SADRŽAJ | ŽUPANIJA | GRADOVI | OPĆINE | OSTALO | ARHIVA | TRAŽILICA | IMPRESSUM


 
Godina XVIII. - broj 8. Ponedjeljak, 15. ožujka 2010.
TURISTIČKA ZAJEDNICA TZ OPĆINE PUNAT

1.

Na temelju odredbe članaka 12. i 15. Zakona o turističkim zajednicama i promicanju hrvatskog turizma (»Narodne novine« broj 152/08) Skupština Turističke zajednice Općine Punat, uz prethodnu suglasnost Ministarstva turizma, na sjednici održanoj dana 4. ožujka 2010. godine, donijela je

STATUT
TURISTIČKE ZAJEDNICE OPĆINE PUNAT

I. OPĆE ODREDBE

Članak 1.

Turistička zajednica Općine Punat (u daljnjem tekstu: Zajednica) je pravna osoba čije su članice pravne i fizičke osobe u djelatnostima ugostiteljstva i turizma, te pravne i fizičke osobe neposredno povezane s tim djelatnostima na području Općine Punat.

Članak 2.

Zajednica se smatra osnovanom danom stupanja na snagu ovog Statuta, a svojstvo pravne osobe stječe danom upisa u Upisnik turističkih zajednica Ministarstva turizma.

Prava i obveze Zajednice utvrđene su Zakonom o turističkim zajednicama i promicanju hrvatskog turizma (u daljnjem tekstu: Zakon) i ovim Statutom.

Članak 3.

Turistička zajednica Općine Punat je pravni slijednik Turističke zajednice Općine Punat upisane u Upisnik Turističkih zajednica Ministarstva turizma, list broj 41 stranica A, upisni broj 34 (KLASA: 334-03/94-03/45, UR. BROJ: 529-02/94-0002) od 14. rujna 1994. godine.

Članak 4.

Naziv Zajednice je »TURISTIČKA ZAJEDNICA OPĆINE PUNAT«.

Skraćeni naziv Zajednice je: »TZO Punat«.

Sjedište Zajednice je u Puntu, na adresi Pod topol 2.

Članak 5.

Zajednica ima pečat okruglog oblika, promjera 35 mm, s tekstom »TURISTIČKA ZAJEDNICA OPĆINE PUNAT«, znakom i s rednim brojem.

Štambilj Zajednice je četvrtastog oblika, dimenzija 40x20 mm, a sadrži sjedište Zajednice, te prostor za upisivanje evidencijskog broja i datum primitka pismena.

Štambilj se koristi za svakodnevno poslovanje Zajednice.

O broju pečata i štambilja, načinu korištenja, te osobama koje su odgovorne za njihovo čuvanje odlučuje direktor Turističkog ureda.

Članak 6.

Zajednica ima znak.

Znak se sastoji od slijedećih elemenata: lik anđela koji u desnoj ruci drži mač, u lijevoj vagu, opkoračivši dvije obale između kojih je jedrenjak.

Oblik i način korištenja znaka određuje posebnom odlukom Turističko vijeće.

Članak 7.

Zajednicom upravljaju njezini članovi i njihova se prava utvrđuju prema visini udjela članova u prihodima Zajednice i njihovom značaju za ukupni razvoj turizma.

Članak 8.

Za obavljanje stručnih i administrativnih poslova vezanih za zadaće Zajednice, Zajednica ima Turistički ured.

Članak 9.

Zajednica može osnovati turistička društva kao svoje podružnice polazeći od načela racionalnosti za područja turističkih mjesta.

Turističko društvo je ustrojstvena jedinica Zajednice, koja obavlja dio djelatnosti Zajednice u skladu sa Zakonom i ovim Statutom.

Članak 10.

Rad Zajednice je javan.

Javnost rada osigurava se i ostvaruje na način propisan ovim Statutom.

Članak 11.

Djelovanje Zajednice temelji se na načelu opće korisnosti.

Zajednica ne smije obavljati gospodarske djelatnosti.

Iznimno, sukladno Zakonu Zajednica može:

- upravljati javnom turističkom infrastrukturom danom na upravljanje od strane jedinice lokalne, odnosno područne (regionalne) samouprave,

- organizirati manifestacije i priredbe,

- objavljivati komercijalne oglase na svojim promotivnim materijalima,

- prodavati suvenire, turističke karte i vodiče, osim vlastitog promotivnog materijala,

- posredovati u rezervaciji privatnog smještaja ako u turističkom mjestu za koje je osnovana Zajednica ne postoji registrirana turistička agencija,

- obavljati druge poslove i zadaće od javnog interesa u funkciji razvoja turizma i destinacije koji nisu u suprotnosti s ovim Zakonom i drugim propisima.

Zajednica ne smije imati ulog u temeljenom kapitalu trgovačkog društva.

II. ZADAĆE ZAJEDNICE

Članak 12.

Zajednica je osnovana radi unapređivanja općih uvjeta boravka turista, promocije turističkog proizvoda područja Zajednice te razvijanja svijesti o važnosti i gospodarskim, društvenim i drugim učincima turizma, očuvanja i unapređenja svih elemenata turističkog proizvoda, a osobito zaštite okoliša.

Zajednica ima sljedeće zadaće:

- promoviranje turističkog odredišta na razini Općine Punat samostalno i putem udruženog oglašavanja,

- upravljanje javnom turističkom infrastrukturom danom na upravljanje od strane Općine Punat,

- sudjelovanje u definiranju ciljeva i politike razvoja turizma na nivou Općine Punat,

- sudjelovanje u stvaranju uvjeta za efikasnu koordinaciju javnog i privatnog sektora,

- poticanje optimalizacije i uravnoteženje ekonomskih i društvenih koristi i koristi za okoliš,

- izrada strateških i razvojnih planova turizma na nivou Općine Punat,

- poticanje i sudjelovanje u uređenju Općine Punat u cilju unapređenja uvjeta boravka turista, osim izgradnje komunalne infrastrukture,

- redovito, a najmanje svaka 4 mjeseca, prikupljanje i ažuriranje podataka o turističkoj ponudi, smještajnim i ugostiteljskim kapacitetima (kulturnim, sportskim i drugim manifestacijama) radnom vremenu zdravstvenih ustanova, banaka, pošte, trgovina i sl. i drugih informacija potrebnih za boravak i putovanje turista,

- izdavanje turističkih promotivnih materijala,

- obavljanje informativnih poslova u svezi s turističkom ponudom,

- poticanje i organiziranje kulturnih, zabavnih, umjetničkih, sportskih i drugih manifestacija koje pridonose obogaćivanju turističke ponude,

- koordinacija djelovanja svih subjekata koji su neposredno ili posredno uključeni u turistički promet radi zajedničkog dogovaranja, utvrđivanja i provedbe politike razvoja turizma i obogaćivanja turističke ponude,

