i čuvanje podataka), spisa o nabavama.

Članak 3.

U provedbi postupka male nabave bagatelne vrijednosti roba, radova i usluga osim ovog Pravilnika obvezno se primjenjuju i drugi važeći zakonski i podzakonski akti, kao i interni akti, a koji se odnose na pojedini predmet nabave u smislu posebnih zakona (npr. Zakona o obveznim odnosima, Zakonu o prostornom uređenju i dr.)

Članak 4.

Prilikom provedbe i ugovaranja male nabave bagatelne vrijednosti svi sudionici nabave obvezni su u odnosu na sve gospodarske subjekte poštovati načelo slobode kretanja robe, načelo slobode poslovnog nastana i načelo slobode pružanja usluga, te načela koja iz toga proizlaze, kao što je: načelo tržišnog natjecanja, načelo jednakog tretmana, načelo zabrane diskriminacije, načelo uzajamnog priznavanja, načelo razmjernosti i načelo transparentnosti (članka 18. st. 12. ZJN-a, »Narodne novine«, br. 143/13).

II. SPREČAVANJE SUKOBA INTERESA

Članak 5.

Svim sudionicima male nabave bagatelne vrijednosti u smislu Zakona o spriječenosti sukoba interesa (»Narodne novine« br: 48/13 - pročišćeni tekst) zabranjeno je utjecati na dobivanje poslova ili ugovora o maloj nabavi bagatelne vrijednosti za nabavu roba, radova i usluga i/ili se na koji drugi način koristiti nabavom radi postizanja osobnog probitka ili probitka povezane osobe, neke povlastice ili prava, sklopiti pravni posao ili na drugi način interesno pogodovati sebi ili drugoj povezanoj osobi

III. PLANIRANJE

Članak 6.

U skladu sa člankom 20 st. 2. Zakona o javnoj nabavi, a za predmetne male nabave bagatelne vrijednosti čija je procijenjena vrijednost jednaka ili veća od 20.000,00 kuna bez PDV-a, a manja od 200.000,00 kuna bez PDV-a, a za robe i usluge i manja od 500.000,00 kuna bez PDV-a za radove, donosi se početkom svake godine po usvajanju proračuna za tekuću godinu, plan male nabave bagatelne vrijednosti koji u sebi sadrži podatke: o predmetu nabave procijenjenoj vrijednosti nabave, evidencijski broj Bagatelne nabave, vrsta postupka nabave, planirana sredstva za nabavu (pozicija-konto proračuna) planirani početak postupka i planirano trajanje ugovora o nabavi.

Članak 7.

Ukoliko predmet nabave nije planiran u Planu male nabave bagatelne vrijednosti za tekuću godinu, stručne službe Upravnog odjela Općine će istovremeno dostaviti zahtjev za izmjenu i dopunu Plana nabave koji se prosljeđuje na Općinsko vijeće koje je donijelo Plan nabave bagatelne vrijednosti.

Članak 8.

Prilikom definiranja predmeta nabave stručne službe naručitelja, odnosno odgovorne osobe i ovlaštene osobe naručitelja su dužne postupati u duhu dobrog gospodarstvenika po načelu »najbolja vrijednost za uloženi novac«. U tom smislu ne smije se dijeliti vrijednost nabave s namjerom izbjegavanja primjene Zakona o javnoj nabavi ili pravila koje vrijede prema procijenjenoj vrijednosti nabave iz ovog Pravilnika.

IV. POKRETANJE I PRIPREMA POSTUPKA NABAVE BAGATELNE VRIJEDNOSTI

Članak 9.

Za sve postupke malih nabava bagatelne vrijednosti Naručitelj se obvezuje usporedno sa donošenjem ovog Pravilnika donijeti i objaviti listu sposobnih gospodarstvenih subjekata-ponuditelja koji su u zadnje tri godine kod Naručitelja uspješno i na zadovoljavajući način izvršavali ugovore o nabavi bagatelne vrijednosti roba i usluga vrijednosti do 200.000,00 kuna bez PDV-a, odnosno koji su u zadnjih pet (5) godina kod Naručitelja izvršavali ugovore o nabavi radova bagatelne vrijednosti procijenjene vrijednosti do 500.000,00 kuna, bez PDV-a.

Lista ponuditelja obvezno sadrži: redni broj, naziv i sjedište izvođača radova, pružatelja usluga i isporučitelja roba, OIB, MBS, ime osobe ovlaštene za zastupanje gospodarskog subjekta i druge osnovne podatke.

Lista ponuditelja kao sastavni dio ovog Pravilnika (Obrazac 1.prilog Pravilnika), osim propisanih objava, mora biti dostupna na web stranici Naručitelja.

Lista ponuditelja nije konačna i ista se prema mogućnostima i potrebama Naručitelja nadopunjuje tijekom godine.

Članak 10.

Interno sredstvo komunikacije kojim se pokreće nabava bagatelne vrijednosti kod Naručitelja, a koji je sastavni dio

ovog Pravilnika je zahtjev za pokretanje bagatelne nabave- obrazac, sa osnovnim sadržajem (obrazac 2, prilog Pravilnika).

