22.
Na temelju članka 16. Zakona o komunalnom
gospodarstvu (»Narodne novine« broj 36/95, 70/97, 128/09, 57/00, 129/00, 59/01,
26/03 - pročišćeni tekst, 82/04, 178/04, 38/ 09, 79/09, 153/09, 49/11, 84/11 i
90/11) i članka 40. Statuta Grada Krka (»Službene novine Primorsko-goranske
županije« broj 28/09 i 41/09), Gradsko vijeće Grada Krka, na sjednici održanoj
24. svibnja 2012. godine, donijelo je
ODLUKU
o komunalnom redu
I. OPĆE ODREDBE
Članak
1.
Ovom Odlukom propisuje se komunalni red u
Gradu Krku (u daljnjem tekstu: Grad) kao i mjere za njegovo provođenje.
Komunalni red propisan ovom Odlukom obvezan
je za sve pravne i fizičke osobe koje stalno ili povremeno borave
na području
Grada, ako zakonom ili drugim propisima nije drugačije određeno.
Članak
2.
Ovom Odlukom naročito su propisane odredbe o:
* uređenju naselja,
* održavanju javnih površina, uređaja i
objekata,
* korištenju javnih površina, uređaja i
objekata,
* gospodarenje otpadom,
* uklanjanju snijega i leda,
* uklanjanju protupravno postavljenih
predmeta,
* mjerama za provedbu komunalnog reda,
* kaznene odredbe,
* prijelazne i završne odredbe.
Članak
3.
Javnim površinama u smislu ove Odluke
smatraju se:
. javne zelene površine: gradski parkovi,
gradske šumice, drvoredi, skupine i pojedinačna dječja igrališta kao i drugi
oblici vrtnog i parkovnog oblikovanja koji nisu proglašeni zaštitnim dijelovima
prirode, rekreacijska površina, zelena površina uz cestu, javni objekti i
slična površina koja je uređena i koristi se kao javna zelena površina;
. javne prometne površine: javne i
nerazvrstane ceste, nogostupi, pješački putovi, trgovi, javne stube, prolazi,
parkirališta, stajališta javnog prometa, uređene i neuređene plaže, kopneni
dijelovi pomorskog dobra određeni zakonom, koji su po svojoj prirodi
namijenjeni općoj uporabi.
U slučaju spora što se smatra javnom
površinom, odluku donosi Gradsko vijeće Grada Krka.
Članak
4.
Predmetima se u smislu ove Odluke smatraju
pokretne stvari koje se mogu premjestiti s jednog mjesta na drugo, a da im se
ne povrijedi bit (supstanca) i predmeti koji se po Zakonu o prostornom uređenju
i gradnji ne smatraju građevinama.
Pod predmetima iz stavka 1. ovog članka,
smatraju se naročito:
1. kiosk, kao prenosiva, tipizirana i
prefabricirana jednoprostorna jedinica proizvedena od ovlaštenog proizvođača u
modularnom sistemu, čije se postavljanje na terenu izvodi sa suhom montažom na
odgovarajuću podlogu te podrazumijeva mogućnost premještanja i uklanjanja s
lokacije u komadu;
2. montažni objekt koji svojom namjenom,
veličinom, oblikovanjem te montažom i suhom izvedbom nosivog konstruktivnog
sistema predstavlja građevinu privremenog karaktera, koji podrazumijeva
mogućnost demontaže, premještanja i uklanjanja s lokacije;
3. stolovi, stolice, zaštita od sunca (tende,
suncobrani, montažni krovići i slično) i druga oprema ugostiteljskih terasa;
4. pokretna radnja, kao prostorno neovisna i
prenosiva prostorna jedinica (u pravilu na kotačima);
5. uslužna naprava (automat, hladnjak, vaga,
peć za pečenje kestena, kokica i slično);
6. naprava za zabavu (uređaj predviđen za
zabavu djece i odraslih - vlak, vrtuljak, jastuk za skakanje, karting staza i
slično, drugi uređaji u sastavu zabavnog parka, šator za zabavne i druge
prilike);
7. štand (tipiziran lako prenosivi element,
predviđen za stalnu, povremenu ili prigodnu uličnu prodaju);
8. transparenti, jarboli za zastave, metalni
nosači za konzolne reklame, plastične reklame, oglasne ploče, oglasni stupovi,
oglasni ormarići te druge slične naprave i uređaji za isticanje reklamnih
poruka i oglašavanje;
9. vozila i plovila koja se ne upotrebljavaju
zbog dotrajalosti i koja su neregistrirana;
10. posude za komunalni otpad.
Vlasnici odnosno korisnici predmeta iz stavka
1. ovog članka dužni su iste održavati urednima, čistima i u stanju
funkcionalne sposobnosti.
II. UREĐENJE NASELJA
Članak
5.
Naseljena područja Grada Krka moraju biti
uređena.
Uređenjem naselja u smislu ove Odluke smatra
se uređenost zgrada, javnih površina i drugih površina koje izgledom i
smještajem utječu na uređenost naselja, a osobito:
1. označavanje naselja, ulica, trgova i
obilježavanje zgrada,
2. uređenje i održavanje vanjskih dijelova
zgrada,
3. uređenje i održavanje okoliša javnih i
stambenih objekata,
4. postavljanje reklamnih i oglasnih
predmeta,
5. uređenje izloga,
6. održavanje javne rasvjete,
7. održavanje dječjih i sportskih igrališta,
8. održavanje reda i čistoće na tržnicama,
9. držanje domaćih životinja,
10. postavljanje i održavanje komunalnih
objekata i uređaja u općoj upotrebi,
11. održavanje kolodvora, autobusnih
čekaonica, pristaništa, taksi stajališta i parkirališta,
12. održavanje i čišćenje dimnjaka,
13. dezinsekcija, dezinfekcija, deratizacija
i veterinarsko- higijeničarski poslovi.
1. Označavanje naselja, ulica, trgova i
obilježavanje zgrada
Članak
6.
Za sva naselja na području Grada Krka u
kojima postoje uvjeti za uvođenje sustava ulica, putova i trgova nazivi će se
označiti u smislu odredbi ove Odluke.
Članak
7.
Naselja, ulice i trgovi moraju biti vidljivo
označeni natpisnim pločama.
Imena ulica i trgova određuje Gradsko vijeće
Grada Krka posebnom odlukom.
Ulicama se u smislu ove Odluke smatraju javne
ceste s kolnikom i nogostupom, putovi, javna stubišta, šetališta i javni
prolazi.
Natpisne ploče iz st. 1. ovog članka sadrže
naziv naselja odnosno ime ulice ili trga.
Članak
8.
Na području jednog naselja ne može postojati
više ulica, putova ili trgova s istim nazivom.
Naseljima se u smislu ove Odluke smatraju:
Bajčići, Brozići, Brusići, Brzac, Glavotok,
Kapovci, Kornić, Kosići, Krk, Lakmartin, Linardići, Milohnići, Muraj, Nenadići,
Picik, Pinezići, Poljica, Salatići, Skrpčići, Vrh i Žgaljići.
Članak
9.
Natpisne ploče s nazivom naselja postavljaju
se na glavnim ulazima u naselje.
Natpisne ploče moraju biti postavljene na
svakom ulazu u ulicu, odnosno trgu i na svakom križanju. Natpisne ploče moraju
biti istog oblika, veličine 40 x 20 cm, izrađene od materijala otpornog na
atmosferske prilike.
Na području naselja pod zaštitom, mogu se
iznimno odrediti oblici i veličine natpisnih ploča u dogovoru s nadležnom
Upravom za zaštitu kulturne baštine.
Natpisne ploče iz prethodnog stavka održava i
o njima vodi brigu pravna ili fizička osoba kojoj je povjereno održavanje
istog.
Članak
10.
Svaka zgrada u naseljenom mjestu mora biti
obilježena kućnim brojem ispisanim na ploči istog oblika, veličine 20 x 15 cm,
izrađenoj od materijala otpornog na atmosferske prilike.
Troškove nabave kućnih brojeva snosi Grad
Krk, a troškove postavljanja i održavanja snosi vlasnik.
Troškove nabave, postavljanja i održavanja
natpisnih ploča naselja, ulica i trgova snosi Grad Krk.
Članak
11.
U slučaju promjene naziva ulice ili trga
postavlja se nova natpisna ploča, najkasnije u roku 60 dana od preimenovanja.
Nakon postavljanja nove natpisne ploče staru je potrebno ukloniti.
U slučaju iz st. 1., u istom se roku moraju
promijeniti pločice s oznakom kućnih brojeva ako nisu u skladu s izvršenom
promjenom. Troškove ove izmjene snosi Grad Krk.
Članak
12.
Očevidnik o imenovanju ulica i trgova vodi
nadležno tijelo gradske uprave Grada Krka.
Članak
13.
Zabranjeno je oštećivati i uništavati te
neovlašteno skidati i mijenjati ploče iz članka 7. ove Odluke.
2. Uređenje i održavanje vanjskih dijelova
zgrada
Članak
14.
O uređenju i izgledu naselja dužne su brinuti
pravne i fizičke osobe kojima je povjereno uređenje i održavanje javnih
površina i objekata kao i sve druge pravne i fizičke osobe te građani -
vlasnici odnosno korisnici nekretnina i pokretnina u naselju.
Članak
15.
Vlasnici odnosno korisnici zgrada - objekata
i druge pravne osobe na području Grada Krka, osobito u užoj povijesnoj starogradskoj
jezgri, dužni su u tehničkom, funkcionalnom i estetskom pogledu održavati
vanjske dijelove zgrade (fasade, balkoni, terase, lođe, vanjska stolarija,
podrumski otvori, žljebovi, oluci, krovovi, vanjske instalacije i dr.),
sukladno s propisima o gradnji i propisima o zaštiti i očuvanju kulturnih
dobara, ako se nalaze unutar obuhvata stare povijesne gradske jezgre ili su
registrirani kao kulturno dobro (povijesno graditeljske cjeline, sklopovi i
građevine).