- poticanje, organiziranje i provođenje akcija u cilju očuvanja turističkog prostora, unapređivanja turističkog okružja i zaštite čovjekova okoliša, te prirodne i kulturne baštine,

- poticanje, unapređivanje i promicanje specifičnih prirodnih i društvenih vrijednosti koje Općinu Punat čine turistički prepoznatljivom i stvaranje uvjeta za njihovo gospodarsko korištenje,

- vođenje jedinstvenog popisa turista za područje Općine Punat, poglavito radi kontrole naplate boravišne pristojbe i stručne obrade podataka,

- dnevno prikupljanje, tjedna i mjesečna obrada podataka o turističkom prometu na području Općine Punat,

- provjera i prikupljanje podataka o prijavi i odjavi boravka turista u cilju suradnje s nadležnim inspekcijskim tijelima u nadzoru nad obračunom, naplatom i uplatom boravišne pristojbe, te prijavom i odjavom turista,

- poticanje i sudjelovanje u aktivnostima obrazovanja stanovništva o zaštiti okoliša, očuvanju i unapređenju prirodnih i društvenih vrijednosti prostora u cilju razvijanja svijesti stanovništva o važnosti i učincima turizma, te svojih članova, odnosno njihovih zaposlenika u cilju podizanja kvalitete usluga,

- organizacija provođenje i nadzor svih radnji promocije turističkog proizvoda Općine Punat sukladno smjernicama Skupštine, godišnjem programu rada i financijskom planu Zajednice,

- ustrojavanje jedinstvenoga turističkoga informacijskog sustava, sustava prijave i odjave turista i statističke obrade,

- obavljanje i drugih poslova propisanih ovim Zakonom ili drugim propisom.

Zajednica sudjeluje u provedbi programa i akcijama Turističke zajednice otoka Krka i Turističke zajednice Primorsko-goranske županije od zajedničkog interesa za sve subjekte u turizmu s područja otoka i županije.

Zajednica može na temelju posebne odluke Turističkog vijeća Hrvatske turističke zajednice, biti član međunarodnih turističkih organizacija.

III. ČLANOVI ZAJEDNICE, NJIHOVA PRAVA, OBVEZE I ODGOVORNOSTI

Članak 13.

Zajednica ima obvezatne i počasne članove.

Osim članova iz stavka 1. ovog članka može imati i dragovoljne članove.

1. Obvezatni članovi

Članak 14.

Obvezatni članovi Zajednice su sve domaće pravne i fizičke osobe koje na području Zajednice imaju svoje sjedište ili podružnice, pogon, i sl. (u daljnjem tekstu: poslovna jedinica), a koje ostvaruju prihod pružanjem ugostiteljskih ili drugih turističkih usluga, ili obavljaju djelatnosti neposredno povezane s turizmom.

Odredbe stavka 1. ovog članka primjenjuju se i na podružnice, predstavništva i sl. stranih fizičkih i pravnih osoba, koje imaju sjedište na području Općine Punat.

Pravne i fizičke osobe iz stavka 1. i 2. ovog članka postaju obvezatni članovi Zajednice danom osnivanja Zajednice ili danom početka obavljanja djelatnosti pravne i fizičke osobe na području Zajednice.

Članak 15.

Obvezatno članstvo u Zajednici prestaje: prestankom rada Zajednice, prestankom pravne ili smrću fizičke osobe te djelomičnim ili potpunim gubitkom poslovne sposobnosti fizičke osobe, prestankom poslovne jedinice, promjenom sjedišta, prestankom ostvarivanja prihoda pružanjem ugostiteljskih ili drugih turističkih usluga ili obavljanjem s turizmom neposredno povezanih djelatnosti.

Na prestanak obvezatnog članstva u Zajednici ne utječe privremena obustava djelatnosti kao ni sezonsko obavljanje djelatnosti.

2. Počasni članovi

Članak 16.

Skupština na prijedlog Turističkog vijeća može imenovati domaće i strane fizičke osobe počasnim članom Zajednice ako su one posebno zaslužne za razvoj i promicanje turizma na području Zajednice.

Počasni članovi mogu sudjelovati u radu sjednica Skupštine bez prava odlučivanja i ne mogu biti birani u tijela Zajednice.

3. Dragovoljni članovi

Članak 17.

Skupština može donijeti odluku o učlanjenju pravnih i fizičkih osoba koje nisu obvezatni članovi Zajednice kao dragovoljnih članova u Zajednicu na njihov zahtjev.

Dragovoljno članstvo u Zajednici prestaje istupanjem, neplaćanjem članarine duže od tri mjeseca ili isključenjem. Odluku o isključenju dragovoljnog člana donijet će Skupština ukoliko se taj član ne pridržava odredaba ovoga Statuta, odluka i drugih akata tijela Zajednice ili ako svojim radom nanosi štetu Zajednici.

4. Prava, obveze i odgovornosti članova Zajednice

Članak 18.

Članovi Zajednice (obvezatni i dragovoljni) imaju prava, obveze i odgovornosti da:

- oni ili njihovi predstavnici biraju i budu birani u tijela Zajednice,

- upravljaju poslovima Zajednice i sudjeluju u njenom radu,

- daju inicijative koje imaju za cilj jačanje ili promicanje turizma na području Zajednice,

- daju prijedloge i primjedbe na rad tijela Zajednica,

- predlažu razmatranje pitanja iz djelokruga Zajednice radi zauzimanja stavova i daju prijedloge za njihovo rješavanje,

- usmjeravaju i usklađuju svoje međusobne odnose u zajedničke interese radi postizanja ciljeva Zajednice u skladu sa Zakonom i ovim Statutom,

- predlažu sudjelovanje Zajednice u raznim akcijama u cilju očuvanja turističkog prostora, unapređivanja turističkog okružja i zaštite čovjekovog okoliša na području Zajednice,

- predlažu pomaganje razvoju turizma i u mjestima na području Zajednice koja nisu turistički razvijena,

- razmjenjuju u Zajednici informacije, obavljaju konzultacije i organiziraju sastanke,

- putem Zajednice ostvaruju suradnju s nadležnim tijelima lokalne samouprave i rade na pitanjima rješavanja poremećaja u turizmu i većih problema u ostvarivanju gospodarskih interesa u djelatnostima ugostiteljstva i turizma i s tim djelatnostima neposredno povezanih djelatnosti,

- daju inicijative za donošenje mjera i propisa iz područja turizma,

- koriste stručnu pomoć Zajednice u pitanjima iz djelokruga Zajednice,

- predlažu izmjene i dopune Statuta i drugih općih akata Zajednice,

- budu obaviješteni o radu Zajednice i njenih tijela i o materijalno- financijskom poslovanju Zajednice,

- sudjeluju u radu Zajednice i manifestacijama koje ona organizira,

- provode odluke i zaključke što ih donesu tijela Zajednice u Turističkoj zajednici Primorsko-goranske županije,

- razvijaju međusobnu odgovornost za provođenje zadataka Zajednice,

- daju podatke i izviješća potrebna za izvršavanje zadaća Zajednice,

- pridržavaju se odredbi Statuta, odluka, zaključaka i drugih akata tijela Zajednice.

