57.
Na temelju članka 8. Odluke o izmjenama i
dopunama Odluke o ustrojstvu i djelokrugu gradske uprave Grada Opatije
(»Službene novine Primorsko-goranske županije« broj 5/12), Komisija za Statut,
Poslovnik i normativnu djelatnost na svojoj sjednici održanoj 22. listopada
2012. utvrdila je pročišćeni tekst Odluke o ustrojstvu i djelokrugu gradske
uprave Grada Opatije.
Pročišćeni tekst Odluke o ustrojstvu i
djelokrugu gradske uprave Grada Opatije obuhvaća:
-Odluku o ustrojstvu i djelokrugu gradske
uprave Grada Opatije (»Službene novine Primorsko-goranske županije« broj 49/07)
-Ispravak Odluke o ustrojstvu i djelokrugu
gradske uprave Grada Opatije (»Službene novine Primorsko- goranske županije«
broj 1/08)
-Odluku o izmjenama i dopunama Odluke o
ustrojstvu i djelokrugu gradske uprave Grada Opatije (»Službene novine
Primorsko-goranske županije« broj 46/08),
-Odluku o izmjenama i dopunama Odluke o
ustrojstvu i djelokrugu gradske uprave Grada Opatije (»Službene novine
Primorsko-goranske županije« broj 22/10)
-Odluku o izmjenama i dopunama Odluke o
ustrojstvu i djelokrugu gradske uprave Grada Opatije (»Službene novine
Primorsko-goranske županije« broj 5/ 12) u kojima je označeno vrijeme stupanja
na snagu Odluke te izmjena i dopuna Odluke.
Klasa: 023-01/12-01/15
Ur. broj: 2156/01-01-12-1
Opatija, 22. listopada 2012.
Predsjednik
Komisije
Dušan Kotur, v.r.
ODLUKA
o ustrojstvu i djelokrugu gradske uprave Grada Opatije
(pročišćeni tekst)
I. OPĆE ODREDBE
Članak
1.
Ovom Odlukom uređuje se ustrojstvo i
djelokrug gradske uprave Grada Opatije (u nastavku teksta: gradska uprava).
Gradsku upravu čine upravna tijela i
unutarnja revizija.
Članak
2.
Upravna tijela ustrojavaju se za obavljanje
upravnih, stručnih i drugih poslova iz samoupravnog djelokruga Grada.
Unutarnja revizija ustrojava se za obavljanje
poslova određenih posebnim propisima.
Članak
3.
Upravna tijela u okviru svog djelokruga
neposredno izvršavaju i nadziru provedbu općih akata Grada Opatije te obavljaju
druge poslove u skladu s propisima.
Članak
4.
Gradonačelnik usmjerava djelovanje upravnih
tijela u obavljanju poslova iz njihovog samoupravnog djelokruga i nadzire
njihov rad.
(Stavak 1. izmijenjen, izmjena stupila na
snagu 17. svibnja 2009., »Službene novine PGŽ« broj 46/08)
Unutarnja revizija izravno je podređena
gradonačelniku, kao čelniku korisnika proračuna, u skladu s posebnim propisima.
Članak
5.
Sredstva za rad gradske uprave osiguravaju se
u proračunu Grada Opatije i iz drugih izvora u skladu sa zakonom.
II. UPRAVNA TIJELA
Članak
6.
Upravna tijela jesu:
1. Upravni odjel za financije i društvene
djelatnosti,
2. Upravni odjel za komunalni sustav i
zaštitu okoliša,
3. Upravni odjel za prostorno uređenje,
4. Ured Grada,
5. (Točka 5. brisana, izmjena stupila na
snagu 2. ožujka 2012., Službene novine PGŽ 5/12)
III. DJELOKRUG UPRAVNIH TIJELA
Članak
7.