Zahtjev za pokretanje nabave se rabi u svim postupcima nabave bagatelne vrijednosti, procijenjene vrijednosti od 20.000,00 kuna do 200.000,00 kuna, za robe i usluge, odnosno do 500.000,00 kuna za radove.

Članak 11.

Pripremu i provedbu postupka nabave bagatelne vrijednosti, procijenjene vrijednosti do 200.000,00 kuna, odnosno do 500.000,00 kuna, ovisno o propisanim vrijednostima pragova, provodi stručno Povjerenstvo za nabavu u sastavu od tri (3) ili pet (5) članova, u čiji sastav obvezno ulaze ovlašteni predstavnici Naručitelja, odnosno osobe sa važećim certifikatom na području javne nabave za obavljanje poslova javne nabave u Vinodolskoj općini, te druge osobe koje imaju utjecaj na odlučivanje i/ili druge radnje u svezi s pojedinim postupkom nabave, kao što su predsjednici vijeća mjesnih odbora ili po njima ovlaštene osobe.

Članak 12.

Stručna Povjerenstva za nabavu imenuje Općinski načelnik internim aktom-Odlukom o početku postupka nabave, temeljenoj na Zahtjevu za pokretanje nabave (obrazac 3 prilog Pravilnika).

Obveze i ovlasti stručnog Povjerenstva za nabavu su:

- priprema postupaka nabave bagatelne vrijednosti: dogovor oko uvjeta vezanih uz predmet nabave, potrebnog sadržaja dokumentacije/uputa za prikupljanje ponude, tehničkih specifikacija, ponudbenih troškovnika i ostalih dokumenata vezanih uz predmetnu nabavu,

- provedba postupka nabave bagatelne vrijednosti:slanje poziva na dostavu ponuda gospodarskim subjektima s liste ponuditelja, na dokaziv način, slanje i objava poziva na dostavu ponuda na web stranici Općine, otvaranje pristiglih ponuda, sastavljanje zapisnika o otvaranju, pregledu i ocjeni ponuda, rangiranju ponuda sukladno kriteriju za odabir ponuda, prijedloga za odabir najpovoljnije ponude, sukladno kriteriju za odabir i uvjetima propisanim dokumentacijom/ uputama za prikupljanje ponuda ili poništenje postupka nabave.

V. PROPISANE VRIJEDNOSTI PRAGOVA NABAVE BAGATELNE VRIJEDNOSTI

Članak 13.

Za sve nabave bagatelne vrijednosti, jednake ili veće od 20.000,00 kuna, koje moraju biti usklađene s Planom nabave Naručitelja, propisuju se sljedeći vrijednosni pragovi:

1. PRAG: sve male nabave bagatelne vrijednosti do 20.000,00 kuna, bez PDV-a

2. PRAG: za nabave bagatelne vrijednosti procijenjene vrijednosti od 20.000,00 kuna do 100.000,00 kuna, bez PDV-a, za robe i usluge, odnosno do 150.000,00 kuna, za radove.

3. PRAG: za nabave bagatelne vrijednosti procijenjene vrijednosti od 100.000,00 kuna do 200.000,00 kuna bez PDV-a za robe i usluge, odnosno do 300.000,00 kuna za radove.

4. PRAG: za nabave radova bagatelne vrijednosti procijenjene vrijednosti od 300.000,00 kuna do 500.000,00 kuna, bez PDV-a, za radove.

VI. POSTUPCI MALE NABAVE BAGATELNE VRIJEDNOSTI

Članak 14.

Za uspješnost provedbe male nabave bagatelne vrijednosti procijenjene vrijednosti do 200.000,00 kuna bez PDV-a , odnosno do 500.000,00 kuna bez PDV-a za radove koriste se slijedeći postupci nabave:

1)IZRAVNO UGOVARANJE

2)OGRANIČENI POSTUPAK MALE NABAVE BAGATELNE VRIJEDNOSTI - PRIKUPLJANJE PONUDA PO POZIVU NA DOSTAVU
PONUDA,

3)PREGOVARAČKI POSTUPAK NABAVE
BAGATELNE VRIJEDNOSTI UZ DOSTAVU
POZIVA ZA NABAVU JEDNOM, GOSPODARSKOM SUBJEKTU

4)OTVORENI POSTUPAK JAVNE NABAVE IZ
ZAKONA O JAVNOJ NABAVI ZA NABAVE
RADOVA BAGATELNE VRIJEDNOSTI OD
300.000,00 KUNA DO 500.000,00 KUNA
BEZ PDV-a.

VII. PROVEDBA POSTUPKA BAGATELNE NABAVE PROCIJENJENE VRIJEDNOSTI MANJE OD 20.000,00 KUNA BEZ PDV-a

Članak 15.