Zgrade u užim centrima naselja, koje svojim
izgledom uslijed oštećenja ili dotrajalosti nagrđuju opći izgled ulice i
okoliša, moraju se urediti najkasnije u roku od 12 mjeseci od kada je ta
okolnost utvrđena.
U ostalim dijelovima naselja, rok uređenja je
18 mjeseci od kad je okolnost utvrđena.
Trošak uređenja snosi vlasnik ili korisnik
zgrade.
Članak
16.
Ako zgrada ili ogradni zid zbog urušavanja
pojedinih dijelova predstavlja javnu opasnost, vlasnik ili korisnik je dužan
odmah pristupiti sanaciji, odnosno po pribavljenoj dokumentaciji.
Javnu opasnost utvrđuje Odsjek za komunalno
gospodarstvo Grada Krka.
Ako se utvrdi javna opasnost iz stavka 1.
ovog članaka, Komunalni redar dužan je o tome pismeno izvijestiti Građevinsku
inspekciju, koja potom donosi daljnje potrebne mjere sanacije.
Članak
17.
Na fasade, prozore, terase, balkone, ograde,
vrata i ostale vanjske dijelove zgrada koje su okrenute neposredno frekventnim
javno prometnim površinama zabranjeno je vješati ili izlagati rublje,
posteljinu, sagove, robu za prodaju i sve ono čime se nagrđuje izgled objekta,
a time i ulice.
Posuda s cvijećem izvan gabarita objekta u
starogradskoj jezgri mora biti postavljena i osigurana na način da se spriječi
pad posude te izlijevanje vode na prolaznike kod zalijevanja cvijeća.
Vanjski uređaji i oprema izvan gabarita
zgrade moraju biti postavljeni tako da ne ometaju pješački promet i smanjuju
preglednost u cestovnom prometu.
Fasade, prozorski zasloni i prozorski okviri
bez zaslona, ulazna vrata, i ostali otvori unutar povijesne starogradske jezgre
grada Krka moraju biti obojani bojom koju odredi Uprava za zaštitu kulturne
baštine.
Zabranjuje se bojanje kamenih dijelova fasade
(erte - nadvratnici - dovratnici, spomen-obilježja i sl.) u povijesnoj
starogradskoj jezgri grada Krka.
Zgrade na kojima je ranije učinjeno bojanje
kamenih dijelova fasade, vlasnici ili korisnici zgrade moraju iste očistiti u
roku od 180 (šest mjeseci) dana od dana stupanja na snagu ove Odluke.
Uklanjanje grafita sa fasada zgrada ili
zidova (ogradnih, potpornih i sl., obveza je vlasnika zgrade ili zida, koji se
trebaju očistiti u roku od 30 dana.
Članak
18.
Na području starogradske jezgre, na
dijelovima zgrada (fasadama, ogradnim, zidovima) neposredno okrenutim javnim
površinama - ulicama, bez suglasnosti i prethodnog odobrenja, zabranjeno je
postavljanje rashladnih uređaja, neonskih reklama, antenskih sistema, zaštitnih
naprava otvora (rolete i sl.), nadstrešnica od valoplasta, zamjena drvene
stolarije alternativnim materijalima.
Suglasnost za postavu uređaja i predmeta iz
prethodnog stavka potrebno je ishoditi od Odsjeka za komunalno gospodarstvo
Grada Krka.
Postojeće nelegalno postavljene neonske
reklame, klima uređaji i antene na dijelovima zgrada iz stavka 1. ovog članka
vlasnici su dužni ukloniti, o svom trošku, u roku od 12 mjeseci od stupanja na
snagu ove Odluke.
Članak
19.
Unutar registriranih kulturno-povijesnih
cjelina vlasnici ili korisnici poslovnih prostora, ako to žele, mogu postaviti
tende i/ili suncobrane od akrilnog platna bordo boje.
Tende i suncobrani moraju biti jednobojni i
bez istaknutih reklama i natpisa, izuzev natpisa s nazivom poslovnog prostora,
koji može biti ispisan na rubnom dijelu tende ili suncobrana.
Zaštitne tende moraju biti čiste i neoštećene
te postavljene tako da ne smetaju prolaznicima ni prometu.
Konstrukciju tende određuje upravno tijelo
nadležno za zaštitu kulturne baštine, na zahtjev vlasnika ili korisnika
prostora.
Nadzor kod postavljanja naprava i predmeta iz
ovog članka, unutar zaštićenih kulturno povijesnih cjelina vrši državno upravno
tijelo nadležno za zaštitu kulturne baštine i Odsjek za komunalno gospodarstvo
- Komunalno redar
stvo,
sukladno odredbama Zakona o zaštiti i očuvanju kulturnih dobara.
Osobe iz stavka 1. ovog članka dužne su se
uskladiti s odredbama ovog članka u roku od 12 mjeseci od stupanja na snagu ove
Odluke.
3. Uređenje i održavanje okoliša (okućnica)
javnih i stambenih objekata
Članak
20.
Vlasnici i korisnici stambenih objekata,
poslovnog prostora i građevinskog zemljišta dužni su održavati okućnicu odnosno
okoliš zgrade, uključujući i ogradu prema javnoj površini koja ne smije ometati
korištenje javno prometne površine.
Okućnica odnosno okoliš iz stavka 1. ovog
članka mora biti uređena.
Na nekretninama koje graniče s javnom
površinom ili su vidljive s javne površine, nije dozvoljeno skladištenje niti
odlaganje otpada.
Vlasnici odnosno korisnici nekretnine iz
članka 1. dužni su podrezivati raslinje koje raste iz dvorišta ili okućnica, a
koje svojim granama prelazi na javno prometnu površinu, tako da omoguće
nesmetan prolaz pješaka i vozila, preglednost vertikalne prometne signalizacije
i funkcioniranje javne rasvjete.
Ako vlasnici ne postupe po odredbama st. 1.
ovog članka, Komunalni redar naložit će vlasniku zemljišta uklanjanje osušenog
ili bolesnog stabla ili grane, koji bi svojim rušenjem mogli ugroziti sigurnost
ljudi, prometa ili objekata.
Ako vlasnik ne postupi po nalogu Komunalnog
redara u roku od 30 dana, bez opravdanog razloga o kojem treba informirati
Komunalnog redara, Grad Krk će ovaj posao odraditi po drugoj osobi, na teret
obveznika/vlasnika.
Vlasnik ili korisnik neobrađene zelene
površine ili neizgrađenog građevinskog zemljišta mora redovito s iste površine
uklanjati korov i otpad.
Odredbe o uređenju i vanjskom izgledu, odnose
se i na javna dobra u općoj uporabi i spomenike s time što se ne diraju njihova
prava, svojstva ili propisima utvrđene odnose.
Članak
21.
Za zbrinjavanje organskog otpada od uređivanja
okućnice vlasnik je dužan zbrinuti bio otpad na POSAM-u (posebno sabirno
mjesto) ili na drugi odgovarajući način, u dogovoru sa isporučiteljem komunalne
usluge gospodarenja otpadom.
Članak
22.
Ograde uz javne površine moraju biti izvedene
tako da se uklapaju u okolni izgled naselja, u pravilu od ukrasne živice u
kombinaciji s kamenom te ne smiju biti izvedene od bodljikave žice, šiljaka ili
sličnog.
Ograda od ukrasne živice ili posađenih nasada
mora se redovito održavati i obrezivati tako da ne seže preko regulacijske
linije na javnu površinu odnosno da ne ometaju korištenje javne površine,
poglavito ako graniče s nogostupom ili kolnikom.
Vlasnici ili korisnici zidova oko stambenih
objekata ili zelenih površina moraju sa zidova koji su svojim licem okrenuti
prema javnoj površini uklanjati korov i otpad.
Ograde prema javnoj površini ni na koji način
ne smiju ometati korištenje javne površine, naročito ako graniče s nogostupom
ili kolnikom.
4. Postavljanje reklamnih i oglasnih predmeta
Članak
23.
Predmeti koji su projektirani i proizvedeni u
svrhu oglašavanja i isticanja reklamnih poruka u smislu ove Odluke su predmeti
koji materijalima, obradom i oblikovanjem zadovoljavaju kriterije tehničkih i
tehnoloških standarda, estetski oblikovani i postavljeni u skladu s izgledom
zgrade i okoline, odnosno sredine u kojoj se nalaze.
Predmeti iz stavka 1. ovog članka mogu biti:
1. Reklamne ploče, reklamne konstrukcije,
reklamni uređaji, jarboli za zastave, transparenti, reklamni natpisi, drugi
reklamni predmeti te tende i suncobrani ako su sa reklamnom porukom.
2. Oglasne ploče, oglasni stupovi, oglasni
ormarići te drugi oglasni predmeti.
Članak
24.
Reklame, panoi, mjesta za oglašavanje i
plakatiranje mogu se postavljati na javnim površinama na za to predviđenim
mjestima.
Lokacije određuje Gradonačelnik svojom
odlukom.
Prigodni panoi i transparenti mogu se
postavljati za vrijeme trajanja priredbi, manifestacija ili kongresa, kao i u
drugim prigodama, uz odobrenje nadležnog tijela gradske uprave.
Plakati, oglasi, osmrtnice i slične objave
mogu se postavljati samo na za to predviđenim mjestima.
Plakatiranje i oglašavanje za vrijeme izborne
promidžbe svi sudionici izbora obavljaju uz odobrenje Odsjeka za komunalno
gospodarstvo, na za to predviđenim mjestima.