Upravni odjel za financije i društvene
djelatnosti obavlja upravne, stručne, materijalno-financijske, računovodstvene
i druge poslove, koji se odnose na:
-osiguravanje javnih potreba na području
predškolskog odgoja i naobrazbe,
-osiguravanje javnih potreba na području
kulture,
-osiguravanje javnih potreba na području
sporta i tehničke kulture,
-osiguravanje javnih potreba na području
socijalne skrbi i zdravstva, sukladno socijalnom i zdravstvenom programu Grada,
-osiguravanje javnih potreba na području
obrazovanja i znanosti,
-osiguranje drugih javnih potreba iz
samoupravnog djelokruga Grada,
-pripremu i izvršenje proračuna Grada,
vođenje knjigovodstva, te vođenje platnog prometa putem računa Grada,
-utvrđivanje obveznika i razrez lokalnih
poreza koji su prihod proračuna Grada,
(Alineja 8. izmijenjena, izmjena stupila na
snagu 17.
lipnja 2010., »Službene novine PGŽ« 22/10)
-prisilnu naplatu poreza koji su prihod
proračuna Grada te prisilnu naplatu komunalne naknade i komunalnog doprinosa,
-gradske programe poticanja poduzetništva i
gospodarstva,
-materijalno poslovanje, uključujući javnu
nabavu,
-financijsko upravljanje i kontrole,
-koordiniranje djelovanja gradskih ustanova,
-standardizacija i normizacija poslova iz
djelokruga Grada,
-potporu poslovnim procesima Grada
(informatika i komunikacije, statističko-analitička potpora),
-sigurnost radnog okružja gradske uprave te
gradske imovine (zaštita na radu i zaštita zdravlja službenika i namještenika
gradske uprave i dr.),
(Alineje 12.- 16. dodane, dopuna stupila na
snagu 2.
ožujka 2012., »Službene novine PGŽ« 5/12)
-ostale opće poslove gradske uprave, koji
nisu u djelokrugu drugih upravnih tijela,
-praćenje mogućnosti kandidiranja projekata
iz djelokruga upravnog tijela za financiranje putem programa Europske unije,
Republike Hrvatske i drugih subjekata, u suradnji s Uredom Grada,
(Alineja 18. dodana, dopuna stupila na snagu
17. lipnja 2010., »Službene novine PGŽ« 22/10)
-suradnju s državnim i drugim tijelima te
pravnim osobama nadležnima za poslove navedene u ovom članku.
Upravni odjel za financije i društvene
djelatnosti može poslove iz stavka 1. ovoga članka obavljati i za potrebe
drugih korisnika čija se djelatnost financira i iz proračuna Grada.
Osim poslova iz stavka 1. ovoga članka,
Upravni odjel za financije i društvene djelatnosti može obavljati i poslove
riznice proračuna Grada i pravnih osoba proračunskih korisnika, u skladu s
pravilnikom o ustrojavanju riznice koji donosi gradonačelnik.
(Stavak 3. dodan, dopuna stupila na snagu 17.
lipnja 2010., »Službene novine PGŽ« 22/10)
Članak
8.
Upravni odjel za komunalni sustav i zaštitu
okoliša obavlja upravne, stručne i druge poslove koji se odnose na:
-funkcioniranje i razvitak komunalnog
gospodarstva (obavljanje komunalnih djelatnosti te održavanje i izgradnju
komunalnih objekata i uređaja u stanju funkcionalne ispravnosti, koordinacija
rada pravnih i fizičkih osoba koje obavljaju pojedine komunalne djelatnosti,
donošenje i provedba programa održavanja i gradnje objekata i uređaja komunalne
infrastrukture),
-upravljanje vodama,
(Alineja 2. izmijenjena, izmjena stupila na
snagu 17.
lipnja 2010., Službene novine PGŽ 22/10)
-utvrđivanje obveznika i razrez komunalne
naknade, komunalnog doprinosa i spomeničke rente,
(Alineja 3. izmijenjena, izmjena stupila na
snagu 17.
lipnja 2010., Službene novine PGŽ 22/10)
-provođenje komunalnog reda,
-uređenje prometa na području Grada,
organizaciju prijevoza u lokalnome cestovnom prometu i autotaksi prijevoz,
-suradnju s nadležnim tijelima na području
programa zaštite okoliša,
(Alineja 6. izmijenjena, izmjena stupila na
snagu 17.