Nabava roba, radova i usluga procijenjene vrijednosti manje od 20.000,00 kuna provodi se po postupku izravnog ugovaranja izdavanjem naružbenice ili Zaključivanjem ugovora s jednim gospodarskim subjektom po vlastitom izboru, prvenstveno za nabavu roba i usluga u dijelu i za nabavu radova procijenjene vrijednosti do 10.000,00 kuna. Za sve radove preko 10.000,00 kuna procijenjene vrijednosti obvezujuće se zaključuje ugovor o izvođenju radova.

Narudžbenica se izdaje gospodarskom subjektu s Liste ponuditelja, po vlastitom izboru i ista obvezno sadrži podatke o:

. Naručitelju roba, usluga i radova (adresu, OIB, MB)

. Isporučitelju roba i usluga, odnosno izvođača radova (adresa,OIB,MB)

. Redni broj narudžbenice

. Datum ispostavljanja narudžbenice

. Rok isporuke, roba(izvršenja usluga) izvođenja radova

. Način otpreme

. Rok i način plaćanja

. Naziv robe ili usluga/radova, jedinicu mjere, količina, cijena (bez PDV-a i sa PDV-om)

. Poziciju proračuna (konto) Vinodolske općine s koje će se izvršiti plaćanje.

. Potpis i pečat dobavljača Načelnika kao odgovorene osobe koja naručuje robu i usluge / radove, ili službenika kojeg Načelnik ovlasti

. Evidenciju o izdanim narudžbenicama vode stručne službe Upravnog odjela Općine, u čijoj nadležnosti su postupci nabava.

Za nabave radova vrijednosti do 10.000,00 kuna umjesto narudžbenice koristi se Zapisnik načelnika o prihvatu ponude, a za radove vrijednosti preko 10.000,00 kuna do propisanih pragova bagatelne nabave obvezno se zaključuje ugovor o izvođenju radova.

VIII. PROVEDBA POSTUPKA NABAVE BAGATELNE VRIJEDNOSTI ČIJA JE PROCIJENJENA VRIJEDNOST JEDNAKA ILI VEĆA OD 20.000,00 KUNA, A MANJA OD 100.000,00 KUNA ZA ROBE I USLUGE, ODNOSNO MANJA OD 150.000,00 KUNA ZA RADOVE

Članak 16.

Nabavu radova roba i usluga procijenjene vrijednosti jednake ili veće od 20.000,00 kuna, a manja od 100.000,00 kuna, odnosno 150.000,00 kuna, bez PDV-a, Naručitelj provodi koristeći postupak ograničenog prikupljanja ponuda po pozivu, pozivom na dostavu ponuda od najmanje 3 (tri) gospodarska subjekta - ponuditelja s Liste ponuditelja po vlastitom izboru.

Prije upućivanja poziva za dostavu ponuda, nakon što su stručne službe naručitelja uputile Zahtjev za pokretanje nabave i nakon što je Načelnik donio Odluku o početku postupka nabave, imenovano stručno Povjerenstvo za ovu nabavu u tročlanom sazivu sastavljeno od dva predstavnika naručitelja- od kojih bar jedan mora biti osoba sa certifikatom za javnu nabavu i jednim članom predstavnikom mjesnog odbora koji pokriva područje na koje se nabava odnosi, upućuje poziv na adrese, najmanje 3 (tri) gospodarska subjekta-ponuditelja s liste ponuditelja da dostave ponudu.

Članak 17.

Poziv za dostavu ponuda mora sadržavati najmanje: naziv naručitelja, opis predmeta nabave, troškovnik, procijenjenu vrijednost nabave, kriterij za odabir ponude,uvjete i zahtjeve koje ponuditelji trebaju ispuniti (koji se traže), rok za dostavu ponude i način dostavljanja ponuda i mjesto dostave ponude, kontakt osoba, broj telefona i adresa elektroničke pošte.

Poziv na dostavu ponuda upućuje se na način koji omogućuje dokazivanje da je isti zaprimljen od strane gospodarskog subjekta kojemu je upućen (dostavnica, povratnica, izvješće o uspješnom slanju telefaksom, potvrda i e- mail-a)

(obrazac 4 prilog Pravilnika)

Rok za dostavu ponuda ne smije biti duži od (8) osam dana, ni kraći od (3) tri dana od dana upućivanja poziva.

Za odabir ponude je dovoljna jedna (1) pristigla ponuda koja udovoljava svim traženim uvjetima iz ovog Pravilnika i Uputa ponuditeljima.

Članak 18.

Imenovano stručno Povjerenstvo za nabavu će po isteku roka za dostavu ponuda u roku od (3) dana otvoriti ponude ponuditelja i o tomu sačiniti Zapisnik sa otvaranja ponuda, koristeći pri tomu propisani obrazac (obrazac 5 prilog Pravilnika).

Nakon otvaranja ponuda, koje nije javno, Stručno Povjerenstvo za nabavu će u što kraćem roku načiniti ZAPISNIK O PREGLEDU, OCJENI I USPOREDBI PONUDA, temeljem kojega će predložiti Načelniku odabir najprihvatljivijeg ponuditelja, radi donošenja Odluke o odabiru, koristeći propisani obrazac zapisnika (obrazac 6 prilog Pravilnika).