Nakon izbora promidžbeni materijal mora se
ukloniti u roku od 7 dana.
Ako to vlasnik/organizator ne učini, to će
učiniti gradsko komunalno društvo na trošak vlasnika/organizatora.
Članak
25.
Neispravne, napuštene, bez odobrenja i
protivno planu postavljene reklame i oglase vlasnik/organizator je dužan
ukloniti po nalogu Komunalnog redara.
Ako vlasnik/organizator ne postupi prema
stavku 1. ovog članka, uklanjanje će izvršiti GKD Vecla d.o.o., na trošak
vlasnika/organizatora, a prema nalogu Komunalnog redara.
Uredno istaknute reklame i oglase zabranjeno
je prljati, oštećivati ili uništavati.
Nakon prestanka aktualnosti reklamnog ili
promidžbenog materijala vlasnik/organizator ga mora ukloniti u roku od 7 dana.
Ako vlasnik/organizator ne postupi prema
odredbi iz prethodnog stavka ovog članka, uklanjanje će izvršiti gradsko
komunalno društvo, na trošak vlasnika/organizatora, a prema nalogu Komunalnog
redara.
Članak
26.
Pravne i fizičke osobe i drugi korisnici,
koji su obavezni na osnovi posebnih propisa, ističu na pročelja zgrade u kojoj
koriste poslovni prostor, odnosno u kojoj je sjedište radnje, odgovarajući
natpis odnosno tvrtku (u nastavku teksta: naziv).
Naziv mora biti čitljiv, estetski oblikovan,
jezično ispravan i uredan.
Vlasnici zgrada dužni su omogućiti
postavljanje naziva tvrtki na fasadu zgrade.
Pravne i fizičke osobe dužne su ukloniti
nazivnu ploču tvrtke u roku od 8 dana od dana prestanke obavljanja djelatnosti,
odnosno iseljenja iz prostora.
5. Uređenje izloga
Članak
27.
Izlozima u smislu ove Odluke smatraju se:
. zastakljeni otvori u zidovima zgrada i
izložbeni ormarići koji služe javnom izlaganju robe,
. zastakljeni otvori u zidovima zgrada koji
služe za ugostiteljstvo, banke, agencije i druge gospodarske djelatnosti.
Članak
28.
Izlozi moraju biti tehnički i estetski
oblikovani, odgovarajuće osvijetljeni i u skladu s izgledom zgrade i okoliša.
Staklene površine moraju se redovito čistiti,
a okviri održavati na način da uvijek budu čisti i funkcionalni.
Izlozi u uličnim poslovnim prostorima koji su
zatvoreni ili u adaptaciji moraju biti zasjenjeni odgovarajućim neprozirnim
materijalom odmah po zatvaranju.
Članak
29.
U izlozima se ne smije držati ambalaža ili
skladištiti roba.
Izlozi u centru naselja moraju biti
atraktivni i moraju se češće preuređivati, a posebno ih treba urediti i
dekorirati za dane državnih blagdana i prigodom značajnijih manifestacija.
Oglašavanje ili obavijesti mogu se isticati u
izlozima samo na način da se uklope s izloženom robom, a ne smiju se lijepiti
na stakla.
Zabranjeno je vješanje robe i drugih predmeta
za prodaju na vratima i prozorima poslovnog prostora (radnji), te na okvirima
izloga ili na fasadi zgrade.
Članak
30.
Prethodno odobrenje i nadzor kod postavljanja
izložbenih ormarića unutar stare gradske jezgre daje i vrši nadzor, državno
upravno tijelo nadležno za zaštitu kulturne i prirodne baštine, sukladno sa
Zakonom o zaštiti spomenika kulture, uz suradnju s nadležnim tijelom gradske
uprave.
7. Održavanje javne rasvjete
Članak
31.
Javna rasvjeta na javnim prometnim površinama
mora biti izvedena u skladu s ekološkim normama i suvremenom rasvjetnom
tehnikom, uzimajući u obzir značenje pojedinih dijelova naselja i pojedinih
javnih površina, promet i potrebe građana.
Javna se rasvjeta mora redovito održavati u
stanju funkcionalne ispravnosti (prati, bojati, mijenjati dotrajale žarulje i
slično).
Pravna ili fizička osoba koja obavlja
djelatnost održavanja javne rasvjete dužna je redovito održavati objekte javne
rasvjete u ispravnom stanju, u skladu s Godišnjim programom održavanja
komunalne infrastrukture i važećim zakonskim propisima.
Javna rasvjeta u pravilu svijetli cijele noći
od sumraka do svitanja.
Članak
32.
Za raspored, jačinu i vrstu rasvjete te
oblike rasvjetnih stupova i tijela na gradskom području koje je pod zaštitom
ili je spomenik kulture potrebno je pribaviti mišljenje upravnog tijela
nadležnog za zaštitu kulturne baštine.
Članak
33.
Zabranjeno je oštećivanje i uništavanje
rasvjetnih tijela javne rasvjete.
Uređajima i objektima javne rasvjete ne može
se koristiti bez odobrenja Odsjeka za komunalno gospodarstvo Grada Krka.
Na rasvjetne stupove nije dopušteno
postavljanje oglasa, obavijesti, reklama i slično osim iznimno po odobrenju
Odsjeka za komunalno gospodarstvo Grada Krka.
8. Održavanje dječjih i sportskih igrališta
Članak
34.
Dječja i sportska igrališta i objekti na
njima te rekreacijske površine i objekti koji su namijenjeni za druge javne
priredbe, vlasnici odnosno korisnici moraju održavati u urednom i ispravnom
stanju.
Na igralištima i površinama iz stavka 1. ovog
članka mora biti postavljen dovoljan broj košarica za otpatke.
Članak
35.
Na površinama i objektima iz članka 34. ove
Odluke moraju biti na vidnom mjestu, istaknuti natpisi o obvezi održavanju
reda, čistoće i vremena u kojem se mogu koristiti.
Radno vrijeme sportskih igrališta određuje
Gradonačelnik posebnom odlukom.
Članak
36.
Dječja igrališta su javno dobro i o njihovom
održavanju brigu vodi Grad putem svoje komunalne tvrtke. Za dječja igrališta
koja se nalaze u sastavu okućnice drugih objekata brigu vodi vlasnik odnosno
korisnik.
Članak
37.
Sportska igrališta u vlasništvu Grada dužne
su održavati u smislu ove Odluke pravne ili fizičke osobe kojima je ugovorno
preneseno korištenje istih.
9. Održavanje reda i čistoće na tržnicama
Članak
38.
Pravna osoba kojoj je povjereno upravljanje
tržnicom dužna je donijeti Tržni red i provoditi sve njegove odredbe.
Članak
39.
Pravna osoba kojoj je povjereno održavanje
tržnice dužna je sve objekte i uređaje držati u ispravnom stanju. Tržnica se
mora redovito čistiti te se mora snabdjeti s dovoljnom količinom posuda za
odlaganje otpada.
Proizvodi koji se prodaju na tržnicama ne
smiju se prodavati ili izlagati izvan prostora tržnice.
Komunalni redar, za nepoštivanje st. 2. ovog
članka, naredit će uklanjanje, a ukoliko vlasnik robu ne ukloni, redar će
ukloniti robu na trošak vlasnika.
10. Držanje domaćih životinja
Članak
40.
Držanje pasa i mačaka propisano je posebnom
Odlukom.
Članak
41.
U naselju Krk nije dozvoljeno držati
životinje - kopitare, papkare, perad, pčele, pernatu divljač i glodavce.
Članak
42.
Na područjima koja nisu obuhvaćena odredbama
članka 41. mogu se držati životinje ako njihovo držanje ispunjava sanitarno-higijenske
uvjete.
Komunalni redar može po prijavi ili po
službenoj dužnosti zabraniti držanje životinja na područjima gdje je to
dopušteno ako je držanje životinja suprotno odredbi stavka
1. ovog članka
ili ako se time nanosi nepotrebna smetnja okolnim stanarima ili narušava izgled
naselja.
Ako se stoka, perad, glodavci, pčele ili
slično drže u zabranjenoj zoni, Komunalni redar postupit će prema ovlastima
utvrđenim ovom Odlukom.
Hvatanje životinja, odnosno sakupljanje i
zbrinjavanje životinjskih lešina obavlja pravna ili fizička osoba kojoj iste
poslove povjeri Gradonačelnik svojom odlukom.
11. Postavljanje i održavanje komunalnih
objekata i uređaja u općoj upotrebi
Članak
43.
Urbanu opremu (ploče s planovima naselja,
javni satovi, telefonske govornice, poštanski sandučići, javni vodoskoci,
fontane, spomenici, javni zdenci, javni nužnici, hidranti, klupe, stolovi i
drugi komunalni objekti u općoj upotrebi i slično) mora se izgrađivati odnosno
postavljati samo na temelju odobrenja nadležnog tijela gradske uprave, ako
posebnim propisima nije određeno drugačije.
Komunalne objekte i uređaje iz stavka 1.
ovoga članka održava i o njima vodi brigu pravna ili fizička osoba koja obavlja
komunalnu ili drugu djelatnost, odnosno kojoj Grad to povjeri.
Članak
44.
Pravna ili fizička osoba iz članka 43. stavka
2. ove Odluke dužna je komunalne objekte i uređaje iz stavka 1. istoga članka
održavati u ispravnom i urednom stanju, ispunjavati tehničke i higijenske
uvjete, sukladno s posebnim propisima.
Članak
45.
Komunalne objekte i uređaje iz članka 43.
stavka 1. ove Odluke zabranjeno je uništavati, po njima šarati, crtati ili ih
na drugi način prljati i nagrđivati.