lipnja 2010., Službene novine PGŽ 22/10)
-koordinaciju sa javnim tijelima i pravnim
osobama u čijoj nadležnosti je izgradnja i održavanje infrastrukture i drugih
javnih prostora od interesa za Grad (telekomunikacije, elektrodistributivna mreža,
državne i županijske ceste, luke, kupališta, more i dr.),
-investicijsko održavanje imovine Grada,
-zaštitu od požara te zaštitu i spašavanje,
-tekuće održavanje i čišćenje poslovnih
prostora koje koristi Grad te održavanje službenih vozila Grada,
(Alineje 9. i 10. dodane, dopuna stupila na
snagu 2. ožujka 2012., »Službene novine PGŽ« 5/12)
-praćenje mogućnosti kandidiranja projekata
iz djelokruga upravnog tijela za financiranje putem programa Europske unije,
Republike Hrvatske i drugih subjekata, u suradnji s Uredom Grada,
(Alineja 11. izmijenjena, izmjena stupila na
snagu 17.
lipnja 2010., »Službene novine PGŽ« 22/10)
-suradnju s državnim i drugim tijelima te
pravnim osobama nadležnima za poslove navedene u ovom članku.
Gradonačelnik može s ustanovama čiji je Grad
osnivač ili suosnivač te s trgovačkim društvima kojima je Grad vlasnik ili
suvlasnik sklopiti ugovor o suradnji i koordiniranom obavljanju poslova tekućeg
održavanja i čišćenja poslovnih prostora.
Gradonačelnik može poslove tekućeg održavanja
ili čišćenja poslovnih prostora izdvojiti iz poslova gradske uprave te ih
povjeriti vanjskom pružatelju usluge.
(Stavci 2. i 3. dodani, dopuna stupila na
snagu 2. ožujka 2012., »Službene novine PGŽ« 5/12)
Članak
9.
Upravni odjel za prostorno uređenje obavlja
stručne i druge poslove koji se odnose na:
-praćenje stanja u prostoru i vođenje
informacijskog sustava prostornog uređenja te izradu pripadajućih akata,
-pripremu te praćenje izrade i donošenja
dokumenata prostornog uređenja,
-izradu i donošenje dokumenata prostornog
uređenja,
-geodetske poslove osnivanja i vođenja
katastra vodova, izvorne evidencije naselja, ulica i kućnih brojeva te
određivanje kućnih brojeva,
-pripremu i praćenje izrade dokumenata
potrebnih za realizaciju izgradnje gradskih razvojnih projekata, osim projekata
obuhvaćenih programom izgradnje komunalne infrastrukture (izrada idejnog
rješenja, ishođenje lokacijske dozvole, odnosno drugoga odgovarajućeg akta),
-pripremu i praćenje izrade stručnih podloga,
studija i drugih dokumenata potrebnih za izradu prostornih planova i drugih
pripadajućih akata,
-suradnju sa susjednim jedinicama lokalne
samouprave u vezi s namjenom prostora na kontaktnim područjima Grada i
susjednih jedinica lokalne samouprave te na zajedničkoj infrastrukturi Grada i
susjednih jedinica lokalne samouprave,
-praćenje mogućnosti kandidiranja projekata
iz djelokruga upravnog tijela za financiranje putem programa Europske unije,
Republike Hrvatske i drugih subjekata, u suradnji s Uredom Grada,
(Alineja 8. izmijenjena, izmjena stupila na
snagu 17.
lipnja 2010., »Službene novine PGŽ« 22/10)
-suradnju s državnim i drugim tijelima te
pravnim osobama nadležnima za poslove navedene u ovom članku.
Članak
10.
Ured Grada obavlja stručne, protokolarne,
savjetodavne, opće i administrativne poslove koji se odnose na:
-politički sustav Grada,
-rad Gradskog vijeća i njegovih radnih
tijela, gradonačelnika, zamjenika gradonačelnika, radnih tijela gradonačelnika
i vijeća mjesnih odbora,
(Alineja 2. izmijenjena, izmjena stupila na
snagu 17.svibnja 2009., Službene novine PGŽ 46/08)
(Alineja 2. dopunjena, dopuna stupila na
snagu 17. lipnja 2010., Službene novine PGŽ 22/10)
-sudjelovanje Grada u sudskim postupcima te
imovinsko-pravnim upravnim postupcima,
-imovinsko-pravne poslove, zakup poslovnih
prostora i najam stanova u vlasništvu Grada, redovno korištenje objekata u
vlasništvu Grada te druge poslove upravljanja gradskom imovinom,
(Alineja 4. dopunjena, dopuna stupila na
snagu 17. lipnja 2010., Službene novine PGŽ 22/10)
-međunarodnu suradnju, europske integracije
te potporu upravnim tijelima gradske uprave na poslovima vezanima s
kandidiranjem projekata za financiranje od strane europskih i drugih fondova,
(Alineja 5. dodana, dopuna stupila na snagu
17. lipnja 2010., Službene novine PGŽ 22/10)
-unutarnje ustrojstvo gradske uprave,
-nadzor nad radom gradske uprave (u opsegu i
na način koji posebnim pravilnikom uređuje gradonačelnik),
-upravljanje ljudskim potencijalima u
gradskoj upravi (kadrovska politika, radni odnosi gradonačelnika, zamjenika
gradonačelnika te službenika i namještenika gradske uprave, stručno
osposobljavanje i usavršavanje, socijalno partnerstvo i dr.),
-uredsko poslovanje i zaštitu podataka,
-na odnose s javnošću,
(Alineje 6.-10. dodane, dopuna stupila na
snagu 2. ožujka 2012., Službene novine PGŽ 5/12)
-suradnju s državnim i drugim tijelima te
pravnim osobama nadležnima za poslove navedene u ovom članku.