Stručno Povjerenstvo za nabavu pregledava i ocjenjuje ponude na temelju uvjeta i zahtjeva postavljenih u pozivu na dostavu ponuda.

Članak 19.

Nakon donošenja Odluke o odabiru najpovoljnije ponude u pojedinačnom predmetu nabave, koju potpisuje Načelnik općine (obrazac 7 prilog Pravilnika), stručno Povjerenstvo za nabavu će svima ponuditeljima, bez odgode istovremeno dostaviti OBAVIJEST O ODABIRU ILI NEODABIRU i to na dokaziv način (dostavnica, povratnica, izvješće o uspješnom slanju telefaksom, potvrda e-mail-om), i to u roku od 8 (osam) dana.

Sastavni dio OBAVIJESTI O ODABIRU ili NE ODABIRU obvezno čini Zapisnik sa otvaranja ponuda, Zapisnik o pregledu, ocjeni i usporedbi ponuda i Odluka o odabiru najpovoljnije ponude.

Članak 20.

Iznimno od odredbi glave VIII ovog Poslovnika, a ovisno o prirodi predmeta nabave i razini tržišnog natjecanja, poziv na dostavu ponuda može se uputiti najmanje samo jednom (1) gospodarskom subjektu, koristeći pri tome pregovarački postupak nabave upućivanjem poziva za dostavu ponude samo jednom (1) gospodarskom subjektu, uz kraće rokove za dostavu ponude i donošenja Odluke u odabiru, u slučajevima:

- Kada to zahtijevaju tehnički ili umjetnički razlozi, kod zaštite isključivih prava i na temelju isključivih prava sukladno posebnim Zakonima i dr. propisima,

- Kod hotelskih i restoranskih usluga, odvjetničkih usluga, javnobilježničkih usluga zdravstvenih usluga, socijalnih usluga, usluga obrazovanja , konzultantskih usluga, konzervatorskih usluga, usluga vještaka, usluga tekućeg održavanja skloništa, kod kojih je uvjet da ponuditelj posjeduje ovlaštenje za obavljanje poslova,

- Kada je to potrebno zbog obavljanja usluga ili radova na donošenju započetih, a povezanih funkcionalnih ili prostornih cjelina (Dodatni radovi kojih nije bilo u troškovniku iz provedene nabave, a koji su nerazdvojno vezani za izvršenje predmeta nabave),

- U slučaju provedbe nabave iz razloga žurnosti, tj. kada je to nužno potrebno, ako se iz razloga iznimne žurnosti izazvane događajima koje Naručitelj nije mogao predvidjeti niti spriječiti ( najčešći slučajevi više sile: udar groma, poplava, požar, udar bure i sl.), uslijed čega se rokovi u ovom postupku nabave prikupljanja ponuda po pozivu od najmanje tri (3) ponuditelja, objektivno ne mogu primijeniti.

Članak 21.

U postupku nabave zbog iznimne žurnosti koriste se najkraći rokovi dostave ponude (najmanje tri (3) dana od dana upućivanja poziva), te zbog samo jedne prihvatljive ponude ponuditelja s liste ponuditelja, izostavljaju se Zapisnik o otvaranju ponuda i Zapisnik o ocjeni, pregledu i usporedbi ponuda, zbog čega se u najkraćem roku donosi Odluka o odabiru i izrađuje Ugovor o nabavi.

ISKLJUČENJE PONUDITELJA IZ POSTUPKA MALE NABAVE BAGATELNE VRIJEDNOSTI

Članak 22.

(1) U postupku male nabave-bagatelne nabave procijenjene vrijednosti od 20.000,00 kuna do 100.000,00 kuna/ 150.000,00 kuna, Naručitelj može isključiti ponuditelja iz postupka nabave iz slijedećih razloga:

1. Ako je gospodarski subjekt ili osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta pravomoćno osuđena za bilo koje od slijedećih kaznenih djela, odnosno odgovarajuća kaznena djela prema propisima države sjedišta gospodarskog subjekta ili države čiji je državljanin osoba ovlaštena po zakonu za zastupanje gospodarskog subjekta:

a) prijevara (članak 236), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 247), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 252), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 253), zloupotreba u postupku nabave (članak 254), utaja poreza ili carine (članak 256), subvencijska prijevara (članak 258), pranje novca (članak 265), zloupotreba položaja i ovlasti (članak 291), nezakonito pogodovanje (članak 292), primanje mita (članak 293), davanje mita (članak 294), trgovanje utjecajem (članak