IV. TIJELA ZAJEDNICE

Članak 19.

Tijela Zajednice su: Skupština, Turističko vijeće, Nadzorni odbor i predsjednik Zajednice.

1. Skupština

Članak 20.

Skupština je najviše tijelo upravljanja u Zajednici.

Skupštinu čine 20 predstavnika fizičkih i pravnih osoba članova Zajednice grupiranih po skupinama (u daljnjem tekstu: članovi Skupštine), kako slijedi:

1. Hoteli,

2. Marine,

3. Kampovi,

4. Iznajmljivači, odmarališta, turističke agencije, pansioni,

5. Samostalni ugostitelji, trgovine, ostale uslužne djelatnosti.

Broj predstavnika svake skupine u Skupštini određuje se razmjerno visini udjela skupine u prihodu Zajednice, a pojedinu skupinu predstavljaju članovi s najvećim udjelom unutar skupina.

Kao udio u prihodu Zajednice iz stavka 3. ovoga članka, računaju se članarina i 25% boravišne pristojbe koje je taj član uplatio Zajednici u godini koja prethodi godini u kojoj se provode izbori za Skupštinu.

Jedan član, odnosno skupina članova jedne djelatnosti mogu imati maksimalno 40% predstavnika u Skupštini.

Ako tijekom mandata dođe do promjene udjela u prihodima za više od 10%, broj predstavnika članova Skupštine iznova će se utvrditi prema stavku 3. ovog članka.

Promjenu iz stavka 6. ovog članka utvrđuje Skupština istodobno s donošenjem godišnjeg financijskog izvješća.

Članak 21.

Skupština:

- donosi Statut Zajednice,

- donosi Poslovnik o radu Skupštine,

- donosi odluku o osnivanju, ustroju te pravima i dužnostima Turističkog društva,

- odlučuje o izboru i razrješenju članova Turističkog vijeća i Nadzornog odbora, koje prema odredbama Zakona bira Skupština,

- donosi godišnji program rada i godišnji financijski plan, kao i godišnje financijsko izvješće Zajednice i Turističkog društva,

- odlučuje o zahtjevu za dragovoljno članstvo,

- donosi odluku o osnivanju i ustroju Turističkog ureda,

- odlukom o osnivanju Turističkog ureda može ustrojiti Turističko-informativni centar kao užu organizacijsku jedinicu Turističkog ureda,

- utvrđuje visinu članarine dragovoljnih članova Zajednice,

- bira predstavnike Zajednice u Skupštinu Turističke zajednice Primorsko-goranske županije,

- bira predstavnike Zajednice u Skupštinu i Nadzorni odbor Turističke zajednice otoka Krka,

- donosi Pravilnik o radu Skupštine,

- daje nadležnim tijelima inicijative za donošenje zakona i drugih propisa,

- razmatra pitanja koja proizlaze iz zadaća Zajednice te predlaže mjere i poduzima radnje za njihovo izvršavanje i rješavanje,

- donosi odluku o izvješćima koja podnose Turističko vijeće i Nadzorni odbor.

Članak 22.

Mandat članova Skupštine traje četiri godine.

Članu Skupštine može prestati mandat i prije isteka vremena na koje je izabran:

- opozivom od strane člana Zajednice čiji je predstavnik,

- prestankom rada člana Zajednice, čiji je predstavnik,

- na osobni zahtjev.

Skupština može predložiti članu Zajednice da opozove svog predstavnika ako svoju dužnost ne obavlja u skladu sa zadaćama Zajednice ili je uopće ne obavlja.

Novoizabranom članu Skupštine mandat traje do isteka vremena na koji je bio izabran član Skupštine kojem je prestao mandat na jedan od načina utvrđen u stavku 2. ovog članka.

Članak 23.

Izbore za Skupštinu raspisuje Turističko vijeće najkasnije 60 dana prije isteka mandata Skupštine.

Članak 24.

Skupština odlučuje na sjednicama.

Sjednica Skupštine održava se najmanje dva puta godišnje.

Izvanredna sjednica saziva se u slučaju:

- izbora članova Turističkog vijeća ili Nadzornog odbora ako se njihov broj smanji za više od 1/4,

- na zahtjev Nadzornog odbora, Turističkog vijeća i najmanje 1/5 članova Skupštine.

Podnosilac zahtjeva za sazivanje sjednice dužan je predložiti dnevni red Skupštine.

Ako u slučaju iz stavka 3. ovog članka predsjednik Zajednice ne sazove Skupštinu, Skupštinu mogu sazvati Turističko vijeće, Nadzorni odbor ili 20% članova Skupštine.

Članak 25.

Članovi Skupštine, ne mogu putem punomoći ovlastiti drugu osobu da umjesto njih sudjeluje u radu Skupštine.

Skupština pravovaljano odlučuje ako je na sjednici prisutno više od polovice ukupnog broja članova Skupštine.

Skupština donosi odluke većinom glasova prisutnih članova Skupštine, ako za pojedino pitanje ovim Statutom nije drugačije određeno.

Način sazivanja i vođenja sjednica Skupštine i druga pitanja vezana za održavanje sjednice Skupštine uređuje se Poslovnikom.

2. Turističko vijeće

Članak 26.

Turističko vijeće izvršno je tijelo Skupštine i odgovorno je Skupštini.

Članak 27.

Turističko vijeće:

- provodi odluke i zaključke Skupštine,

- predlaže Skupštini godišnji program rada i financijski plan Zajednice i Turističkog društva, te godišnje financijsko izvješće,

- podnosi Skupštini izvješće o svom radu najmanje jednom godišnje,

- upravlja imovinom Zajednice sukladno Zakonu i Statutu Zajednice, te sukladno programu rada i financijskom planu,

- donosi opće akte za stručnu službu Zajednice,

- imenuje i razrješava direktora Turističkog ureda i voditelje Turističkih društava na temelju javnog natječaja,

- utvrđuje granice ovlasti za zastupanje Zajednice i raspolaganje financijskim sredstvima Zajednice,

- daje ovlaštenje za zastupanje Zajednice u slučaju spriječenosti direktora,

- zahtijeva i razmatra izvješće direktora o njegovom radu i radu Turističkog ureda, te obvezno donosi odluku o prihvaćanju ili neprihvaćanju navedenog izvješća,

- donosi poslovnik o svom radu,

- odlučuje o korištenju sredstava za izgradnju, adaptaciju i nabavu poslovnog prostora u skladu s financijskim planom,

- utvrđuje prijedlog Statuta,

- priprema prijedloge i daje mišljenja o pitanjima o kojima odlučuje Skupština,

- predlaže Skupštini odluku o osnivanju i ustroju Turističkog ureda te ustrojavanje Turističko-informativnog centra kao uže organizacijske jedinice Turističkog ureda,

- potiče suradnju s drugim turističkim zajednicama i drugim pravnim i fizičkim osobama koje su neposredno ili posredno uključene u turistički promet,

- obavlja i druge poslove utvrđene Zakonom i Statutom Zajednice.

