SADRŽAJ | ŽUPANIJA | GRADOVI | OPĆINE | OSTALO | ARHIVA | TRAŽILICA | IMPRESSUM


 
Godina XI. - broj 33. Utorak, 23. prosinca 2003.
GRAD CRIKVENICA
59

56.

Na temelju članka 60. Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi (»Narodne novine« broj 33/01), te članka 53. Statuta Grada Crikvenice (»Službene novine« Primorsko-goranske županije broj 26/01), Gradsko vijeće Grada Crikvenice na 27. sjednici održanoj 22. prosinca 2003.godine donijelo je

ODLUKU
o prijenosu poslova iz samoupravnog djelokruga
Grada Crikvenice na mjesne odbore i načinu
obavljanja poslova mjesnih odbora

I. OPĆE ODREDBE

Članak 1.

Ovom Odlukom uređuje se način obavljanja pojedinih poslova iz samoupravnog djelokruga Grada Crikvenice čije se obavljanje prenosi na mjesne odbore kao i način obavljanja upravnih, financijskih i tehničkih poslova mjesnih odbora osnovanih na području Grada Crikvenice.

II. PRIJENOS POSLOVA IZ SAMOUPRAVNOG DJELOKRUGA

Članak 2.

Mjesnom odboru Jadranovo, Mjesnom odboru Dramalj, Mjesnom odboru Crikvenica - zapad, Mjesnom odboru Crikvenica - centar, Mjesnom odboru Crikvenica - istok i Mjesnom odboru Selce (u daljnjem tekstu: mjesni odbori) povjerava se obavljanje poslova nadzora nad provedbom odredbi komunalnog reda odnosno poslovi komunalnog redarstva na području koje obuhvaća mjesni odbori.

Članak 3.

Poslovi iz članka 2. ove Odluke obuhvaćaju osobito:

- nadzor nad održavanje čistoće i reda na cestama, ulicama, javnim površinama, parkiralištima, sportskim i drugim otvorenim javnim površinama, tržnicama, okućnicama, kućnim vežama i tavanima;

- nadzor nad korištenjem te zauzimanjem javnih površina sukladno odlukama nadležnih gradskih tijela;

- nadzor postupanja s otpadom (sakupljanje, odvoz i odlaganje komunalnog otpada, otpada iz kućanstva, otpada koji nastaje čišćenjem javnih površina i krupnog komunalnog otpada);

- nadzor nad uklanjanjem snijega i leda s javnih površina;

- nadzor odvoza građevinskog otpada i odlaganja iskopanog i otpadnog građevinskog materijala;

- nadzor nad držanjem domaćih životinja i kućnih ljubimaca;

- druge poslove koji imaju utjecaj na uređenje područja mjesnog odbora.

Članak 4.

Za zakonito, pravovremeno i strukovno provođenje poslova iz članka 3. ove Odluke odgovara gradonačelniku Grada Crikvenice predsjednik Vijeća mjesnog odbora.

Strukovnu pomoć i nadzor nad obavljanjem poslova iz članka 3. ove Odluke provodit će komunalni redar - nadzornik, službenik Upravnog odjela za komunalni sustav i zaštitu okoliša Grada Crikvenice.

III. UPRAVNI, FINANCIJSKI I TEHNIČKI POSLOVI MJESNIH ODBORA

Članak 5.

Upravni i tehnički poslovi mjesnih odbora provodit će se neposredno u mjesnim odborima, dok će se složeniji upravni poslovi mjesnih odbora provoditi u Uredu Grada Crikvenice.

Složeniji financijski poslovi i računovodstveni poslovi mjesnih odbora provodit će se u Upravnom odjelu za financije Grada Crikvenice, ukoliko Vijeće pojedinog mjesnog odbora ne odluči drugačije.

Članak 6.

Poslove iz članaka 3. i 5. stavak 1. ove Odluke provodit će tajnici mjesnih odbora, koji će ujedno biti i komunalni redari, te moraju ispunjavati uvjete iz članka 15. Zakona o komunalnom gospodarstvu.

IV. NAČIN FINANCIRANJA

Članak 7.

Sredstva za plaće i ostale naknade djelatnika iz članka 6. ove Odluke osigurat će se u proračunu Grada Crikvenice uvažavajući visinu osnovice i koeficijenta složenosti poslova, te drugih materijalnih prava djelatnika, sukladno aktima nadležnih tijela Grada Crikvenice.

Članak 8.

Sredstva ostvarena od naplate kazni za prekršaje iz područja nadzora nad provedbom odredbi komunalnog reda rasporedit će se iz proračuna Grada Crikvenice mjesnom odboru na čijem je području kazna naplaćena, u skladu s donesenim financijskim planom mjesnog odbora.

V. PRIJELAZNE I ZAVRŠNE ODREDBE

Članak 9.

Danom početka primjene ove Odluke komunalne redare i tajnike mjesnih odbora koji su zaposleni u gradskoj upravi Grada Crikvenice preuzimaju mjesni odbori.

O preuzimanju djelatnika iz stavka 1. ovog članka sklapa se sporazum između Grada Crikvenice kojeg zastupa gradonačelnik i Vijeća svakog mjesnog odbora kojeg zastupa predsjednik Vijeća.

Djelatnici koje preuzimaju mjesni odbori, a na dan početka primjene ove Odluke ne ispunjavaju uvjete predviđene člankom 15. Zakona o komunalnom gospodarstvu, mogu nastaviti obavljati poslove tajnika i komunalnog redara određenog mjesnog odbora pod uvjetom da u roku od godine dana od dana preuzimanja steknu odgovarajuće uvjete.

Sredstva potrebna za provođenje stavka 3. ovog članka osigurat će se pojedinim mjesnim odborima iz sredstava Proračuna Grada Crikvenice za 2004. godinu.

Članak 10.

Ova Odluka stupa na snagu osmog dana od dana objave u »Službenim novinama« Primorsko-goranske županije, a primjenjuje se od 1. siječnja 2004. godine.

Klasa: 026-01/03-01/35

Ur. broj: 2107/01-02-03-2

Crikvenica, 22. prosinca 2003.

GRADSKO VIJEĆE GRADA CRIKVENICE

Predsjednik

Gradskog vijeća

Grada Crikvenice

Nikola Šaban, v. r.

 

http://sn.pgz.hr/default.asp?Link=odluke&izdanje=49&mjesto=10003&odluka=56
© Primorsko-goranska županija 2002.-2003. Sva prava pridržana.
Obratite se webmasteru s pitanjima i komentarima.
Programska podrška
www.netcom.hr