Članak
11.
(Brisan, izmjena stupila na snagu 2. ožujka
2012., Službene novine PGŽ 5/12)
IV. USTROJSTVO GRADSKE UPRAVE (Ispravak
pogreške u pisanju, Službene novine PGŽ 01/08)
Članak
12.
Radom upravnih tijela rukovode pročelnici,
koji se imenuju i razrješuju na način propisan zakonom.
U razdoblju od upražnjenja radnog mjesta
pročelnika do imenovanja pročelnika na način propisan zakonom, a najduže na 12
mjeseci, gradonačelnik može iz redova službenika gradske uprave koji
ispunjavaju uvjete za raspored na odnosno radno mjesto privremeno imenovati
vršitelja dužnosti pročelnika.
U razdoblju duže odsutnosti pročelnika, a
najduže do njegova povratka na posao, gradonačelnik može iz redova službenika
gradske uprave koji ispunjavaju uvjete za raspored na odnosno radno mjesto
privremeno imenovati vršitelja dužnosti pročelnika.
Gradonačelnik može u svako doba opozvati
imenovanje vršitelja dužnosti pročelnika.
(Stavci 2., 3. i 4. izmijenjeni, izmjena stupila
na snagu 17. svibnja 2009., Službene novine PGŽ 46/08)
U odnosu na službenike i namještenike
raspoređene u upravnom tijelu pročelnik ima položaj čelnika tijela određen
propisima o službeničkim i radnim odnosima.
(Stavak 6. brisan, izmjena stupila na snagu
12. prosinca 2008., Službene novine PGŽ 46/08)
Članak
13.
Unutarnje ustrojstvo, sistematizacija radnih
mjesta i druga organizacijska pitanja djelovanja upravnih tijela uređuju se
pravilnikom o unutarnjem redu gradske uprave.
Pravilnik o unutarnjem redu gradske uprave
donosi se na način propisan zakonom.
(Stavak 2. izmijenjen, izmjena stupila na
snagu 12. prosinca 2008., Službene novine PGŽ 46/08)
Opće akte iz nadležnosti Grada kojima se
uređuju prava, obveze i odgovornosti službenika i namještenika upravnih tijela
donosi gradonačelnik, ako zakonom nije drukčije propisano.
(Stavak 3. izmijenjen, izmjena stupila na
snagu 12. prosinca 2008., Službene novine PGŽ 46/08)
Članak
14.
Ustrojstvo unutarnje revizije uređuje
gradonačelnik, u svojstvu čelnika korisnika proračuna, u skladu s posebnim
propisima.
Kada poslove unutarnje revizije obavlja
unutarnji revizor raspoređen na izdvojeno radno mjesto, neposredno do
gradonačelnika, akte kojima se odlučuje o njegovim pravima, obvezama i
odgovornostima na području službeničkih i radnih odnosa donosi gradonačelnik.
(Stavak 2. izmijenjen, izmjena stupila na
snagu 12. prosinca 2008., Službene novine PGŽ 46/08)
V. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE (Ispravak
pogreške u pisanju, Službene novine PGŽ 01/08)
PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE (Odluka stupila
na snagu 29. prosinca 2007., Službene novine PGŽ 49/ 07)
Članak
15.