Članak 28.

Turističko vijeće ima predsjednika i osam članova koje bira Skupština iz redova članova Zajednice, vodeći računa o zastupljenosti djelatnosti u turizmu.

Predsjednik Zajednice je predsjednik Turističkog vijeća.

Članak 29.

Mandat članova Turističkog vijeća traje četiri godine.

Članu Turističkog vijeća može prestati mandat i prije isteka vremena na koji je izabran:

- razrješenjem od strane Skupštine,

- na osobni zahtjev.

Član Turističkog vijeća može se opozvati ako ne obavlja svoje dužnosti u skladu sa Zakonom i ovim Statutom, ili ako ne provodi odluke Skupštine i Turističkog vijeća.

Na mjesto člana Turističkog vijeća kojem je mandat prestao na temelju prethodnog stavka, Skupština bira odnosno delegira novog člana na vrijeme do isteka mandata na koji je izabran član kojemu je ta funkcija prestala na jedan od načina iz stavka 2. ovog članka.

Članak 30.

Turističko vijeće radi na sjednicama.

Predsjednik Zajednice saziva i predsjeda sjednici Turističkog vijeća.

U slučaju odsutnosti, odnosno spriječenosti predsjednika Zajednice, sjednicu Turističkog vijeća saziva i predsjedava zamjenik kojeg odredi predsjednik Zajednice i koji za svoj rad odgovara predsjedniku Zajednice.

Članak 31.

Turističko vijeće može pravovaljano odlučivati ukoliko sjednici prisustvuje više od polovice članova Turističkog vijeća.

Turističko vijeće odlučuje većinom glasova prisutnih članova.

Članak 32.

Turističko vijeće odluke donosi u pravilu javnim glasovanjem.

Turističko vijeće može odlučiti da se o određenom pitanju odlučuje tajnim glasovanjem.

Način sazivanja i vođenja sjednice Turističkog vijeća i druga pitanja vezana za održavanje sjednice Turističkog vijeća uređuje se Poslovnikom.

3. Nadzorni odbor

Članak 33.

Nadzorni odbor je nadzorno tijelo Zajednice.

Nadzorni odbor ima 5 članova, a čine ga 4 člana koje bira Skupština iz redova svih članova Zajednice i 1 član kojeg delegira Turističko vijeće Turističke zajednice Primorsko-goranske županije.

Članom Nadzornog odbora ne može biti član drugih tijela iste Zajednice.

Nadzorni odbor iz redova svojih članova bira predsjednika i zamjenika predsjednika.

Članak 34.

Nadzorni odbor nadzire najmanje dva puta godišnje:

- vođenje poslova Zajednice,

- materijalno i financijsko poslovanje i raspolaganje sredstvima Zajednice i Turističkog društva,

- izvršenje i provedbu programa rada i financijskog plana Zajednice.

O obavljenom nadzoru Nadzorni odbor najmanje dva puta godišnje podnosi pisano izvješće Turističkom vijeću i Skupštini, te Turističkom vijeću Turističke zajednice Primorsko-goranske županije.

U izvješću iz stavka 2. ovoga članka Nadzorni odbor dužan je posebno navesti: djeluje li Zajednica u skladu sa zakonima i aktima Zajednice te odlukama Skupštine i Turističkog vijeća, jesu li godišnja i druga financijska izvješća sastavljena u skladu sa stanjem u poslovnim knjigama Zajednice i pokazuju li ispravno stanje, ocjenu o poslovanju i vođenju poslova, da li se program rada i financijski plan izvršavaju i provode i u kojoj mjeri, te mišljenje i savjete o mogućnosti poboljšanja njihove provedbe.

Članak 35.

Sjednicu Nadzornog odbora saziva i rukovodi njenim radom predsjednik, a u slučaju odsutnosti zamjenik predsjednika.

Nadzorni odbor radi u punom sastavu.

Nadzorni odbor može pravovaljano odlučivati ako sjednici prisustvuje većina članova odbora, a odluke donosi većinom glasova ukupnog broja članova.

Način sazivanja i vođenja sjednice Nadzornog odbora i druga pitanja vezana za održavanje sjednice Nadzornog odbora uređuje se Poslovnikom.

Poslovnik iz stavka 4. ovog članka donosi Nadzorni odbor.

Članak 36.

Mandat članova Nadzornog odbora traje četiri godine.

Članu Nadzornog odbora može prestati mandat i prije isteka vremena na koji je izabran:

- ako je opozvan od strane tijela koje ga je izabralo, odnosno imenovalo,

- ili na osobni zahtjev.

Član Nadzornog odbora može se opozvati ako svoju dužnost u Nadzornom odboru ne obavlja u skladu sa Statutom i aktima tijela Zajednice.

Na mjesto člana Nadzornog odbora kojem je mandat prestao na temelju prethodnog stavka Skupština bira novog člana na vrijeme do isteka mandata na koji je izabran član kojemu je na način iz stavka 2. ovog članka prestao mandat.

4. Predsjednik Zajednice

Članak 37.

Zajednica ima predsjednika Zajednice koji predstavlja Zajednicu.

Dužnost predsjednika Zajednice obnaša općinski načelnik koji je ujedno i predsjednik Skupštine i predsjednik Turističkog vijeća.

Članak 38.

Predsjednik Zajednice:

- predstavlja Zajednicu,

- saziva i presjeda sjednicama Skupštine,

- saziva i presjeda sjednicama Turističkog vijeća,

- predlaže, organizira, koordinira i usklađuje rad i aktivnosti Zajednice u skladu sa Zakonom, ovim Statutom i programom rada Zajednice,

- brine se o zakonitom i pravodobnom izvršavanju zadaća Zajednice,

- pokreće i brine se o suradnji Zajednice s drugim turističkim zajednicama i drugim tijelima sa zajedničkim interesom,

- brine se o pripremi sjednica Skupštine i Turističkog vijeća,

- potpisuje odluke i druge akte koje donosi Skupština i Turističko vijeće,

- obavlja i druge poslove utvrđene aktima Skupštine i Turističkog vijeća.