12. Održavanje autobusnih čekaonica,
pristaništa, taksi stajališta i parkirališta
Članak
46.
Kolodvorske zgrade, čekaonice autobusnog i
drugih prometa, predprostori kolodvora, taksi stajališta i pristaništa moraju
se održavati urednim i ispravnima te ispunjavati tehničke i higijenske uvjete
određene posebnim propisima.
Na autobusnim stajalištima se obavezno
postavljaju košarice za otpad i vozni red.
Vlasnik ili korisnik (koncesionar) dužan je
osigurati stalno čišćenje i održavanje objekata i površina iz stavka 1. ovog
članka. - novi stavak.
Članak
47.
Ovlaštenici upravljanja i korištenja javnih
parkirališta dužni su na njima održavati red, čistoću i sigurnost te njima
namjenski gospodariti u svrhu što boljeg i racionalnijeg iskorištavanja
parkirališne površine za smještaj motornih vozila.
Na javnim parkiralištima zabranjeno je
trgovanje, pretovar robe, zadržavanje kampera i kamp kućica više od 24 sata i
drugo što nije u skladu s namjenom.
13. Održavanje i čišćenje dimnjaka
Članak
48.
Održavanje i čišćenje dimnjaka uređeno je
posebnom Odlukom Grada.
Čišćenje dimnjaka može obavljati pravna ili
fizička osoba kojoj je to povjereno i koja je za to dobila koncesiju Grada
Krka.
14. Dezinsekcija, dezinfekcija, deratizacija
i veterinarsko higijeničarski poslovi
Članak
49.
U svrhu zaštite zdravlja građana obavlja se
sistematska dezinsekcija, dezinfekcija i deratizacija javnih površina.
Pod pojmom sistematske dezinsekcije
podrazumijeva se suzbijanje (uništavanje) štetnih člankonožaca, odnosno
smanjenje njihovog broja (muha, komaraca, žohara...).
Pod pojmom sistematske dezinfekcije
podrazumijevaju se svi postupci i radnje koje poduzimamo da bi se razni
predmeti ili prostori oslobodili mikroorganizama.
Pod pojmom sistematske deratizacije
podrazumijevaju se mjere i postupci koji se provode sa ciljem smanjenja broja
štetnih glodavaca.
Veterinarsko-higijeničarski poslovi
podrazumijevaju sakupljanje uginulih i pregaženih životinja te dezinfekciju
mjesta gdje su takve životinje pronađene.
Pravna ili fizička osoba koja obavlja
navedene poslove, prema godišnjem planu, dužna je osiguravati zakonom propisane
sanitarne norme.
Članak
50.
Na poziv komunalnog redara, pravna ili
fizička osoba iz stavka 4. članka 54., dužna je izvršiti izvanrednu
dezinsekciju ili deratizaciju, ako se ocijeni da je taj postupak opravdan.
Pravna ili fizička osoba koja obavlja poslove
dezinsekcije i deratizacije dužna je prije izvođenja poslova dezinsekcije i/ili
deratizacije obavijestiti građanstvo i Odsjek za komunalno gospodarstvo na
primjeren način o početku i završetku obavljanja poslova i o svim bitnim
karakteristikama ili opasnostima ovog posla.
III. ODRŽAVANJE JAVNIH POVRŠINA, UREĐAJA I
OBJEKATA
Članak
51.
Javne površine iz članka 3. ove Odluke
koriste se u skladu s njihovom namjenom i moraju se održavati čistima i
urednima.
Pod održavanjem čistoće prometnih i drugih
javnih i javno prometnih površina u smislu ove Odluke podrazumijevaju se:
- ručno i strojno pometanje,
- ručno i strojno pranje,
- čišćenje odvodnih jaraka i slivnika,
- postavljanje, pražnjenje, čišćenje i održavanje
košarica za otpad,
- odvoz skupljenog otpada s javnih površina
na odlagalište.
Održavanje čistoće i čišćenje javnih površina
provodi se u skladu s godišnjim programom održavanja i čišćenja javnih površina
na području Grada Krka koje donosi Gradonačelnik na prijedlog Odsjeka za
komunalno gospodarstvo Grada Krka odnosno pravne osobe kojoj je povjereno
obavljanje tih poslova. Programom održavanja i čišćenja javnih površina
određuje se standard održavanja javnih površina kao što su: opseg, vrijeme,
tehnologija, učestalost i ostali uvjeti održavanja čistoće javnih površina.
Pravna ili fizička osoba kojoj je dodijeljeno
održavanje - čišćenje javnih površina obvezna je ukloniti sve predmete i
tragove koji su ostali na kolniku kao posljedica prometne nezgode u naselju.
Standard održavanja čistoće javnih površina
ovisi o gustoći naseljenosti pojedinih naselja, rasporedu poslovnih i stambenih
zgrada, gustoći prometa i stupnju onečišćenja javne površine.
Članak
52.
Pravna ili fizička osoba koja obavlja
djelatnost neposredno uz javnu površinu dužna je svakodnevno dovesti javnu
površinu u čisto i uredno stanje, ako zbog njihove poslovne i druge djelatnosti
dolazi do onečišćavanja površine oko njihova poslovnog objekta.
Vlasnik ili korisnik sportskog ili
rekreacijskog objekta, zabavnog parka ili igrališta, organizator javnog skupa i
ovlašteni korisnik javne površine dužan je osigurati stalno čišćenje korištene
javne površine ili objekta, kao i prostora koji služe kao pristup tim javnim
površinama, odnosno objektima.
Članak
53.
Na javnu površinu ne smije se bacati ni
ostavljati bilo kakav otpad ili je na drugi način onečišćavati, a posebno se
zabranjuje:
1. bacanje i ostavljanje različitog otpada
izvan košara i drugih posuda za otpad,
2. bacanje gorućih predmeta u košare ili
druge posude za otpad,
3. oštećivanje košara i posuda za otpad,
4. odlaganje građevnog i otpadnog građevnog
materijala te postavljanje predmeta, naprava i strojeva bez odobrenja Odsjeka
za komunalno gospodarstvo,
5. popravljanje, servisiranje i pranje
vozila,
6. bacanje reklamnih i drugih letaka iz
zrakoplova ili na drugi način, bez odobrenja,
7. ispuštanje otpadnih voda, sadržaja iz
septičkih jama, ulja i slično,
8. zagađivanje i bacanje otpada i otpadnih
tvari u oborinske kanale, more i na obalu,
9. paljenje otpada,
10. ostavljanje vozila bez registarskih
tablica, odnosno neregistriranih vozila, lakih teretnih prikolica,
kamp-prikolica i drugih priključnih vozila, plovila i olupina plovila, vozila
oštećenih u prometnoj nezgodi i olupine vozila,
11. pranje i čišćenje vozila i brodica na
javnim površinama,
12. ispuštanje otpadne vode, na javno
prometne površine, nastale prilikom pranja stambenih i poslovnih prostorija kao
i krovne vode s objekata,
13. korištenje javne površine kao i okućnice
uz frekventne pozicije, za smještaj robe, ambalaže i drugih stvari bez posebnog
odobrenja,
14. bojanje, crtanje i pisanje poruka i
raznih tekstova po javnim prometnim površinama bez odobrenja Odsjeka za komunalno
gospodarstvo, osim prometne signalizacije koja se vrši sukladno posebnim
propisima.
15. obavljanje bilo kakve radnje ili njihovo
propuštanje, kojima se onečišćuju javne površine.
Članak
54.
Vozila koja sudjeluju u prometu ili su
zaustavljena ne smiju onečišćavati javnu površinu uljem, pijeskom, slamom,
lišćem, piljevinom i sličnim tekućim, sipkim i rasutim materijalom, a ista su u
obvezi prije izlaska s gradilišta očistiti dijelove sa kojih otpada zemlja i
slično na javnu površinu.
Izvođač građevinskih radova obvezan je o svom
trošku spriječiti širenje prašine polijevanjem vodom ili sličnim preventivnim
mjerama i brinuti se za čišćenje javne površine u neposrednoj blizini
gradilišta. U roku od dva dana nakon završetka radova izvođač je dužan očistiti
gradilište od otpadnog građevinskog materijala.
Kod većih zemljanih radova Odsjek za
komunalno gospodarstvo može posebnim aktom odrediti ulice za odvoz materijala
odnosno za kretanje teških motornih vozila, kako bi se spriječil prekomjerno
rabljenje i preopterećivanje nerazvrstanih lokalnih cesta, a sve u cilju
sprečavanja oštećenja istih.
Pravne i fizičke osobe zbog čije djelatnosti
dolazi do prekomjernog rabljenja i preopterećivanja nerazvrstanih cesta dužni
su zatražiti odobrenje i za to platiti naknadu Gradu Krku. Visinu naknade
utvrđuje Gradonačelnik Grada Krka na prijedlog Odsjeka za komunalno
gospodarstvo.
Članak
55.
U slučaju prekomjernog onečišćenja javnih
površina zbog atmosferskih prilika, urušavanja, klizališta, odrona, bujica i
sl. uvodi se izvanredno održavanje javnih površina koje provodi pravna ili
fizička osoba kojoj je povjereno održavanje javnih površina ili nerazvrstanih
cesta.
Zapreke, prepreke, rasuti teret na javnim
površinama za koje se ne može utvrditi počinitelj uklanja pravna ili fizička
osoba iz stavka 1. ovog članka, sukladno nalogu Odsjeka za komunalno
gospodarstvo.
Članak
56.
Javne zelene površine održava pravna ili
fizička osoba kojoj je povjereno obavljanje tih poslova.
Pravna ili fizička osoba koja upravlja ili
gospodari javnim sportskim, rekreacijskim i dr. sličnim objektima, park šumama,
spomen-područjima, grobljima i sl. dužna je redovito održavati javnu zelenu
površinu te brinuti se za njezinu zaštitu i obnovu.