Danom stupanja na snagu ove Odluke upravna
tijela ustrojena na temelju Odluke o ustrojstvu i djelokrugu Gradske uprave
Grada Opatije (»Službene novine« Primorsko-goranske županije broj 23/00, 20/03
i 32/05) nastavljaju radom s djelomice izmijenjenim djelokrugom, propisanim
ovom Odlukom.
Danom stupanja na snagu ove Odluke Upravni
odjel za samoupravu i upravu nastavlja radom kao Upravni odjel za financije i
društvene djelatnosti, Upravni odjel za komunalni sustav nastavlja radom kao
Upravni odjel za komunalni sustav i zaštitu okoliša, a Ured Gradskog
poglavarstva nastavlja radom kao Ured Grada.
Članak
16.
Pravilnik o unutarnjem redu gradske uprave
bit će donesen u roku od 60 dana od stupanja na snagu ove Odluke. Do njegova
donošenja na snazi ostaju pravilnici o unutarnjem redu upravnih tijela doneseni
na temelju Odluke o ustrojstvu i djelokrugu Gradske uprave Grada Opatije
(»Službene novine Primorsko-goranske županije«, broj 23/00, 20/03 i 32/05).
Službenici i namještenici zatečeni u službi
odnosno na radu u upravnim tijelima na dan stupanja na snagu ove Odluke
nastavljaju radom na svojim dosadašnjim radnim mjestima, do rasporeda na radna
mjesta utvrđena pravilnikom o unutarnjem redu gradske uprave.
Pročelnici i predstojnici upravnih tijela
imenovani na neodređeno vrijeme na temelju javnog natječaja, koji budu
ispunjavali uvjete za raspored na radno mjesto pročelnika odnosnoga upravnog
tijela propisane pravilnikom o unutarnjem redu gradske uprave, bit će
raspoređeni na radno mjesto pročelnika rješenjem Gradskog poglavarstva.
Rješenja o rasporedu iz stavka 3. ovoga
članka bit će donesena u roku od 15 dana, a rješenja o rasporedu iz stavka 2.
ovoga članka u roku od 45 dana od stupanja na snagu pravilnika o unutarnjem
redu gradske uprave.
Članak
17.
Stupanjem na snagu ove Odluke prestaje
vrijediti Odluka o ustrojstvu i djelokrugu Gradske uprave Grada Opatije
(»Službene novine Primorsko-goranske županije«, broj 23/00, 20/03 i 32/05).
Službena uporaba izmijenjenih naziva upravnih
tijela iz članka 15. stavka 2. ove Odluke započinje danom rasporeda pročelnika
navedenih upravnih tijela. Do tada u službenoj uporabi ostaju nazivi upravnih
tijela određeni Odlukom o ustrojstvu i djelokrugu Gradske uprave Grada Opatije
(»Službene novine Primorsko-goranske županije«, broj 23/00, 20/03 i 32/05).
Opći akti doneseni na temelju Odluke o
ustrojstvu i djelokrugu Gradske uprave Grada Opatije (»Službene novine
Primorsko-goranske županije«, broj 23/00, 20/03 i 32/05) te opći akti kojima je
Gradsko poglavarstvo uredilo prava, obveze i odgovornosti službenika i
namještenika upravnih tijela ostaju na snazi, ako nisu u suprotnosti s ovom
Odlukom.
Članak
18.
Ova Odluka stupa na snagu osmog dana nakon
objave u »Službenim novinama Primorsko-goranske županije«.
PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE (Odluka stupila
na snagu 12. prosinca 2008., Službene novine PGŽ 46/ 08)
Članak
7.
Opći akti kojima je Gradsko poglavarstvo
uredilo prava, obveze i odgovornosti službenika i namještenika upravnih tijela,
kao i unutarnji nadzor, ostaju na snazi.
Izmjene i dopune akata iz stavka 1. ovoga
članka donose tijela određena zakonom i ovom Odlukom.
Članak
8.
Ova Odluka stupa na snagu osmog dana nakon
objave u »Službenim novinama« Primorsko-goranske županije, osim odredbi članka
1., članka 2., članka 3. i članka 4. stavka 1., koje na snagu stupaju 17.
svibnja 2009. godine.
PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE (Odluka stupila
na snagu 17. lipnja 2010., Službene novine PGŽ 22/10)
Članak
6.