Članak 39.

U slučaju odsutnosti, ili spriječenosti predsjednika Zajednice, sjednici Skupštine predsjeda zamjenik predsjednika Zajednice kojeg odredi predsjednik Zajednice i koji za svoj rad odgovara predsjedniku Zajednice.

5. Radna tijela

Članak 40.

Skupština i Turističko vijeće mogu osnovati stalna ili privremena radna ili savjetodavna tijela (radne skupine, savjet, povjerenstvo i sl.) radi razmatranja određenog pitanja, davanja mišljenja i prijedloga o značajnim pitanjima iz njihovog djelokruga.

Skupština i Turističko vijeće odlukom o osnivanju tijela iz prethodnog stavka utvrđuju sastav, djelokrug rada i druga pitanja vezana za rad toga tijela.

V. PREDSTAVLJANJE I ZASTUPANJE ZAJEDNICE

Članak 41.

Zajednicu predstavlja predsjednik Zajednice.

Direktor Turističkog ureda zastupa Zajednicu.

Direktor Turističkog ureda može dati pisanu punomoć drugoj osobi za zastupanje Zajednice.

Ukoliko se opća punomoć daje osobi koja nije zaposlena u Zajednici, za davanje ove punomoći potrebna je suglasnost Turističkog vijeća.

Punomoć iz stavka 4. ovog članka daje se sukladno odredbama zakona kojim se uređuju obvezni odnosi.

VI. TURISTIČKO DRUŠTVO

Članak 42.

Za područje jednog ili više turističkih mjesta s područja Zajednice, Skupština, poštujući načelo racionalnosti, može osnovati Turističko društvo.

Članak 43.

Turističko društvo kao ustrojstvena jedinica Zajednice može obavljati sljedeće poslove Zajednice:

- vođenje popisa turista za područja turističkog mjesta odnosno Turističkog društva,

- dnevno prikupljanje, tjednu, mjesečnu obradu podataka o turističkom prometu za područje turističkog mjesta odnosno Turističkog društva,

- informiranje turista o turističkim potrebama kao i o kulturnim zbivanjima i znamenitostima mjesta,

- organizacija, provođenje svih radnji promocije turističkog proizvoda mjesta sukladno godišnjem planu i programu Turističkog društva,

- poticanje i organiziranje akcija u cilju očuvanja turističkog prostora i zaštite čovjekova okoliša na području mjesta

- i ostale poslove utvrđene odlukom o osnivanju Turističkog društva.

U odluci o osnivanju Turističkog društva određuje se predmet poslovanja Turističkog društva.

Članak 44.

Turističko društvo nema svojstvo pravne osobe.

Prava i obveze koje proisteku iz poslovanja Turističkog društva jesu prava i obveze Zajednice.

Članak 45.

Turističko društvo nosi naziv »Turističko društvo«, a može mu se dodati i naziv turističkog mjesta.

Turističko društvo posluje pod svojim punim nazivom i uz naznaku svoga sjedišta i naziva i sjedišta Zajednice.

Ovisno o turističkim potrebama mjesta Turističko društvo može poslovati tijekom cijele godine ili sezonski.

Članak 46.

Turističko društvo osniva se odlukom Skupštine, koja sadrži osobito:

- naziv i sjedište Zajednice,

- naziv i sjedište Turističkog društva,

- predmet poslovanja Turističkog društva,

- način poslovanja (sezonski ili cijelu godinu).

Odluka o osnivanju Turističkog društva mora biti u skladu sa Zakonom i ovim Statutom.

Članak 47.

Stručne poslove u Turističkom društvu vodi i organizira voditelj Turističkog društva (u daljnjem tekstu: voditelj).

Voditelj poslove obavlja profesionalno i u okviru prava i dužnosti određenih odlukom o osnivanju Turističkog društva i ovim Statutom te u okviru ovlaštenja Turističkog vijeća.

Na pravni status voditelja, uvjete za stupanje na rad i ostala pitanja u svezi s njegovim radom odgovarajuće se primjenjuju opći propisi o radu.

Voditelj odgovara za svoj rad i rad Turističkog društva Turističkom vijeću i direktoru Turističkog ureda.

Članak 48.

Turističko društvo upisuje se u Upisnik.

Zajednica je dužna prijavu za upis Turističkog društva u Upisnik podnijeti Ministarstvu turizma u roku od 15 dana od dana osnivanja Turističkog društva.

Članak 49.

Turističko društvo prestaje s radom:

- odlukom Skupštine o prestanku rada Turističkog društva,

- prestankom rada Zajednice.

VII. TURISTIČKI URED

Članak 50.

Radi obavljanja stručnih i administrativnih poslova Zajednice osniva se Turistički ured.

Sjedište Turističkog ureda je u sjedištu Zajednice.

Članak 51.

Odluku o osnivanju i ustroju Turističkog ureda donosi Skupština.

Djelokrug, unutarnje ustrojstvo, organizaciju i sistematizaciju radnih mjesta Turističkog ureda utvrđuje Turističko vijeće aktom o ustrojstvu i sistematizaciji.

Ustrojstvo Turističkog ureda treba odgovarati potrebama i zahtjevima članova Zajednice i mogućnosti za stručno, kvalitetno, pravovremeno i odgovorno izvršavanje zadaća Zajednice.

Članak 52.

Turistički ured obavlja osobito ove poslove:

- provodi zadatke utvrđene programom rada Zajednice,

- obavlja stručne i administrativne poslove u svezi pripremanja sjednica tijela Zajednice,

- obavlja stručne i administrativne poslove u svezi s izradom i izvršavanjem akata tijela Zajednice,

- obavlja pravne, financijske i knjigovodstvene poslove, kadrovske i opće poslove, vodi evidencije i statističke podatke utvrđene propisima i aktima Zajednice,

- izrađuje analize, informacije i druge materijale za potrebe tijela Zajednice,

- daje tijelima Zajednice kao i drugim zainteresiranim stručna mišljenja o pitanjima iz djelokruga Zajednice,

- obavlja i druge poslove koje mu odrede tijela Zajednice.

Članak 53.

Na radne odnose zaposlenih u Turističkom uredu, uvjete za stupanje na rad i ostala pitanja u svezi s njihovim radom primjenjuju se opći propisi o radu.

Zaposleni u Turističkom uredu moraju ispunjavati i posebne uvjete koje propisuje ministar turizma.

Direktor Turističkog ureda i radnici na stručnim poslovima na izvršenju zadaća Zajednice koji u trenutku sklapanja ugovora o radu nemaju položen stručni ispit za rad u turističkom uredu (u daljnjem tekstu: stručni ispit), moraju isti položiti u roku od jedne godine od dana stupanja na rad.