295), davanje mita za trgovanjem utjecajem (članak 296), zločinačko udruživanje (članak 328) i počinjenje kaznenog djela u sastavu zločinačkog udruživanja (članak 329) iz Kaznenog zakona

b) prijevara (članak 224), pranje novca (članak 279), prijevara u gospodarskom poslovanju (članak 293), primanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294a), davanje mita u gospodarskom poslovanju (članak 294b), udruživanje za počinjenje kaznenih dijela (članak 333), zloupotreba položaja i ovlasti (članak 337), zloupotreba obavljanja dužnosti državne vlasti (članak 338), protuzakonito posredovanje (članak 343), primanje mita (članak 347) i davanje mita (članak 343), primanje mita (članak 347) i davanje mita (članak 348), iz Kaznenog zakona (»N.N« broj:110/97,27/ 98,50/00,129/00,51/01,111/03,190/03,105/04,84/05,71/06,11/ 07,152/08,57/11,77/11 i 143/12),

2. ako nije ispunio obvezu plaćanja dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, osim ako mu prema posebnom zakonu plaćanje tih obveza nije dopušteno ili je odobrena odgoda plaćanja (primjerice u postupku predstečajne nagodbe ).

3. ako je dostavio lažne podatke pri dostavi tražene dokumentacije uz prijavu, sukladno uputama ponuditeljima.

4. ako ima dugovanja prema Vinodolskoj općini po bilo kojoj osnovi.

(2) Za potrebe utvrđivanja okolnosti iz točke 1.ovog članka gospodarski subjekt u ponudi dostavlja Izjavu. Izjavu daje osoba po zakonu ovlaštena za zastupanje gospodarskog subjekta. Izjava ne smije biti starija od tri (3) mjeseca računajući od dana slanja objave poziva na dostavu ponude (obrazac 8 prilog Pravilnika).

(3) za potrebe utvrđivanja okolnosti iz točke 2. ovoga članka gospodarski subjekt u ponudi dostavlja potvrdu Porezne uprave o stanju duga koja ne smije biti starija od 30 dana računajući od dana slanja objave poziva na dostavu ponude ili važeći jednakovrijedni dokument nadležnog tijela države sjedišta gospodarskog subjekta, ako se ne izdaje potvrda iz točke 2.ovog stavka.

UVJETI SPOSOBNOSTI PONUDITELJA I JAMSTVA

Članak 23.

U postupku male nabave bagatelne vrijednosti jednake ili veće od 20.000,00 kuna do 100.000,00 kuna/150.000,00 kuna procijenjene vrijednosti, Naručitelj će uz poziv za dostavu ponuda u Uputama ponuditeljima zatražiti od gospodarskog subjekta-ponuditelja do obvezujuće dostavi dokaz o ispunjenu uvjeta PRAVNE I POSLOVNE SPOSOBNOSTI, koji ponuditelj dokazuje i to: upisom u sudski , obrtni, strukovni ili drugi odgovarajući Registar državne sjedišta gospodarskog subjekta. Upis u odgovarajući registar dokazuje se odgovarajućim izvodom (preslika), ako se oni ne izdaju u državi sjedišta gospodarskog subjekta , gospodarski subjekt-ponuditelj može dostaviti izjavu s ovjerom potpisa kod nadležnog tijela. Izvod ili izjava iz ovog članka ne smije biti starija od tri mjeseca računajući od dana slanja objave poziva na dostavu ponuda.

Članak 24.

Naručitelj će uz poziv na dostavu ponuda u dokumentaciji i u Uputama ponuditeljima zatražiti od ponuditelja dokaze o minimalnim uvjetima i razini financijske sposobnosti i to: BON 1 i BON 2 - kao dokaz solventnosti ponuditelja, bilancu, račun dobiti i gubitka, odnosno odgovarajući financijski izvještaj o poslovanju za prethodnu godinu, i to sve u neovjerenoj preslici.

Članak 25.

Sukladno pozivu na dostavu ponuda i Uputama ponuditeljima, Naručitelj će ovisno o predmetu nabave zatražiti od ponuditelja minimalne uvjete i dokaze tehničke i stručne sposobnosti: referentne liste, ako ih ima, spisak zaposlenih (kadrovska struktura), sa obrazovnim i stručnim kvalifikacijama, izvođača radova, pružatelja usluga/ isporučitelja roba.

Izjava o alatima, uređajima ili tehničkoj opremi.

Članak 26.

Naručitelj će u ovom postupku bagatelne nabave zatražiti od pozvanog ponuditelja sljedeće vrste jamstva:

1. jamstva za uredno ispunjenje ugovora o bagatelnoj nabavi za slučaj da odabrani ponuditelj u tijeku izvršenju ugovora izvrši povredu Ugovora.

Ovo jamstvo se daje u visini 5% od vrijednosti Ugovora uključujući PDV.

Jamstvo se daje u obliku bjanco zadužnice ovjerene kod javnog bilježnika ili u obliku novčanog pologa u traženom iznosu, koji polog se vraća po ispunjenju Ugovora.

2. Jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku za slučaj da odabrani ponuditelj ugovarač u jamstvenom roku ne ispuni obveze otklanjanja nedostataka, koje ima po osnovi jamstva ili sa naslova štete.