Članak
57.
Stabla, ukrasne živice i dr. te zelenilo uz
prometnice moraju se održavati urednima tako da ne ometaju sigurnost i
vidljivost ili preglednost u prometu.
Odsjek za komunalno gospodarstvo - komunalno
redarstvo naložit će vlasniku zemljišta da ukloni bolesno ili osušeno stablo
ili granu koje bi svojim rušenjem, odnosno padom moglo ugroziti sigurnost
ljudi, prometa ili objekata u neposrednoj blizini.
Na javnim zelenim površinama ne smiju se bez
odobrenja Odsjeka za komunalno gospodarstvo obavljati bilo kakvi radovi, osim
redovnog održavanja tih površina od strane komunalne službe.
Članak
58.
Bez odobrenja Odsjeka za komunalno
gospodarstvo zabranjeno je na javnim površinama:
1. rezanje i kidanje grana i vrhova, rušenje
i uklanjanje drveća te vađenje panjeva,
2. prekopavanje javne zelene površine,
3. rekonstrukcija postojeće javne zelene
površine ako posebnim propisom nije drukčije određeno,
4. postavljanje bilo kakvih objekata,
uređaja, naprava, reklamnih panoa i slično,
5. odlaganje građevnog materijala i zemlje,
6. skupljanje plodova, granja i lišća,
7. branje plodova s drveća i grmlja, kidanje
i branje cvijeća, vađenje cvjetnog i drugog busenja te kidanje granja s grmlja
i drveća.
Članak
59.
Radi zaštite javno zelene površine na tim se
površinama posebno zabranjuje:
1. guliti koru sa stabala, zasijecati,
zarezivati, savijati i kidati grane, zabijati čavle i dr. predmete, postavljati
plakate, bušiti, gaziti te oštećivati drveće, grmlje i živice na drugi način,
2. penjanje po drveću,
3. uništavanje travnjaka, iskopavanje i
odnošenje zemlje i bilja,
4. odlaganje kućnog otpada, opušaka,
piljevine, pepela, odrezanog šiblja, granja i sl.,
5. puštanje životinja bez nadzora,
6. uništavanje, oštećivanje i prljanje
komunalne opreme i uređaja,
7. vožnja, zaustavljanje i parkiranje svih
prijevoznih sredstava, osim onih koji održavaju javne zelene površine,
8. loženje vatre i potpaljivanje stabala,
9. istovarivanje i uskladištavanje raznog
ogrjevnog i dr. materijala,
10. hvatanje i uznemiravanje ptica i drugih
životinja,
11. obavljanje drugih radnji kojima se
oštećuju i uništavaju javne zelene površine.
Članak
60.
Za dijelove zelenila koji su proglašeni
zaštićenim objektom prirode (pojedino drvo, drvoredi, park šume, krajolici i
sl.) primjenjuju se radi njihove zaštite propisi o zaštiti prirode.
Članak
61.
Radi ukrašavanja grada na javnim se
površinama ispred ulaza u poslovne prostore mogu postavljati prikladne posude s
ukrasnim biljem, ali je zato potrebno odobrenje Odsjeka za komunalno
gospodarstvo.
Vlasnik ili korisnik posude s ukrasnim biljem
dužan je održavati, nadopunjavati, obnavljati i čistiti postavljene posude i
ukrasno bilje iz stavka 1. ovog članka.
IV. KORIŠTENJE JAVNIH POVRŠINA, UREĐAJA I
OBJEKATA
Članak
62.
Javnim površinama upravlja Gradonačelnik koji
posebnom odlukom upravljanje određenim javnim površinama može povjeriti drugim
pravnim i/ili fizičkim osobama.
Posebnom odlukom iz stavka 1. ovog članka
određuje se način dodjele na korištenje i drugi uvjeti upravljanja javnom
površinom.
Članak
63.
Ako objekt ili predmet koji je postavljen na
javnu površinu na temelju odobrenja Gradonačelnika ima nedostatke ili oštećenja
ili nije postavljen sukladno s odobrenjem, komunalni redar naredit će vlasniku,
odnosno korisniku, uklanjanje nedostataka ili oštećenja, odnosno njegovo
postavljanje sukladno s odobrenjem.
Ako vlasnik ili korisnik objekta ili predmeta
u ostavljenom roku ne ukloni nedostatke ili oštećenja ili ne postavi predmet
ili objekt sukladno odobrenju, komunalni redar naredit će njegovo uklanjanje s
javne površine.
Članak
64.
Javne površine mogu se koristiti za
postavljanje pokretnih stvari iz članka 4. ove Odluke koje posebnom odlukom
odredi Gradonačelnik, a na prijedlog Odsjeka za komunalno gospodarstvo (Odluka
o davanju u zakup javnih površina za postavu privremenih objekata).
Sastavni dio Odluke je i plan lokacije za
korištenje javnih površina koji sadrži grafički prikaz s ucrtanim položajem i
dimenzijama javne površine koja se može dodijeliti na korištenje te uvjeti,
postupak i način dodjele javnih površina.
U slučaju hitne potrebe ili kada to nalažu
posebni interesi Grada, Gradonačelnik može izvršiti promjenu namjene korištenja
pojedine javne površine u odnosu na namjenu utvrđenu odlukom iz stavka 1. ovog
članka.
Članak
65.
Zabranjeno je na javnoj površini postaviti
privremeni objekt bez zaključenog ugovora o zakupu ili je koristiti po isteku
odobrenog roka.
Zabranjeno je bez odobrenja koristiti javnu
površinu za potrebe gradnje ili je koristiti po isteku odobrenog roka.
Članak
66.
Zabranjeno je neovlašteno (bez odobrenja)
koristiti javnu površinu za izlaganje i prodaju razne robe ili robu prodavati
iz vozila, sa stolova ili u pokretu.
Članak
67.
Za korištenje javne površine Grad sklapa s
korisnikom ugovor o korištenju javne površine.
Ugovorom za korištenje javne površine
određuje se lokacija, vrijeme korištenja, namjena i drugi uvjeti.
Ako se javna površina daje na korištenje za
postavljanje stolova i stolica radi organiziranja otvorenih terasa za obavljanje
ugostiteljskih djelatnosti, sastavni dio odobrenja je i grafički prikaz javne
površine dane na korištenje.
Članak
68.
Nitko ne može zauzimati javnu površinu bez
odobrenja ili ugovora o korištenju javne površine.
U tijeku korištenja javne površine korisnik
se mora pridržavati uvjeta korištenja određenih odobrenjem ili ugovorom.
Članak
69.
Zakupoprimci javnih površina dužni su na
njima održavati red, mir i čistoću.
Po isteku roka korištenja korisnik je dužan
javnu površinu osloboditi od svih stvari, a u suprotnome će to učiniti
komunalno redarstvo na trošak korisnika.
Članak
70.
Javne površine mogu se dodijeliti na
korištenje pravnim i fizičkim osobama za potrebe:
. smještaja, istovara i utovara građevnog i
otpadnog materijala,
. postavljanja skele u svrhu gradnje,
čišćenja, uređenja i popravaka vanjskih dijelova zgrada i uređaja,
. istovara drva, ugljena i drugih krutih i
tekućih goriva,
. iznajmljivanja vozila, plovila i bicikla,
. pristupa poslovnom objektu odnosno
prostoru,
. održavanja kulturnih, zabavnih i sportskih
manifestacija i priredbi,
. prezentaciju i promotivne prodaje.
Za potrebe iz stavka 1. ovog članka odobrenje
za korištenje izdaje Odsjek za komunalno gospodarstvo.
Odobrenjem se pobliže određuje rok i posebni
uvjeti korištenja javne površine kao što su:
. dimenzije javne površine,
. mjere osiguranja,
. mjere zaštite sudionika u prometu,
. privremena regulacija prometa,
. mjere zaštite javne zelene površine i sl.
Uz zahtjev za korištenje javne površine podnositelj
mora priložiti i odgovarajuće isprave kao što su:
. dokaz o obavljanju djelatnosti,
. grafički prikaz javne površine koju traži
na korištenje i dr. ovisno o namjeni korištenja javne površine.
Zabranjeno je privremeno korištenje javne
površine za potrebe određene stavkom 1. ovog članka bez odobrenja ili suprotno
izdanom odobrenju iz stavka 2. ovog članka.
Članak
71.
Gradonačelnik može odobriti privremeno
korištenje javne površine bez plaćanja naknade, u slučaju održavanja humanitarnih,
kulturnih, sportskih, ekoloških, promotivnih i sličnih manifestacija ili
manifestacija pod pokroviteljstvom Grada Krka.
Članak
72.
Za istovar, smještaj i utovar građevinskog
materijala i opreme, kao i za druge radove koji služe građevinskim radovima
mora se prvenstveno upotrebljavati vlastito zemljište.
U opravdanim slučajevima mogu se za potrebe
iz prethodnog stavka privremeno koristiti i dijelovi javno prometne površine
ili neizgrađeni dijelovi gradskog zemljišta, o čemu se zaključuje poseban
ugovor.
Zabranjeno je materijal iz prethodnog stavka
odlagati uz drveće ili na odlagalištima za komunalni otpad.
Istovar i utovar građevnog i otpadnog
materijala na javnoj površini mora se odvijati brzo i bez zastoja, uz što manje
ometanja prometa pješaka i vozila.
Građevni materijal na javnoj površini mora
biti uredno složen, zaštićen od raznošenja vjetrom te ne smije sprečavati
otjecanje oborinskih voda i sl. Prilikom prijevoza, materijal za potreba
gradilišta ne smije se prosipati po prometnicama, a ako do toga dođe mora se
hitno otkloniti.