Osobi iz prethodnog stavka ovoga članka, koja ne položi stručni ispit, prestaje radni odnos po isteku posljednjeg dana roka za polaganje stručnog ispita.

Položeni stručni ispit ne moraju imati osobe koje imaju odgovarajuću stručnu spremu i najmanje 10 godina radnog staža na poslovima u turizmu u toj stručnoj spremi.

Članak 54.

Turistički ured ima direktora.

Direktora Turističkog ureda na temelju javnog natječaja imenuje Turističko vijeće.

Direktor kumulativno mora ispunjavati:

- posebne uvjete propisane pravilnikom kojeg propisuje ministar turizma,

- uvjet da mu pravomoćnom sudskom presudom ili rješenjem o prekršaju nije izrečena mjera sigurnosti ili zaštitna mjera zabrane obavljanja poslova iz područja turizma, dok ta mjera traje.

Članak 55.

Ako se na raspisani natječaj nitko ne prijavi ili nitko od prijavljenih kandidata ne bude izabran, natječaj će se ponoviti.

Do imenovanja direktora Turističkog ureda Zajednicu zastupa predsjednik Zajednice.

Članak 56.

Direktora Turističkog ureda, u slučaju odsutnosti ili spriječenosti, koja traje više od 10 radnih dana (osim u vremenu korištenja godišnjeg odmora), zamjenjuje osoba koju odredi Turističko vijeće.

Članak 57.

Direktor Turističkog ureda organizira i rukovodi radom i poslovanjem Turističkog ureda, te je u granicama utvrđenih ovlasti odgovoran za poslovanje Zajednice.

Direktor je za svoj rad odgovoran Turističkom vijeću i predsjedniku Zajednice.

Direktor Turističkog ureda i drugi radnici zaposleni u Turističkom uredu ne mogu biti predsjednicima niti članovima skupštine, turističkog vijeća i nadzornog odbora niti jedne turističke zajednice.

Direktoru Turističkog ureda nije dopušteno obavljanje ugostiteljske i turističke djelatnosti na području za koje je osnovana Zajednica.

Direktor Turističkog ureda ne smije donositi odluke, odnosno sudjelovati u donošenju odluka koje utječu na financijski ili drugi interes njegovog bračnog ili izvanbračnog druga, djeteta ili roditelja.

Direktor Turističkog ureda ne smije biti član upravnog, nadzornog tijela trgovačkog društva ili druge pravne osobe koja je član Zajednice.

Direktor Turističkog ureda:

- zastupa Zajednicu i poduzima sve pravne radnje u ime i za račun Zajednice,

- zastupa Zajednicu u svim postupcima pred sudovima, upravnim i drugim državnim tijelima te pravnim osobama s javnim ovlastima,

- organizira i rukovodi radom i poslovanjem Turističkog ureda,

- provodi odluke Turističkog vijeća i drugih tijela Zajednice,

- u granicama utvrđenih ovlasti odgovoran je za poslovanje Zajednice i zakonitost rada Turističkog ureda,

- za svoj rad odgovara Turističkom vijeću i predsjedniku Zajednice,

- odgovoran je za namjensko korištenje sredstava koja se vode u Zajednici,

- usklađuje materijalne i druge uvjete rada Turističkog ureda i brine da poslovi i zadaci budu na vrijeme i kvalitetno obavljeni, u skladu s odlukama i zaključcima tijela Zajednice te programom rada i financijskim planom,

- odlučuje o svim pitanjima glede radnih odnosa radnika Turističkog ureda,

- upozorava radnike Turističkog ureda i tijela Zajednice na zakonitosti njihovih odluka,

- odlučuje o službenom putovanju radnika Zajednice, korištenju osobnih vozila u službene svrhe te o korištenju sredstava reprezentacije,

- odlučuje o povjeravanju pojedinih stručnih poslova trećim osobama ako ocijeni da je potrebno i svrsishodno, a u cilju izvršenja zadataka Zajednice,

- potpisuje poslovnu dokumentaciju Zajednice,

- priprema, zajedno s predsjednikom Zajednice, sjednice Turističkog vijeća i Skupštine,

- podnosi Turističkom vijeću izvješće o svom radu i o radu Turističkog ureda, najmanje jednom godišnje, te predlaže mjere za unapređenje organizacije rada Turističkog ureda,

- obavlja i druge poslove utvrđene zakonom, aktima Zajednice i odlukama tijela Zajednice.

Članak 58.

Direktor Turističkog ureda može biti razriješen:

- na osobni zahtjev,

- ako zbog neizvršavanja ili nemarnog vršenja svoje dužnosti Zajednica nije mogla izvršiti svoje zadatke ili je izvršavanje tih zadataka bilo otežano,

- ako je uslijed nezakonitog, nesavjesnog ili nepravilnog rada ili zbog prekoračenja ovlaštenja nastala ili mogla nastati šteta,

- ako bez osnovanog razloga ne izvrši ili odbije izvršiti odluke tijela Zajednice ili postupa protivno tim odlukama,

- ako ne podnese Turističkom vijeću izvješće o svom radu i o radu Turističkog ureda,

- ako Turističko vijeće ne prihvati izvješće o radu direktora Turističkog ureda.

Prijedlog za pokretanje postupka za razrješenje direktora Turističkog ureda mogu podnijeti predsjednik Zajednice, Skupština, Turističko vijeće ili Nadzorni odbor u slučaju iz stavka 1. točke 1., 2., 3., 4., 5. i 6. ovog članka.

Prije donošenja odluke o razrješenju direktoru Turističkog ureda se mora dati mogućnost da se izjasni o razlozima za razrješenje.

Odluku o razrješenju direktora Turističkog ureda donosi Turističko vijeće glasovanjem.

U slučaju razrješenja direktora Turističkog ureda, Zajednicu do izbora direktora zastupa predsjednik Zajednice.

VIII. TURISTIČKO-INFORMATIVNI CENTAR

Članak 59.

Radi prikupljanja, obrade i rasparčavanja informacija o radu Zajednice, Skupština može odlukom o osnivanju Turističkog ureda ustrojiti Turističko-informativni centar - TIC (u daljnjem tekstu: TIC) kao užu organizacijsku jedinicu Turističkog ureda.

TIC nema svojstvo pravne osobe.

Članak 60.