Jamstvo se daje u visi 10% od vrijednosti ugovora uključujući PDV. Jamstvo se daje u obliku bjanco zadužnice ovjerene kod javnog bilježnika ili, po volji ponuditelja, u obliku novčanog pologa u traženom iznosu, koji polog se vraća po isteku ugovorenog jamstvenog roka.

SADRŽAJ NAČIN IZRADE I NAČIN DOSTAVE PONUDE

Članak 27.

U postupku bagatelne nabave procijenjene vrijednosti od 20.000,00 kuna do 100.000,00 kuna/150.00,00 kuna ponuditelj dostavlja ponudu na propisanom obrascu (obrazac 9 prilog Pravilniku), u izvorniku, u papirnatom obliku u zatvorenoj omotnici na kojoj mora biti naznačeno:

- NAZIV I ADRESA NARUČITELJA

- NAZIV I ADRESA PONUDITELJA

- EVIDENCIJSKI BROJ BAGATELNE
NABAVE (BAG-)

-NAZIV PREDMETA NABAVE NA KOJI SE
PONUDA ODNOSI

- NAZNAKA »NE OTVARAJ«

Članak 28.

Ponuda mora sadržavati:

- Popis svih sastavnih dijelova ponude

- U cijelosti popunjen obrazac ponude/ponudbeni list, koji je potpisao ponuditelj i ovjerio pečatom,

- Jamstva u skladu s odredbama ovog Pravilnika i Dokumentacijom za bagatelnu nabavu,

- Izvode i dokumente kojima ponuditelj dokazuje da ne postoje obvezni razlozi isključenja ponuditelja, u skladu s ovim Pravilnikom i dokumentacijom za bagatelnu nabavu,

- Dokaze sposobnosti ponuditelja koje traži Naručitelj,

- Bjanco troškovnik, popunjen u skladu s traženim u dokumentaciji za nabavu,

- Prijedlog Ugovora o bagatelnoj nabavi koji potpisuje ponuditelj i ovjerava pečatom, kao znak da je upoznat i da prihvaća sve klauzule iz prijedloga Ugovora.

Članak 29.

Ponuda se izrađuje tako da čini cjelinu. Pri izradi ponude Ponuditelj ne smije mijenjati i dopunjavati tekst dokumentacije za nabavu-upute ponuditeljima. Ponuda se uvezuje tako da se onemogući naknadno vađenje i umetanje listova. (npr. uvezivanjem u cjelinu s jamstvenikom na poleđini).

Stranice ponude označavaju se brojem tako da je vidljiv redni broj stranice i ukupni broj stranica ponude.

Ako je dio ponude izvorno numeriran, ponuditelj ne mora taj dio ponude ponovno numerirati.

Ponude se predaju u izvorniku. Ponude se pišu neizbrisivom tintom.

Ispravci u ponudi moraju biti izrađeni tako da su vidljivi. Ispravci moraju uz navod datuma ispravka biti potvrđeni potpisom ponuditelja.

Ponuditelj može do isteka roka za dostavu ponuda dostaviti izmjenu i/ili dopuna ponude, koja se dostavlja na jednak način kao i osnovna ponuda, s obveznom naznakom da je riječ o izmjeni i/ili dopuni ponude.

Ponuditelj može do isteka roka za dostavu ponude pismenom izjavom odustati od svoje dostavljene ponude. Pismena izjava se dostavlja na jednak način kao i ponuda s obveznom naznakom da je riječ o odustajanju od ponude. U tom slučaju, neotvorena ponuda se vraća ponuditelju.

Članak 29.

Ponuditelji moraju dostaviti svoje ponude najkasnije do isteka roka za dostavu ponude, bez obzira na način dopreme ponude.

Otvaranje ponuda kod ovog postupka bagatelne nabave ponuditelj neće vršiti javno.

Ponude otvaraju najmanje dva ovlaštena člana stručnog Povjerenstva naručitelja, koje broji tri člana.

Otvaranje ponuda vršit će se najkasnije tri (3) dana nakon isteka roka za dostavu ponuda.

Kriterij za odabir ponude je najniža cijena ponude.

RAZLOZI ZA PONIŠTENJE POSTUPKA NABAVE

Članak 30.

(1) Naručitelj može poništiti postupak bagatelne nabave ako:

1. postanu poznate okolnosti zbog kojih ne bi došlo do pokretanja nabave da su bile poznate,

2. postanu poznate okolnosti zbog kojih bi došlo do sadržajno bitno drugačijeg poziva na dostavu ponuda da su bile poznate ranije.

(2) Naručitelj je obvezan poništiti postupak bagatelne nabave ako:

- nije pristigla ni jedna ponuda po pozivu za dostavu ponuda,

- nakon isključenja i odbijanja ponuda ne preostane ni jedna valjana ponuda.

Ako postoje razlozi za poništenje postupaka bagatelne nabave, Naručitelj bez odgode donosi Obavijest o poništenju postupka bagatelne nabave.