Ugovorni korisnik zauzete javne površine
dužan je, najkasnije u roku 48 sati po završetku radova gradnje, obavijestiti
Odsjek za komunalno gospodarstvo da mu korištena površina više nije potrebna
odnosno da je očišćena i vraćena u prvobitno stanje.
Odsjek za komunalno gospodarstvo obavit će
pregled korištene površine i ako ustanovi da postoji kakvo oštećenje ili slične
posljedice korištenja javne površine, naložit će korisniku da odmah o svom
trošku dovede korišteni prostor u prvobitno stanje.
Članak
73.
Zabranjeno je izvođenje vanjskih građevinskih
radova u periodu koji je određen Odlukom o vremenu izvođenja građevinskih
radova na području Grada Krka.
Također je zabranjeno izvođenje vanjskih
građevinskih radova koji izazivaju prekomjernu buku i prašinu, zagađuju okoliš
te svojim izvođenjem ometaju boravak turista i normalno odvijanje
turističko-ugostiteljske djelatnosti u periodu koji je određen Odlukom o vremenu
izvođenja građevinskih radova na području Grada Krka.
Iznimno se u periodu iz stavka 1. i 2. ovog
članka može dozvoliti korištenje javne površine ili izvođenje građevinskih
radova kada se radi o radovima od općeg interesa ili bi zbog neizvršenja radova
mogla nastupiti znatnija šteta te kada se radi o interventnim radovima, a
odluku o tome, na prethodni zahtjev investitora, donosi Gradonačelnik.
Članak
74.
Odobrenje za korištenje javne površine za
podizanje skele izdaje Odsjek za komunalno gospodarstvo na osnovu shematskog
prikaza vertikalnog i horizontalnog osiguranja fasade na kojoj se izvode
radovi.
Članak
75.
Kod postavljanja skele mora se omogućiti
nesmetano odvijanje pješačkog prometa, a prolaz ispod skele mora se zaštiti
zaštitnim krovom kako bi se spriječilo sipanje građevinskog materijala na javnu
površinu.
Minimalna visina pješačkog hodnika ispod
skele mora iznositi 3 metra.
Ako se skela za izvođenje radova postavi bez
odobrenja ili protivno odobrenju nadležnog tijela te ako se gradnja mora na
duže vrijeme obustaviti, komunalno redarstvo će narediti investitoru ili
izvođaču uklanjanje skele i drugog materijala s javne površine.
Ukoliko izvođač ili investitor ne postupe po
rješenju iz prethodnog stavka komunalno redarstvo će provesti izvršenje rješenja
o trošku izvođača ili investitora radova.
Članak
76.
Za istovar ogrjevnog materijala (drvo,
ugljen, krutih i tekućih goriva i slično) te za slaganje, piljenje i cijepanje
drva mora se koristiti vlastito zemljište ili kućni prostor.
Ako je neophodno, može se dio javne površine
koristiti za istovar ogrjevnog materijala, te za piljenje drva, ako se tim
korištenjem ne ometa sigurno odvijanje prometa.
Ogrjevni materijal ne smije biti smješten na
javnoj površini više od 24 sata.
Javna površina se mora nakon uklanjanja
ogrjevnog materijala očistiti, a po potrebi i oprati.
Članak
77.
Utovar i istovar robe i materijala vrši se
prvenstveno izvan javne površine.
U opravdanim slučajevima (dnevno
snabdijevanje trgovina i sl.) može se istovar i utovar iz stava 1. ovog članka
vršiti na javnim površinama, bez zastoja, na način da se ne ometa sigurnost
prometa.
Članak
78.
Na javnu površinu i uz prometnice zabranjeno
je postavljati fizičke prepreke (stupiće, lance, i sl.).
Iznimno od odredbe stavka 1. ovog članka
Odsjek za komunalno gospodarstvo može radi zaštite pješaka, stambenih i dr.
objekata uz prometnicu dozvoliti postavljanje fizičke zaštite.
Članak
79.
Na javnu površinu ispred poslovnog objekta i
ostalih objekata, kao i uz ogradu koja graniči s javnom površinom nije
dozvoljeno odlagati ambalažu i slične predmete koji nagrđuju okolinu.
Na javnu površinu ispred zgrada ili ograda,
na zgradu ili ogradu, nije dozvoljeno postavljanje uređaja ili predmeta koji
mogu povrijediti prolaznike ili nanijeti neku štetu.
Članak
80.
Prekopavanje javnih i javnoprometnih
površina, kao i uspostavljanje prijašnjih stanja može se izvoditi samo na
osnovi posebnog odobrenja za prekopavanje (posebni uvjeti) kojeg izdaje Odsjek
za komunalno gospodarstvo i radovi se moraju obaviti sa što manje smetnji za
javni promet.
Zahtjev za izdavanje odobrenja za
prekopavanje, kojeg podnosi investitor, odnosno korisnik prostora sadrži:
. osnovne podatke o prekopu,
. izvod iz katastarskog plana s ucrtanom
lokacijom prekopa i ovjerenom situacijom nadležnog tijela za komunalnu
infrastrukturu u zoni prekopa,
. potvrde javnih poduzeća odnosno vlasnika
objekta komunalne infrastrukture u zoni prekopa, o davanju suglasnosti za
prekopavanje javne površine,
. predložen početak i završetak radova,
. prijedlog prometnog rješenja u slučaju
prekopa kolnika.
Izuzetno, bez prethodnog odobrenja, može se
izvršiti prekopavanje javne površine u svrhu popravka objekata komunalne
infrastrukture, u slučaju:
. otklanjanja izvora opasnosti po život i
okolinu kao i sprečavanja nastanka većih materijalnih šteta,
. održavanje vitalnih funkcija objekata
komunalne infrastrukture.
Odsjek za komunalno gospodarstvo izdat će
odobrenje za prekopavanje javne površine koje sadrži:
. vrijeme početka radova,
. rok završetka radova, odnosno
uspostavljanje prijašnjih stanja koji u pravilu ne može biti duži od 30 dana,
. mjere osiguranja iskopa (odgovarajuća
ograda, signalizacija i sl.),
. podatke o ovlaštenom nadzornom inženjeru
Grada Krka.
Izvoditelj radova odnosno korisnik javne
površine dužan je za radove poduzeti sva tehnička osiguranja i druge mjere
opreza da se spriječe eventualne nesreće i materijalna šteta te poduzeti
zaštitne mjere radi osiguranja kolnog i pješačkog prometa po svim tehničkim i
prometnim propisima.
Članak
81.
Izvoditelj odnosno korisnik javne površine
dužan je radove izvoditi uz stalnu suradnju s vlasnicima koji posjeduju objekte
komunalne infrastrukture u zoni prekopa javne površine.
Nakon završetka prekopavanja ili drugih
radnji na javnoj površini, nastala oštećenja i kvarovi na konstrukciji javne
površine, instalacijama i drugim objektima na ili uz javnu površinu, izvoditelj
mora odmah popraviti i dovesti u prvobitno stanje.
Ako izvoditelj odmah ne ukloni nastale
kvarove ili oštećenja, Odsjek za komunalno gospodarstvo odredit će uklanjanje
nastalih oštećenja na trošak izvoditelja.
Ako se kolnička traka prekopava po širini,
iskop se mora vršiti po etapama tako da jedna strana kolnika bude uvijek
slobodna za promet.
Ako se radovi ne mogu izvesti na ovaj način,
može se dozvoliti i prekopavanje preko cijele širine s time da se ulica zatvori
za promet ako se promet može odvijati preko neke obilazne ulice. Ako se vrši
prekopavanje nogostupa po širini, izvođač radova dužan je osigurati siguran
prijelaz preko iskopa.
Članak
82.
Radovi na prekopavanju u svim naseljima Grada
Krka mogu se izvoditi u periodu određenom Odlukom o vremenu izvođenja
građevinskih radova na području Grada Krka, a samo iznimno i zbog posebno
opravdanih razloga Gradonačelnik može odobriti obavljanje prekopa u vremenu
izvan razdoblja utvrđenog Odlukom.
Novoizgrađenu, rekonstruiranu i
novoasfaltiranu, nerazvrstanu cestu ili bilo koju javnu površinu, zabranjeno je
prekopavati najmanje 5 godina, računajući od dana završetka asfalterskih
radova.
Odsjek za komunalno gospodarstvo može iznimno
odobriti prekopavanje javne površine ili nerazvrstane ceste i prije isteka roka
iz stavka 2. ovog članka, ako za to postoje opravdani razlozi.
Članak
83.
Izvođači građevinskih radova dužni su:
. održavati gradilišta u urednom i čistom
stanju,
. odlagati građevinski materijal na način da
ne ometaju promet vozila i pješaka te da omoguće slobodno otjecanje oborinskih
voda,
. polijevanjem građevinskog materijala
spriječiti dizanje prašine kada se radi o rušenjima i sl.,
. zauzeti dio javne površine mora se ograditi
odgovarajućom zaštitnom ogradom i označiti sukladno s propisima o gradnji. Kod
većih zemljanih radova na pojedinom gradilištu, Odsjek za komunalno
gospodarstvo može posebnim aktom odrediti ulice za odvoz materijala, kao i
odrediti naknadu za njihovo korištenje.
Zabranjeno je bez odobrenja koristiti javnu
površinu za potrebe gradnje ili je koristiti po isteku odobrenog roka.
Članak
84.
U slučaju da je prilikom korištenja javne
površine došlo do oštećenja Odsjek za komunalno gospodarstvo korisniku će
pismenim putem naložiti da u određenom roku dovede javnu površinu u prijašnje
stanje, a u suprotnome će to izvršiti Odsjek za komunalno gospodarstvo na
trošak korisnika.