Zadaće TIC-a su:

- prikupljanje, obrada i raspačavanje informacija u cilju poticanja i promidžbe turizma na području Zajednice,

- prikupljanje informacija o turističkim potrebama i drugim pojavama u zemlji i inozemstvu od značaja za turizam Zajednice,

- vođenje jedinstvenog popisa turista za područje Općine Punat, poglavito radi kontrole naplate boravišne pristojbe i stručne obrade podataka,

- dnevno prikupljanje, tjedna i mjesečna obrada podataka o turističkom prometu na području Općine Punat,

- provjera i prikupljanje podataka o prijavi i odjavi boravka turista u cilju suradnje s nadležnim inspekcijskim tijelima u nadzoru nad obračunom, naplatom i uplatom boravišne pristojbe, te prijavom i odjavom turista,

- informiranje turista o znamenitostima i privlačnostima turističkog okružja, spomenicima kulture i dr.,

- promocija turističkog proizvoda s područja Zajednice,

- davanje ostalih potrebnih turističkih informacija,

- suradnja s tuzemnim i inozemnim informativnim organizacijama,

- obavljanje i ostalih poslova utvrđenih Zakonom, Statutom i drugim općim aktima tijela Zajednice.

TIC radi izvršavanja zadataka iz stavka 1. ovog članka može izdavati biltene ili druge periodične publikacije.

Članak 61.

Poslove TIC-a vodi i organizira voditelj TIC-a koji za svoj rad i rad TIC-a odgovara Turističkom vijeću i direktoru Turističkog ureda.

Na pravni status voditelja TIC-a, uvjete za stupanje na rad i ostala pitanja u svezi s njegovim radom odgovarajuće se primjenjuju opći propisi o radu.

Članak 62.

Unutarnja organizacija i ostala pitanja u svezi rada TIC- a uredit će se općim aktom kojim se ova pitanja uređuju za Turistički ured.

IX. ODGOVORNOSTI ZA OBAVLJANJE DUŽNOSTI U ZAJEDNICI

Članak 63.

Svaki član tijela Zajednice osobno je odgovoran za savjesno obavljanje svojih dužnosti.

Svaki član tijela Zajednice odgovoran je za svoj rad tijelu koje ga je izabralo, a članovi Skupštine odgovorni su članu Zajednice kojeg predstavljaju.

Direktor Turističkog ureda je odgovoran za zakonito, savjesno i stručno obavljanje dužnosti i zadataka koje mu je utvrdilo tijelo koje ga je izabralo ili imenovalo.

Predsjednik Zajednice osobno je odgovoran za zakonito i savjesno obavljanje svojih dužnosti.

X. GOSPODARENJE U ZAJEDNICI

Članak 64.

Zajednica nastupa u pravnom prometu samostalno - u svoje ime i za svoj račun.

Za obveze u pravnom prometu Zajednica odgovara cjelokupnom svojom imovinom.

Članak 65.

Financijsko-materijalno poslovanje Zajednice vodi se po propisima koji uređuju računovodstvo neprofitnih organizacija.

Članak 66.

Za svaku poslovnu godinu Zajednica utvrđuje program rada i financijski plan.

Članak 67.

Prijedlog programa rada i prijedlog financijskog plana Zajednice za slijedeću godinu utvrđuje Turističko vijeće i podnosi ga Skupštini, do 31. listopada tekuće godine.

Članak 68.

Godišnji program rada i godišnji financijski plan Zajednice sadrže pojedinačno utvrđene planirane zadatke i potrebna financijska sredstva za njihovo izvršenje.

Prijedlog programa rada i financijskog plana Zajednica obavezno dostavlja na razmatranje članovima Skupštine 8 dana prije održavanja sjednice na kojoj se donosi.

Godišnji program rada i financijski plan Zajednica je dužna dostaviti Turističkoj zajednici Primorsko-goranske županije.

Članak 69.

Tijekom godine Zajednica može mijenjati i dopunjavati svoj program rada i godišnji financijski plan.

Ako tijekom godine dođe do odstupanja od programa rada i financijskog plana u obujmu većem od 5%, Zajednica je dužna donijeti izmjene, odnosno dopune programa rada i financijskog plana.

Izmjene iz stavka 1. i 2. ovog članka obavljaju se po postupku koji je propisan za donošenje programa rada i financijskog plana Zajednice.

Članak 70.

Za izvršenje programa rada i godišnjeg financijskog plana odgovorno je Turističko vijeće.

Naredbodavac za izvršenje financijskog plana je direktor Turističkog ureda.

Članak 71.

Prijedlog godišnjeg financijskog izvješća (završni račun) za prethodnu godinu Turističko vijeće podnosi Skupštini i Nadzornom odboru do kraja veljače tekuće godine.

Skupština dužna je svake godine do kraja ožujka tekuće godine donijeti godišnje financijsko izvješće za prethodnu godinu.

Godišnje financijsko izvješće za prethodnu godinu Zajednica je dužna dostaviti Turističkoj zajednici Primorsko-goranske županije.

Godišnje financijsko izvješće obvezno sadržava podatke o izvršenju programom rada pojedinačno utvrđenih zadataka, izdacima njihovog izvršenja, izdacima za poslovanje Turističkog ureda i rad tijela Zajednice, ostvarenju prihoda po izvorima, financijskom rezultatu poslovanja, usporedbu financijskog plana i njegovog ostvarenja s obrazloženjem odstupanja, analizu i ocjenu izvršenja programa, te procjenu učinka aktivnosti na razvoj turizma.

Prijedlog godišnjeg financijskog izvješća mora se staviti na uvid članovima Zajednice 8 dana prije razmatranja na Skupštini.

Članak 72.

Prihodi Zajednice su:

1. boravišna pristojba, u skladu s posebnim Zakonom,

2. članarina, u skladu s posebnim Zakonom,

3. prihodi iz proračuna jedinice lokalne samouprave i područne (regionalne) samouprave i državnog proračuna,

4. dragovoljni prilozi, darovi i sufinanciranje projekata,

5. prihodi od imovine u vlasništvu,

6. prihodi od obavljanja gospodarske djelatnosti sukladno članku 10. stavku 3. Zakona.

Pored prihoda iz stavka 1. ovog članka, poslovanje ili pojedine aktivnosti Zajednice mogu se financirati i dodatnim sredstvima koja osiguravaju njihovi članovi te zainteresirane pravne i fizičke osobe.

Zajednica se može na temelju posebne odluke Turističkog vijeća, financijski zaduživati u cilju realizacije programa rada i financijskog plana, ali ukupna vrijednost zaduženja ne smije prelaziti 50% prihoda predviđenih financijskim planom.

Članak 73.

Za djelovanje Turističkog društva koristi se najmanje 50% prihoda iz članka 72. stavka 1. ovog Statuta, na području za koje je Turističko društvo osnovano, preostalih nakon raspodjele sredstava ostalim korisnicima (Hrvatskoj turističkoj zajednici, Turističkoj zajednici Primorsko-goranske županije, Općini Punat).

Sredstva iz stavka 1. ovog članka posebno se iskazuju u financijskom planu Zajednice.

Turističko društvo obvezno je sredstva kojima raspolaže sukladno ovom Zakonu koristiti namjenski u skladu s utvrđenim godišnjim programom rada i financijskim planom.