Danom stupanja na snagu ove Odluke upravna
tijela ustrojena na temelju Odluke o ustrojstvu i djelokrugu gradske uprave
Grada Opatije nastavljaju radom s djelomice izmijenjenim djelokrugom,
propisanim ovom Odlukom.
Članak
7.
(1) Danom stupanja na snagu ove Odluke:
-Ured Grada iz Upravnog odjela za komunalni
sustav i zaštitu okoliša preuzima stručnu suradnicu za poslovni prostor i
stručnu referenticu zaduženu za poslove vezane uz stanove u vlasništvu Grada, a
iz Službe za upravni razvitak stručnu suradnicu za odnose s javnošću i europske
integracije;
-Služba za upravni razvitak iz Upravnog
odjela za komunalni sustav i zaštitu okoliša preuzima stručnog suradnika za
zaštitu od požara, kućnog majstora - domara - voditelja Sportske dvorane
Gorovo, kućnog majstora - domara - voditelja KD Zora i Centra za mlade, kućne
majstore - domare te spremačice.
(2) Ostali službenici i namještenici zatečeni
u službi, odnosno u radnom odnosu u upravnim tijelima na dan stupanja na snagu
ove Odluke nastavljaju radom na svojim dosadašnjim radnim mjestima, do
rasporeda na radna mjesta utvrđena pravilnikom o unutarnjem redu gradske
uprave.
(3) Zatečeni pročelnici upravnih tijela
imenovani na neodređeno vrijeme na temelju javnog natječaja bit će raspoređeni
na radno mjesto pročelnika rješenjem gradonačelnika.
(4) Zatečeni vršitelji dužnosti pročelnika
upravnih tijela nastavljaju privremeno obavljati dužnost, u skladu s rješenjima
o privremenom imenovanju na pročelničku dužnost.
(5) Pravilnik o unutarnjem redu gradske
uprave te rješenja o rasporedu službenika i namještenika iz stavaka 1.-3. ovoga
članka bit će doneseni u roku propisanom zakonom.
Članak
8.
Ovlašćuje se Komisija za Statut, Poslovnik i
normativnu djelatnost da utvrdi i objavi pročišćeni tekst Odluke o ustrojstvu i
djelokrugu gradske uprave Grada Opatije.
Članak
9.
Ova Odluka stupa na snagu osmog dana nakon
objave u »Službenim novinama Primorsko-goranske županije«.
PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE (Odluka stupila
na snagu 02. ožujka 2012., Službene novine PGŽ 5/12)
Članak
6.
Danom stupanja na snagu ove Odluke Upravni
odjel za financije i društvene djelatnosti, Upravni odjel za komunalni sustav i
zaštitu okoliša te Ured Grada nastavljaju s radom s djelomice izmijenjenim
djelokrugom, propisanim ovom Odlukom.
Danom stupanja na snagu ove Odluke ukida se
Služba za upravni razvitak.
Članak
7.
Danom stupanja na snagu ove Odluke:
-Upravni odjel za financije i društvene
djelatnosti iz Službe za upravni razvitak preuzima pomoćnicu pročelnika
Službe,stručnog suradnika - projektanta informacijskog sustava;
-Upravni odjel za komunalni sustav i zaštitu
okoliša iz Službe za upravni razvitak preuzima višeg stručnog suradnika za
zaštitu od požara te za zaštitu i spašavanje te namještenike raspoređene u
Odjeljku za poslove namještenika;
-Ured Grada iz Službe za upravni razvitak
preuzima višu stručnu suradnicu za odnose s javnošću te službenice i
namještenika raspoređene u Odjeljku pisarnice.
Slijedom odredbi ove Odluke, u roku
propisanom zakonom gradonačelnik će donijeti izmjene i dopune Pravilnika o
unutarnjem redu gradske uprave, a nadležni pročelnici upravnih tijela donijet
će rješenja o rasporedu službenika i namještenika iz stavka 1. ovog članka.
Članak
8.
Ovlašćuje se Komisija za Statut, Poslovnik i
normativnu djelatnost da utvrdi i objavi pročišćeni tekst Odluke o ustrojstvu i
djelokrugu gradske uprave Grada Opatije.
Članak
9.
Ova Odluka stupa na snagu osmog dana nakon
objave u »Službenim novinama Primorsko- goranske županije«.