Članak
85.
U povodu blagdana, obljetnica, raznih
manifestacija i sličnoga, može se organizirati prigodno uređenje javnih
površina naselja.
Prigodno uređivanje organizira se
postavljanjem objekata, uređaja, pokretnih naprava, opreme, ukrasa, ukrasnih
žaruljica, božićnih drvca i sl.
Prigodno uređenje obavlja pravna ili fizička
osoba ovlaštena za obavljanje tih poslova na prijedlog Odsjeka za komunalno
gospodarstvo.
V. GOSPODARENJE OTPADOM
1. Gospodarenje komunalnim otpadom
Članak
86.
Otpad je svaka tvar ili predmet određen
kategorijama otpada propisanim provedbenim propisom Zakona o otpadu, koje
posjednik odbacuje, namjerava ili mora odbaciti.
Komunalni otpad u smislu ove Odluke i Zakona
o otpadu je otpad iz kućanstava te otpad iz proizvodne i/ili uslužne
djelatnosti ako je po svojstvima i sastavu sličan otpadu iz kućanstava.
Pod komunalnim otpadom u smislu ove Odluke
smatra se i glomazni otpad koji nastaje u kućanstvu, a to su osobito: staro
pokućstvo, kućanski aparati, posuđe, sanitarni uređaji, i sl.
Komunalnim se otpadom u smislu ove Odluke pod
određenim uvjetima smatraju i neregistrirana vozila i plovila ili njihovi
dijelovi kao i pokretne naprave ostavljene na javnim površinama na području
Grada Krka.
Otpad se razvrstava ovisno o svojstvima i
mjestu nastanaka sukladno sa Zakonom o otpadu.
Članak
87.
U komunalni otpad ne spada proizvodni otpad
koji nastaje u proizvodnim procesima u industriji, gospodarstvu, ustanovama i
uslužnim djelatnostima.
Pravna ili fizička osoba koja obavlja
komunalnu djelatnost sakupljanja, odvoza i gospodarenja komunalnog otpada
donosi program odvoza otpada o kojem je dužna na prikladan način obavijestiti
korisnike usluga.
Članak
88.
Na prigodnim mjestima na javnim površinama
postavljaju se tipske košarice za prikupljanje otpadaka i opušaka prolaznika. U
ove košarice dozvoljeno je odlaganje otpadaka u manjim količinama te papirnata
ambalaža i otpaci hrane bez tekućine.
Košarice postavlja, prazni i održava, pravna
ili fizička osoba, kojoj se ti poslovi povjeravaju odlukom Gradonačelnika.
Košarice se moraju održavati u čistom,
urednom i ispravnom stanju, moraju se redovito prazniti, a dotrajale zamijeniti
novima.
Članak
89.
Zabranjeno je odlaganje komunalnog otpada iz
domaćinstava u tipske košarice za otpatke postavljene na ulicama za
prikupljanje otpadaka prolaznika ili pored njih.
Članak
90.
Komunalni otpad iz kućanstva razvrstava se na
mjestu nastanka a odlaže se u odgovarajuće posude, u pravilu smještene na
javnoj površini i to:
. plava posuda - papir, karton i višeslojna
ambalaža,
. žuta posuda - plastika i metal,
. siva posuda - staklo,
. metal,
. smeđa posuda - bio otpad i
. zelena posuda - ostali nerazvrstani kućni
otpad.
Iznimno od st. 1. ovog članka, u slučaju veće
količine komunalnog otpada, korisnik je dužan jednokratno zbrinuti taj otpad na
POSAM-u.
Unutar stare gradske jezgre grada Krka nije
dopušteno postavljati posude za prikupljanje komunalnog otpada. Za taj dio
grada setovi s posudama postavljeni su na slijedećim lokacijama:
. Portopižana,
. Veli park,
. Trg krčkih glagoljaša,
. i na drugim lokacijama određenim posebnom
Odlukom.
Članak
91.
Tip, vrstu i veličinu te broj posuda za
selektivno sakupljanje otpada određuje isporučitelj komunalne usluge.
Lokaciju određuje isporučitelj komunalne
usluge uz suglasnost Odsjeka za komunalno gospodarstvo.
Nabavu i postavljanje posuda obavlja
isporučitelj komunalne usluge.
Iznimno, za građevine sa više samostalnih
uporabnih cjelina, posude za otpad nabavlja investitor u skladu sa posebnim
uvjetima.
Članak
92.
Isporučitelj komunalne usluge dužan održavati
posude čistim i ispravnim. Isto se odnosi i na čišćenje prostora na kojima se
postavljaju posude.
Isporučitelj komunalne usluge dužan je
održavati svoja vozila i ostalu opremu (posude za otpad i sl.) kao i pretovarne
stanice u čistom i urednom stanju.
U slučaju nastanka onečišćenja javne površine
u tijeku prijevoza, isporučitelj komunalne usluge je obvezan odmah poduzeti
mjere da se nečistoća ukloni s javne površine.
Članak
93.
U posude za otpad smije se odlagati
isključivo otpad za koji je posuda namijenjena.
Zabranjeno je:
. odlaganje otpada izvan posude za otpad,
. odlaganje tekućeg ili polutekućeg otpada,
. odlaganje zapaljivih stvari, pepela i žara,
. odlaganje građevinskog materijala i zemlje,
. odlaganje opasnog otpada (motornog ulja,
akumulatora, jestivog ulja, auto guma i sl.).
Članak
94.
Komunalni otpad može se prikupljati i
odvoziti samo pomoću tipskih posuda i specijalnih vozila.
Zabranjeno je prebiranje i odnošenje otpada
iz posuda za otpad.
Članak
95.
Usluge odvoza otpada na području Grada Krka i
u ostalim naseljima Grada Krka vrši javni isporučitelj odnosno Ponikve d.o.o.
Krk.
Radnici javnog isporučitelja dužni su posao
obavljati uredno i pažljivo, vodeći računa da ne rasipaju otpad, ne stvaraju
nepotrebnu buku, ne oštećuju posude, zidove zgrada, vrata, ograde, pločnike i
sl.
Svako oštećenje i onečišćenje na javnoj
površini koje nastaje pri odvozu otpada, isporučitelj komunalne usluge dužan je
ukloniti u što kraćem roku.
Članak
96.
Glomazni otpad korisnik je dužan odložiti na
POSAM-u.
Svaki korisnik ima mogućnost zbrinjavanja
veće količine glomaznog otpada jedanput godišnje na način da od isporučitelja
komunalne usluge zatraži otvoreni kontejner od 5 m3. Ova usluga se ne naplaćuje.
Članak
97.
Nije dozvoljeno parkiranje vozila na način da
se onemogući pristup specijalnom vozilu za odvoz otpada ili onemogući odvoz
otpada na drugi način.
2. Održavanje čistoće obalnog pojasa
Članak
98.
Obalni pojas (prirodne plaže), uređene plaže,
kupališta i zelene površine moraju se redovito čistiti i održavati, a jednom
godišnje, do početka mjeseca svibnja, detaljno očistiti od otpadaka na obali i
u moru.
Članak
99.
Obalnim pojasom (prirodnom plažom) smatraju
se u smislu ove Odluke prostori na kojima je dozvoljeno kupanje, a na kojima
nema izgrađenih pratećih objekata.
Prirodne plaže moraju se redovito čistiti od
otpada za vrijeme trajanje turističke sezone.
Uređenim plažama smatraju se prostori namijenjeni
sunčanju i kupanju, opremljeni prema određenim higijensko- tehničkim uvjetima.
Čišćenje uređenih plaža za vrijeme turističke
sezone vrši se svakodnevno.
Članak
100.
U svakoj luci, lučici i marini mora postojati
prostor predviđen za prikupljanje otpada (komunalni otpad, maziva, motorna ulja
i dr.) nastalog na plovnim objektima.
Posude za odvoz otpada s plovnih objekata ili
iz luke nabavlja i postavlja pravna ili fizička osoba koja gospodari lukom,
lučicom ili marinom.
3. Uvjeti i način odvoza i odlaganja zemlje i
otpadnog građevnog materijala
Članak
101.
Pod iskopanim materijalom u smislu ove Odluke
podrazumijeva se materijal dobiven iskopom kod izgradnje objekata i uređenja
zemljišta.
Pod otpadnim materijalom u smislu ove Odluke
podrazumijeva se materijal dobiven rušenjem rekonstrukcijom ili popravkom
objekata.
Pod viškom iz iskopa se podrazumijeva
materijal iz iskopa nastao prilikom građenja građevina sukladno s propisima o
gradnji, koji se prema projektnoj dokumentaciji ne ugrađuje u obuhvatu te građevine,
a koji sukladno s odredbama članka 64. stavka 2. Zakona o rudarstvu predstavlja
mineralnu sirovinu. S ovim materijalom postupa se sukladno odredbama Uredbe o
postupanju s viškom iskopa koji predstavlja mineralnu sirovinu kod izvođenja
građevinskih radova.
Članak
102.
Materijal dobiven iskopom pri izgradnji
objekata i uređenja zemljišta kao i materijal dobiven rušenjem, rekon
strukcijom
ili popravkom objekata upotrijebit će se, ako je to moguće, za uređenje
gradilišta, odnosno okućnice objekta.
Preostali građevinski otpadni materijal
deponirat će se na odlagalište(a) otpadnog građevinskog materijala, a površinu
za odlaganje viška materijala, privremenog ili trajnog karaktera određuje
Gradonačelnik Grada Krka.
Suglasnost za deponiranje iskopanog i
otpadnog materijala daje pravna ili fizička osoba kojoj su povjereni poslovi
održavanja odlagališta otpada.