Obavijest o poništenju postupka sadrži: podatke o naručitelju, predmetu nabave, obrazloženje razloga poništenja, datum donošenja i potpis odgovorne osobe.

Rok za donošenje Obavijesti o odabiru najpovoljnije ponude ili Obavijest o poništenju postupka bagatelne nabave iznosi maksimalno 10 dana za postupke bagatelne nabave procijenjene vrijednosti jednake ili veće od 20.000,00 kuna do 100.000,00 kuna za robu i usluge, te 150.000,00 kuna za radove.

SKLAPANJE UGOVORA O BAGATELNOJ NABAVI

Članak 31.

Prihvatom ponude i donošenjem Odluke o odabiru najpovoljnije ponude u pojedinačnom predmetu bagatelne nabave, sklapa se Ugovor o bagatelnoj nabavi koji potpisuju odgovorne osobe naručitelja i ponuditelja, u istom obliku u kojem je prijedlog Ugovora upućen ponuditelju zajedno s pozivom za dostavu ponuda.

Za realizaciju ugovorene nabave po sklopljenom Ugovoru bagatelne nabave, kao i praćenje postupka nabave bagatelne vrijednosti, zadužene su Stručne službe Jedinstvenog upravnog odjela Općine.

IZVJEŠĆIVANJE O POSTUPKU NABAVE BAGATELNE VRIEDNOSTI - POHRANA DOKUMENTACIJE

Članak 32.

Obveza izrade godišnjih izvješća za obavljanje nabave definirana je člankom 181. Zakona o javnoj nabavi, prema kojemu je naručitelj dužan do 31. ožujka svake godine za prethodnu godinu obvezno izraditi izvješća o javnoj nabavi. Izvješće o javnoj nabavi izrađuje se putem EOJN-a na https://eojn.nn.hr generiranjem svih podataka objavljenih tijekom prethodne godine. Nakon generiranja navedenih podataka o javnoj nabavi u Izvješće se unose podaci o bagatelnoj nabavi.

Sve bagatelne nabave se evidentiraju putem registra sklopljenih ugovora bagatelne nabave ili putem računalnog sustava u kojem se evidentiraju ugovori, a sve kako bi se olakšao unos u EOJN-a.

Sva dokumentacija koja se odnosi na postupke bagatelne nabave čuva se prema propisima važećeg zakona o javnoj nabavi i to u roku od 5 godina.

IX. PROVEDBA POSTUPKA NABAVE BAGATELNE VRIJEDNOSTI ČIJA JE PROCIJENJENA VRIJEDNOST JEDNAKA ILI VEĆA OD 100.00,00 KUNA, A MANJA OD 200.000,00 KUNA ZA ROBE I USLUGE, I MANJA OD 300.000,00 KUNA ZA RADOVE

Članak 33.

U provedbi postupka nabave bagatelne vrijednosti iz 3.praga nabava procijenjene vrijednosti za robe i usluge od 100.000,00 do 200.000,00 kuna i za radove od 150.000,00 kuna do 300.000,00 kuna, Naručitelj će koristiti opisano u glavi VIII ovog Pravilnika (članci od 16. do 32), uz dodatke i specifičnosti koji se odnose na 3. prag nabave, a koji se sastoje u slijedećem:

1) Ovlašteni predstavnici Naručitelja (osobe sa važećim certifikatom na području javne nabave i druge stručne osobe koje zajedno čine Povjerenstvo za nabavu);

- na otvaranju ponuda moraju biti nazočni najmanje tri (3) ovlaštena predstavnika naručitelja.

2) Stručno povjerenstvo za nabave bagatelne vrijednosti broji pet (5) članova i to: tri ovlaštena predstavnika naručitelja (2 osobe sa certifikatom) od kojih je jedna osoba za kontakt i jednog predstavnika naručitelja iz reda stručnih djelatnika općinske uprave, te dvije (2) osobe- predstavnici vijeća MO s područja na koje se nabava odnosi.

3) Poziv na dostavu ponuda upućuje se na adrese pet (5) ponuditelja s liste ponuditelja, po vlastitom izboru.

4) Objava poziva na dostavu ponuda vrši se kombinacijom slanja poziva na dostavu ponude na adrese gospodarskih subjekata i objavom poziva na WEB stranici Općine.

Ponude dostavljene na temelju objavljenog poziva na dostavu ponuda na internetskoj stranici-WEB stranici

Naručitelja, uzimaju se u razmatranje pod istim uvjetima kao i ponude dostavljane na temelju poziva na dostavu ponuda upućenog gospodarskim subjektima po vlastitom izboru s liste ponuditelja.

5) Rok za dostavu ponuda ne smije biti duži od (15) dana od dana upućivanja, odnosno objavljivanja poziva na dostavu ponuda, niti kraći od 10 dana.

7) Naručitelj određuje razloge isključenje ponuda i uvjete sposobnosti ponuditelja uz shodnu primjenu članka 67 do 73 Zakona o javnoj nabavi.