Turističko društvo predlaže Turističkom vijeću godišnji program rada i financijski plan, koji su sastavni dio godišnjeg programa rada i financijskog plana Zajednice.

Članak 74.

Domaće i strane pravne i fizičke osobe plaćaju članarinu Zajednici u skladu s posebnim zakonom.

Dragovoljni članovi Zajednice plaćaju članarinu Zajednici u visini koju posebnom odlukom utvrdi Skupština.

Članak 75.

U financijskom planu Zajednice može se izdvojiti dio prihoda kao neraspoređena sredstva (tekuća rezerva), koji se koristi tijekom godine za nepredviđene i nedovoljno predviđene poslove i zadatke koji se financiraju iz financijskog plana Zajednice.

Sredstvima tekuće rezerve raspolaže Turističko vijeće.

Članak 76.

Višak prihoda nad rashodima Zajednice koristi se u svrhu promicanja i unapređenja turističkog područja Zajednice.

Članak 77.

Turističko vijeće upravlja imovinom Zajednice s pozornošću urednog i savjesnog gospodarstvenika.

Za nabavu i otuđenje nekretnina Turističko vijeće mora zatražiti prethodnu suglasnost Skupštine, koja o tome odlučuje većinom glasova svih predstavnika u Skupštini.

XI. JAVNOST RADA ZAJEDNICE

Članak 78.

Javnost rada Zajednice osigurava se i ostvaruje dostavom pisanih materijala i putem sjednica tijela Zajednice za članove Zajednice, putem TIC-a, objavom na oglasnoj ploči i/ili web stranicama Zajednice, odnosno putem sredstava javnog priopćavanja ili na drugi prikladni način.

Članak 79.

Predsjednik Zajednice odlučuje o redovitom, potpunom, po sadržaju i obliku pristupačnom informiranju javnosti o radu Zajednice.

XII. POSLOVNA TAJNA

Članak 80.

Poslovnu tajnu Zajednice čine isprave i podaci čije bi odavanje neovlaštenoj osobi bilo protivno poslovanju Zajednice i štetilo interesima i poslovnom ugledu Zajednice.

Predsjednik Zajednice određuje koje su isprave i podaci poslovna tajna, kao i ostala pitanja u svezi s poslovnom tajnom.

Poslovnu tajnu dužni su čuvati svi članovi i zaposleni u Zajednici, koji na bilo koji način saznaju za ispravu ili podatak koji je utvrđen kao poslovna tajna.

Povreda odredaba ovog Statuta koja se odnosi na poslovnu tajnu teža je povreda radne dužnosti.

XIII. ZAŠTITA PRIRODE I ČOVJEKOVA OKOLIŠA

Članak 81.

Zajednica obavlja poslove i ispunjava svoju zadaću na način koji osigurava zaštitu prirode i poboljšava kvalitetu čovjekova okoliša sukladno propisima u Republici Hrvatskoj.

Posebnu brigu Zajednica vodi o zaštiti i čuvanju kulturnih dobara.

XIV. STATUTI I DRUGI OPĆI AKTI

Članak 82.

Zajednica ima Statut i druge opće akte (poslovnici, pravilnici i odluke).

Opći akti Zajednice moraju biti u suglasnosti s odredbama Statuta.

Statut mora biti u suglasnosti sa zakonom i drugim propisima.

U slučaju nesuglasnosti općih akata sa Statutom primjenjivat će se odgovarajuće odredbe Statuta.

Ocjenu suglasnosti općih akata sa Statutom daje Skupština.

Kada utvrdi da opći akti nije u suglasnosti sa Statutom, Skupština svojom odlukom ukida ili poništava taj akt odnosno njegove pojedine odredbe.

Članak 83.

Statut donosi Skupština, uz prethodnu suglasnost Ministarstva turizma, dvotrećinskom većinom svih predstavnika u Skupštini.

Poslovnik o radu Skupštine donosi Skupština na svojoj prvoj sjednici većinom glasova.

Ostale opće akte donosi Turističko vijeće na prijedlog predsjednika Zajednice ili na osobnu inicijativu.

Članak 84.

Opći akti Turističkog vijeća su:

- o ustrojstvu, organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta Turističkog ureda,

- o radnim odnosima, disciplinskoj i materijalnoj odgovornosti zaposlenih,

- o obračunu i isplati plaća, naknada plaća i ostalih primanja radnika,

- drugi akti utvrđeni Statutom i odlukom Turističkog vijeća.

Članak 85.

Izmjene i dopune Statuta donose se u postupku i na način određen za donošenje Statuta.

Prijedlog za izmjene i dopune Statuta može podnijeti Turističko vijeće ili najmanje petina članova Skupštine.

Prijedlog izmjena i dopuna Statuta dostavlja se članovima Skupštine radi davanja primjedbi i prijedloga. Primjedbe i prijedlozi dostavljaju se Turističkom vijeću u roku od 8 dana od primitka.

Turističko vijeće utvrđuje prijedlog izmjena i dopuna Statuta i upućuje ga Skupštini na usvajanje.

Članak 86.

Statut Zajednice objavljuje se u »Službenim novinama Primorsko-goranske županije«.

Opći akti Zajednice oglašavaju se na oglasnoj ploči (web stranicama) Zajednice, a opći akti Turističkog ureda na oglasnoj ploči Zajednice i podjelom radnicima Turističkog ureda.

Opći akti Zajednice stupaju na snagu danom objavljivanja.

XV. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 87.

Zajednica je dužna uskladiti svoj ustroj i druge opće akte s odredbama Zakona i Statuta u roku od 30 dana od dana stupanja na snagu Statuta.

Članak 88.

Do usklađenja općih akata primjenjuju se postojeći akti Zajednice.

Do konstituiranja novih tijela Zajednice u skladu s ovim Statutom, dosadašnja tijela Zajednice nastavljaju s radom.

Članak 89.

Stupanjem na snagu ovog Statuta prestaje važiti Statut Turističke zajednica Općine Punat upisan u Upisnik Turističkih zajednica Ministarstva turizma, list broj 41, stranica A, upisni broj 34 (KLASA: 334-03/94-03/45, UR.m BROJ: 529-02/94-0002) od 14. rujna 1994. godine.

Članak 90.

Ovaj Statut stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Službenim novinama Primorsko-goranske županije«.

Ur. broj: 02-5-1

Punat, 4. ožujka 2010.

Predsjednik
Turističke zajednice Općine Punat
Mladen Juranić, v.r.

 

http://sn.pgz.hr/default.asp?Link=odluke&izdanje=661&mjesto=10016&odluka=1
© Primorsko-goranska županija 2002.-2003. Sva prava pridržana.
Obratite se webmasteru s pitanjima i komentarima.
Programska podrška
www.netcom.hr