Zabranjeno je odlagati otpadni građevinski
materijal na cijelom području Grada Krka bez odobrenja Odsjeka za komunalno
gospodarstvo.
Odlaganje materijala u smislu st. 3. ovog
članka može se odobriti samo pod uvjetom da se time ne uništava poljoprivredno
i šumsko zemljište, ne zagađuje čovjekov okoliš i podzemne vode te ne
uništavaju podzemne instalacije.
Prilazni put do odlagališta iz prethodnog
stavka mora biti izgrađen na način kako bi se spriječilo iznošenje blata i
zemlje na javno - prometnu površinu odnosno mora se redovito čistiti i
održavati.
Prijevoznik otpadnog materijala prilikom
dovoza i odlaganja istog na odlagalište dužan je pridržavati se uputa o načinu
odlaganja koje daje upravljač odlagalištem i mora podmiriti utvrđenu naknadu.
Zemljani ili otpadni građevinski materijal,
odložen izvan predviđenih odlagališta, uklonit će Grad Krk, po nalogu
komunalnog redara, o trošku počinitelja.
VI. UKLANJANJE SNIJEGA I LEDA
Članak
103.
Snijeg s javno prometnih površina uklanja se
kada napada više od 5 cm visine, a ako pada neprekidno mora se uklanjati u više
navrata.
Led s javnih prometnih površina potrebno je
ukloniti odmah po nastajanju istog, a prema Planu prioritetnih intervencija.
Vlasnici odnosno korisnici stanova, stambenih
i poslovnih zgrada, prostorija, dužni su odmah očistiti snijeg i led s nogostupa
i ulaza te na prilazima objekta. Vlasnici čiji objekti graniče s javno
prometnim površinama dužni su očistiti snijeg i led u dužini pročelja objekta
(dužini parcele kod samostojećih objekata), u širini 1,00 m.
Za uklanjanje snijega i leda s pločnika uz
zgrade, ispred uličnih lokala, kioska i pokretnih naprava odgovorni su vlasnici
i korisnici stanova te poslovnih prostorija.
Osobe iz stavka 3. i 4. ovog članka
odgovaraju za štetu nastalu zbog nečišćenja snijega i leda osobi koja je zbog
toga pretrpjela štetu.
Članak
104.
Javno prometne površine mogu se, radi
sprečavanja nastanka leda i radi sprečavanja klizanja, posipati odgovarajućim
materijalom (sol, pijesak).
Pravna ili fizička osoba kojoj je povjereno
održavanje nerazvrstanih cesta odnosno javnih površina, dužna je ukloniti
materijal kojom je kolnik zasipan u roku od 3 dana po prestanku potrebe za
istim.
VII. UKLANJANJE PROTUPRAVNO POSTAVLJENIH
PREDMETA
Članak
105.
Predmeti iz članka 4. koji su na javnoj
površini, na zgradama ili objektima postavljeni suprotno odredbama ove Odluke
smatraju se protupravno postavljenim predmetima.
Komunalni redar rješenjem će naložiti
uklanjanje predmeta postavljenih suprotno odredbama ove Odluke.
Ako vlasnik protupravno postavljenih predmeta
istu stvar ne ukloni u roku određenom rješenjem komunalnog redara ili se ne
može utvrditi vlasnik iste stvari, komunalni redar će ukloniti iste putem
gradskog komunalnog društva, koje će uskladištiti i čuvati prema zakonu, na
trošak vlasnika, a ako je vlasnik nepoznat na trošak Grada. Rok čuvanja, u
kojem vlasnik može predmet preuzeti je 60 dana.
Uklonjeni predmet vlasnik će preuzeti po
namirenju troškova čuvanja, prijevoza i drugih troškova, ako ih je bilo.
Ako obaviješteni vlasnik ili korisnik ne
preuzme predmete, ako vlasnik ili korisnik nije poznat ili ga nije bilo moguće
obavijestiti u 2 pokušaja, s uklonjenim predmetima postupit će se po propisima
koji uređuju postupanje s napuštenim stvarima.
VIII. MJERE ZA PROVEDBU KOMUNALNOG REDA
Članak
106.
Nadzor nad provođenjem odredaba ove Odluke i
drugih akata vezanih za njezino provođenje, obavlja komunalno redarstvo.
Komunalno redarstvo obavlja poslove nadzora
nad provođenjem zakona, akata Gradskog vijeća Grada Krka, akata Gradonačelnika,
akata pravnih i fizičkih osoba kojima je povjereno obavljanje komunalne
djelatnosti, ako posebnim propisima nije drugačije određeno.
Komunalno redarstvo poslove iz ovog
djelokruga obavlja u okviru Odsjeka za komunalno gospodarstvo.
Komunalno redarstvo obavlja i druge poslove
koji su mu posebnim propisima i aktima gradskih tijela sastavljeni u
nadležnost, kao i poslovi koji nisu u nadležnosti upravnih i drugih tijela, a
imaju utjecaj na uređenje mjesta i naselja.
Poslove komunalnog redarstva obavljaju
komunalni redari, koji moraju imati posebnu iskaznicu, a mogu imati i posebnu
odoru ili posebne oznake na odjeći.
Zbog potrebe za pojačanim komunalnim nadzorom
u vrijeme turističke sezone, Gradonačelnik Grada Krka može angažirati više
komunalnih redara na određeno vrijeme.
Komunalni redar u cilju učinkovitog
obavljanja svojih poslova dužan je surađivati s mjesnim odborima i drugim
pravnim i fizičkim osobama.
Članak
107.
U provođenju komunalnog reda komunalni redar
ovlašten je:
. rješenjem narediti fizičkim i pravnim
osobama radnje u svrhu održavanja komunalnog reda,
. predložiti podnošenje zahtjeva za
pokretanje prekršajnog postupka,
. izdati prekršajni nalog,
. odmah naplatiti kaznu, od počinitelja
prekršaja (na licu mjesta).
Članak
108.
Fizičke i pravne osobe dužne su komunalnom
redaru omogućiti nesmetano obavljanje nadzora, a naročito pristup do
prostorija, objekata, zemljišta, naprava i uređaja, dati mu osobne podatke i
pružiti druge potrebne obavijesti.
Ako komunalni redar naiđe na otpor prilikom
obavljanja svoje dužnosti, može zatražiti pomoć nadležne policijske postaje ili
zaštitarske tvrtke.
Članak
109.
U cilju uspostavljanja komunalnog reda i
zaštite imovine Grada Krka komunalno redarstvo može poduzimati odgovarajuće
mjere u zajedništvu s nadležnim državnim i drugim tijelima, odnosno
zaštitarskim tvrtkama.
Članak
110.
Protiv rješenja komunalnog redara može se
izjaviti žalba nadležnom upravnom tijelu Primorsko-goranske županije u roku od
15 dana od dana primitka rješenja.
Žalba uložena nadležnom tijelu ne odgađa
izvršenje rješenja.
IX. KAZNENE ODREDBE
Članak
111.
Novčanom kaznom od 10.000,00 kn kaznit će se
za prekršaj pravna osoba ako postupi suprotno odredbama članka: 4., 9., 10.,
11., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20., 21., 22., 23., 24., 25., 26., 28.,
29., 30., 31., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 41., 42., 43., 44., 45., 46.,
47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 61., 63., 64.,
65., 66., 67., 68., 69., 70., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80., 81.,
82., 83., 84., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99.,
100., 102., 103. i 104. ove Odluke.
Novčanom kaznom od 1.000,00 kn kaznit će se
za prekršaj odgovorna osoba u pravnoj osobi koja počini prekršaj iz stavka 1.
ovog članka.
Članak
112.
Novčanom kaznom od 5.000,00 kn kaznit će se
za prekršaj fizička osoba obrtnik i osoba koja obavlja drugu samostalnu
djelatnost ako postupi suprotno odredbama članka: 4., 9., 10., 11., 13., 14.,
15., 16., 17., 18., 19., 20., 21., 22., 23., 24., 25., 26., 28., 29., 30., 31.,
33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49.,
50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 61., 63., 64., 65., 66., 67.,
68., 69., 70., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80., 81., 82., 83., 84.,
87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100., 102.,
103. i 104. ove Odluke.
Članak
113.
Novčanom kaznom od 1.000,00 kn kaznit će se
za prekršaj fizička osoba ako postupi suprotno odredbama članka: 4., 9., 10.,
11., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20., 21., 22., 23., 24., 25., 26., 28.,
29., 30., 31., 33., 34., 35., 36., 37., 39., 41., 42., 43., 44., 45., 46., 47.,
48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 61., 63., 64., 65.,
66., 67., 68., 69., 70., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80., 81., 82.,
83., 84., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99.,
100., 102., 103. i 104. ove Odluke.
Članak
114.
Komunalni redar na mjestu počinjenja
prekršaja može naplatiti kaznu za pravnu osobu u iznosu od 5.000,00 kuna, za
fizičku osobu obrtnika i osobu koja obavlja drugu samostalnu djelatnost u
iznosu od 2.500,00 kuna, za fizičku osobu u iznosu od 500,00 kuna i to za
prekršaje propisane ovom Odlukom.
X. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE
Članak
115.
Gradonačelnik će po potrebi donositi opće i
pojedinačne akte radi provođenja ove Odluke.
Članak
116.
Stupanjem na snagu ove Odluke prestaje važiti
Odluka o komunalnom redu (»Službene novine Primorsko-goranske županije« broj
12/96 i 17/96).
Članak
117.
Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana
objave u »Službenim novinama Primorsko-goranske županije«.
Klasa: 363-06/12-01/5
Ur. broj: 2142/01-01-12-12
Krk, 24. svibnja 2012.
GRADSKO
VIJEĆE GRADA KRKA
Predsjednik
Josip
Staničić, v. r.