8) Kriterij za odabir ponude je najniža cijena i/ili Ekonomski najpovoljnija ponuda

Ukoliko je kriterij odabira ekonomski najpovoljnija ponuda osim kriterija cijene koriste se: kriterij kvalitete, tehničke prednosti, estetske i funkcionalne osobine, ekološke osobine, operativni troškovi, ekonomičnost, datum isporuke-rok isporuke ili rok izvedbe radova.

9) Rok za donošenje Odluke o odabiru najpovoljnije ponude iznosi (15) dana od isteka roka za dostavu ponuda.

10) Donošenje Odluke o poništenju bagatelne nabave iznosi (8) dana od isteka roka za dostavu ponuda.

11) Otvaranje ponuda u pravilu nije javno a u složenijem obliku nabave radova veće vrijednosti može biti javno.

12)Svaka pravodobno dostavljena ponuda upisuje se u Upisnik o zaprimanju ponuda, te dobiva redni broj prema redoslijedu zaprimanja. Upisnik o zaprimanju ponuda je sastavni dio Zapisnika o otvaranju, pregledu i ocjeni ponude.

Ako je dostavljena izmjena i/ili dopuna ponude, upisuje se u Upisnik o zaprimanju ponuda.

Ponuda se u tom slučaju smatra zaprimljenom u trenutku zaprimanja zadnje izmjene i/ili dopune ponude. Na omotnici ponude, naznačuje se datum zaprimanja, te redni broj ponude prema redoslijedu zaprimanja.

13) Opcija ponude je (30) dana. Ako istekne rok valjanosti ponude ponuditelj mora tražiti njihovo produžuje, a u tu svrhu ponuditeljima se daje primjeren rok.

14) Za sve nabave bagatelne vrijednosti, procijenjene vrijednosti jednake i/ili veće od 20.000,00 kuna do 200.000,00 kuna, za robe i usluge i do 500.000,00 kuna za radove , Naručitelj se obvezuje za svaku godinu na WEB stranici Općine objaviti OBAVIJEST O SKLOPLJENIM UGOVORIMA BAGATELNE NABAVE ZA TEKUĆU GODINU

15) Jamstvo za uredno ispunjene ugovora o bagatelnoj nabavi i jamstvo za otklanjanje nedostataka u jamstvenom roku daje se u obliku garancije poslovne banke ponuditelja ili u obliku pologa u traženom iznosu.

X. PROVEDBA POSTUPKA NABAVE BAGATELNE VRIJEDNOSTI RADOVA ČIJA JE PROCIJENJENA VRIJEDNOST JEDNAKA ILI VEĆA OD 300.000,00 KUNA, A MANJA OD 500.000,00 KUNA

Članak 34.

U provedbi postupka nabave bagatelne vrijednosti iz praga 4. nabava radova procijenjene vrijednosti jednake ili veće od 300.000,00 kuna, a manja od 500.000,00 kuna, Naručitelj će koristiti otvoreni postupak javne nabave iz Zakona o javnoj nabavi (»Narodne novine« broj:90/11,83/ 13 i 143/13), Uredbe o načinu izrade i postupanju s dokumentacijom za nadmetanje ponudama i Uredbe o objavama javne nabave, kao i drugih propisa kojima se uređuju obveze Naručitelja javne nabave, osim onih koji se odnose na pojedine postupke javne nabave.

Članak 35.

Za objavu nabava radova bagatelne vrijednosti iz članka 34. ovog Pravilnika Naručitelj će kao registrirani korisnik koristiti pokrenuti modul za objavu bagatelnih nabava u Elektroničkom oglasniku javne nabave RH (https/ eojn@nn.hr)

Članak 36.

Za navedeni postupak nabave bagatelne vrijednosti po Zakonu o javnoj nabavi i uredbama Naručitelj će koristiti sve opisane kratke rokove bagatelne nabave, uključujući i rok za javno otvaranje ponuda, rok mirovanja i dr., isto kao što je to propisano ovim Pravilnikom vezano za nabave bagatelne vrijednosti iz trećeg praga nabava.

XI. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 37.

Ovaj Pravilnik o provedbi postupka male nabave-bagatelne vrijednosti u Vinodolskoj općini stupa na snagu osmog dana odana objave u »Službenim novinama Primorsko-goranske županije«, a isti će biti objavljen na WEB stranici Vinodolske općine.

Članak 38.

Sastavni dio ovog Pravilnika čine propisani obrasci od 1- 9, koji čine prilog ovog Pravilnika.

Klasa: 021-05/14-01/1

Ur. broj: 2107-03/14-01-03-63

Bribir, 17. ožujka 2014.

OPĆINSKO VIJEĆE VINODOLSKE OPĆINE

Predsjednik vijeća

Boris Miklić, dipl. ing., v. r.

http://sn.pgz.hr/default.asp?Link=odluke&izdanje=884&mjesto=91253&odluka=17
© Primorsko-goranska županija 2002.-2003. Sva prava pridržana.
Obratite se webmasteru s pitanjima i komentarima.
Programska podrška
www.netcom.hr